Forum >> A jövő Alfái
Kompressz úr10-09-2010 23:19:07 // 15742
A hátsó ülés hajtogatásáért én biza 100.000 Ft-ot fizettem a 159nél...
Tommi10-09-2010 23:18:28 // 15741
Kedves doktor kolléga, azért valljuk be őszintén, mitől annyira prémium az a BMW, ahol 150.000 forint felárat kérnek a hátsó ülés lehajtásáért, miközben ez egy Suzukiban is széria? :) Vagy anno a Mercedes CLK, a 200-as, szívómotoros alapváltozatért 10 milliót kértek és feláras volt benne a klíma (nem kitaláció, egy ismerősöm járt így, megvette és fel sem merült benne, hogy nem adják alapban a klímát, utólag persze nem tudott mit tenni) :)
Sok érvet lehetne mondani pro és kontra és nemcsak az autók világából, hogy mitől lesz valami prémium az árán kívül, de ez most nagyon messzire vinne :) A MiTo és a Giulietta szegmensében van még pár autó, amiért elkérnek ugyanennyit és nem érnek annyit :)
Sok érvet lehetne mondani pro és kontra és nemcsak az autók világából, hogy mitől lesz valami prémium az árán kívül, de ez most nagyon messzire vinne :) A MiTo és a Giulietta szegmensében van még pár autó, amiért elkérnek ugyanennyit és nem érnek annyit :)
Kompressz úr10-09-2010 23:15:27 // 15740
Maradjunk annyiban, hogy sajnos az Alfa extralistája fele olyan hosszú mint a BMW-é.
Hogy egyszerűsítsem, attól prémium nekem egy autó, hogy sok olyan "tud", amit egy Opel vagy Peugeot nem tud.
Hogy egyszerűsítsem, attól prémium nekem egy autó, hogy sok olyan "tud", amit egy Opel vagy Peugeot nem tud.
Halesz10-09-2010 23:05:27 // 15739
a giuliettát már talán össze lehet vele hasonlítani, ha fullextrás :)
pityke10-09-2010 23:03:48 // 15738
de amugy itt szhelyen semilyen uj autot sem látni nagyon megállt az ujautoeladás..
Kompressz úr10-09-2010 23:02:45 // 15737
Bocs, én az 1er BMW-vel hasonítlottam össze, egyszerűen nincs annyi extra hozzá, amitől prémium lenne. Érdemben semmivel sem (tudom: DNA) ad többet mint a rokon FIAT modell.
pityke10-09-2010 23:01:01 // 15736
hát igen lehetne belölük több is az biztos : (
Halesz10-09-2010 23:00:18 // 15735
Miért, egy szintén prémium Mini mivel tud többet, mint a Mito?
Kompressz úr10-09-2010 22:57:05 // 15734
Tomi, a MITOval és a Giuliettaval csak az a baj, hogy egyik sem prémium, de nagyon prémiumos ár közelében kínálják...
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2010 22:53:13 // 15733
Hát táliához meg stifthez meg fábiához stb. képest nem sok, itt Debrecenben alig van. Még GP-ből látok legtöbbet, és a Bravo ami még inkább előfordul. De az se olyan mértékben, mint a konkurensei. Kevés, sovány, gyenge....sajnos :-(
Tommi10-09-2010 22:51:09 // 15732
Még szerencse, hogy nincs 3-4 gyereketek, mi? :)))
pityke10-09-2010 22:44:51 // 15730
azért lineát meg bravot sokat látni szerintem : )
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2010 22:42:31 // 15729
Mennyi Fiat reklám ment már mostanában! És az eredmény szinte 0. A Linea az egyik legésszerűbb családi autó volna, mindenképp és minden szempontból ellenfele egy Thaliának. Nem kérnek sokat érte, minden van benne, ki is néz valahogy...és mennyit látsz belőle? Semmennyit....A magyar piac olaszautó-vak.
