Forum >> 156

Zsolesz09-06-2014 16:07:19 // 145690
Nekem is volt ilyenem, aztán egyszer csak elkezdett párás, meleg levegőt fújni a kocsi és utána el is durrant a klímacső.
Addig kapcsolgatta a ventit mindjárt a második fokozaton, hogy megadta magát a relé, venti nélkül meg nem bírta a rendszer a városban...
Zotyy15609-06-2014 14:03:43 // 145689
Sziasztok!

kb fél éve lett felújítva a motorom és olyan 6000 km et ment eddig,de a fogyasztásom elég brutál 10-12 liter (16.ts 1998) Esetleg valaki tudna segíteni hol és mit keressek "hibaként" ez azért elég sok,ha jól tudom!
zozo14509-06-2014 12:59:56 // 145688
Helló! Köszi a választ:)
Pisti130009-06-2014 10:32:13 // 145687
Igen ezt már ovastam, de szerintem és a klímás szerint is kell hogy legyen még 1 a légcsatornában, valoszinuleg egybe a szennyezett levegő érzékelővel.
Pisti130009-06-2014 10:30:46 // 145686
Igen én is arra tippelek.
Csak elég drága ahoz hogy kicsit megpótolva komplett garis selespeed egyseget vegyek.
3Szék-ej09-06-2014 10:17:38 // 145685
Tudomásom szerint a beltéri páraérzékelő fönt van a beltéri tükör mögött a szélvédő tetejénél az esőszenzor mellett, feltéve ha neked is van ilyen. Egy 4szögű fekete dobozka.
mreni09-06-2014 09:31:10 // 145684
lesz hamarosan ... :D de picit féltem a váltómat,nem túl erős pontja a hajtásláncnak.
osee_selespeed09-06-2014 08:10:04 // 145683
Ha annyira le esik a nyomás, akkor én a nyomástartó gömbre tippelnék.
Pisti130009-06-2014 07:45:14 // 145682
Sziasztok!

Lenne par kerdesem, remelem tudtok segiteni:
2002 jts sw-ben hol talalom a szennyezett levego es paraszenzort?
A klimas szerint valahol a radiator korul kell lennie egy gombanak es az a gomba adja mind 2 jelet. Tegnap szetszedtem az anyos oldali labteret de meg a radiatort sem talaltam meg. Cserebe talaltam, egy nagy huto vagy futobordat. Kb 15x10cm-es es a levegoaramba van bedugva. 2 vastag es 3 vekony vezetek megy ra. Az lenne a kiegeszitofutes? Mikor kell bekapcsolnia?

A selespeed valtomnal uj hiba lepett fel. Kb 5 percenkent (alapjaraton es uresben tesztelve) leesik a hidraulikus nyomas kb 10 barra. A motor es a szivattyu is megy de hiaba dolgozik a szivattyu bizonyos esetekben nem tud feltermelni. Van mikoor teljesen jo a nyomas (45-55 bar)
Eloszor a motorra gondoltam hogy neha felakad a szenkefe es nem megy. Most valami belso tomitetlensegre vagy egy rosszul mukodo szelepre gondolok. Van otletetek?
Amennyit mar szivtam a selespeeddel az is megfordult a fejemben hogy komplett rendszert veszek. Valakinek nincs elado komplett rendszere?
Attika0108-06-2014 17:09:26 // 145681
Azt hol találom? A két venti között, alul, vagy felül? Mert 2-van.
Zselé08-06-2014 16:34:28 // 145680
Ez volt nekem is a baj két éve, szerintem előtét ellenállást kell cserélned, kb. 10e pénz volt, ha jól emlékszem, a cseréje 2 perc ;)
Attika0108-06-2014 15:36:36 // 145679
Sziasztok. Tud nekem tippet adni valaki, hogy miért csak 2-es fokozaton megy a hűtőventillátorom? Aktuátor sem tudja kapcsolni, csak a reléje kattan. Ha szemben állok az autóval, a bal oldali működik, a jobb oldali nem. Ha megcserélem a két ventin a csatlakozót, akkor működik a jobboldali is. Magyarul, a bal oldali csatiban van áram, a jobb oldaliban nincs. Akksi előtt lévő relék működnek, aktuátor tudja kapcsolni. Tippek?
GTPeti07-06-2014 22:29:29 // 145678
Kevés a LE??? :)) Tuningnál majd gondolj a váltóra és a kuplungra is.
Bull8807-06-2014 21:53:46 // 145677
Hali! 2.4 20v ből mit lehet kihozni ? Valamelyik cartársnak van esetleg chippelt autója?
GTPeti07-06-2014 16:57:41 // 145676
Nálam is pontosan ilyen fogyasztás szokott kijönni.
Zselé07-06-2014 13:51:50 // 145675
Szia, nekem ilyen van.

