Nem tudom, miért ekkora mumus a VW csop. és miért nem láttok tovább annál, mint vw golf.
Most sem más az Alfa, mint egy átcímkézett Fiat, sajnos, ahol FWD 200 LE-ig terjed a technika, mert a gyár kisautó-specialista. Lehet, hogy olasz a gyár, de olyan amerikai menedzserstílussal, hogy ihaj, amellett, hogy ők sem érzik igazán már azt amiről beszéltek. Legalábbis én nem látom rajtuk.
Hogy mit csinált a vw a seattal? Hallott valaki a seatról azelőtt? Átcímkézett Fiatokat gyártott a kezdetektől. Azon kívül, hogy mediterrán gyár, semmi közük nem volt ahhoz, hogy másik Alfa legyen belőle. Használható szellemi tőke nulla. Prémiumautónak gyenge indulás ez.
Skoda sikeres kgst népautó, ott nem kellett megreformálni a márkatudatot, viszik is mint a cukrot. Mert ott volt hagyomány, amire lehetett építeni és ezt ki is használták. Mivel később szálltak be a Skodába, volt idejük levonni a tanulságokat is.
Miért nem példálódzunk prémium márkákkal? Porsche az ami? Lambo az ami? Bentley, Bugatti, de még az Audi is, még ha sokaknak nem tetszik.
Csak oda akarok kilyukadni, hogy az Alfa ebbe a körbe esne, és az említett példák azt mutatják, hogy tudja Piech hogy melyik márkának mi a helyi értéke és hogy a csávó annyira nem hüje, mint sokan gondolják. 100 éves történelmet, hagyományt, nem fog a szőnyeg alá söpörni.
Az is kérdés, hogy ki meddig lát vissza az Alfában. Volt az luxusautó és szupersportkocsi manufaktúrában, volt sorozatgyártású életérzés, volt rozsdakupac, és lett átlagautó végül. Nem hiszem, hogy az utolsó szerepben állítanák be a portfólióba 4.nek a sorban. Piech pedig akkor kezdte a karrierjét, mikor sorozatgyártású életérzés volt az Alfa, és esélyesen ezt a szerepet látja benne most is.
(bocs, megint hosszú lettem)
Forum >> A jövő Alfái
BeeGee04-10-2010 10:51:27 // 16242
tipoatti04-10-2010 10:31:22 // 16241
Igen, már én is akartam írni régóta Soprano kollégának, hogy egy kissé "sarkos, kockafejű és vaskalapos". Arról nem is beszélve, hogy igazi FIAT-os ( lásd reglap ), ami nem baj, mert tezsvér/anyamárka, ugye. Csak ne savazzunk már mindenkit állandóan... Jó gazdi a jövőben jöhet a márkának. A VW Da Silvával meg különösen!!! Alfa-gruppe :))) Ettől még szarul néz ki a gófhat, meg az összes szeját szvsz. A porsékat, lambókat, audikat, bugattit már nem nevezném azért kutyaütőnek és vállalhatatlannak egyáltalán...
Grando04-10-2010 09:16:37 // 16240
Mondja ezt egy Fiatos... :DD ;)))
Xixo04-10-2010 02:22:40 // 16239
Vagy mégiscsak Te vagy az igazi Alfás? Hisz neked mindegy, hogy mi van belül, csak legyen rajta a kígyóskeresztes embléma...
Xixo04-10-2010 02:16:46 // 16238
Vazz, neked tényleg GTI góf kell, de akkor nincs baj, már mehetsz is venni egyet, nem kell éveket várnod! :) Meg biztos jobb fékei is vannak, mint a 45ösnek!! :)))
(Pedig az előző hszemnél még nem is olvastam ezt, amire most válaszolok...)
(Pedig az előző hszemnél még nem is olvastam ezt, amire most válaszolok...)
Xixo04-10-2010 01:59:52 // 16237
És gondolod, hogy a fócvágen majd külön fogja fejleszteni az Alfát? Lufaszt, megkapja ugyan azt a fos német technikát, ami már most se kell (legalábbis nekem). Attól, hogy egy fokkal talán szebbre rajzolják és ráraknak egy Alfa emblémát, még nem fog kelleni a hatosgóf.
