Forum >> 156
Zabbancs18-05-2016 18:40:55 // 150940
Saját márkás Unix-os volt. Teljes rendben volt és 1200Ft volt / db (kedvezménnyel) :)
Rolee198618-05-2016 18:37:27 // 150939
Liquid18-05-2016 14:58:05 // 150938
nem az erővel volt gondom, hanem azzal, hogy felvágta a csomagtérajtót mint állat és az ütközők fogták meg, a gyári csillapít és a végén lelassulva nyit.
JulesTS18-05-2016 14:19:10 // 150937
Nekem eddig a Unix-osak bejöttek. Offos 5. ajtóra kettőt vettem, de olyan erősek voltak, hogy csak én tudtam lecsukni, párom csak függeszkedett az ajtón (pedig az ajtónak is volt súlya). Az 156-os motorházához már csak egyet vettem, az is felemeli és megtartja, csak lecsukáskor nem középen, hanem a Unix-os teleszkóphoz közelebb kell megfogni és lehúzni a motorháztetőt.
Liquid18-05-2016 13:14:45 // 150936
milyen márka volt, lehet csak én nyúltam mellé, majd hibásan általánosítottam :)
Zabbancs18-05-2016 12:05:48 // 150935
Én is berlinához vettem anno, az tejesen rendben volt :)
Liquid18-05-2016 11:58:01 // 150934
Kérdés, hogy az unixosban van-e csillapítás, mert anno amit én vettem a berlinához, azon nem volt, így lett inkább jól működő bontott.
Zabbancs18-05-2016 11:03:48 // 150933
Unix-ba húgyért-fosért adnak újat, minek a bontott? :)
Dévid18-05-2016 10:53:28 // 150932
Átérzem, szóval a hétvégére ezért is van tervben, hogy előszedem az olaszt. ;)
Béci Ɨ|ѯ18-05-2016 08:57:48 // 150931
Igen, kisimítja a ráncokat... :-)
Alfás Theo18-05-2016 07:44:39 // 150930
Van komplett klímás fűtő egységem, vagy darabonként, bontva is. Pl állítómotorok, fűtőmotor..
gazsilaszloo17-05-2016 23:45:26 // 150929
Sziasztok! Csomagtér ajtó teleszkópokat cseréltem az autómban(sw). Nem újakra, bontott alkatrészre. Számomra nem túl meggyőzően teljesítenek. Ugyanilyen volt előtte is. Jól sejtem, hogy ennél jobban fel kellene magától nyílnia?
videó
Youtube-on találtam egy videót:
videó
Gondolom a gyári nem nyitja fel ennyire. Elvileg Octavia teleszkópok vannak benne. Valaki próbálkozott ilyesmivel?
videó
Youtube-on találtam egy videót:
videó
Gondolom a gyári nem nyitja fel ennyire. Elvileg Octavia teleszkópok vannak benne. Valaki próbálkozott ilyesmivel?
osee_selespeed17-05-2016 23:18:13 // 150928
Sziasztok!
Valaki találkozott még a régi klímakonzolos autónál olyan problémával, hogy nem mindig változtatja a levegő befújásának irányát? Volt, hogy csak lábra fújta vagy csak fejre. Most meg jó, ki tudja meddig.
Másik gond meg, hogy autópálya temponál nem fűt rendesen, majdnem egyáltalán.
Valaki találkozott még a régi klímakonzolos autónál olyan problémával, hogy nem mindig változtatja a levegő befújásának irányát? Volt, hogy csak lábra fújta vagy csak fejre. Most meg jó, ki tudja meddig.
Másik gond meg, hogy autópálya temponál nem fűt rendesen, majdnem egyáltalán.
rbalint8817-05-2016 21:30:49 // 150927
EGR-t simán ki tudod pucolni otthon 2 óra alatt.
pdf how to, ez alapján csináltam én is. érdemes a szívócsövet is kitisztítani. a gumikesztyű a legfontosabb szerszám, én egy hete csináltam, mostanra kopott ki a maradék retek, pedig ultraderm, körömkefe és minden be volt vetve. wd40 jó még a szívócső tisztításához.
pdf how to, ez alapján csináltam én is. érdemes a szívócsövet is kitisztítani. a gumikesztyű a legfontosabb szerszám, én egy hete csináltam, mostanra kopott ki a maradék retek, pedig ultraderm, körömkefe és minden be volt vetve. wd40 jó még a szívócső tisztításához.
