Forum >> 147
Wolf29-06-2017 15:08:37 // 56782
Nem pipa, hanem szártisztító kefe. Képen ez rövid, tizenpár centi. Amire gondolok az kb dupla ilyen hosszú.
Levegőszűrőhöz nem tudok mit mondani.
1.6 ts elvileg fentről kell cserélni, nekem 1.9 dízel, az még szebb, azt alulról kell.
Kriszti0729-06-2017 13:41:00 // 56781
Nagyon szépen köszönöm,megpróbálok beszerezni egy ilyen pipát! :)
Én szívtam mindkét szűrővel,mert videóról néztem,hogy hogy kell cserélni és a pollenszűrőnél csak 2 csavart láttam a videón,feszegettem fel le járkáltam ,újból és újból megnéztem a videót,aztán még jobban alá néztem és megtaláltam a 3.csavart,de legközelebb már menni fog! A burkolat visszarakása talán rosszabb volt,akkor már nagyon fáradt voltam,plusz meleg is volt... és utána jött a levegőszűrő,nah ugyanez volt nálam is a gond,hogy nem illeszkedett szépen rá,sőt én úgy raktam be hogy az a cső nem is jött szét,mint a videón,azzal is szenvedtem,aztán már nagyon ideges voltam,átjött apu és végül a vérünket adva megcsináltuk. Van alul két kis fog vagy lábacska azt a két résbe be kell illeszteni azzal szenvedtünk és minél lejjebb nyomni utána meg jó erősen ráfeszíteni azzal a 2 kis kapoccsal! Viszont nekem alul a műanyag egymáson van egy kicsit,fogalmam sincs,hogy miért,meg hogy jó e az úgy!
Én szívtam mindkét szűrővel,mert videóról néztem,hogy hogy kell cserélni és a pollenszűrőnél csak 2 csavart láttam a videón,feszegettem fel le járkáltam ,újból és újból megnéztem a videót,aztán még jobban alá néztem és megtaláltam a 3.csavart,de legközelebb már menni fog! A burkolat visszarakása talán rosszabb volt,akkor már nagyon fáradt voltam,plusz meleg is volt... és utána jött a levegőszűrő,nah ugyanez volt nálam is a gond,hogy nem illeszkedett szépen rá,sőt én úgy raktam be hogy az a cső nem is jött szét,mint a videón,azzal is szenvedtem,aztán már nagyon ideges voltam,átjött apu és végül a vérünket adva megcsináltuk. Van alul két kis fog vagy lábacska azt a két résbe be kell illeszteni azzal szenvedtünk és minél lejjebb nyomni utána meg jó erősen ráfeszíteni azzal a 2 kis kapoccsal! Viszont nekem alul a műanyag egymáson van egy kicsit,fogalmam sincs,hogy miért,meg hogy jó e az úgy!
Wolf29-06-2017 12:24:45 // 56780
Ömm...én pipázom...
Sok mindenhez használható hosszú szárú pipa tisztításához való szárkefe. Nagyjából 30 cm hosszú, ami nekem van damil is van közte, az kiszedi koszt amig elér.
Kb olyan mint üvegmosó kefe dróton van, hajlítható, hajlik is. Honnan lehet beszerezni, passz.
Ha bármit befújsz, az bent marad, tisztító spray is befele viszi koszt.
Fekete bizbasz szerintem úgy jön létre, ha gondosan leápolják műszerfalat, kerül csőbe is szilikon abba beleragad por.
Á, én is tegnap szívtam levegőszűrővel. Pollen még hátravan.
Sok mindenhez használható hosszú szárú pipa tisztításához való szárkefe. Nagyjából 30 cm hosszú, ami nekem van damil is van közte, az kiszedi koszt amig elér.
Kb olyan mint üvegmosó kefe dróton van, hajlítható, hajlik is. Honnan lehet beszerezni, passz.