pityke10-09-2010 22:42:17 // 15728
Andy10-09-2010 22:37:30 // 15727
Mondjuk biztos ami biztos alapon a két meglévő mellé, beújítunk egy harmadikat is nemsokára! Csak azért is! :))))
Andy10-09-2010 22:36:12 // 15726
Nekem, kicsit azért pesszimistának tűnik. De lehet az Én processzorom selejt! :)))
Halesz10-09-2010 22:33:29 // 15725
Összességében a cikk sem pesszimista, inkább tényt közöl, hogy most ez a szitu. Már régóta érik ez a téma, jóideje beszélgetünk róla magunk között, kereskedőkkel, hozzáértőkkel.. és úgy látszik a csütörtöki bemutató után Teddyből kipattant... :)
Az sajnos tényleg látható, hogy a következő években nem a kimondottan autóbuziknak készülnek az alfák..
én szeretnék a legjobban egy GT utódót, rendes motorral, esetleg CC, vagy legalább ponyvás változatban... de semmi ígéret nincs rá. :(
Szóval asszem marad a papírforma, egy új, egy használt, majd egy új Alfa után lehet megint használt fog következni :)
Az sajnos tényleg látható, hogy a következő években nem a kimondottan autóbuziknak készülnek az alfák..
én szeretnék a legjobban egy GT utódót, rendes motorral, esetleg CC, vagy legalább ponyvás változatban... de semmi ígéret nincs rá. :(
Szóval asszem marad a papírforma, egy új, egy használt, majd egy új Alfa után lehet megint használt fog következni :)
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2010 22:26:14 // 15724
Akkor hasonlísd össze betűnként bakker...baromira utálom az ilyen csakazértis belekötünk stílust. Ha még mindíg nem érted, hogy mit próbáltam leírni, írj egy mailt, kérdezd meg, és én leírom Neked válaszban. De ne szennyezzük a topicot ilyen dolgokkal...De szerintem soha nem fogod megérteni, hogy miért ragaszkodom a szutyadék roncs őskövület traktoromhoz, mert más a szemléletünk.
Kazes☻10-09-2010 22:24:49 // 15723
Helyes-helyes! :) Szerintem nagyon jó, hogy ezt írod, kellenek az ilyen életből vett példák. Már úgyis uncsi volt a sok adathalmaz papírról. :)))
Tommi10-09-2010 22:23:19 // 15722
Köszi, ez elismerés a Főnöktől :)))
Andy10-09-2010 22:16:03 // 15721
Na ezért vagy Te a Consigliere! :))
Mikor elolvastam a cikket, néhány percre teljesen lefagytam. Mert végül is igaz, DE valami sántított nekem. Gondolkoztam, töprengtem, majd elkezdtem olvasni a kommenteket. És mikor ezt, és főleg a harmadik és az utolsó bejegyzést is láttam akkor leesett, hogy igen ez az! Csak soha nem tudtam volna így leírni. :)
Jó a cikk, jól megírta Teddy csak olyan keserédes. :( Mintha temetné a jövőt.
Bízzunk a sikerben, ne adjuk a lovat az "ellenségek" alá kishitűséggel.
Most jöttem haza nemrég Olaszból. Ott nagyon sok Mito, és elég sok Giulietta szalad már. Nézegettem őket menet közben, elölről, hátulról. És tudjátok mit mondok? Jó a látvány, agresszív, morcos, ideges. Pont mint amit egy Alfától várunk.
És bizony jól is mennek! :) Giulietta nagyon szépen ellépett, piszkosul nyomtam a gázt, hogy ne maradjak le. Aki ismer tudja, nem vagyok szívbajos, és alattam a 3 liter V6. De bizony ellenfél volt! :)
Én személy szerint nem vagyok most pesszimista. És bízok benne hogy látjuk majd a fellendülést!
Mikor elolvastam a cikket, néhány percre teljesen lefagytam. Mert végül is igaz, DE valami sántított nekem. Gondolkoztam, töprengtem, majd elkezdtem olvasni a kommenteket. És mikor ezt, és főleg a harmadik és az utolsó bejegyzést is láttam akkor leesett, hogy igen ez az! Csak soha nem tudtam volna így leírni. :)
Jó a cikk, jól megírta Teddy csak olyan keserédes. :( Mintha temetné a jövőt.
