Forum >> 156
osee_selespeed15-03-2016 21:44:18 // 150443
-nek
osee_selespeed15-03-2016 21:43:42 // 150442
Jó estét!
Ülés alatti légzsák csatira mi a legjobb megoldás? Csak a forrasztás működik vagy jó lehet, ha veszek valami megbízhatóbb csatit a gyári helyére?
Autópálya tempónál (gondolom a menetszél miatt), hideget fúj a ventillátor, maxra kell tekerjem, hogy meleg jöjjön. Városi használatnál semmi gond. A motor be melegszik, azzal nincs gond. Valakinek találkozott már ilyen problémával?
Ülés alatti légzsák csatira mi a legjobb megoldás? Csak a forrasztás működik vagy jó lehet, ha veszek valami megbízhatóbb csatit a gyári helyére?
Autópálya tempónál (gondolom a menetszél miatt), hideget fúj a ventillátor, maxra kell tekerjem, hogy meleg jöjjön. Városi használatnál semmi gond. A motor be melegszik, azzal nincs gond. Valakinek találkozott már ilyen problémával?
Zsolteen15-03-2016 19:34:43 // 150441
De már látom ezen az oldalon írnak segítseget is! Köszönöm!
Zsolteen15-03-2016 19:20:01 // 150440
Tudom a lényegét de kistesómnak is alfa van és megvan halva a sziszegésért ( mondtam hogy vegyen inkább ifát). És gondoltam megkerdezem hogy milyen illene, en is haso lokat neztem de nem vagyok teljesen tisztában a beszerelessel, inkább abban kérnék segítséget
JulesTS15-03-2016 18:16:55 // 150439
Dízelnél semmi értelme. Aki ért hozzá csak mosolyogni fog rajtad...
Előbb olvasd el:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=9
Aztán ha tényleg azt akarod, hogy röhögjenek rajtad, akkor vegyél valami ilyesmit:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=149
Előbb olvasd el:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=9
Aztán ha tényleg azt akarod, hogy röhögjenek rajtad, akkor vegyél valami ilyesmit:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=149
Zsolteen15-03-2016 17:40:52 // 150438
Milyen lefújó szelepet ajánlanátok 1.9 jtd be. Illetve hogy kell beszerelni? A szívócsőbe kell beintegrálni de a kis vákumcsövet honnan vigyem oda t elosztóval? A hűtő felett lévő nyomásátalakítótól? Ha igen melyik ágról ami megy tőle a turbóhoz vagy a másikra?
sty15-03-2016 14:47:55 // 150437
Hello,hasonló gondom van nekem is .Sajna leejtetem a kulcsot nekem a nyák lapnál engedett el egy forrasztás,1x sikerült megforrasztani de már akkor szóltak hogy nem lesz hosszú életű .Maga a vevő a csomagtérben található a jobb oldalt ott ahol a tanksapka nyitója is van a burkolat alatt,kb egy 10x10-es doboz 2 db 8-as csavar fogja a kasznihoz.Az nem tiszta még nekem hogy ez vezérli-e a központi zárat is vagy csak a csomagtér nyitót,erre még nem kaptam választ
artika7815-03-2016 13:51:30 // 150436
sziasztok ! van egy kis ámbár nagyon idegesítő problémám! nemrég elkezdte az autóm hogy bicskakulcson lévő gombokra nem akar reagálni!nem nyílik az ajtó és a csomagtér!
ellem csere volt már többször is de most már eljutottam odáig hogy egyszer sem nyitja ki ! merre lehet a vevő egysége mert "szerintem" ott lehet a bibi vagy esetleg valaki már találkozott hasonlóval esetleg egyszerű megoldás erre a problémára?
ellem csere volt már többször is de most már eljutottam odáig hogy egyszer sem nyitja ki ! merre lehet a vevő egysége mert "szerintem" ott lehet a bibi vagy esetleg valaki már találkozott hasonlóval esetleg egyszerű megoldás erre a problémára?
