Forum >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2008 21:34:06 // 73254
én ilyet nem írtam...azt írtam hogy melyik jó neked eperszámra :) a V6 nem jó...
Mike.04-07-2008 21:30:18 // 73253
Azt mondtad, írtad , hogy az összes 156 é jó.
A nagy gondom a hátsókkal van és az nem hiszem hogy sokkal másabb lenne és megemelné.
Mike.04-07-2008 21:28:39 // 73252
A 40 mm nagyon sok nekem. Vagy 20 mm -es lesz vagy csak sima gyári. Vagy az előbb említett GTA -é.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2008 21:26:49 // 73250
nem ültetés ha nem crosswagon lesz belőle :)))
Hardy04-07-2008 21:25:06 // 73249
Licitálj erre:Rugó
Mike.04-07-2008 21:20:40 // 73248
Okés, lehet hogy megpróbálom. Pirinél van egy GTA rugó ami rám vár. Majd összehasonlítom a kettőt. :-)
Mike.04-07-2008 21:19:31 // 73247
Na ma aztán hallgattam pár okos bontóst. Én sem értek hozzá, de nem is foglalkozom ezzel. Volt akitől kérdeztem, van e rugó? Mondta, hogy van erre kérdeztem, hogy milyen cikkszám van rajta, erre az volt a válasz, hogy nincs is rugója. ..??? Most mi van? Vagy nem volt kedve megnézni vagy csak szórakozott?! Vagy volt akit 5 -ször hívtam vissza és annyi idő alatt sem tudta megmondani, hogy van e rugójuk. Szóval a tököm televan az összes bontóssal.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2008 20:33:38 // 73246
az meg minek? nyállal megy az autó :))
ALFI15604-07-2008 20:02:15 // 73245
Van.Na erről elötte beszélünk.De lehet rászánom magam valamelyik nap.Majd megnézem,hogy fér el a furat.
GTPeti04-07-2008 19:57:57 // 73244
(Jaa, úgy értettem, hogy képet csináljak.)

Dehogynem! Pont az előbb gondoltam rá, hogy vihetek Dremel-t és kifúrhatom. (Persze csak ha van átvezetőgyűrű a kábelen. De tuti, hogy van.)
ALFI15604-07-2008 19:55:36 // 73243
Nem értem én fére,csak lusta vagyok meg béna.Komolyan kérdezem,hogy egy találkozó alkalmával nem csinálnád e meg.Viszek mindent amit mondassz.
GTPeti04-07-2008 19:50:24 // 73242
Ne érts félre, engem nem zavar, ha te úgy gondolod, hogy az úgy jól van!
(Egyszerűen más a véleményem. Főleg, hogy kis munka gyárihoz közelesőre megcsinálni.)
ALFI15604-07-2008 19:49:14 // 73241
Hobbi kocsi.Télen nincs használva.Mi kicsit túldramatizálunk mindent.Olajt,szűrőket is tízezrenként cserélünk.A ford is pl.huszonötezrenként kell.Azt úgy is tökéletessen működik.
ALFI15604-07-2008 19:46:42 // 73240
Ne a tidról csinálj képet hanem egy találkozón csináld meg a mienket.
GTPeti04-07-2008 19:46:24 // 73239
F@sza lehet, amikor télen a sós pára a lámpában landol.
ALFI15604-07-2008 19:45:29 // 73238
Semmi.Van akinek évek óta nincs fent.
GTPeti04-07-2008 19:44:03 // 73237
Alfinak is javaslom, hogy tegye vissza azt a fedelet... Nem véletlenül van az ott.
ricka04-07-2008 19:41:22 // 73236
Az jó lenne, köszi!!!
GTPeti04-07-2008 19:40:26 // 73235
(A "felett" alatt azt értem, hogy van ott még egy kis szabad felület, ahova ügyesen pozícionálva elfér az átvezető. És megygyőződésem, hogy ez a legtisztább és legjobb megoldás. A labirintust pedig nem zavarja ez. Majd (1x...) csinálok képet az enyémről.
ricka04-07-2008 19:39:12 // 73234
Bocs,nem Neked, Alfinak.:-))
GTPeti04-07-2008 19:37:03 // 73233
Nekem címezted a kérdést?? (Plíz használd a buborékot a hozzászólás jobb alsó sarkában!)
ricka04-07-2008 19:35:28 // 73232
Vissza sem tetted?:-)

