Helló mindenki, sziasztok Alfa függők!
Egyetlen egy kérdésem van!
Tud-e valaki olyan szerelőt Hajdú Bihar Megyében aki valóban lelkiismeretesen áll hozzá egy 156-s vashoz? És valóban hozzáértő. Szakszerviz kizárva!
Forum >> 156
Rodoman26-08-2010 23:47:16 // 111943
GEORGE26-08-2010 23:39:39 // 111942
Az a pici tuning nem is olyan kicsi, ugy tudom 8.000-nél van a tiltás.
Poló26-08-2010 23:35:05 // 111941
Ott van Kau autója, nem egy gyorsulási versenyen vesz vele részt, pici tuning is van benne, mégsincs semmi baja.
GEORGE26-08-2010 23:28:13 // 111940
A 146ti 6.000-el ment 5.-ben 200-at.
Azért van különbség, hangban főleg.
Azért van különbség, hangban főleg.
admirális26-08-2010 23:13:53 // 111939
Mázlista:)
Liquid26-08-2010 23:13:25 // 111938
kb. másfélszeres a TS :)
GEORGE26-08-2010 23:08:54 // 111937
Egy diesellel gyorsan tudsz menni 3.000-el de egy TS-el nem :-)
GEORGE26-08-2010 23:08:18 // 111936
Elmerengtem......nekem a 3.000 6.ban 160km/h óra...3800 pedig 200km/h 4.200 meg 220....kicsit más a kiosztás :-)
admirális26-08-2010 23:06:01 // 111935
Hát nekem ilyen kevés jutott:). De ki mondta hogy nem lehet gyorsan menni 3000-es fordulattal? Én java részt városban garázdálkodok, és nem szoktam beállni a sorba. A másik hogy ha csak úgy elsuhanok, fel sem fogják, hogy mi volt az:)
Liquid26-08-2010 23:03:49 // 111934
így nemsok élvezet van a dologban :)
admirális26-08-2010 23:02:14 // 111933
Na látod, GTPeti?:)
admirális26-08-2010 23:01:20 // 111932
Ha nem sietek, akkor 2600-300, ha sietek, akkor mondjuk 4500, de ez ritkán van, mert inkább időben elindulok.:)
Liquid26-08-2010 23:00:16 // 111931
meddig szoktad forgatni úgy általában, ha éppen nem nagyon ráérősen kocsikázol? csaki azért kérdem mert egy TS-t 300 vagy az alatt használni olyan mintha 120 helyett csak 75 lovas lenne
Liquid26-08-2010 22:57:47 // 111929
ezt kicsit sarkosítva, be se ülök inább, és akkor nem romlik el :)
Ennyire ne légy pesszimista, nem törvényszerű hogy mindegyik TS motor behal, csak kicsit nagyobb a valószínűsége mint pl. egy V6-nál, de ettől még nem kell hímestojáskodni vele, csak kapja meg ami jár és hajrá
Ennyire ne légy pesszimista, nem törvényszerű hogy mindegyik TS motor behal, csak kicsit nagyobb a valószínűsége mint pl. egy V6-nál, de ettől még nem kell hímestojáskodni vele, csak kapja meg ami jár és hajrá
admirális26-08-2010 22:57:22 // 111928
Igen, de nem. :) Ezt tudom erre mondani. Nem akkor fog széthullani a motorod amikor 7000-en pörög, de azért fog. Meg millió más dologért, amiken egy kicsit sem javítasz a leszabályzásos fordulatszámon való használattal. De mint egy kolléga írta, a szerelőknek is élni kell valamiből.
És igazatok van, hogy túlbiztosítom magam. Gyakorlatilag nagyjából úgy használom a kocsit mintha bejáratós lenne, de olyan is:).
Ebben a válaszban kiegyezhetünk?:)
És igazatok van, hogy túlbiztosítom magam. Gyakorlatilag nagyjából úgy használom a kocsit mintha bejáratós lenne, de olyan is:).
Ebben a válaszban kiegyezhetünk?:)
GEORGE26-08-2010 22:50:16 // 111927
Azért kicsit elkanyarodtunk már.
A kezdet az volt, hogy nem gond, ha párszor elforog a motor a maximális fordulatig, illetve az sem gond, ha a motor 2/3 fordulaton van üzemeltetve.
