Vagy ha a MES-ben az ABS menüponton nyom egy scan-t akkor egyből kiderül melyik ABS vezérlő van benne, azaz tartozik-e hozzá ASR. De ha nincs a kézifék előtt kikapcsoló gomb, akkor nincs mit kikapcsolni :)
Forum >> 147
Csabo2216-02-2015 19:15:52 // 54382
Piritu - 1.000.00016-02-2015 18:54:42 // 54381
"Anti-skid (ASR): Present" ha működne "Active" lenne a kettőspont után.
Csabo2216-02-2015 18:01:39 // 54380
Múltkor voltam egy autószerelő ismerősömnél, ABS jeladó hiba volt egy VW-en, akkor Ő igy nyilatkozott: "ABS? az minek? helyettem ne fékezzen senki!" :D
Barni14716-02-2015 17:38:08 // 54379
Nem koszolom össze a mankókereket mert akkor az ABS is kikapcsol és akkor csak a csíkot fogom vele húzni fékezéskor. XD
Csabo2216-02-2015 16:46:02 // 54378
Elvileg ha felrakod a mankó kereket, vagy elöl az 1ik kerék kissebb mint a másik, akkor az ASR kikapcsol, és megjelenik a műszerfalon a kis sárga kerék ikon ahogy csapja ki a sarat :)
Barni14715-02-2015 18:42:36 // 54377
Persze gúnyolódja csak a kisebben. :-)
205/55 R16 os gumik vannak fennt , kavicson nem sikerült megkapartatnom.
Kiolvasáskor pedig ezt írta ki:
Anti-skid (ASR): Present
Ebből gondoltam hogy van benne csak nem lehet kikapcsolni. Nem lényeges hogy ki legyen kapcsolva, elméleti síkon foglalkoztat a dolog.
205/55 R16 os gumik vannak fennt , kavicson nem sikerült megkapartatnom.
Kiolvasáskor pedig ezt írta ki:
Anti-skid (ASR): Present
Ebből gondoltam hogy van benne csak nem lehet kikapcsolni. Nem lényeges hogy ki legyen kapcsolva, elméleti síkon foglalkoztat a dolog.
Csabo2215-02-2015 17:44:23 // 54376
Próbáltam támogatólag hozzászólni, mégha a fogalmazás nem is lett feltétlen olyan stilusú.
Az infó mind megtalálható a neten, csak érteni kell angolul, és tudni kell keresni. a MES fórumon mindent megtalálsz. A kábeleket meg belinkeltem. Innen kezdve tied a pálya, de csak óvatosan! ;)
Az infó mind megtalálható a neten, csak érteni kell angolul, és tudni kell keresni. a MES fórumon mindent megtalálsz. A kábeleket meg belinkeltem. Innen kezdve tied a pálya, de csak óvatosan! ;)
Csabo2215-02-2015 17:41:33 // 54375
Tartok tőle, hogy egy ASR aktiválás nem merül ki egy kapcsoló gomb utólagos beépitésében. A legtöbb (ha nem mind1ik) 105 lovas gépben nincs kipörgésgátló. /Minek is mondjuk... az a 105 ló az 1200 kiló alatt nem fogja feltépni az aszfaltot :)/
Bocs, de ez ziccer volt.
Bocs, de ez ziccer volt.
peto14714-02-2015 21:33:02 // 54374
csak ezért írtam a kulcstanítást mert eddig elektronikus probléma eddig ez volt vele és nemtűnt nagy kalandnak kb 3 kattintás illetve egy kulcskód beviteléből állt nemtudom milyen progi volt de piros háttere volt és nem a klasszikus ECU scan mondtam nem szakmai szinten szeretném elsajátítani a dolgokat hanem teljesen alap szervíz intervallumot beírni vagy éppen ha olyan napja van alfamnak h elkezd villogni a km számláló akkor egy proxy alignmentet el tudjak végezni nem kértem h pontosan legyen elmagyarázva hogy kell csak hogy egyáltáln milyen eszközök kellenek hozzá semmit nem vettem bántásnák sőt... de énis elmondom a véleményem és köszönöm az értékés hozzászólásokat :)
GTPeti14-02-2015 19:38:19 // 54373
A kulcstanítás alatt én is az autó vevőjének tanítását értettem.
