Forum >> 156
Piritu - 1.000.00004-06-2014 20:54:58 // 145640
nagyT04-06-2014 20:53:20 // 145639
Akkor ő az albaalkatrészes :-) biztos ez a nickneve? beírtam de nem találtam.
Piritu - 1.000.00004-06-2014 19:55:54 // 145638
pl a fejlécben lévő Adok-veszek első hirdetőjétől, Erhard242-től :-)
Zotyy15604-06-2014 17:32:24 // 145637
Sziasztok!
Előfordulhat,az,hogy a számítógép nem ír ki hibát,de a lambdaszonda nem viselkedik úgy ahogy kéne ( menet közbeni üresjáratban nem esik vissza egyből 1000 re a fordulatszám ,hanem 2000 1500 1200 körül áll meg majd szép lassan eléri az 1000-et),ha előfordulhat akkor ez idézhet elő 10L+ fogyasztást?
98-as 1.6 ts!
Előfordulhat,az,hogy a számítógép nem ír ki hibát,de a lambdaszonda nem viselkedik úgy ahogy kéne ( menet közbeni üresjáratban nem esik vissza egyből 1000 re a fordulatszám ,hanem 2000 1500 1200 körül áll meg majd szép lassan eléri az 1000-et),ha előfordulhat akkor ez idézhet elő 10L+ fogyasztást?
98-as 1.6 ts!
nagyT04-06-2014 07:49:33 // 145636
Vezérlés szettet honnan szoktatok rendelni? 1.6 1998-ba kellene. anyi fajta árat látok rá.
T-3302-06-2014 22:29:48 // 145635
Sziasztok!
Hátha valaki tud segíteni.
Régóta olvasom a fórumot, de ilyen problémáról még nem hallottam.Az alany egy 2002-es 156 2.0 JTS.A tünetek a következők: erősebb gyorsításkor hangos karsogó hang kiséretében elmegy az erő, gyakorlatilag motorfék üzembe kerül.Ha több másodpercig a gázon hagyom a lábam akkor sípol, a MIL lámpa világít. Gépre dugva P0300-as hibát mutat (gyújtáskimaradás), a hibát lehet törölni.Élőadat figyelésekor az derült ki hogy ha "bekapcsol" a vezmód, akkor adja az ijesztő hangot, és olyan mintha elvenné a computer a gyújtást.
Hátha valaki tud segíteni.
Régóta olvasom a fórumot, de ilyen problémáról még nem hallottam.Az alany egy 2002-es 156 2.0 JTS.A tünetek a következők: erősebb gyorsításkor hangos karsogó hang kiséretében elmegy az erő, gyakorlatilag motorfék üzembe kerül.Ha több másodpercig a gázon hagyom a lábam akkor sípol, a MIL lámpa világít. Gépre dugva P0300-as hibát mutat (gyújtáskimaradás), a hibát lehet törölni.Élőadat figyelésekor az derült ki hogy ha "bekapcsol" a vezmód, akkor adja az ijesztő hangot, és olyan mintha elvenné a computer a gyújtást.
Zabbancs02-06-2014 19:42:14 // 145634
Sziasztok!
156 1.9JTD 8V esetén belső féltengely csukló megegyezik a két oldali?
Köszi!
156 1.9JTD 8V esetén belső féltengely csukló megegyezik a két oldali?
Köszi!
Hardy02-06-2014 14:31:53 // 145633
Én mikor Kispolakkal jártam és kerozint tankoltam /repülőgépes ezred el volt katona :-)))) / akkor csinálta ezt....:-) de szerintem a gyújtás kapcsoló lehet be égve vagy szethullva.
Csekesz02-06-2014 14:28:13 // 145632
Szia!
Èn egyszer jártam így, amikor nem ugrott vissza a kulcsszerkezetben a belseje, illetve volt olyan, hogy a kondenzátort a hifihez nem az aksi + ra kötötték hanem a gyújtásra, és kulcs kihúzása után amíg ki nem sült a kondi járt a motor.
Èn egyszer jártam így, amikor nem ugrott vissza a kulcsszerkezetben a belseje, illetve volt olyan, hogy a kondenzátort a hifihez nem az aksi + ra kötötték hanem a gyújtásra, és kulcs kihúzása után amíg ki nem sült a kondi járt a motor.
XX02-06-2014 13:57:14 // 145631
Sziasztok.Van bárkinek valami ötlete,hogy mi ez a hülyeség,hogy leállítom az autót,kiveszem a kulcsot és jár a motor??Köszönöm.
eastadam02-06-2014 13:09:21 // 145630
Köszi a tippet! Esetleg ajánlat ilyen középkonzolt (is) fóliázó cégre/mesterre?
