Forum >> A jövő Alfái
ystuc19-11-2010 18:11:41 // 16842
Ma volt nálunk az új A8-as Audi bemutatója. Tele van olyan dolgokkal, hogy egy fillért nem adnék értük. Rámennek a tuti biztonságra, de hogy a nagy igyekezet pont az ellenkezőjét váltja ki, az tuti. Infra kamera, hogy éjjel lehessen látni az élőlényeket, nyolc féle világítás (kanyar, kereszteződésbevilágító, intelligens mittoménmik, még GPS pozíció alapján is képesek világítani), tolatókamera, sávfigyelő (ami mellesleg képes simán nekivezetni a falnak - volt rá példa), és még sorolhatnám. Tulajdonképpen már csak fellációt nem hajtanak végre az új autók kényelmi és "biztonsági asszisztens" berendezései. Hát, én ettől jobban szeretek vezetni, pont az élményt fogják így lassan kiölni...
Piritu - 1.000.00019-11-2010 18:09:47 // 16841
Számomra pont a kulcsos indítás a fontos, mert így mindig kénytelen vagyok kézbe venni a kulcsot, tehát nem hagyom el.
A 159-nél mondjuk nem értem, hogy miért nem a "kulcs" benyomásával lehet indítani. Miért kell még egy gomb? Ha csak gomb lenne oké, de kell a kulcs is.
Az Alfámat meg senki sem vezetheti, tehát az állítgatásra nálam nincs szükség :-)
A Hifibe meg ott van a Blue&Me. 16GB-os USB-vel még megy, szerintem elég mp3 fér arra is.
A 159-nél mondjuk nem értem, hogy miért nem a "kulcs" benyomásával lehet indítani. Miért kell még egy gomb? Ha csak gomb lenne oké, de kell a kulcs is.
Az Alfámat meg senki sem vezetheti, tehát az állítgatásra nálam nincs szükség :-)
A Hifibe meg ott van a Blue&Me. 16GB-os USB-vel még megy, szerintem elég mp3 fér arra is.
Kompressz úr19-11-2010 18:04:49 // 16840
A gyári extrákban épp az a lényeg, hogy a gyárból már azzal együtt gurul ki, és nem kell még 66 helyre elvinni az autót, hogy legyen benne loudlink meg állófűtés meg kutyaf*sza.
Piritu - 1.000.00019-11-2010 18:01:46 // 16839
Pontosan ezért nem értem, hogy miért erőltetik (mondjuk tuti biznisz). Aki amúgy sem tud vezetni még el is lesz lustítva, aztán beperli a gyárat, mert karambolozott az autó.
Ki vezet olyankor? Egy automata beparkoláskor ha nekimegy egy másiknak ki fizet? A sofőr mondhatja, hogy nem ő vezetett :-DDDD
Ki vezet olyankor? Egy automata beparkoláskor ha nekimegy egy másiknak ki fizet? A sofőr mondhatja, hogy nem ő vezetett :-DDDD
Tommi19-11-2010 17:58:47 // 16838
Talán még a GT-ből adtak el, a sok akciózás meg a kedvezményes 1.8 TS miatt azért jópáran vettek. De a Brera/Spider párosból szerintem jó, ha tucatnyi új példány elment itthon...
Most meg van a Mito, a Giulietta meg a 159 és slussz... Ez még a túléléshez is karcsú...
Most meg van a Mito, a Giulietta meg a 159 és slussz... Ez még a túléléshez is karcsú...
Tommi19-11-2010 17:57:16 // 16837
Nem tudom, nekem valahogy a kulcs bedugása és elfordítása hozzátartozik az autózáshoz :) Jópofák a kártyás, gombnyomásos meg mindenféle egyéb módok is, de ebben eléggé konzervatív vagyok :)
A második jó dolog, ezt már évek óta tudja az "okosabb" autók jó része.
Az iPhone meg hidegen hagy, autóban és azon kívül is (akkor már inkább BlackBerry :) ). Zenét két helyen szoktam hallgatni, otthon (gépről, hifiről) és autóban (arra meg ott a Loudlink), a telefont meg telefonáláson és sms-küldésen kívül másra nem nagyon használom, nekem speciel századrangú lenne, hogy van-e iPhone kompatibilitás :)
A második jó dolog, ezt már évek óta tudja az "okosabb" autók jó része.
