Forum >> 145-146
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2019 21:05:52 // 142555
A gyári 12s körüli gyorsulása most 10 körül van, majd egyszer lemérem. Biztos vagyok benne, hogy 200Nm felett van a nyomatéka. Ha tippelnem kéne a jtd-s tapasztalatok alapján, akkor 230Nm-t saccolnék. :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2019 20:53:21 // 142554
Az 1.7 tengely az történelmileg került bele, arról nem tehetek :-)
Az LDA-val a nyomás felépülést lehet siettetni. Elsőre homorú profilt csináltam neki, de az nagyon füstös lett. Most inkább domború, elég sokat méregettem, kisérleteztem, mire jó lett. Tolómérővel jelöltem fel a 'plusz gázolajat', aztán gravírgéppel kiszobrászkodtam. Szerintem jó lett. Nem akarok versenyautót faragni belőle, nyilván :-) Turbónyomás emeléssel még lehetne játszani, de egyelőre pont jó ez így, nem akarom jobban húzni.
Azért hogy megnyugtassalak, nem vakon jatezok vele :-) Elolvastam egy csomó írást az adagoló működéséről, szoval nagyjából azért vágom, hogy mi mit csinál benne :-)
Az LDA-val a nyomás felépülést lehet siettetni. Elsőre homorú profilt csináltam neki, de az nagyon füstös lett. Most inkább domború, elég sokat méregettem, kisérleteztem, mire jó lett. Tolómérővel jelöltem fel a 'plusz gázolajat', aztán gravírgéppel kiszobrászkodtam. Szerintem jó lett. Nem akarok versenyautót faragni belőle, nyilván :-) Turbónyomás emeléssel még lehetne játszani, de egyelőre pont jó ez így, nem akarom jobban húzni.
Azért hogy megnyugtassalak, nem vakon jatezok vele :-) Elolvastam egy csomó írást az adagoló működéséről, szoval nagyjából azért vágom, hogy mi mit csinál benne :-)
DieselManiaco(NagyVad)04-03-2019 18:51:31 // 142553
Eddig úgy értelmeztem hogy egy fokkal hátrébb van. Ha előrébb az nem baj.
Jahh hogy még 1.7-es tengely is van benne:D De jó ebbe mindenből jutott egy kicsi:D
Fix turbótól csodát ne várj.Mondjuk az LDA kúp nem tudom hogy hoz előbb turbonyomást,ha az LDA csak a turbonyomás felépülésétől kerül számításba,jó persze sarkosan,mert öngeneráló a folyamat,szóval ha van egy pici füst akkor akkor már tölt,aztán attól van füst hogy már tölt és nyomja az LDA-t.
Vannak variációk a témára,bár akárhogy nézed húbazdmeg nem lesz a kis kamrásból. Nameg a füst elkerülhetetlen.
Jahh hogy még 1.7-es tengely is van benne:D De jó ebbe mindenből jutott egy kicsi:D
Fix turbótól csodát ne várj.Mondjuk az LDA kúp nem tudom hogy hoz előbb turbonyomást,ha az LDA csak a turbonyomás felépülésétől kerül számításba,jó persze sarkosan,mert öngeneráló a folyamat,szóval ha van egy pici füst akkor akkor már tölt,aztán attól van füst hogy már tölt és nyomja az LDA-t.
Vannak variációk a témára,bár akárhogy nézed húbazdmeg nem lesz a kis kamrásból. Nameg a füst elkerülhetetlen.
szasza(SW)04-03-2019 18:39:24 // 142552
Sziasztok!
Asszony letiltotta a GT projektem.
Ezért ha esetleg valaki tudni vélne egy szép állapotú 146 JTD-t.99 utánit.Amit nem kell lakatolni fényezni és nincs lelakva belül.És természetesen üzembiztos és csak menni kell vele,az jelezze felém.
A GT a két ajtó miatt lett letiltva így sajna a 45 is kiesik.Ne keljen már 47 vagy 56-ot vennem segítsetek,ha tudtok találni egyet:
Köszi!
