Forum >> 156

Fangio03-09-2010 19:46:21 // 112143
Köszönöm szépen!
Zsolesz03-09-2010 18:10:52 // 112142
Fl előttiben is csak az új belsősökbe lehet gyárit beletenni, de ott sem mindegyiknél egyszerű. Ha van a kormányoszlop burkolat alatt csatlakozója akkor sima ügy, csak kell egy kapcsolót szerezni hozzá, ha nem akkor gondolom kábelezni is kell (ebben nem vagyok biztos, hogy gyári kapcsolóval megoldható).
A régebbieknél nem megy a gyári, mert ott a computer nem tudja ezt a funkciót, gyári extraként sem lehetett még rendelni 2002 előtt.

Én így tudom, nézegettem már a lehetőségeket, a teljesen utólagos nem gyári viszont belerakható, de azt nem tudom milyen...
Fangio03-09-2010 17:50:23 // 112141
Sziasztok!

Érdeklődnék, nincs valakinek tapasztalata facelift előtti 156-ba tempomat szereléséről?
Matta15603-09-2010 17:37:04 // 112140
Megoldódott a dolog, kimértem eggyesével és az akksinál az eggyik mégiscsak szar volt de nem lehetett látni, kösszi.
Piritu - 1.000.00003-09-2010 17:12:33 // 112138
Az előző hsz-emben betett kép alapján - amit a blogodból szedtem ki - a kopásjelző szintben van a futófelülettel, tehát kukás.
Amit belinkeltél képet ott nincs.
Most két gumit fényképeztél le, vagy ennyire félre van kopva?
Dévid03-09-2010 16:43:13 // 112137
Én is fel kellem venni a kapcsolatot a gyártóval, mivel az alsó pótlásra szorul. :D
Cgo03-09-2010 16:38:21 // 112136
ezek szerint a traktorodra traktorgumi kell :)
ystuc03-09-2010 16:07:48 // 112135
Így van. Ugyan az a szerkesztője az AM-ben annak a rovatnak, aki ezt a honlapot üzemelteti.
Cgo03-09-2010 15:18:00 // 112134
oszinten? szerintem ez a gumi meg tobb, mint 3 mm

link a blogra

egyetertek, az uj gumi uj gumi, ez mar megszolgalta a magaet. Ennek ellenere azt vartam volna, hogy figyelmeztetnek, esetleg a legrosszabb esetben berendelnek egy muszaki vizsgara. Mivel a papirjaim teljesen elkurtak anno, nagyon nagy szivast varok es 3-4 nap szabadsagom ramegy majd...
Piritu - 1.000.00003-09-2010 14:53:58 // 112133
öszintén? ...én ezt a gumit a szabályoktól függetlenül már régen kidobtam volna.
Van egy olyan makacs véleményem, hogy már a 3 mm-es gumi is életveszélyes, kukás. Tegnapelőtt 6 mm-esekkel is vízensiklás volt (70-el!!) a dicső 84-es útunkon lévő vályúkban lévő vízen.
Cgo03-09-2010 13:23:27 // 112132
most oszinten: szerinted ez az auto ezzel a gumival alkalmatlan? picit rohejes az itteni autoparkot tekintve, hogy egy ilyen marhasaggal szivatnak, de ok, legyen igy.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2010 12:39:53 // 112131
akkor le van merülve az akku nem?
Matta15603-09-2010 12:39:21 // 112130
Nem nem is teker semmit nem csinál.
Piritu - 1.000.00003-09-2010 12:36:25 // 112128
A közúti közlekedésre alkalmatlan járművet nálunk kivonják a forgalomból, tudtommal még a rendszámot is leveszik :-(
Liquid03-09-2010 12:17:29 // 112127
hányan kereshettek rá a "Skull toronymerevítő"-re :))
Liquid03-09-2010 12:16:50 // 112126
ugyanez a szöveg volt az AM-ben is :)
ystuc03-09-2010 11:49:24 // 112125
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2010 08:23:33 // 112124
nálunk ezért kivonhatják a forgalomból....
Cgo03-09-2010 07:38:53 // 112123
Udv,
a kerdes nem az volt, hogy a gumi kopott-e (a sofor kotelessege az ellenorzes es csere, ezt elmulasztottam, ezert kaptam 60 euros buntetest) - ami nekem faj az az, hogy elvettek az auto papirjait.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2010 06:44:13 // 112122
hali teker, teker de nem indul? ha igen akkor nagy eséllyel a fordulatszám jeladó halt meg, kis eséllyel cserélj üzemanyagszűrőt...vagy tankolj gázolajat :P
Matta15602-09-2010 23:18:35 // 112121
Sziasztok, baj van nem indul a vas :( 2004-es 1.9 JTD .
A biztosítékokat és reléket egyesével néztem át, mind jó.
Nincs gyújtás, és semmi ami gyújtáson működik, csak vészvillogó és rádió van.
Mi lehet a baj??? A segítséget előre is köszönöm.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2010 22:05:44 // 112120
persze a Toyotában Denso van ott azzal van a szívás, valamelyik Audiban Hitachi van ott azzal van a szívás, a Merciben Pierburg van ott azzal van a szívás..soroljam még? :P
Alfa_156_lapi02-09-2010 22:03:54 // 112119
Megfogadom a tanácsaitokat, reggel felhívom a villanyászt, elmondom a (nekem) újdonságokat, biztosan jó néven veszi :-)
Mike.02-09-2010 21:58:58 // 112118
Úgy látom voltál a gyorsulási talin is. :-))