Bízzunk a sikerben, ne adjuk a lovat az "ellenségek" alá kishitűséggel.
Most jöttem haza nemrég Olaszból. Ott nagyon sok Mito, és elég sok Giulietta szalad már. Nézegettem őket menet közben, elölről, hátulról. És tudjátok mit mondok? Jó a látvány, agresszív, morcos, ideges. Pont mint amit egy Alfától várunk.
És bizony jól is mennek! :) Giulietta nagyon szépen ellépett, piszkosul nyomtam a gázt, hogy ne maradjak le. Aki ismer tudja, nem vagyok szívbajos, és alattam a 3 liter V6. De bizony ellenfél volt! :)
Én személy szerint nem vagyok most pesszimista. És bízok benne hogy látjuk majd a fellendülést!
Tommi10-09-2010 22:13:41 // 15720
Egyébként meg mi is hozzátesszük a magunkét, 10 év alatt Neked is két szalon-Alfád volt már és nekünk is, vagyis átlagosan 5 évente újautó vásárlók vagyunk :) Szerintem az átlagos autóvásárlót nézve ez nagyon jó eredmény :)))
Halesz10-09-2010 22:09:08 // 15719
Hát nekem is, meg a baráti körömnek is köszönhet már pár alfát a FAM, a használtpiacról meg ne is beszéljünk :):):)
Ez a legjobb reklám :)
Ez a legjobb reklám :)
Tommi10-09-2010 22:06:38 // 15718
Azt azért tegyük hozzá a reklámhoz, hogy mi, elvakult Alfa tulajok is megtérítettünk már jópár embert, akik Alfát vettek, akár újat is.
Ott van pl Gergő barátom, a Land Roveres srác, Te ismered őt. Évek óta rá van kattanva az Alfára, csak a traktor Defender mellé nem akart mégegy játszóautót :) Nemrég beszállt egy cégbe a nővérével meg valami befektető csajjal és kellett nekik 3 db céges autó. Gergőnek persze egyből volt ötlete, hogy milyen autók legyenek :) Az eredmény egy 159, egy MiTo, Gergőnek meg egy ugyanolyan Blackline 147, mint az én Bellám. Mindhárom zsírúj autó, Budaörsön vették őket és azóta is halálosan bele vannak szeretve mindegyikbe. A két csaj is teljesen Alfa-függő lett, pedig előtte nem is nagyon tudták, hogy létezik ilyen autómárka :))) És mindez annak az eredménye volt, hogy az elmúlt években Gergő eljött pár Alfa találkozóra, megtetszett neki és sikeresen rábeszélte a két csajt is :) Budaörsön meg örültek, mert 3 új autóval megrövidítették őket.
Ott van pl Gergő barátom, a Land Roveres srác, Te ismered őt. Évek óta rá van kattanva az Alfára, csak a traktor Defender mellé nem akart mégegy játszóautót :) Nemrég beszállt egy cégbe a nővérével meg valami befektető csajjal és kellett nekik 3 db céges autó. Gergőnek persze egyből volt ötlete, hogy milyen autók legyenek :) Az eredmény egy 159, egy MiTo, Gergőnek meg egy ugyanolyan Blackline 147, mint az én Bellám. Mindhárom zsírúj autó, Budaörsön vették őket és azóta is halálosan bele vannak szeretve mindegyikbe. A két csaj is teljesen Alfa-függő lett, pedig előtte nem is nagyon tudták, hogy létezik ilyen autómárka :))) És mindez annak az eredménye volt, hogy az elmúlt években Gergő eljött pár Alfa találkozóra, megtetszett neki és sikeresen rábeszélte a két csajt is :) Budaörsön meg örültek, mert 3 új autóval megrövidítették őket.
mesa10-09-2010 22:01:09 // 15717
Visszakérdeznék, hogy "És a Szejját ? :)) Ti. hivatalosan már sehol ...