Ha bármit befújsz, az bent marad, tisztító spray is befele viszi koszt.
Fekete bizbasz szerintem úgy jön létre, ha gondosan leápolják műszerfalat, kerül csőbe is szilikon abba beleragad por.
Á, én is tegnap szívtam levegőszűrővel. Pollen még hátravan.
Kriszti0729-06-2017 07:40:27 // 56779
Sziasztok!
Sikeresen kicseréltem a levvegőszűrőt,meg a pollenszűrőt,azt inkább nem írnám le,hogy hány órába tellett :D ,de megvan és legközelebb már menni fog gyorsabban!A klímámat is úgy ahogy kitisztítottam,de amikor kihúztam a spray-nek a csövét fekete koszos volt! Valakinek vélemény? A habra gondoltam,hogy az kimossa ezt a fekete koszt! Loctite hygiene spray-em is van,de az nem hiszem hogy leszedné ezt a koszt! JAh igen a másik,meg az a kis műanyag,a spray cső végén a klímába esett,upsz... :D,ne kérdezzétek,hogy hogyan ,már fáradt voltam kapkodtam,szerintetek csinálhat ott valami bajt? vagy ki esik az valahol?Előre is köszönöm szépen a válaszokat! :)
Sikeresen kicseréltem a levvegőszűrőt,meg a pollenszűrőt,azt inkább nem írnám le,hogy hány órába tellett :D ,de megvan és legközelebb már menni fog gyorsabban!A klímámat is úgy ahogy kitisztítottam,de amikor kihúztam a spray-nek a csövét fekete koszos volt! Valakinek vélemény? A habra gondoltam,hogy az kimossa ezt a fekete koszt! Loctite hygiene spray-em is van,de az nem hiszem hogy leszedné ezt a koszt! JAh igen a másik,meg az a kis műanyag,a spray cső végén a klímába esett,upsz... :D,ne kérdezzétek,hogy hogyan ,már fáradt voltam kapkodtam,szerintetek csinálhat ott valami bajt? vagy ki esik az valahol?Előre is köszönöm szépen a válaszokat! :)
emGéza26-06-2017 16:34:58 // 56778
emGéza26-06-2017 16:25:10 // 56777
3 hónapig hallgattuk ez a genya nyikorgást ! :-(
Ma rászántam magam , hát bakker az a nyamvadt stab. összekötő csinálta .
Kicsit megcsavargattam és elhallgatott . :-)
Ma rászántam magam , hát bakker az a nyamvadt stab. összekötő csinálta .
Kicsit megcsavargattam és elhallgatott . :-)
Wolf19-06-2017 12:17:40 // 56776
Hejhó!
Izgulás van, dokihoz megy morgó, de:
Hatos váltógombot néztem, 18 ezerért, eredetinek írják, fullbőr originali zacskóban.
Nekem alu van, egykor bőr gyűrűvel, ami elszabadult menet közben, mérgemben letéptem, és kidobtam ablakon...
Szóval ez a gomb nem drága kicsit?
Szépnek szép...de jó darabig szeretném tapogatni?
Valakinek tapasztalata ilyennel?
Izgulás van, dokihoz megy morgó, de:
Hatos váltógombot néztem, 18 ezerért, eredetinek írják, fullbőr originali zacskóban.
Nekem alu van, egykor bőr gyűrűvel, ami elszabadult menet közben, mérgemben letéptem, és kidobtam ablakon...
Szóval ez a gomb nem drága kicsit?
Szépnek szép...de jó darabig szeretném tapogatni?
Valakinek tapasztalata ilyennel?
Sheppa19-06-2017 08:15:49 // 56775
Köszi a tippet fel fogom keresni őket!
Csabo2217-06-2017 14:33:11 // 56774
Amig nem ereszt a hátsó csillapitó addig nem kell vele foglalkozni. Utána is elég csak felújittatni ha nincs elrohadva rajta a rugótányér. Sztem
Egyébként van hátul is csomó szilent, azok is nyöszöröghetnek. kereszt-hosszlengőkarok, toronyszilent.
