Újra is kell ám ilyenkor tanítani a dolgokat. Mondjuk ez nálam egyszer elmaradt, semmi különöset nem vettem észre :)
Aztán egyszer tisztította Csöri is, na akkor ő rádugta a gépet és mondta, hogy ezt így kell.
Forum >> 156
Poló04-04-2011 22:26:11 // 119393
Szabeee04-04-2011 22:24:13 // 119392
tegnap a termosztát cserével együtt azt is megcsináltam, semmi változás :(
Liquid04-04-2011 22:22:37 // 119391
bocs most látom, hogy közben írtál, hát akkor nemtom :(
Liquid04-04-2011 22:22:08 // 119390
olyat csinált nekem is, egy kis idő után beáll nem?
takarítsd ki a folytószelepet, hátha megoldja
takarítsd ki a folytószelepet, hátha megoldja
Szabeee04-04-2011 22:19:57 // 119389
nálam, ha áll az autó, akkor nem ingadozik... ha menet közben üresben gurulok, akkor jelentkezik a probléma :(
Liquid04-04-2011 22:18:23 // 119388
állandóan ugrál, vagy gázelvételnél csökkenő kilengéssel áll be? ha ez utóbbi akkor folytószelepház tisztítás, ha az előbbi akkor LMM, vagy alapjárati motor, bár nekem csak az előbbi problémám volt eddig
Szabeee04-04-2011 22:13:28 // 119387
nekem is ezt csinálja, kipucoltam a pillangó szelepet és még mindig csinálja, sőt jobban ingadozik, mint előtte..... nem tudom, talán alapjárati csere
dundun04-04-2011 21:46:07 // 119386
Üdv.
Nekem is csinált már így, a pillangó szelep tisztítása segített, bár én nem óvatoskodom vele, vegyszer és puha ruha, nem sérül az olyan könnyen.
Nekem is csinált már így, a pillangó szelep tisztítása segített, bár én nem óvatoskodom vele, vegyszer és puha ruha, nem sérül az olyan könnyen.
Alfa Zso04-04-2011 18:52:41 // 119385
Hát köszi még 1-2 napig eljárok igy hátha jobb lesz de ha nem akkor megnézem a szelepházat tuti:).
Alfa_156_lapi04-04-2011 18:48:42 // 119384
Nekem ez volt a problémám. Mi is gondoltunk lmm-re (csere, de nem volt hatása).
Azt mondta cimborám -szintén tag- hogy a karc mértéke, elhelyezkedése sokat számít. Szerintem nagyon óvatosan szedd le a pill. szelepházat és takarítsd ki féktárcstisztítóval a belsejét is. Csak ne nyúlj bele semmivel. Ha nem lesz tök tiszta az nem baj, csak ne legyen nagyon szlottyos. A lényeg, hogy tökéletesen zárjon a szelep, mert ha van egy kicsi nút a zárkában, akkor nem tudja a computer állítólag, hogy "mi a helyzet."
Én nem értek ennyire hozzá, csak egy lelkes rádióamatőr vagyok, de a rengeteg kérdezősködés, utánajárás ezt hozta ki....:-)
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Azt mondta cimborám -szintén tag- hogy a karc mértéke, elhelyezkedése sokat számít. Szerintem nagyon óvatosan szedd le a pill. szelepházat és takarítsd ki féktárcstisztítóval a belsejét is. Csak ne nyúlj bele semmivel. Ha nem lesz tök tiszta az nem baj, csak ne legyen nagyon szlottyos. A lényeg, hogy tökéletesen zárjon a szelep, mert ha van egy kicsi nút a zárkában, akkor nem tudja a computer állítólag, hogy "mi a helyzet."
Én nem értek ennyire hozzá, csak egy lelkes rádióamatőr vagyok, de a rengeteg kérdezősködés, utánajárás ezt hozta ki....:-)
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Alfa Zso04-04-2011 18:41:00 // 119383
Mindig lemarad valami :). Akkor van esély hogy ezzel meg gyógyul csak ugyan úgy mennem kel pár száz kilcsit? Üdv.