Bull8802-06-2014 09:58:12 // 145629
3 fajtát dobott ki
Bull8802-06-2014 09:57:22 // 145628
Hyy !! Néztem ma lámpát faceliftes autómhoz (xenonos) és azt lattam , hogy bi-xenonos a lámpa , 23 fajtát dobott a bárdi , 2 bi-x volt 1 pedig sima foncsoros , én néztem a sajátomat hat csak a belső lámpák kapcdolnak fel refire . Van olyan akinek xenonos az autója , tapasztalatok esetleg van vmi trükkje vagy szimplán sima xenonos a lámpám ?
Bull8802-06-2014 09:18:17 // 145627
Mivel lesz jobb ha kikapcsolom ?
Bull8802-06-2014 00:17:07 // 145626
Hamarisan kiderül h működik e , de nem hiszem h működött mert kontroll fehler volt ami a befecskendezéssel van összefüggésben azt viszont a lambdaszonda figyeli , igazából egy erős tipp volt a hibára ami látványra igazolja is , azt h az is volt e a hiba hát majd jövő 7 .
Hardy01-06-2014 23:45:32 // 145625
Ez tenyleg uberdurva. Ez mukodott meg?
Hardy01-06-2014 23:42:22 // 145624
Van olyan auto ahol a betet szakad ki de ott azok kivannak konnyitve mint a kormanyon is. Ha megnezed a tetejen van egy db biztonsagi ovbol keszult szalag ami megfogja a tetejet, mikor felvagodik.
Hardy01-06-2014 23:38:22 // 145623
Azert torik kozepen, mert az also resze az alsoba a felso resze a felsobe marad. Igy nem tud tobb szaz kilometeres sebesseggel az arcodba csapodni a veletlenszeruen valahol levo patent.
byfx01-06-2014 22:19:40 // 145622
Csereltem en is.
Jo lenne egy kep a kinyilt legzsakrol, nem tudom miert allitom, hogy a betet szakad ki belulrol es nem a patent torik. Lattam, hogy ki van konnyitve a patent es joggal feltetelezheto is.
Jo lenne egy kep a kinyilt legzsakrol, nem tudom miert allitom, hogy a betet szakad ki belulrol es nem a patent torik. Lattam, hogy ki van konnyitve a patent es joggal feltetelezheto is.
GTPeti01-06-2014 22:00:25 // 145621
Az EGR-t nem takarítani kell, hanem HW/SW deaktiválni. ;)
Bull8801-06-2014 21:56:23 // 145620
Hali Cartársak ! EGR takarítás volt ma ..... aki akar látni egy jól elhanyagolt EGR t annak ajánlom a blogom :D ( nem találkoztam még ilyen retkes egr re huhhh) :D
Hardy01-06-2014 20:37:28 // 145619
Nem jol tudod. A patent torik ami a betet aljan van mert ki van konnyitve. Nekem a sok nyomkodastol magatol eltort. Azert csereltem es ha mar kivettem visszahajlitottam a takarot. Igy
byfx01-06-2014 20:31:50 // 145618
A regi tomitesre tettem hoallo szilikont es megszunt a csopoges!
Orom a kobon, koszi a megerositest megegyszer!
Orom a kobon, koszi a megerositest megegyszer!
byfx01-06-2014 20:27:30 // 145617
Tudtommal nem a patent szakad, hanem a betet szakad ki.
szasza(SW)01-06-2014 20:22:46 // 145616
Igazad van ,annyit tesztelték,hogy feláll a takaró sarka tőle:)))
Hardy01-06-2014 19:37:07 // 145615
Senki nem mondta hogy gondot okoz neki. De feltételezem hogy par műszerfalat felrobbantottak mire kitaláltak hogy olyan kell oda és nem a karpit bolha. De lehet hogy ok nem értenek hozza :-)))
mreni01-06-2014 14:43:45 // 145614
hagyjuk már,szerinted hamarabb szakad a műszerfal mint egy ilyen gagyi patent ami néha akkor is eltörik ha óvatosan nyúlsz hozzá? nonszensz
mreni01-06-2014 14:41:59 // 145613
tökmindegy,biztos,hogy nem okoz neki gondot :)
Hardy01-06-2014 09:28:52 // 145612
Ebben igazad van. Polonak meg abban hogy konnyu mas f@szaval a csallánt verni. Ne legyen szukseg ra hogy nyiljon soha az eletben de ha nyilik valoszinu nem te ulsz ott, es ha nem a patent torik ahogy a gyari, vagy nem ugy ahogy kene, es visz magaval egy darab muanyagot vagy csak a patent torik szogletesen es beleall az ott ulo fejebe vagy kiuti a szemet amire tudom kevesebb az esely mint egy lotto otosre akkor utana lehet fejet vakarni.