Egyébként most én is tanácstalan vagyok, h merre tovább az autómmal. váltsak 3.2-re, vagy csináljam meg a jtd-t vadállatra. ez érinti a lengéscsillapitókat és a hátsó szilenteket is. tuti megoldás a coiloverek és PU szilentek lennének.
Egyébként van hátul is csomó szilent, azok is nyöszöröghetnek. kereszt-hosszlengőkarok, toronyszilent.
Egyébként most én is tanácstalan vagyok, h merre tovább az autómmal. váltsak 3.2-re, vagy csináljam meg a jtd-t vadállatra. ez érinti a lengéscsillapitókat és a hátsó szilenteket is. tuti megoldás a coiloverek és PU szilentek lennének.
emGéza16-06-2017 14:07:26 // 56773
Szia! Szerintem a lengéscsillapító zenész .
A miénknél is hasonló a szitu ...
Olyan a hang ,mint a részben behúzott kéziféknél ?
A miénknél is hasonló a szitu ...
Olyan a hang ,mint a részben behúzott kéziféknél ?
alfarkas9116-06-2017 13:50:02 // 56772
Sziasztok! Április óta megtettem az autóval az első 10.000 km-t. Most viszont jobb hátul nyöszörgést hallok ami a lengéscsillapító vertikális mozgására hallatszódik, azaz ha sík terepen megyek akkor persze semmi hangja. Lenyomom a kocsi hátulját és nyöszörög jobb hátul. Még nem értek hozzá ezért a kérdésem az lenne, hogy mit kell cserélnem?
Csabo2216-06-2017 09:11:03 // 56771
Előírás szerint áramtalanitani kell, de én legutóbb nem vettem le a sarut csak a gyújtáskulcs volt a kezemben.
Csabo2216-06-2017 09:05:48 // 56770
Ciao
Én a janó dobhoz szoktam járni mert nekem közel van és korrektek. Jól állnak az ügyfélhez és jól is dolgoznak (eddig mondjuk csak alkatrészeket gyártattam).
Már kérdeztem tőlük a turbocsövet és rozsdamenteset javasoltak és nem mondtak rá húzós összeget. Mintát azért célszerű vinni (a rossz gumicsövet). Szilikon csatlakozások azért kelleni fognak de azt jóval olcsóbb cserélni ha eldurran.
Én a janó dobhoz szoktam járni mert nekem közel van és korrektek. Jól állnak az ügyfélhez és jól is dolgoznak (eddig mondjuk csak alkatrészeket gyártattam).
Már kérdeztem tőlük a turbocsövet és rozsdamenteset javasoltak és nem mondtak rá húzós összeget. Mintát azért célszerű vinni (a rossz gumicsövet). Szilikon csatlakozások azért kelleni fognak de azt jóval olcsóbb cserélni ha eldurran.
Sheppa15-06-2017 08:39:53 // 56769
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata ilyen téren, 147-be a felső(szakadt) turbócső helyett fémet szeretnék betenni hol érdemes nézni vagy lehajtatni?
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata ilyen téren, 147-be a felső(szakadt) turbócső helyett fémet szeretnék betenni hol érdemes nézni vagy lehajtatni?
JED114-06-2017 16:07:59 // 56768
Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett Alfa Romeo 147 1.6 TS.
Amit tudni érdemes róla hogy szinte minden kopó alkatrész cserélve lett benne az elmúlet fél évben. Műszakilag és esztétikailag nagyon rendben van. Több kérdésre szívesen válaszolok keressetek nyugodtan. Eladásának oka: Még egy dízel kellene helyette a munkám miatt. Csere érdekelhet dízelre akár ráfizetéssel is. Ára: 750.000 HUF ami tartalmaz egy fél éves téli garnitúrát lemezfelniken.
