Forum >> 156

Hakesh10-06-2012 20:40:22 // 128642
Nekem is előjött a mondhatni tipikus problémám, hogy mikor gyújtást adnék, nem alszik ki a kulcs lámpa ás nem tudok indítani. Pár próbálkozás után viszont beadja. Mégis elég idegesítő a jelenség.
Külföldi ( http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/100976-156-immobiliser-fault.html )és helyi olvasmányok azt javasolják, hogy első körben a csatlakozókat kell szétszedni, nem e szennyeződöttek, esetleg kontakt spray és újra összedugni.

A kérdésem az lenne, hogy hol találom ezeket a csatikat és hol/hogyan férek hozzájuk?

Előre is köszi!
gecsa10-06-2012 20:20:41 // 128641
Szerintem sem lesz nagy gond...lehet csak egy csavar lazult fel...;) jartam mar igy...
Csöri10-06-2012 20:01:44 // 128640
A betöltő csavar egyben a nívócsavar is. Külön pálca csak a dízeleknek és a V6 nak van.
Frucsi10-06-2012 19:15:38 // 128639
1.6 TS 2002es difi olajszint jelzőt merre találom, honnan érem el?
Kösziiii Srácok!
sparco10-06-2012 18:37:07 // 128638
Megpróbálom, bár nem könnyű hozzáférni!
Remélem Én is, hogy nem nagy gond...
mreni10-06-2012 18:00:26 // 128637
vedd ki a légszűrőt és nézd át az egész szívó rendszert,valami apró kis hiba lesz csak szerintem
mreni10-06-2012 17:59:19 // 128636
meg lehet próbálni,hogy van-e hibakód illetve valami eltérő értéket látsz-e üzem közben.
sparco10-06-2012 17:57:42 // 128635
Rájöttem, nem a szeleppel lesz a gond... pedig valami olyan alkatrész csinálhatja ezt a kerepelő hangot, amin keresztül megy a levegő sztem... csak nehogy a turbó legyen...

Ki lehet ezt mér FES-l? Mert már abba sem vagyok biztos, hogy honnan jön a kerepelés...
Zotya 16410-06-2012 16:40:32 // 128634
Ez hová ,merre lesz?? :)
Abarai10-06-2012 16:34:03 // 128633

Csak a kép maradt le. :)
Abarai10-06-2012 16:33:10 // 128632
Valami készül Ari kezei között...
gecsa10-06-2012 15:49:10 // 128631
a deviltuning.hu oldalon van néhány,de azok max csak hasonlók... esetleg íbéj..
admirális10-06-2012 15:34:22 // 128630


Jó hétvégét a típustársaknak!
redbull9010-06-2012 14:57:05 // 128629
Győrben tud valaki megbízható szervizt vagy esetleg maszek, hozzá értő....
Vezérlést kellene cserélni szíj, vez.görgő, fesz.görgő, vízpumpa megvan csak valakinek el kéne végezni a piszkos munkát :D
Szabeee10-06-2012 13:22:31 // 128628
én sem találtam sehol, nekem is jól jönne :)
mreni10-06-2012 12:53:02 // 128627
nem tudom milyen szelepre gondolsz,egy fénykép sokat segítene :D
eléggé másnap van,kicsit le vagyok lassulva :/ :D
admirális10-06-2012 12:11:01 // 128626
Vagyis a kosz nem fog érintkezni a ragasztóval.
admirális10-06-2012 11:53:07 // 128625
Örülök az örömödnek, egyébként rosszul írtam meg a hozzászólást, gecsától akartam kérdezni, mert én reklámdekorációkkal foglalkozok, és ott rendszeresen kiszúrjuk a buborékokat, nincs ezzel gond, ha kinyomod alóla a levegőt, fel fog tapadni, és nem fog érintkezni a ragasztóval.
slideshow10-06-2012 11:44:28 // 128624
Ha hajszaritoval melegiti a a foliat mikozben kiszurja, akkor nem. Pesze nem kolbasztoltovel kell megszurni :)))
redbull9010-06-2012 11:39:41 // 128623
Tudom h tűvel lehet megcsináltam ahol találtam rajta...
Amúgy nem ezzel foglalkozom, most csináltam elsőnek kipróbáltam és nekem tetszik néhány bubit elnézve..
Kíváncsi vagyok meddig fogja bírni, de így is megérte meg mégse fizettem érte 30-40 ezreket...
Mondjuk egy légcsatornás carbon fóliát egyszerűbb lenne felrakni ott tuti nem lennének bubik :D
admirális10-06-2012 10:53:27 // 128622
Miért? Te is ezzel foglalkozol?
eldiablo15610-06-2012 10:47:10 // 128621
Sziasztok! Láttatok már ilyen hátsó lámpát? Hol lehet ilyet kapni? Már mindenhol kerestem de nem találom, vagy esetleg gyártatni?
Frucsi10-06-2012 10:32:11 // 128620
Sziasztok!

