Sziasztok,
Keresek mankókereket plusz emelőt, meg a kerék felé emelő és szerszámtartót. Nekem sajnos csak defektavítóm és kompresszorom van.
Forum >> 147
Barni14712-02-2015 18:47:57 // 54332
peto14712-02-2015 18:44:41 // 54331
http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-GT-BLACKLINE-2009-ECU-BODY-ECU-TRANSPONDER-AND-INSTRUMENT-CLUSTER-/371037483617
erre a fajtára gondolsz amúgy?
erre a fajtára gondolsz amúgy?
peto14712-02-2015 18:41:44 // 54330
így igaz legjobb kocsi lenne az fl elött eleje...fl hátulja...fl óracsoport...csak 3 részre szeparálva ez lenne a tökéletes 147!(számomra) és a kormányt hogy kell leszedni? nem lehet a lufit kippukasztani a lufit ha basztatjuk?vmi hozzáértőtől meg kéne tudni a tutit h működik-e sem... Amúgy milyen a black line óracsoport?
Csabo2212-02-2015 17:40:34 // 54329
Bontós múlt. ez jó :)
Nem kell hozzá pedig bontós múlt, csak némi műszaki érzék, szerszám és eltökéltség.
Nem nehéz kivenni. 2 módja is van. Ha teljesen egyben akarod kiszedni, akkor le kell venni a kormányt. Ez 1 kicsit hosszadalmasabb módja. Vagy pedig a kormányt fent hagyod, és kihúzod az órát amennyire tudod, majd az előlapját leveszed. Ekkor már az óra testesebb részét ki lehet tornázni a kormány mögül.
Igazság szerint én (is) egy fekete számlapos, piros szélű számlappal (pl Black line) ellátott órát szeretnék majd berakni, ha kompatibilis, és a csillagok állása is engedi majd :)
Sztem a FL-tel csak elrontották a 147 karakterét, de van benne 1-2 cucc, ami szebb lett. Az új óra tipográfiája nekem is jobban tetszik. A 3 rész félkörrel megvalósitott elszeparáltságát mondjuk megtarthatták vna.
Nem kell hozzá pedig bontós múlt, csak némi műszaki érzék, szerszám és eltökéltség.
Nem nehéz kivenni. 2 módja is van. Ha teljesen egyben akarod kiszedni, akkor le kell venni a kormányt. Ez 1 kicsit hosszadalmasabb módja. Vagy pedig a kormányt fent hagyod, és kihúzod az órát amennyire tudod, majd az előlapját leveszed. Ekkor már az óra testesebb részét ki lehet tornázni a kormány mögül.
Igazság szerint én (is) egy fekete számlapos, piros szélű számlappal (pl Black line) ellátott órát szeretnék majd berakni, ha kompatibilis, és a csillagok állása is engedi majd :)
Sztem a FL-tel csak elrontották a 147 karakterét, de van benne 1-2 cucc, ami szebb lett. Az új óra tipográfiája nekem is jobban tetszik. A 3 rész félkörrel megvalósitott elszeparáltságát mondjuk megtarthatták vna.
peto14712-02-2015 15:45:23 // 54328
Pedig benned bíztam h te tudod :D énis úgy halottam h belehet...csak mert agy fl-es óracsoport fényévekkel moderned mint a régi sokkal szebben néz ki a króm berakásokkal... akkor csak azt mond meg h nehéz kikapni az óracsoport? gondolom az tudod bontós multad révén ... köszi :)
Csabo2212-02-2015 15:38:06 // 54327
A kompatibilitás engem is érdekelne, de sztem be lehet rakni, és működni is fog.
MES-sel és elm kábellel lehet az új órát beállítani és bemutatni a body comp-nak. pl
MES-sel és elm kábellel lehet az új órát beállítani és bemutatni a body comp-nak. pl
peto14712-02-2015 15:21:10 // 54326
fl-es óracsoportot minden probéáma nélkül be lehet rakni az fl elötti autóba? kell hozzá vmi különleges?illetve az új csoport km-óráját mivel lehet beállítani?
