Forum >> 156
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 20:04:12 // 111193
pedig ennél egyszerűbbre már nem tudom megcsinálni a webshop-ot :P kuplung...
bega198630-07-2010 19:32:36 // 111192
Megvolt az LMM csere, annyi változás van hogy 3000 alatt nem annyira erőtlen, kicsit jobban reagál a gázra, valamint nagy fordulaton is kicsit jobb lett, viszont az alapjárat rosszabb lett. Nem ingadozik, de hallani hogy néha berándul 1 pillanatra kicsit darabos... Kíváncsi vagyok hogy a lambda szenzor csere után mit mutat.
szasza(SW)30-07-2010 18:14:34 // 111191
Akkor ezt nem értem.115be hogy fér bele a kuplung is ami az oldalatokon kompletten 129,878Ft Lemaradtam valamiről?:)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 18:00:48 // 111190
csak komplett van szóval nincs választás :P
Dévid30-07-2010 17:59:53 // 111189
Tudom hol kell keresni, meg a memóriám is egész jó.
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 17:56:42 // 111188
igen mind a 3om... bár azt fejből nem tudom hogy a 019-es vagy a 309-es LMM van e benne
szasza(SW)30-07-2010 17:33:10 // 111187
A kuplung több részből áll abból mit akarsz cserélni?
Tárcsa
Kinyomócsapágy
Kettős tömegű lendkerék
Tárcsa
Kinyomócsapágy
Kettős tömegű lendkerék
Tackry30-07-2010 17:28:52 // 111186
Ezért a kb. árért benne van mindhárom kompletten, ha jól értem?
szasza(SW)30-07-2010 17:04:06 // 111185
A kuplung nálam komplett kuplung:)Legalább is én úgy cseréltetem:)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 17:02:51 // 111184
volt a listában? :P
szasza(SW)30-07-2010 17:01:30 // 111183
Kettős tömegű nélkül?:)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 17:00:53 // 111182
ez kb ár volt...
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 16:59:07 // 111181
az a gyári :P
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2010 16:58:07 // 111180
...alkatrész árakban komplett 110-115e ft és persze bosch LMM, valeo kuplung, gyári beszállítói vezérlés...
Tackry30-07-2010 16:49:06 // 111179
Jártam, de már nem Veszprémben lakom, és eddig kopp-kopp, nem kellett szerelő. De most kelleni fog, és gondolom, Csörihez viszem, de nem mindegy, hol, mennyiért jutok ezekhez az alkatrészekhez.
Poló30-07-2010 16:44:21 // 111178
Te nem Csörihez jársz?
Poló30-07-2010 16:41:35 // 111177
Én jobbost cseréltem egyszer. Egy pici repedés van rajta, teljesen működőképes, csak bántotta a szemem.
Liquid30-07-2010 15:48:07 // 111176
bazze hol a rákba találsz ilyen képeket :D
Dévid30-07-2010 15:17:53 // 111175
szasza(SW)30-07-2010 15:14:18 // 111174
Nekem a 46 ba is az volt és most az 56 ba is.A szerelőm nem rak be szart és szerinte is jó!:)
Liquid30-07-2010 15:14:00 // 111173
nekem is Dayco szíjam van, ha jól csalódom az gyári beszállító
Liquid30-07-2010 15:13:30 // 111172
afenébe, pedig kíváncsi lettem volna, ahogy a gépháztetőbe vágott lyukon les ki az IFA aksi :DD
dfg (Tanárúr)30-07-2010 15:10:27 // 111171
Dayco-t neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
yourinak 2x szakadt el egymás után a nullkilométeres szíj 2000km-en belül! igaz az még a fordjában volt.
yourinak 2x szakadt el egymás után a nullkilométeres szíj 2000km-en belül! igaz az még a fordjában volt.