Arra tényleg figyeljetek, hogy az eredetivel azonos számú LMM et próbáljatok bele mert a másik nem jó bele.
Alfa_156_lapi02-09-2010 21:55:40 // 112117
Tudtommal csak a Boscht preferálta. Ha azt szereti :-)
Milyen bájos, hogy a jó öreg Boschal van a szívás...Ami a '91-es Dedrámban tönkrement, az mind Bosch volt ...:-(
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2010 21:48:32 // 112116
nyugodtan kipróbálhatod ügyes ember meg árban is korrekt!
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2010 21:47:19 // 112115
milyen LMM-őt próbált bele? Csak Bosch-t rakjatok a többi sajnos semmit sem ér...ja és persze csak olyat amit alvázszámra kihoz a gép különben megint csak szopótalicska....
Alfa_156_lapi02-09-2010 21:40:29 // 112114
Lehet, hogy kipróbálom. Ha nem gyógyul helyben, akkor az lesz a megoldás "kulcs"-a. Az előző autóm egy lancia dedra 1.8 volt, ami 10 éve velem van, még jó hogy megvan, mert azzal járok :-)
Látom Te kalocsai vagy, sokszor jártam arra...Köszi a válaszod.
Mike.02-09-2010 21:34:01 // 112113
Most nézem, hogy te Kecskeméti vagy. Kulcs (Dunaújváros melletti község) neked sincs messzebb mint nekem, én oda hordtam egy ideig az autómat. A főnök, az apró emberi hibái ellenére, keni vágja az alfákat. Itt Piri nick néven megtalálod. Ha motorikus vagy egyéb komolyabb gondod van inkább őt keresd mint a helyi szakbarbárokat.
Alfa_156_lapi02-09-2010 21:31:27 // 112112
Sajna nem láttam a gépen a verdát, csak azt tudom amit a villanyász mondott.
De nem bízom már a dologban kicsit sem, nyilván elviszem másik villamosságihoz, holnap du.-n.
Köszi a válaszod.
Mike.02-09-2010 21:27:50 // 112111
A computer nem kezeli külön az LMM és lambda szonda hibát, az-az, ezt egy hibaként jelzi!
És szerintem hiába mész 200-300 km -t egy újonnan berakott LMM el, ha az xar volt a berakáskor az nem fog megjavulni mert használod. Ha a szerelőd mondta ezt akkor inkább válts szakit mert ilyen nem létezik!!
Alfa_156_lapi02-09-2010 21:23:39 // 112110
A computer nem jelzet mást, csak lmm.-el kapcsolatos problémát.Köszi a gyors választ.
Alfa_156_lapi02-09-2010 21:21:57 // 112109
Köszi a tanácsot.Megmondom a villanyásznak az olvasott segítséget, amit ezúton is köszönök.Nem tudom, hogy így cselekedett-e, állítólag régóta szereli az alfákat és ügyes:-(.
A computer nem írt nála sem mást csak olyat, ami az lmm-től jön. Kitörlés után vittük el a villanyászhoz, ott újra tárolódott a hiba, azóta 4 db. lmm-et rápróbált, de egyikkel sem jó, mert amivel ok. az alapjárat, azzal nem húz, amivel jól húz, azzal 1200 az alapjárati fordulat....kész vagyok.Holnap beleteszi vmelyik lmm.-et, gurulok vele vagy 200 km.-t, aztán vagy jó lesz, vagy nem......-(
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2010 20:04:06 // 112108
alapjárati motort ha kitisztítod újra kell programozni...hiába cserélgeti a LMM-őt ...plusz úgy kell cserélni LMM-őt hogy a pozitív sarut le kell venni hogy a comuter elfelejtse az összes értéket...nem kell 1 km sem hogy tanuljon :P
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((02-09-2010 20:02:31 // 112107
azt sajna nem tudom , bocsi :(
156er02-09-2010 20:00:45 // 112106
a 4 ajtósba érdekelne. :)
Trombozis02-09-2010 20:00:39 // 112105
Hmmmm...
Veszek egy zsigulit. :-)
Trombozis02-09-2010 20:00:01 // 112104
Hmm érdekes. És ezt magától nem felejti el egy idő múlva? Meddig tárolja? Addig még ki nem ütik?
Mike.02-09-2010 19:57:59 // 112102
A felsorolt hibák alapján sok minden lehet a baj. Szerintem ez főtengely jeladó gond lehet, de inkább vidd el egy tényleg jó szakihoz aki már javított pár alfát.
Mike.02-09-2010 19:54:31 // 112101
Ha rossz a LMM vagy lambda szonda azt hibaként tárolja akkor is ha már cserélted a xar alkatrészt. Na ezt kell törölni a gépből.
Poló02-09-2010 19:50:36 // 112100
Nem LMM csere után, hanem fojtószelep tisztítás után. Csöri nyomkodott valamit a gépen, mikor nekem csinálta, mondta, hogy kell hozzá ez is.
156er02-09-2010 19:50:36 // 112099
helló, facelift előtti 156-nak merre van a gyári cd-tár helye, HA van ilyen egyáltalán? és ez vajon megegyezik a facelift utániakkal is?
kösz
Trombozis02-09-2010 19:42:23 // 112098
Az mit takar, hogy újra kell tanítani LMM csere után? Valaki mondja meg nekem.
Alfa_156_lapi02-09-2010 19:25:50 // 112097
Köszi a gyors választ. Lehet, hogy ha holnap du.-ra nem tudja megoldani a dolgot a szaki, akkor elviszem máshoz, már egy hete ott van. A gépre rátették, de nem mutat hibát állítólag. Én sem értem, sztem a szaki nem ért úgy hozzá, pedig azt mondták, már gyógyított sok Alfát.Ha lambda, vagy más akkor a számítógép csak megmutatta volna.Azt mondta, hogy csak a légtömegmérőt látja hibásnak, viszont egyiket sem fogadja el..:-(
Remélem a betanítás ok lesz. Ha nem, akkor máshol próbálkozom, nem akarom elhinni, hogy gépről sem megy a megoldás. Köszi mégegyszer :-)
Poló02-09-2010 18:59:10 // 112096
Szia!