Eladóvá vált szeretett Alfa Romeo 147 1.6 TS.
Amit tudni érdemes róla hogy szinte minden kopó alkatrész cserélve lett benne az elmúlet fél évben. Műszakilag és esztétikailag nagyon rendben van. Több kérdésre szívesen válaszolok keressetek nyugodtan. Eladásának oka: Még egy dízel kellene helyette a munkám miatt. Csere érdekelhet dízelre akár ráfizetéssel is. Ára: 750.000 HUF ami tartalmaz egy fél éves téli garnitúrát lemezfelniken.
alfa155gyuri14-06-2017 14:56:33 // 56767
Sziasztok!
147-es fl előtti motorház tetőt keresek feketét.
147-es fl előtti motorház tetőt keresek feketét.
Attis14-06-2017 13:56:28 // 56766
az 1.6-osok közül 105 lovashoz van 281mm és 284mm.es válozat is. A 120 lovashoz csak a 284mm-es jó.
JED114-06-2017 13:54:30 // 56765
Írj egy private emailt tudok benne segíteni.
Endre14-06-2017 12:32:08 // 56764
Sziasztok! Első féktárcsa cserénél állok kérdésem a következő ,hogy mekkora átmérőjű a gyári mert két méretet hoznak a boltok, 281/284 mm átmérővel. Felmegy a 284 vagy mindenképpen mérjem meg mi volt fent ?
Alfa Joe13-06-2017 20:42:49 // 56763
Köszi az infót :)
peto14712-06-2017 20:58:43 // 56762
köszi a az infót :) művelet elött célszerű áramtalanítani vagy nem szükséges?
Csabo2211-06-2017 20:14:35 // 56761
Helo
A C oszlop boritása mögött van. a hátsó kárpitban van egy kivágás, ahol a hátsó lámpa fonákjához lehet hozzáférni, ott lóg vhol a közelben a sárga légzsák csati is. meg kell mozgatni (nekem eddig nem kellett széthúzni), majd géppel törölni a hibát. érdmes a csatit vmi fix ponthoz kötözni, h ne lötyögjön úthibáknál, ezáltal előhozva a hibajelzést.
A C oszlop boritása mögött van. a hátsó kárpitban van egy kivágás, ahol a hátsó lámpa fonákjához lehet hozzáférni, ott lóg vhol a közelben a sárga légzsák csati is. meg kell mozgatni (nekem eddig nem kellett széthúzni), majd géppel törölni a hibát. érdmes a csatit vmi fix ponthoz kötözni, h ne lötyögjön úthibáknál, ezáltal előhozva a hibajelzést.
peto14711-06-2017 18:12:24 // 56760
sziasztok!
Van egy 21-es légzsák hibakódom( Curtian airbag squib (driver)). A kérdés hol találom meg a csatlakozóját? illetve a kontakt hibát hogyan szoktátok véglegesen megszüntetni?
Köszi a válaszokat :)
Van egy 21-es légzsák hibakódom( Curtian airbag squib (driver)). A kérdés hol találom meg a csatlakozóját? illetve a kontakt hibát hogyan szoktátok véglegesen megszüntetni?
Köszi a válaszokat :)
sty05-06-2017 12:54:59 // 56759
Csabo2202-06-2017 19:05:19 // 56758
13k egy 15 perces művelet? nem rossz órabér.
de sztem még 15 perc se kell hozzá, MES-sel ennyi időbe még 1 KVfőzés is belefér :D
de sztem még 15 perc se kell hozzá, MES-sel ennyi időbe még 1 KVfőzés is belefér :D
Csabo2202-06-2017 19:03:29 // 56757
24es villáskulcs kell asszem a kormánymű tengelyének megfogásához és patentfogó vagy axiál csuklóhoz való célszerszám a belső kormányösszekötőhöz. esetleg egy speckó fogó a gumiharang bilincsének összehúzásához/rögzitéséhez.