Csabo2211-02-2015 19:50:07 // 54325
Sziasztok
Újabb alkatrészek 'estek' le a gépről:
Bal kilincs: működése hibátlan, egy kis polirral esztétikailag is tökéletesithető.
Ajtóra való B-oszlop takaró, fényes fekete. A matt, 'rücskös' takaró lecserélésével sokat lehet dobni az autó megjelenésén. Én az első teendőim között cseréltem ki ilyenre a dizelen levőket.
"Népszerű" alkatrészekből már csak kevés van, pl: akksi + részére takaró dekli, kesztyűtartó ajtó.
Akinek megtetszett vmi, irjon a falamra.
Üdv
Újabb alkatrészek 'estek' le a gépről:
Bal kilincs: működése hibátlan, egy kis polirral esztétikailag is tökéletesithető.
Ajtóra való B-oszlop takaró, fényes fekete. A matt, 'rücskös' takaró lecserélésével sokat lehet dobni az autó megjelenésén. Én az első teendőim között cseréltem ki ilyenre a dizelen levőket.
"Népszerű" alkatrészekből már csak kevés van, pl: akksi + részére takaró dekli, kesztyűtartó ajtó.
Akinek megtetszett vmi, irjon a falamra.
Üdv
Barni14707-02-2015 15:37:50 // 54324
Köszi, megtaláltam, nehezen de olvasható zseblámpával, lefotózni sajnos lehetetlenség.
ASR1607-02-2015 11:59:30 // 54322
Kadalfi07-02-2015 11:55:57 // 54321
Sziasztok!
Ablaktörlő mechanika meghalt a csodában,
Gyorsan kéne 1. :)
Köszi!
Ablaktörlő mechanika meghalt a csodában,
Gyorsan kéne 1. :)
Köszi!
Attis07-02-2015 10:24:40 // 54320
Ha acélfelnit keresel, akkor itt meg tudod keresni az ET-számot: http://www.gumidirekt.hu/acelfelnik.html
Az ET számok változnak a felni méretétől függően.
Az ET számok változnak a felni méretétől függően.
peto14707-02-2015 09:13:29 // 54319
valaki meg tudná nekem mondani hogyan kel alkalmazni váltókulissza felújító készletet illetve ,hogy van e értelme egyáltalán?működik-e?
hering*dani07-02-2015 08:19:13 // 54318
Az ablaktorlo spricbijenek a vezeteket begyuri nekem a motorhazteto es a sarvedo koze. Lecsukott allapotban is lathato. Ez tipushiba? Mert igy gondolim nem lesz valami hosszu eletu a vezetek. A tarto patentek a helyukon vannak!
Csabo2206-02-2015 23:04:02 // 54317
Meg kell próbálni érden. Depo-t nem nagyon ajánlom, a tataira meg azt mondták "igen nagy a jólét" és drágák lettek.
Fényszórót lehet kapni újonnan is, ami gyári minőségű, minden nagyobb alkatrész forgalmazónál.
Nálam is kerestek bontott alkatrészeket, "de csak olyat, amin nincs horpadás és karc, és szinben stimmel". Kérdem én: hol élünk? Már elnézést, de az ilyet szivem szerint élből hajtanám el a picsába. Házhoz ne vigyem? vagy ne polirozzam fel esetleg? :)
Fényszórót lehet kapni újonnan is, ami gyári minőségű, minden nagyobb alkatrész forgalmazónál.
Nálam is kerestek bontott alkatrészeket, "de csak olyat, amin nincs horpadás és karc, és szinben stimmel". Kérdem én: hol élünk? Már elnézést, de az ilyet szivem szerint élből hajtanám el a picsába. Házhoz ne vigyem? vagy ne polirozzam fel esetleg? :)
Csabo2206-02-2015 22:54:51 // 54316
Szia
Motorszám: szemben állsz a kocsival, és jobb kéz felé keresed. A 4es henger leömlőjétől még1 picit jobbra a blokk szélén (1es a vezérlés felé esik) találsz egy kis párkányt (vizszintesen), amibe pontgravirozással "beütve" találod meg a számot. Finom csiszoló papirral elő lehet varázsolni a számokat. Ha párás levegőben futott a gép, vagy nem kapott olajat a felület, akkor nagy valószinűséggel már kirohadt. Forgalmiban először nézd meg, h nem csak motorkódos-e.