Asszony letiltotta a GT projektem.
Ezért ha esetleg valaki tudni vélne egy szép állapotú 146 JTD-t.99 utánit.Amit nem kell lakatolni fényezni és nincs lelakva belül.És természetesen üzembiztos és csak menni kell vele,az jelezze felém.
A GT a két ajtó miatt lett letiltva így sajna a 45 is kiesik.Ne keljen már 47 vagy 56-ot vennem segítsetek,ha tudtok találni egyet:
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2019 09:34:15 // 142551
Persze, de 1 fok plusz előtöltésből baj nem lehet :-) A gyulladási késedelem annyira más hidegben, melegben, párás, száraz időben, hogy az az 1 fok egy ilyen viszonylag egyszerű szabályzásnál elvész. A jtd-s tapasztalatok szerint plusz előtöltést adva kicsit keményebb lesz a járás. Ha már nagyon sok, akkor gyengül is, túl hamar ér be a gázolaj. Fordulaton meg jól is jöhet az az 1 fok, ott jó ha visszább van húzva, pláne ha több anyag van neki adva. Kisebb lesz a füstje. Közép tartományon lenne jobb előrébb tolni, de ez ugye mechnika, ezzel nem. lehet így variálni. Lehetne kis plusz nyomatékot adni, és halkulna. elvileg. Gyakorlatilag meg elég jó nyomatekos, és a hangja is szép, valószínű az 1.7 tengely az ott segít neki. Szívó üzemben is használható nyomatéka van.
A turbó az lusta egy állat rajta, de pont ezért is van az LDA kúp megpiszkálva. Tudtam olyat, hogy egész hamar betöltsön, de csak sok füst árán. Pár profilt kipróbáltam, mire kb jó lett. Turbólyuk persze van, mindig is lesz :-)
A turbó az lusta egy állat rajta, de pont ezért is van az LDA kúp megpiszkálva. Tudtam olyat, hogy egész hamar betöltsön, de csak sok füst árán. Pár profilt kipróbáltam, mire kb jó lett. Turbólyuk persze van, mindig is lesz :-)
DieselManiaco(NagyVad)04-03-2019 05:28:36 // 142550
Úgy lehet porlasztó ha brutál gázolaj füst van.
DieselManiaco(NagyVad)04-03-2019 05:26:57 // 142549
Pedig a jó helyen lévő előtöltés fontos. Ha nem jókor fecskendez az teljesítmény vesztés. Mindenképpen állítsátok be milliméterre.
Az egeret meg már rég le kellett volna vakolni. Ha nyitva ragadt volna azt már rég tudnád és tettél volna ellene😁
Az egeret meg már rég le kellett volna vakolni. Ha nyitva ragadt volna azt már rég tudnád és tettél volna ellene😁
V.Tomi.145-146 🍀03-03-2019 22:45:20 // 142548
Nálam az indítás ha még csak annyi lett volna hogy egyenetlen, egy kis ideig 1500korul kell tartani, az nem lett volna gond.
De a füst ami ott volt, az nem volt semmi. Igazából ezért is gondoltam a porlasztókra.
Az meg hogy - 5 °C-ig használható, aztán vagy be indul vagy nem, bár lehet hogy a 3 éves Varta aksi már kevésbé bírja, de nem volt így a legjobb hogy időjáráshoz kell kötni az autót, és remélem hogy így kiválógatva a porlasztókat, talán tudtam rajta javítani.
Egy adagoló beállítás szerintem nekem is kellene biztosan
De a füst ami ott volt, az nem volt semmi. Igazából ezért is gondoltam a porlasztókra.
Az meg hogy - 5 °C-ig használható, aztán vagy be indul vagy nem, bár lehet hogy a 3 éves Varta aksi már kevésbé bírja, de nem volt így a legjobb hogy időjáráshoz kell kötni az autót, és remélem hogy így kiválógatva a porlasztókat, talán tudtam rajta javítani.