Abarai17-05-2016 16:20:44 // 150926
Az a baj, hogy igényelem a wellnesst meló előtt és után. 12 óra alatt rengeteg hülyével beszélek. A V6 röfögése nélkül már rács mögött lennék. :)
Abarai17-05-2016 15:55:25 // 150925
Ja hogy Bács-Kiskun. Akkor nincs közel.
Béci Ɨ|ѯ17-05-2016 14:15:15 // 150923
Itt a link helyesen: Fiat Német
:)
:)
Béci Ɨ|ѯ17-05-2016 13:55:31 // 150922
Dunakeszire is viheted Német Misihez. Én csak hozzá járok régóta. Fiat Német
Rolee198617-05-2016 11:31:21 // 150921
Telefonon beszéltem a Szamosi szervízzel, na ők már sokkal korrektebb árat mondtak.
Zabbancs17-05-2016 11:27:18 // 150920
Aha, na a fomont az a hely ahova soha többé nem megyek be. Értem én, hogy a V6 egy külön eset, de konkrétan közölték velem, hogy az életbe nem láttak még V6-ot és fogalmuk sincs hogy kell vezérlést cserélni rajta, plusz szerszámuk sincs hozz...
Ferke, ő nagyon korrekt és ért is hozzá nagyon. Ő az egyetlen szerelő akit közel engedek az autómhoz ;)
Ferke, ő nagyon korrekt és ért is hozzá nagyon. Ő az egyetlen szerelő akit közel engedek az autómhoz ;)
Alfás Theo17-05-2016 09:24:36 // 150919
Schulek Béla, Pusztaszabolcs.
Rolee198617-05-2016 06:12:38 // 150918
Elvinném én messzebre is vez. cserére, csak valaki mondjon egy korrekt szerelőt, akire rábízná a saját kocsiját is. :)
Rolee198617-05-2016 06:04:28 // 150917
Fiat alfa márk. kereskedés szervízében voltam formontnál. Abban bízok, hogy ilyen helyen tudják, és értik is, mit hogyan kell jól csinálni. :)
Cs17-05-2016 01:15:08 // 150916
Na, kicsit utana olvasva, valszeg az egr szelep a bunos. Tud valaki olyan szerelot szervizt, ahol kipucoljak es nem kell ket hetet varni?
Cs17-05-2016 01:06:14 // 150915
Üdv Cartarsak!
Krt hete újítottam egy 1.9 jtd mjet 156-ost, de egyelore nem indul jól a baratsagunk. Az auto kethete van meg, cserelve lett a vezerles, szijak, kapott uj selenia olajat szurot stb... Erre tegnap elszallt a fordulatszammeronel a hattervilagitas. Valszeg vmi kontakt hiba. Aztan kijottem vele nemetorszagba, egyszer odaleptem neki h megnezzem mennyit megy, de gps szerinzt 193-nal nem ment tobbet sem 5-ben, sem 6-ban, amit kicsit keveselltem, mert ennyit a 115 lovas vectram iddtudott majd nem sokkal kesobb motor kontrollsystem error, werkstatt aufduchen hiba, es azota nem gyorsul es kb. 120 km a max, amit megy. Tippek otlet, hogy mi lehet a hiba, es mennyibe faj a javitas?
Krt hete újítottam egy 1.9 jtd mjet 156-ost, de egyelore nem indul jól a baratsagunk. Az auto kethete van meg, cserelve lett a vezerles, szijak, kapott uj selenia olajat szurot stb... Erre tegnap elszallt a fordulatszammeronel a hattervilagitas. Valszeg vmi kontakt hiba. Aztan kijottem vele nemetorszagba, egyszer odaleptem neki h megnezzem mennyit megy, de gps szerinzt 193-nal nem ment tobbet sem 5-ben, sem 6-ban, amit kicsit keveselltem, mert ennyit a 115 lovas vectram iddtudott majd nem sokkal kesobb motor kontrollsystem error, werkstatt aufduchen hiba, es azota nem gyorsul es kb. 120 km a max, amit megy. Tippek otlet, hogy mi lehet a hiba, es mennyibe faj a javitas?