Váltó-difi olajnívó csavart hol találom, honnan érem el, mi kell hozzá?(imbusz?)
Előre is köszi!
Szép napot nektek!Üdv!
Tackry10-06-2012 10:24:14 // 128619
Ide is beírom, hátha valaki...:)

A 156-omra keresek 17-es felniket, lehetőleg feketét, ezüst-feketét, vagy még a grafit jöhet szóba.:)

Gumi is kellene rá, de azt vagy újat veszek, vagy tényleg alig használtat, mert nálam rendesen használatban van az autó, jó lenne, ha nem egy-két szezonra lenne elég.:)

16-os ezüst felniket és téli gumikat is szívesen megnézek, bár az őszi projekt, de a jó vétel mellett nem szokásom szó nélkül elmenni.;)
gecsa10-06-2012 09:32:18 // 128618
csak ott majd bejut a kosz,meg a víz alá..
admirális10-06-2012 02:16:01 // 128617
A buborékokat tűvel kell kiszúrni.
Vikking 31109-06-2012 23:45:09 // 128616
JTD-ben nincs vezmód.

A másik, hogy annak csak nagyon ritkán van más hatása, mint az indításkori dejzelesség...
redbull9009-06-2012 23:39:27 // 128615
Elkészültem a tetővel :) megvolt a tanuló pénzem, néhol picit levegős lett de nagy izzadások árán összejött.. nekem tetszik és megfelel, akinek meg nem az nem néz rá ;-)

Készülődés
Fólia széleit a gumi perem mögé onnét biztos h ne jön ki :P
És a végeredmény :)
sparco09-06-2012 22:33:53 // 128614
Az pontosan a motor melyik részén található? Nincs egy robbentott rajz erről esetleg, hogy jobban átlássam? Nálam az a gond, hogy állandóan csinálja, hidegen, melegen... :S És mondom, 90km/h környékén, már zavaróan ráz az egész.... persze nem járkálok vele... szépen hazajöttem, aztán várjuk a szebb napokat...
Lambi15609-06-2012 21:56:06 // 128613
Esélyes hogy tévedek, de szerintem vezérlésmódosító lesz. Nekem az kerepelt, bár nem folyamatosan csupán indítás után 3-5másodpercig. De ismétlem, ez csak tipp.
GTPeti09-06-2012 17:40:30 // 128612
Legújabb fogyasztásadatom: 5,63 l/100km. B)

Lájtos pálya, országút és némi "kihalt város".
sparco09-06-2012 15:39:24 // 128611
90 felett meg úgy viselkedik az autó 5.-ben, mint ha lassan mennék, de sokadik sebességbe... rázkódik az egész...
sparco09-06-2012 14:04:03 // 128610
Üdv!
Valaki tudna segíteni? A motorral szemben állva, jobb oldalról, vagy a motor mögül (nem kivehető tisztán a helye), csúnya kerepelő hang hallatszik. Van a motor oldalán egy kis szelepféleség, amit ha benyomok, akkor lentebb megy az alapjárat és a kerepelés elhalkul teljesen. (annak teljesen nyitott állásban kell állnia?)
+ ha a levegőszűrő csövét összenyomom, szintél elhalkul a kerepelés, mihelyst kevesebb levegőt kap a motor...
A kerepelés hangossága arányban van a fordulatszám nagyságával!!!