Egy adagoló beállítás szerintem nekem is kellene biztosan
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 22:42:59 // 142547
Az egr viszont jó ötlet! Igaz 7 éve offline szegény, de ettől még lehet nyitva (7 éve :-)))
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 22:40:40 // 142546
Én előfűtöm, szóval nem borzasztó a probléma, úgy meg felet fordít és jár.
A háznyomás okés, olyan adagolóból lett a szabályzó átrakva, ami jó volt. Az anyag sincs elvéve tőle, inkább kicsit többet kap. Szerintem nálam a gyertyák kukák megint, és a tank szűrő is megérne egy pucolást. Azért valamit csak konyítok hozzá már :-DD
Meg lett mérve az előtöltés és 1 fokkal hátrébb van, de nem piszkáltuk egyelőre.
A háznyomás okés, olyan adagolóból lett a szabályzó átrakva, ami jó volt. Az anyag sincs elvéve tőle, inkább kicsit többet kap. Szerintem nálam a gyertyák kukák megint, és a tank szűrő is megérne egy pucolást. Azért valamit csak konyítok hozzá már :-DD
Meg lett mérve az előtöltés és 1 fokkal hátrébb van, de nem piszkáltuk egyelőre.
DieselManiaco(NagyVad)03-03-2019 22:18:27 // 142545
Előtöltésre ráhúzott egy fokot?
Nem igazán emlékszem már a TD-re de annak a szíjtárcsáin fokoló beosztás nincs.
Ellenben az általad befényképezett manual, frankón mutatja az adagoló végébe a fejszelepek közé behelyezett indikátorórás beállítást. Már meg nem mondom a pontos értéket.
Szóval LDA reszelve, gázolaj elvéve, meg lehet a háznyomás is, ezzel az alap előtöltés is, a csúcsok lájtosra fogva, gondolom egr nyitva leragadva, és csodálkozunk hogy jól indul..... 😁
Ebbe azért kéne valami rendszer nem?
Nem igazán emlékszem már a TD-re de annak a szíjtárcsáin fokoló beosztás nincs.
Ellenben az általad befényképezett manual, frankón mutatja az adagoló végébe a fejszelepek közé behelyezett indikátorórás beállítást. Már meg nem mondom a pontos értéket.
Szóval LDA reszelve, gázolaj elvéve, meg lehet a háznyomás is, ezzel az alap előtöltés is, a csúcsok lájtosra fogva, gondolom egr nyitva leragadva, és csodálkozunk hogy jól indul..... 😁
Ebbe azért kéne valami rendszer nem?
DieselManiaco(NagyVad)03-03-2019 22:10:41 // 142544
De azért ennyi felett igazán el lehet tekinteni egy öreg dieselnél nem? Ha melegen egy felet fordít és jár akkor felesleges basztatni szerintem.
DieselManiaco(NagyVad)03-03-2019 22:08:12 // 142543
Jó hogy jövök? Minek kellek én ide? Ijeszd meg az OBD-vel kicsirigó😁
Igazából én ezzel a fél perc dadogással érdemben sosem foglalkoztam azért mert:
1.volt kézi KSB-m, dúsítóm.
2.fél perc alatt ne akarjatok sehova menni egy kamrás, turbós öreg diesellel, madamot hagyni kell járni.
Ezenfelül dadogás lehet:tankban durva szűrő, valahol nem megfeleően tömítő csőcsatlakozás, üzemanyag szűrő, adagoló szimmering, fejszelep, porlasztó. Így nagyjából sorban, gázolaj oladalon, ezenfelül gyertya, vagy kompresszió hiány. Ha a porlasztó szar az általában nagyon szar,és nem múlik. Próbaképpen, beindítod pont abban a hidegben amit nem szeret, ahogy van olajnyomás, tartasz neki gázt, ha felpörög és aztán egyenletesen jár akkor valahol visszalevegősödik, nem porlasztó.
Igazából én ezzel a fél perc dadogással érdemben sosem foglalkoztam azért mert:
1.volt kézi KSB-m, dúsítóm.