"Nincs azzal gond, ha vki el akar indulni ezen a területen" Ilyet én sem írtam. Csak az olyan kérdést nem találom helyénvalónak, hogy "Gyerekek, hogy is van ez a diagnosztika dolog? Megtennétek, hogy leírjátok nekem, miből áll ez a szakma?" :D
Kéretik nem félreérteni. Világos, hogy segítünk, de egy kis (vagy több) utánanézés bele kell, hogy férjen a tanulnivágyó fél részéről.
"Nincs azzal gond, ha vki el akar indulni ezen a területen" Ilyet én sem írtam. Csak az olyan kérdést nem találom helyénvalónak, hogy "Gyerekek, hogy is van ez a diagnosztika dolog? Megtennétek, hogy leírjátok nekem, miből áll ez a szakma?" :D
Kéretik nem félreérteni. Világos, hogy segítünk, de egy kis (vagy több) utánanézés bele kell, hogy férjen a tanulnivágyó fél részéről.
Barni14714-02-2015 19:23:07 // 54372
Nekem nincsen ASR off kapcsolóm, útólag ha beszerelem működni fog?
Vagy előbb nézzem meg van e oda vezetve kábel?
Vagy előbb nézzem meg van e oda vezetve kábel?
Csabo2214-02-2015 19:12:32 // 54371
Mint a múltkor kifejtettük, a 147 esetében a kulcs tanitás kizárt, mert az elektronikus (és mechanikus) kódja a kulcsoknak fix, a body computert állitják rá a kulcsra.
Csak zárójelben teszem hozzá, h sanszosnak tartom, h egy bontott kulcs és egy nyers immo chip összeházasitásával lehet kulcsot is késziteni. Ennek ugyan még nem jártam utána.
Ha vki kulcsot tanit, akkor csak az elektronikáját "hangolja" össze szintén a body comp-pal, azaz gombnyomásra megy ezután a nyitás-zárás.
ezen műveletek viszont már elég mély ismereteket igényelnek, h biztosan jól legyenek végrehajtva.
Nincs azzal gond, ha vki el akar indulni ezen a területen, én is a nulláról kezdtem. de csak szépen lépésenként haladtam előre. sok olvasással és gyakorlattal (odafigyelés és óvatosság minden esetben fokozottan kell) el lehet jutni a saját kocsi teljes diagnosztikai lefedettségéig.
Csak zárójelben teszem hozzá, h sanszosnak tartom, h egy bontott kulcs és egy nyers immo chip összeházasitásával lehet kulcsot is késziteni. Ennek ugyan még nem jártam utána.
Ha vki kulcsot tanit, akkor csak az elektronikáját "hangolja" össze szintén a body comp-pal, azaz gombnyomásra megy ezután a nyitás-zárás.
ezen műveletek viszont már elég mély ismereteket igényelnek, h biztosan jól legyenek végrehajtva.
Nincs azzal gond, ha vki el akar indulni ezen a területen, én is a nulláról kezdtem. de csak szépen lépésenként haladtam előre. sok olvasással és gyakorlattal (odafigyelés és óvatosság minden esetben fokozottan kell) el lehet jutni a saját kocsi teljes diagnosztikai lefedettségéig.
GTPeti14-02-2015 18:13:07 // 54370
Jó támpont lenne pl. megnézni a MES honlapját. Abból kiderül pl., hogy a kulcsok feltanítása nem egyszerűen megoldható, sőt. Képzeld el mi lenne, ha bárki egy 50 eurós programmal kulcsokat, riasztót és immo-t tudna programozni... Ez tudomásom szerint a gyári gép, az Examiner kiváltsága.
peto14714-02-2015 17:44:04 // 54369
köszönöm a segítséget annyira nem akarok belemerülni a dologokba csak úgy gondolom eléggé értek az elektronikai dolgokhoz.tudom ,hogy nem úgy működik rádugod 2 kattintás aztán jó kezdő löketnek ez elég volt nekem nem átíni akarom a motor elektronikát hanem ha pl elfelejti a kulcsot újratanítani mert utoljára 8000 fizettem érte :D vagy esedékes lesz egy óracsoport csere majd vmikor és jobban szeretem én csináni a dolgokat mint másnak kiadni meg egy annyi ilyen elektromos belenyúlás mnit egy kábel ezért gondoltam h nekivágok énis ehhez csipeget morzsákat ez nem azt jelenti ,hogy holnap nekiállok csak alapból egyenlőre nem vagyok tisztában a dolgokkal de köszöönm mindenkienke a segítségét :)
GTPeti14-02-2015 17:27:02 // 54368
Cartárs, most őszintén... Értem én, hogy sok célratörő kérdésed van. De mennyi időt fektettél bele, hogy a barátunk segítségével utánanézz ezeknek a dolgoknak?