Menetrögzitő folyadék az összeszereléshez.
És magától adódik, h párban illik cserélni és utána futóművet állitani.
Menetrögzitő folyadék az összeszereléshez.
És magától adódik, h párban illik cserélni és utána futóművet állitani.
Kadalfi01-06-2017 12:44:29 // 56756
Nekem is megbutult a kulcsom,nem nyitotta,zárta az ajtókat.
Borsod és környékén nem találtam szakit,aki újra tudta volna tanítani.
Így muszáj voltam a fiathoz elvinni,ahol 30000huf-ért meg is csinálták,kd.15 perc alatt.
Ha megvan a code kártyád,ami nekem hiányzott,akkor csak 13000huf
Borsod és környékén nem találtam szakit,aki újra tudta volna tanítani.
Így muszáj voltam a fiathoz elvinni,ahol 30000huf-ért meg is csinálták,kd.15 perc alatt.
Ha megvan a code kártyád,ami nekem hiányzott,akkor csak 13000huf
Alfa Joe30-05-2017 22:34:36 // 56755
Sziasztok cartársak! Ki cserélt már belsőkormány öszekötő rudat ? Milyen szerszámok kellenek hozzá és kb mennyi idő? Előre is köszi
Barni14713-05-2017 22:36:48 // 56754
Nekem most már minden ki van cserélve ( utoljára a féltengelycsuklók ami jelentős javulást hozott), kivéve az axiál csuklót ami viszont nem lóg.
Iszonyat jó lett a futómű és most már szinte teljesen csöndben van, de néha még mindig van valamennyi kopogás. A blogokat olvasva főleg a 156-nál már jártak így a cartársak. A kormánymű végénél lévő perselyezés nem elégséges vagy kopott
krisz.v blogja:
"Kivettem a kormányművet, ami nem volt olyan egyszerű a 156 V6-nál, minden úgy van beépítve, hogy 1cm szabad hely nincs. Végül a motort kitámasztva az egész bölcsőt levettem, kibontottam a teljes futóművet, mivel annak felújítása ezzel egy időben történt. A kormányművet szétbontva ért a „meglepetés”, hogy a fogasléc oldalon nincs megvezetve a tengely, mindössze a fogaskerék és a mögötte lévő 25mm átmérőjű műanyag félköríves megvezetés kapja a radiális erőket, még ha azok nem is olyan számottevőek mint az axiális irányú erőhatások. Azóta sem jöttem rá, hogy ez, hogy lehet így megtervezve, kivitelezve? Konstrukciós hibának gondolom, de annyira triviális pedig, hogy….nem értem máig!Volt a ház végén egy „megvezető” acél gyűrű de az 4mm!-el nagyobb átmérő volt a tengely átmérőnél. PA66 anyagból csináltam hozzá méretpontos megvezető gyűrűt! A szétszereléshez a szimmeringeket is ki kellett venni, ezek helyére újak kerültek. Összeraktam a fogaslécet, rendesen bezsíroztam, azóta hibátlanul, némán működik a kormánymű! "
Iszonyat jó lett a futómű és most már szinte teljesen csöndben van, de néha még mindig van valamennyi kopogás. A blogokat olvasva főleg a 156-nál már jártak így a cartársak. A kormánymű végénél lévő perselyezés nem elégséges vagy kopott
krisz.v blogja:
"Kivettem a kormányművet, ami nem volt olyan egyszerű a 156 V6-nál, minden úgy van beépítve, hogy 1cm szabad hely nincs. Végül a motort kitámasztva az egész bölcsőt levettem, kibontottam a teljes futóművet, mivel annak felújítása ezzel egy időben történt. A kormányművet szétbontva ért a „meglepetés”, hogy a fogasléc oldalon nincs megvezetve a tengely, mindössze a fogaskerék és a mögötte lévő 25mm átmérőjű műanyag félköríves megvezetés kapja a radiális erőket, még ha azok nem is olyan számottevőek mint az axiális irányú erőhatások. Azóta sem jöttem rá, hogy ez, hogy lehet így megtervezve, kivitelezve? Konstrukciós hibának gondolom, de annyira triviális pedig, hogy….nem értem máig!Volt a ház végén egy „megvezető” acél gyűrű de az 4mm!-el nagyobb átmérő volt a tengely átmérőnél. PA66 anyagból csináltam hozzá méretpontos megvezető gyűrűt! A szétszereléshez a szimmeringeket is ki kellett venni, ezek helyére újak kerültek. Összeraktam a fogaslécet, rendesen bezsíroztam, azóta hibátlanul, némán működik a kormánymű! "
Csabo2213-05-2017 22:20:56 // 56753
Ciao
FB-on is akadnak páran akik a kopogást már a kormányműre fogják. Én nem hiszek benne. TRW az jó. vannak baklövései, de nem a 147/156/GT kormányművénél. sztem.
