Forum >> 155
SD17-08-2006 19:08:21 // 9397
Ha már álmodozás szerintem egy 164 Q4 belét kéne belefaragni egy 155 Q4-be az lenne az über brutál:) Bele sem merek gondolni:D
Maszat17-08-2006 19:07:14 // 9396
Először is szögezzük le, hogy semmi pénzért nem válnék meg a paripámtól!!!
Egyébként meg (tisztán elméleti síkon), akármennyiért is számítanám be a tiédet, te akkor sem hiszem hogy ki tudnád (vagy akarnád) fizetni a fennmaradó részt, mivel az enyém nem széria Q4 és az értéke sem átlagos.
Arra gondoltam, hogy esetleg lecserélnéd a tiedet egy Q4-re, úgy jönnél ki a legjobban. A két autós változat eszembe sem jutott.
Persze ez csak kósza ötlet egy kívülállótól.
AKI17-08-2006 19:04:54 // 9395
Simán vehetnél új autót is annyiért... fél milla a turbósságá alakitás, elektronyos lengővillákról meg ne is álmodozz... az is iszonyat pént lehet ha már egy sima sportrugószett kerül 180ba vagy mennyit láttam a mutkor...
azhogy 4kerekessé alakitsd... áh....
CSAtlakozom az elöttemszolohoz inkább végy egy q4-est vagy offos 4kerekes verdát pl subarut ami alapon 15 littyót eszik...(de utobbit nem én mondtam :D )
Én szivem szerint egy 164Q4-et vennék a maga 3,0 v6-os 24-szelepes motorjával.... De az olyan ritka mint a fehér hollo... HA majd sok pénzem lesz kimegyek külföldre és keresek egyet magamnak ami über állapotban van! Talán... egyszer... majd :D
SD17-08-2006 18:58:51 // 9394
Mármint hogy beszámítaád az enyémet?
Hát ez is egy érdekes gondolat, mert így közelebb kerülne a dolog mint álom, de egyszerűen nem tudom elhinni hogy ki tudnék fogni még egy ilyen jó autót.
Amúgy mennyiért számolnád be hagy sírjak:)
Mert én a picimtől nem igen válok meg:/
Maszat17-08-2006 18:50:57 // 9393
Az se rossz! :)))
A csere szóba sem jöhet?
SD17-08-2006 18:49:15 // 9392
Ááá ezt nem tudom beadni neki:D
Vagy esetleg a két 155 közé kihúznánk egy ponyvát és akkor megoldódik a lakásprobléma is:))):P
Maszat17-08-2006 18:26:42 // 9391
Egyébként én az asszonyodnak drukkolok és biztos vagyok benne, hogy te se bánnád meg. :)))
Maszat17-08-2006 18:24:32 // 9390
Először is én nem értek ezekhez, csak egy lelkes tulaj vagyok (mint itt sokan).
Lehetetlen nincs, így biztos meg lehetne oldani az átépítést is, de nem hinném, hogy megérné.
Ha pontos árak érdekelnek, akkor a DCS topicban tedd fel a kérdést.
Szerintem érdemesebb venni egy gyári (vagy ahhoz közeli) Q4-et és azt rendbe tenni. Jelenleg is akad néhány eladó darab, egy-két példányt még ismerünk is belőle.
SD17-08-2006 18:08:06 // 9389
hamár akkor csak elméleti síkon egy sima 155 4kerekessé tétele mennyibe kerülhet illetve kasztni engedi-e?
1 ha csak a 4kerék
2 ha kap turbóa motort is
3 ha mennek az elektronyos lengéscsillapítók is
SD17-08-2006 18:01:21 // 9388
ne írj ilyeneket mert asszony megkapja a picimet és muszály lesz vennem egy Q4-et... :P
Maszat17-08-2006 17:59:01 // 9387
A Q4-ről sokmindent lehet tudni, az a kérdés inkább, hogy mi érdekel.
Elég megbízható, ha rendesen rendben tartják. Nincs vele sokkal több gond, mint egy szívóval, és az alapvető dolgok nem is drágábbak (végülis ez is egy 155). A gyári állapotú fogyija nálam 9,5-12,5 között változott, állandó padlóval (szó szerint) max 20-ig fel lehetett küzdeni (csak egyszer sikerült).
A tuningnak csak a pénz szab határt. A vége valahol 500+HP felett van, de 300+HP még utcán is használható.
A lényeg: NAGYON JÓ GÉP!!!
SD17-08-2006 17:49:02 // 9386
Kersed OFI-t telefonon ő ad neked nedűt a váltódba:)
Gyozi15517-08-2006 17:44:34 // 9385
Hella Társak!