sty15-03-2016 09:49:31 // 150435
Na hátha tud nekem itt segíteni valaki.Olyan kérdésem volna hogy 156-nál a központi zár és a csomagtér nyitónak az az érzékelője vevője ugyanaz? Azt hiszem RF vevőnek nevezik ami a csomagtérben a jobb oldalt található a burkolat alatt. Konkrétan a problémám a bicskakulcsban az elektronikának a nyák lapja kuka.Volta aki azt javasolta hogy rakjak bele egy másik kulcs elektronikát meg cseréljem ki ezt az RF vevőt és jó lesz,ez tényleg igy van?
Arslan13-03-2016 23:19:14 // 150434
Persze, mindent lehet, annyit írtam, hogy gyártani nem gyárt senki. Nekem nem éri meg a plusz pénz még az átalakításra is, 20mm-ért, akkor már marad a gyári, nagyobb ültetéssel. Egy Novitec rugó szett 50 körül már elérhető. De valóban, ezt az opciót nem írtam :)
rbalint8813-03-2016 20:06:22 // 150433
bármilyen rövidített gátló jó kell legyen hozzá, Lindor vagy Katonáék is tuti megcsinálják és olyan keménységet kérsz hozzá, amilyet szeretnél. szóval a gyári gátlóval lehet simán "TI-síteni" a futóművet ;)
sty13-03-2016 18:01:38 // 150432
156 -ban hol találom az RF vevőt?
Arslan13-03-2016 14:57:03 // 150431
Ha jól tudom nem lesz semmilyen más gátló jó hozzá, mert a Ti rugó rövidebb, ehhez rövidebb szárú gátló kellene. Senki nem gyárt rövid száras gátlót tudtommal, gyári Ti-t szerezni meg állítólag olyan árban lenne, hogy nem éri meg. Hasonló cipőben vagyok, hátsó gátlókat kell lassan cserélnem, annyi a szerencsém, hogy van két normál elsőm. Így gondoltam veszek hozzá hátra két Monroe-t, az mégsem noname, de az ára is barátságos, meg Novitecnek van 40mm rugója. Úgy tudom az összes ültető rugó a normál, hosszú szárashoz passzol.
nagyT13-03-2016 11:03:25 // 150430
Szereztem gyári TI rugókat a kocsim alá.Ez ugyebár lejjebb engedi majd a gépemet kicsit,de venni akarok alá keményebb gátlókat. Kinek mi vált be eddig aki ültette a kocsiját?
berobbantam12-03-2016 21:26:58 // 150429
Igenis :D.Amúgy a szerelőmmel is jó fél órát beszélgettünk erröl:) A gyári cseréje 120000-nél van.Utána meg csak 60.Hogy is van ez?:)Ő is azt mondta 80-100 ezer vagy 5 év.Én úgy vagyok vele 4 év után alkalom adtán lecserélem.Ez lehet 4 év 2 hónap,de 4 év 10 hónap is.Ahogy épp kiadja.
Liquid12-03-2016 21:08:28 // 150428
Persze hogy túl van misztifikálva, értem én hogy biztonság, és a gumi öregszik...
Alapvetően én is biztonsági játékos vagyok, és szeretek mindent rendben tudni, mivel ki is facsarom az autókból azt amit tudnak, igen a Pandából is :) Viszont a felesleges dolgoknak se vagyok híve, és egy 1.9-es dízelen 4 év/ szűk 40e km után vezérléscsere, teljesen felesleges, punktum :D
Alapvetően én is biztonsági játékos vagyok, és szeretek mindent rendben tudni, mivel ki is facsarom az autókból azt amit tudnak, igen a Pandából is :) Viszont a felesleges dolgoknak se vagyok híve, és egy 1.9-es dízelen 4 év/ szűk 40e km után vezérléscsere, teljesen felesleges, punktum :D
Piritu - 1.000.00012-03-2016 21:07:20 // 150427
Liquid12-03-2016 21:02:51 // 150426
igen ez így van
berobbantam12-03-2016 21:01:28 // 150425
Minek-minek.Mert ez is túl van misztifikálva,mint a dizelt városba ne.Egyesek ezt is úgy festik le,hogy ha elmegyek vele a boltba tönkre fog menni.Komolyra fordítva a szíj miatt.Ez is csak gumi.Jobb a békesség.