2.fél perc alatt ne akarjatok sehova menni egy kamrás, turbós öreg diesellel, madamot hagyni kell járni.
Ezenfelül dadogás lehet:tankban durva szűrő, valahol nem megfeleően tömítő csőcsatlakozás, üzemanyag szűrő, adagoló szimmering, fejszelep, porlasztó. Így nagyjából sorban, gázolaj oladalon, ezenfelül gyertya, vagy kompresszió hiány. Ha a porlasztó szar az általában nagyon szar,és nem múlik. Próbaképpen, beindítod pont abban a hidegben amit nem szeret, ahogy van olajnyomás, tartasz neki gázt, ha felpörög és aztán egyenletesen jár akkor valahol visszalevegősödik, nem porlasztó.
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 21:55:20 // 142542
Na jó hogy jössz, ehhez tényleg nem értek :-) Biztos nem egy ördöglakat, de még nem szedtem szét. Pedig van itt tartalék is, amit akár lehetne.
Én maradtam a gyári 150Bar nyitónyomásnál. Tényleg akkor nyit, és így szemre normálisan porlasztott, nem cseppent be. Jóska bá'nak elhittem, hogy ez így szemre megy, bár fura volt a CR injektorokon edzett lelkivilágomnak :-DDD
Az tuti, hogy nekem is előtöltés hiányosan indul be és rezeg-remeg eleinte, de szinte ez a normális, nem?:-DD Az a baj, hogy igazán profin nem lett beállogatva ezen még semmi. Az előtöltésre valaki ráhúzott még egy fokot, gondolom hengerfejezéskor összerakták és látták, hogy füstöl és dadog. Aztán Jóskabá' beütötte a nyomásszabályzót próbából (szörnyű lett tőle..), majd mérés nélkül egy másik ugyanolyan lett a helyére téve amikor at mondtam, hogy így egy métert nem megyek vele többet :-)). Aztán érzésből beállítottam a füstcsavart én magam, úgyhogy igazán "profin" van belőve. Persze benne a tuningolt LDA kúp, hogy teljes legyen a sufni.
Ahhoz képest viszont szépen jár, egész halk és jól megy :-DDD Szóval csak volt értelme elolvasni, hogy hogy a tökbe működik az az adagoló. Ha nem is tökéletes, de majdnem jó. Majd elviszem egyszer beszabályoztatni, rendberakatni.
Én maradtam a gyári 150Bar nyitónyomásnál. Tényleg akkor nyit, és így szemre normálisan porlasztott, nem cseppent be. Jóska bá'nak elhittem, hogy ez így szemre megy, bár fura volt a CR injektorokon edzett lelkivilágomnak :-DDD
Az tuti, hogy nekem is előtöltés hiányosan indul be és rezeg-remeg eleinte, de szinte ez a normális, nem?:-DD Az a baj, hogy igazán profin nem lett beállogatva ezen még semmi. Az előtöltésre valaki ráhúzott még egy fokot, gondolom hengerfejezéskor összerakták és látták, hogy füstöl és dadog. Aztán Jóskabá' beütötte a nyomásszabályzót próbából (szörnyű lett tőle..), majd mérés nélkül egy másik ugyanolyan lett a helyére téve amikor at mondtam, hogy így egy métert nem megyek vele többet :-)). Aztán érzésből beállítottam a füstcsavart én magam, úgyhogy igazán "profin" van belőve. Persze benne a tuningolt LDA kúp, hogy teljes legyen a sufni.
Ahhoz képest viszont szépen jár, egész halk és jól megy :-DDD Szóval csak volt értelme elolvasni, hogy hogy a tökbe működik az az adagoló. Ha nem is tökéletes, de majdnem jó. Majd elviszem egyszer beszabályoztatni, rendberakatni.
DieselManiaco(NagyVad)03-03-2019 21:43:21 // 142541
Kamrás 175-ig általában, közvetlen 175-től általában.
A felfelé eltéréssel vigyázz 200 körül már van esélyed hogy lerugdossa a kamrákat.