De neked biztos jó lesz, mert lesz benne nagy motor meg erős fékek.. Pffff :))
De neked biztos jó lesz, mert lesz benne nagy motor meg erős fékek.. Pffff :))
GTPeti03-10-2010 20:37:18 // 16236
Nem Hemi 6.1-re gondoltam...
Selmak03-10-2010 20:36:38 // 16235
6.1 hemi vényóc megy nyugdíjba, helyébe költözik a ferka V8. :)
Small és medium blokkokat a pentastarok váltják amelyek fiat féle multi air rendszert fognak kapni. Azért ez mégse a kotvány GM Opel blokk amivel a 159 ben is találkozhattunk.
Small és medium blokkokat a pentastarok váltják amelyek fiat féle multi air rendszert fognak kapni. Azért ez mégse a kotvány GM Opel blokk amivel a 159 ben is találkozhattunk.
zolee14503-10-2010 20:31:32 // 16234
Érdekes, eddig az amcsi cuccok ellen is lázadás volt. Akkor mégsem olyan szar az a 6.1-es Hemi vényóc?:D
Meg mondjuk az rwd platformot sem az Alfának fejlesztették.;)
Amúgy értem amit mondasz, csakhogy a Chrysler-t a Fiat akarja megvenni, mégpedig a ferrari eladásából. vagyis egy részének eladásából. Szóval a Chrysler nem hoz egy fillért sem az Alfának, jelenleg viszi a pénzt a Fiat kasszából.
Szóval legyen olasz, ha van, és nemcsak az álmainkban. De inkább német legyen, mint örökre eltűnjön a márka.
Meg mondjuk az rwd platformot sem az Alfának fejlesztették.;)
Amúgy értem amit mondasz, csakhogy a Chrysler-t a Fiat akarja megvenni, mégpedig a ferrari eladásából. vagyis egy részének eladásából. Szóval a Chrysler nem hoz egy fillért sem az Alfának, jelenleg viszi a pénzt a Fiat kasszából.
Szóval legyen olasz, ha van, és nemcsak az álmainkban. De inkább német legyen, mint örökre eltűnjön a márka.
ystuc03-10-2010 20:29:18 // 16233
Lehet hát. Példa rá az ex-146-osom. :-)
GTPeti03-10-2010 20:23:33 // 16232
"Csak ha már két rossz közül kell választani akkor a pénzes rossz legyen"
Na ez az amit máshogy látunk. Szerintem pedig olasz legyen. Igen, azért mert olasz.
Emlékeztetnélek rá, hogy a Chrysler-től vannak jó motorok jó motorok és RWD-s plattform is.
Na ez az amit máshogy látunk. Szerintem pedig olasz legyen. Igen, azért mert olasz.
Emlékeztetnélek rá, hogy a Chrysler-től vannak jó motorok jó motorok és RWD-s plattform is.
zolee14503-10-2010 20:17:55 // 16231
Nem fognak, mint ahogyan a Fiat sem tette. Csak ha már két rossz közül kell választani akkor a pénzes rossz legyen, hátha úgy visszatér a sportosság az Alfákba, és még a szépség is megmarad. Mert egyen németet nem csinálnak belőle, nem vesznek el vevőt az Auditól. Azoknak a vevőknek kell az Alfa akiknek nem tudnak eladni Audit, mert dögunalmas.
GTPeti03-10-2010 20:11:15 // 16230
"Szerinted ez az ideális állapot a jó autók gyártásához?"
Nem. De még mindig messze jobb, mint, hogy megalomániás németek kezébe kerüljön, akik átcímkézett VW-ket fognak Alfa néven árulni. (Nem hiszitek? Egészen valószínű, hogy pont az Alfa kedvéért fognak új plattformokat és megoldásokat kifejleszteni.)
Nem. De még mindig messze jobb, mint, hogy megalomániás németek kezébe kerüljön, akik átcímkézett VW-ket fognak Alfa néven árulni. (Nem hiszitek? Egészen valószínű, hogy pont az Alfa kedvéért fognak új plattformokat és megoldásokat kifejleszteni.)
BeeGee03-10-2010 18:57:19 // 16229
"Egyet viszont el kell fogadnod: aki viszont érti ezt az "érzés-dolgot", az máshogy áll a VW felvásárláshoz. Ennyi."
Szerintem én érzem az "érzés-dolgot", mégsem állok szemellenzősen a vw felvásárláshoz.