Piritu - 1.000.00012-03-2016 21:01:17 // 150424
Ezekkel az öregedéses témákkal az a baj, hogy a gyári ajánláson kívül semmi konkrétumot sem találsz.
Piritu - 1.000.00012-03-2016 20:58:04 // 150423
Az év az más téma, ha lejárt km-től függetlenül csere.
Csak német könyvem van, a 16V-re ezt írja: "(*)Oder auch alle 3 Jahre für Verwendungen mit schwerer Belastung (kaltes – warmes Klima, Verwendung in der Stadt bei langem Stillstand im Leerlauf, Gebrauch auf besonders staubigen Straßen oder auf Straßen, die mit Sand und / oder Salz bestreut sind).
Oder auch alle 5 Jahre, unabhängig von der zurückgelegten Strecke."
Csak német könyvem van, a 16V-re ezt írja: "(*)Oder auch alle 3 Jahre für Verwendungen mit schwerer Belastung (kaltes – warmes Klima, Verwendung in der Stadt bei langem Stillstand im Leerlauf, Gebrauch auf besonders staubigen Straßen oder auf Straßen, die mit Sand und / oder Salz bestreut sind).
Oder auch alle 5 Jahre, unabhängig von der zurückgelegten Strecke."
Liquid12-03-2016 20:54:43 // 150422
4 év után? minek?
Ráadásul pont egy dízelnél, ahol még fordulatszám sincs, tök felesleges, de természetsen: te tudod :)
A Pandán azért cseréltettem vezérlést 50e km-nél (1.2 8V), mert már elmúlt 10 éves...
Ráadásul pont egy dízelnél, ahol még fordulatszám sincs, tök felesleges, de természetsen: te tudod :)
A Pandán azért cseréltettem vezérlést 50e km-nél (1.2 8V), mert már elmúlt 10 éves...
berobbantam12-03-2016 20:51:07 // 150421
Nem gondolnám,hogy az SKF Dayco páros gagyi lenne vezérlés terén.Esetemben nem is annyira a kilóméter mint inkább a kor játszik.Azon őrültek közé tartozok akik néha még évi 10000-et sem mennek,mégis diesel a vas.4 év után azonban le fogom dobni a vezérlést és ujra beteszem a mostani gagyi párost :)
Piritu - 1.000.00012-03-2016 20:41:33 // 150420
Sose volt 80ezer a gyári ajánlás. Ennyit a netes adatokról...
JulesTS12-03-2016 20:34:12 // 150419
A vezerles csere 3 ev vagy 60ekm (a gyar 80ekm-rol vitte le ennyire, mert szakadtak a szijak). De angol forumon olvastam olyat is, hogy a markaszervizek 50ekm-t ajanlanak, mert megesik, hogy a 60ekm-t sem birta ki...
Szoval a helyedben cserelnem: szij, feszito gorgo, vezeto gorgo, vizpumpa, meg a balansz is...
Hosszbordas szijat csak akkor cserelnem, ha az allapota rossz.
Szoval a helyedben cserelnem: szij, feszito gorgo, vezeto gorgo, vizpumpa, meg a balansz is...
Hosszbordas szijat csak akkor cserelnem, ha az allapota rossz.
Piritu - 1.000.00012-03-2016 20:07:31 // 150418
A TS motorokra eredetileg 120ezer volt az ajánlás, ezt felezte a gyár. Ennél sűrűbben teljesen felesleges cserélni. Többször is megtettem anno a TS-el a 120 ezret is, gond a 127 ezret futott görgővel volt csak.