És pára ilyesmi?Nem fordult még elő?Porosodás?Nekem így is poros kicsit belül, sajna gondolom azt nem lehet takarítani.
GTPeti04-07-2008 19:34:55 // 73231
A lélegző labirintus felett általában elfér a gumigyűrű...
ricka04-07-2008 19:33:47 // 73230
Azért nem fúrtam ki, mert a hátfal kifúrása esetén is rés lett volna.Ahogy néztem a a hátfalon van egy árok, azon pedig nem pontosan illeszkedik a gumigyűrű.
ALFI15604-07-2008 19:10:07 // 73229
Na ugye,hogy könnyen ment?Én vissza se tettem a fedelet.
GTPeti04-07-2008 19:06:24 // 73228
Erhard, mennyi nálad az alkoholszonda? :)
GTPeti04-07-2008 19:00:48 // 73227
"Gondoltam kihézagolom, sziloplast vagy valmi hasonlóval, de elég nehéz a hozzáférés"

És akkor ez most sokkal jobb megoldás, mint fúrni egy lyukat?? Főleg, hogy az izzó kábelén ott figyel az átvezetőgumi.
ricka04-07-2008 18:57:27 // 73226
No megvan, kész a xenon beépítés.
A tompított fedelét nem fúrtam ki csupán lyukat köszörültem rá, így most a kábelek mellet jó egy centis hézag van.Gondoltam kihézagolom, sziloplast vagy valmi hasonlóval, de elég nehéz a hozzáférés.
Ti ezt, hogy oldottátok meg?

Kösz
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)04-07-2008 18:23:06 // 73225
Lancia dedra -155 futómű hátsó legalábbis egyezik a ts16v vel
Az első csak részben. lengőkar pl más, kormánymű is más, azaz bemegy csak fordulási iv változik :D

A 164 meg a themaval párosodik. a hátsó futó fullra ua.
GTPeti04-07-2008 18:21:22 // 73224
És van egy mondat a cikkben, ami különösen nagy hülyeség ebben a formában.
"Általában az izzó a méretei miatt nincs a lámpatest fókuszpontjában, és vakít."
Kivételek lehetnek, de a legtöbb izzó kínai létére igenis megfelelő fókuszponttal rendelkezik. Nem egy nagy kunszt ui. jó helyre tervezni. (Tolómérő szükségeltetik...)
GTPeti04-07-2008 18:08:40 // 73223
A gyári szintszabályozáshoz annyit azért hozzátennék, hogy teljesen más elven működik, mint a kézi állítás. Sokkal gyorsabb motor van benne, hogy gyorsítás és fékezés esetén is korrigálni tudjon. Természetesen jöhet olyan hirtelen hatás, amit ez sem tud követni. Ilyen esetekben még egy sima halogén is szépen vakít.

"A spriccelős fajta torzítja a xenon vetítési képét azzal, hogy egy folyadékréteget képez a felületen."
"Remek" megállapítás... Arra a pár másodpercre, amíg mosó van az üvegen, nem mindegy???
admirális04-07-2008 18:04:34 // 73222
Igen, okvetlen szükség van rá! Ezt én is alátámasztom. Egyik ismerősöm 156-osán az bal fényszóró elég ordenáré állapotban van, aztán jobban megnéztem, láttam, hogy a kupak nincs rajta. Hát ezt én senkinek nem ajánlom, mert vagy sok idő vagy sok pénz rendbe hozni.
GTPeti04-07-2008 18:02:03 // 73221
"Nem fúrtam ki, hanem megdeformáltam így elfér. De olyan is volt aki egyszerűen kivette a kupakot"