A kezdet az volt, hogy nem gond, ha párszor elforog a motor a maximális fordulatig, illetve az sem gond, ha a motor 2/3 fordulaton van üzemeltetve.
GTPeti26-08-2010 22:50:04 // 111926
Lehet, nem fogtok közös nevezőre jutni... :S
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:49:57 // 111925
admirális26-08-2010 22:48:04 // 111924
Valóban, de minek feszegetni egy olyan konstrukciónak a határait, amiről köztudott, hogy akkor is szétmegy ha nem bántjuk?
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:46:54 // 111923
nekem konkrétan a szakszerviz abszolút amatőrsége miatt volt vezérműszíj szakadásom :-((((
GEORGE26-08-2010 22:46:20 // 111922
Mind1 mi miatt, a lényeg, hogy bekövetkezhet .-(
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:45:44 // 111921
Nem a hűtőben tartom, nem szeretem a hidegen, a "spejzban" tartom, ami szerencsére a házban van :-DD
Liquid26-08-2010 22:44:59 // 111920
nálam már ledadogott párszor :) eccer 3-asban is majdnem, a tükörből figyeltem milyen szépen távolodik a delikvens, mikor ránéztem a fordulatmérőre, az éppen elérte a 7000-et. egyébként valamivel 7000 felett van a szabályzás asszem 7250
admirális26-08-2010 22:44:36 // 111919
Én egy olyan típusú ember vagyok hogy akkor azt mondanám, hogy "Halleluja, még jó hogy eddig kibírtuk együtt". Amúgy a szíjszakadásos és olajpumpa széthullásos történetek egy része anyaghiba miatt van, nem pedig tervezési hiba miatt.
GTPeti26-08-2010 22:42:35 // 111918
Tudom. :))
A családod szerencséje, hogy a hűtő a házban van, mi? :)
A családod szerencséje, hogy a hűtő a házban van, mi? :)
GEORGE26-08-2010 22:42:09 // 111917
Az előbb kifelejtettem.
mi lesz akkor ha ezen gondos bánás ellenére még is csak utolér a TS bajok egyike??
Akkor mit fogsz mondani?
Inkább élveztem volna egy kicsit jobban az erőt, mert így is úgy is meg lett a baj.
Egy "szóke" hajú kedves barátom gépeben elszakadt a szíj. szintén TS 122 ezer környékén és sose hajtotta, lehet még annyira se mint te....
mi lesz akkor ha ezen gondos bánás ellenére még is csak utolér a TS bajok egyike??
Akkor mit fogsz mondani?
Inkább élveztem volna egy kicsit jobban az erőt, mert így is úgy is meg lett a baj.
Egy "szóke" hajú kedves barátom gépeben elszakadt a szíj. szintén TS 122 ezer környékén és sose hajtotta, lehet még annyira se mint te....
Mike.26-08-2010 22:41:38 // 111916
Xar olasz! :-)))
admirális26-08-2010 22:41:24 // 111915
Az nem baj egészen addig, amíg nem válaszol valamit vissza:)
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:41:14 // 111914
:-DDD
tudod: Kettősügynök :-)
tudod: Kettősügynök :-)
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:40:32 // 111913
A Pókban sincs :-(
admirális26-08-2010 22:40:30 // 111912
Az meleg szitu lehetett:). Én a Hungária Krt felüljárón a Béke út irányából szeretek bepörögni az M3as felé, az is egy szép kanyar. Ismered?
A forgalom ritmusánál egyébként még én is gyorsabban szoktam menni szinte mindig, de a fordulatszám mérőt nem hajszolom ilyenkor sem.
A forgalom ritmusánál egyébként még én is gyorsabban szoktam menni szinte mindig, de a fordulatszám mérőt nem hajszolom ilyenkor sem.
GTPeti26-08-2010 22:40:20 // 111911
"néha még le is ülök bészélgetni velük a garázsba."
Már mint a feleségeddel és a gyermekeddel? :))
Már mint a feleségeddel és a gyermekeddel? :))
GEORGE26-08-2010 22:39:50 // 111910
jó lenne ha lenne .-)))
Mike.26-08-2010 22:39:50 // 111909
Hát pont azért kell vele foglalkozni! :-)))
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:38:10 // 111908
Egyet értünk :-)
Kiegészítés: néha még le is ülök bészélgetni velük a garázsba.