Vidd el olyan szerelőhöz, aki ki tudja olvasni a hibakódokat.
Az alapjárati motort szerintem nem tudod túlságosan kitisztítani. Miért lenne az baj, ha valami túl tiszta? Viszont alapjárati motor tisztítás után illik rákötni műszerre az autót és újra kell tanítani. Ez nálam volt, hogy elmaradt, semmi különöset nem vettem észre.

Lehet lambdaszonda is a hibaforrás. Vagy lehet vezérműtengely vagy főtengely jeladó. Elvileg a műszeres hibakiolvasáskor kiderül, hogy mi a rossz.

Esetleg próbáld meg lehúzott LMM csatlakozóval elindítani a motort és menni vele egyet. Ha légtömegmérőt cserélsz, csak gyárit tegyél bele, az összes többivel nem lesz jó.
Alfa_156_lapi02-09-2010 18:46:28 // 112095
Szevesztok Cartársak'
Remélem orvoslást nyerek a problémámra,lévén '99-es Alfa 156 2.0 TS Selespeedről van szó...
- néha leállt a motor, amikor megálltam a verdával és leesett a fordulat, de nem mindig.
- a komám alapjárati motorra gondolt, amit ki is takarított rendesen, közvetlenül ezután már 1200-2200 között kezdett ingadozik az alapjárat.
- cimbora nem tudta mitől lehet, esetleg lmm probléma
- elvittük autóvill. szerelőhöz, aki állítólag 4 (!) lmm.-et próbált ki egyikkel sem jó. Amelyikkel jó az alapjárat, azzal nem húz, amelyikkel jó húz, azzal 1200 alá nem esik a fordulat. Nem tudja,hogy miért nem akarja elfogadni az új lmm.-eta verda.
Azt monda valószínúleg az a baj, hogy alaposan ki lett takarítva az alapjárati motor, ezért nem akarja az új lmm.-el az igazságot, lehet hogy meg kellene hajtani, hogy egy 100 km után megtanulja a computer az új lmm.-et. Egy hete ott a gép, azóta kihordtam kb. 6 infarktust.....
Szerintetek mi lehet a gáz???
Piritu - 1.000.00002-09-2010 18:34:07 // 112094
"nehéz lehet pontosan megállapítani hogy a profilmélység megfelel, vagy sem."
klatty
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.