Tommi10-09-2010 21:59:15 // 15716
Persze, nyilván. De szerintem Alessandroval le lehetett volna boltolni valamit :)
Tudom, hogy nyáron vitték mindenfelé és azt is pontosan tudom milyen lehetőségei vannak Boginak, mesélt arról mi merre hány méter. Ő a legkevésbé hibás. A TV reklámokért súlyos milliókat kérnek, volt olyan ügyfelünk, aki sokáig hirdetett az RTL Klubon meg öltöztette is a músorvezetőket, éves szinten több tízmilliós nagyságrendű pénzeket kértek érte.
A leendő Giulietta tulajoknak meg inkább hálás legyél majd, amiért hajlandók a millióikat új Alfára áldozni... :)
Tudom, hogy nyáron vitték mindenfelé és azt is pontosan tudom milyen lehetőségei vannak Boginak, mesélt arról mi merre hány méter. Ő a legkevésbé hibás. A TV reklámokért súlyos milliókat kérnek, volt olyan ügyfelünk, aki sokáig hirdetett az RTL Klubon meg öltöztette is a músorvezetőket, éves szinten több tízmilliós nagyságrendű pénzeket kértek érte.
A leendő Giulietta tulajoknak meg inkább hálás legyél majd, amiért hajlandók a millióikat új Alfára áldozni... :)
Halesz10-09-2010 21:25:24 // 15715
Hát igen, oda standdal ki lehetett volna menni, de az biztos nem két fillér. Bogiék védelmére legyen mondva, hogy idén nyáron nagyon sok rendezvényre elvitték a Giuliettát, még vitorlásversenyre is, szóval szerintem egy bizonyos vevői réteget már megszólítottak vele. És egész sok helyen van kampány, legutóbb még a wiw-en is láttam bannert (bár oda én pont tuti nem tennék :)
Kérdés, hogy lesz-e tévéhirdetés. Sajnos olyan helyzetben van Magyarországon az Alfa, hogy körülbelül 2-3 év folyamatos reklámkampány kéne ahhoz, hogy megtudják az emberek, hogy létezik ilyen márka, és nem is rossz választás...
A másik hosszú hozzászólásoddal pedig teljesen egyetértek. És tegyük hozzá, az 1,6-os motor már rég nem a legkisebb teljesítményű az Alfánál :) Már várom az első alap-Giulietta tulajt, hogy lefűnyírózhassam :))))
Kérdés, hogy lesz-e tévéhirdetés. Sajnos olyan helyzetben van Magyarországon az Alfa, hogy körülbelül 2-3 év folyamatos reklámkampány kéne ahhoz, hogy megtudják az emberek, hogy létezik ilyen márka, és nem is rossz választás...
A másik hosszú hozzászólásoddal pedig teljesen egyetértek. És tegyük hozzá, az 1,6-os motor már rég nem a legkisebb teljesítményű az Alfánál :) Már várom az első alap-Giulietta tulajt, hogy lefűnyírózhassam :))))
Tom1210-09-2010 21:19:17 // 15713
Max. azt lehetne visszakérdezni, hogy hol volt akkor a Seat - de ez sovány vigasz... :-/
Halesz10-09-2010 21:15:44 // 15712
Jó lenne persze egy MM plakettes 159-es. De mit mondanál a piros lámpánál a Seatosnak, aki megkérdezné, hogy szép a múlt, de mi van a jelenben? Hol versenyez ma az Alfa? És sajna igaza lenne... :/
Tom1210-09-2010 21:06:48 // 15711
Úgy látszik, nem, szerintem a Hyundainak több jut ilyesmire - vagy nioncs aki a kezére csapjon, ha a pénzhez akar nyúlni... :-/
Tommi10-09-2010 21:02:35 // 15710
Ez is benne lehet, de a reklámértéke nagyobb lenne, mert többen kíváncsiak rá :) ÉS bár nem vagyok reklámszakember, de nem az lenne a lényeg, hogy minél több potenciális fogyasztóhoz eljusson? :)
WTCC eszembe se jutott, nyilván autó nélkül nem lenne értelme :)
Vagy: vegyük pl a foci vb-t vagy a BL-t. Ha jól emlékszem, a Hyundai mindkettőnél szponzor. Ez nekünk nem menne?
