Oké, köszönöm, akkor őket is kipucoljuk.
Meg még annyi, hogy olyan is előfordul, hogy sima kigyorsításkor, -elsősorban 2esben- 2ezres fordulat körül egy pillanatra megtorpan, aztán gyorsul tovább...
(Kicsit talán olyan, mintha valahol arra az egy pillanatra túl nagy nyomás lenne, aztán végül mégis megkönnyebbül és megy tovább a fordulatszám. De nem vagyok túl nagy szaki, csak ilyesminek tűnik...)
Forum >> 147
zoltanson09-03-2017 09:44:04 // 56532
Barni14708-03-2017 21:35:48 // 56531
Talán vácum szelep tisztítás, vagy LMM .
kispeterz08-03-2017 20:24:14 // 56530
Király vagy, köszi! :)
Wolf08-03-2017 15:42:29 // 56529
63mm nek mértem a gyári hangszóró mélységét keret elejétől mérve.
Gyári keret egybe van hangszóróval az 4 cm "magas" de ebbe bele van sűlyesztve hangszóró
Kiemelő keretem 3,4 cm magas, viszont erre ráül a hangszóró, tehát annyival még magasabb, így sacc/ kb meg is lesz a négy centi. Kárpiton belülről van egy hab? gyűrű, fejből 1+ centiméter széles, de inkább másfél, tehát a hangszóró pereme ugyanúgy felül valahol, mint gyári. Jó esetben még csak nem is ugyanott, akkor még jobban tömít.
Én mindenképp tervezem hangszóró alá, és keret alá is valami öntapadó szivacsszalag tömítést, ezzel is emelkedik.
Ha egyszer elérek odáig, hogy beszerzem, blogba felpakolom képestül.
De jövő heten jönnek új gumik...hangszórók így várnak kicsit.
Wolf08-03-2017 13:19:55 // 56528
Elvileg belefér, melózom, hazamegyek, mérem, de elméletileg biztos befér, nekem jelenleg jbl nemtommi van benn, elég nagy mágnessel, gond nélkül.
Megyek, mérek. Keretet is, hangszórót is.
Mostanában tervezem hertz 165.5 beszerzését, nem lehet vele gond, de keret az kell.
Nekem ott figyel garázsban a négy ajtóhoz való.
Megyek, mérek. Keretet is, hangszórót is.
Mostanában tervezem hertz 165.5 beszerzését, nem lehet vele gond, de keret az kell.
Nekem ott figyel garázsban a négy ajtóhoz való.
zoltanson08-03-2017 11:24:26 // 56527
Ja és a vízhőfok az első leállás óta úgy tűnik mintha magasabban lenne (előtte télen ilyen 70-75 fokig ment fel 50 km alatt, most 80-85 közé kerül már kb 20km után).
zoltanson08-03-2017 10:31:40 // 56526
Helló-helló!
Hosszú lesz, előrebocsátom.
Már majd egy éve megvan a járművem (1.9 JTD 8V, 2003-as), mindig pörgettem az oldalt, de a regisztráláshoz most jutottam el.
Chapter One:
Minden szuper volt, jóáron megvettük a járművet, vezérlés, olajak, szűrők csere kapásból, azóta pedig 14 ezer km telt el. Még télen azt vettem észre, hogy kicsit mintha nem húzna annyira. Nem volt lomha, de nem volt az a hátbaverős meghúzás 2000es fordulattól, amire az asszony "feljujjolt" (előtte 2es golfom volt :D). Bedutam a borzasztó hidegnek, meg hasonlók. Néha azért vissza-vissza tért az a fajta húzás, de nem túl sűrűn.
Chapter Two:
2 hete az M0-on, 120as sebességnél egyszercsak fogta, kiírta, hogy Motor Control System Failure, és leállt. Leállósáv, kihevertem az életveszélyt (2perc) aztán gond nélkül beindítottam, és mentem tovább. Aztán aznap este Pesten megint eljátszotta. Szokásos szerelőinket végigjártuk, meguntuk elvitte fater Alfáshoz. Nagynyomású befecskendező szabályzóra írt hibát, helybe kicserélték, azt mondták járjunk vele. Egy ideig nem jött elő, de aztán mégiscsak megtörtént, ismét.