Az iPhone meg hidegen hagy, autóban és azon kívül is (akkor már inkább BlackBerry :) ). Zenét két helyen szoktam hallgatni, otthon (gépről, hifiről) és autóban (arra meg ott a Loudlink), a telefont meg telefonáláson és sms-küldésen kívül másra nem nagyon használom, nekem speciel századrangú lenne, hogy van-e iPhone kompatibilitás :)
Piritu - 1.000.00019-11-2010 17:55:00 // 16836
"Lehet, hogy béna vagyok...?" - nem (csak kényelmes)
1000 km-t szoktam menni egy nap amikor németbe megyünk (pl a jövő héten) sose okozott nehézséget fékezni. A sima tempomatot azért szeretem, mert segít a sebességkorlátozásokat betartani.
Állófűtést (programozhatót, távvezérelhetőt) meg lehet berakni, ha kell bármelyik kocsiba.
1000 km-t szoktam menni egy nap amikor németbe megyünk (pl a jövő héten) sose okozott nehézséget fékezni. A sima tempomatot azért szeretem, mert segít a sebességkorlátozásokat betartani.
Állófűtést (programozhatót, távvezérelhetőt) meg lehet berakni, ha kell bármelyik kocsiba.
Halesz19-11-2010 17:49:24 // 16835
Alfa tavaly volt 200 körül az összes modellből... sajna ez tényleg kevés, ráadásul tavaly még volt GT is, meg Spider/Brera is, nem mintha azokból olyan sok elment volna...
Halesz19-11-2010 17:45:31 // 16834
Nem vagy béna, pont az ilyen hosszú utakon lehet ezeket megszeretni...
+ kulcs nélküli indítás
+ a kulcs alapján megjegyzi az ülések, tükrök beállítását
+ hifibe integrált iPhone
első annyira nem érdekel, de a második kettőért fizetnék :)
+ kulcs nélküli indítás
+ a kulcs alapján megjegyzi az ülések, tükrök beállítását
+ hifibe integrált iPhone
első annyira nem érdekel, de a második kettőért fizetnék :)
BeeGee19-11-2010 17:40:38 // 16833
Mondjuk lámpát kapcsolgatni én pont nem szeretek (de kell), távolságtartó radar, sávelhagyó, holttérfigyelő stb-t nem szeretnék. Tolató radar még nem zavar, ha van benne, de pénzt nem adnék már.
Ezek pont olyan extrák, amik egy idő után ugyanolyan veszélyesek lehetnek, mert ellustítják a sofőrt, és ha tényleg baj van, akkor csak ásítozik, eltompítják a figyelmet és a reflexet is. Mint az a szerencsétlen amerikai a toyotában (már ha igaz volt)
Ezek pont olyan extrák, amik egy idő után ugyanolyan veszélyesek lehetnek, mert ellustítják a sofőrt, és ha tényleg baj van, akkor csak ásítozik, eltompítják a figyelmet és a reflexet is. Mint az a szerencsétlen amerikai a toyotában (már ha igaz volt)
Tommi19-11-2010 17:37:01 // 16832
100 milliárd? 20 milliárd? 2 milliárd? :) Ez kb olyan, mint Szalacsinak a 300.000 meg a 30.000 liter... :)))
Pár hete keringtek cikkek arról, hogy a VW megvenné a Ferrarit és a maranelloi gyártó értékét becsülték 3-3,5 milliárdra. Hozzátéve, hogy a Ferrari vastagon nyereséges hosszú évek óta, míg az Alfa veszteséget termel.
Vegyük meg a Chryslert, menjünk Amerikába, öljünk abba milliókat (oké, valahol érthető törekvés), de eközben az egyik legpatinásabb hazai márkájukat meg hagyják letérdelni? Pedig szerintem nem kéne nagy dolog, kicsit jobban oda kéne figyelni a konkurenciára és akár lemásolni őket, ha már magunktól nem tudunk semmit kitalálni. Az Alfa egyszerűen nem reagál a piaci igényekre, hanem megy a saját feje után. Oké, a 159 nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. De ha a gyerek hülyeséget csinál a játszótéren, nem a többi gyerek előtt fogom leszidni, hanem hazaviszem és otthon elbeszélgetek vele :) A 159 kapcsán is "otthon", illetve gyáron belül, a sajtó és a konkurencia orrára kötése nélkül is le lehetett volna b@szni a tervező brigádot, nem?
