Forum >> 156

Liquid23-08-2007 20:55:48 // 43793
Nekem Textar betétek vannak, és teccenek nagyon :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 20:10:09 // 43792
annyiba kerül bontottan egy klíma...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 20:08:50 // 43791
215 elég, ha nem gyújtod meg....:))
V-mintásat ne vegyél dunlopból a sportmax9000, goodyearból a egal f1-et...olyan hangosak, mint ha csapágyas lenne az autód...
ribipeti23-08-2007 19:51:03 // 43790
A 215 sztem bőven elég. És azzal gondod sem lehet. :)
ribipeti23-08-2007 19:50:01 // 43789
Hát hogy nem olcsó. :)
Amúgy én várnék már tavaszig, vége van a nyárnak, hosszú szelek járnak, nagy bánata van a cinegemadárnak. :)
Zsifi23-08-2007 19:48:58 // 43788
V mintásat ha lehet akkor ne! Nagyon zajos!
M-GEGE23-08-2007 18:38:03 // 43787
ja meg a guma típusára is kéne egy javaslat
nézem pirelli p zero nero (2006 bajnok gumi)
de néztem dunlopot is, franko V-mintásat
M-GEGE23-08-2007 18:30:07 // 43786
üdv
17es felnire milyen gumát javasoltok?
215/45 vagy 225/45, esetleg 235/45?? :-)
GTPeti23-08-2007 18:24:40 // 43785
Ja igen, tegnap azt mondta a klímás, hogy baráti 30-32 ezerért szívesen cserélne egy (expanziós?) szelepet, mert most nagyon nagy a nyomás. Lekapcsolásig (27bar) megy fel, pedig 18 lenne a normális. (Kevesebb gázzal is próbáltuk, akkor meg nem nagyon hűt a klíma. Erről mi a véleményetek?
GTPeti23-08-2007 18:06:09 // 43784
A tárcsatémához annyit, hogy nem mindegy, hogy utólag "lyuggatott" vagy, gyártáskor. Ui ha utólag furkálják tele, akkor terhelés hatására elrepedhet a tárcsa. A jobbak "lyukakkal öntöttek".
GTPeti23-08-2007 18:03:49 // 43783
(A szerelőm örömére még két Lemförder stabrudat is betetettem. Szerinte a régiek is jók voltak. Lehet. De a csere nélkül nem aludnék nyugodtan... :)
GTPeti23-08-2007 18:02:13 // 43782
Sziasztok!

Tegnap bekerültek hátra az új Jurid fékbetétek. (Állítólag ilyenből is van csikorgós és jobbfajta.) A régiek szorultak, emiatt csikorgott és melegedett... Tényleg szépen elkopott oldalanként 1-1. (A szerelőm szerint nem kell emiatt tárcsát cserélni. Remélem igaza van... Nem kopottak amúgy.)

Poló, köszi, a középkonzolt szedtem már szét. Ha lesz időm megtisztítom a csatikat.

Liquid, nekem is Brembo tárcsák vannak az Uno-ban. (És gyári betétek kerültek be, majd ki, mivel csikorogtak. Most Ate-k vannak bent.)


Ja, és továbbra is vennék jobb első műa. küszöbborítást, ill SW hátsóajtóborítást.
Belga23-08-2007 13:13:57 // 43781
Bírja. :) Ha meg mégse, akkor betéped a kéziféket, és kényelmesen elhelyezkedsz az ülésben. :)
Karakot23-08-2007 12:59:53 // 43780
Ki akar állandóan 200-0-200-0-át játszani? :) Elindulok, az úticélig megyek 200-al, majd mikor odaértem, akkor lelassítok 0-ra. Ezt még ez a fék is bírja. :))))))))
mesa23-08-2007 12:47:51 // 43779
Én nem nagyon tudok Új Péteren kívűl akinek ilyen lenne. Nekem 'csak' egy Selespeedem van,de azzal maximálisan meg vagyok elégedve! :) nem tudom miylen lehet automatával.
De az is kuriozum a H-kulisszás váltókar miatt! Így ha téged nem zavar, akkor nyugodtan válaszd! Sok embert meglephetsz, amikor nem nyúlsz oda hozzá mégis vált a kocsi!!! ;-)
gstup23-08-2007 12:23:17 // 43778
Sajnos csak ilyet találtam(mobile.de,autoscout24.de) 2.5 v6-osban ( 2003-om utáni),nekem sem nagyon tetszik azért kérdezem.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 12:22:58 // 43777
nah én meg személyesen ismerem Őt...s végül is kiderült nem az autónak van nagy baja....a szakszervíznek ahová vitte :(((
GEORGE23-08-2007 12:22:57 // 43776
pedig képes belöle leszedni!
Ne miliméterekre gondolj!!!!
GEORGE23-08-2007 12:21:11 // 43775
Amit érzel:-)) ne szépits az érzéseden :-))
Belga23-08-2007 12:19:52 // 43774
Azért alulméretezett, mert ha már 3x fékezel 200-0-át, akkor a harmadik alkalommal már nem állsz meg, vagy egész egyszerűen elégeted a tárcsádat.
Sanyi23-08-2007 11:51:16 // 43773
Úr Isten!!!

Ez nagyon xar!
mesa23-08-2007 11:49:11 // 43772
Akinek van gusztusa egy autómata váltós Alfára ... az ritka mint a fehér Hollókő !
gstup23-08-2007 11:47:04 // 43771
Sziasztok!