Dieselnél is felesleges 40-nél cserélni. Bár ha sok pénzed van és szeretsz gagyi cuccokat beépíteni akkor érdemes :-)
Dieselnél is felesleges 40-nél cserélni. Bár ha sok pénzed van és szeretsz gagyi cuccokat beépíteni akkor érdemes :-)
berobbantam12-03-2016 19:44:02 // 150417
Szia
Vezérlésnél sose cserélünk csak szíjat.Feszítőgörgő,ha van vezető görgő,és ha a vízpumpát is az hajtja akkor azt is.Meg nem árt akkor már új fagyállóval feltölteni.Egyébként itt a fórumon olvastam a multkor,hogy 3 év vagy 30000 km.Én ennyire azért nem sűríteném.Nekem olajkályha van.Én a 4 év vagy 40000 km-t célzom meg.Az offos benyással is ezt tartom és semmi gond vele.
Vezérlésnél sose cserélünk csak szíjat.Feszítőgörgő,ha van vezető görgő,és ha a vízpumpát is az hajtja akkor azt is.Meg nem árt akkor már új fagyállóval feltölteni.Egyébként itt a fórumon olvastam a multkor,hogy 3 év vagy 30000 km.Én ennyire azért nem sűríteném.Nekem olajkályha van.Én a 4 év vagy 40000 km-t célzom meg.Az offos benyással is ezt tartom és semmi gond vele.
Zsolteen12-03-2016 16:15:25 // 150415
Hello! Régóta fennt álló gond hogy a fűtés szabályzás halott.tehát nem bírom állítani hogy ablakra, lábra vagy bárhova. Szétszedem naggyábol hogy mi a szitu. Kapcsolo jo mert az utolso álláson mukodik hogy bekapcsolja az ablakfűtést stb. Ha leállítom akkor elmegy valami alap állásba a lammela majd ha beinditom kapcsolok egy ventilátort es beáll egy bizonyos helyre. Tehát a középső nagy beömlőn fúj és a ket szélsőn de onnan nem bírom el állítani sehova. Tehát mi lehet a halott kapcsolo a vezérlő panelon vagy az állító motor? Vagy valami más?
pdudas12-03-2016 14:57:50 // 150414
En is pont ezert gondolkodom a cseren. 143e-nel 1200 Euroba fajt az elozo tulajnak a mutatvany. Igaz, hogy mindent mintaszeruen csereltek(alfa szervizes szamla alapjan), szoval akar meg jol is jarhattam vele. Szelepek, osszes szij, szimmeringek, vezerles, v-belt, balansz szij, osszes tomites, motortarto, folyadekok, stb...
Most igazabol nem tudom csak a szij cseres-e (a feszitokkel) vagy teljes vezerles csere kell vizpumpaval es egyebekkel. Majd a szerelo tudja.
Igazabol a 2 ev alatt miota nalam van nem sokat kellett koltenem az autora - 1 gyujtotrafo, uj kipufogo, az elso tarcsak es betetek plusz kezifekkotel es egy hatso agycsapagy, meg egy termosztat. Es a szokasos dolgok (olaj, szurok, stb).
Igy most jo lenne rendbe tenni - bar messze nem beteg az auto. Csak idoszeru karbantartasrol van szo.
Most igazabol nem tudom csak a szij cseres-e (a feszitokkel) vagy teljes vezerles csere kell vizpumpaval es egyebekkel. Majd a szerelo tudja.
Igazabol a 2 ev alatt miota nalam van nem sokat kellett koltenem az autora - 1 gyujtotrafo, uj kipufogo, az elso tarcsak es betetek plusz kezifekkotel es egy hatso agycsapagy, meg egy termosztat. Es a szokasos dolgok (olaj, szurok, stb).