A legfrissebb Autó-Motorban olvastam egy érdekes cikket: tavasszal kezdték el forgalmazni itthon az új Volvo S60-ast, a V60 kombi pedig most jött hozzá ősszel. A szedánból tavasz óta több, mint 100 darab kelt el, a kombiból pedig már a bemutató előtt elvitték az idei évre tervezett 40 darabot. Nem tudom az Alfa hány autót adott el idén Magyarországon, de gyanítom a Volvonál a 140 darabos (és most csak a 60-asokról beszélünk) kevesebb, mint egy év alatt lazán túltesz az Alfa egész éves teljesítményén.
Ha a "súlycsoportot" nézzük, azonos a 159-essel: a méretek kb egyformák, a motorok 105-304 LE közöttiek, az S60 7,9 milliótól, a V60 pedig 8,3 milliótól indul. Mégsem 159-est vesznek az emberek...
Pár hete keringtek cikkek arról, hogy a VW megvenné a Ferrarit és a maranelloi gyártó értékét becsülték 3-3,5 milliárdra. Hozzátéve, hogy a Ferrari vastagon nyereséges hosszú évek óta, míg az Alfa veszteséget termel.
Vegyük meg a Chryslert, menjünk Amerikába, öljünk abba milliókat (oké, valahol érthető törekvés), de eközben az egyik legpatinásabb hazai márkájukat meg hagyják letérdelni? Pedig szerintem nem kéne nagy dolog, kicsit jobban oda kéne figyelni a konkurenciára és akár lemásolni őket, ha már magunktól nem tudunk semmit kitalálni. Az Alfa egyszerűen nem reagál a piaci igényekre, hanem megy a saját feje után. Oké, a 159 nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. De ha a gyerek hülyeséget csinál a játszótéren, nem a többi gyerek előtt fogom leszidni, hanem hazaviszem és otthon elbeszélgetek vele :) A 159 kapcsán is "otthon", illetve gyáron belül, a sajtó és a konkurencia orrára kötése nélkül is le lehetett volna b@szni a tervező brigádot, nem?
A legfrissebb Autó-Motorban olvastam egy érdekes cikket: tavasszal kezdték el forgalmazni itthon az új Volvo S60-ast, a V60 kombi pedig most jött hozzá ősszel. A szedánból tavasz óta több, mint 100 darab kelt el, a kombiból pedig már a bemutató előtt elvitték az idei évre tervezett 40 darabot. Nem tudom az Alfa hány autót adott el idén Magyarországon, de gyanítom a Volvonál a 140 darabos (és most csak a 60-asokról beszélünk) kevesebb, mint egy év alatt lazán túltesz az Alfa egész éves teljesítményén.
Ha a "súlycsoportot" nézzük, azonos a 159-essel: a méretek kb egyformák, a motorok 105-304 LE közöttiek, az S60 7,9 milliótól, a V60 pedig 8,3 milliótól indul. Mégsem 159-est vesznek az emberek...
Kompressz úr19-11-2010 17:21:46 // 16831
Egy olaszországi út során igencsak hálás lettem volna egy távolságtartó radarért, példának okáért. De a fullos 3er bimmerből is ellopnám az időre programozható gyári állófűtést telente.
Lehet, hogy béna vagyok...?
Lehet, hogy béna vagyok...?
Halesz19-11-2010 17:20:07 // 16830
Erről van szó. Én is képes vagyok sebességet tartani, lekapcsolni a reflektort, nem erről van szó... de ez a trend, ez a jövő, és egyre elérhetőbb árú extrák ezek...
Piritu - 1.000.00019-11-2010 17:18:24 // 16829
No látod, pont ezekről beszélek! Minek?
Nem tudod lekapcsolni a lámpát, ha jönnek szembe? Nem veszed észre hogy lassítanak előtted? Ki vezet akkor????
Nem tudod lekapcsolni a lámpát, ha jönnek szembe? Nem veszed észre hogy lassítanak előtted? Ki vezet akkor????
Kompressz úr19-11-2010 17:08:22 // 16828
Figyelmedbe ajánlom Halesz előbbi hozzászólását. De vajon mikor lesz olyan fedcomp az Alfaban, amelyikben a gyári állófűtést tudom programozni?
Egyébként meg buta sofőr ide vagy oda, ha már egy Citroenhez is több extrát kínálnak, akkor az átlagvásárló bizony azt fogja gondolni, hogy az Alfa felszereltsége szegényes.
Egyébként meg buta sofőr ide vagy oda, ha már egy Citroenhez is több extrát kínálnak, akkor az átlagvásárló bizony azt fogja gondolni, hogy az Alfa felszereltsége szegényes.