(Igen. Angolul és németül.) Semmi rosszindulat nem volt a kérdésemben.
(Igen. Angolul és németül.) Semmi rosszindulat nem volt a kérdésemben.
Csabo2214-02-2015 17:07:21 // 54367
Lassitsunk 1 picit, úgy látom Te egyből a mélyvizbe akarsz ugrani. Ezt nem tanácsolom. (és sztem más sem)
Először is milyen SW-t szedsz le ncore-ról?
Másodszor pedig a diganosztika nem úgy megy, h rendel az ember 2 kábelt kinából bagóért, aztán majd azzal mindent megold.
Lehetséges, h olyan kábelt kapsz, amit nem fox tudni rendesen beállitani. Nem lesznek határértéken belül a válaszidők pl. Az is lehet, h szerencséd lesz, és menni fog. Akkor még mindig ott van, h meg kell ismerni a diag SW-t is.
Ez nem játék, előfordulhat, h vmit elbarmolsz, aztán a helyrehozatal pár 10ezerbe fog fájni.
Én pl úgy kezdtem, h órákat olvasgattam mit hogy kell beállitani, hogy működik. Aztán mikor a platform kész volt, akkor kezdtem el hibákat keresni, törölni, javitani.
A 4 állású K-line (kkl vagcom) kábel a motorvezérlő, ABS, légzsák és eps olvasásához jó csak (vagy ELM, adapterekkel). Minden máshoz a canbus-on az ELM kábelt (motorvezérlőt is tud) kell használni. Illetve a MES oldalon egyéb interfészek is megtalálhatók, mint használható kábelek, de a KL és az ELM a legelterjedtebbek.
Én 2 kábelt vettem:
K-line, amin nem volt a 4állású kapcsoló (csak motorvezérlő olvasáshoz volt jó), ezt átalakitottam. beforrasztottam egy dip kapcsolót, igy vált alkalmassá a másik 3 ecu-val való kommunikálásra. De vehet az ember készet is, kapcsolóval. Aztán reménykedik, h működjön is.
A másik az ELM327 kábel volt. Ebből egy smd ellenállást kellett kiforrasztani, igy már a motorvezérlő mellett a műszerfal, szerviz intervallum nullázás, proxy alignment, stb is elérhető lett. Ebből is van fiat-os csomag, kb 4-5X-ös áron.
Mindkét kábelhez van átalakitási leirás, csak ügyesen kell keresni a neten.
Aztán egy itteni cartárs jóvoltából kaptam egy teljes verziós MES-t is.
ezzel viszont mindent meg tudsz csinálni, amit a kapcsolós KL és sima ELM összesen tud.
Először is milyen SW-t szedsz le ncore-ról?
Másodszor pedig a diganosztika nem úgy megy, h rendel az ember 2 kábelt kinából bagóért, aztán majd azzal mindent megold.
Lehetséges, h olyan kábelt kapsz, amit nem fox tudni rendesen beállitani. Nem lesznek határértéken belül a válaszidők pl. Az is lehet, h szerencséd lesz, és menni fog. Akkor még mindig ott van, h meg kell ismerni a diag SW-t is.
Ez nem játék, előfordulhat, h vmit elbarmolsz, aztán a helyrehozatal pár 10ezerbe fog fájni.
Én pl úgy kezdtem, h órákat olvasgattam mit hogy kell beállitani, hogy működik. Aztán mikor a platform kész volt, akkor kezdtem el hibákat keresni, törölni, javitani.
A 4 állású K-line (kkl vagcom) kábel a motorvezérlő, ABS, légzsák és eps olvasásához jó csak (vagy ELM, adapterekkel). Minden máshoz a canbus-on az ELM kábelt (motorvezérlőt is tud) kell használni. Illetve a MES oldalon egyéb interfészek is megtalálhatók, mint használható kábelek, de a KL és az ELM a legelterjedtebbek.
Én 2 kábelt vettem:
K-line, amin nem volt a 4állású kapcsoló (csak motorvezérlő olvasáshoz volt jó), ezt átalakitottam. beforrasztottam egy dip kapcsolót, igy vált alkalmassá a másik 3 ecu-val való kommunikálásra. De vehet az ember készet is, kapcsolóval. Aztán reménykedik, h működjön is.
