Forum >> 156
Liquid23-08-2007 20:55:48 // 43793
Nekem Textar betétek vannak, és teccenek nagyon :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 20:10:09 // 43792
annyiba kerül bontottan egy klíma...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 20:08:50 // 43791
215 elég, ha nem gyújtod meg....:))
V-mintásat ne vegyél dunlopból a sportmax9000, goodyearból a egal f1-et...olyan hangosak, mint ha csapágyas lenne az autód...
V-mintásat ne vegyél dunlopból a sportmax9000, goodyearból a egal f1-et...olyan hangosak, mint ha csapágyas lenne az autód...
ribipeti23-08-2007 19:51:03 // 43790
A 215 sztem bőven elég. És azzal gondod sem lehet. :)
ribipeti23-08-2007 19:50:01 // 43789
Hát hogy nem olcsó. :)
Amúgy én várnék már tavaszig, vége van a nyárnak, hosszú szelek járnak, nagy bánata van a cinegemadárnak. :)
Amúgy én várnék már tavaszig, vége van a nyárnak, hosszú szelek járnak, nagy bánata van a cinegemadárnak. :)
Zsifi23-08-2007 19:48:58 // 43788
V mintásat ha lehet akkor ne! Nagyon zajos!
M-GEGE23-08-2007 18:38:03 // 43787
ja meg a guma típusára is kéne egy javaslat
nézem pirelli p zero nero (2006 bajnok gumi)
de néztem dunlopot is, franko V-mintásat
nézem pirelli p zero nero (2006 bajnok gumi)
de néztem dunlopot is, franko V-mintásat
M-GEGE23-08-2007 18:30:07 // 43786
üdv
17es felnire milyen gumát javasoltok?
215/45 vagy 225/45, esetleg 235/45?? :-)
17es felnire milyen gumát javasoltok?
215/45 vagy 225/45, esetleg 235/45?? :-)
GTPeti23-08-2007 18:24:40 // 43785
Ja igen, tegnap azt mondta a klímás, hogy baráti 30-32 ezerért szívesen cserélne egy (expanziós?) szelepet, mert most nagyon nagy a nyomás. Lekapcsolásig (27bar) megy fel, pedig 18 lenne a normális. (Kevesebb gázzal is próbáltuk, akkor meg nem nagyon hűt a klíma. Erről mi a véleményetek?
GTPeti23-08-2007 18:06:09 // 43784
A tárcsatémához annyit, hogy nem mindegy, hogy utólag "lyuggatott" vagy, gyártáskor. Ui ha utólag furkálják tele, akkor terhelés hatására elrepedhet a tárcsa. A jobbak "lyukakkal öntöttek".
GTPeti23-08-2007 18:03:49 // 43783
(A szerelőm örömére még két Lemförder stabrudat is betetettem. Szerinte a régiek is jók voltak. Lehet. De a csere nélkül nem aludnék nyugodtan... :)
GTPeti23-08-2007 18:02:13 // 43782
Sziasztok!
Tegnap bekerültek hátra az új Jurid fékbetétek. (Állítólag ilyenből is van csikorgós és jobbfajta.) A régiek szorultak, emiatt csikorgott és melegedett... Tényleg szépen elkopott oldalanként 1-1. (A szerelőm szerint nem kell emiatt tárcsát cserélni. Remélem igaza van... Nem kopottak amúgy.)
Poló, köszi, a középkonzolt szedtem már szét. Ha lesz időm megtisztítom a csatikat.
Liquid, nekem is Brembo tárcsák vannak az Uno-ban. (És gyári betétek kerültek be, majd ki, mivel csikorogtak. Most Ate-k vannak bent.)
Ja, és továbbra is vennék jobb első műa. küszöbborítást, ill SW hátsóajtóborítást.
Tegnap bekerültek hátra az új Jurid fékbetétek. (Állítólag ilyenből is van csikorgós és jobbfajta.) A régiek szorultak, emiatt csikorgott és melegedett... Tényleg szépen elkopott oldalanként 1-1. (A szerelőm szerint nem kell emiatt tárcsát cserélni. Remélem igaza van... Nem kopottak amúgy.)
Poló, köszi, a középkonzolt szedtem már szét. Ha lesz időm megtisztítom a csatikat.
Liquid, nekem is Brembo tárcsák vannak az Uno-ban. (És gyári betétek kerültek be, majd ki, mivel csikorogtak. Most Ate-k vannak bent.)
Ja, és továbbra is vennék jobb első műa. küszöbborítást, ill SW hátsóajtóborítást.