Selmak19-11-2010 17:07:50 // 16827
A FIAT csoport léptékben a 4.5 milliárd euro csepp a tengerben, pillanatnyi túlélést segítene csak, azért meg aligha áldoznák be.
Tedi19-11-2010 16:55:36 // 16826
Elkezdtek alkudozni a nagy semmibe. Eladás lesz ebből, akárki meglásssssa. Szerintem :)
Piritu - 1.000.00019-11-2010 16:52:44 // 16824
Melyik extrákra gondolsz? Azokra amelyikek a kétbalkezes vezető helyett dolgoznak? Ami beparkol helyette? Ami kapcsolgatja a lámpát, ami fékez helyette?
Köszönöm, nekem ilyen nem kell...
A héten volt szerencsém beszélgetni egy német cég emberével, akik ilyesmiket is gyártanak bizonyos autógyáraknak. Ő sem volt túlzotttan meggyőződve arról hogy okvetlenül kellenek a kocsiba. Viszont akinek pénze van ezeket keresi.
Amúgy ő Ducatival jár :-)
Köszönöm, nekem ilyen nem kell...
A héten volt szerencsém beszélgetni egy német cég emberével, akik ilyesmiket is gyártanak bizonyos autógyáraknak. Ő sem volt túlzotttan meggyőződve arról hogy okvetlenül kellenek a kocsiba. Viszont akinek pénze van ezeket keresi.
Amúgy ő Ducatival jár :-)
Halesz19-11-2010 16:52:31 // 16823
Szerintem el fogják adni...
BeeGee19-11-2010 16:49:14 // 16822
Ez elég ciki szerintem. Pár hete doboltak a mellükön, erre elhint egy ilyen nyilatkozatot?
Nekem ez felkérés keringőre lenne..
Nekem ez felkérés keringőre lenne..
Halesz19-11-2010 16:48:18 // 16821
Ma volt szerencsém ülni egy fullos 3-as kupéban...
Ne beszéljünk most se a motorról (arról is lehetne rendesen) csak az extrákról:
Radaros, aktív tempomat mikor lesz az Alfákban? Vagy aktív fényszóró, ami lekapcsolja magát, ha szembe jönnek? És hadd ne soroljam tovább...
Ne beszéljünk most se a motorról (arról is lehetne rendesen) csak az extrákról:
Radaros, aktív tempomat mikor lesz az Alfákban? Vagy aktív fényszóró, ami lekapcsolja magát, ha szembe jönnek? És hadd ne soroljam tovább...
mesa19-11-2010 16:48:04 // 16820
Nem mondtam, hogy nem akarok többet Alfát venni,de ha igen, az 99%, hogy nem 159/Brera/Spider lesz Jelen választékból a MiTo és utána a Juliska, vagy egy szép használt GT
mesa19-11-2010 16:45:27 // 16819
Szerintem pedig nem. De ha így gondolkozol akkor a megengedett maximális összsúlyokat kell összehasonlítani. :)
Piritu - 1.000.00019-11-2010 16:45:20 // 16818
Leesett már régen.
Ellenben Te említetted, hogy nagyon kevés fogy belőle. Azt szerettem volna tudatosítani mindenkivel, hogy ezen egy dologgal lehet változtatni, venni kell. :-))
Sírunk-rívunk, hogy meghal kedvenc márkánk, de az nem segít. :-((
Ellenben Te említetted, hogy nagyon kevés fogy belőle. Azt szerettem volna tudatosítani mindenkivel, hogy ezen egy dologgal lehet változtatni, venni kell. :-))
Sírunk-rívunk, hogy meghal kedvenc márkánk, de az nem segít. :-((
Halesz19-11-2010 16:41:25 // 16817
Erre nem is gondoltam, amikor az okokat kerestem, Ropi! :)
BeeGee19-11-2010 16:40:18 // 16816
Értem :)
Azt nem tudom, hogy hogy adják meg a súlyadatokat hitelesen (felszereltség, teli-üres tank) de az is biztos, hogy a németeknek nem a súlykönnyítés miatt fullfull fapad az alapfelszereltségük :) Ebben mindig is jó volt/van az Alfa, másik végében már nem nagyon.