Chapter Three:
Faterrel krimibe illően rájöttünk az összefüggésre: mindig akkor csinálja, amikor lentebb vesszük a lábunkat a gázról (aztán újra gázt adni már nem lehet, mert jön a hiba). De ez nem azt jelenti, hogy minden alkalommal - volt, hogy 60-70km-t is megtettem úgy, hogy nem jött elő a probléma... De aztán megint megtörtént.
Chapter Four:
Jött a jobb idő ugyebár, de a kocsi megszentelt húzóereje nem jött vissza. Múlt héten ki lett cserélve az üzemanyagszűrő, és az olaj, az EGR-szelep és a MAP szenzor pedig ki lett pucolva (nem házilag). Mindkettő nagyon "piszkos" volt. Elvileg akár ez is okozhatott leállást.
Azóta 200 km-t tettem meg, a leállós "MCSF" probléma nem jött elő, de sajnos az igazi ereje sem. Tegnap egy rövid időre visszajött, már kezdtem örülni, de mára már megint sehol. Nem lomha, de határozottan nem régi önmaga.
Mit kéne még megnézni? Lehet-e összefüggés a két dolog közt? A legutóbbi leállás(ok) óta nem dugtuk rá gépre, nem tudom miért :D
(Ki kellett írjam magamból, itt, nektek, mert volt pár nehéz napom és éjszakám emiatt, kétségbeeséssel egybekötve. Egyetemre járok, minden nap 90km-t teszek meg az M0-on, más kocsi nincs, és muszáj bejárnom - sajnos. Bocs a kisregény miatt.)
Hosszú lesz, előrebocsátom.
Már majd egy éve megvan a járművem (1.9 JTD 8V, 2003-as), mindig pörgettem az oldalt, de a regisztráláshoz most jutottam el.
Chapter One:
Minden szuper volt, jóáron megvettük a járművet, vezérlés, olajak, szűrők csere kapásból, azóta pedig 14 ezer km telt el. Még télen azt vettem észre, hogy kicsit mintha nem húzna annyira. Nem volt lomha, de nem volt az a hátbaverős meghúzás 2000es fordulattól, amire az asszony "feljujjolt" (előtte 2es golfom volt :D). Bedutam a borzasztó hidegnek, meg hasonlók. Néha azért vissza-vissza tért az a fajta húzás, de nem túl sűrűn.
Chapter Two:
2 hete az M0-on, 120as sebességnél egyszercsak fogta, kiírta, hogy Motor Control System Failure, és leállt. Leállósáv, kihevertem az életveszélyt (2perc) aztán gond nélkül beindítottam, és mentem tovább. Aztán aznap este Pesten megint eljátszotta. Szokásos szerelőinket végigjártuk, meguntuk elvitte fater Alfáshoz. Nagynyomású befecskendező szabályzóra írt hibát, helybe kicserélték, azt mondták járjunk vele. Egy ideig nem jött elő, de aztán mégiscsak megtörtént, ismét.
Chapter Three:
Faterrel krimibe illően rájöttünk az összefüggésre: mindig akkor csinálja, amikor lentebb vesszük a lábunkat a gázról (aztán újra gázt adni már nem lehet, mert jön a hiba). De ez nem azt jelenti, hogy minden alkalommal - volt, hogy 60-70km-t is megtettem úgy, hogy nem jött elő a probléma... De aztán megint megtörtént.
Chapter Four:
Jött a jobb idő ugyebár, de a kocsi megszentelt húzóereje nem jött vissza. Múlt héten ki lett cserélve az üzemanyagszűrő, és az olaj, az EGR-szelep és a MAP szenzor pedig ki lett pucolva (nem házilag). Mindkettő nagyon "piszkos" volt. Elvileg akár ez is okozhatott leállást.
Azóta 200 km-t tettem meg, a leállós "MCSF" probléma nem jött elő, de sajnos az igazi ereje sem. Tegnap egy rövid időre visszajött, már kezdtem örülni, de mára már megint sehol. Nem lomha, de határozottan nem régi önmaga.