A felfelé eltéréssel vigyázz 200 körül már van esélyed hogy lerugdossa a kamrákat.
DieselManiaco(NagyVad)03-03-2019 21:40:30 // 142540
Amatőrkém, újban csak csúcsot kapsz, amit nem lehet szabályozni,mivel a házat szabályzod. Mert az adja a távolságot, illetve a rugóelőfeszítés mértékét.
Szóval ha hugyozik az egyik porlasztód, akkor csak széttekered, kicseréled a csúcsot, kiretkeled a koromból, összetekered, és mehet vissza, ugyanott fog nyitni. 😉
Szóval ha hugyozik az egyik porlasztód, akkor csak széttekered, kicseréled a csúcsot, kiretkeled a koromból, összetekered, és mehet vissza, ugyanott fog nyitni. 😉
V.Tomi.145-146 🍀03-03-2019 19:19:38 // 142539
Okes rendben :)
Most bettem a három 180ast, meg egy 130ast, igaz jó idő van, de nem dadogott, szépen megállta az alapjáratot. Még füst se látszódott, és megszünt az a kis csettegő mellekhangja, amit halkan lehetett hallani. Majd kíváncsi leszek hideg időben mit produkál. + a porlasztók alatt új alátétek vannak.
Most bettem a három 180ast, meg egy 130ast, igaz jó idő van, de nem dadogott, szépen megállta az alapjáratot. Még füst se látszódott, és megszünt az a kis csettegő mellekhangja, amit halkan lehetett hallani. Majd kíváncsi leszek hideg időben mit produkál. + a porlasztók alatt új alátétek vannak.
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 15:15:32 // 142538
Ezek az elosztó adagolók úgy tudom 700Bar körüli nyomást adnak max. Tuningolva biztos az 1000 is megközelíthető. A 150 Bar csak nyitási nyomás, ettől különböző üzemállapotokban nagyobb nyomások is vannak. Szerintem újonnan be is vnnak a porlasztók szabályozva. Viszont árban horror... ha találsz jó áron, szólj :-DDD
V.Tomi.145-146 🍀03-03-2019 14:22:43 // 142537
Ooo, köszönöm szépen!
Akkor még egy kell nekem, és jó lesz remélhetőleg.
Azt nem tudom hogy melyikek voltak bent legutóbb, de az biztos hogy keverve voltak.
Egyébként így utólag nézve, rá is van írva a porlasztókra hogy hány bár-os, de ezek már valszeg 'el vannak állítva', mert amúgy nem annyi mint ami ott rá van írva.
Ezekből 1 db 115bar, 3 db 130 bar, és 4 db 150 bar eredetileg.
Még annyi hogy az adagoló mennyit bír nyomni, arról nincs infód esetleg?
+ ha újonnan akarok venni akkor lehet készen is, ami már be van állítva, vagy olyan nem is létezik?...
Most még fater is nézet magának, de pont mondta hogy a 3 nagy fog kelleni akkor majd amit most néznek neki is, dob belőle egyet hogy meg legyen a szett az enyémbe, aztán kap a porlasztók alá új alátétet, és mehet.... ;-) csak a próbához kellene egy - 5°C :)
Akkor még egy kell nekem, és jó lesz remélhetőleg.
Azt nem tudom hogy melyikek voltak bent legutóbb, de az biztos hogy keverve voltak.
Egyébként így utólag nézve, rá is van írva a porlasztókra hogy hány bár-os, de ezek már valszeg 'el vannak állítva', mert amúgy nem annyi mint ami ott rá van írva.
Ezekből 1 db 115bar, 3 db 130 bar, és 4 db 150 bar eredetileg.
Még annyi hogy az adagoló mennyit bír nyomni, arról nincs infód esetleg?
+ ha újonnan akarok venni akkor lehet készen is, ami már be van állítva, vagy olyan nem is létezik?...