Azért mert olasz a tulaj, még nem jelenti azt, hogy szereti is a márkát. az Alfát eddig az olaszok nacionalizmusa mentette meg a felvásárlásoktól, nem a lelkesedés iránta. Fiatnak nyűg volt, mikor meg kellett vennie állami nyomásra az alfát a ford elől. Szerinted ez az ideális állapot a jó autók gyártásához? :)
Szerintem én érzem az "érzés-dolgot", mégsem állok szemellenzősen a vw felvásárláshoz.
Azért mert olasz a tulaj, még nem jelenti azt, hogy szereti is a márkát. az Alfát eddig az olaszok nacionalizmusa mentette meg a felvásárlásoktól, nem a lelkesedés iránta. Fiatnak nyűg volt, mikor meg kellett vennie állami nyomásra az alfát a ford elől. Szerinted ez az ideális állapot a jó autók gyártásához? :)
kbk03-10-2010 17:56:36 // 16228
hehe, viszont a profilodban a tuningos résszel nem értek egyet, én épp most (jövőre) készülök arra, hogy az elsőtől az utolsó csavarig alaposan felújítsam, és kicsit megszépítsem a verdát ;) így gyárilag is szép, de szerintem lehet ez még jobb is!
Selmak03-10-2010 17:50:43 // 16227
Na én történetem se egyszerű. Régi fostalicskám szó szerint kihullott alólam. Új autó a hitel miatt szóba se jöhetett. Volt már akkor is ellenérzésem a hosszú futamidejű, alig önrészes hitelekkel. A megfizethet kategóriában fiatal csak opel corpa meg szutyuki stift lett volna csak. Az meg nem kellett. Utána kissé idősebb tádé motoros járgány felé vettem az irányt. Lett volna olcsón jürgen trikó villanyos adagolós 1.9 tádé, meg drágábban a 146. Próbaút után nem volt kétség hogy melyiket kell elhozni.
kbk03-10-2010 17:24:56 // 16226
naja. én amikor hozzájutottam a 146oshoz, picit húztam a számat, egyrészt eredetileg kicsit újabbat szerettem volna, nameg fogalmam se volt, h mi fán terem az alfa romeo. aztán most kezdem csak igazán megérteni, hogy mekkora mákom van, és nem csak azért, mert alfa, hanem mert kicsit régebbi alfa. a 159-es elejétől dobok egy hátast bármikor, annyira jó, de nem ugyanaz a feeling. persze az igazi egy gtv lenne, ha addig élek is, egyszer a magamévá teszek egyet :)
ystuc03-10-2010 16:58:25 // 16225
Na, ez így, ahogy van, kéne! Hibátlan!
Kriszo03-10-2010 16:57:10 // 16224
Ez a Vw dolog egyébként érdekes..Hangsúlyozom én nem örülnék neki ha felvásárolná, de..
Emlékszem a mai napig arra a pillanatra amikor elmentünk apámmal megnézni az uj 159-est és ott állt az udvaron egy beszámított 166...Egyből beleszerettem a márkába valamint a típusba is..Előtte gyakorlatilag tudomást sem vettem a márkáról aztán elkezdtem nézelődni..156,147,166,a régieg is 145,155,baromira megtetszettek.Azóta ültem már mindegyik általam felsorolt típusba és ezekbe tényleg érezni valamit amikor becsukod az ajtot...Aztán jött a Mito..Hangsúlyozom nekem kívülről marhára bejön.Így kell kinéznie 2010-ben egy mini konkurens alfának..Tényleg bejön.Ha a csajom akkar egyszer magának autot bizti rábeszélem erre..)Igen kívülről nagyon szép de amikor beleültem nekem valahogy nem volt meg az az érzés mint az elődökben..Nem tudom megmagyarázni, talán nekem egy kicsit Fiatos a belseje..Nincs azzal semmi baj csak azért valahol biztosan ezis a költségtakarékosság miatt történik..Mikor a 147 mondjuk kijött nem volt az hogy bárki elkezdte volna hasonlítgatni a belsejét mert egyszerűen egyedülálló..Aztán jött most a Giulietta..Ismét a külsőt tökéletesen eltalálták nekem nagyon bejön, de a belseje detto ugyanaz az érzet mint a Mitoban..Jó nem ültem sokat egyikben sem de nekem valahogy ez jött le..A 159 aminek olyan kasztnija van amit többet ember nem fog tudni tervezni nekem belül szintén kicsit "silány"szép meg minden belülről is de nincs az ami a 166-ba hogy beülök és tényleg megszűnik minden..Ezzel a hosszú monológban csak arra próbáltam rávilágítani, hogy szerintem ez az érzés a legújabb alfák belsejéből hiányzik ami egyértelműen spórolás miatt történt..Szóval hiában van olasz kézben vissza kéne találni olyan ösvényre amit a facelift előtti 166-nál valahogy elhagytak..