WTCC eszembe se jutott, nyilván autó nélkül nem lenne értelme :)
Vagy: vegyük pl a foci vb-t vagy a BL-t. Ha jól emlékszem, a Hyundai mindkettőnél szponzor. Ez nekünk nem menne?
Kazes☻10-09-2010 21:02:01 // 15709
Nyilván, hogy informálódni kell, de nyugodtan lehet ez esetben az 'ember' szemellenzős, vagy csőlátású melyek végén Az Alfa áll. :)))
SZVSZ. :)
SZVSZ. :)
mesa10-09-2010 20:58:19 // 15708
Én az egyik szemem mindig rajtuk tartom! :))
De most bajban vagyok, mert az új C-klasse szintén nagyon bejön, a fél szemmel meg nem tudok kétfelé figyelni
De most bajban vagyok, mert az új C-klasse szintén nagyon bejön, a fél szemmel meg nem tudok kétfelé figyelni
Kazes☻10-09-2010 20:56:13 // 15707
Yo! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
tipoatti10-09-2010 20:55:38 // 15706
Teddy! GRATULA A CIKKHEZ!!! Részemről teljesen hibátlan, és sajnos igaz. VW-stűl...
Tom1210-09-2010 20:53:23 // 15705
Mert abból van 505 lóerős is.;-)))
Tom1210-09-2010 20:52:10 // 15704
"Ezért nem értem pl, hogy az Alfa miért erőlteti a kiemelt Superbike-szponzorálást."
...gondolom, hogy ugyanannyiból /pénzből/ sokkal kisebb felületek jutnának neki valahol a Moto GP-ben, a WTCC-ben meg elég abszurd lenne reklám, autó nélkül. ...meg akkor inkább kiszállna pl, a BMW...:-))
...gondolom, hogy ugyanannyiból /pénzből/ sokkal kisebb felületek jutnának neki valahol a Moto GP-ben, a WTCC-ben meg elég abszurd lenne reklám, autó nélkül. ...meg akkor inkább kiszállna pl, a BMW...:-))
Kazes☻10-09-2010 20:51:10 // 15703
Főleg úgy, hogy páran már most bömöst nézegetnek! :)))
Tom1210-09-2010 20:48:43 // 15702
"Hamarosan eljön az az idő, amikor inkább fizetnek a digóknak, csak legyen kivel versengeni! :D"
Aaaaz, nagy buli lenne! ;-DD
Aaaaz, nagy buli lenne! ;-DD
Tommi10-09-2010 20:47:21 // 15701
Ezért nem értem pl, hogy az Alfa miért erőlteti a kiemelt Superbike-szponzorálást. Szerintem nagyságrendekkel kevesebben nézik, mint a WTCC-t vagy - hogy közel maradjunk - a MotoGP-t. És biztosan nem kevés összegeket áldoz rá, hogy a széria főtámogatója legyen. Nem lenne jobb valami értelmesebbre költeni a pénzt? :)
Múlt hétvégén kint voltunk a Ferrari Challenge-n. A piros FAM-os Giulietta kint volt, ott állt a paddockban, néha jöttek-mentek vele (gondolom Pidap kollégáék szerezték meg a FAM-tól) és a 458 Italia felvezető autó előtt ment a bemelegítő körökben is. De ezenkívül SEMMI. Nem ért volna párezer forintot az, hogy kitesznek néhány plakátot valahová vagy szórólapot osztogatnak? De nem bántom Bogit, mert abban biztos vagyok, hogy ő mindent megtesz (amit a szűk keretek engednek neki).