Kiegészítés: néha még le is ülök bészélgetni velük a garázsba.
GEORGE26-08-2010 22:37:26 // 111907
Jól összefoglaltad, érthető is.
Talán te túl óvatos vagy.
Amiket leírtál én is azokat élvezem, csak én oda is lépek neki párszor. aztán van mikor elgurulgatok szépen lassan.
Pl imádom mikor Budáról megyünk át Pestre a lágymányosin. Előtte ugye ott az a nagy kanyar, azt imádom 90-nel venni :-) egy alkalommal egy focus-os nekicsúszott a betonelemnek, mert neki már sok volt.
Nem tudom mennyivel mentem be a kanyarba, mert már nekem is határon volt.
De jó volt látni, hogy az Alfával ezt is meg lehet oldani.
Talán te túl óvatos vagy.
Amiket leírtál én is azokat élvezem, csak én oda is lépek neki párszor. aztán van mikor elgurulgatok szépen lassan.
Pl imádom mikor Budáról megyünk át Pestre a lágymányosin. Előtte ugye ott az a nagy kanyar, azt imádom 90-nel venni :-) egy alkalommal egy focus-os nekicsúszott a betonelemnek, mert neki már sok volt.
Nem tudom mennyivel mentem be a kanyarba, mert már nekem is határon volt.
De jó volt látni, hogy az Alfával ezt is meg lehet oldani.
Mike.26-08-2010 22:36:56 // 111906
A másik, hogy ő is csak egy monitorhuszár aki találkozókor farok behúzva kullog. Olyan kor már nincs nagy szája neki sem. Na és ilyenből vannak itt bőven!
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:35:18 // 111905
"foglalkozzunk inkább a 156 italtartójával" - miért, van neki?? :-O
GTPeti26-08-2010 22:34:53 // 111904
"Különbözőek vagyunk" Pedig annyira mégsem... Ha az esetenkénti kipörgetéstől eltekintünk, a legtöbb topiclakóra ráillik a leírásod. (Legalábbis az itteni megnyilvánulások alapján.)
Mike.26-08-2010 22:32:31 // 111903
Csak ismételni tudom magam, ...
Ha egy autópályán mindenki szembe jön akkor el kellene gondolkodni, hogy ki a hülye?!?
Ha egy autópályán mindenki szembe jön akkor el kellene gondolkodni, hogy ki a hülye?!?
szasza(SW)26-08-2010 22:30:48 // 111902
Ő ilyen én megszoktam már,nem zavar az okoskodása jól elvagyok rajta:)Sokak sajnos nem tolerálják inkább leállnak vitázni,aztán anyázás a vége:))
Mike.26-08-2010 22:29:42 // 111901
Majd szólok ha elértünk addig. :-)))
admirális26-08-2010 22:29:13 // 111900
Igen, kicsit felfordult a szokásos szereposztás:).
Piritu - 1.000.00026-08-2010 22:29:12 // 111899
...pedig már észrevehtné magát :-(
Mike.26-08-2010 22:28:50 // 111898
Na az a másik agymenés.
Na mindegy, foglalkozzunk inkább a 156 italtartójával. :-)))
Na mindegy, foglalkozzunk inkább a 156 italtartójával. :-)))
GEORGE26-08-2010 22:28:33 // 111897
Azért az remélem tudja mindenki, hogy nem csak az ilyen koru Alfák hullanak szét, hanem több OFFos sem bírja az ilyen gazdákat.
Csak erről kevesebb az infó, hisz mi Alfázunk és nem az OFFok közt élünk...
Csak erről kevesebb az infó, hisz mi Alfázunk és nem az OFFok közt élünk...
admirális26-08-2010 22:28:21 // 111896
Különbözőek vagyunk, így az Alfázás is mást jelent számunkra. Nekem egy remek gépet jelent, ami szép, jól kezelhető, megy ha kell, stb. Nekem ilyen pozitív gondolatok társulnak hozzá.