Emlékszem a mai napig arra a pillanatra amikor elmentünk apámmal megnézni az uj 159-est és ott állt az udvaron egy beszámított 166...Egyből beleszerettem a márkába valamint a típusba is..Előtte gyakorlatilag tudomást sem vettem a márkáról aztán elkezdtem nézelődni..156,147,166,a régieg is 145,155,baromira megtetszettek.Azóta ültem már mindegyik általam felsorolt típusba és ezekbe tényleg érezni valamit amikor becsukod az ajtot...Aztán jött a Mito..Hangsúlyozom nekem kívülről marhára bejön.Így kell kinéznie 2010-ben egy mini konkurens alfának..Tényleg bejön.Ha a csajom akkar egyszer magának autot bizti rábeszélem erre..)Igen kívülről nagyon szép de amikor beleültem nekem valahogy nem volt meg az az érzés mint az elődökben..Nem tudom megmagyarázni, talán nekem egy kicsit Fiatos a belseje..Nincs azzal semmi baj csak azért valahol biztosan ezis a költségtakarékosság miatt történik..Mikor a 147 mondjuk kijött nem volt az hogy bárki elkezdte volna hasonlítgatni a belsejét mert egyszerűen egyedülálló..Aztán jött most a Giulietta..Ismét a külsőt tökéletesen eltalálták nekem nagyon bejön, de a belseje detto ugyanaz az érzet mint a Mitoban..Jó nem ültem sokat egyikben sem de nekem valahogy ez jött le..A 159 aminek olyan kasztnija van amit többet ember nem fog tudni tervezni nekem belül szintén kicsit "silány"szép meg minden belülről is de nincs az ami a 166-ba hogy beülök és tényleg megszűnik minden..Ezzel a hosszú monológban csak arra próbáltam rávilágítani, hogy szerintem ez az érzés a legújabb alfák belsejéből hiányzik ami egyértelműen spórolás miatt történt..Szóval hiában van olasz kézben vissza kéne találni olyan ösvényre amit a facelift előtti 166-nál valahogy elhagytak..
zolee14503-10-2010 16:27:22 // 16223
Az egy faszság, de ne offoljunk.:D
bilon03-10-2010 16:07:39 // 16221
azt meg hozzá sem teszem, hogy a gasztrával kellett húzni a 147-et, mert őnagysága szart elindulni :D:D:D:D:D:D:D:D:D
bilon03-10-2010 16:05:40 // 16220
akkor lehet én kifogtam egy kifogástalant....
mert ebben patent volt a váltó, nem nyiszogott, nem zörgött, egyben volt...
mert ebben patent volt a váltó, nem nyiszogott, nem zörgött, egyben volt...
Selmak03-10-2010 16:02:07 // 16219
Hát nem tudom, faterom G-aszmája sokkal gyatrábban összerakottnak tűnik a 146omhoz képest ami 2x olyan idős.
bilon03-10-2010 15:59:45 // 16218
jah...és ezért nem érted a Fradi-szívet sem :)
bilon03-10-2010 15:55:49 // 16217
Zoli! olyat kérsz itt, minthogy magyarázd meg miért vagy szerelmes a párodba, és miért pont őbelé...erre egy válasz van: mert csak.