Mikor a belső kormányösszekötőt cseréli az ember, sztem megállapitható, h jó-e a kormánymű vagy sem. és nyilván ilyenkor érdemes is megvizsgálni, ha már alkalom adódik rá. persze nem elképzelhetetlen a kotyogós kormánymű, de elég ritka. én a 6 db 147 és 1 db GT után sem tudok ilyenről beszámolni. (nemsokára mondjuk kiderül, h a mostani 147-em szenved-e ilyen betegségben...)
Van itthon 2 db tartalék kormánymű, 1et biztos elteszek tarcsiba, de nem hiszem, h lesz rá szükségem.
FB-on is akadnak páran akik a kopogást már a kormányműre fogják. Én nem hiszek benne. TRW az jó. vannak baklövései, de nem a 147/156/GT kormányművénél. sztem.
Mikor a belső kormányösszekötőt cseréli az ember, sztem megállapitható, h jó-e a kormánymű vagy sem. és nyilván ilyenkor érdemes is megvizsgálni, ha már alkalom adódik rá. persze nem elképzelhetetlen a kotyogós kormánymű, de elég ritka. én a 6 db 147 és 1 db GT után sem tudok ilyenről beszámolni. (nemsokára mondjuk kiderül, h a mostani 147-em szenved-e ilyen betegségben...)
Van itthon 2 db tartalék kormánymű, 1et biztos elteszek tarcsiba, de nem hiszem, h lesz rá szükségem.
Barni14713-05-2017 21:43:12 // 56752
Üdv !
Valaki találkozott már kopogó kormányművel?
Valaki találkozott már kopogó kormányművel?
zoltanson13-05-2017 14:35:52 // 56751
Helló!
Van itt valaki, aki esetleg jártas svájci autók importálásában?
2005-s facelift 147-es Zürich közelében. Érdekelne, hogy reális-e a +250 ezer forint amit kalkuláltam - mindennel együtt.
Van itt valaki, aki esetleg jártas svájci autók importálásában?
2005-s facelift 147-es Zürich közelében. Érdekelne, hogy reális-e a +250 ezer forint amit kalkuláltam - mindennel együtt.
Thommie11-05-2017 23:56:27 // 56750
Távirányítóval kapcsolatban tudtok esetleg segíteni? Egy ideje nem nyitja a központi zárat, elemet cseréltem benne. Van itt esetleg aki ért ehhez vagy tudja hova érdemes vinni, kit érdemes keresni?
Thommie11-05-2017 23:54:28 // 56749
Teljesen jó rá elvittem egy másik műhelybe gond nélkül felrakták.
Mester10-05-2017 12:20:35 // 56748
GTA lengéscsillapítók mennek alá. :)
Szétnézek!
Köszi!
Szétnézek!
Köszi!