Alfa Zso04-04-2011 18:30:23 // 119382
Köszi az ötletet. Bár nálam ennyit nem ingadozik max fölmegy 1200-re és lemegy 5-600-ra.
Alfa_156_lapi04-04-2011 18:21:11 // 119381
Hali!
Nekem is volt hasonló problémám, mégpedig a pillangószelep volt a ludas. A ház belül megkarcolódott a tisztítás során..:-(....de csak egy nagyon kicsi- szemmel alig látható - karcocska volt benne. Ez bőven elég volt ahhoz, hogy le-fel hintázzon az alapjárat 1200-2200 között.
Bontott szelepház (10ezer Ft.,+postaktg. Trencsik), és a probléma megoldódott szépen lassan, míg a computer megtanulta a dolgot.
Pár száz km. és indítás után kifogástalan.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Nekem is volt hasonló problémám, mégpedig a pillangószelep volt a ludas. A ház belül megkarcolódott a tisztítás során..:-(....de csak egy nagyon kicsi- szemmel alig látható - karcocska volt benne. Ez bőven elég volt ahhoz, hogy le-fel hintázzon az alapjárat 1200-2200 között.
Bontott szelepház (10ezer Ft.,+postaktg. Trencsik), és a probléma megoldódott szépen lassan, míg a computer megtanulta a dolgot.
Pár száz km. és indítás után kifogástalan.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Alfa Zso04-04-2011 18:19:44 // 119380
Vagy a csere után 1 jópár kilométer után helyre állhat?
Alfa Zso04-04-2011 18:06:40 // 119379
Sziasztok. Tud valaki segiteni?:). Alapjáratnál mocorog a fordulatszám hol fölfelé hol lefelé. Kicseréltük a légtömegméröt mert a számitogép azt mutatta hogy az a hibás. De egyenlöre csere után is ugrál a fordulat:(. Van valakinek egyéb ötlete? Ha van azt megköszönném addig is:).
zee04-04-2011 17:13:38 // 119378
Sziasztok
Közvetlenül indítás után néhány másodperccel villogni kezd az izzításjelző.
Multival mértem és a 3-as henger kivételével mindegyik pár ohm körüli értéket muatott. A 3-as hengernél kb 800-1Kohm vot az érték,tehát gondolom cserés.
Mennyire macerás a csere? Gondolom vmi hosszított 10-es fejű szár kell ahogy néztem. Mennyire jellemző a beleszakadás? (alfáéknál?) végül milyen márkát vegyek?
köszi
Közvetlenül indítás után néhány másodperccel villogni kezd az izzításjelző.
Multival mértem és a 3-as henger kivételével mindegyik pár ohm körüli értéket muatott. A 3-as hengernél kb 800-1Kohm vot az érték,tehát gondolom cserés.
Mennyire macerás a csere? Gondolom vmi hosszított 10-es fejű szár kell ahogy néztem. Mennyire jellemző a beleszakadás? (alfáéknál?) végül milyen márkát vegyek?
köszi
Bazsa14504-04-2011 17:08:38 // 119377
A 7végén "új" Alfa 156 érkezett a lakótelepre :)
Egy fekete-bronz fényezésű.
Ha esetleg tagtól vették akkor szemmel van tartva :D
Egy fekete-bronz fényezésű.
Ha esetleg tagtól vették akkor szemmel van tartva :D
NeoEx4804-04-2011 15:58:41 // 119376
Elvileg sima rizsszem izzó, foglalat nélkül.
Roll198304-04-2011 15:30:10 // 119375
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy pontosan milyen izzó kell a műszerfalhoz?