ültem, vezettem már pár autót, béjembét, mergát, vw, skoda, szeját, jaguár, opel, ford, fiját, pözsó. rönó...stb...
de egyedül az alfában éreztem, hogy kell nekem ( mint a rönyógrantúr reklámban)...hogy miért? passz. pedig állítom, hogy a g asztra (pont most vezettem) összerakottabnak tűnik, mint a 147-es alfa...mégsem kéne...
a szeját altea/leon/toledo nagyon csábított mindaddig míg bele nem ültem...
egy béjembében ódiban, mergába nem éreztem, hogy kéne...
ha valami hasonlót kellene keresnem, akkor talán a mazdánál volt ilyen, vagy saab 93-ban, de egyikben sem olyan erős, mint az alfában...
ha ez megmarad a vw-nél, akkor no problem....csak félek, hogy nem, ahogy a szejátban sincs meg, pedig az is mediterrán autó....
ültem, vezettem már pár autót, béjembét, mergát, vw, skoda, szeját, jaguár, opel, ford, fiját, pözsó. rönó...stb...
de egyedül az alfában éreztem, hogy kell nekem ( mint a rönyógrantúr reklámban)...hogy miért? passz. pedig állítom, hogy a g asztra (pont most vezettem) összerakottabnak tűnik, mint a 147-es alfa...mégsem kéne...
a szeját altea/leon/toledo nagyon csábított mindaddig míg bele nem ültem...
egy béjembében ódiban, mergába nem éreztem, hogy kéne...
ha valami hasonlót kellene keresnem, akkor talán a mazdánál volt ilyen, vagy saab 93-ban, de egyikben sem olyan erős, mint az alfában...
ha ez megmarad a vw-nél, akkor no problem....csak félek, hogy nem, ahogy a szejátban sincs meg, pedig az is mediterrán autó....
zolee14503-10-2010 15:32:58 // 16216
Oké, azt olvastam elsőre, hogy szemcsés.:D
Tévedsz, egyáltalán nem érdekel másik márka.
És igen, nehéz felfognom egy olyan dolgot amire sokan hivatkoznak, de amikor megkérdezem mi az akkor vagy mellébeszélés jön, vagy az, hogy ha nem érzed akkor nem is vagy igazi alfás, meg ez olyan fócvágenes beszólás volt meg ilyenek.
Kérdezzünk meg idősebb alfásokat mi volt a véleményük a Fiat felvásárlásról. Kb annyi lehetett, hogy na kész vége ennyi volt...kilakatoljuk a Julist aztán járunk vele míg szét nem esik, mert innentől már nem Alfa az Alfa.
Tévedsz, egyáltalán nem érdekel másik márka.
És igen, nehéz felfognom egy olyan dolgot amire sokan hivatkoznak, de amikor megkérdezem mi az akkor vagy mellébeszélés jön, vagy az, hogy ha nem érzed akkor nem is vagy igazi alfás, meg ez olyan fócvágenes beszólás volt meg ilyenek.
Kérdezzünk meg idősebb alfásokat mi volt a véleményük a Fiat felvásárlásról. Kb annyi lehetett, hogy na kész vége ennyi volt...kilakatoljuk a Julist aztán járunk vele míg szét nem esik, mert innentől már nem Alfa az Alfa.
Buksi03-10-2010 15:21:52 // 16215
Jól szóltál kollega! :-))
GT Ɨ|ѯ03-10-2010 15:07:21 // 16214
Nem hozzányúlni!
Szériát belőle!:-)
Szériát belőle!:-)
Buksi03-10-2010 15:02:27 // 16213
Én nem bánom, hogy melyik lesz, csak valahogy így nézzen ki és akkor nagyon nagyot fog ütni! :-)
GTPeti03-10-2010 14:59:01 // 16212
Ez a "169" lesz... vmi azt súgja, hogy lázasan dolgoznak ezen.
Buksi03-10-2010 14:57:02 // 16211
Nekem nagyon tetszik, de attól félek, hogy ez is csak terv marad! :-/
GTPeti03-10-2010 14:56:40 // 16210
Oldalról nagyon rendben van!
Tomice03-10-2010 14:51:14 // 16209
GTPeti03-10-2010 14:17:58 // 16208
zolee, Te alapvetően egy szerncsés ember vagy akkor. Nem érted, mi az Alfa érzés, úgyhogy több márka is rendelkezésedre áll, ahol a pajzson kívül minden adott az örömhöz.
Egyet viszont el kell fogadnod: aki viszont érti ezt az "érzés-dolgot", az máshogy áll a VW felvásárláshoz. Ennyi.
Nincs harag, hisz szabad világban élünk. ;)
Egyet viszont el kell fogadnod: aki viszont érti ezt az "érzés-dolgot", az máshogy áll a VW felvásárláshoz. Ennyi.