Igy most jo lenne rendbe tenni - bar messze nem beteg az auto. Csak idoszeru karbantartasrol van szo.
redbull9012-03-2016 12:06:04 // 150413
Vezérlést már cserélheted is le... 60 ezernél alfáknál minél hamarabb ne bízd senkire h az még jó... nekünk is így szakadt el a p*csába... h az még bírja az a szíj, okos szerelő..
Pár napra rá 300 ezer Ft mínusz, a szakadás annyiba került..:)
Pár napra rá 300 ezer Ft mínusz, a szakadás annyiba került..:)
pdudas12-03-2016 08:31:28 // 150412
Sziasztok!
A 156 JTS-en milyen km/ido alapjan illik vezermuszijat cserelni?
143e Km-nel csereltek az elozo tulajnal 2012 Novemberben - most jarok 193e kilometernel.
(nagyobb felujitas volt akkor, osszes szij, osszes szelep, osszes szimmering stb...)
Jo lenne tudni mikor esedekes a kovetkezo - nem akarom kinyirni a motort egy vezermuszij szakadassal.
Az egyik gyujtotrafom szorakozik - 1500-2000 fordulat kozott berangat (padlozasnal ledadog). Negyes henger gyujtaskimaradas a hibakod. A trafo az, ha atrakom masik hengerre akkor vandorol a hiba. Van 2 hasznalt trafom, de azok se jobbak.
Bosch 0221604103 van benne - helyi alkatreszesnel van Beru/Bosch/NGK/Hoffer/Triscan/Intermotor/Lemark/Kerr Nelson markaju.
A kerdesem az lenne: erdemes csak a beteget cserelni, vagy esetleg egyszerre mind a negyet (hogy kesobb ne legyen gond)? Melyik az ami a Bosch mellett meg mukodik (a tapasztalataitok szerint)?
Ha mar trafo csere, akkor vele egyutt gyertya is, nem? Azok 140e kilometernel cserelodtek, NGK BKR6EKPA van benne. Idoszeru 4ev/50e km utan? Szep ozbarnak, nincs rajtuk lathato olaj/kosz.
Az elozo par hozzaszolas alapjan en is kerdeznek a legtomegmerorol: honnan tudni ha rossz? Mult heten vizsgazott az auto - itt 1 percig kell tartani a co/lambda/no szintet a zold zonakon belul. Nos a CO-t eleg nehezen tudta a vizsgaztato a zold savban tartani (max 0.2 volt kiirva) meg kellett talalnia azt a 2000-2500rpm koruli tartomanyt ahol ez siman megvolt. Alatta/folotte a CO nem volt jo (lambda es a harmadik parameter az viszonylag szeles savban jo volt). Lehet koze a legtomegmerohoz? Elozo tulaj csereltette, valamint adott egy CRC markaju tisztito spray-t, hogy ha kell fujjam le a legtomegmeroben levo 'szalat'. A legszuro kb 6 honapja volt cserelve, olaj es szurok szinten. Olajnak Selenia Racing van benne - ezt alig eszi (5000Km/fel liter). Igy +1 liter olajjal eljarok 2 olajcsere kozott (kb evente csereltetem 10-13e km-t megyek). Munka miatt nem volt idom szerelohoz menni vizsga elott, de vegulis gond nelkul atment (ezt a kis CO koruli jatekot kiveve). De erre a vizsgaztato azt mondta, hogy az Alfa mind ilyen - nehez jo helyet talalni a szenzornak amit a motorterben csiptet ra a motorra. Nem tudom az mit erzekel, azt csitetgette 2-3 helyre mire sikerult rendes merest produkalnia.
Szep napot!
A 156 JTS-en milyen km/ido alapjan illik vezermuszijat cserelni?
143e Km-nel csereltek az elozo tulajnal 2012 Novemberben - most jarok 193e kilometernel.
(nagyobb felujitas volt akkor, osszes szij, osszes szelep, osszes szimmering stb...)
Jo lenne tudni mikor esedekes a kovetkezo - nem akarom kinyirni a motort egy vezermuszij szakadassal.