Múlt hétvégén kint voltunk a Ferrari Challenge-n. A piros FAM-os Giulietta kint volt, ott állt a paddockban, néha jöttek-mentek vele (gondolom Pidap kollégáék szerezték meg a FAM-tól) és a 458 Italia felvezető autó előtt ment a bemelegítő körökben is. De ezenkívül SEMMI. Nem ért volna párezer forintot az, hogy kitesznek néhány plakátot valahová vagy szórólapot osztogatnak? De nem bántom Bogit, mert abban biztos vagyok, hogy ő mindent megtesz (amit a szűk keretek engednek neki).
Tom1210-09-2010 20:45:20 // 15700
"Most őszintén, tegye mindenki a szívére a kezét: ha az Alfa gyártana 500 lóerős V8-as biturbó rakétát, megvennétek? Nyilván nem, mert nem a mi pénztárcánkhoz lenne mérve az ára."
Nagyjából erről írtam az "offos verdák" topicban nemrég, csak kicsit másképp.:-)
A "hasznunk" csak kb. annyi lenne belőle, hogy pár M-es, S-es, és mondjuk AMG-s tulajt megingatnának a következő autójuk kiválasztásában...:-))
Nagyjából erről írtam az "offos verdák" topicban nemrég, csak kicsit másképp.:-)
A "hasznunk" csak kb. annyi lenne belőle, hogy pár M-es, S-es, és mondjuk AMG-s tulajt megingatnának a következő autójuk kiválasztásában...:-))
Tedi10-09-2010 20:45:04 // 15699
Mi, mint elvakult alfások sokan így látjuk. De azt azért lássuk be, hogy csak belőlünk nem tudna megélni a márka.
Naná, hogy nem :) Ezért is írtam, hogy ez most lényegtelen. Mmint az, hogy nem nekem csinálták. Attól még tényleg jó autó.
Naná, hogy nem :) Ezért is írtam, hogy ez most lényegtelen. Mmint az, hogy nem nekem csinálták. Attól még tényleg jó autó.
mesa10-09-2010 20:42:50 // 15698
WTCC. Ha az Audi vagy a Merci kiszállna, már csak egy sima márkakupa maradna a DTM-ből. Hamarosan eljön az az idő, amikor inkább fizetnek a digóknak, csak legyen kivel versengeni! :D
Ha ugyanis nincs ellenfél, nincs mit bizonyítani - na akkor tényleg kidobott pénz!
Az egész autósport egy hatalmas átalakulás előtt áll
Kezdenek visszatérni a ralihoz a gyártók, mert olcsósítva lett, ugyanolyan 1.6-os turbós motorok lesznek benne, amit majd a túrakocsisok is használnak a ralikrosszosokkal együtt és még ki tudja hol...
Elég egy motort jóra megcsinálni, és utána 3-4 kompaktot is ellehet vele adni
Óriási lehetőség, amit a digók sem fognak kihagyni - ebben biztosak lehettek!
Akkor eljön a mi időnk a versenypályán, a Deltáé a raliban, esetleg a Dobló 4x4 pedig a Dakaron ! :))
Ha ugyanis nincs ellenfél, nincs mit bizonyítani - na akkor tényleg kidobott pénz!
Az egész autósport egy hatalmas átalakulás előtt áll
Kezdenek visszatérni a ralihoz a gyártók, mert olcsósítva lett, ugyanolyan 1.6-os turbós motorok lesznek benne, amit majd a túrakocsisok is használnak a ralikrosszosokkal együtt és még ki tudja hol...
Elég egy motort jóra megcsinálni, és utána 3-4 kompaktot is ellehet vele adni
Óriási lehetőség, amit a digók sem fognak kihagyni - ebben biztosak lehettek!