Mit kéne még megnézni? Lehet-e összefüggés a két dolog közt? A legutóbbi leállás(ok) óta nem dugtuk rá gépre, nem tudom miért :D
(Ki kellett írjam magamból, itt, nektek, mert volt pár nehéz napom és éjszakám emiatt, kétségbeeséssel egybekötve. Egyetemre járok, minden nap 90km-t teszek meg az M0-on, más kocsi nincs, és muszáj bejárnom - sajnos. Bocs a kisregény miatt.)
Csabo2207-03-2017 17:55:24 // 56525
Ciao
Cseréld ki az izzitógyertyákat! hisz tudod, h ezek a gépek 8 gyertyásak. az egyik a gyújtó, a másik az izzitó gyertya :D
Cseréld ki az izzitógyertyákat! hisz tudod, h ezek a gépek 8 gyertyásak. az egyik a gyújtó, a másik az izzitó gyertya :D
mgeri7607-03-2017 08:41:26 // 56523
Hello szaktársak ! Oriási kérdésem lenne !!!
A télen 2X kaptam hibaüzenetet miszerint : viz van az olajszürömben, hiba az izzitorendszerben !
Én esküszöm kijavitanám mind a kettö hibát csak az a gond hogy 1,6 eco-m van
:D
Van ötlet honnan szülte ezt a marhaságot a járgány ?
A télen 2X kaptam hibaüzenetet miszerint : viz van az olajszürömben, hiba az izzitorendszerben !
Én esküszöm kijavitanám mind a kettö hibát csak az a gond hogy 1,6 eco-m van
:D
Van ötlet honnan szülte ezt a marhaságot a járgány ?
kispeterz05-03-2017 12:47:50 // 56522
Engem is érdekelne, hogy milyen mély lehet.
Befér-e egy 64 mm mély, vagy csak egy 43 mm-es
Konkrétan:
Hertz DSK 165
vagy:
Hertz ESK F165.5
Befér-e egy 64 mm mély, vagy csak egy 43 mm-es
Konkrétan:
Hertz DSK 165
vagy:
Hertz ESK F165.5
Wolf04-03-2017 18:52:52 // 56521
Mélyközép 165,5..
Pontos dimenzió kell? Lemegyek, megmérem, ott a szekrénybe.
Viszont nem úgy van, hogy kicseréled, gyárin van egy ömm szoknya, szóval kiemelő keret is kell mélyközépcseréhez.
Pontos dimenzió kell? Lemegyek, megmérem, ott a szekrénybe.
Viszont nem úgy van, hogy kicseréled, gyárin van egy ömm szoknya, szóval kiemelő keret is kell mélyközépcseréhez.
earbash02-03-2017 12:10:38 // 56520
Dettó, csak nálam már 270 euro volt. Hétfőn adta fel, tegnap kaptam meg. DHL Express :)
Barni14728-02-2017 15:21:39 // 56519
earbash27-02-2017 10:15:18 // 56518
Köszönöm a segítségeteket, végül ebayen rendeltem, picit tudtam alkudni. :)
hg6idn27-02-2017 08:59:37 // 56517
Ma reggel a a napi számláló elkezdett villogni, majd egy óra múlva hívott a párom, hogy nem megy az elektromos ablak... Úgy érzem elő kell vennem a OBD kábelt, meg a kontakt spray-t, de legalább jön a jó idő:)
Piritu - 1.000.00026-02-2017 21:10:48 // 56516
Az Albaautóalkatrész tulajdonképpen Erhad242, vérbeli Alfás. Keresd nyugodtan itt az Amorén.
Csabo2226-02-2017 18:59:19 // 56515
Legközelebb már nem lesz, mert kicserélni a stabrúd szilenteket nem sétagalopp ;)
Barni14726-02-2017 18:57:24 // 56514
Hát majd legközelebb, egyenlőre Moog-ot rendeltem.
Csabo2226-02-2017 18:32:49 // 56513
Stabrudakra PU szilentet rakass. stronglex-et raktam előre, és a hátsó szilent csomagot is tőlük fogom rendelni. PU szilent és többet nem kell cserélni, ha jól rakják össze.