Nincs harag, hisz szabad világban élünk. ;)
13703-10-2010 13:47:07 // 16207
Én pl. azért vettem Alfát, mert szebb volt kívül, és sokkal szebb volt belül, a motorok általában erősebbek voltak, és a futómű is általában igényesebb volt a konkurenciánál. A két legújabb modellre egyik sem igaz már. Pláne nem együtt.
bilon03-10-2010 13:27:40 // 16206
"Igen, erről beszéltem. Meg az, hogy "ezt mi sokan nem így gondoljuk" vagy hasonlók. Tényleg szép dolog valami megfoghatatlant felhozni érvként, csak kíváncsi vagyok, hogy hány alfás lenne a fórumon ha nem látja a DTM-ben a 155-öst, vagy nem lát az úton többieket alázó 75-öst, vagy nem látja a WTCC-ben a 156-ost, és még sorolhatnám. "
én nem így gondolom. szerintem a mai alfások tömkelege azt sem tudja, hogy néz ki egy 75, vagy 155! Érdekes lenne ezt felmérni.
btw...én nem a dtm, meg faszom tudja mi miatt vettem alfát, hanem mert megláttam egy 156 reklámot és akkor rájöttem, nekem ezt ki kell próbálni. aztán egy 147-et, aztán beültem egy gtv-be és eldöntöttem nekem alfa kell. Szerintem többen vannak, akik hasonlóan így jártak, hogy meglátták, és beleszerettek, és fogalmuk sincs, hogy néz ki a régi giu...
de ismerek olyan alfást, aki beült a 155-be és le lovaskocsizta...
persze tudom ők nem igazi alfások, csak ők is vásárlók...
én nem így gondolom. szerintem a mai alfások tömkelege azt sem tudja, hogy néz ki egy 75, vagy 155! Érdekes lenne ezt felmérni.
btw...én nem a dtm, meg faszom tudja mi miatt vettem alfát, hanem mert megláttam egy 156 reklámot és akkor rájöttem, nekem ezt ki kell próbálni. aztán egy 147-et, aztán beültem egy gtv-be és eldöntöttem nekem alfa kell. Szerintem többen vannak, akik hasonlóan így jártak, hogy meglátták, és beleszerettek, és fogalmuk sincs, hogy néz ki a régi giu...
de ismerek olyan alfást, aki beült a 155-be és le lovaskocsizta...
persze tudom ők nem igazi alfások, csak ők is vásárlók...
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2010 12:22:57 // 16205
Szerintem van erre érzékeny ember, és van aki nem az.. Te meg akarod találni, hogy melyik csavarja adja a gépezetnek az "életérzést". Csakhogy ez így nem megy. Atomjaira bonthatjuk, lehet megtalálnánk, hogy milyen a másokétól eltérő tervezési, anyagválasztási szokások adják az olaszos érzést, de gyanítom, hogy így sem menne igazán.
zolee14503-10-2010 09:32:39 // 16204
(Ha valaki nem érti akkor miért vett Alfát? Kedvenc mondatom. Nem is tudom miért vettem Alfát, ha nem érzem azt a nemtommit amit pedig annyira éreznem kéne.:)
Valahogy nekem ez az olasz életérzéses marketing duma, vagy belemagyarázás nem járt az agyamban. Mindössze a 145-ös tetszett a legjobban az összes szóba kerülő verzió közül. Meg mondjuk tetszik, hogy nyamvadék fűnyíró 1,6, de azért 120 ló és 7000 fölé lehet forgatni. Tetszett, hogy az általam próbált/birtokolt autókhoz képest eddig ezen voltak a legjobb fékek. Tetszik a 155-ös is, meg a 156-os is, mert egyrészt baromi jól néznek ki, másrészt meg nem kevés gumit hagytak ott a versenypályákon, ráadásul a kortársakhoz képest még erőtlennek sem mondhatóak.
