Forum >> 156
fony7219-01-2012 17:51:53 // 125554
	Én konkrétan nem tudnám megmondani egyiket sem, hogy hol van, de villámgyorsan hozd el a gépet azoktól a szerelőktől ha az életben még működni akarod látni!
	
Bakelyt19-01-2012 15:17:44 // 125553
	esetleg megtudnad mondani hol van az alapjarati motor vagy a fojtoszelephaz, nem masert de a szerelok ugy nezik mint egy ufo-t es huzak a szalyukat hogy alfa, es mar nagyon idegesit
	
Szabi(kispalinagyobbikfia)19-01-2012 15:10:25 // 125552
	alapjárati motor gyanús... de tisztítsátok meg a fojtószelepházat... hátha az is elég...
	
Bakelyt19-01-2012 14:56:10 // 125551
	Udv,
Egy jo haverom vett maganak egy 156-ost, 1999, 1.8 16V Twin Spark. Megy mint az allat. A gond az vele hogy alapjaraton 1000 es 2000 rpm mozog mikor felporog mikor nem, Mi lehet a baj vele? 3 szerelonel voltunk mar vele es nem tugyak mi a baja :-( .
Nekem mikor a 145-nel ingadozot az alapjarat akkor a legtomegmero volt a ludas. Megnesztuk nala is (pont olyan mint az enyem) es az enyemel is ugy csinal + eszre vettuk hogy a ventilator nem indul be 90 fok folott. Esteleg tugya valaki hol van a kapcsolo "valami" a motorterben ami inditya?
A valaszokat elore is kosznom
	
Egy jo haverom vett maganak egy 156-ost, 1999, 1.8 16V Twin Spark. Megy mint az allat. A gond az vele hogy alapjaraton 1000 es 2000 rpm mozog mikor felporog mikor nem, Mi lehet a baj vele? 3 szerelonel voltunk mar vele es nem tugyak mi a baja :-( .
Nekem mikor a 145-nel ingadozot az alapjarat akkor a legtomegmero volt a ludas. Megnesztuk nala is (pont olyan mint az enyem) es az enyemel is ugy csinal + eszre vettuk hogy a ventilator nem indul be 90 fok folott. Esteleg tugya valaki hol van a kapcsolo "valami" a motorterben ami inditya?
A valaszokat elore is kosznom
fony7218-01-2012 21:37:28 // 125550
	Hogy a varjak a beleivel a határt mérjék!!! 
Még neki állt ott nekem kiabálni a süketje. Aztán mondtam neki, hogy itt csak én kiabálhatnék és ha nem veszi vissza de villámgyorsan a hangerőt, akkor bizony komoly sérüléseket is szerezhet, míg kiérnek a zsarvak. A haver már nyúlt is a torkáért. Nem bánom, de ezek a germánimádók kissé el vannak telve magukkal (tisztelet a kivételnek).
Na mindegy, ez van.
	
Még neki állt ott nekem kiabálni a süketje. Aztán mondtam neki, hogy itt csak én kiabálhatnék és ha nem veszi vissza de villámgyorsan a hangerőt, akkor bizony komoly sérüléseket is szerezhet, míg kiérnek a zsarvak. A haver már nyúlt is a torkáért. Nem bánom, de ezek a germánimádók kissé el vannak telve magukkal (tisztelet a kivételnek).
Na mindegy, ez van.
GTPeti18-01-2012 21:02:31 // 125548
	Részvét!! :((
	
fony7218-01-2012 21:00:18 // 125547
	Kösz!
Tudom, tudom de egyelőre bontott cuccokban gondolkodom. Persze amiből muszály újat venni, abból új lesz. Mindenképp meg kell várnom a biztosító kérfelmérését. Holnap alá fekszem, megnézem pontosan mi minden sérült, aztán meglátom.
	
Tudom, tudom de egyelőre bontott cuccokban gondolkodom. Persze amiből muszály újat venni, abból új lesz. Mindenképp meg kell várnom a biztosító kérfelmérését. Holnap alá fekszem, megnézem pontosan mi minden sérült, aztán meglátom.
NGC18-01-2012 20:50:15 // 125546
	Részvét :(
Keresd Erhard 242-t alkatrész ügyben.
	