Cgo04-04-2011 09:03:30 // 119374
nagyon alapos es szep munka, nem ugy, mint az enyem. de en max. fel orat voltam hajlando raszanni :)
Szabeee03-04-2011 21:40:09 // 119373
ott van, most már csak vezmód, vezérlés szett, szimmering
Poló03-04-2011 21:35:13 // 119372
Az nem jelent semmit, hogy új van benne, attól még lehet rossz. Én jártam úgy, hogy kicseréltem és ugyanazt tudta, mint a régi. Gondoltam a műszerrel lesz a gond, de nem.
Ha 80 és 90 között van, akkor jó az.
Ha 80 és 90 között van, akkor jó az.
Szabeee03-04-2011 21:29:20 // 119371
termosztát biztos jó, ma cseréltem :)
Szabeee03-04-2011 21:28:40 // 119370
hát nekem eddig a második vonal alatt volt, most feljebb ment valamivel, nekem is 88-nál kell nyitnia, eddig álló helyzetben nem ment a 90-es vonalig, most már igen
Szabeee03-04-2011 21:24:53 // 119369
a vonal és a 90 között van kb félúton... eddig nem ment el az előző termosztáttal... azért kérdeztem, mert úgy gondoltam, hogy kb 90 körül kellene lennie menet közben is
mizooo03-04-2011 20:05:49 // 119368
Hali, ablaktörlőmotort cseréltem mert az előző "gondos" tulaj levette a vízhatlan zsákot de csak visszadobta a cstornába vagy valami.
Az próbálgattam mikor összeraktam és látom, hogy a folyadék elosztónál ömlik a lé....
Szétszedtem és látom, hogy egy visszacsapószelep szerű valami de lyukas maga a cucc és a benne levő rugóvisszatérítéses dugattyú is.....
Szóval itt ment el a fele mosófolyadékom :(....
Na én fogtam kibeleztem ezt a cuccot leragasztottam a lyukat és tök tutin spriccel a technika. Tudja valaki ez a szelep gyárilag lyukas? Vagy az előző gazda fúrta ki?
Üdv
Az próbálgattam mikor összeraktam és látom, hogy a folyadék elosztónál ömlik a lé....
Szétszedtem és látom, hogy egy visszacsapószelep szerű valami de lyukas maga a cucc és a benne levő rugóvisszatérítéses dugattyú is.....
Szóval itt ment el a fele mosófolyadékom :(....
Na én fogtam kibeleztem ezt a cuccot leragasztottam a lyukat és tök tutin spriccel a technika. Tudja valaki ez a szelep gyárilag lyukas? Vagy az előző gazda fúrta ki?
Üdv
GTPeti03-04-2011 19:49:02 // 119367
Szerintem normális. De menj vele pályán huzamosabb ideig és nézd meg, akkor mennyi lesz a hőfok. Ha túl magas lesz (90 fölött), attól még lehet, hogy a termo jó, viszont a hűtőd is a végét járja.
Roll198303-04-2011 18:17:51 // 119366
Én is nemrég cseréltem a termosztátot. Nekem 80 alatt volt, most 90 alatt van, és ennél a termosztátnál a gyári adat 88 fok. Nekem még 90-et sose érte el, mondjuk még nem volt nagy meleg.
Poló03-04-2011 17:59:29 // 119365
Általában az szokott lenni a termosztátokkal, hogy alapjáraton szépen tud zárni, így felmegy a vízhőfok 90 fölé is akár. Ha viszont adsz neki mondjuk 2500-as fordulatot és szépen ott is hagyod (álló autónál szépen meg lehet figyelni), akkor a vízpumpa nagyobb nyomást csinál a rendszerben, a termosztát pedig nem tudja ezt megtartani és kinyit. Nem hőfok hatására, hanem a víznyomás hatására, pedig ezért nem szabadna nyitnia. Hőfok meg szépen elkezd csökkenni, mert kering a rendszerben a víz. Aztán elengeded a gázt, alapjárat, a víznyomás csökken, termosztát visszazár, hőfok emelkedik.