Barni14726-02-2017 18:24:23 // 56512
Tavaszodik XD.
Nekem is jön még TRW kormány-összekötő , toronycsapágy, 2 db. gum szilent a stabilizátorba. Elvileg az első csontra fel lesz újítva, utána megyünk hátra ,oda remélem csak a két gumi kell a stabilizátorba.
Nekem is jön még TRW kormány-összekötő , toronycsapágy, 2 db. gum szilent a stabilizátorba. Elvileg az első csontra fel lesz újítva, utána megyünk hátra ,oda remélem csak a két gumi kell a stabilizátorba.
Csabo2226-02-2017 17:54:05 // 56511
Szerencsére én ezen már túl vagyok. Bár most enyhén koporászik megint vmi elöl. Stabpálcákat és külső kormányösszekötőket már megvettem (TRW), nézek még hozzá belső összekötőket is, aztán megcsinálom amint jön a jobb idő. Akkor már a hátsó futóművet is szilentezni (PU) kéne, és végül futóműállitás.
Szabadidőmben a felniket is készitem elő:
Holnap viszem az aluhegesztőhöz mert 2 helyen a peremet fel kell töltenie, ezt már nem akarom begittelni.
Ha kész a fényezés kell rá gumi, felnikupak, szelep.
Szabadidőmben a felniket is készitem elő:
Holnap viszem az aluhegesztőhöz mert 2 helyen a peremet fel kell töltenie, ezt már nem akarom begittelni.
Ha kész a fényezés kell rá gumi, felnikupak, szelep.
Barni14726-02-2017 17:26:10 // 56510
Múlt héten még le volt árazva. 76+3 ezer posta volt.
Csabo2226-02-2017 17:13:10 // 56509
284 EUR ez a szett. A 4 lengőkar + 2 stabpálca. Az ~90 ropi... Bár ahogy nézem lehet neki ajánlatot tenni. Neked sikerült igy faragni az árból?
kricsesz26-02-2017 15:43:43 // 56508
Sziasztok!
Hangszórók dimenzióit meg tudná mondani valaki nekem?
Köszönettel,
Kristóf
Hangszórók dimenzióit meg tudná mondani valaki nekem?
Köszönettel,
Kristóf
Barni14726-02-2017 15:13:22 // 56507
Albáék megbízhatók. Rendeltem már tőlük termosztátot. Kovacsautot is megnézheted.
Ebayrol ricambismc tőll rendeltem.
Ebayrol ricambismc tőll rendeltem.
earbash26-02-2017 12:40:31 // 56506
Albaautóalkatrész nevű oldal megbízható nem tudod? Nekik van normális áron TRW mindenből. Megkérdezhetem, hogy neked ami olaszból jön azt ebayen rendelted? Ott találtam 8-as szettet jó áron ami szintén TRW.
Barni14725-02-2017 18:10:30 // 56505
Alsóból állítólag a Moog és a TRW ami elfogadható, felsőből a TRW. A Starline-t és társait messzire el kell kerülni. Olcsó húsnak híg a leve ennél sajnos igaz.
Én jövő hétre várom a csomagom . Olaszországból rendeltem TRW alsó+felső + kutyacsontot.
Én jövő hétre várom a csomagom . Olaszországból rendeltem TRW alsó+felső + kutyacsontot.
earbash25-02-2017 18:03:03 // 56504
Sziasztok!
Első futómű gondjai vannak a 147-esemnek, konkrétan alsó-felső lengőkarok. Alsók csereérettek, felsőknek remélhetőleg elég a szilent csere. Hazai autósboltok aranyárban mérik az alkatrészeket, internetes alternatívák meg túl olcsónak tűnnek. Milyet érdemes választani ami a híres nógrádi utakat nem 2 hétig bírja? Tudnátok nekem ebben segíteni? Köszönöm előre is!
