Forum >> 156

Alfista10-01-2006 11:47:44 // 3003
Úgy látom hasonló hullámhosszon vagyunk!:)))
Peti16V10-01-2006 11:46:26 // 3002
:))))))) Nem semmi, nagyon hasonlítanak! Ezt a véletlent! Pedig nem beszéltünk össze, ugye?! :))
Alfista10-01-2006 11:44:11 // 3001
Gratula!!! Én sajnos lekéstem.
Alfista10-01-2006 11:43:24 // 3000
Íme az álom tárgya:
Peti16V10-01-2006 11:43:24 // 2999
HAPPY 3K!

Alfista10-01-2006 11:41:26 // 2998
Igen. Én meg 2,5 V6 után sápitozok. Szóval tudod hogy van ez! Az ember mindig többet akar.
Peti16V10-01-2006 11:37:57 // 2997
A baj az, hogy az enyém soha nem fog úgy menni semmilyen gyertyával mint egy kétezres! :)) Neked Briskből a sportgyertya van?
Alfista10-01-2006 11:31:04 // 2996
Ebben is van igazság, de ennyire nem ment akkor sem, amikor 63 e. volt benne. Meg ültem más 156-os 2.0 -ban is.
Peti16V10-01-2006 11:29:40 // 2995
Mostanában én is OMV-nél tankolok, de mindig csak ugyanannál a kútnál, tapasztalatból. Szerintem a lényeg azon van, hogy ki üzemelteti a kutat, nem az hogy milyen márka neve alatt fut. Régebben csak egy bizonyos Shell kútra jártam, de lecserélődött a banda és azóta nem érezem jónak az autót és többet is fogyasztott. A 98-assal egyébként nekem semmi pozitív észrevételem nem volt. A VPowerben szeleptisztító adalék van, amire semmi szüksége egy normálisan működő motornak. Max annyi előnye lehet ennek a benyának, hogy állítólag a németektől hozzák. Persze a kúton már ezt is mahinálhatják és innentől kezdve nincs értelme az egésznek.
Peti16V10-01-2006 11:20:12 // 2994
Egyébként, csak a tisztánlátás kedvéért, az NGK nem azért megy el 100e km-t mert NGK, hanem mert platinabevonatú az elektródája. A sima hétköznapi NGK gyertyákat ugyanúgy ki kell cserélni 15-20e km-enként, mint bármelyik másik gyártó gyertyáit.
Peti16V10-01-2006 11:14:35 // 2993
Nem lehet, hogy csak az elhasználódott NGK után érezted jobbnak a Brisk-et?
Alfista10-01-2006 10:47:46 // 2992
BF156! Abban nagy igazságod vagyon, hogy az NGK-nál nincs jobb! De olcsóbb és 30000 km-ig talán jobb hatásfokú van. Tapasztalatból beszélek. A Briskeket én 2000/db vettem és jobban húz vele a gépezet. Az NGK viszont jóval tartósabb, én 115 ezret mentem a régiekkel. Igaz ekkor már nagyon harmatos volt.
csocsi10-01-2006 10:44:54 // 2991
Igen, ő kkísérletezett a direktszűrővel is. Neki nem jött össze és akkor jött ez a megoldás, neki nagyon bejött :-))
Alfista10-01-2006 10:40:24 // 2990
Valóban Moltib kolléga adott tanácsot nekem is. Egyébként picit jobban megy, picit mélyebb a hangja és pár decivel kevesebbet fogyaszt. De mindez érezhető és nincs lutri, mint a direktszűrőnél. Ja és a szűrőházban lévő Venturi csövet is ki kell venni!
csocsi10-01-2006 10:33:12 // 2989
Már ha kiveszik úgy gondoltad? .-))
csocsi10-01-2006 10:32:41 // 2988
Nekem is el van tüntetve, de az előző tulaj másként oldotta meg a dolgot :-))
András bácsi10-01-2006 10:22:41 // 2987
Csökken a szívóoldali ellenállás, és emiatt állítólag jobban megy. Hogy mennyit számít nem tudom.
Poló10-01-2006 10:16:33 // 2986
Alfista is. Tegnap láttam Ronnie oldalán, hogy neki BMC CDA van az autójában. Megkérdeztem tőle, hogy jó -e. Meg utaltam neki erre a dologra is.
csocsi10-01-2006 10:12:11 // 2985
Valami rezonátor doboz, a csendesítés a lényege ha jól tudom :-)) De erről Moltib tudna többet mondani, ő már kicserélte és körbejárta a témát :-))))
FoToS10-01-2006 09:11:37 // 2984
Ez micsoda tulajdon képpen?
csocsi10-01-2006 08:49:52 // 2983
Úgy látom más is meg akar szabadulni ettől a doboztól :-)))
Ronnie09-01-2006 23:48:26 // 2982
Poló, leszedtem neked képeket a műveletről!