ET szám talán átmérőnként változik, de ez nem biztos.
Utólag is szivesen ;)
Motorszám: szemben állsz a kocsival, és jobb kéz felé keresed. A 4es henger leömlőjétől még1 picit jobbra a blokk szélén (1es a vezérlés felé esik) találsz egy kis párkányt (vizszintesen), amibe pontgravirozással "beütve" találod meg a számot. Finom csiszoló papirral elő lehet varázsolni a számokat. Ha párás levegőben futott a gép, vagy nem kapott olajat a felület, akkor nagy valószinűséggel már kirohadt. Forgalmiban először nézd meg, h nem csak motorkódos-e.
ET szám talán átmérőnként változik, de ez nem biztos.
Utólag is szivesen ;)
Barni14706-02-2015 20:17:29 // 54315
Hali,
Valaki elárulná merre találom pontosan a motorszámot ?
Mekkora ET számú a gyári felni ?
Előre is köszi!
Valaki elárulná merre találom pontosan a motorszámot ?
Mekkora ET számú a gyári felni ?
Előre is köszi!
ASR1606-02-2015 18:25:10 // 54314
Heló,
Cseréltem felső csövet, igaz nem gyári volt hanem EZ.
Pont az ellenkező volt, túl könnyen ment fel, a bilincset kellett megtépnem, hogy nyugodt lehessek, nem rúgja le..:)
Ettől persze a gyári lehet szorosabb, szerintem az nem lehet gáz..
Cseréltem felső csövet, igaz nem gyári volt hanem EZ.
Pont az ellenkező volt, túl könnyen ment fel, a bilincset kellett megtépnem, hogy nyugodt lehessek, nem rúgja le..:)
Ettől persze a gyári lehet szorosabb, szerintem az nem lehet gáz..
hering*dani06-02-2015 18:13:56 // 54313
uhh nem semmi akkor gondolom nem is ment rendesen .
Alfa GT-Csaba06-02-2015 17:52:14 // 54312
Még mindig jobb mint ha lötyögne és esetleg lerúgná!Nekem egyszer 3500-as fordulatnál lerúgta az alsót ,a járdán szétugrottak az emberek olyat szólt és mögöttem mindenki egészségkárosodást szenvedett a koromtól!
Alfa GT-Csaba06-02-2015 17:49:45 // 54311
Helyes ,én is a zenét szeretem hallani nem a kipufogó monoton ordítását ;)
Jupiter15506-02-2015 17:05:05 // 54310
Sziasztok!
Egy ismerősöm lekoccolta Stromboli-szürke, FL utáni 147-esének az orrát. Keres hozzá bontott fényszórókat, lökhárítót, és esetleg motorháztetőt. Nem járt sikerrel egyik nagyobb lelőhelyen sem (Alfa Depó, olaszautóbontó).
Foglalkozik közületek valaki 147-es bontással, esetleg tud valaki egy hátulján sérült autóról ebben a színben? Netán akad valamelyikőtöknek egy pár jó állapotú fényszórója otthon? :)
Köszönöm a segítséget előre is!
Egy ismerősöm lekoccolta Stromboli-szürke, FL utáni 147-esének az orrát. Keres hozzá bontott fényszórókat, lökhárítót, és esetleg motorháztetőt. Nem járt sikerrel egyik nagyobb lelőhelyen sem (Alfa Depó, olaszautóbontó).
Foglalkozik közületek valaki 147-es bontással, esetleg tud valaki egy hátulján sérült autóról ebben a színben? Netán akad valamelyikőtöknek egy pár jó állapotú fényszórója otthon? :)
Köszönöm a segítséget előre is!
hering*dani06-02-2015 16:40:53 // 54309
haliho. Tegnap cseréltem egy felső turbocsövet. Az normális hogy az uj csövet(gyári) nagy! erölködéssel tudtam csak a helyére tenni? Utolag gondolkodtam hogy be kenhettem volna valamivel, vagy mi ilyenkor az eljárás hogy tudjam ?