Első futómű gondjai vannak a 147-esemnek, konkrétan alsó-felső lengőkarok. Alsók csereérettek, felsőknek remélhetőleg elég a szilent csere. Hazai autósboltok aranyárban mérik az alkatrészeket, internetes alternatívák meg túl olcsónak tűnnek. Milyet érdemes választani ami a híres nógrádi utakat nem 2 hétig bírja? Tudnátok nekem ebben segíteni? Köszönöm előre is!
norbi199222-02-2017 14:44:10 // 56503
Sziasztok!
Mostanában kicsit kevesebb időm jut fórumozni,de a kis 147 et töretlenül használom :)
Mióta megvettem és leszervizeltem ( 10.000 km és kb jó fél évvel ezelőtt ) leszervizeltem, ennek most ismét eljött az ideje. Volt 1-2 bajom vele, azt majd blogban leírom, de minden megoldódott.
A váltóolaj még nincs a képen, de azt is cseréljük ;)
Mostanában kicsit kevesebb időm jut fórumozni,de a kis 147 et töretlenül használom :)
Mióta megvettem és leszervizeltem ( 10.000 km és kb jó fél évvel ezelőtt ) leszervizeltem, ennek most ismét eljött az ideje. Volt 1-2 bajom vele, azt majd blogban leírom, de minden megoldódott.
A váltóolaj még nincs a képen, de azt is cseréljük ;)
ProdyG22-02-2017 11:29:38 // 56502
Köszönöm értelmes hozzászólásod... további jó szórakozást.
Barni14721-02-2017 19:50:07 // 56501
Szabad tudni milyen márka lett az első futóműbe beépítve?
AdamV621-02-2017 18:34:54 // 56500
Az csak a látszat! Ki lett cserélve az első futómű és még sok minden más is... Lassan rá kell jönnöm, hogy nem vagyok jó kereskedőnek. (pláne, ha Alfáról van szó ) :)
Csabo2221-02-2017 18:25:19 // 56499
Hali
Nagyon csillog ;)
Nagyon csillog ;)
AdamV621-02-2017 18:23:26 // 56498
Csabo2221-02-2017 18:12:58 // 56497
Ciao
Látom vannak akik se nem olvasnak, se nem olvasnak vissza.
Ha millió felett is csak szarokba fut bele ilyen motorúakkal, akkor úgy fest új autót szeretne vásárolni használt áráért. most elárulom, h ilyet nem fog kapni. esetleg mondjon le a FL verzióról és ne évjáratot/km óra állást (ami lehet valós és kamu is) vegyen, hanem állapotot.
Csak zárójelben jegyezném meg, h nyáron adtam el kitűnő állapotú 2006-os GT JTD-t kb 1.3M-ért, ami nem egy szinten van a 147-tel...
Szóval bizonyára akad korrekt állapotú 147 is 2005ből 900 körül.
Látom vannak akik se nem olvasnak, se nem olvasnak vissza.
Ha millió felett is csak szarokba fut bele ilyen motorúakkal, akkor úgy fest új autót szeretne vásárolni használt áráért. most elárulom, h ilyet nem fog kapni. esetleg mondjon le a FL verzióról és ne évjáratot/km óra állást (ami lehet valós és kamu is) vegyen, hanem állapotot.
Csak zárójelben jegyezném meg, h nyáron adtam el kitűnő állapotú 2006-os GT JTD-t kb 1.3M-ért, ami nem egy szinten van a 147-tel...
Szóval bizonyára akad korrekt állapotú 147 is 2005ből 900 körül.
ProdyG21-02-2017 13:15:39 // 56496
Sziasztok, munkatársam 147-est keres megvételre. Kritériumok:
- benzines legyen
- faceliftes legyen és 2005-től fiatalabb
- 105/120 LE motor
Nagyon sokat megnézett már, de mind csalódás volt. Nem az 5-800 ezres kategóriát nézi nyilván, de még a millió felettiek is rossz állapotban vannak állítólag. Ha valaki tud jót magánembertől az jelezzen mindenképp nekem.
Köszi :)
- benzines legyen
- faceliftes legyen és 2005-től fiatalabb
- 105/120 LE motor
Nagyon sokat megnézett már, de mind csalódás volt. Nem az 5-800 ezres kategóriát nézi nyilván, de még a millió felettiek is rossz állapotban vannak állítólag. Ha valaki tud jót magánembertől az jelezzen mindenképp nekem.