Az hogy az érzékeny autók között van nyilvántartva, az már egy sokkal nehezebb kérdés. Egyesek szerint ez azt jelenti hogy az Alfa szar. Számomra nem ezt jelenti. Inkább azt, hogy a tervezők egy kihegyezett motort álmodtak meg bele, hogy te eldönthesd, hogy szükséged van-e bizonyos többletre, amit más gyártó már nem hagy meg, hogy bolondbiztos autót árulhassanak Mari néninek, aki üveghangon csúsztatott kuplunggal indul a piacra otthonról. (KOpelben és a többi márkában a korabeli 1,6 100 lovat tudott).
Maradjunk az említett 1,6-os példánál.
Szerintem azért mondják, hogy az Alfának lelke van, mert át kell érezned, hogy adott helyzetben szükséged van-e 120 lóra, vagy elég 80-100. Itt jön be a pénztárca és a műszaki érzék kérdése, mert dönthetsz úgy hogy simán belefér a leszabályzásig pörgetés, és ezzel teljesen tisztában vagy hogy később meglesz a böjtje.
Én naponta használom ezt a kocsit egyetlen autóként, és nagyon vigyázok rá. Legszívesebben kesztyűben vezetném és csak váltócipőben lehetne beülni, de ennyire nem vagyok elvetemült. Amit ez az autó ad nekem a hétköznapokon, azt nyugodtan lehet vezetési élménynek nevezni, pedig nem hajtom ki belőle a sz*rt is. Élvezem a kormányzást, a futóművet, a motor hangját, a már említett súlypontváltozást, szóval én inkább ínyencnek vallom magam. És azt is élvezem, amikor előzékenyen kiengedem a bénán elém kanyarodó átlagautóst, aki meglepetten bámulja az autómat, és azt olvasom le a szájáról, hogy "jól néz ki". (1 hete sincs hogy megtörtént). Nekem erre még szükségem van sokáig, és ha atomjaira hullana, nem bírnám már többet feléleszteni, ezért így kell megőrizni még sokáig.
Az hogy az érzékeny autók között van nyilvántartva, az már egy sokkal nehezebb kérdés. Egyesek szerint ez azt jelenti hogy az Alfa szar. Számomra nem ezt jelenti. Inkább azt, hogy a tervezők egy kihegyezett motort álmodtak meg bele, hogy te eldönthesd, hogy szükséged van-e bizonyos többletre, amit más gyártó már nem hagy meg, hogy bolondbiztos autót árulhassanak Mari néninek, aki üveghangon csúsztatott kuplunggal indul a piacra otthonról. (KOpelben és a többi márkában a korabeli 1,6 100 lovat tudott).
Maradjunk az említett 1,6-os példánál.
Szerintem azért mondják, hogy az Alfának lelke van, mert át kell érezned, hogy adott helyzetben szükséged van-e 120 lóra, vagy elég 80-100. Itt jön be a pénztárca és a műszaki érzék kérdése, mert dönthetsz úgy hogy simán belefér a leszabályzásig pörgetés, és ezzel teljesen tisztában vagy hogy később meglesz a böjtje.
Én naponta használom ezt a kocsit egyetlen autóként, és nagyon vigyázok rá. Legszívesebben kesztyűben vezetném és csak váltócipőben lehetne beülni, de ennyire nem vagyok elvetemült. Amit ez az autó ad nekem a hétköznapokon, azt nyugodtan lehet vezetési élménynek nevezni, pedig nem hajtom ki belőle a sz*rt is. Élvezem a kormányzást, a futóművet, a motor hangját, a már említett súlypontváltozást, szóval én inkább ínyencnek vallom magam. És azt is élvezem, amikor előzékenyen kiengedem a bénán elém kanyarodó átlagautóst, aki meglepetten bámulja az autómat, és azt olvasom le a szájáról, hogy "jól néz ki". (1 hete sincs hogy megtörtént). Nekem erre még szükségem van sokáig, és ha atomjaira hullana, nem bírnám már többet feléleszteni, ezért így kell megőrizni még sokáig.
szasza(SW)26-08-2010 22:27:25 // 111895
Mennyi van egy kartonba?:))
Mike.26-08-2010 22:27:12 // 111894
Ki szelet vet az vihart arat. Amúgy én nem bántom csak megállapítom, hogy sok topicba beleolvasva konfliktust vele találni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
648
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?