Keresd Erhard 242-t alkatrész ügyben.
fony7218-01-2012 20:36:26 // 125545
	
Hibabejelentést szeretnék tenni.
Ma sikeresen megtörte a szépséges Alfámat egy nyálas kis FOSvágenes buzigyerek a fostalicska Polojával. Az idiótája nem győzte bevenni a kanyart és elkapta a bal hátsó kerekemet. Kiszakadt a futómű. Hátsó ajtó, küszöb, ajtó mögötti sárvédőív horpadt. A két felni találkozott össze elég pontosana peremén, így az is deformálódott.
Ha esetleg valakinek volt hasonló problémája - futóműcsere - akkor szívesen vennék sacc/kábé árbeli infókat használt cuccosról. A fényezést megoldom, az nem probléma. Inkább az alkatrész árak érdekelnének.
Megpróbálok képet feldobni, hátha így jobban tudtok saccolni.
Az idióta barma!!!
Lacci18-01-2012 19:42:20 // 125544
	Tervbe került, egy új alfa vásárlás a családba, és abba szeretnénk a motort tenni.
maga a kocsi, 2004-es, és gyárilag is egy 2.0 JTS-el van szerelve.
	
maga a kocsi, 2004-es, és gyárilag is egy 2.0 JTS-el van szerelve.
GTPeti18-01-2012 19:31:00 // 125543
	Milyen okból keresel új motort?
	
Lacci18-01-2012 19:17:25 // 125542
	Hali CARtársak!
Kéne egy kis help!
Komplett motor keresnék, lehetőleg 2.0 JTS-t!
Vagy, esetleg keveset futott 2.0 TS-t
Köszi mindenkinek!
Ja, ajánlatokkal bombázzátok a falam plíz! :)
	
Kéne egy kis help!
Komplett motor keresnék, lehetőleg 2.0 JTS-t!
Vagy, esetleg keveset futott 2.0 TS-t
Köszi mindenkinek!
Ja, ajánlatokkal bombázzátok a falam plíz! :)
mreni18-01-2012 19:03:13 // 125541
	megoldódott,kap egy fix 30/30-as ültető szettet(rugó/gátló)
	
mreni18-01-2012 17:26:38 // 125540
	Srácok!
nincs valakinek elfekvőben egy szolid ültetőszett? :))
Szétborítottam a 156 első futóművét és egy karika le volt törve a rugóból.....
	
nincs valakinek elfekvőben egy szolid ültetőszett? :))
Szétborítottam a 156 első futóművét és egy karika le volt törve a rugóból.....
Imyx17-01-2012 19:29:32 // 125539
	Köszi.
	
Imyx17-01-2012 19:29:05 // 125538
	Nem tudom mióta, de gyárt. 30 e ft körül van, mint a TRW. 
Köszi!
	
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2012 18:03:22 // 125537
	TRW a gyárija...
	
Zsolt8517-01-2012 17:48:20 // 125536
	Ez teljesen korrekt. Aki ennyit használja, ezekkel számolhat. A motor tényleg nagyon bevált darab, a többi meg kopik és kész, meg egyszer minden elromlik :) A km pedig ehhez reális.
	
Ferke17-01-2012 16:18:10 // 125535
	Alsóból nagyjából jó a trw szerintem. Az alsó lengőkar nem annyira gyenge pont, mint a felső. Marellivel nincs is tapasztalatom...mióta gyárt egyáltalán lengőkart??
	
Imyx17-01-2012 16:10:28 // 125534
	Melyik első, alsó lengőkar jobb, Marelli, vagy TRW? :). Thanks.
	
