Forum >> 156

mreni17-12-2012 19:06:01 // 133742
az kb jó lehet
Trombozis17-12-2012 19:02:07 // 133741
Excelben van. Megcsinálom hamarosan a grafikont.
Gondolom a Lambda Sensor Signal (mV) kell (és az eltelt idő). Úgy emlékszem jó volt a jel.
Amúgy itt 147,1 mV-tól 857,8 mV-ig megy. (mértékegység mindegy :-D) Szóval itt elvileg jó. Mindjárt alkotok valami képet.

Szerintem holnap indulás előtt csinálok másik exportot is, hátha fog megint durrogni.
mreni17-12-2012 18:53:09 // 133740
nem tudod belinkelni?
szépen kéne húzni a diagramot 0.1-0.9V közötti feszültséggel,folyamatosan változtatva
Frucsi17-12-2012 18:48:20 // 133739
Sziasztok!
Milyen csavart kell/érdemes az alsó motorvédő burkolat felfogatására használni?
(156 1,6 TS)
Előre is köszi, üdv mindenki!
Trombozis17-12-2012 18:37:17 // 133738
Olyanom van, amikor nem csinált semmit. Még majd el kell kapni.
Nagyjából össze tudom hasonlítani. Van valami normális jeled?
mreni17-12-2012 18:33:37 // 133737
valószínű,de azért nézz egy lambda jelet szerintem
Trombozis17-12-2012 18:07:43 // 133736


Ez már törlés után jött elő. Szóval..ez csere lesz.
Trombozis17-12-2012 17:28:46 // 133735
Vagyis úgy emlékszem anno, amikor az LMM volt rossz és a lambda jó, akkor csak azt az egy hibát írta be. De még játszok vele. (nem emlékszem, hogy mindhármat beírta volna)
Mindegy utánanézek a kocsi alatt is.
Trombozis17-12-2012 17:26:24 // 133734
Lehet felesleges lesz az LMM. A 07-est én csináltam. Holnap ránézek megint. 20%-os aksival vittem le a laptopot.
Ha ez arra utal, hogy fos a lambda, akkor rá tippeltem, mert a többi még fiatal a kocsiban. Itt meg a vezeték elég ratyi volt és akkor kezdte el a "buziskodást", amikor bejött a "vizes" idő.

krisz.v17-12-2012 17:09:33 // 133733
Jó persze, csak kicsit eltúlzott példának írtam a két végletet.:)
mreni17-12-2012 15:56:15 // 133732
holnap megnézem a légtömegmérőt
Trombozis17-12-2012 15:54:15 // 133731
4 érintkezős
gecsa17-12-2012 15:51:11 // 133730
mondjuk v6-ot nem azért vesz az ember, hogy 3000 alatt elváltogasson...
szerintem inkább a karbantartásán múlik így látatlanban...
krisz.v17-12-2012 15:49:35 // 133729
"normál hétköznapi" használatot feltételezve...
Trombozis17-12-2012 15:49:01 // 133728
Tudnék csúnyát írni, mert ez a leggusztustalanabb hiba, ami előjöhet.

Elkezdtem játszani, mert nagyon fos lett az autó. Alacsony fordulaton csinálja a legjobban...szóval nagy gázzal kell indulni. :-/
Lehúztam az LMM-et. Le is fullad, de ugyanaz a hiba, csak jobban előjön (gondolom én). Ezt majd csere után megmondom, hogy ez-e a bűnös. Majd alánézek a lambdához is, csak kell kis idő. Ekkor majd kiemelem a gyertyákat is.
Nincs sok kedvem vadászgatni, szóval remélem, hamar meglesz a hiba.
krisz.v17-12-2012 15:47:43 // 133727
Na igen, nem mindegy, hogy 250ezret versenypályán toltak bele vagy pl. svájci utakon 3000 alatt elváltogatva.:)
gecsa17-12-2012 15:42:03 // 133726
állapotot vásárlunk, nem km állást...
minden az előélettől, és a használati módtól, és a karbantartástól függ...
krisz.v17-12-2012 15:41:01 // 133725
Ha odafigyelsz az olajcserékre és a vezérléscserékre (ezek a legfontosabbak ezeknél) akkor nagyon tartósak! Én már láttam olyat is amiben 400 000km volt.
NeoEx4817-12-2012 15:29:34 // 133724
Bocs lenne még egy V6-os kérdésem. Ezek a motorok mennyire tartósak? 250 000 km mennyire számít soknak egy alfa V6 motornál?
NeoEx4817-12-2012 15:28:47 // 133723
Szia,

egy éve télen az enyém ugyanezt csinálta. Leginkább akkor ha utcán hidegben indultunk.
Hogy mitől volt azt nem tudom, de hogy mi oldotta meg azt igen. Kell egy laptop, egy ODB kábel meg egy FiatEcuScan. Nyomj neki egy "Reset self adaptive parameters"-t. Sok mindent újra kalibrál ezek után. Nekem ez rögtön megoldotta.
Ezzel egy időben a légtömegmérőt is kipucoltam, de szerintem az előbbi oldotta meg inkább.
NeoEx4817-12-2012 15:25:15 // 133722
Köszi a válaszokat a V6-os kérdésemre! :)
gecsa17-12-2012 15:11:23 // 133721
csak tizedekkel voltál gyorsabb...:D
sparco17-12-2012 15:09:31 // 133719
Itt próbáltad már?:
PatentDepo

Vagy még esetleg bontóból hátha...
ttamas15617-12-2012 14:19:15 // 133718
Sziasztok!