PistaFR16-05-2016 22:09:40 // 150914
Most az anyós oldalon nekem is legalul ázott, a sofőroldalon úgy 15-20 centivel följebb. Nem ez volt az első eset, amikor megvettem mindkét oldalon volt már ázásnyom, azok mindkét oldalon abban a magasságban voltak mint most a sofőroldalon.
berobbantam16-05-2016 21:52:51 // 150913
Nekem az a oszlop aljánál ázik.Ott ahol találkozik a műszerfallal.Mivel szövettel borított lehet felszívta a vizet.Levettem tegnap,de nem láttam semmit.A fém alatta száraz.
PistaFR16-05-2016 21:50:07 // 150912
Nagy zuhénál az enyém is beázik, mindkét oldalon. Sokáig a napfénytetőre gyanakodtam, de látom neked nincs. Az újabb ötletem az hogy az ajtókéder vezeti be. A mostani autómét még nem szedtem le, de az előző elkezdett rohadni a lemez élénél a kéder alatt, kicsivel az A oszlop felső vége után.
berobbantam16-05-2016 21:28:49 // 150911
Sziasztok
Fl utáni 156-nál van valami tipikus beázási hely?Tegnap elkapott egy jó nagy zuhi,és a soför oldalon vizes az a oszlop takaróm alja.Vagy szélvédő ragasztás lesz?
Fl utáni 156-nál van valami tipikus beázási hely?Tegnap elkapott egy jó nagy zuhi,és a soför oldalon vizes az a oszlop takaróm alja.Vagy szélvédő ragasztás lesz?
Zabbancs16-05-2016 21:16:24 // 150910
Mármint a szelepfedelet kell levenni, na... :)
Zabbancs16-05-2016 21:13:57 // 150909
Bizony azt is kell! Rögzíteni kell a vezérlést, ahoz le kell venni a szelepfedél tömítést. Ha már azt leveszi valaki elég kókány, ha a tömítést nem cseréli ki ;)
Én kecskeméti vagyok, itt egy szervizbe sincs alfa vezérlés rögzítő, szemre akarják belőni az állatok... :O Én inkább magamnak csinálom amit tudok, akkor max magamat anyázom, nem a szerelővel kell harcolnom :D Amúgy ha olyan van amit nem tudok, akkor meg felhordom Tárnokra Ferkéhez, megéri ;)
Én kecskeméti vagyok, itt egy szervizbe sincs alfa vezérlés rögzítő, szemre akarják belőni az állatok... :O Én inkább magamnak csinálom amit tudok, akkor max magamat anyázom, nem a szerelővel kell harcolnom :D Amúgy ha olyan van amit nem tudok, akkor meg felhordom Tárnokra Ferkéhez, megéri ;)
Trombozis16-05-2016 21:08:47 // 150908
A 159emben a 2.4es 7.2őt mutat 140él.
Rolee198616-05-2016 20:50:33 // 150907
Sziasztok! Elérkezett a vezérlés csere ideje. Bács-Kiskun megyében tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki meg tudja nekem csinálni, és ért is az alfákhoz? Márkaszervízben vezérlés+szelepfedél tömítés cserére, merthogy szerintük ezt is kell, 109 ezer ft-ot mondtak. És azt picit sokallom. Köszi
Alfás Theo16-05-2016 19:17:13 // 150906
Hamár V6, pár klíma dolgot átadnék jóárasítva! Adok veszekben, oldalamon infók.
De van belső cuccom is még. Pl kêt hét és megy Dóci néni levelesládájába...
De van belső cuccom is még. Pl kêt hét és megy Dóci néni levelesládájába...
Ktomi16-05-2016 16:46:48 // 150905
Szia, írtam mail-t Neked!