Andrea14706-02-2015 11:26:22 // 54308
Isten ments, hogy nagyobb hangja legyen, sajnos el van rohadva a kipufogo,es azert lesz lecserelve.
Alfa GT-Csaba05-02-2015 19:56:07 // 54307
nagyobb hangja nem lesz a dieselnek hiába raksz rá akármilyen dobot,sajnos a diesel ilyen
Csabo2205-02-2015 18:45:06 // 54306
Andrea14705-02-2015 17:34:26 // 54305
hat mar egyet igyis eltartottam majdnem :D most epp kipufogo projektben vagyunk remelem a het vegen- jovohet elejen kesz lesz, majd befotozom ;)
Alfa GT-Csaba05-02-2015 17:07:26 // 54304
Ne foglalkozz vele :-) Nem kell minden aprósággal szerelőhöz szaladni ,mert belőled fog élni a szerelő :-)
Andrea14705-02-2015 16:46:53 // 54303
Kiprobaltam, nem sziszeg nemsziv vakumot ,de az a bugyborekolas meg mindig jelen van de nem minden leallitas utan.
Alfa GT-Csaba04-02-2015 22:24:43 // 54302
1-2 decit ahhoz hogy maximum szinten legyen.
peto14704-02-2015 22:12:38 // 54301
és kb mennyit kellett utántöltened tudom h ezis változó de mégis?
Alfa GT-Csaba04-02-2015 17:24:13 // 54300
lehetséges hogy légtelenedett !Sok helyen betud szorulni a levegő,ami idővel a tágulási tartályba távozik és helyére víz megy ezért csökken.Nekem a mareába .termosztát csere után még 1 hónap múlva is kellett utána töltenem ,mire beállt állandóra.
Attis04-02-2015 11:00:12 // 54299
szerintem nézd meg szerelőaknából a vízhűtőt, hogy nem folyik-e el valahol a hűtővíz. Nekem például "kidörzsölődött" a hűtő... De ha felnyitod a motorháztetőt, talán az alsó motorvédő burkolaton is látszik a víz, ha folyik.
peto14704-02-2015 10:53:49 // 54298
olyan problémám lenne pár hete felfigyeltem h tűnik el a víz a kiegyenlítő tartályból bár nem sok heti 1-2 dl olyan 200-300 km mellett ezen kívül semmi utalás arra ,hogy pl.: hengerfejes lenne az autó nem emelkedett meg az olajszint füstölni füstöl az autó de tél van előtte is csinálta vízszint csökkenés nélkül is 1500 km (volt akkor komplett vezérléscsere is)ezelőtt volt egy termosztátcsere elképzelhető ,hogy most légtelenedik a rendszer? kb olyan fél liter töltöttem utána összesen 1 hónap alatt, szivárgást nem látok a motortérben nem tudom hova tűnhet el elképzelhető ,hogy ,"csak" hengerfej tömítés? előre is köszi a válaszokat... vagy mi okozhat a TS-nél ilyen jelenséget?
Piritu - 1.000.00003-02-2015 21:19:25 // 54296
Piritu - 1.000.00003-02-2015 21:18:33 // 54295
Kicsit böngésztem az ePER-ben. Benzineseknél vákuum kell hogy legyen, mert a levegőztető cső vége a szívócsőbe megy:
ASR1603-02-2015 20:48:12 // 54294
Nekem szinte minden nyitáskor szisszen a tanksapka, sosem gondoltam rá hibaként.
Piritu - 1.000.00003-02-2015 20:18:44 // 54293
Ez meg akár az aktív szenes levegőztető miatt is lehet...
Az Opelemnél az ehhez vezető cső dugult el, simán összeszívta a tankot. Csere lett belőle.
Az Opelemnél az ehhez vezető cső dugult el, simán összeszívta a tankot. Csere lett belőle.
Piritu - 1.000.00003-02-2015 20:15:08 // 54292
A használati utasítások alapján nem vákuum van benne, hanem enyhe túlnyomás, az sziszeg. Nekem eddig vákuumnak tűnt.