Az egyik gyujtotrafom szorakozik - 1500-2000 fordulat kozott berangat (padlozasnal ledadog). Negyes henger gyujtaskimaradas a hibakod. A trafo az, ha atrakom masik hengerre akkor vandorol a hiba. Van 2 hasznalt trafom, de azok se jobbak.
Bosch 0221604103 van benne - helyi alkatreszesnel van Beru/Bosch/NGK/Hoffer/Triscan/Intermotor/Lemark/Kerr Nelson markaju.
A kerdesem az lenne: erdemes csak a beteget cserelni, vagy esetleg egyszerre mind a negyet (hogy kesobb ne legyen gond)? Melyik az ami a Bosch mellett meg mukodik (a tapasztalataitok szerint)?
Ha mar trafo csere, akkor vele egyutt gyertya is, nem? Azok 140e kilometernel cserelodtek, NGK BKR6EKPA van benne. Idoszeru 4ev/50e km utan? Szep ozbarnak, nincs rajtuk lathato olaj/kosz.
Az elozo par hozzaszolas alapjan en is kerdeznek a legtomegmerorol: honnan tudni ha rossz? Mult heten vizsgazott az auto - itt 1 percig kell tartani a co/lambda/no szintet a zold zonakon belul. Nos a CO-t eleg nehezen tudta a vizsgaztato a zold savban tartani (max 0.2 volt kiirva) meg kellett talalnia azt a 2000-2500rpm koruli tartomanyt ahol ez siman megvolt. Alatta/folotte a CO nem volt jo (lambda es a harmadik parameter az viszonylag szeles savban jo volt). Lehet koze a legtomegmerohoz? Elozo tulaj csereltette, valamint adott egy CRC markaju tisztito spray-t, hogy ha kell fujjam le a legtomegmeroben levo 'szalat'. A legszuro kb 6 honapja volt cserelve, olaj es szurok szinten. Olajnak Selenia Racing van benne - ezt alig eszi (5000Km/fel liter). Igy +1 liter olajjal eljarok 2 olajcsere kozott (kb evente csereltetem 10-13e km-t megyek). Munka miatt nem volt idom szerelohoz menni vizsga elott, de vegulis gond nelkul atment (ezt a kis CO koruli jatekot kiveve). De erre a vizsgaztato azt mondta, hogy az Alfa mind ilyen - nehez jo helyet talalni a szenzornak amit a motorterben csiptet ra a motorra. Nem tudom az mit erzekel, azt csitetgette 2-3 helyre mire sikerult rendes merest produkalnia.
Szep napot!
ystuc11-03-2016 21:28:13 // 150411
Dévid11-03-2016 19:39:24 // 150410
TS-nél pölö az is, ha lomhább lesz.
Dévid11-03-2016 19:31:03 // 150409
Izopropil-alkohol (IP3) a megfelelő cucc hozzá. Én is azzal pucoltam.
doki8011-03-2016 18:59:53 // 150408
Sziasztok!
Honnan lehet tudni, hogy az autó légtömegmérője rossz? A dízel Kappámon egyszer javították, mert lomhán regált a gázra. Benzinesnél is ez a tünet?
Néhány napja mintha lomhább lenne az autó és kb. 2500-as fordulaton kis torpanást érzek. Visszajelző nem világít.
(Több autót - benzines, dízel - is használok felváltva, ezért nem figyeltem fel eddig a jelenségre).
Honnan lehet tudni, hogy az autó légtömegmérője rossz? A dízel Kappámon egyszer javították, mert lomhán regált a gázra. Benzinesnél is ez a tünet?
Néhány napja mintha lomhább lenne az autó és kb. 2500-as fordulaton kis torpanást érzek. Visszajelző nem világít.
(Több autót - benzines, dízel - is használok felváltva, ezért nem figyeltem fel eddig a jelenségre).
Piritu - 1.000.00011-03-2016 15:53:02 // 150407
Alkohol a megfelelo tisztito szer. A fektisztito tul gyorsan parolog, megrepedhet tole a platina reteg.