Dévid30-07-2010 15:09:13 // 111170
Majd adok Neki témát... Arról vagyok úgyis híres/hírhedt. :)
Liquid30-07-2010 15:08:11 // 111169
biztos elromlott a "tácspad", egérrel meg nem akar rajzolni, mert úgy mindenki tud :D
szasza(SW)30-07-2010 15:07:11 // 111168
Nem ér rá a sok kiállítástól ,ahol a műveit népszerűsíti!:)
Dévid30-07-2010 15:05:57 // 111167
Vannak ilyen napjaim is. Természetesen (noha elég hülye vagyok) ennyire nem vagyok debil. Normális, műszaki beállítottságú ember lévén humor kategóriában írtam ezt a blogposztot. Ne haragudjatok, de néha kitör belőlem a lökött énem. Aki ismer, az sajnos ezt nagyon jól tudja. A többiek meg majd megismernek. :D
Dévid30-07-2010 14:59:29 // 111166
Erhardot én is cserélni akarok, mivel mostanában hibásan működik, nem rajzol... :D
szasza(SW)30-07-2010 14:35:14 // 111165
Erhard!
Vezérelés Dayco
Kuplung Valeo
LMM Bosch
Ez így 200 alatt nem nagyon fog megállni+szerviz:(
Vezérelés Dayco
Kuplung Valeo
LMM Bosch
Ez így 200 alatt nem nagyon fog megállni+szerviz:(
Liquid30-07-2010 14:28:49 // 111164
vezérlés alkatrészekből gyárit szerintem, légtömegmérőből BOSCH-t, a kuplunghoz nemértek :)
admirális30-07-2010 14:12:52 // 111163
Semmi extra. Főleg télen kell vele vigyázni, mert akkor könnyebben törik és néha oda tud fagyni. Egyszer meghúzod úgy ahogy máskor és érthetetlen módon eltörik az alsó tartója. Egyáltalán nem vagyok az az autó nyüstölő típus. De erre az utolsó eset óta nagyon figyelek, mert többet nem akarok vele foglalkozni. Évekkel ezelőtt volt az első eset, az autó kb 8 éves lehetett, de már így nem tudom pontosan ezt visszaidézni.
Tackry30-07-2010 13:53:37 // 111162
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. A következő alkatrészek cseréje érik lassan, és érdekelne, mit mondtok, miből milyent honnan, mennyiért lehet/szabad:
- Vezérműszíj
- Kuplung
- Légtömegmérő
Ebből az első a legfontosabb, mert km-nél tartunk.:) De a többi is aktuális. Bár a kuplungon talán segít egy állítás is.
Tanácsot szeretnék kérni. A következő alkatrészek cseréje érik lassan, és érdekelne, mit mondtok, miből milyent honnan, mennyiért lehet/szabad:
- Vezérműszíj
- Kuplung
- Légtömegmérő
Ebből az első a legfontosabb, mert km-nél tartunk.:) De a többi is aktuális. Bár a kuplungon talán segít egy állítás is.
Trombozis30-07-2010 13:19:08 // 111161
:-) Mennyi idő alatt? Hát hirtelen. :-D
Trombozis30-07-2010 13:17:53 // 111160
Három az! Nekem télen szokott inkább, amikor megfagy.
Trombozis30-07-2010 13:17:08 // 111159
MIt akartam? Valamit akartam írni, csak közben fejen k..tak a munkahelyen egy labdával és elfelejtettem. :-)
Trombozis30-07-2010 13:15:53 // 111158
Nekem az 3x tört el. :-)
Trombozis30-07-2010 13:14:52 // 111157
A kurblit nem csak simán lehúzod, mert van egy kis fémkarika, ami odatartja. Ezt egy kis csavarnyúzóval ki lehet feszíteni.