Ferke17-01-2012 15:50:19 // 125532
	(na, inkább oda is írtam a végére, biztos, ami biztos:) )
	
Ferke17-01-2012 15:48:47 // 125531
	Állj, félreértések elkerülése végett: én ezt a listát nem negatív listának szántam, ne vicceljünk már, a szomszéd a 2008-as passzatra fél év alatt rálocsolt ennyit, mint amit én itt felsoroltam:)
Ez egy röhejes lista, röhejes végösszeggel:))
Írhattam volna a végére akár azt a leszűrhető tanulságot, miszerint a 156 jtd egy igazi szervizigénytelen autó:))
	
Ez egy röhejes lista, röhejes végösszeggel:))
Írhattam volna a végére akár azt a leszűrhető tanulságot, miszerint a 156 jtd egy igazi szervizigénytelen autó:))
Roll198317-01-2012 14:07:35 // 125530
	Én is számolom, de nem jó dolog, mert  undorító számok jönnek ki. :D
	
zalan17-01-2012 13:53:58 // 125529
	de basszus ezt nem szabad, most ez olyan h összeszámolod eddig mennyit tankoltál kb vagy mennyi ment el piára mennyit buliztál el vagy sorolhatnám :D:D:D
	
Ferke17-01-2012 13:36:56 // 125528
	Hátha érdekel valakit...
Kíváncsiságból (és a korábbi blogokból) összeszedtem, és egy kis összefoglaló képében összeírtam (tényleg csak skicc jelleggel), hogy 6 év alatt hozzávetőlegesen mennyi beavatkozást igényel egy - az azelőtti 100e km alatt átlagos odafigyeléssel szervizelt - 156 jtd.
Egy AR156 jtd 6 éve
	
Kíváncsiságból (és a korábbi blogokból) összeszedtem, és egy kis összefoglaló képében összeírtam (tényleg csak skicc jelleggel), hogy 6 év alatt hozzávetőlegesen mennyi beavatkozást igényel egy - az azelőtti 100e km alatt átlagos odafigyeléssel szervizelt - 156 jtd.
Egy AR156 jtd 6 éve
zalan17-01-2012 12:45:01 // 125527
	én csak a 156ra gondoltam h 147-tel mivan azt nem tudom!
	
Ferke17-01-2012 11:30:22 // 125526
	Most jobban belegondolva: biztos, hogy nem stimmel csak úgy simán, szerintem más a kormányoszlop konzol kialakítása.
De felrakható, ahogy a 117909.hsz is bizonyítja:)
	
De felrakható, ahogy a 117909.hsz is bizonyítja:)
Ferke17-01-2012 11:21:10 // 125525
	Eleve a 147 és a 156 kormány rudazat felső része más:) A 147-esé egy bemarással 'ütközős', a 156-osé kúpos. Fészliften belül is tehát van eltérés.
Ez azt jelenti, hogy ha a 147-esét 156-ra rakod, akkor "túl fog menni", beér a kormány mögötti műanyagba. Ez orvosolható úgy, hogy nem túl elegánsan levágunk a 147 kormányának az aljából, tehát a gumi részből kb fél centit...de ezt elég szépen kell megcsinálni, hogy ne látszódjon.
A nem fészliftre fészliftes kormány esetével nincs tapasztalatom, biztos, hogy felmegy, de lehet, hogy ott is van egy kis korrigálni való.
	
Ez azt jelenti, hogy ha a 147-esét 156-ra rakod, akkor "túl fog menni", beér a kormány mögötti műanyagba. Ez orvosolható úgy, hogy nem túl elegánsan levágunk a 147 kormányának az aljából, tehát a gumi részből kb fél centit...de ezt elég szépen kell megcsinálni, hogy ne látszódjon.
A nem fészliftre fészliftes kormány esetével nincs tapasztalatom, biztos, hogy felmegy, de lehet, hogy ott is van egy kis korrigálni való.
Gonosztevő16-01-2012 22:06:39 // 125524
	Igazad van,akkor biztos stimmel!
	
zalan16-01-2012 22:05:07 // 125523
	a fél faceliftben már az van ha nem tévedek
	
Gonosztevő16-01-2012 21:45:43 // 125522
	Sziasztok!
Sima 156osba stimmel a faceliftes 147/156 kormány?
	