Az a bajom az életérzéssel, hogy nincs benne egy 7000-ig forgatható motor, nincs jó futóműve sem. Jó fékek sincsenek az életérzésen. Sőt, hangja sem nagyon van. Az életérzésbe nem tudok beülni, hogy elmenjek a-ból b-be, lehetőleg nem a legrövidebb úton, és nem tudok belőle kiszállni vigyorgó fejjel. Egy Alfával viszont mindezt megtehetem. Szóval szerintem jobb, ha a szalagról Alfák jönnek le és nem életérzés, bár tény, hogy az utóbbihoz nem kellenek melósok, sőt még alapanyag sem, így a gyártása sokkal olcsóbb. Mindössze papír kell hozzá, meg 1-2 marketinges.) Ezt csak úgy zárójelesen.
Személy szerint nem a VW-t várom, hanem a VW pénzét. Mert azt azért nehéz cáfolni, hogy szükség van a pénzre.
Az a baj, hogy itt most nem arról megy a vita, hogy vajon német vagy olasz mentse meg az Alfát, hanem van egyszer a VW aki meg tudja menteni, meg vannak itt nagyon sokan akik arról álmodnak, hogy talán a Fiat. Szóval a valóság áll szemben az álommal. Lehet tippelni melyikre van nagyobb esély.
Persze az is egy megoldás, hogy inkább akkor húzzák le a rolót, minthogy német kézre kerüljön az Alfa...
Alapvetően a VW lényegtelen. Ha a Mercedes állt volna elő azzal, hogy van egy rakás pénze kell az Alfa, annak is örülnék. Tulajdonképpen mindenkinek örülnék aki meg tudja állítani a lejtőn a kedvenc márkámat.
A függetlenséget már jópár éve bukta az Alfa, azon már régen túl vagyunk. Most a kérdés az, hogy fejlődnek-e vagy szép lassan leáll mindennek a gyártása, és vége...
Valahogy nekem ez az olasz életérzéses marketing duma, vagy belemagyarázás nem járt az agyamban. Mindössze a 145-ös tetszett a legjobban az összes szóba kerülő verzió közül. Meg mondjuk tetszik, hogy nyamvadék fűnyíró 1,6, de azért 120 ló és 7000 fölé lehet forgatni. Tetszett, hogy az általam próbált/birtokolt autókhoz képest eddig ezen voltak a legjobb fékek. Tetszik a 155-ös is, meg a 156-os is, mert egyrészt baromi jól néznek ki, másrészt meg nem kevés gumit hagytak ott a versenypályákon, ráadásul a kortársakhoz képest még erőtlennek sem mondhatóak.
Az a bajom az életérzéssel, hogy nincs benne egy 7000-ig forgatható motor, nincs jó futóműve sem. Jó fékek sincsenek az életérzésen. Sőt, hangja sem nagyon van. Az életérzésbe nem tudok beülni, hogy elmenjek a-ból b-be, lehetőleg nem a legrövidebb úton, és nem tudok belőle kiszállni vigyorgó fejjel. Egy Alfával viszont mindezt megtehetem. Szóval szerintem jobb, ha a szalagról Alfák jönnek le és nem életérzés, bár tény, hogy az utóbbihoz nem kellenek melósok, sőt még alapanyag sem, így a gyártása sokkal olcsóbb. Mindössze papír kell hozzá, meg 1-2 marketinges.) Ezt csak úgy zárójelesen.
Személy szerint nem a VW-t várom, hanem a VW pénzét. Mert azt azért nehéz cáfolni, hogy szükség van a pénzre.
Az a baj, hogy itt most nem arról megy a vita, hogy vajon német vagy olasz mentse meg az Alfát, hanem van egyszer a VW aki meg tudja menteni, meg vannak itt nagyon sokan akik arról álmodnak, hogy talán a Fiat. Szóval a valóság áll szemben az álommal. Lehet tippelni melyikre van nagyobb esély.
Persze az is egy megoldás, hogy inkább akkor húzzák le a rolót, minthogy német kézre kerüljön az Alfa...
Alapvetően a VW lényegtelen. Ha a Mercedes állt volna elő azzal, hogy van egy rakás pénze kell az Alfa, annak is örülnék. Tulajdonképpen mindenkinek örülnék aki meg tudja állítani a lejtőn a kedvenc márkámat.
A függetlenséget már jópár éve bukta az Alfa, azon már régen túl vagyunk. Most a kérdés az, hogy fejlődnek-e vagy szép lassan leáll mindennek a gyártása, és vége...
