Forum >> 156

Rolee198609-05-2016 20:32:40 // 150840
. Köszi, így màr vilàgos miért nem sikerült.
Rolee198609-05-2016 20:24:32 // 150839
Azt értem :) csak amíg ki nem olvassàk megesz a fene. Arra gondoltam volt e màr valakinek hasonló problémàja.
otci09-05-2016 19:52:48 // 150837
Szia,
kép belinkeléshez egy kis segédlet:
1. Fájl kiválasztás
2. Feltöltés
3. a képen látható körrel jelzett ikonra kattintás
4. ha minden jó a üzenetben megjeleneik az img1 felirat zárójelben
5. Hozzászólok ikonra kattintás
próbáld így
gazsilaszloo09-05-2016 19:52:42 // 150836
nem titok. 45e Ft.
plusz a 600km útiköltség :D
berobbantam09-05-2016 19:44:46 // 150835
Szia
Gyáriban van 2 és 3 gombos is.Ha nem titok megkérdezhetem mennyi volt így cakk-pakk?
Trombozis09-05-2016 19:25:26 // 150834
Ki kell olvasni mit mesél.
Rolee198609-05-2016 19:03:32 // 150833
Valamiért nem engedi belinkeli a képet, szóval a motor jel villog, az információs kijelzőn, és a műszerfalon is.
Rolee198609-05-2016 18:55:02 // 150832
Hali! Ma ki lett cserélve a termosztát, tökéletesen működik! De az öröm nem tartott sokáig, mert kb 30 km tettem meg a szerelő után, és elkezdett rángatni a kocsi, az alábbi hibaüzenet kíséretével. Újraindítás után is produkálja. Vajon így láttatlanban mi történhetett? Ötlet?
gazsilaszloo09-05-2016 16:12:48 // 150831
Sziasztok! Úgy néz ki lezárult a kulcs ügyem :) Voltam náluk Pápán(itt is ajánlotta valaki). Kb. fél óra alatt másoltak kulcsot chip-et. Kiszereltük a vezérlőt a csomagtérből. Ha jól láttam, valamit forrasztott is rajta, meg programozott. Sajnos a részleteket nem tudom de érdekelne. :) Kaptam egy két gombos távirányítós bicskakulcsot. Szuperül működik. Nem is tudtam, hogy a gyári rendszer is villogtatja az indexeket.
Nem reklám, de bátran ajánlom őket. Senki más nem vállalta rajtuk kívül, hogy távirányítót készít a gyári rendszerhez :)
egy kérdés: a gyári is kétgombos?
Rolee198608-05-2016 21:57:48 // 150830
Rendben, köszi a gyors választ!
berobbantam08-05-2016 21:53:14 // 150829
Igen.De amennyire én látom ezt a kérdést szinte mindenki másra esküszik.És némelyek az életüket is adnák a hitükért.Konkrét bizonyítható tényt én viszont még nem láttam,hogy egy motor kikönyökölt mert épp nem selénia volt benne hanem valami más ugyanazon paraméterekkel.Én azt mondom cseréld rendszeresen.Az se baj,ha nem hajtod ki belőle a gyári csere periódust,és nem lesz gond e miatt.Viszont ha termot cserélsz és befér a keretbe akkor fagyállót is vegyél.
Rolee198608-05-2016 21:43:58 // 150828
Akkor gondolom jó lesz. :) Mert ez van írva gyárilag, ha jól tudom
berobbantam08-05-2016 21:40:19 // 150827
Nekem olajkályha van:)És az olajkérdés amúgy is érzékeny téma.Viszont annyit elárulok,hogy én a gyári ajánlásnál maradtam.
Rolee198608-05-2016 21:35:52 // 150826
Köszi, akkor olajcserével összekötöm a termosztát cserét, még egy kérdés: selénia 20k 10-40w re gondoltam, ez megfelelő olaj neki?
berobbantam08-05-2016 21:22:29 // 150825
Szia
Igen kell.Főleg benyásnál.Termosztát csere lesz.
berobbantam08-05-2016 21:21:17 // 150824
Igazán nincs mit.Utálok gépelni :D.Legalább már nem volt hiába való:)
Rolee198608-05-2016 21:18:48 // 150823
Sziasztok! Pár napja büszke tulajdonosa vagyok egy 1.6 T. S.-nek és az első tapasztalatok pozitívak! :) Viszont olyan kérdésem lenne, hogy megfigyeltem, mikor ma reggel munkába mentem, alig mozdul el a vízhőfok jelző. Reggeli 8 fokban 20 km megtétele után is csak kb 60fokos lehetett (alig mozdult el a mutató 50-ről) ez normális jelenség? Kell vele foglalkozni?
Alfás Theo08-05-2016 21:16:19 // 150822
Köszönöm az infót itt is!
Alfás Theo08-05-2016 21:07:57 // 150821
Az Éjfúria projektem a végéhez ért!
Ma teljes futóművet tettem helyre. Lengőkarok stabpálcák kormánygömbfejek...
Pont egy év alatt lett majdnem gyári állapotú. 10.000 km alatt nagyon megszerettük, bevállt. Marad a családban!
Még a költségeimet kell összesíteni, nem számolva a saját munkaórámat, díjamat.
PistaFR08-05-2016 13:00:22 // 150820
Kis guglizással én is csak azt találtam
Trombozis08-05-2016 07:08:05 // 150819
Ah, csak van egy gondom a 159el, gondoltam hasonló van 156ban is. :-)
ystuc08-05-2016 00:20:22 // 150818
Motoros gerinctámaszos van csak tudtommal.
PistaFR08-05-2016 00:19:09 // 150817
Miért, motoros mozgatású van? :-O
Trombozis07-05-2016 21:00:38 // 150816
Srácok! 156ban van memóriás ülés?
szasza(SW)07-05-2016 18:26:46 // 150815
Nálam is van ilyen.Akkor előveszem a tartalék kulcsot.Pár nap után visszacserélem utána fél évig semmi gond.
berobbantam07-05-2016 18:15:33 // 150814
Sziasztok
Született egy alternatívám a sokakat érintő kulcskérdésre.Nem gyári megoldás,viszont a gyári kulcs töredékébe kerül.
Kulcskérdés ahogy Én csinálom:)
ystuc07-05-2016 09:48:01 // 150813
Srácok, az autó mostanában nem ismeri fel mindig elsőre a kulcsot, mikor ráadim a gyújtást. 2-3 alkalom után viszont igen. Ez mitől van? Mi lehet a probléma? Köszönöm!
nagyT05-05-2016 22:02:17 // 150812
Hát ha kérdezek töled ha nem megy a dolog :-)
JulesTS05-05-2016 17:47:10 // 150811
Ha nincs dugó, nem kell sokszor megállni és tudsz kuplung nélkül váltani, akkor el lehet menni, de a kérdésedből ítélve, inkább vontatás lesz...
A fékfolyadék tartályod teli van? Ha teli van már örülhetsz, mert egy fő kuplung henger cserével megúsztad. Ha a kuplung része üres, akkor abban reménykedj, hogy a fő kuplung hengernél (pedálnál), vagy valamelyik csőnél megy el. Ha a motor és a váltó találkozásánál alul csöpög a fék folyadék, az szívás, mert ilyenre számíthatsz:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Egyrészt alkatrész is drágább, másrészt ha te csinálod, akkor szívás, ha a szerelő, akkor meg megkéri az árát...
gstup05-05-2016 15:27:48 // 150810
Itt is felteszem a kérdésem,hátha van egy hozzáértő 56-os tulaj.