A magam részéről nem értem, miért nem lehet a kupakot kifúrni?? Szükség esetén még mindig be lehet szerezni két kupakot... Aki meg egyszerűen nem teszi fel, annak csak gratulálni lehet... Arra ui. érthető okokból szükség van.
András bácsi04-07-2008 14:16:30 // 73220
Egyébként az összes 156 rugó beépíthető amásik helyére, kivéve az SW hátsója. Mindegy milyen motor. Illetve annyiban nem mindegy, hogy a V6 és a kályhák nehezebbek, mint a TS-ek, ezért ha pl kályha normál rugót rax be TS-be, akkor kapsz egy offroados gépet. :)
Trombozis04-07-2008 14:14:16 // 73219
Tegnap mentem meló után haza, vagyis mentem volna. Csajost meg hoznom kellett volna melóba. :-) Riasztó sípolt, de központi nem nyílt. Játszottam még vele, mert úgy gondoltam, hogy megbolondult a melegben. Kulccsal nyitotta az összes ajtót. Szóval működött a központi. Mondom mindegy, majd feléled. Gyújtás rá, közben persze már ablakok le. Venti pörög, hogy már fújja nekem a meleget. :-) Várom a szervíz lámpa elalvását, hogy indítsam a kocsit. Ááááááá semmi. Semmi hang. Mondom mi a rák. Venti elhalkul, lámpák nem világítanak. Aksi lemerült. Ablak nem jött már fel többet, központi se zárt. :-) Pffff. Ott kellett hagyni a melóhelyen a kocsit lehúzott ablakokkal. De délután fater zsigulival vissza és bebikáztuk. Utána vettem észre, hogy a belső pilácsot hagytam folyamatoson, mert valamit nem láttam. :-S Ez szívta le az aksim. Szegény éven belül már második bikázást kapja. A következő ilyen és tényleg cserélem. Ja még érdekesség, hogy a parkolóra keresztbe itt beállnak a kamionosok, mert az jó nekik, de persze kiállni nem tudok. Amikor mentem volna, majdnem odaszóltam az inasnak, hogy állj már onnan, nem látod, hogy a kocsihoz jövök. MI égés lett volna, hogy eláll onnan, oszt a kocsi meg nem indul. :-))) De, amikor fater jött bikázni, akkor is odaáll egy csíra és még beugatott, hogy be kell indítani a kocsit, ha én ráindítok. De nem zavarta, hogy a kábeleket raktuk még a sarukra. Fater vissza is szólt neki egy kicsit szépen, hogy tudjuk te b@zi gyerek a k@..a an... szólsz bele. :-DDDD Nem volt most az öregnek jó kedve. Nem tudom miért. :-) Utána még utközben kifordult elé egy inas (gondolom ittasan, mert ismerem), faternak nem tetszett és beintett neki, mert a zsigán a duda nem műkszik. A srác meg lassított és mutogatott a kereszteződésnél. Kiszállni nem kellett senkinek. De jó volt egy kis regény írásnak. :-)
A kocsi persze indul. :-) A zsiguli is.

Más:
Intéztem már 270 forintos benzint. Ideje volt már régen kaptam ilyen olcsón. Azóta csak a gázolaj cseppen mindenhol ilyen árban.
András bácsi04-07-2008 14:13:19 // 73218
Igen hülye lehet. :))) A 155 egyezik a dedrával, de a 156 még szemre is egész más.
Karakot04-07-2008 13:53:04 // 73217
Áááá, teljes a zűrzavar. :) A tied psortcsomagos, nálad sárga pötty van. Az enyém nem csportcsomagos volt, de ültetett, a pöttyök színe zöld és piros. :) Eibachot is láttam már pirosban és feketében is. :) Egy tuti, a weitec az zűűűűűd. George kedvenc színe. :)))
Karakot04-07-2008 13:45:51 // 73216
Nekem még megvannak a gyári rugóim. Tudom, hogy V6, de ha neked megér egy próbát, szívesen odaadom. Piri bepróbálja az egyik elsőt, ha jó, akkor mehet be a többi, ha nem, akkor sem veszett sok munka kárba...
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2008 13:35:45 // 73215
akkor hülyeséget mond...
Mike.04-07-2008 13:33:23 // 73214
Az lehetséges, hogy a dedra rugója azonos a 156-éval? A bontós szerint igen.
Mike.04-07-2008 13:32:25 // 73213
Szerintem már megmarad ez.
És fellendül az utólagos xenon lámpák beépítése! :-))
Adrián04-07-2008 13:24:38 // 73212
;) sebaj ! kiváncsi leszek meddig lesz ez igy! Rem. sokáig!
Mike.04-07-2008 12:33:27 // 73211
Igaz nem az egészet, de Erhard bemásolta már egy részét a cikknek. :-))
VMate04-07-2008 11:33:46 // 73207
hello, valaki nem tudja véletlen hogy a faceliftes 156os 1.9 mjeten, 150 lovas, pontosan mien turbo van ?
Poló04-07-2008 11:29:24 // 73206
Gyárilag az övé sem volt sportcsomagos.
Mike.04-07-2008 11:11:18 // 73205
Hiába beszélek ha a bontósok hülyék hozzá! Kelletlen lófaszjóska mind!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.