A másik az ELM327 kábel volt. Ebből egy smd ellenállást kellett kiforrasztani, igy már a motorvezérlő mellett a műszerfal, szerviz intervallum nullázás, proxy alignment, stb is elérhető lett. Ebből is van fiat-os csomag, kb 4-5X-ös áron.
Mindkét kábelhez van átalakitási leirás, csak ügyesen kell keresni a neten.
Aztán egy itteni cartárs jóvoltából kaptam egy teljes verziós MES-t is.
ezzel viszont mindent meg tudsz csinálni, amit a kapcsolós KL és sima ELM összesen tud.
peto14714-02-2015 16:07:30 // 54366
szotver nem probléma azt ncorról le lehet tölteni...segítenél benne nekem a kábelben milyen kell nekem? :) hibát is tudjak felismertetni ,törölni, ha elfelejti a kulcsot akkor azt tanítani akkor erre az óracsoport tanításra felismeretetésre miylen kell nekem?
joe15614-02-2015 15:53:14 // 54365
Tegnap lett vezérlés cserélve de tegnap még nem csinálta sőt azt hiszem reggel még boltba voltam vele akkor se csak utána mikor be akartam állni a garázsba .
Csabo2214-02-2015 15:48:05 // 54364
Cseréltél benne bármilyen alkatrészt?
Csabo2214-02-2015 15:46:53 // 54363
Ahogy mondod, ez nem jó a canbus-os művelethez. Elm kábel kell hozzá. azt is nézd meg, h a program ingyenes verziója engedi-e az óra írását, meg a proxy alignment-et. gyanítom utóbbit nem fogja.
joe15614-02-2015 15:14:12 // 54362
Sziasztok !
Ma reggel beindítottam az 1.6 ts-t és azóta villog folyamatosan a kilométeróra számláló és az időmérő óra mag a hőmérő . Van ötlete valakinek hogy ez mit akar jelezni és hogy lehet megszüntetni a hibát ? (nem faceliftes tehát a kis kijelzős óracsoport van benne)
Ma reggel beindítottam az 1.6 ts-t és azóta villog folyamatosan a kilométeróra számláló és az időmérő óra mag a hőmérő . Van ötlete valakinek hogy ez mit akar jelezni és hogy lehet megszüntetni a hibát ? (nem faceliftes tehát a kis kijelzős óracsoport van benne)
peto14714-02-2015 13:01:38 // 54361
akkor ez ha új óracsoportot rakok összehangoláshoz km átíráshoz nemjó?
Csabo2214-02-2015 11:19:07 // 54360
Meg kell nézni a multiecuscan.net oldalon a supported vehicles menüpontot, ott tipusonként leírja melyik modulhoz milyen kábellel, a progi melyik verziójával tudsz hozzáférni.
A kék kapcsolós kábel a legtöbb művelethez jó, viszont nem tud a canbusra csatlakozni.
A kék kapcsolós kábel a legtöbb művelethez jó, viszont nem tud a canbusra csatlakozni.
Barni14713-02-2015 23:45:35 // 54359
Elvileg igen.
peto14713-02-2015 23:07:31 // 54358
Barni14713-02-2015 20:21:42 // 54357
A kék kábelt hirdették itt az oldalon, azt mondták tuti jó az autómhoz de közben elfogyott.
Akkor néztem szét a neten. A fekete kábel régebbi tipusokhoz való pl 146, 145, 164.
Mivel a 146 megvan így megérte ezt rendelni . Ha beírod hogy obd kkl a keresőbe akkor találsz külön is, csak figyelj oda hogy fiat legyen és kapcsolható 4 állásba.
5-6 font a KKL kábel megában.
Mivel pár napja rendeltem még nem ért ide.
Van egy bluetoothos elm327es olvasóm addig azzal szórakozom.
Akkor néztem szét a neten. A fekete kábel régebbi tipusokhoz való pl 146, 145, 164.
Mivel a 146 megvan így megérte ezt rendelni . Ha beírod hogy obd kkl a keresőbe akkor találsz külön is, csak figyelj oda hogy fiat legyen és kapcsolható 4 állásba.
5-6 font a KKL kábel megában.
Mivel pár napja rendeltem még nem ért ide.
Van egy bluetoothos elm327es olvasóm addig azzal szórakozom.
peto14713-02-2015 20:15:36 // 54356
mért van 2 féle kábel? jól olvasom fiat ecu scan jár hozzá? használtad már,működik? illetve teljesértéküleg lehet használni?