Klasszikus típushibát szeretnék orvosolni, mégpedig az anyósüléssel szembeni légzsák fedő burkolat visszaigazítását. .

Amikor vettem a kocsit, még csak a jobb alsó bolha volt eltörve, de minden nem alfás autómba beülő személy önkéntelenül elkezdte nyomogatni, aminek köszönhetően a bal oldalon is eltört, és most már nagyon gázul néz ki, mint ha már 1x kirobbant volna.

Kérdés, van e valami tipp, hogy honnan tudok ilyen műanyag rögzítő bolhát rendelni, mivel ahol eddig érdeklődtem, válaszra sem méltattak.

Köszi
Tamás
gecsa17-12-2012 14:13:04 // 133717
csak az a fránya v6 hang ami jellemző rá...:D:D:D

de ahogy mreni is írta csak a szokásos cuccok: lengőkar, és barátai, rozsda, ilyesmi..:)

kuplung, meg váltó használatfüggő, ha állandóan rúgva volt neki, akkor persze, hogy hamarabb tönkre megy..:)
mreni17-12-2012 13:05:36 // 133716
van mikor csak hidegen torpan van mikor melegen, és olyan is van,hogy tök mindegy neki :D
krisz.v17-12-2012 13:04:01 // 133715
Csak v6-ra jellemző tipikus hibát nem nagyon tudok mondani, szerintem nincs is. Úgy hallottam, hogy a váltó és a kuplung lehet gyenge pontja, de még nem tapasztaltam.
Trombozis17-12-2012 12:57:52 // 133714
Hmmmm...azon gondolkodom, hogy nekem, amikor csinálta, akkor előtte járattam a motort, mert várakoztam (szóval nem hidegen torpant meg), szóval, arra, akarok kilyukadni, hogy izé...nem tudom. Hülyeség.
mreni17-12-2012 12:48:02 // 133713
hibakód olvasás...
LMM lambda és egyéb érzékelő is lehet+még gyujtás is.
sparco17-12-2012 12:41:46 // 133712
nekem anno a 145-s 1.6 Boxer csinálta, ugyanígy, de fogalmam sincs, hogy mitől lehetett! :S
szeda17-12-2012 12:07:04 // 133711
Ja és 1998-as 1.6TS
szeda17-12-2012 12:04:04 // 133710
Sziasztok,
Amióta bejött a reggeli hideg azóta a kocsi indítás után egyszerűen nem megy.Elindulok de nem tudok kettest kapcsolni.Aztán kb 5 másodperc elteltével megindul és többet semmi baja aznap.Csak reggel csinálja.Mindegy hogy melegítem vagy egyből indulok.Ha megtorpanás közben nagyobb gázt nyomok akkor durrog kettőt-hármat de ugyanúgy elindul utána.Csak a napi legelső indulásnál csinálja és csak amióta ilyen 0 vagy hidegebb a kinti hőmérséklet.
Ötleteket várnék :D
mreni17-12-2012 11:30:25 // 133709
a szokásosokon kívül :)
gecsa17-12-2012 11:17:29 // 133708
v6-nak?? semmi! :D

ne egye az olajat...:)
NeoEx4817-12-2012 10:24:44 // 133707
Sziasztok,

tudnátok tippeket mondani arra, hogy egy 2.5 l V6-os modellnél mire kell odafigyelni, milyen tipikus hibái lehetnek? Illetve megtekintéskor mire figyeljek nagyon oda?
gecsa17-12-2012 09:08:26 // 133706
multiméter a barátom.. ;)
Hardy16-12-2012 22:10:48 // 133705
Meg nem mindegy, hogy a vezérlő jel impulzusos vagy állandóan rajtamaradhat. Én impulzusos vezérlést adtam neki az a biztos. Nem mindegyik engedi hogy rajtamaradjon.
GTPeti16-12-2012 21:07:09 // 133704
Motoronként két szál + áram az új dobozodnak + vezérlőjel neki (az egyik kp.zár motortól). Nem ördöngősség, én azonban csak akkor vágnék bele, ha pontosan tudod, mit miért csinálsz...
gecsa16-12-2012 20:37:50 // 133703
ez alapjan,ha jol latom nekem csak 6 szalat kell atkotnom,plussz az aram?
gecsa16-12-2012 19:28:01 // 133701
arról pont sikerült akkor lemaradnom..:)
mizooo16-12-2012 18:44:20 // 133700
Hehe pár hete ugyanezt kérdeztem :)
gecsa16-12-2012 18:20:39 // 133699
köszi..:D
GTPeti16-12-2012 18:02:43 // 133698
A lámpamosó időreléje és annak a biztosítéka kerülhet ide.
gecsa16-12-2012 17:53:43 // 133697


ez mi lehet? kesztyűtartó mögött tűnt fel. valaminek az előkészítése? mert ugye bizti nincs benne, és minden működik...
gecsa16-12-2012 17:40:59 // 133696
Blogomban megtalálható a teljes listát tartalmazó kép..:)
gecsa16-12-2012 16:52:36 // 133695
na, ezt kerestem!!! köszi az infókat!!!:D




mizooo16-12-2012 16:15:07 // 133694
Electrical equipment > Electrical functions > E25 Interior lighting > E2510 COURTESY LIGHTS > E2510 COURTESY LIGHTS - Wiring diagram

Itt elvileg részletesen mutatja, most fogom a fehér dobozt cserélni mert valszeg bexart.
gecsa16-12-2012 16:05:48 // 133693


ennyit bírtam találni.. :(

az kellene nekem, hogy a csatikban melyik szál micsoda...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.