T.spark szívócső:

V6 szívócső

ide kell bedugni ;o)

élőben:
FoToS09-01-2006 22:12:16 // 2981
Jó 8 nektek is :-)
Poló09-01-2006 22:07:14 // 2980
Jó éjt neked is.
Pat09-01-2006 22:04:20 // 2979
Jó éjt mindenkinek!!!
FoToS09-01-2006 21:59:08 // 2978
Isten ah angja kibaszott jó igy a remus kipufogóval,nem tudom alpba milyen ,de szépen muzsikál. AZ igazság az.hogy 2 hete van nálam a gép enni szeret,de egy ilyen zenekart itani is kell. Szép szeretem,de kell egy jobb alsó lengőker mert ezt a ropogást már nem birom :-( Milyen gyertyát ,akkor hol mennyi?
Poló09-01-2006 21:51:10 // 2977
Nekem még van pár km addig. Most járok 75ezernél. De majd csak az NGK jöhet szóba.
BF15609-01-2006 21:49:02 // 2976
Az T.S.-hez való NGK gyertyától nincs jobb!! Amit sajna az ár is mutat!! Bármilyen sportgyertyát veszel az már csak butítás!
Pat09-01-2006 21:35:05 // 2974
2.5 V6-od van ez érdekel, most gondolkodom, hogy váltani kéne ilyenre. Ha tudnál erről néhány szót: milyen, hogy megy, szervízelés, elégedettség, milyen sűrűen iszik?
Poló09-01-2006 21:34:43 // 2973
Szerintem NGK-t vegyél. A Bosch cuccokat kerüld nagy ívben. Van itt olyan, aki sportgyertyát tett az autójába, de az TwinSpark volt.
Zsolesz09-01-2006 21:34:28 // 2972
Szerintem valami frankót tegyél bele akkor :))
FoToS09-01-2006 21:31:56 // 2971
Milyen gyertyát ajánlanátok v6-ba? Gondoltam veszek valami sporgyertyát a kicsikébe :-)
Pat09-01-2006 21:23:10 // 2970
Meg azé', hogy nehogymá olyat tankoljak, mint a buzukisok!
Poló09-01-2006 21:20:54 // 2969
Én kétszer tettem bele VPowert. Mostanában OMV-nél tankolok. Egyszer próbáltam az OMV 100-ast. Nem vettem észre különbséget a 98-ashoz képest.
Pat09-01-2006 21:19:38 // 2968
Szerintem jobb, ha másért nem akkor azért, mert egy kutas haverom azt mondta, hogy azzal nem "buherálnak" a kuton, mert nem éri meg, mert kevés fogy belőle.
Poló09-01-2006 21:18:37 // 2967
Sokkal könnyebben lehet elindulni az autóval. Egyszer próbáld ki. Sokkal jobb, az a pár Ft nem számít.
Pat09-01-2006 21:17:57 // 2966
Nem, máshonnan ismerem az Öreget
BF15609-01-2006 21:16:32 // 2965
De miért jó 98-at tankolni???
BF15609-01-2006 21:15:31 // 2964
Csak nem közlekes voltál?
Pat09-01-2006 21:10:58 // 2962
Olvasd végig: AGIP kútnál 98-as oktánszámú benzint tankolok!!!
BF15609-01-2006 21:09:08 // 2961
(dr. F. L.) = csinifiu ???
BF15609-01-2006 21:07:53 // 2960
95 V-Power minden csak nem injektor tisztítóó!!! A legjobban adalékolt üzemanyag. A legtöbb gyanta ennél rakódik le!!! Ezt buktátok:P
Pat09-01-2006 21:05:13 // 2959
Az injektor tisztítóval nincs semmi baj, benzineseknél arra kell figyelni, hogy olyan trutyit öntsél bele a benzinbe, ami elégve nem hoz olyan égésterméket ami eldugítaná a katalizátort, én még nem használtam injektor tisztítót, de szerintem nem is fogok. 95-ös V-Powert én is próbáltam, de nem vettem észre külömbséget a normál 95-vel összevetve, viszont arra rájöttem, hogy az áráért tudok tankolni más kútnál 98-at. Mivel Olasz a verda, legyen benne olasz benzin, ezért döntöttem az Agip 98-asánál.
Poló09-01-2006 20:34:57 // 2958
Én eddig egyszer vettem bele egy injektor tisztítót. Semmit nem vettem észre. Párszor tankoltam a Shell-nél 95-ös V-Powert. Abban is van valami injektor tisztító adalék. Abban sem láttam semmi jót.
Pat09-01-2006 20:23:10 // 2957
Tapasztalat: BME motorokkal foglalkozó prof.-a (dr. F. L.) tesztelési tapasztalatai kötetlen beszélgetés keretében.
Alfista09-01-2006 18:19:11 // 2956
Pedig ilyenek reklámjával is tele a média! Én még nem próbáltam semilyen adalékot, de biztos van olyan, ami megfelelő. Tapasztalat?.....
Pat09-01-2006 17:48:34 // 2955
Itt is üdv mindenkinek! Ne higgyetek semmilyen csodaszerekben! Az üzemanyag adalékot az iménti példa szerint csak-csak meg lehet úszni, de bele se merek gondolni, hogy mit tud csinálni egy hasonló kaliberű motorolaj adalék!!!
csocsi09-01-2006 10:06:50 // 2954
Basszus :-(( Az összes ilyen gyártót agyon kéne lőni :-)) Ennyit a reklámról :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.