Most még fater is nézet magának, de pont mondta hogy a 3 nagy fog kelleni akkor majd amit most néznek neki is, dob belőle egyet hogy meg legyen a szett az enyémbe, aztán kap a porlasztók alá új alátétet, és mehet.... ;-) csak a próbához kellene egy - 5°C :)
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 09:33:19 // 142536
Ahogy írja is a manual, a kis alátétek cserélésével lehet a nyitási nyomást beszabályozni.
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2019 09:31:26 // 142535
V.Tomi.145-146 🍀03-03-2019 07:50:38 // 142534
TDvel kapcsolatos kérdésem lenne.
Milyen porlasztó való bele? 130 vagy 180 báros?
Most még néztek nekem 8 db-ot, abból 5 db 130as ( ebből kettő WV Audi logós, nem biztos hogy baj attól függetlenül), 3 db 180 báros. Mindegyik jól működik ezeken a határokon.
Milyen porlasztó való bele? 130 vagy 180 báros?
Most még néztek nekem 8 db-ot, abból 5 db 130as ( ebből kettő WV Audi logós, nem biztos hogy baj attól függetlenül), 3 db 180 báros. Mindegyik jól működik ezeken a határokon.
V.Tomi.145-146 🍀28-02-2019 20:40:02 // 142533
Hát igyekszem, igyekszem :) :D
WarbiRunner (Gyuri)28-02-2019 10:33:27 // 142532
Taposd az utat nekünk :-D Kíváncsi vagyok mi lesz a konklúzió, előbb-utóbb én is szeretnék ennek a végére járni. Csak én olyan vagyok, hogy ebből utóbb lesz :-DD
marci9128-02-2019 08:49:54 // 142531
Meg fogom mérni mindenképpen. A riasztóját már egyszer felújítottam, két relét cseréltem benne, mert beragadtak az irányjelzők visszajelzésnél. Ha ő lesz a tettes, szerintem nekiállok kiiktatni, csak akkor kell egy központi zár vezérlőt vennem és ugrik a menő Alfa kulcshoz passzoló piros nyitógombom :/
V.Tomi.145-146 🍀28-02-2019 07:59:17 // 142530
Még annyi hogy a hf fél éve volt lent és akkor be lettek csiszolva a szelepek, 3 új szelepet kapott, és zárt szépen az összes.
Ha nem válik be a porlasztós dolog akkor jöhet az adagoló...
Ha nem válik be a porlasztós dolog akkor jöhet az adagoló...
V.Tomi.145-146 🍀28-02-2019 07:52:42 // 142529
Nekem még a TDbe nincs szerelve
V.Tomi.145-146 🍀28-02-2019 07:49:26 // 142528
Köszi az infót. Talán hamarosan kiderül :)
V.Tomi.145-146 🍀28-02-2019 07:48:25 // 142527
Olaj mindig maxon.
Most rendeltem a porlasztók alá alátétet, mert a régiek már nem voltak valami szépek.
Most rendeltem a porlasztók alá alátétet, mert a régiek már nem voltak valami szépek.
DieselManiaco(NagyVad)28-02-2019 06:21:58 // 142526
Valószínűleg adagoló kopás-tömítetlenség. Vagy fejszelep enged vissza, vagy porlasztó.
A motorkopásra is jó esélyed van a kis tádénál úgy 1 milla felett,vagy ha olaj nélkül mentél, amúgy elég strapabíró darab.
A motorkopásra is jó esélyed van a kis tádénál úgy 1 milla felett,vagy ha olaj nélkül mentél, amúgy elég strapabíró darab.
Piritu - 1.000.00027-02-2019 20:43:32 // 142525
"Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni " - úgy hívják hogy Ampermérő :-)
A saruval sorba kötve lehet látni hogy mekkora áram terheli az akkut. Ha megvan az áramerősség már lehet tippelni.
A saruval sorba kötve lehet látni hogy mekkora áram terheli az akkut. Ha megvan az áramerősség már lehet tippelni.
Piritu - 1.000.00027-02-2019 20:41:56 // 142524
Csomagtartó világítás? Faterom járt már pórul vele,
Kazes☻27-02-2019 20:35:20 // 142523
Nálam a riasztó az első számú gyanúsított... több autónál is tapasztaltam a környezetemben.