Lényeg, hogy a katalógusból már ez jön le, nem a beépített extrák súlya. Arról nem is beszélve, hogy a sofőr súlya is hány literrel jelentkezik a dinamikában és a fogyasztásban :)
Pl Halesz GT-je 1 literrel többet fogyaszt, mint az enyém fogyasztott :D
Azt nem tudom, hogy hogy adják meg a súlyadatokat hitelesen (felszereltség, teli-üres tank) de az is biztos, hogy a németeknek nem a súlykönnyítés miatt fullfull fapad az alapfelszereltségük :) Ebben mindig is jó volt/van az Alfa, másik végében már nem nagyon.
Lényeg, hogy a katalógusból már ez jön le, nem a beépített extrák súlya. Arról nem is beszélve, hogy a sofőr súlya is hány literrel jelentkezik a dinamikában és a fogyasztásban :)
Pl Halesz GT-je 1 literrel többet fogyaszt, mint az enyém fogyasztott :D
Tedi19-11-2010 16:40:10 // 16815
Kompressz úr19-11-2010 16:35:27 // 16814
"Full fapad" értsd: alapfelszereltség. :-)
Kompressz úr19-11-2010 16:34:40 // 16813
Én a felszereltség súlyát épp a másik oldalról közelítettem meg, ha nem tévedek a katalógusadatok elsősorban a full fapad súlyát adják meg. Abban viszont sajnos igazad van, hogy az Alfa igencsak szegényes az extrák dolgában, ami bizony éppen a prémium voltát kérdőjelezi meg.
BeeGee19-11-2010 16:32:04 // 16812
Azért ódi, mert az első kerekes vagy összkerekes, míg a többi hátsó, ami már hátrány súlyban.
Full full is azért lehet csalóka, mert az említett márkákhoz nagyságrendekkel több extrát rendelhetsz.. Nincs igazság :)
Full full is azért lehet csalóka, mert az említett márkákhoz nagyságrendekkel több extrát rendelhetsz.. Nincs igazság :)
BeeGee19-11-2010 16:28:33 // 16811
De hogy a magamét is lehúzzam, a GTV súlya 1.450 kg, amiből a motor "csak" 170 kg. Hol a többi, mert tuti, hogy ez is úgy törik mint a 156..
Kompressz úr19-11-2010 16:27:17 // 16810
Kérem ugyanezt 3er bimmerre és c mercire is. Emlékezetem szerint ezekkel szemben nincs érdemi különbség. Meg ugye a súlyadatokat nemcsak azonos motorizáltságra, hanem azonos felszereltségre kellene elvégezni, mert a full fapad 159 még mindig karácsonyfa felszereltségű a full fapad német prémiumokhoz.
BeeGee19-11-2010 16:19:57 // 16809
Nemtom..
RWD:
2007 159 JTD 1.9 8v =1.575 kg
2007 a4 TDi1.9 = 1.390 kg
AWD
2007 159 JTD 2.4 Q4 = 1.690 kg
2007 a4 TDi 3.0 Quattro = 1.655 kg
Ez sztem nem ferdítés, hanem tény. De hányszor volt ez már téma.. :)
RWD:
2007 159 JTD 1.9 8v =1.575 kg
2007 a4 TDi1.9 = 1.390 kg
AWD
2007 159 JTD 2.4 Q4 = 1.690 kg
2007 a4 TDi 3.0 Quattro = 1.655 kg
Ez sztem nem ferdítés, hanem tény. De hányszor volt ez már téma.. :)
BeeGee19-11-2010 16:07:50 // 16808
Semmi sem tökéletes.
Grando19-11-2010 15:00:46 // 16807
Valóban semmi baj a 159 súlyával - a versenytársakhoz (BMW, Audi pl.) viszonyítva persze, nem a pillesúlyú pléhdobozokhoz. Valószínűleg néhány idióta újságíró gerjeszthette ezt az előítéletet is, ami - lám csak lám - még sok Alfásban is megragadt. Még azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Fiat gyár is tódított hozzá egy jó nagyot a szokásosan elfuserált marketingjével. Ehh... ://
Az utastér "fílingje", és az egész autó karaktere meg nyilván más kérdés. Vagyunk néhányan, akik kicsit 'ridegebbnek" érzik, de egy offos fogyasztónak még így is érdekes olaszos érzést sugallhat adott esetben.
Az utastér "fílingje", és az egész autó karaktere meg nyilván más kérdés. Vagyunk néhányan, akik kicsit 'ridegebbnek" érzik, de egy offos fogyasztónak még így is érdekes olaszos érzést sugallhat adott esetben.
