Forum >> 156
SanyiJTD06-07-2013 15:48:56 // 140040
Van pár garnitúra :)
GTPeti06-07-2013 15:45:32 // 140039
Az semmi, a festékréteg is több mm vastag lehet már. :)))
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-07-2013 15:43:19 // 140038
Elég nagy igénybevételnek vannak ki téve a kerékcsavarjaid :D
SanyiJTD06-07-2013 15:38:45 // 140037
linzenbold06-07-2013 15:16:38 // 140036
Magán a ventilátoron. Elkezdtem piszkálni és beindult. Pedig előtte is legalább kétszer mozgattam a vezetéket, mondom hátha ez a baja. Erre tessék...
Piritu - 1.000.00006-07-2013 14:23:28 // 140035
Hol?
sparco06-07-2013 12:59:35 // 140034
Epp az a gond vele, hogy nem muanyag es oxidalodik, ha lepattog rola a festek. A szelvedomoso kezdi ki alltalaban...
Le szoktak festeni feketere.
Le szoktak festeni feketere.
sparco06-07-2013 12:56:43 // 140033
Ki lehet es tudomasom szerint mreni csinalt mar ilyet.
Trombozis06-07-2013 12:43:07 // 140032
Srácok!
Az ajtókárpitból a bőr/szövet részt ki lehet szedni valahogy? Csinált már valaki ilyet?
Az ajtókárpitból a bőr/szövet részt ki lehet szedni valahogy? Csinált már valaki ilyet?
pedrobaa06-07-2013 12:39:24 // 140031
A visszapillantó tükröm kerete (a tükör rögzítésnél a 3szög alakú takaró műanyag) ritka hulladék állapotban van. Szerintetek kapok ilyet valahol? Esetleg nincs valakinek ilyen elfekvőben? :)
Néztem de csak komplett tükröt találtam a neten, egyrész színre fújt a tükörház, így nem cserélném le, másrészt meg mi a fenének vegyek egész tükröt, ha csak ez a műanyag izével van baj? :)
Néztem de csak komplett tükröt találtam a neten, egyrész színre fújt a tükörház, így nem cserélném le, másrészt meg mi a fenének vegyek egész tükröt, ha csak ez a műanyag izével van baj? :)
linzenbold06-07-2013 12:33:59 // 140030
megoldódott a probléma!!! :))))))) kontakt hiba....
Piritu - 1.000.00006-07-2013 12:08:47 // 140029
A levegőt előről hátrafelé kell fújnia, ahogy a menetszél is fúl. Arra segít rá.
Piritu - 1.000.00006-07-2013 12:07:00 // 140028
Hol írja?
Nézd meg a 159 topikba betett MES grafikonokat. Ott objektív adatot találsz. Végre valaki vette a fáradtságot és megmérte.
Nézd meg a 159 topikba betett MES grafikonokat. Ott objektív adatot találsz. Végre valaki vette a fáradtságot és megmérte.
Piritu - 1.000.00006-07-2013 12:00:05 // 140027
Nem kell vele foglalkozni. Legfeljebb az autó élete során egyszer cserés lesz az egr, és akkor mi van?
Sokkal több pénz dobálunk ki más felesleges dologra, nem ezen fog múlni az üzemeltetési költség.
Sokkal több pénz dobálunk ki más felesleges dologra, nem ezen fog múlni az üzemeltetési költség.
linzenbold06-07-2013 11:28:50 // 140026
közbe újabb fejlemény a ventivel kapcsolatban, hogy működik rendesen, mégse akar elindulni. rákötöttem közvetlen az aksira és megy. biztosítékokkal sincs baj. Feltételezem, hogy a ventilátornak a hűtő felé kell fújnia a levegőt, viszont a ventilátorba belemegy 2 vezeték. na a piros vezetékbe nincs áram. a másikba viszont mértem 12V-ot.
de ahhoz hogy működjön rendesen, a piros vezetékbe kéne lennie 12v-nak. Lassan agyvérzést kapok :)))))))))
de ahhoz hogy működjön rendesen, a piros vezetékbe kéne lennie 12v-nak. Lassan agyvérzést kapok :)))))))))
Alfa GT-Csaba06-07-2013 11:13:48 // 140025
Pedig lassabban melegszik a motor,ha le van falazva!!,Egyértelmű hogy ha meleg kipufogó gáz van bevezetve az egr-en keresztül vissza vezetve a blokkba ,akkor már az az induláskor melegiti a beszivott levegőt ,és akkor hamarabb is melegszik a blokk.
sparco06-07-2013 11:09:44 // 140024
Egyébként gecsa cartárs blogjában épp az ellenkezőjét olvastam, hogy hamarabb éri el az üzemi hőfokot a gép... :)
sparco06-07-2013 11:04:53 // 140023
Igazából azért gondolkodtam el rajta, hogy ne rakódjon tele szutyokkal.