Liquid30-07-2010 12:15:41 // 111156
mennyi idő alatt tört el ennyiszer?
mit csináltok vele, hogy eltörik?
mit csináltok vele, hogy eltörik?
dfg (Tanárúr)30-07-2010 12:07:53 // 111155
sztem azért, mert állt a bal oldalon kell igyekezni a beszállással :D
admirális30-07-2010 10:44:45 // 111154
Ez döbbenetes. Nekem 2 vagy 3 bal hátsó tört el. ATE is a második balost cseréli és még számtalan ilyen esetről hallottam. Nem értem, hogy a jobb miért tartósabb, de tény hogy egy eltört jobbosról van infom.
dfg (Tanárúr)30-07-2010 10:39:55 // 111153
:D
na ez a leírás kellett nekem, mert a másik oldalon is szét kell szednem a kárpitot, mert ott meg az ajtóhatároló nagyon zörög, mintha nem lenne benne a henger.
na ez a leírás kellett nekem, mert a másik oldalon is szét kell szednem a kárpitot, mert ott meg az ajtóhatároló nagyon zörög, mintha nem lenne benne a henger.
dfg (Tanárúr)30-07-2010 10:38:39 // 111152
Bal hátsó
admirális30-07-2010 09:47:56 // 111151
Melyik oldali kilincsed tört el?
admirális30-07-2010 09:46:33 // 111150
ATE TR segített, de én is szívesen leírom hogy nem kell levenni a kárpitot a kilincs cseréjéhez. Csak a belső háromszöget pattintsd ki, aztán lehúzott ablaknál buktasd ki a helyéről a kárpit tetejét. Innentől kezdve egy derékszögű imbusz kulccsal ki tudod tekerni a csavarokat csak vigyázva hogy be ne essen a kárpit mögé. Visszahelyezésnyél kicsit meg kell emelni kézzel a kárpitot. Ez a legegyszerűbb módja.
A bonyolultabb mód pedig hogy kipattintod a háromszöget, az ablakemelő kurblit (csak kézzel lehúzod, semmi extra), a hangszóró rácsot, a kilincs mögötti kis csavartakarót, valamint a kis gumiszőnyeget a kárpitba süllyesztett nyílásból. Ez után kicsavarod az összes csavart amit találsz alattuk. Még lesz 2 csavar ez alatt a műanyag alatt ami be van szüllyesztve. Innentől már csak patentok tartják a kárpitot.
A bonyolultabb mód pedig hogy kipattintod a háromszöget, az ablakemelő kurblit (csak kézzel lehúzod, semmi extra), a hangszóró rácsot, a kilincs mögötti kis csavartakarót, valamint a kis gumiszőnyeget a kárpitba süllyesztett nyílásból. Ez után kicsavarod az összes csavart amit találsz alattuk. Még lesz 2 csavar ez alatt a műanyag alatt ami be van szüllyesztve. Innentől már csak patentok tartják a kárpitot.
dfg (Tanárúr)30-07-2010 08:42:23 // 111149
Elmondom, hogy én végignéztem, ahogy a 2 haverom rákölti a gatyáját a sosekopelre. és még ezutáán is az én kocsim volt a szar. na most erre mit mondjak?
dfg (Tanárúr)30-07-2010 08:41:10 // 111148
Akkor senki nem tud nekem segíteni a hátsókárpit leszedésében? mindenki hátsóablaka gombos az enyém kivételével?
Trombozis29-07-2010 21:48:42 // 111147
Erről jut eszembe.
:-) Most beszéltem a volt sógorral és ő sorolta, hogy mit kéne vásárolnia a folksvágenre. 80ezer egyből összegyűlt.
Kollegám 525jére meg fél év alatt majdnem ráment a kocsi ára. Mondjuk az enyémen is rajta az enyémnek az ára. :-)))
:-) Most beszéltem a volt sógorral és ő sorolta, hogy mit kéne vásárolnia a folksvágenre. 80ezer egyből összegyűlt.
Kollegám 525jére meg fél év alatt majdnem ráment a kocsi ára. Mondjuk az enyémen is rajta az enyémnek az ára. :-)))
szasza(SW)29-07-2010 21:48:35 // 111146
Műgyanta dudoros,de azért nem olyan mint az eredeti.Csinálnák képet róla de a teló ehhez nem jó.A géphez meg tölteni kéne az aksit:)
Trombozis29-07-2010 21:46:06 // 111145
Írtam neki. Csak sima matrica és a helyére beragasztom? Gondolom nem lesz lyan dudoros. :-) Pedig az jó volt.
szasza(SW)29-07-2010 21:45:44 // 111144
Már csak egy van,azt megtartom:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
678
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?