Valakinek valami 5let? Kábeleket, csöveket nem láttam, hogy le lennének csúszva...
Dévid08-06-2012 23:32:42 // 128609
Kösz. :)
gecsa08-06-2012 19:25:54 // 128608
jah..:D:D:D
a lényeg az,hogy ezen a verzión sem tudsz állítani,legfeljebb megállapítható,hogy mennyit csal...
GTPeti08-06-2012 17:40:57 // 128607
Akkor ez most egy felesleges flame volt? B)
gecsa08-06-2012 17:27:37 // 128606
némivel...az most kb 23 éves..:D:D:D
GTPeti08-06-2012 17:26:05 // 128605
A 156 ennél már modernebb.
gecsa08-06-2012 17:23:57 // 128604
volt toyotám anno,az 1es gyújtásjelről dolgozott..
gecsa08-06-2012 17:22:39 // 128603
én azt csak viccből írtam...félreértés ne essék,nincs tekerő...:D:D:D
GTPeti08-06-2012 17:21:49 // 128602
A gyújtásról? Az lenne még gáz. :) Szerintem az ECU-tól kapja digitális, vagy legalábbis frekvenciajel formában. De most emiatt nem merülök el az eLearnban.
GTPeti08-06-2012 17:20:24 // 128601
"hátul van egy tekerő rajta...:D:D:D"
Tényleg? Az érdekes. Egy - nem nagypontosságú- frekvenciamérőt nem értem 2012-ben hova kell potméterrel kalibrálni. Úgy gondoltam van benne egy kvarc, így elméletileg 0,0...1% pontossággal jelezheti ki a fordulatszámot. Vagyis messze pontosabban, mint amire szükség lehet. Meglehet, hogy hibás volt a feltételezésem.
(Az világos, hogy a digitális technika kora előtt, miért "analóg elven" mértek a fordulatszámmérők. Vagyis a régieket tényleg potival lehetett finomhangolni.)
gecsa08-06-2012 17:04:24 // 128600
hátul van egy tekerő rajta...:D:D:D

ha gyújtásról szedi a jelet,akkor érdekes lesz állítgatni..már ha lehet..
GTPeti08-06-2012 16:55:08 // 128599
"talán vissza kell kissé állítani"
Igen, ezt maximum szoftveresen lehet... ha lehet. Mindenesetre többe kerülne, mint venni egy másik bontottat.
pmolnar08-06-2012 15:56:07 // 128598
Szeva!

Na mivel én adtam el úgy illik ha amit tudok segítek.
Mondtam, hogy 1.6-2.0 TS-be való.
A fordulatszámra nem gondoltam, de ennek is utána kérdeztem a mutatót be lehet oda állítani, hogy miként azt nem tudom...még:(
(talán vissza kell kissé állítani, ha szétszeded)
Nekem 85kW és 135-nél 1500 és 120-nál 1500 és 1250 között van a fordulat, alapjárat meg 700vagy 800.

Ha sehogyse megy akkor cseréled az egészet(de tudod mi volt a hiba oka:)...Nekem 5e. volt a bontott...
Saca08-06-2012 15:42:17 // 128597
Mondjuk amennyi látszik belőle az nem tűnik töröttnek. hátha őt egy darabban sikerült visszavenni.
GTPeti08-06-2012 13:26:18 // 128596
A cikk első képe... Jajj :(((

Ezt a kibelezem, széthajtom, félig elbontom, felgyújtom mentalitást abszolút nem értem. Mondjuk azt sem, ha valaki 10 éves hitelre vesz fel egy autót. Nagy hülyének kell ehhez lenni. (OK, ez már önmagában egy enyhe magyarázat, a gusztustalan rongálásukra.)
JCsabi08-06-2012 13:07:22 // 128595
Köszi. Délután megpróbálkozok vele.
mizooo08-06-2012 13:04:22 // 128594
Elég jók a bolhák, nekem a hátsó ajtónál több szerelést is kibírtak gond nélkül pedig 98-as a gép.

- Elektromos ablak kapcsolópanelt ki kell szerelni (gumi allat a csavarok), ha ez kint
van
alatta is van 2 csavar ami a kárpit részt odafogja az ajtóhoz.
- Belső kilincsnél kis fedelet kipattinatni ott is egy csavar
- Hangszórórrácsot kipattintani hangszórót kiszerelni, hangszóró alatt is van pár
csavar
- Jöhetnek a patentok ha lehet alúlról megkezdve óvatosan megfeszítve
- Belső tükörborítást lepattintani óvatosan mert könnyen törnek a peckek
- Az ablaknál csak rá van akasztva egy müa peremre arról le kell kasztani
- Az alatta levő papírszerű borítást én óvatosan lefejtettem, majd a végén takony
ragasztóval visszaragasztottam.

Remélem nem hagytam ki semmit, good luck
JCsabi08-06-2012 12:55:40 // 128593
Hali!

Nincs valakinek leírás, esetleg fénykép ajtókárpit leszedéséről? Nehéz leszedni? Nem törnek a bolhák?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.