Belga23-08-2007 13:13:57 // 43781
Bírja. :) Ha meg mégse, akkor betéped a kéziféket, és kényelmesen elhelyezkedsz az ülésben. :)
Karakot23-08-2007 12:59:53 // 43780
Ki akar állandóan 200-0-200-0-át játszani? :) Elindulok, az úticélig megyek 200-al, majd mikor odaértem, akkor lelassítok 0-ra. Ezt még ez a fék is bírja. :))))))))
mesa23-08-2007 12:47:51 // 43779
Én nem nagyon tudok Új Péteren kívűl akinek ilyen lenne. Nekem 'csak' egy Selespeedem van,de azzal maximálisan meg vagyok elégedve! :) nem tudom miylen lehet automatával.
De az is kuriozum a H-kulisszás váltókar miatt! Így ha téged nem zavar, akkor nyugodtan válaszd! Sok embert meglephetsz, amikor nem nyúlsz oda hozzá mégis vált a kocsi!!! ;-)
De az is kuriozum a H-kulisszás váltókar miatt! Így ha téged nem zavar, akkor nyugodtan válaszd! Sok embert meglephetsz, amikor nem nyúlsz oda hozzá mégis vált a kocsi!!! ;-)
gstup23-08-2007 12:23:17 // 43778
Sajnos csak ilyet találtam(mobile.de,autoscout24.de) 2.5 v6-osban ( 2003-om utáni),nekem sem nagyon tetszik azért kérdezem.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 12:22:58 // 43777
nah én meg személyesen ismerem Őt...s végül is kiderült nem az autónak van nagy baja....a szakszervíznek ahová vitte :(((
GEORGE23-08-2007 12:22:57 // 43776
pedig képes belöle leszedni!
Ne miliméterekre gondolj!!!!
Ne miliméterekre gondolj!!!!
GEORGE23-08-2007 12:21:11 // 43775
Amit érzel:-)) ne szépits az érzéseden :-))
Belga23-08-2007 12:19:52 // 43774
Azért alulméretezett, mert ha már 3x fékezel 200-0-át, akkor a harmadik alkalommal már nem állsz meg, vagy egész egyszerűen elégeted a tárcsádat.
Sanyi23-08-2007 11:51:16 // 43773
Úr Isten!!!
Ez nagyon xar!
Ez nagyon xar!
mesa23-08-2007 11:49:11 // 43772
Akinek van gusztusa egy autómata váltós Alfára ... az ritka mint a fehér Hollókő !
gstup23-08-2007 11:47:04 // 43771
Sziasztok!
Akinek van Q-systemes 156-s a bitrokában,kérem irjon pár szót róla!Priviben v mailben.De az is jó ha valaki küld linket tesztről (a Totalcaros kombi 156-ot ismerem már) v leirásról!
Előre is thx all
Akinek van Q-systemes 156-s a bitrokában,kérem irjon pár szót róla!Priviben v mailben.De az is jó ha valaki küld linket tesztről (a Totalcaros kombi 156-ot ismerem már) v leirásról!
Előre is thx all
Mike.23-08-2007 10:14:17 // 43770
És van olyan, hogy gyári betét és külön a hűtött (lyuggatott) tárcsára és a sima tárcsára??
Na mert az előző gyári betéttel nem volt bajom ezzel megy van szívás rendesen.
Na mert az előző gyári betéttel nem volt bajom ezzel megy van szívás rendesen.
Ronnie23-08-2007 09:17:07 // 43768
mesa23-08-2007 09:16:13 // 43767
Whiteskull23-08-2007 09:13:19 // 43766
Miért? az uzsonnát szépen ki lehet teríteni rajta. :)))
Ronnie23-08-2007 09:12:52 // 43765
.. mármint vágyam
Ronnie23-08-2007 09:12:03 // 43764
Minden vágam! :o/
Whiteskull23-08-2007 09:09:52 // 43763
Ilyent szeretnél? :)))
Ronnie23-08-2007 09:09:46 // 43762
Pedig így van. A Lyuggatás arra jó, hogy a fékezés után hamarabb visszahüljön a tárcsa, és ez többször egymás utáni fékezéskor növeli a fékhatást.
A bemarás meg arra jó, hogy kivezeti a fékport a betét és a tárcsa közül, valamint "nyesegeti" a betétet, így csökkentve az esélyt, hogy felüvegesedjen a felülete. Asszem. ;o)
A bemarás meg arra jó, hogy kivezeti a fékport a betét és a tárcsa közül, valamint "nyesegeti" a betétet, így csökkentve az esélyt, hogy felüvegesedjen a felülete. Asszem. ;o)
mesa23-08-2007 09:07:57 // 43761
Hogy te nem tudsz ilyen lezserül leparkolni :)))
mesa23-08-2007 09:06:29 // 43760
A mart tárcsára értette. És az tényleg pár ezer km alatt nullára marja a betétet...
