Forum >> 156

Tom1215-07-2009 22:23:11 // 97743
Nem, csak pl. ha megállsz járó motorral, aztán, ha az si kevés, hogy kordában tartsa a víz hőmérsékletét, akkor kapcsol be a másik /pl. ilyen időben, mint mostanában van/
Liquid15-07-2009 22:22:27 // 97742
90 foknál, vagy ha benyomod a klímát
Tommy sk15-07-2009 22:20:14 // 97741
nekem csak 90 fok felett kapcsol be ugytudom :S
Tom1215-07-2009 22:18:40 // 97740
Az 1.2-es Fiaton is..-)
Tommy sk15-07-2009 22:18:37 // 97739
és akkor az 1 fokozatnak állandoan kellene menie?
Tommy sk15-07-2009 22:17:29 // 97738
az 1.8-asokon is?
csocsi15-07-2009 22:06:27 // 97737
Pedig 2 fokozatban kell, hogy működjön alapból.
Tom1215-07-2009 22:04:35 // 97736
Egy kisebb fordulatú, aztán 90+ fokos víznél, pl. sorban állva a 2. fokozat, amit már belül is hallani.:-) A Fiatnál is így van, most ott is rögtön a 2. kapcsol be, mert valami érzékelő kell majd hozzá - ha lesz rá időm /a rossz a kesztyűtartóban van/.:-)
+, mint kiderült nekem azért melegedett jobban a kelleténél 100 - körül, ha álltam, mert valami repedés van a hűtővíz tartályon, ahol "el megy a nyomás", így jobban melegszik...
Tommy sk15-07-2009 21:56:16 // 97735
az hogyan hogy 2 fokozat??? nekemis csak 1 megy....bekapcsol és kééx, mikor lehüti a motrot akkor kikapcsol...
Tom1215-07-2009 21:36:57 // 97734
Nekem is ezzel volt a gond, sőt van 2 fokozat, mikor kicserélték, csak a 2. fokozat ment, az első /kisebb fordulat/ most kerül majd "terítékre".:-)

Ja! ...és úgy néz ki, kiderült miért kezdett fulladozni szombaton magasabb fordulaton a "ló". Tegnap voltam reklamálni a "szuper mágus szerelőnél", megint a benzinpumpát motyogta, de semmi konkrét ötlete nem volt...:-/ Ma megálltam a megbízható ismerősnél, mondta, hogy majd lemérjük a benzin nyomást különbözö fordulaton, jeladót leellenőrzi, stb. de pont próbaútra ment egy "beteg" Passat-al. Amíg visszajött unalomból "belestem" a motortérbe, hátha találok valami gyanúsat... Legnagyobb meglepetésemre, találtam is. A LMM előtti és utáni fém bilincs csak úgy "lógott" a gumi csöveken, + a folytatás /gumi/ csak szig.-szalaggal volt körbetekerve és nem is igazán ült a helyén a LMM-hez csatlakozó cső sem... Ennyit a minőségi munkáról, amit annyira hangoztatott a csillagászati árakon dolgozó "szakember".
Mikor visszaértek a próbaútról, mondtam, mi volt a helyzet, azt mondta, hogy ilyesmi is okozhatta a "gyengélkedést", próbaúton is voltam /kb. 80 km/, nem "fuldoklott"... Egyébként tegnap egy ismerős is azt mondta, hogy nála Golfon /azóta már 156-osa van :-)/ egy ilyen megrepedt szívócső okozott hasonló tüneteket.
Tommy sk15-07-2009 21:01:23 // 97733
vagy pedig ez, nekem ettöl nem ment :-) a venti ellenálása
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2009 20:16:24 // 97732
amelyik meg van égve :)
B@rney15-07-2009 18:52:33 // 97731
melyik az a sok közül?:)
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2009 18:39:10 // 97730
van egy ventikapcsoló relé az akku előtt szerintem az lesz a ludas..
B@rney15-07-2009 17:49:03 // 97729
Hello mindenkinek! Kis gondom támadt....melegszik a víz a vasban, és nem kapcsol be a motor hűtő venti.... Vajon miért? Hőgombát hogyan tudom meg hogy jó e vagy sem? Jah és még egy kis problem: alapjáraton csak kattogást hallok a motortérből, és nem nyom hidget a klíma....fordulaton már nyomja a hüvit! Alapjárati mocinak köze lehet hozzá? Köszi választ előre is!
Ferke15-07-2009 14:07:10 // 97728
Szarolasz:))))
Ferke15-07-2009 14:05:28 // 97727
Na igen, az ú-gyé lámpa az ilyen:)))
GyurikaKemeri15-07-2009 09:24:05 // 97726
Sziasztok!