Barni14713-02-2015 20:12:16 // 54355
peto14713-02-2015 19:48:22 // 54354
fiat ECUScannek milyen csati kell ,hogy tutira működjön? ebayos linket elfogadok :)
Csabo2213-02-2015 17:43:22 // 54353
A jobbaknak felfelé is ;)
Barni14713-02-2015 17:09:34 // 54352
Brühühüüüüü.....
Attis13-02-2015 16:56:24 // 54351
csak lefele megy. :(
Barni14713-02-2015 16:54:59 // 54350
Valaki elárulná hogy kell nyomni a gyári riasztó gombjait hogy feltekerje az ablakokat ?
Nyitáskor már sikerült letekertetni, de felfelé nem akarja az igazságot.
Nyitáskor már sikerült letekertetni, de felfelé nem akarja az igazságot.
Csabo2213-02-2015 15:30:35 // 54349
Szia
Elvileg van 1. előkeressem, vagy már találtál?
Elvileg van 1. előkeressem, vagy már találtál?
Martin13-02-2015 08:47:01 // 54348
ASR1613-02-2015 07:03:34 // 54347
Közben találtam egy blog-ot, ahol egy 2001-es 147-be került bele egy 2002-utáni kartámasz, nem esik szó fúrásról, talán azt megúszom, köszi az infókat..:)
Ebben a blogban is esik szó némi tökönszurkálásról, úgy látszik, ez egy ilyen műfaj..:D
Ebben a blogban is esik szó némi tökönszurkálásról, úgy látszik, ez egy ilyen műfaj..:D
Csabo2213-02-2015 00:30:20 // 54346
Ja, 2002. júliust irja. mondjuk akkor sztem állt a gyártás, szal 2003as modellévtől váltottak.
Nem kell berezelni, mert a kardánalagúton oldalanként 1-1 fülre kell a könyöklőt tartó konzolt felcsavarozni. szóval ha neadj' isten nem stimmelnek a lukak, akkor kifúrod annak a helyét, amit vettél. sajna az első üléseket ki kell venni, mert a középbox oldalán levő csavarkákhoz másképp nem lehet hozzáférni. ha még gyári, és nem piszkáltak hozzá.
Szóval csak akkor kell a konnektorba vizelned, ha a munka után egy kis masszázsra vágysz :D
Nem kell berezelni, mert a kardánalagúton oldalanként 1-1 fülre kell a könyöklőt tartó konzolt felcsavarozni. szóval ha neadj' isten nem stimmelnek a lukak, akkor kifúrod annak a helyét, amit vettél. sajna az első üléseket ki kell venni, mert a középbox oldalán levő csavarkákhoz másképp nem lehet hozzáférni. ha még gyári, és nem piszkáltak hozzá.
Szóval csak akkor kell a konnektorba vizelned, ha a munka után egy kis masszázsra vágysz :D
ASR1612-02-2015 23:00:27 // 54345
Nem hagy nyugodni, kiszedtem ePer-ből..:)
A jobb oldali jött nekem, de az autó 2003-as, márpedig 2002.07. hótól írja a váltást.. remélem a padlólemezen lévő felfogatáson a furatok távolsága jó lesz, mert ha kibontom a boxot és nem stimmel, beleh..zok a konnektorba..:DD
A jobb oldali jött nekem, de az autó 2003-as, márpedig 2002.07. hótól írja a váltást.. remélem a padlólemezen lévő felfogatáson a furatok távolsága jó lesz, mert ha kibontom a boxot és nem stimmel, beleh..zok a konnektorba..:DD
ASR1612-02-2015 22:42:57 // 54344
aha, ez lehet.. 2004-es volt az enyém, ez egy 2001-es német benzinesből van.. nekem az újabb jobban tetszik, bár majd beépítve kell látni.. remélem más változás nincs és csont nélkül bemegy a helyére..:)
Csabo2212-02-2015 22:33:32 // 54343
Kétféle van, évjárat függő asszem. Nekem a korábbi jobban bejön, az keskenyebb, és jobban elnyúlik a váltókar felé. 2003-ban volt kb a váltás.
Talán a Stilo kartámasza is passzol a 147-be.
Talán a Stilo kartámasza is passzol a 147-be.