Zabbancs16-05-2016 16:46:32 // 150904
166 2.5V6??? :D
Zabbancs16-05-2016 16:44:23 // 150903
Azért napi 182km-re nem árt valami kényelmes autó. 190cm vagyok 100 kiló. Nem szeretnék egy kis francia lélekvesztőben ennyit kényelmetlenkedni napi szinten. Igazából fizuba bele alkudtam az üzemanyag költségemet, de nyilván tudnék még egy nagyot fogni rajta, ha diesel lenne :)
Dévid16-05-2016 12:14:36 // 150902
Nekünk is lesz még egy lakodalmas megjelenésünk, aztán megy a kocsi elektromos szerelőhöz, majd jönnek a mechanikai dolgok, hűtő, futómű...
Béci Ɨ|ѯ16-05-2016 08:56:38 // 150901
A V6 az V6... :) Nálunk is csak második autó a 156 V6, sajnos szinte alig használom. Hétköznapra van egy nagyon OFF-os családi egyterű (KIA Carens), ami diesel is, csúnya is, de egyelőre elég jól muzsikál, amire használjuk, arra teljesen megfelel.
Az Alfa meg élvezkedésre van. Most még úgyis van egy csomó felújítandó dolog rajta, amivel szép apránként haladok. Műszakilag most már nagyjából rendben van, most jön a belső felújítása, aztán majd valószínűleg jövőre a külső dolgok... De mivel alapvetően hobby autónak vettem, ez teljesen rendben van. Más ilyen meg nincs, amibe azért befér a család, kényelmes, klímás, de ha egyedül vagyok, akkor elszabadul a pokol... :) :)
Az Alfa meg élvezkedésre van. Most még úgyis van egy csomó felújítandó dolog rajta, amivel szép apránként haladok. Műszakilag most már nagyjából rendben van, most jön a belső felújítása, aztán majd valószínűleg jövőre a külső dolgok... De mivel alapvetően hobby autónak vettem, ez teljesen rendben van. Más ilyen meg nincs, amibe azért befér a család, kényelmes, klímás, de ha egyedül vagyok, akkor elszabadul a pokol... :) :)
Dévid15-05-2016 23:56:35 // 150900
Mivel elköltöztem, és így a garázs nem volt már biztosított a V6-nak, elkezdtem nézegetni valami olyat, amit nem sajnálok kinn tartani az utcán. Kollégiumok és kocsmák vannak a környéken, szóval akadnak italtól felerősödött emberek is (barátnőm megkímélt, szinte karcmentes, óvott autójának valaki egy rúgással behorpasztotta az oldalát a minap :( ).
Én úgy kezdtem, hogy 1.7 TD Puntokat néztem, meg Citroen Saxo/Peugeot 106 1.5 d-ket, azok kicsit esznek.
Aztán gondoltam egy kicsi benzines jobb lenne, jött a Punto 1.2 16v korszak, lehetőleg Sporting felszereltséggel. Közben megtetszett a Saxo 1.4 VTS, akkor jöttek azok is a listára. Később láttam egy 1.6 8V VTR-t, azzal sokáig szemeztem. Onnan meg már csak egy lépés volt az 1.6 16v VTS Saxo.
Széttaposott, összebarmolt hülyegyerek-autó volt, így nem sajnálom kinn tartani, már alapból itt-ott le van ütve, horpadva. Mechanikailag egyben van, de azért van pár hiba ami még orvosolva lesz, picit szivárog a szelepfedélnél az olaj, meg a kuplungot, váltót is át kell nézetnem, mert fura. A vásárlás másnapján kapott egy önindító felújítást is.
A V6-ot hetek óta elő sem vettem, már hiányzik, de nem jutott rá időm sajnos.
Én úgy kezdtem, hogy 1.7 TD Puntokat néztem, meg Citroen Saxo/Peugeot 106 1.5 d-ket, azok kicsit esznek.