Egy kis segítség kéne!156-os selespeedem van!

Vasárnap akksit cseréltem!!

És azóta néha mintha nem menne egy néha mintha két henger!
Aztán leállítom újraindítom és utána jó!
Meg olyat is csinál hogy elmegy az ereje, mintha 40-50 paci leülne pihenni!

Lehet ez az akksi csere miatt?Valaki azt mondta nekem hogy amiatt van!
Vagy inkább vigyem szerelőhöz.....?

Előre is köszi
Zsolesz14-07-2009 22:49:00 // 97725
Oké. Válság ide-oda azért lenne mit fejlesztenem a lámpásokon. De ha ez mondjuk beleférne a kasszába akkor nem állok neki projektort faragni a mostaniba... pedig minta darabot már szereztem
Piritu - 1.000.00014-07-2009 22:37:58 // 97724
Jó 8 mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 20:13:01 // 97723
alapjárati, trafók ....már rosszabb is mint nálunk :D
MYSKHA14-07-2009 20:12:33 // 97722
Nem. kiégett az izzó..
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 20:10:55 // 97721
nálatok van vezmód, 8db gyertya, lambdaszonda.... egál :P
Dévid14-07-2009 20:10:26 // 97720
Neked is szétesett? :)
Liquid14-07-2009 20:10:19 // 97719
látod milyen jó hogy a helyes oldalon állsz :))) egy hibalehetőséggel kevesebb :D
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 20:09:59 // 97718
ha nálam tönkre megy majd én csak újat veszek....felújítás nem sokat ér a bontott meg lutri...
Dévid14-07-2009 20:09:03 // 97717
Hála az égnek, az enyémben nem volt turbo. :D
Attie14-07-2009 20:05:12 // 97716
De jól hangzik...
MYSKHA14-07-2009 20:00:30 // 97715
Hát ma 1000%ra veszem ,hogy csuklott annak az anyukája 3/4 ed órán át aki kitalálta az utángyártott lámpákba a tompitott izzójának a rögzitését... :-/
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 20:00:29 // 97714
ritka azért szerencsére...az mjet turbó nem olcsó bontottan is egy normális olyan 150e...az új ára meg kicsit több...
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 19:58:35 // 97713
van egy egyszerű megoldás hogy külön vezetéken a mostani helyzetjelzőt kivezeted a motortérbe legalább ott is lesz világítás bár nem mint ha kéne :)
Attie14-07-2009 19:57:53 // 97712
Pfff. pont most írtam, hogy nem jellemző a turbó halál.
Erre kiderül, hogy nincs igazam? :)
Attie14-07-2009 19:57:03 // 97711
Mibe fáj egy turbó?
Gyári kerül bele vagy valami nagyobb/jobb?
Vagy egyszerűen felújíttatod?

Csak azért kérdezgetek, mert amikor úgy döntöttem, hogy JTD-t veszek, akkor ez az egy volt amitől paráztam, hogy a turbó az drága mulatság.
Bár idáig nem hallottam, hogy beadnák a kulcsot, de végülis bármikor megtörténhet.
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 19:56:59 // 97710
2 héten belül a második MJET turbó halál kivi lennék hogy a könnyített tengelyes turbód van e...azok állnak meg mint a bot vagy törnek el :(
GEORGE14-07-2009 19:07:19 // 97709
A kék világítás arra való, hogy a szemből jövők lássák be van kapcsolva a lámpád...ha szeretnél rendesen látni is akkor minél fehérebb xenon a jó.
Nem véletlenül fehéres a gyári xenon is!
GEORGE14-07-2009 19:04:30 // 97708
Onnan hogy 200-ról elég rendesen elkezdte ejteni az utazó tempot, plusz bejelzett a kompjuter is....
Aztán elhallgatott a sziszegőm is, meg egy lusta tohonya dög lett belőle.
Nem füstölt, mert szerencsére a kipufogó oldali lapát szakadt csak le...így az olajzási útvonal megmaradt...
Füstölni is csak akkor fűstől mikor odalépsz neki aztán abba is hagyja, állandó tempónál nem kormol...