V.Tomi.145-146 🍀27-02-2019 20:29:05 // 142522
Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni az aksinal ha van fix fogyasztó. Még nem csináltam, de kell majd nekem is. Aztán ha odáig eljutsz hogy látod hogy ténylegesen szívja valami az aksit, akkor elkezded egyesével kihúzkodni a biztosítékokat és meglátod melyiknél marad abba.
Én nekem a TD ilyen kB 1 hét után, csak évekig fel sem tűnt mert minden nap használtam, de amióta használom a másikat is így azért én is meglepődtem mikor nem indult. Ha levettem a sarut szintúgy jó volt minden később.
Én nekem a TD ilyen kB 1 hét után, csak évekig fel sem tűnt mert minden nap használtam, de amióta használom a másikat is így azért én is meglepődtem mikor nem indult. Ha levettem a sarut szintúgy jó volt minden később.
Bardo14627-02-2019 19:12:22 // 142521
Ok, köszönöm! Egy szép napos délelőtt akkor jól kibontom a rudazatot..:-)
Kazes☻27-02-2019 14:29:13 // 142520
Meeeg, meeeg... tutira...! :D
Laciferi27-02-2019 10:58:39 // 142519
En sem szoktam allando jelleggel nyomni neki, de neha megfekszik nekem is :D
marci9127-02-2019 09:47:00 // 142518
Na úgy néz ki van egy rejtélyes fogyasztóm. Az önindító 1-2 napos állás után elég nehezen teker, én először akksi problémára tippeltem. Mint kiderült, az akksi jó, a múltkor 5 napos állásnál levettem a sarut és hibátlanul indult. Első körben a belső világításra tippeltem, mert sajnos hiányoznak az ajtóim belső fóliái és néha mosásnál/esőnél befolyik egy kis víz az ajtózárakhoz és gyengén villog a benti világítás (nyáron javítva lesz). Most a napokban kikaptam a beltéri világítás biztijét, ezzel ugye nem kapott áramot a műszeregység, az óra, a beltéri világítás és a rádió sem (a kínai rádióra is gyanakodtam), vártam egy napot, de sajnos nem ezek a tettesek. Járt már valaki így? Még esetleg a riasztóra tudnék tippelni (Meta system), ő vezérli a központi zárat is, de direkt nem használtam mostanában, kulccsal zártam.
Kau27-02-2019 09:42:09 // 142517
Most már le tudnám fektetni én is 220 alá is, csak meg vagyok változva :)))
Kau27-02-2019 09:41:11 // 142516
Alul szoktam még fogni a kormányt ;)
Laciferi27-02-2019 09:05:04 // 142515
Az igy csak nekem 260-ig van orazva :D legkozelebb lefotozom neked :P
Kazes☻27-02-2019 07:55:56 // 142514
Félkézze'...! ;)
:D
:D
Kau27-02-2019 06:49:22 // 142513
V.Tomi.145-146 🍀27-02-2019 06:47:52 // 142512
Adagolóra akkor mindenképp szánok majd időt.
Az Izzitóból egy új, amit ősszel raktam be, a többi már régebbi.
Majd még bogarászok benne, hátha sikerül ki küszöbölni ezt a hibát.
Köszönöm az infót
Az Izzitóból egy új, amit ősszel raktam be, a többi már régebbi.
Majd még bogarászok benne, hátha sikerül ki küszöbölni ezt a hibát.
Köszönöm az infót
Kazes☻26-02-2019 22:28:07 // 142510
Igen, általában... Warbinak van róla blogja asszem. :)
Bardo14626-02-2019 21:55:36 // 142509
Sziasztok! Ablaktörlő karok random szaggatott akadozásával találkoztatok már törlésnél? Nálam a lassabb intervallumoknál produkálja. Relé probléma?
misike7626-02-2019 21:10:18 // 142508
Nekem is fent van.