Nem gond neki, ha 4-5 fő is beleül és klímáztok is, viszont akkor én már emelkedőn nem szoktam 150 fölé kergetni, érezhetően nehezére esik.

Egymagam ülve benne klímával is és anélkül is kellemesen és rugalmasan gyorsul 180-ig hegyen-völgyön át, a vége 200 körül lehet, mikor milyen napja van.

Amit nagyon szeretek, az a nyomatéka. Sikolt a 215-ös gumi 2-ikban is, ha úgy akarom, és már 1500-tól szépen tol, viszont 1200-as fordulaton is elmászkálok 5-ikbe 60-al.

Legjobb fogyasztásom egy 500km-es úton (70% orszáút - 20% pálya - 10% város) 4.8l, de én főleg pesten használom, egész nap, dugóban is. Így télen-nyáron 6,5l szokott lenni.

(a gyorsulási tapasztalatokat természetesen egy ismerősöm mesélte, amikor kölcsön adtam neki a német autópálya egyes szakaszain... :P)
szasza(SW)07-06-2014 10:40:51 // 145674
6-ot nekem max télen eszik városban.4,6-5,5 között eljárok vele, igaz inkább a elkerülőket használom.
Pisti130007-06-2014 08:11:21 // 145673
Sziasztok!

Van itt aktiv debreceni selespeed tulaj? Egy kis segitseget szeretnek kerni.
A leheto legjobb az lenne ha jts selespeed tulaj lenne:)
Tuningman06-06-2014 23:22:14 // 145672
Meglehet szépen csinálni csak tudni kell, hogy honnan szerzi az ember a hozzávalókat :)
Kívülről majdnem hibátlant lehet csinálni de attól sajna még sem a belső, sem a futómű, sem a motor nem lest GTA. De tény, hogy érdemesebb ezzel foglalkozni mint az FL átépítéssel.
Tuningman06-06-2014 23:16:15 // 145671
Véletlenül kihagytam a sárvédőket, szóval az is csere.
Tuningman06-06-2014 23:13:03 // 145670
Meg a zárhidat és a keresztmerevítő sem egyforma de utóbbit pár hegesztéssel kompatibilissé lehet tenni.
Szerintem nem éri meg, mivel baromi sokba kerülnek az FL-es elemek, bontottan is és azért nem annyira kis meló.
zozo14506-06-2014 22:51:22 // 145669
Köszi, ha úgy alakul megkeresem:)
zozo14506-06-2014 22:50:34 // 145668
Nekem is volt 2.0TS :)
147-ben ugyanilyen 1.9 JTD-vel semmi bajom nem volt:)
Csak gondolom nehezebb a 156SW.
Városban 6 liter körül eszik?
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-06-2014 21:42:33 // 145666
Nem egy erőgép, de Manky ezen tud azért segíteni :)
osee_selespeed06-06-2014 20:07:34 // 145665
Biztos, hogy utángyártott kittből nem lesz olyan. De szerintem mutatósabb, mint egy facelift.
osee_selespeed06-06-2014 20:05:58 // 145664
Gumi, felni, futómű topik 17342 hsz. Ott vannak a gyári felnik, adatokkal. Onnan lehet válogatni.
szasza(SW)06-06-2014 20:00:35 // 145663
A nagyobb motor mindig erősebb,de fogyiban azért a 8V verhetetlen:)Mondhatom magam nagyon nagy családosnak mert hatan vagyunk,de nem panaszkodom még úgy se,hogy egy 2,0 TS-ből ültem "vissza" az 1,9 be. Le-ben 40 mínusz.Semmi gond nincs vele kicsit lendületesebben kell menni vele.2 éve én vezettem a kaposi konvojt,tavaly már nem engedték:)Azt vegyétek amelyik jobb állapotú ,az inkább fontos.
Zsolesz06-06-2014 19:59:56 // 145662
Szerintem a sima 156-ból sosem lesz GTA. Nem láttam még szépet.
sty06-06-2014 18:43:49 // 145661
Valaki meg tudja nekem mondani hogy a 156-os alfára mekkora ET-ü felni megy fel?
osee_selespeed06-06-2014 17:16:32 // 145660
Annyiért inkább GTA-sítás. :)
Alfa GT-Csaba06-06-2014 16:57:57 // 145659
egyszer érdeklődtünk az egyik havernak ez ügyben ,kb 300 ezerbe lett volna neki
Dévid06-06-2014 16:37:36 // 145658
Tudtommal a zárhídat, sárvédőket, stb. is.
JCsabi06-06-2014 16:21:42 // 145657
Sziasztok!