Sima 156osba stimmel a faceliftes 147/156 kormány?
zalan16-01-2012 21:38:41 // 125521
	nahát köszönöm szépen, bár csak holnap fog kiderülni jó-e a méret::)
	
GTPeti16-01-2012 21:27:21 // 125520
	Csak halkan említeném meg, hogy gyári pajzsból/emblémából is kétféle van. Az enyém egy vékony lemezből sajtolt darab, nem egy "vastag" műanyag, mint általában. (A vastagságánál fogva e helyére nem is passzol a műanyag. Vagyis előtte át kell alakítani az embléma mögötti részt.)
	
mreni16-01-2012 21:26:19 // 125519
	"egy pár csavar"
	
Liquid16-01-2012 21:24:26 // 125518
	az attól függ volt-e cserélve már, illetve sérülhet-e leszedéskor
A pajzsot ha leveszed egyszerűbben hozzáférsz (ez asszem 4 vagy 5 csavar 10-es kulcs kell hozzá)
a jel hátán van "2 tüske, ezeken 2 leszorító cucc" (hülyén hangzik, de nem tudom az egzakt nevét, ezen a képen létszik a helye
Ez még könnyen megy de általában kétoldalú ragasztóval is meg van tuningolva, azt pedig már nem egyszerű leszedni. Volt aki megfúrta középen és úgy feszítette fel, hogy maga a pajzs ne sérüljön meg
	
A pajzsot ha leveszed egyszerűbben hozzáférsz (ez asszem 4 vagy 5 csavar 10-es kulcs kell hozzá)
a jel hátán van "2 tüske, ezeken 2 leszorító cucc" (hülyén hangzik, de nem tudom az egzakt nevét, ezen a képen létszik a helye
Ez még könnyen megy de általában kétoldalú ragasztóval is meg van tuningolva, azt pedig már nem egyszerű leszedni. Volt aki megfúrta középen és úgy feszítette fel, hogy maga a pajzs ne sérüljön meg
mreni16-01-2012 19:42:10 // 125517
	hátul van egy csavar azt tekerd ki az biztos,a többit nem tudom,de nem egy nagy cucc,ne parázz :D
	
zalan16-01-2012 19:39:27 // 125516
	elvileg 7,5 cm, de nincs itthon A vas szóval nem tom megnézni, de ráparáztam most :)
amúgy h kell leszedni?? melegiteni kell vagy le kell pattintani??
	
amúgy h kell leszedni?? melegiteni kell vagy le kell pattintani??
Ferke16-01-2012 13:36:43 // 125515
	Ha nem jó, max tanulópénznek jó lesz:)
	
zalan15-01-2012 20:53:52 // 125514
	mert most jutott eszembe h nem is tudom milyen méretet vettem vateran :D:D:D
	
GTPeti15-01-2012 20:48:20 // 125513
	Az MK1-é 74-75 mm.
	
zalan15-01-2012 20:45:20 // 125511
	mekkora az átmérője az első emblémának?
	
GTPeti15-01-2012 20:02:02 // 125510
	Bocs, a lenti szám csak akkor stimmel, ha csak a saját hsz-eimet mutatja.
Szóval itt a link (hála DockySD cartársnak)
	
Szóval itt a link (hála DockySD cartársnak)
GTPeti15-01-2012 20:00:24 // 125509
	5425. hsz
	
Hermész 8815-01-2012 19:48:48 // 125508
	Jajjj nem találom. :-)
	
GTPeti15-01-2012 16:36:56 // 125507
	Pár hete belinkeltem egy szervízCD-t, ami a 156-hoz való.
	
GTPeti15-01-2012 16:33:34 // 125506
	72 v. 80 egyre megy. Itt inkább arról van szó, hogy ilyesmik legyenek, vagy egy mezei 55-ös. Én személy szerint nyugodtabban aszom, egy kis plusz tartalék tudatában. B)
	
Hermész 8815-01-2012 16:29:34 // 125505
	Hahó , az akksimnak semmi baja. Az ember aki hozta kintről kivette az akksit és melegre vitte. Utàna vissza tette de cseszte meghuzni a csavarokat. Vagy àtment a craft vagy nem . . . Most tuti lett. 
Valamelyik görgőm a vezérlèsben viszont sírdogàl , mindegy ugyis cserélem az egészet :-) Jòl làtom 1 szij hajt mindent? Ki tud nekem robbantott àbràkat 2.4 JTD hez?
Köszi.
	
Valamelyik görgőm a vezérlèsben viszont sírdogàl , mindegy ugyis cserélem az egészet :-) Jòl làtom 1 szij hajt mindent? Ki tud nekem robbantott àbràkat 2.4 JTD hez?
Köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
3
		Guests3
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?