Mike.23-08-2007 08:51:53 // 43759
Azt, hogy ez extra gáz.
Ronnie23-08-2007 08:47:57 // 43758
Szerintem hondán sem.
Csaszi23-08-2007 08:44:35 // 43757
Mindegy! Azt a réteget hivatott lekoptatni a tárcsán a horony. Tudtommal! És hát azért is kopnak el 5.000 alatt a betétek, mindegy, hogy gyári! Na azt hozzá kell tenni, hogy nem sok ilyen tárcsa futkorászik a közutakon! :)
És cserébe, hogy a betét kopik, úgy fog a fék, mint a "menydergősménkű"! :) !!! Tudomásom szerint!!!!
És cserébe, hogy a betét kopik, úgy fog a fék, mint a "menydergősménkű"! :) !!! Tudomásom szerint!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:37:15 // 43756
azt, hogy egy hondán jól mutatna....de alfán???
Alfás Theo23-08-2007 08:35:06 // 43755
THX az infót. a kapcsolo cserét magam is megoldom, ha kell. a'szem megnézem a gépet.
Ronnie23-08-2007 08:33:18 // 43754
Mike.23-08-2007 08:32:39 // 43753
Bebaxna ha a tárcsa csak úgy nyisszantgatna a betétből. :-)))
Mike.23-08-2007 08:31:41 // 43752
Nem megpuhul, hanem keményedik, (megég) és ezért ez a réteg csúszik a tárcsán.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:28:41 // 43751
elhiszem de most mi itt a gyári minőségű betétekről beszélgetünk azok normális esetben kibírnak 40-50e km-t..
jó reggelt mindenkinek
jó reggelt mindenkinek
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:26:40 // 43750
a 3.2-él van a váltás ott elől 330-as a tárcsa meg a q4-nél is, alatta 286-os 1.9-ig, alatta meg 284 elől....
a hátsót a külső facelift után növelték meg....2003-tól
a hátsót a külső facelift után növelték meg....2003-tól
Csaszi23-08-2007 08:26:23 // 43749
Csokis jóreggelt mindenkinek!
Annyit tennék hozzá, hogy nem csak a gázok miatt nem tapad a betét:
A hő hatására megpuhul a felső réteg a betéten, amit a barázdált tárcsa lenyisszant. Ezzel meglehetősen növekszik a fékhatás, ellenben csökken a betét élettartama! A durva fékek el is bírnak kopni 5.000 km alatt!
Annyit tennék hozzá, hogy nem csak a gázok miatt nem tapad a betét:
A hő hatására megpuhul a felső réteg a betéten, amit a barázdált tárcsa lenyisszant. Ezzel meglehetősen növekszik a fékhatás, ellenben csökken a betét élettartama! A durva fékek el is bírnak kopni 5.000 km alatt!
Ronnie23-08-2007 08:24:36 // 43747
Jó reggelt alfások!
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:21:25 // 43746
az igazán jó féktárcsa a lyuggatott, vagy felületén mart tárcsa mivel hogy:
Győrből haza felé jövet előztem egy kamion sort vagy 180-nal mikor is szemből jött egy versenyző...kezdem a féket pumpálni utána meg erőteljesen nyomni, a fékhatás elég szar volt, az autó nyúlott el felé...:((( a heves hőképződés során gázok keletkeznek s ez által nem tapad oda rendesen a betét a tárcsához....ergo ezért jó a lyuggatott mivel ott a gáz el tud távozni!!!
Neked is hátul nem hűtött a féktárcsa ez sokat számít...
Győrből haza felé jövet előztem egy kamion sort vagy 180-nal mikor is szemből jött egy versenyző...kezdem a féket pumpálni utána meg erőteljesen nyomni, a fékhatás elég szar volt, az autó nyúlott el felé...:((( a heves hőképződés során gázok keletkeznek s ez által nem tapad oda rendesen a betét a tárcsához....ergo ezért jó a lyuggatott mivel ott a gáz el tud távozni!!!
Neked is hátul nem hűtött a féktárcsa ez sokat számít...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2007 08:15:20 // 43745
mind a 3om...pedál a jövő 7en :))
GEORGE22-08-2007 23:59:14 // 43744
Én nem mondtam, hogy nem jó.
Csak általában a nagymotor verzióknál mindig nagyobb szokot lenni a fék is....
Csak általában a nagymotor verzióknál mindig nagyobb szokot lenni a fék is....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?