Ha valakinek van otthon elfekvőben egy eladó nem lyukas intercooler 1,9JTD-hez, akkor ne tartsa magában. Vevő lennék rá!
zozo14506-06-2014 15:31:12 // 145656
Sziasztok! A 116 lovas JTD motorral is jól megy a 156-os? Nem gond, ha megy a klíma és hárman négyen ülnek benne? Vagy inkább a nagyobb motor lenne jobb?
Qubi06-06-2014 13:43:23 // 145655
Sziasztok "cartársak"

Sajnálattal, de szép és rossz emlékekkel övezve, sajnos megváltam az én édes Alfimtól. Az az összetartás amit az alfásoknál tapasztaltam, hihetetlen. Alfi az egyik jóbarátom kezében kötött ki, így remélem, hogy szépen fogja kezelni a ménest...

Megszeretném köszönni mindenkinek, azt a rengeteg segítséget, amit a fórumozóktól és az itteni tagoktól kaptam...Természetesen itt bármikor elértek.

Üdvözlettel Qubi
Roll198306-06-2014 13:31:20 // 145654
Blogok között kell, hogy találj több ilyen műtétet.
Kispaksi06-06-2014 13:25:27 // 145653
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a 156 facelift elejét egy az egyben át lehet-e pakolni régebbi 156-ra? Ha jól látom csak a motorház,lámpák és az első lököst kell cserélni.
Tuningman05-06-2014 23:09:46 // 145652
Itt is jó nagy marhaságokat olvashatsz erről :(
2500-nél kapcsol és egészen 4000-ig tartja, utána lekapcsol.
Erre azért van szükség, hogy alacsony fordulaton is megfelelő dinamikával húzzon a motor.
A mágnesszelepen ellenállás méréssel lehet megállapítani, hogy működik-e.
Hiába nézegeted, hogy mikor mennyi feszt kap, mivel maga a az elektromágnes gyengülhet is, így képes a kapcsolótengelyt elereszteni mikor nem kéne.
Alfa GT-Csaba05-06-2014 23:05:19 // 145651
Nem lesz többé egr problémád ,és nem nyomja tele a szivósort korommal és a MAP szenzort
GTPeti05-06-2014 23:04:57 // 145650
Pl. hogy nem nyomja tele korommal a szívóoldalt?
Bull8805-06-2014 23:03:25 // 145649
Mivel lesz jobb az autó ha software esen kikapcsolom az egr t ?
Piritu - 1.000.00005-06-2014 16:00:16 // 145648
Nincs határozott fordulatszám, terheléstől függő. Sőt motortól is, az 1,6 kicsit lentebb, a 2.0 feljebb.
aranytl05-06-2014 13:06:18 // 145647
3000 fölött kapcsol, ECUscannel tesztelhető, nem kell pörgetni a motort.
Bilux05-06-2014 13:01:35 // 145646
Egy, de két részletben, hogy miért azt ne kérdezd gondolom a szerelhetőség miatt...
Bull8805-06-2014 12:18:33 // 145645
Fuhhh Köszönöm :S :D
Bull8805-06-2014 10:02:42 // 145643
Hali! Faceliftbe 2db pollenszűrő van ?
Liquid04-06-2014 23:37:27 // 145642
nem tudom pontosan, de 4000 felett az tuti
byfx04-06-2014 23:27:26 // 145641
A vez.modosito magnesszelepe milyen fordulaton kapcsol? Olyan hulyesegeket olvasok, hogy inkabb kerdezek. Neztem a csati feszultseget, 2500- ig 8,5 volt es nem valtozik. A kisebbik nyomta a gazt es elegge stresszelte a dolog, nem forsziroztam... Gondolom e folott, vagy kuka
Koszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.