Lattam en mar sok ganyolast autoknal amiknek a hianyossagai baleseteknel jonnek elő.
Lattam en mar sok ganyolast autoknal amiknek a hianyossagai baleseteknel jonnek elő.
szasza(SW)01-06-2014 07:34:45 // 145611
Gondolom akkor már szedtél le pár ajtó kárpitot és ott se kelet megszakadni,hogy kijöjjön ez a bolha,legalábbis nekem nem.Egy légzsáknak meg nem ellenfél,de kár ezen rágódni.Mindenki úgy oldja meg ahogy akarja:)
Poló01-06-2014 00:26:55 // 145610
Ezzel csak annyi a probléma, hogy amikor nyílik a lufi, akkor a patent elszakad, mivel ki van könnyítve a nyaka. Nálad meg majd lehet a műszerfal fog törni egy légzsák nyíláskor. Biztos olcsóbb lesz akkor műszerfalat cserélni, mint most gyári patentot venni.
Én darabját 1000 ft-ért vettem.
A jobb oldali patent inkább ajtókárpitba való, de oda sem tökéletes, mert zörög tőle a kárpit. Már megvannak a 4 ajtóhoz a gyári új patentok, majd valamikor kicserélgetem őket.
Én darabját 1000 ft-ért vettem.
A jobb oldali patent inkább ajtókárpitba való, de oda sem tökéletes, mert zörög tőle a kárpit. Már megvannak a 4 ajtóhoz a gyári új patentok, majd valamikor kicserélgetem őket.
Hardy31-05-2014 23:33:43 // 145609
Csak az a baj, hogy nem kijönni kell neki hanem eltörni, mivel a gyári ki van könnyítve.
Szorakozni én is szoktam :-)
Én Erhardnal rendeltem És így csináltam meg!
Szorakozni én is szoktam :-)
Én Erhardnal rendeltem És így csináltam meg!
Vinnie31-05-2014 22:46:04 // 145608
Pedig jöhetne! :D
mreni31-05-2014 22:11:08 // 145607
áá inkább nem :D
GTPeti31-05-2014 22:10:37 // 145606
Tyűha, még a végén kitalálod. :)
Nem mellesleg véletlenül eltrafáltam a K-t és még 56 is van benne!!
Majd holnap keresek valami kellemes kis képet ebből az alkalomból.
Nem mellesleg véletlenül eltrafáltam a K-t és még 56 is van benne!!
Majd holnap keresek valami kellemes kis képet ebből az alkalomból.
GTPeti31-05-2014 22:08:56 // 145605
Pedig betehetnéd. :))))
mreni31-05-2014 22:01:35 // 145604
most belinkelhetnék ide egy videot,amin nem túl szomjasan tesztelünk egy 147 kormány légzsákot,de inkább nem teszem :D pedig jól szemlélteti a cucc erejét
Vinnie31-05-2014 21:59:44 // 145603
Szerencsére... :)
mreni31-05-2014 21:57:51 // 145602
ezek szerint még nem láttatok légzsákot üzem közben... :)
Dévid31-05-2014 21:57:26 // 145601
Magamból induljak ki?
szasza(SW)31-05-2014 21:53:05 // 145600
Garázs-autó Autó-garázs Egy autót?:)
GTPeti31-05-2014 21:42:30 // 145599
Tippeljetek, hogy mit szedtem ma elő a garázsból? :)
Vinnie31-05-2014 21:40:05 // 145598
Akkor jól van. :)
szasza(SW)31-05-2014 20:50:58 // 145597
Amibe bezúzod a patentot, olyan minőségi műanyag ha nyílik a légzsák simán kiszakad a patent belőle:)
szasza(SW)31-05-2014 20:45:51 // 145596
Könnyeben kijön mint az elődje, legalább is könnyeben kihúzgáltam ezeket.
Vinnie31-05-2014 19:52:13 // 145595
Ne kelljen kipróbálni! :)
mizooo31-05-2014 19:46:59 // 145594
Ez a bajom nekem is, hogy ha erősebb patentot teszek oda akkor később fog nyílni mint kellene és az baj :)
Vinnie31-05-2014 19:45:35 // 145593
És ki is nyílna a légzsák, mikor kellene neki?
szasza(SW)31-05-2014 19:42:55 // 145592
Vinnie31-05-2014 19:40:34 // 145591
Alfa-Fiat szervizben. Valami 500-1000Ft rémlik darabjáért.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?