Akkor eljön a mi időnk a versenypályán, a Deltáé a raliban, esetleg a Dobló 4x4 pedig a Dakaron ! :))
Tom1210-09-2010 20:40:13 // 15697
Ami a marketinget illeti. Egy kissé szemet szúrt, hogy a Honda ilyen reklámokkal állt elő: /fentről lefelé/
Szóval, ilyesmivel már a MiTo-nál elő lehetett volna hozakodni /DNA/, mert pl. azt a Giulietta reklámot , hogy "szív nélkül csak gép lennék", nem is regisztrálja /má´bocs/ , a "kocsog" vásárló. DE: ha mondjuk, azzal szólítanák meg, hogy 3 autót kapsz 1 áráért, arra már biztos felkapná a fejét - szerintem, de lehet, hogy csak foglalkozási ártalom...:-))
Szóval, ilyesmivel már a MiTo-nál elő lehetett volna hozakodni /DNA/, mert pl. azt a Giulietta reklámot , hogy "szív nélkül csak gép lennék", nem is regisztrálja /má´bocs/ , a "kocsog" vásárló. DE: ha mondjuk, azzal szólítanák meg, hogy 3 autót kapsz 1 áráért, arra már biztos felkapná a fejét - szerintem, de lehet, hogy csak foglalkozási ártalom...:-))
Tommi10-09-2010 20:40:10 // 15696
"Igen, a Giulietta egy jó autó. Csak nem nekem csinálták"
Mi, mint elvakult alfások sokan így látjuk. De azt azért lássuk be, hogy csak belőlünk nem tudna megélni a márka. Az ilyen hasonlóan beteg embereknek, mint mi, ott van pl a Lotus meg a Bristol, ami évent pár autót készít és csak játszó autókat. De ők egy kicsit más csapatban játszanak, évi néhány száz vagy max pár ezer eladásnak már nagyon örülnek és nincsenek nagy terveik.
A Giulietta nekem sem tetszett elsőre. De miután két napot mászkáltam a piros 1,4 turbó benzinessel, szerintem kellemes. Kényelmes, komfortos, de (adottságai határain belül persze) tud sportos is lenni és szedi a lábait, ha kell.
Most őszintén, tegye mindenki a szívére a kezét: ha az Alfa gyártana 500 lóerős V8-as biturbó rakétát, megvennétek? Nyilván nem, mert nem a mi pénztárcánkhoz lenne mérve az ára. Itt a 8C, erős, sokhengeres, gyönyörű, transaxle, hátsókerék, minden benne van, amire az Amorén írogató "vérbeli" alfások 99%-a vágyik. Tessék, meg lehet venni... :)
Sokan kritizálnak engem is, hogy Bellának csak 1.6/120 LE motorja van és nem turbós vagy V6 meg kevés lóerős. Nekem az esetek nagy részében a mindennapi közlekedésre tökéletesen elegendő. Néha, ha sietni kell, vagy csak egy jót autózni támad kedvem, abban is partner és nekem elég, amit tud. Van benne pohártartó meg sminktükör (a csajok nagy örömére), ez sokak szerint azt jelenti, hogy "puhány" autó és már ez is a divatnak készült, nem a vérbeli alfásoknak. És? Egy pohártartó levon bármit is az alfás értékéből, az úttartásából vagy a Twin Spark kellemes hangjából? Meg amúgy is, szerintetek mennyire érdekel? :)
Most, hogy a 100 éves szülinap programjának keretében mentünk a monzai pályán, erről írtam több topicban is. 60-80 éves Alfák, pályaautók, mindenféle érdekesség a világ minden tájáról, óriási élmény volt köztük menni Olaszország egyik leghíresebb F1 pályáján. Egyik amorés kolléga megjegyezte, hogy mit vagyok úgy oda, egy szar elsőkerekes és 120 lóerős autóval max sétálni lehet egy versenypályán. Bezzeg neki V6-os, hátsókerekes, "igazi" Alfája van és azzal milyen jót lehetett volna ott menni. Az ilyen alfásnak szerintem felesleges lenne bármit is elmagyaráznom, hogy ez miért volt jó, ő csak a kis csőlátású világában megalkotott véleményt látja. És sokan így vannak az Alfa utóbbi 10-20 évének modelljeivel, mert "azok nem voltak olyan szarok, mint a MiTo meg a Giulietta".