Aztán hétfőn leszedtük a turbót Pirinél, ahol bebizonyosodott a turbó vége...
Karakot14-07-2009 18:15:51 // 97707
Az oldalmon van egy fotó, ahol látszik a xenonom színe. Szerintem lehetne kicsit kékebb is.
Karakot14-07-2009 18:12:23 // 97706
Polo ne légy bolond :) mások a törik magukat, hogy minél kékebb legyen a szín, Te meg itt elégedetlenkedsz? :))) Én pl nem találom elég kéknek az én 6000K-s ízzóim színét. Inkább jégfehér, de nem igazán kék. Az enyém pont olyan, mint a a jobb oldali általad belinkelt kép. Ez vajon csak az ízzón múlik, vagy a trafón is? Lehet neked is utángyártott trafó-ízzó kéne. :)
Karakot14-07-2009 18:07:29 // 97705
A sárgán világító helyzetjelző tényleg gáz a xenon fénye mellett. Fogtam az ízzót lefújtam feketére, így nem világít, pontosabban világít, csak nem látszik, ugyanakkor nincs hibajel sem a műszerfalon. :) Ez szerintem a legegyszerűbb megoldás erre a problémára. Hozzáteszem, hogy a helyzetjelzőt nekem funkció szerint soha nem kell használnom.
ystuc14-07-2009 17:32:51 // 97704
Ezt kíváncsian várom. Nem fog hibát visszajelezni? Led, vagy mi a terv? Pont kiégett az egyik oldal, akkor nem cserélem, várom a hófehér megoldást. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 09:38:18 // 97703
ok kap hozzá mindenki egy negyed elem-et :D
Liquid14-07-2009 09:24:43 // 97702
helyes, sürgesd meg és negyedeld az árát! :))
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 09:22:15 // 97701
jön a próba db..
Liquid14-07-2009 09:17:34 // 97700
mi a kotta a gyűjtőlencsés nóje lámpákkal? van valami fejlemény?
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 09:00:34 // 97699
mi nem a xenon fényéről beszélünk hogy fos ha nem a helyzetjelzőéről
....mondtam hogy csak 6000k-s van hirtelen....
Poló14-07-2009 00:22:23 // 97698
Nekem ez a kék sem tetszik, amit a xenonom világít :(
Mielőtt megrendelted bele az izzót, megkérdezhettél volna, hogy milyet szeretnék bele, ha már egyszer én fizetem.

Elvileg mindkét képen 6000K-s xenon világít:



Szerintem messziről látszódik a különbség. Azon kívül, hogy nem tetszik, sötétben és esőben semmit nem is látni vele :(
Attie13-07-2009 23:56:03 // 97697
:(((
Honnan tudni hogy turbóhalál? Füstöl?
Nem csak valami LMM vagy hasonló?
Attie13-07-2009 23:55:07 // 97696
:-))
Ha elég nagy szőnyeget veszel, akkor lesz tetőd is és akkor már egész autód is lesz :)
GEORGE13-07-2009 22:59:21 // 97695
Szasztok :-)

Szombaton elvérzett a turbóm :-(
Ép Gombóc barátomhoz iparkodtunk :- Rántott 3 finomat aztán elkezdtünk lassulni és tovább már csak 120-130 közt bírta a verda.....na jó az M6 emelkedőin volt, hogy csak 110-et....
ALFI15613-07-2009 22:32:31 // 97694
Autószőnyeg.com
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.