Kompressz úr19-11-2010 14:22:18 // 16806
A könnyű 156/147-nek meg csak annyi hibája volt, hogy az NCAP osztályzatuk szerint törtek mint az üveg...
mesa19-11-2010 13:39:06 // 16805
A Tied mikor jön meg?
Hmm. Csodálkozom, hogy ennyi év alatt nem esett le, hogy nekem ez a kocsi nem jön be.
Így felesleges részemre használtat is ajánlani, főként bútorlap szállítóst :)
Hmm. Csodálkozom, hogy ennyi év alatt nem esett le, hogy nekem ez a kocsi nem jön be.
Így felesleges részemre használtat is ajánlani, főként bútorlap szállítóst :)
Tom1219-11-2010 10:15:54 // 16804
Van ettől még meglepőbb is, pl. a 458-as Ferrari:
Kraftstoffverbr. kombiniert /vegyes/:
13,3 l/100km
Kraftstoffverbr. innerorts /városi/:
19,7 l/100km
Kraftstoffverbr. außerorts /városon kívüli/:
9,7 l/100km
:-)
Kraftstoffverbr. kombiniert /vegyes/:
13,3 l/100km
Kraftstoffverbr. innerorts /városi/:
19,7 l/100km
Kraftstoffverbr. außerorts /városon kívüli/:
9,7 l/100km
:-)
GT Ɨ|ѯ19-11-2010 10:04:00 // 16803
:-))))
ez jó:-))
ez jó:-))
TarP19-11-2010 09:24:12 // 16801
Azt kifelejtettem, hogy együtt, kb egyformán ment a két autó mindenhová, nyaralási céllal...
Egyébként is 10.5 alatt van az átlagfogyi, kivléve a Bioethanol esetén, abból többet kér vagy 20%-kal.
Egyébként is 10.5 alatt van az átlagfogyi, kivléve a Bioethanol esetén, abból többet kér vagy 20%-kal.
TarP19-11-2010 09:20:51 // 16800
Ezt meg tudom erősíteni, Mi egy 2.0V6TB-vel és egy 3.0V624V-vel mentünk vagy 2500km-et, a 2 literes 202lovasnak valami 10.2, a 3 literes 220 lovasnak valami 10.6l/100km volt az átlagfogyija és mentünk hegyen-völgyön autópályán(rendesen), szerpentinen, nagyvárosban, dugóban... mindenhol.
Ennél egy 1750-es S4-es turbó biztos, hogy kevesebbet eszik normál használatban.
Csak meg kell tanulni kezelni a váltót, nem hármasban menni 150-nel... :)
Ennél egy 1750-es S4-es turbó biztos, hogy kevesebbet eszik normál használatban.
Csak meg kell tanulni kezelni a váltót, nem hármasban menni 150-nel... :)
GTPeti18-11-2010 22:21:16 // 16799
És egy hasonló menetteljesítményekkel rendelkező benzineshez képest??
Grando18-11-2010 22:19:03 // 16798
Egy 120d-hez képest SOKAT. :DD
GTPeti18-11-2010 21:47:15 // 16796
"2. Nagy benzines gép nem fillérbaszásra való. De még a nagy dízel gép sem."
Lássuk csak... Mennyit is eszik az 530d?
Lássuk csak... Mennyit is eszik az 530d?
Grando18-11-2010 21:32:27 // 16795
Képtelen vagy megérteni, hogy:
1. Csodák nincsenek (legalábbis fogyasztásban biztosan).
2. Nagy benzines gép nem fillérbaszásra való. De még a nagy dízel gép sem. ;)))
1. Csodák nincsenek (legalábbis fogyasztásban biztosan).
2. Nagy benzines gép nem fillérbaszásra való. De még a nagy dízel gép sem. ;)))
Ferko18-11-2010 21:12:18 // 16794
11 liter.......hmmm.......:-))
Piritu - 1.000.00018-11-2010 20:34:38 // 16793
Nem mondod, az Arese blokk nem jön ki 6 literből? :-O
Lehet, hogy normális ha egy benzines iszik? :-D
Tegnap néztem egy TopGear adást, ahol a Ferrari 2,8 km-t tett meg 4,5 liter benzinnel a tesztpályán :-))
Lehet, hogy normális ha egy benzines iszik? :-D
Tegnap néztem egy TopGear adást, ahol a Ferrari 2,8 km-t tett meg 4,5 liter benzinnel a tesztpályán :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
592
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?