Ismét egy olajos kérdés! :D (gondolom már unjátok)
A váltóba is van vmi spec. olaj vagy jó a sima a hajtóműolaj???
Selmak17-08-2006 16:06:55 // 9383
dieselnek nincs pillangószelepe, mindig full keresztmetszeten áramlik a levegő a szívócsatornában. A diesel motorfék a brutális kompresszióból ered
SD17-08-2006 16:01:05 // 9382
mármint hogy akkor nem lenne motorfék ugyi, vagy?
Selmak17-08-2006 15:12:33 // 9381
na meg dieselnél nem gáz a levegő túltöltés motorfék üzemben sem
SD17-08-2006 15:11:12 // 9380
nocsak bővülni fog a banda? mennyire konkrét a terv?
szelepből is van hangosabb meg halkabb:) biztos van überhangos, és akkor tutti mindenki hallja majd:)
de nem is lenne rossz csak egy trüsszentő felszerelés csak idegesíteni az offokat mikor nincs kedv versenyezni:)
AKI17-08-2006 14:58:19 // 9379
Hm akkó jó!
Szal azt a trüsszögős hangot azé adja ami pl a Supráknál olyan jellegzetes? De nemmindegyik autónál lehet ennyire hallani az miért van? Sőt haver 2,0 TD Roverjénél még sose hallottam ezt... Sőt a turbohang is halkabb... Azt a hangot lehet hangosabbá tenni valahogy ? :D MErt ha veszek egy ilyent azt akarom hogy mindenki hallja hogy mi van benne :D
SD17-08-2006 14:53:54 // 9378
ahha:) akkor le kék ellenőrizni hogy mindkét oldal jó-e:) aztán kicsit állítani és figyelni.
a tesztelésre azt találtam ki hogy behúzom a kézit és hátramenetben rugóztatom egy kicsit és nézem hogy mindkét oldal emelkedik-e:)
SD17-08-2006 14:50:24 // 9377
a turbonyomást egy szelep szabályozza, mert ugye ha adsz gázt a turbó felpörög, amikor elveszed, a tehetetlensége miatt tovább pörögne, ekkor a szelep kinyit hogy ne dobja szét a motorod:) és trüsszent egyet a koTSi:)
a Q4 naggyon jó gép, de sok macera akad vele szerintem és elég drágásak a cuccok hozzá, ill 15-16L-nél indúl a fogyi, ha méssz is vele:)
de ha van lé akkor lehet belőle cca. 300LE-őt kihozni...
András bácsi17-08-2006 14:49:02 // 9376
Felesleges bakolni, mert csak egyszerre állíthatod mindkettőt. A himbaszerűség elvileg kiegyelníteni hivatott az eltérő kézifékkötél-nyúlást. Fogni meg azonnal fog, amint a kilincsszerkezet meghúzódik, ergo csak a kötélfeszességen állítasz.
SD17-08-2006 14:46:23 // 9375
mivel bakom ninTS ezért valahogy meg kék oldanom... akkor ha alátoszom az emelőt, az ugyi az emelési ponton történ, és akkor ott vannak beljebb azok a helyek ahol szervízben is emelik oda kell alá gyömöszölni valami teherbíró anyagot. ugyi? fatuskó tán akad... bár most jut eszembe ott a szomszédba a szerelő, de azért nem akarom rendszeresíteni a kölcsönkéregetést...
de nem kell alámásznom most, mert az utastérben tekergetek meg a kereket tekergetem.
Selmak17-08-2006 14:44:10 // 9374
Emelő alá is mindig rakok fabetétet hogy ne kasznit nyúzza. Békaemelőkben is kellene hogy legyen gumibetét, de én még egy szakinál se láttam hogy lenne.
AKI17-08-2006 14:43:16 // 9373
Üdv dicső lovagok!
Itt se jártam még...
A kérdés 155 Q4 -ről mit lehet tudni? Ugyértem jó gép?
A másik hogy néha hallok olyan turbos tuningolt verdákat amiknek a turbojuk ugycsinál ha elveszik a gázt hogy ilyen érdekes hangot ad... :D mi ez?
na ezt marhára elmagyaráztam... nembaj remélem értitek mit akarok kérdezni
norbee17-08-2006 14:42:13 // 9372
Ember, ilyet nem mertem mondani. 155-ről beszélünk.. .:))))))
Selmak17-08-2006 14:37:20 // 9371
Vagy végső eseben két fatuskó is megfelel. Az legalább nem győri a kaszni alját és nem is roskad össze.
norbee17-08-2006 14:34:18 // 9370
Mi lenne ha felbakolnád a kocsit. Akkor két bak kéne, egy emelő, és minden stabilabb lenne... ;)
Selmak17-08-2006 14:31:59 // 9369
Kivéve ha az emelők úgy döntenek hogy rádengedik a verdát. Akkor kissé szorúlt helyzetben leszel.