Csabo2209-05-2017 17:49:56 // 56747
Csabo2209-05-2017 17:45:04 // 56746
Ciao
Ebay tele van velük, árban is lehet jókat kifogni. Ha gyári lengéscsipitókat akarsz a kocsi alatt hagyni akkor én a H&R rugókat javaslom.
Ebay tele van velük, árban is lehet jókat kifogni. Ha gyári lengéscsipitókat akarsz a kocsi alatt hagyni akkor én a H&R rugókat javaslom.
Mester09-05-2017 08:30:27 // 56745
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Kellene 147 1.6ts-hez ültető rugó szett!
Köszi!
Tudnátok segíteni?
Kellene 147 1.6ts-hez ültető rugó szett!
Köszi!
Barni14706-05-2017 12:10:44 // 56744
Albaauto, kovácsauto vagy ahol van sok-sok kedvezményed.
gabikiraly206-05-2017 11:08:02 // 56743
Igazad van, köszönöm az információt.
Elég sok mindent kell cserélném az autón, vezérlés, vezérlés módosítás, kuplung, olaj, szűrők.
Hol tudnám ezekért lehetőség szerinti egy helyen, a legjobb áron és minőségben beszerezni?
Előre is köszi.
Elég sok mindent kell cserélném az autón, vezérlés, vezérlés módosítás, kuplung, olaj, szűrők.
Hol tudnám ezekért lehetőség szerinti egy helyen, a legjobb áron és minőségben beszerezni?
Előre is köszi.
Csabo2205-05-2017 21:17:48 // 56742
Hali
Ha ingyen leveszik később a váltót a kinyomócsapágy miatt és vissza is rakják, akkor ne cserélj ;)
Kuplungszett = tárcsa + szerkezet + kinyomócsapágy. sztem...
Ha ingyen leveszik később a váltót a kinyomócsapágy miatt és vissza is rakják, akkor ne cserélj ;)
Kuplungszett = tárcsa + szerkezet + kinyomócsapágy. sztem...
gabikiraly205-05-2017 21:14:39 // 56741
Sziasztok,
Baromi nehéz benyomnom a kuplungot. Gondolom cserélni kell. Ilyenkor a kinyomócsapágyat is szokás cserélni? Mert elég húzós ára van, de ha muszáj, akkor cserélve lesz.
Baromi nehéz benyomnom a kuplungot. Gondolom cserélni kell. Ilyenkor a kinyomócsapágyat is szokás cserélni? Mert elég húzós ára van, de ha muszáj, akkor cserélve lesz.
Schatzi14703-05-2017 21:48:48 // 56740
gyertyák voltak cserélve nem rég, ezt-azt megpucolgatunk akkor, hátha..
Csabo2203-05-2017 21:45:04 // 56739
Természetesen ha bekapcsolod a klimát, akkor más lesz a befecskendezés (keverékképzés) mint kikapcsolt klimával. sztem egy bizonyos alapjárat esés (megingás) belefér klima esetén. nyilván akkor kell foglalkozni a dologgal, ha az már túlmegy az elvárható mértéken.
Furcsa volt nekem, mikor átültem az MJTD-be a 120 lovas TS után, h akár megy a klima akár nem, bitangot gyorsul a gép :)
Nekem is első futómű kerül majd sorra, ami kimaradt 2 éve a felújitásból: külső-belső kormányösszekötő, stabpálcák.
Furcsa volt nekem, mikor átültem az MJTD-be a 120 lovas TS után, h akár megy a klima akár nem, bitangot gyorsul a gép :)
Nekem is első futómű kerül majd sorra, ami kimaradt 2 éve a felújitásból: külső-belső kormányösszekötő, stabpálcák.