Köszi :)
roberto3318-02-2017 20:45:41 // 56495
Kedves Csabó,
Vettem és jogosnak érzem a kritikádat, emelett köszönöm az infókat is, sokat segítettél.
Valóban ezek alapján szerencsésebb vétel a vezérlésmódosítós 1.6 és 2.0.
Köszönettel:
Roberto
Vettem és jogosnak érzem a kritikádat, emelett köszönöm az infókat is, sokat segítettél.
Valóban ezek alapján szerencsésebb vétel a vezérlésmódosítós 1.6 és 2.0.
Köszönettel:
Roberto
Csabo2218-02-2017 14:42:41 // 56494
Szia
Örömmel veszem tudomásul, hogy vannak még figyelmes és türelmes emberek akik hajlandóak visszaolvasni ;)
Sztem a legrosszabb a 105 lovas motor. gyenge az olajrendszere, pillangószelepház (potméter elektronika) hajlamos elromlani, tönkremegy a katalizátor, ritkábban a szivósor is meghibásodik. és nem fogyaszt kevesebbet a 120 lovasnál. semmi értelme a vezmódon spórolni. 105 lovasból a leggyakoribb a motorhibás a palettát tekintve.
650 körül már lehet kifogni olyat, ami alapból jó. biztos lesznek hibái, de sztem megkimélt állapotú már van 650 körül, ha nem feltétlen ragaszkodik az ember a fiatalabb évjárathoz. Osztrák import vasaktól tanácsos óvakodni.
Örömmel veszem tudomásul, hogy vannak még figyelmes és türelmes emberek akik hajlandóak visszaolvasni ;)
Sztem a legrosszabb a 105 lovas motor. gyenge az olajrendszere, pillangószelepház (potméter elektronika) hajlamos elromlani, tönkremegy a katalizátor, ritkábban a szivósor is meghibásodik. és nem fogyaszt kevesebbet a 120 lovasnál. semmi értelme a vezmódon spórolni. 105 lovasból a leggyakoribb a motorhibás a palettát tekintve.
650 körül már lehet kifogni olyat, ami alapból jó. biztos lesznek hibái, de sztem megkimélt állapotú már van 650 körül, ha nem feltétlen ragaszkodik az ember a fiatalabb évjárathoz. Osztrák import vasaktól tanácsos óvakodni.
roberto3318-02-2017 09:45:34 // 56493
Sziasztok Urak, az Asszonykámnak keresnék autót ~30 km-es körzetben napi használatra ( imádta a 2.0 156-ot is :) ) és szóbajött a 147-es, mint lehetőség.
Erre a célra bőven elég lenne a 105 lovas ECO benzines, de lentebb olvasom hogy nem ajánljátok...mi a konkrét probléma evvel a motorral? Városra és országútra lenne, nem autópályázásra.
650 000 Ft. körül reális jót találni?
Köszönöm:
Roberto
Erre a célra bőven elég lenne a 105 lovas ECO benzines, de lentebb olvasom hogy nem ajánljátok...mi a konkrét probléma evvel a motorral? Városra és országútra lenne, nem autópályázásra.
650 000 Ft. körül reális jót találni?
Köszönöm:
Roberto
hg6idn18-02-2017 07:14:32 // 56492
Tegnap du. akkor nyitotta ki a csomagtartót mikor a jobb 1 ajtót nyitottam. Lehet valami oxidáció csatlakozóban a bűnös. Majd megnézem a vég. dobozt.
Csabo2217-02-2017 16:38:29 // 56491
Az 5ajtósban van egy komfort elektronika modul a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. lehet az bolondult meg. még nem találkoztam ilyennel, 5 ajtósom is csak 1 volt amit szétbontottam, tehát csak tippeltem.