ASR1612-02-2015 21:44:37 // 54342
Halihó,
Keresem a kartámaszok szakértőjét..:)
Az létezik, hogy a distinctive és a progression kartámasza másmilyen?! nem a kárpitra gondolok, hanem a kialakításra.. Rendeltem egy bontottat, és szép meg jó, de keskenyebb és mélyebb mint a distinctive-ben volt, az egész olyan böszmébb, na..:)
Nem akarom elhinni, hogy kétféle van és nem figyeltem oda..:/
Keresem a kartámaszok szakértőjét..:)
Az létezik, hogy a distinctive és a progression kartámasza másmilyen?! nem a kárpitra gondolok, hanem a kialakításra.. Rendeltem egy bontottat, és szép meg jó, de keskenyebb és mélyebb mint a distinctive-ben volt, az egész olyan böszmébb, na..:)
Nem akarom elhinni, hogy kétféle van és nem figyeltem oda..:/
kispeterz12-02-2015 20:00:03 // 54341
No pontosan ezt érzem... :)))
Attis12-02-2015 19:33:30 // 54340
Szia! Ne dudálgass annyit, nyugalom. :D viccet félretéve,nekem is volt ilyen, de magától rendbejött... .:) Mondjuk egy ideig nem is mertem dudálni, mert holt ciki volt... :) Mintha valami nőiautó lenne olyan volt a hangja.
kispeterz12-02-2015 19:23:51 // 54339
Sziasztok!
Nemrég vettem észre, hogy úgy szól a dudám, mint akit tökön rúgtak... Teljesen elvékonyodott a hangja. Találkoztatok már ilyennel?
Nemrég vettem észre, hogy úgy szól a dudám, mint akit tökön rúgtak... Teljesen elvékonyodott a hangja. Találkoztatok már ilyennel?
Csabo2212-02-2015 19:21:55 // 54338
Odébb lesz még az :)
Szóval rám ne várj. Alfaowner-en talán lehet infót találni az ügyben.
Vagy ahogy Torrente mondta: "ha bármi gond van. De tényleg bármi.Tudod, h rám NE számits!" :)
Szóval rám ne várj. Alfaowner-en talán lehet infót találni az ügyben.
Vagy ahogy Torrente mondta: "ha bármi gond van. De tényleg bármi.Tudod, h rám NE számits!" :)
peto14712-02-2015 19:11:44 // 54337
mikorra tervezed a beszerelést te? mert megvárnálak vele ,hogy mik a tapsztalatok....
Csabo2212-02-2015 19:08:21 // 54336
Visszaszerelés nyilván ugyanúgy megy, csak a műveletek sorrendjét kell megforditani ;)
Beirni az óra állást meg a kocsihoz illeszteni 5 perc kb.
Arra kell figyelni, h olyan órát vegyen az ember, amiben kevesebb a km, mint amennyi a kocsijában (motorvezérlőben) van! Az óraállást ugyanis csak növelni lehet (MES-sel legalábbis)!
Beirni az óra állást meg a kocsihoz illeszteni 5 perc kb.
Arra kell figyelni, h olyan órát vegyen az ember, amiben kevesebb a km, mint amennyi a kocsijában (motorvezérlőben) van! Az óraállást ugyanis csak növelni lehet (MES-sel legalábbis)!
peto14712-02-2015 18:58:49 // 54335
és az újat,hogy rakom be?:D ugyan iylen könnyen? amúgy olyan szempontból nem akarom én csinálni .hogy a mechanikus részét megtudom csinálni de az átirogatást azt nem meg felismertetni a comupterrel meg átírni a km állás azt sem fogom tudni.sajna
Csabo2212-02-2015 18:55:08 // 54334
Ha le akarod venni a kormányt, akkor le kell kötni az akksisarut, várni pár pecet, majd lehet leszedni a légzsákot. 24es dugófej megy a kormányt rögzitő csavarra. Sztem érdemesebb levenni inkább a km óra plexijét, akkor a komplett kormány a helyén maradhat.
Olyan a black line óra, mint amilyet itt a kolléga mutatott ebay-ről.
Olyan a black line óra, mint amilyet itt a kolléga mutatott ebay-ről.
Barni14712-02-2015 18:47:57 // 54333
Sziasztok,
Keresek mankókereket plusz emelőt, meg a kerék felé emelő és szerszámtartót. Nekem sajnos csak defektavítóm és kompresszorom van.
Keresek mankókereket plusz emelőt, meg a kerék felé emelő és szerszámtartót. Nekem sajnos csak defektavítóm és kompresszorom van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?