A Giulietta szerintem tökéletesen megfelel annak, amire szánták: jó motor, kellemes futómű, szemet gyönyörködtető forma és az emberek 99%-ának megfelel. Nem nekünk készült, ez tény. De ha úgy alakul, neki köszönhetjük majd pár év múlva, ha már előrébb fog tartani a gyár.
Mi, mint elvakult alfások sokan így látjuk. De azt azért lássuk be, hogy csak belőlünk nem tudna megélni a márka. Az ilyen hasonlóan beteg embereknek, mint mi, ott van pl a Lotus meg a Bristol, ami évent pár autót készít és csak játszó autókat. De ők egy kicsit más csapatban játszanak, évi néhány száz vagy max pár ezer eladásnak már nagyon örülnek és nincsenek nagy terveik.
A Giulietta nekem sem tetszett elsőre. De miután két napot mászkáltam a piros 1,4 turbó benzinessel, szerintem kellemes. Kényelmes, komfortos, de (adottságai határain belül persze) tud sportos is lenni és szedi a lábait, ha kell.
Most őszintén, tegye mindenki a szívére a kezét: ha az Alfa gyártana 500 lóerős V8-as biturbó rakétát, megvennétek? Nyilván nem, mert nem a mi pénztárcánkhoz lenne mérve az ára. Itt a 8C, erős, sokhengeres, gyönyörű, transaxle, hátsókerék, minden benne van, amire az Amorén írogató "vérbeli" alfások 99%-a vágyik. Tessék, meg lehet venni... :)
Sokan kritizálnak engem is, hogy Bellának csak 1.6/120 LE motorja van és nem turbós vagy V6 meg kevés lóerős. Nekem az esetek nagy részében a mindennapi közlekedésre tökéletesen elegendő. Néha, ha sietni kell, vagy csak egy jót autózni támad kedvem, abban is partner és nekem elég, amit tud. Van benne pohártartó meg sminktükör (a csajok nagy örömére), ez sokak szerint azt jelenti, hogy "puhány" autó és már ez is a divatnak készült, nem a vérbeli alfásoknak. És? Egy pohártartó levon bármit is az alfás értékéből, az úttartásából vagy a Twin Spark kellemes hangjából? Meg amúgy is, szerintetek mennyire érdekel? :)
Most, hogy a 100 éves szülinap programjának keretében mentünk a monzai pályán, erről írtam több topicban is. 60-80 éves Alfák, pályaautók, mindenféle érdekesség a világ minden tájáról, óriási élmény volt köztük menni Olaszország egyik leghíresebb F1 pályáján. Egyik amorés kolléga megjegyezte, hogy mit vagyok úgy oda, egy szar elsőkerekes és 120 lóerős autóval max sétálni lehet egy versenypályán. Bezzeg neki V6-os, hátsókerekes, "igazi" Alfája van és azzal milyen jót lehetett volna ott menni. Az ilyen alfásnak szerintem felesleges lenne bármit is elmagyaráznom, hogy ez miért volt jó, ő csak a kis csőlátású világában megalkotott véleményt látja. És sokan így vannak az Alfa utóbbi 10-20 évének modelljeivel, mert "azok nem voltak olyan szarok, mint a MiTo meg a Giulietta".
A Giulietta szerintem tökéletesen megfelel annak, amire szánták: jó motor, kellemes futómű, szemet gyönyörködtető forma és az emberek 99%-ának megfelel. Nem nekünk készült, ez tény. De ha úgy alakul, neki köszönhetjük majd pár év múlva, ha már előrébb fog tartani a gyár.
Kazes☻10-09-2010 20:37:32 // 15695
Látod?! Mi kellünk oda, majd mi elintézzük a dolgokat! :DDD
mesa10-09-2010 20:35:32 // 15694
Lehet hülyeségnek hangzik elsőre, de pont ezen filoztam én is egy pár éve :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?