Amúgy most mennyi? Az 50 és a 90 közötti vonal a 80-at jelöli. Ez fölött van? Ha igen, akkor én nem foglalkoznék vele tovább.
Amúgy most mennyi? Az 50 és a 90 közötti vonal a 80-at jelöli. Ez fölött van? Ha igen, akkor én nem foglalkoznék vele tovább.
Inter156 (il mascalzone)03-04-2011 17:52:34 // 119364
Na ez már probléma,mikor az ember saját magát szájba veri! :DDD
Remélem kezelted a helyzetet ,valami pálinka félével?
Remélem kezelted a helyzetet ,valami pálinka félével?
Szabeee03-04-2011 17:47:42 // 119363
kicseréltem a termosztátot.....
a garázs előtt állva felment a vízhőfok 90-re, majd 90 után kicsivel bekapcsolt a ventilátor
kivittem egy körre, hogy hogyan fog melegedni.... a városban 10 km alatt nem ment a 90 fokot jelző vonalig, viszont magasabb volt, mint eddig... amikor hazajöttem, beálltam a garázs elé, leállítottam a motort és újra indítottam, akkor már 90-nél járt a víz.....
ez normális?
a garázs előtt állva felment a vízhőfok 90-re, majd 90 után kicsivel bekapcsolt a ventilátor
kivittem egy körre, hogy hogyan fog melegedni.... a városban 10 km alatt nem ment a 90 fokot jelző vonalig, viszont magasabb volt, mint eddig... amikor hazajöttem, beálltam a garázs elé, leállítottam a motort és újra indítottam, akkor már 90-nél járt a víz.....
ez normális?
Dévid02-04-2011 22:47:29 // 119362
Igen, nagy ritkán, de már nem a depresszió miatt.
Amúgy készül a másik Alfám helye, idővel beáll az is a garázsba, csak a jelenlegi szopórollerről kell leszállnom, persze nem az egyszerűbb megoldást választom. :D
Amúgy készül a másik Alfám helye, idővel beáll az is a garázsba, csak a jelenlegi szopórollerről kell leszállnom, persze nem az egyszerűbb megoldást választom. :D
GTPeti02-04-2011 22:33:16 // 119359
Te viszol iszol rendesen. És irígylésre méltó a hozzáállásod. B)
Dévid02-04-2011 22:31:59 // 119358
Tegnap kollégám is mondta, hogy 5 litert eszik a Swiftje, és még működik is! A 2.0 TS ca. 10-et, ha épp működik, ami sajna nálam ritka, és nem csak operátorhiba miatt. :D
De marad, mert imádom, mikor működik, ha nem, akkor meg tök jól mutat a garázsban, feldobja a sivár falak látványát. :D
De marad, mert imádom, mikor működik, ha nem, akkor meg tök jól mutat a garázsban, feldobja a sivár falak látványát. :D
dundun02-04-2011 22:30:22 // 119357
Többet már nem szeretnék:)))
De ma tényleg ilyen napom van, cserélném a jobb elsö izzót erre eltöröm a fedelét,
sebaj gondoltam, majd megoldom, kicseréltem az égőt majd rájöttem hogy a refit cseréltem, pedig azt nem kellet volna! ráadásul az nem is h1-es.De legalább belevalóval cseréltem:)))
Ki a kartam csavarni a vonószemet hátsó lökösből persze kézzel nem ment, szakszerszám seprőnyél:) nagy erölködés nyél eltört magamat szájbavág:((:))
Ennyi.
De ma tényleg ilyen napom van, cserélném a jobb elsö izzót erre eltöröm a fedelét,
sebaj gondoltam, majd megoldom, kicseréltem az égőt majd rájöttem hogy a refit cseréltem, pedig azt nem kellet volna! ráadásul az nem is h1-es.De legalább belevalóval cseréltem:)))
Ki a kartam csavarni a vonószemet hátsó lökösből persze kézzel nem ment, szakszerszám seprőnyél:) nagy erölködés nyél eltört magamat szájbavág:((:))
Ennyi.