SD17-08-2006 14:29:03 // 9368
igen ezzen én is gondolkoztam... de leg egyszerűbb lenne 2db emelővel nem? csak az meg nem tudom mennyire stabil? mondjuk akkor nyilván ki is ékelem nem csak sebesség:)
Yoyo17-08-2006 13:29:38 // 9367
Gyerekjáték lesz majd meglátod, azzal több macera van hogy bakra rakd:)
SD17-08-2006 13:25:51 // 9366
gondolom csak nem akarok nagy arcu lenni mert láttam már olyat hogy valami eccerűnek látszotta aztán szerelő lett a vége:) (jó anno skodás korszakban volt)
SD17-08-2006 13:20:31 // 9363
aha, nekem csak halvány emlékeim vannak mert nem állítottam még, de akkor meglesem:) köcci remélem csak sikerül valahogy.
Yoyo17-08-2006 13:15:00 // 9362
Nekem a kézifékkar előtt van a védőbőrön van kihagyva neki luk, és csak egy csavar van. Dög nehezen fértem hozzá, kiskrova 13-as fejjel és hajlékony betéttel.
anti7717-08-2006 12:54:29 // 9361
Köszi. Csak attol féltem hogy beleér a /65 miatt.
SD17-08-2006 12:52:36 // 9360
a kézifék kar mögött vannak az anyák, a bűr alatt, vagy?
az hogy mennyire off a bovden azt abból látom hogy gondolom fix hossza van és ha túl nyúlott akkor nem fogom tudni beállítani...
köcci akkor felírom a listára, mert lesz, egy kis bütykölés a közeljövőben:)
- lészen klíma ha minden igaz:)
- auspuff, katalizátor megóvás érdekében átalakítás stb:)
- meg a kis tisztogatások, szerelgetések állítgatások:)))
Yoyo17-08-2006 12:46:23 // 9359
Igen ez elengedhetetlen meg az is, hogy ne legyen annyira megnyúlva, hogy a főldön húzd:))
norbee17-08-2006 12:44:58 // 9358
Mindehhez persze az kell, hogy a kézifékkötelek mindkét végükön be legyenek fűzve a helyükre... :)
Yoyo17-08-2006 12:43:49 // 9357
Ha nagyon patenten akarod beállítani nem csak úgy tessék lássék akkor meg kell emelni a hátúlját és addig tekerni az állító csavart amig fogni kezdenek a fékek, ekkor egy kicsit vissza ellenőrződ, hogy mindkét kerék könnyen forog és kész:D
Azt tudod hol kell állítani?
Yoyo17-08-2006 12:40:33 // 9356
Sztem mind a kettő elmegy rá télre.
SD17-08-2006 12:40:03 // 9355
na ne izéld már!:)
17 évtől lehet vezetni akkor akár '88-'89 es is lehetett:)
SD17-08-2006 12:37:55 // 9354
Hogy is van ez a kézi, beállítás? Mert nekem a hülye sebváltózáras, szutyukikhoz szokott kretén úgy megtépte a kézfékemet, hogy le tudja venni róla a műanyagot, mint az állat azóta, (majdnem karfáig kell húzni ha azt akarom hogy fogjon...) padig annyira patent volt mikor hozzám klerült:( fog csak félmétert kell rángatni:(
anti7717-08-2006 12:35:27 // 9353
Sziasztok cartársak a 155-ös vasra rámegy valamelyik gumiméret a kettő közül????(195/65R15 vagy 185/65R15) Ingyen téligumi lenne ha rámegy. Valakinek volt fenn már ilyen órmótlan méret???
norbee17-08-2006 12:14:14 // 9352
"valamelyik mercis megtalált, fiatal gyerek" "1984-ben születtem..." Idézetek a szerzőtől... :)))))
norbee17-08-2006 12:12:44 // 9351
Ilyenkor azt kell mutatni, hogy van még 3 hátra... :)))
norbee17-08-2006 12:10:45 // 9350
Na szabika, ennyit az eladni váró gátlóidról... :))) Yoyo megmondta a frankót :)
Yoyo17-08-2006 11:52:21 // 9349
Amúgy múltkor nagyon patentúl belőttem a kézifékem, bakravágtam a hátúlját addig húztam az állítócsavart még nem kezdtek fogni a kerekek akkor egyet vissza és most csak oda kell pöccinteni neki és már csapja is a farát:DDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?