Akinek van Q-systemes 156-s a bitrokában,kérem irjon pár szót róla!Priviben v mailben.De az is jó ha valaki küld linket tesztről (a Totalcaros kombi 156-ot ismerem már) v leirásról!

Előre is thx all
Mike.23-08-2007 10:14:17 // 43770
És van olyan, hogy gyári betét és külön a hűtött (lyuggatott) tárcsára és a sima tárcsára??
Na mert az előző gyári betéttel nem volt bajom ezzel megy van szívás rendesen.
Ronnie23-08-2007 09:17:49 // 43769
dejóóó ;o)
Ronnie23-08-2007 09:17:07 // 43768
Az uzsit a gyárira is fel tudom pakolni, sőt, törölköző szárító funkcióban is volt már! :o)

mesa23-08-2007 09:16:13 // 43767
Ne irígykedj! Tessék :
Whiteskull23-08-2007 09:13:19 // 43766
Miért? az uzsonnát szépen ki lehet teríteni rajta. :)))
Ronnie23-08-2007 09:12:52 // 43765
.. mármint vágyam
Ronnie23-08-2007 09:12:03 // 43764
Minden vágam! :o/
Whiteskull23-08-2007 09:09:52 // 43763
Ilyent szeretnél? :)))
Ronnie23-08-2007 09:09:46 // 43762
Pedig így van. A Lyuggatás arra jó, hogy a fékezés után hamarabb visszahüljön a tárcsa, és ez többször egymás utáni fékezéskor növeli a fékhatást.
A bemarás meg arra jó, hogy kivezeti a fékport a betét és a tárcsa közül, valamint "nyesegeti" a betétet, így csökkentve az esélyt, hogy felüvegesedjen a felülete. Asszem. ;o)
mesa23-08-2007 09:07:57 // 43761
Hogy te nem tudsz ilyen lezserül leparkolni :)))
mesa23-08-2007 09:06:29 // 43760
A mart tárcsára értette. És az tényleg pár ezer km alatt nullára marja a betétet...
Mike.23-08-2007 08:51:53 // 43759
Azt, hogy ez extra gáz.
Ronnie23-08-2007 08:47:57 // 43758
Szerintem hondán sem.
Csaszi23-08-2007 08:44:35 // 43757
Mindegy! Azt a réteget hivatott lekoptatni a tárcsán a horony. Tudtommal! És hát azért is kopnak el 5.000 alatt a betétek, mindegy, hogy gyári! Na azt hozzá kell tenni, hogy nem sok ilyen tárcsa futkorászik a közutakon! :)
És cserébe, hogy a betét kopik, úgy fog a fék, mint a "menydergősménkű"! :) !!! Tudomásom szerint!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:37:15 // 43756
azt, hogy egy hondán jól mutatna....de alfán???
Alfás Theo23-08-2007 08:35:06 // 43755
THX az infót. a kapcsolo cserét magam is megoldom, ha kell. a'szem megnézem a gépet.
Ronnie23-08-2007 08:33:18 // 43754
Nem is tudom mit mondjak..

Mike.23-08-2007 08:32:39 // 43753
Bebaxna ha a tárcsa csak úgy nyisszantgatna a betétből. :-)))
Mike.23-08-2007 08:31:41 // 43752
Nem megpuhul, hanem keményedik, (megég) és ezért ez a réteg csúszik a tárcsán.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:28:41 // 43751
elhiszem de most mi itt a gyári minőségű betétekről beszélgetünk azok normális esetben kibírnak 40-50e km-t..
jó reggelt mindenkinek
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:26:40 // 43750
a 3.2-él van a váltás ott elől 330-as a tárcsa meg a q4-nél is, alatta 286-os 1.9-ig, alatta meg 284 elől....
a hátsót a külső facelift után növelték meg....2003-tól
Csaszi23-08-2007 08:26:23 // 43749
Csokis jóreggelt mindenkinek!
Annyit tennék hozzá, hogy nem csak a gázok miatt nem tapad a betét:
A hő hatására megpuhul a felső réteg a betéten, amit a barázdált tárcsa lenyisszant. Ezzel meglehetősen növekszik a fékhatás, ellenben csökken a betét élettartama! A durva fékek el is bírnak kopni 5.000 km alatt!
mesa23-08-2007 08:26:14 // 43748
Szép jó napot!
Ronnie23-08-2007 08:24:36 // 43747
Jó reggelt alfások!
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:21:25 // 43746
az igazán jó féktárcsa a lyuggatott, vagy felületén mart tárcsa mivel hogy:
Győrből haza felé jövet előztem egy kamion sort vagy 180-nal mikor is szemből jött egy versenyző...kezdem a féket pumpálni utána meg erőteljesen nyomni, a fékhatás elég szar volt, az autó nyúlott el felé...:((( a heves hőképződés során gázok keletkeznek s ez által nem tapad oda rendesen a betét a tárcsához....ergo ezért jó a lyuggatott mivel ott a gáz el tud távozni!!!
Neked is hátul nem hűtött a féktárcsa ez sokat számít...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:15:20 // 43745
mind a 3om...pedál a jövő 7en :))
GEORGE22-08-2007 23:59:14 // 43744
Én nem mondtam, hogy nem jó.
Csak általában a nagymotor verzióknál mindig nagyobb szokot lenni a fék is....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.