Sziasztok,

Egy olyan jellegű problémával fordulok hozzátok hogy 2 nappal ezelőtt azt vettem észre hogy eléggé nehezen tudtam sebességbe rakni az autót.Majd rá egy fél órára hívnom kellett egy ismerőst hogy vontasson haza,mivel teljesen megszűnt a kuplung ellenállása és lehetetlen volt sebességbe rakni.Tegnap lementem az autóhoz és álló motornál elkezdtem pumpálni a kuplungot.Kb 30 másodperces meló után teljesen eredeti állapotára keményedett fel és még mindig álló motornál de simán sebességbe tudtam rakni.Valakinek valami észrevétel,hogy ez most mi lehet,normális?Merjek így elmenni vele a szerelőig vagy csak vontassam?Előre is köszönöm.

Üdv,
G
JulesTS05-05-2016 13:46:59 // 150809
Te fogod bekötni? Használati utasítás nem volt hozzá, bekötés a képek alapján egyértelmű, hogy mit hogyan kell beállítani rajta az meg nyomkodással, próbálgatással kitalálható...
Mielőtt nekiállsz érdemes, a lambdaszonda jelvezetékébe beiktatni egy kapcsolót ideiglenesen és azt kipróbálni hogy lekapcsolni és csak indulás után kb. 3 perccel kapcsolni vissza.
NeoEx4805-05-2016 10:13:55 // 150808
Sziasztok,
Volt egy tört verziós FiatECUScan-em de nem találom sehol. Valaki tudna küldeni egy letöltési elérhetőséget, vagy bármilyen infót? Sajnos a free verzió nem jó, mert a Reset self adaptive parameters funkciót szeretném használni, az meg a free-ben nem elérhető tudtommal. Bocsi, remélem nem gáz kérés ez itt, és köszi!
Rizzo05-05-2016 00:07:03 // 150807
Én a 155 váltójával jártam így .Tudom is hogy miért történt Blogom.(az oldal alján van)
Lacee15604-05-2016 19:07:12 // 150806
Azért az a befagyás az nem gyenge :) köszönöm a segítséget sztem célnak megfog felelni amugy is csak amolyan átmeneti ez a méret....sajna a futómű nem akar kitökéletesedni ezért sajna csak szozonális lesz a választottt gumi :( THX!
MMárk9104-05-2016 16:31:39 // 150805
Sziasztok 156 1.9jtd kombihoz keresnék a hátsó futóműbe való torziós csavart ( dőlés állító) egy darab kéne.
Szunyiattila04-05-2016 09:55:05 // 150804
Sziasztok! Egy kis probléma lenne az autómmal 156 1.8 tspark 2004 ! A gondom az lenne h 3 lambdaszonda van az autóban 2 a leömlöknél 1 a katalizátor előtt ezt a hibát kapom mindig P0136 1 sor 2 szonda már 2 őt vettem bele cserélgetem de ugyan az a hiba gyárit vettem bele pedig ! Az az érdekes h többet nem eszik az autó és jól is megy ! Esetleg valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!
nagyT03-05-2016 23:22:46 // 150803
Megrendeltem :-)
Trombozis03-05-2016 22:47:22 // 150802
kép1