Aztán gondoltam egy kicsi benzines jobb lenne, jött a Punto 1.2 16v korszak, lehetőleg Sporting felszereltséggel. Közben megtetszett a Saxo 1.4 VTS, akkor jöttek azok is a listára. Később láttam egy 1.6 8V VTR-t, azzal sokáig szemeztem. Onnan meg már csak egy lépés volt az 1.6 16v VTS Saxo.
Széttaposott, összebarmolt hülyegyerek-autó volt, így nem sajnálom kinn tartani, már alapból itt-ott le van ütve, horpadva. Mechanikailag egyben van, de azért van pár hiba ami még orvosolva lesz, picit szivárog a szelepfedélnél az olaj, meg a kuplungot, váltót is át kell nézetnem, mert fura. A vásárlás másnapján kapott egy önindító felújítást is.
A V6-ot hetek óta elő sem vettem, már hiányzik, de nem jutott rá időm sajnos.
rbalint8815-05-2016 21:12:57 // 150899
azért ha valaki ellenállhatatlan vágyat érez fl belsős V6 cseréjére, akkor adok érte JTD 16V-t bármikor :D
Abarai15-05-2016 15:50:59 // 150898
Nálunk is időről időre előkerül, hogy kéne valami filléres kisautó, de dízel szóba se jöhet.
Ilyenkor kezdünk Seicentót meg Ypsilont nézni hahun, aztán - pár köztes lépcső után - Maserati Biturbókat meg OT-közeli Saab kabriókat. A végén meg nem veszünk semmit, mert a V6 olyan jó. :)
Ilyenkor kezdünk Seicentót meg Ypsilont nézni hahun, aztán - pár köztes lépcső után - Maserati Biturbókat meg OT-közeli Saab kabriókat. A végén meg nem veszünk semmit, mert a V6 olyan jó. :)
PistaFR15-05-2016 15:14:18 // 150897
Ha viszont csak 10 környékére megy le akkor meg már napi 6e. Igazából a 4 is nagyon sok, havi 80e (heti 40, napi 8 óra).
PistaFR15-05-2016 15:11:57 // 150896
Dévid15-05-2016 14:18:48 // 150895
Venni kell egy fasza szívódízelt, SDI-t vagy valami francia 1.5 D-t, azok alig esznek, nincs bennük semmi modern szarság, kimennek a világból is, igaz csak lejtőn tudják stabilan az autópályatempót. :D
Én is olyat kerestem a V6 helyett melóba járni, csak nekem nincs pályás szakaszom. Más kérdés, hogy "sajnos" megnéztem valami mást, és nem diesel lett, de meg tudom magyarázni magamnak... :D
Én is olyat kerestem a V6 helyett melóba járni, csak nekem nincs pályás szakaszom. Más kérdés, hogy "sajnos" megnéztem valami mást, és nem diesel lett, de meg tudom magyarázni magamnak... :D
Mike0115-05-2016 14:06:38 // 150894
Koszi a segiseget, elolvasom az irasod. Igazabol nincs is most penzem a szervizre. :( mostanaban eleg sok gond volt az autoval.
Liquid15-05-2016 14:03:50 // 150893
ez így van, ráadásul a V6 az V6 :D
Kristyon15-05-2016 13:08:53 // 150892
Hali!
65ezer km ezelőtt volt cserélve a kuplung tárcsa, és a szerkezet, meg a kinyomócsapágy, Kettőstömegűt nem cseréltettem, bár bőven volt már holtjátéka. Szerelő szerint már eléggé csattog, jegyezte meg. Azóta beszereztem egy jó állapotú használtat, de még nem került beszerelésre.
65ezer km ezelőtt volt cserélve a kuplung tárcsa, és a szerkezet, meg a kinyomócsapágy, Kettőstömegűt nem cseréltettem, bár bőven volt már holtjátéka. Szerelő szerint már eléggé csattog, jegyezte meg. Azóta beszereztem egy jó állapotú használtat, de még nem került beszerelésre.
Zabbancs15-05-2016 13:06:43 // 150891
Igen, majdnem 4e. A V6-al meg 5e, ha és amennyiben le megy a fogyasztásom 8,5 körülire. Ez havi szinten már azért nagy különbség :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?