Csabo2217-02-2017 16:36:45 // 56490
Ciao
Kicsit furcsa nekem ilyeneket olvasnom amiket többen is írtok. Igaz, h én előfordul, h 5-6 napig be sem inditom a kocsit, de ha megyek vele, akkor tökéletesen működik. A benzines 147-mel sokkal többet közlekedtem, de az sem csinált soha ilyen butaságokat :)
Kicsit furcsa nekem ilyeneket olvasnom amiket többen is írtok. Igaz, h én előfordul, h 5-6 napig be sem inditom a kocsit, de ha megyek vele, akkor tökéletesen működik. A benzines 147-mel sokkal többet közlekedtem, de az sem csinált soha ilyen butaságokat :)
emGéza17-02-2017 12:21:10 // 56489
Nem !
Viszont a miénknek -10C foknál ha hidegebb van , nem megy az első ablaktörlő .
Viszont a miénknek -10C foknál ha hidegebb van , nem megy az első ablaktörlő .
hg6idn17-02-2017 12:09:31 // 56488
Tapaszt már valaki olyat, hogy 5 ajtós FL-nél ha nyitom az ajtót gyári kulcs távkapcsolóval, sokszor kinyílik a csomagtér ajtó is, kicsit bosszantó, de a hidegek miatt még nem bújtam neki az autónak, pedig van pár elektromos apróság:(: tükrök nem mozognak, duda nem szól, vezető oldalról csak le tudom húzni utasoldali ablakot, fel nem...
De ha kisüt a nap akkor indul a móka, meg végre rakok fel pár képet is az oldalamra.
De ha kisüt a nap akkor indul a móka, meg végre rakok fel pár képet is az oldalamra.
Inter156 (il mascalzone)16-02-2017 11:35:36 // 56487
Huu... köszi a tippet!
Mondhatni sokat mérgelődök itt a 147-nél.
Végre szerzett haver ablak vezető műagyag "kütyüt" a jobb első ablakhoz,most már elvileg tudnám fel húzogatni,de érzem hogy erőlködik a motor,mintha valami szorulna,de ez igaz a bal első ablakra is.Koszos lenne a sín?
Képzeld a sofőr előtti nap ellenző is ki van törve.néha kicsúszik a helyéről és lötyög,úgy kell izomból vissza nyomni.
Pár 47-est megnéztünk,mikor vettük ezt és kiszúrtam,hogy mindegyiknél a jobb hátsó kerék előtt,a küszöbnél rohadás van. Ezt is intéznem kell majd,szóval meglepően sok idegesítő apróság van,amit az eddigi Alfáimnál nem tapasztaltam,még a 156-nál sem.
Na mindegy,amúgy viszont nagyon jó kocsi,jó vezetni és jól megy :-)
Mondhatni sokat mérgelődök itt a 147-nél.
Végre szerzett haver ablak vezető műagyag "kütyüt" a jobb első ablakhoz,most már elvileg tudnám fel húzogatni,de érzem hogy erőlködik a motor,mintha valami szorulna,de ez igaz a bal első ablakra is.Koszos lenne a sín?
Képzeld a sofőr előtti nap ellenző is ki van törve.néha kicsúszik a helyéről és lötyög,úgy kell izomból vissza nyomni.
Pár 47-est megnéztünk,mikor vettük ezt és kiszúrtam,hogy mindegyiknél a jobb hátsó kerék előtt,a küszöbnél rohadás van. Ezt is intéznem kell majd,szóval meglepően sok idegesítő apróság van,amit az eddigi Alfáimnál nem tapasztaltam,még a 156-nál sem.
Na mindegy,amúgy viszont nagyon jó kocsi,jó vezetni és jól megy :-)
AdamV613-02-2017 10:20:46 // 56486
Robi7511-02-2017 18:09:36 // 56485
Szia
Nekem egy benzines 2 literesem van. Általában 15 ezres olajcsere periódusokat megyek vele. 15 ezer km alatt megeszik legalább 2-2,5 liter plusz olajat. De állítólag ez teljesen nor,ális
Nekem egy benzines 2 literesem van. Általában 15 ezres olajcsere periódusokat megyek vele. 15 ezer km alatt megeszik legalább 2-2,5 liter plusz olajat. De állítólag ez teljesen nor,ális
Peeeti8510-02-2017 22:50:19 // 56484
szia.
köszi szépen a választ :)
köszi szépen a választ :)
Csabo2210-02-2017 19:11:21 // 56483
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?