Xixo03-10-2010 03:04:31 // 16203
Én csak azt nem értem, hogy aki már annyira várja a vócvágent, az miért nem veszi már meg most? Ennyire számít az embléma az elején? Ne legyetek már ilyen sznobok... Meg ugyi ott van a szeját is, az is überdojcseteknis és még Szilva keze is benne van...
Komolyan nem értem, hogy miért vett bárki is Alfát, aki nem érti, hogy mit próbál Koz elmondani. Pedig ennél sokkal jobban már nem lehet megfogalmazni.
(Persze én is kussolhatok a Grandéval, de még azt se cserélném el GTI Gófra, mert abból nem tudnék olyan boldogan kiszállni...)
Komolyan nem értem, hogy miért vett bárki is Alfát, aki nem érti, hogy mit próbál Koz elmondani. Pedig ennél sokkal jobban már nem lehet megfogalmazni.
(Persze én is kussolhatok a Grandéval, de még azt se cserélném el GTI Gófra, mert abból nem tudnék olyan boldogan kiszállni...)
kbk03-10-2010 01:48:07 // 16202
csak ismételni tudom önmagam.
mindenkinek szíve joga, hogy bejöjjön neki egy-egy bmw.
szerintem sem rossz (mondjuk egy suzukihoz vagy egy opelhez vagy tudomisén mihez képest), de egy alfának a közelébe se érhet. egész egyszerűen nem 1 kategória, design szempontjából.
műszakilag ott van a toppon, ez világos.
mindenkinek szíve joga, hogy bejöjjön neki egy-egy bmw.
szerintem sem rossz (mondjuk egy suzukihoz vagy egy opelhez vagy tudomisén mihez képest), de egy alfának a közelébe se érhet. egész egyszerűen nem 1 kategória, design szempontjából.
műszakilag ott van a toppon, ez világos.
GTPeti02-10-2010 20:57:01 // 16201
Nekem is bejön egyik-másik BMW. Ehhez kétség nem fér. Csak odahaza a "vállalkozók" autója, No-ban, pedig 12 egy tucat. :)
kbk02-10-2010 17:50:30 // 16200
persze, ízlés kérdése.
műszakilag szerintem is rendben van a bmw, csak unalmas (1 picit), és hát a design...nekem egyáltalán nem gyere be. bármelyik alfa odaveri, kb.
műszakilag szerintem is rendben van a bmw, csak unalmas (1 picit), és hát a design...nekem egyáltalán nem gyere be. bármelyik alfa odaveri, kb.
Buksi02-10-2010 17:09:46 // 16199
Tegyél, azt' rugdalj alá a 156-nak te is! :-DDD
GTPeti02-10-2010 16:59:24 // 16198
Lehet.
Meg az is, hogy én is beteszek alulra egy ultrahangos érzékelőt, mert szerintem nem is olyan nagy hülyeség. :PP
Meg az is, hogy én is beteszek alulra egy ultrahangos érzékelőt, mert szerintem nem is olyan nagy hülyeség. :PP
Buksi02-10-2010 16:48:01 // 16197
Ez mekkora ökörség! :-DDD
Keri02-10-2010 16:44:44 // 16196
De most miért, ha netán veszel egy kívülről olaszok által módosított paszulyt, ami a legmélyén ugyanaz mint az előd (szvsz. mindig ezt csinálják mert így ocsó) akkor szana lehet rúgni az autót...stb stb....
zolee14502-10-2010 16:27:24 // 16195
Ez egy baromság.:D
Satti02-10-2010 16:26:37 // 16194
Mindenkinek más más véleménye van és lehet is, mint ahogyan az ízlések is különbőznek, de főleg az új 3-as BMW az sztem is rendben van, a coupe meg főleg, müszakilag meg sosem volt vele gond és persze mindig is hátsó kerék hajtás és minden modellben, még az 1-esben is ott van a soros 6 hengeres, ami szépen muzsikál. Szinte sosem kötöttek olyan kompromisszumokat, mint sok más gyártó, iylesmi vonalat nyugodtan követhetne az Alfa is, mindig megtartani az egyediséget.
Keri02-10-2010 16:24:26 // 16193
ez mi... ha már a népautókról szól a fáma. Jó lehet vele összekoszolni az élére vasalt nadrágot illetve a depressziós alkoholista sofőrök számára akik ezen vezetik le a dühöt és nem azazasszonyon....???????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?