kép2

kép3

Még három kép. Egy gond volt vele télen, hogy a hó befagyott a kerékjárati ívbe és nem tudtam kiszedni. :-)
Trombozis03-05-2016 22:37:48 // 150801
Nem volt vészes. Lehet már nem volt jó állapotban és azért váltottam méretet is.

kép itt
Trombozis03-05-2016 22:24:59 // 150800
Igen. Ez mindig ültetve volt. :-) Jó nem, de majdnem.
Szerintem inkább a lufi gumi hatás miatt cseréltem le.
Lacee15603-05-2016 21:25:29 // 150799
aha értem...az még nem hangzik olyan vészesen hogy néha...és ekkor már bent volt a -30mm-es ültetés??
Trombozis03-05-2016 17:52:11 // 150798
Nekem téli volt ilyen. Lecseréltem valamiért. Néha belerugózott, de hát mi nem?
JulesTS03-05-2016 16:25:37 // 150797
Úgy látszik te is megszívtad. Lehet így menni vele, de azzal számolj, hogy a lambda szabályozás nem megy, ECU vészüzemben, így nagyobb fogyasztás, kevesebb teljesítmény, rosszabb károsanyag kibocsájtásod lesz.
Semmilyent ne vegyél, nem (csak) a lambda szonda hibája ez.
Ezeket végig olvashatod (nem vagyunk egyedül ezzel a problémával):
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=26527
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=16526
http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/cold.html
Ez a lényeg:
"All vehicles with Motronic M 1.5.5 with mileages as of approx. 80 000 km, rough idling and engine cut-out may occur in warm-up phase.

This is due to interference (produced by pulsation of Lambda sensor heater) being superimposed on Lambda-sensor signal.

The method of testing involves connecting a dual-trace oscilloscope to Lambda-sensor signal wire and Lambda-sensor heater wire. Start cold engine and let it warm up.
Perform test in range between 20...40°C engine temperature. Pulsed signal is visible on heater wire. If this signal is also transmitted to Lambda-sensor signal wire, the control unit interprets the situation as being a rich mixture and effects leaning on commencement of control action.

Due to the change in software version in M 1.5.5 control unit, Lambda control action may only be released at higher sensor temperatures. Control unit can only be reprogrammed by an authorized Alfa Romeo dealer. "

Lambda szonda cserével nem fogod megoldani. Vagy 2000 utáni SW verziót íratsz az ECU-dba, vagy 1500Ft-ért rendelsz az ebay-en egy ilyen időzítőt:
http://www.ebay.com/itm/381512584878?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
és ezzel megszakítod a lambda jelét. Nekem gyújtás ráadástól 3 percig nem kap lambda jelet az ECU:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/autok/11285/blog/28762
Ugyan a lambda jelre van tárolt hibám, de lámpát nem gyújt...
tolobiker03-05-2016 14:39:00 // 150796
köszi,meg is csináltam, a 3 izzóból 2 volt rossz..
Lacee15603-05-2016 14:22:31 // 150795
Üdv mindenkinek! Sok írást olvastam de vagy én siklottam át valamin vagy nem látok :) szóval előre is elnézést kérek meg azis lehet hogy rossz helyre irok épp... a kérdés csak annyi hogy 215/45r17 utan feltehetek e 205/50et mert a különbség +12mm ezt azért kicsit sokallom márminthogy elég kevéske hely van ott már 215/45nél is :O gondolok itt felül a gumi belső pereménél... előre is köszi
nagyT03-05-2016 13:59:52 // 150794
Lehúztam úgy nem csinálja.lehet menni vele így is 1-2napot? S akkor milyet kell vennem helyete?
Kazes☻03-05-2016 09:47:29 // 150793
A két csavar után felül van egy beakasztó fül... nehogy letörd... kis feszítéssel kijön és már húzhatod is ki. Kis csőrös fogóra valószínűleg szükséged lesz, mert kézzel szvsz nem is lehet kitekerni az izzófoglalatot. T5-ös izzó csere, majd mindez visszafelé. :)
Liquid03-05-2016 09:13:32 // 150792
A csőben felül a peremtől nem mesze van csavar, azt kitekered, kijön a cső belseje, utána belül még 2 csavar fogja az egységet, kitekered és hozzáférsz.
tolobiker03-05-2016 09:11:44 // 150791
hello, tudna vki segíteni? a baloldali (sebesség) csöben elment a világításom, csak a km számláló világít, a sebességet nem látom. izzzó mehetett ki, vagy biztosíték? nehéz cserélni?mennyire kell szétszedni?köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.