JulesTS11-03-2016 15:20:41 // 150406
Ha fizikailag nem piszkálod a szálakat benne, akkor nem lesz rosszabb tőle. Van direkt légtömegmérő tisztító spray is, de gyakorlatilag ugyanaz mint a féktisztító, csak drágább.
Liquid11-03-2016 15:01:09 // 150405
én megcsináltam egyszer, jobb lett tőle. Azt mondják a hozzáértők, hogy valami kíméletesebb tisztító cuccal ajánlatosabb kezelni
turkish11-03-2016 14:40:06 // 150404
Légtömegmérő kiszerelése és féktisztítóval való tisztítása mennyire ajánlott mutatvány?
rain91x11-03-2016 13:52:11 // 150403
+1
Garázs alján mindig van 1-2 olajfolt, és olajos a motor alja, azt hittem a váltóból jön, de mivel ott fent is olajos ahol mondjátok, remélem hogy "csak" onnan jön.
Garázs alján mindig van 1-2 olajfolt, és olajos a motor alja, azt hittem a váltóból jön, de mivel ott fent is olajos ahol mondjátok, remélem hogy "csak" onnan jön.
tuckle11-03-2016 11:41:10 // 150402
Nekem is dettó ugyan ilyen tünetem van :(
156_eswé11-03-2016 10:01:16 // 150401
Sziasztok mesterek!
Tudom, hogy az előfordulhat, hogy a felső turbócső belül kicsit olajos, de egy pár napja azt vettem észre, hogy a fojtószelepnél rendesen csöpög. :o
Egyrészt, miért van ilyen sok olaj ott...? Gondolom, az intercooler is nyakig van.
Másrészt, hogy csöpöghet a csatlakozásnál, amikor a bilincs megvan húzva és a cső nincs kilyukadva...? ( gázadásnál a cső rendesen dagad és nem hallok sziszegést sem )
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Az autó 156 SW 1,9jtd 8v ( 115Le )
Tudom, hogy az előfordulhat, hogy a felső turbócső belül kicsit olajos, de egy pár napja azt vettem észre, hogy a fojtószelepnél rendesen csöpög. :o
Egyrészt, miért van ilyen sok olaj ott...? Gondolom, az intercooler is nyakig van.
Másrészt, hogy csöpöghet a csatlakozásnál, amikor a bilincs megvan húzva és a cső nincs kilyukadva...? ( gázadásnál a cső rendesen dagad és nem hallok sziszegést sem )
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Az autó 156 SW 1,9jtd 8v ( 115Le )
VV610-03-2016 20:20:58 // 150400
Nekem van egy eladó, jó állapotban.
Inter156 (il mascalzone)10-03-2016 15:26:29 // 150399
Köszi az infót !
JulesTS09-03-2016 20:02:16 // 150398
Én Janó-nál csináltattam huszonezer forintért. Hangosságát/fojtását kérésednek megfelelően állítják be...
turkish09-03-2016 19:53:12 // 150397
Háromszor próbáltam /meleg motornál/, mindig lefulladt... Ez mit jelent? :( Utána mindig égve maradt a kis fúvóka lámpa, a következő indításig.
Inter156 (il mascalzone)09-03-2016 16:26:29 // 150396
Köszi! Rámegyek a kipufogó klinikára ,megnézem.
Mi most Valker -re várunk ,30000 E-ért .
Mi most Valker -re várunk ,30000 E-ért .
Béci Ɨ|ѯ09-03-2016 15:36:53 // 150395
Liquid09-03-2016 15:03:32 // 150394
Ha jól emlékszem akkor a kipufogóklinikától származott a dob amit a 156-ra vettem.
Helyi kipufogószervizes intézte, típusspecifikus dob volt, kellemes hanggal. 50e volt.
Helyi kipufogószervizes intézte, típusspecifikus dob volt, kellemes hanggal. 50e volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
578
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?