"FIGYELMEZTETÉS Az üzemanyagtartály
légmentesen zárt, ezért a belsejében
enyhe túlnyomás kialakulhat. A
tanksapka lecsavarásakor emiatt jelentkező
sziszegő hang tehát teljesen
normális jelenség."
"FIGYELMEZTETÉS Az üzemanyagtartály
légmentesen zárt, ezért a belsejében
enyhe túlnyomás kialakulhat. A
tanksapka lecsavarásakor emiatt jelentkező
sziszegő hang tehát teljesen
normális jelenség."
Piritu - 1.000.00003-02-2015 19:58:28 // 54291
Pedig pont a vákuum miatt nincs benzin, ill. gázolaj szag a kocsik körül.
Alfa GT-Csaba03-02-2015 19:51:22 // 54290
Én meg még sosem hallottam egy kocsimnál sem vákumot szivni amikor megnyitottam a tanksapkát
Piritu - 1.000.00003-02-2015 19:44:39 // 54289
De igen, szívhat és minden autó szív is némi vákuumot a tankba. Így akadályozzák meg az üzemanyag gőzök kijutását. Teljesen felesleges lazán tartani a tanksapkát.
(Eddig csak Alfába 1.122x tankoltam, nem emlékszem, hogy valaha is NEM volt vákuum a tankban.)
(Eddig csak Alfába 1.122x tankoltam, nem emlékszem, hogy valaha is NEM volt vákuum a tankban.)
Forsberg03-02-2015 16:29:34 // 54288
Rossz a termosztát. Cserélni kell.
Fordjee03-02-2015 14:56:47 // 54287
Igen, én is a ventivel hoztam összefüggésbe a búgást, kerregést.
Más dolog. Az normális, hogy kb. fél óra alatt nem melegszik be a motor? Sőt, miután nagy nehezen felment a második vonalig, egy hosszú lejtő után, ahol motorfékkel gurulok le, van, hogy gyakorlatilag visszamegy a mutató a kezdő pozícióba, tehát az alapra, a nullára és elkezd hideg levegőt fújni. Ha viszont pörgetem a motort, akkor egy kicsit feljebb megy.
De a 90fokot képtelen vagyok elérni vele. Másnál is van ilyen?
Más dolog. Az normális, hogy kb. fél óra alatt nem melegszik be a motor? Sőt, miután nagy nehezen felment a második vonalig, egy hosszú lejtő után, ahol motorfékkel gurulok le, van, hogy gyakorlatilag visszamegy a mutató a kezdő pozícióba, tehát az alapra, a nullára és elkezd hideg levegőt fújni. Ha viszont pörgetem a motort, akkor egy kicsit feljebb megy.
De a 90fokot képtelen vagyok elérni vele. Másnál is van ilyen?
Csabo2202-02-2015 18:03:55 // 54286
Jól mondod, a búgás az a fűtéssel van kapcsolatban. A digit klimás változatokban egészen biztos van 3 kis elektromotor, ami a levegőáramot irányitja. Manuál klimás változatról nem tudok beszámolni.
kispeterz02-02-2015 15:57:13 // 54285
A kerregés/búgás (amit a műszerfal felől hallok) sztem a fűtéssel van összefüggésben, bár nem vagyok hozzáértő. Ez nekem is van, mióta nálam van a járgány.
A bugyborékolást szintén elölről hallom alkalmanként, nem tudom semmihez kötni.
A bugyborékolást szintén elölről hallom alkalmanként, nem tudom semmihez kötni.
Andrea14702-02-2015 12:20:02 // 54284
Holnap ki is probalom, majd irok hogy mik a fejlemenyek ;) koszii
Alfa GT-Csaba02-02-2015 11:36:57 // 54283
Nem szivhatna vákumot csak akkor ha el van tömődve a kiszellőző cső ,ha meg vákumot sziv akkor ez miatt is állhatott le múltkor alapjáraton a kocsid! Hagyd lazára a tanksapkát ,lehet nem lesz vákum és bugyborékolás,a gázolaj meg nem párolog el .
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
432
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?