Barni14703-05-2017 20:05:31 // 56738
Nálam ha dob hibakódot akkor töbnyire LMM, de volt már katalizátor, lambda körrel karöltve is. ( Ez töbnyire tolóüzemben fordul elő. )
Ki lett pucolva az LMM és teljesen kisimult a görbe real time olvasáskor, viszont ha bekapcsoltam a klímát egyből megjelentek a pillanatnyi fordulatszám esések. Ebből gondoltam hogy az alapjárati szabályzásnál lesz a bibi. Meg persze ráférne egy takarítás a szívóoldali dolgokra.
Mivel ritkán dob hibakódot jegeltem a dolgot.
Előbb a futómű legyen készen.
Ki lett pucolva az LMM és teljesen kisimult a görbe real time olvasáskor, viszont ha bekapcsoltam a klímát egyből megjelentek a pillanatnyi fordulatszám esések. Ebből gondoltam hogy az alapjárati szabályzásnál lesz a bibi. Meg persze ráférne egy takarítás a szívóoldali dolgokra.
Mivel ritkán dob hibakódot jegeltem a dolgot.
Előbb a futómű legyen készen.
Csabo2203-05-2017 17:58:57 // 56737
Ha mindkettőtöknek a 105 lovas verzió van, akkor ott el szokott romlani az alapjárati motor, de abban az esetben nem csak ilyen pillanatnyi fordulatszám pottyanást okoz, hanem súlyosabb tüneteket. (viszont hibakód nem feltétlen van)
Légtömegmérőre vmilyen hibakódot tárolna. (tehát tárolt hiba hiján az LMM vszeg jó)
Én a gyújtással kezdeném az ellenőrzést: gyertyák állapota; illetve kipucolnám a pillangószelep tövét.
Egyéb érzéklők (pillanatnyi) hibás működésére hibakód kerül tárolásra.
Légtömegmérőre vmilyen hibakódot tárolna. (tehát tárolt hiba hiján az LMM vszeg jó)
Én a gyújtással kezdeném az ellenőrzést: gyertyák állapota; illetve kipucolnám a pillangószelep tövét.
Egyéb érzéklők (pillanatnyi) hibás működésére hibakód kerül tárolásra.
Barni14703-05-2017 10:25:57 // 56736
Ezt így nem lehet megmondani. Pláne ha nem áll le és nem dob hibát.
Lehet gyújtás, alapjárati motor, légmennyiségmérő stb.
Enyém is csinálja: pillanatokra le esik a fordulatszám.
Arra már rájöttünk hogy csak bekapcsolt fűtésnél/klímánál produkálja.
Lehet gyújtás, alapjárati motor, légmennyiségmérő stb.
Enyém is csinálja: pillanatokra le esik a fordulatszám.
Arra már rájöttünk hogy csak bekapcsolt fűtésnél/klímánál produkálja.
Schatzi14703-05-2017 09:31:40 // 56735
Sziasztok! Van egy problémám a 147es 1,6 TS-ommal.. próbáltam utánaolvasni, hogy kb merre kezdjem el a kutakodást, de annyi féle válasszal találkoztam, hogy tanácstalanabb vagyok mint azelőtt... Szóval alapjárati problémám van... autó beindít, majd egy két perc múlva a fordulat leesik, utána fél pillanat hatásszünet majd visszaugrik és utána áll be normálisra... Valami olyasmi választ várok, hogy a legegyszerűbben orvosolható probléma legyen elől és utána jöjjenek a nagyobb gondok a megoldásban :D köszi!! :)
Csabo2230-04-2017 17:28:12 // 56734
Azaz? mi lett a megoldás?
Thommie30-04-2017 15:08:52 // 56733
Sziasztok!
Van egy másik problémám is. A távirányító egy ideje nem nyitja a központi zárat. Elemet cseréltem, de még mindig nem működik. Mi lehet a probléma ?
Üdv,
Tamás
Van egy másik problémám is. A távirányító egy ideje nem nyitja a központi zárat. Elemet cseréltem, de még mindig nem működik. Mi lehet a probléma ?
Üdv,
Tamás
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
568
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?