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2019 21:07:36 // 142507
Ezt a legtöbb TD valamilyen formában csinálja. Az enyém is :-) A dízel szaki szerint motorkopásra akkor parázzunk, ha melegen sem pöccen egyből vagy minden mást kizártunk :-)
Első körben az izzítógyertyákat nézd meg. Nekem konkrétan 2 évet bírtak, valószínű újra csere lesz. 2 éve én is rá voltam parázva, hogy nincs kompresszió, rosszak a porlasztók, mert kimérve jó volt a 4 gyertya. Aztán a szerelőm kiszedte, akksiról megnézte egyenként őket, majd kicserélte mindet. Sokkal sokkal jobb lett a hidegindítás.
Most megint kezd olyan lenni, mint 2 éve. Gyanítom, hogy az Eyquem vagy milyen gyertyák ennyit bírtak. Városi autó, bő 2000 indításon van túl ennyi idő alatt...
Annyi, hogy nekem az előfűtő miatt nem gáz, ritkán van olyan, hogy tényleg hidegen indítom a motort.
Az adagolóban elvileg van egy előtöltés állító patron, de az kb senkinek sem működik, és kapni sem lehet. Ez sem segít neki hidegen :-)
A porlasztókon is sok múlik, illetve az adagoló is tud falsot kapni álltólag hidegen (tömítetlenség miatt).
Nekem még sokat segített az, amikor az adagoló nyomásszelepét kicseréltem (elég lett volna a háznyomást beállítani, de így volt egyszerűbb), majd a füstcsavart jól megmelegített motornál addig tekertem, amíg már nem emelte a fordulatot. .
Azért kíváncsi leszek a porlasztó bemérésre. Én a saját szememmel láttam, hogy ez hogy megy és mennyi idő egy ilyen adagolós cuccnál. Felteszik egy próba állványra, és kb mint egy régi olasz karos kávéfőző, a kar lehúzásával nyomás alá helyezi, a gázolaj meg spriccol. Közben a szaki nézi, és bólogat, hogy ez így jó, nem cseppen, jókor nyit :-DDD Kb 10 perc volt..
Első körben az izzítógyertyákat nézd meg. Nekem konkrétan 2 évet bírtak, valószínű újra csere lesz. 2 éve én is rá voltam parázva, hogy nincs kompresszió, rosszak a porlasztók, mert kimérve jó volt a 4 gyertya. Aztán a szerelőm kiszedte, akksiról megnézte egyenként őket, majd kicserélte mindet. Sokkal sokkal jobb lett a hidegindítás.
Most megint kezd olyan lenni, mint 2 éve. Gyanítom, hogy az Eyquem vagy milyen gyertyák ennyit bírtak. Városi autó, bő 2000 indításon van túl ennyi idő alatt...
Annyi, hogy nekem az előfűtő miatt nem gáz, ritkán van olyan, hogy tényleg hidegen indítom a motort.
Az adagolóban elvileg van egy előtöltés állító patron, de az kb senkinek sem működik, és kapni sem lehet. Ez sem segít neki hidegen :-)
A porlasztókon is sok múlik, illetve az adagoló is tud falsot kapni álltólag hidegen (tömítetlenség miatt).
Nekem még sokat segített az, amikor az adagoló nyomásszelepét kicseréltem (elég lett volna a háznyomást beállítani, de így volt egyszerűbb), majd a füstcsavart jól megmelegített motornál addig tekertem, amíg már nem emelte a fordulatot. .
Azért kíváncsi leszek a porlasztó bemérésre. Én a saját szememmel láttam, hogy ez hogy megy és mennyi idő egy ilyen adagolós cuccnál. Felteszik egy próba állványra, és kb mint egy régi olasz karos kávéfőző, a kar lehúzásával nyomás alá helyezi, a gázolaj meg spriccol. Közben a szaki nézi, és bólogat, hogy ez így jó, nem cseppen, jókor nyit :-DDD Kb 10 perc volt..
Kazes☻26-02-2019 19:59:17 // 142506
Nem hinném... inkább a hidegindító szolenoid behalásnak... és/vagy adagoló kopásának / beállításnak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?