GTPeti02-04-2011 22:26:17 // 119356
Szerintem nem kell a másikról mindig a legrosszabbat feltételezni. Még rólam sem. ;)
A nevedet csak azért írtam, ki, mert tudomásom szerint te írtad ezt itt le részletesen először.
A nevedet csak azért írtam, ki, mert tudomásom szerint te írtad ezt itt le részletesen először.
GEORGE02-04-2011 22:24:27 // 119355
Mivel a gyújtás ráadásos módszert úgy írtad, hogy George módszer és leírtál egy másik módszert én azt mertem gondolni, hogy valami különleges perverzióból szeretsz töltögetni, "maszatolni" a szűrővel :-)
GEORGE02-04-2011 22:21:54 // 119354
Mi van veled Koma???
iszol te rendesen???? :-)
Ennyi baki elég lesz mára, igyálinkább valamit :.-)))
iszol te rendesen???? :-)
Ennyi baki elég lesz mára, igyálinkább valamit :.-)))
GTPeti02-04-2011 22:20:56 // 119353
"a nagynyomású szivattyúig tartó csővezetékben bőven van annyi anyag"
Utána pedig jön a légbuborék, ami a szűrőben van. Persze csak akkor, ha nem légtelenítettük ki indítás előtt. Márpedig mi ilyet nem teszünk, mert nem vagyunk kezdők.
Utána pedig jön a légbuborék, ami a szűrőben van. Persze csak akkor, ha nem légtelenítettük ki indítás előtt. Márpedig mi ilyet nem teszünk, mert nem vagyunk kezdők.
dundun02-04-2011 22:19:21 // 119352
Ja jó kis benzines nem köl bele drága gazoline szürő.
Csak ne enne kétszer annyit!!!
Csak ne enne kétszer annyit!!!
GEORGE02-04-2011 22:19:02 // 119351
Mivel nagyon nagyon kis adagokat fecskendez be (főleg alapjáraton) a gázolajszűrőtől a nagynyomású szivattyúig tartó csővezetékben bőven van annyi anyag, hogy amíg a szűrőt fel nem tölti addig se járjon szárazon.
dundun02-04-2011 22:16:34 // 119350
Nem tettem a szomszédban pici baba van.
Nem vagyok aljas. De azért eszembe jutott bevallom.
Nem vagyok aljas. De azért eszembe jutott bevallom.
Dévid02-04-2011 22:16:23 // 119349
Úgy tudlak ilyenkor sajnálni. :DDDDD
GTPeti02-04-2011 22:14:13 // 119348
Ha már ott jártál, gondolom beindítottad, hogy hallj egy kis V6 muzsikát. :)
dundun02-04-2011 22:11:12 // 119347
Na ti itt veszekedtek, én hülye meg gondoltam csak megnézem már így lámpafénynél is azt a szürőt, egy percig nézegettem bután mire rájöttem hogy én barom a V6-ot nyitottam fel:):):)
GTPeti02-04-2011 22:00:06 // 119346
Hol írtam, hogy én nem az első módszert használom???
GTPeti02-04-2011 21:59:26 // 119345
George, engem nem kell ám meggyőznöd! :)
"Ha ráadod a gyújtást akkor nem forgatja meg a nagynyomású szivattyút, ezért a szárazon járás kizárható"
Tudom.
(Szárazonjárás abban az esetben lehetséges, ha már akkor indítózol, mikor még nincs feltöltve a szűrő.)
"Ha ráadod a gyújtást akkor nem forgatja meg a nagynyomású szivattyút, ezért a szárazon járás kizárható"
Tudom.
(Szárazonjárás abban az esetben lehetséges, ha már akkor indítózol, mikor még nincs feltöltve a szűrő.)
GEORGE02-04-2011 21:56:40 // 119344
Petink ezek szerint, nem szereti az egyszerű dolgokat :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
663
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?