PistaFR06-07-2013 10:08:24 // 140022
OK, köszi.
Piritu - 1.000.00006-07-2013 09:08:15 // 140021
Szerintem, ha nincs bajod vele, ne bántsd. Teljesítményt nem nyersz. Amit vesztesz, azt tegnap mérte be egy cartárs a 159 topikban, a lefalazással később éri el az üzemi hőfokot a motor.
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-07-2013 09:03:14 // 140020
Nekem is le van, fogyasztás növekedést én nem tapasztaltam.
sparco06-07-2013 08:20:24 // 140019
Sziasztok!
Gondolkodom az EGR lefalazasaban, de szerelom szerint az ujabb motoros JTD-ken mar nem ajanlatos, csak a regebbi 105lovasokon. Az enyem 115 lovas es maskepp van valoban megoldva.
Viszont lattam mar par cartarsnal, hogy olyan a motorja mint az enyem es le van falazva.
Szerintetek belevagjak?
Illetve fogyasztas fog novekedni ezaltal, vagy fog valtozni valami a teljesitmenyben?
Gondolkodom az EGR lefalazasaban, de szerelom szerint az ujabb motoros JTD-ken mar nem ajanlatos, csak a regebbi 105lovasokon. Az enyem 115 lovas es maskepp van valoban megoldva.
Viszont lattam mar par cartarsnal, hogy olyan a motorja mint az enyem es le van falazva.
Szerintetek belevagjak?
Illetve fogyasztas fog novekedni ezaltal, vagy fog valtozni valami a teljesitmenyben?
6UR2006-07-2013 07:30:44 // 140018
Gtpeti blogjában elég jól le van írva minden ezzel kapcsolatos ;) Diagnosztikai kábelek.
Dévid06-07-2013 07:06:51 // 140017
Reggel nyitott motortetővel hallgattam, de nem pufog vissza szerintem.
Dévid06-07-2013 01:33:07 // 140016
Reggel, ha megyek haza, megnézem.
Tuningman06-07-2013 01:15:36 // 140015
Véletlenül nem pufog vissza a szívósorba? ( mármint hidegen )
Na mert akkor LMM-nek annyi:(
De azért mindenek előtt hibakódolvasás.
Na mert akkor LMM-nek annyi:(
De azért mindenek előtt hibakódolvasás.
Tuningman06-07-2013 01:07:43 // 140014
Peter3005-07-2013 23:16:23 // 140013
Szia
Hogy kötötted rá a laptopot? Speciális csatlakozó kell hozzá? És a progit honnan tudnám beszerezni? Előre is köszi
Hogy kötötted rá a laptopot? Speciális csatlakozó kell hozzá? És a progit honnan tudnám beszerezni? Előre is köszi
linzenbold05-07-2013 21:39:18 // 140012
Az akksi mellett találtam pár nagy biztositékot. Sajna mind hibátlan. :( Nem bántam volna, ha csak ennyi baja van.
PistaFR05-07-2013 21:23:46 // 140011
7500 a 20 db? Az tényleg nem vészes :) Néztem itteni oldalakon, 22 mm menethosszt ír sima csavarra. Gyári alufelnihez való kerékőrt találtam, az 32.5 mm, csak abból kb 130 € lenne az 5 szett hogy meglegyen a 20 db. :)
Alfa GT-Csaba05-07-2013 21:21:42 // 140010
Motor térbe az aksi mellett van a biztositéka!!
Piritu - 1.000.00005-07-2013 21:19:38 // 140009
Passz, meg kellene keresni a könyvében...
Elsőre akár azt is meg lehetne próbálni, hogy a venti helyére egy izzót kötni. Ha felizzik, kap villanyt.
Esetleg megpróbálni direktben az akuról villanyt adni a ventilátornak, hogy elindul-e.
Elsőre akár azt is meg lehetne próbálni, hogy a venti helyére egy izzót kötni. Ha felizzik, kap villanyt.
Esetleg megpróbálni direktben az akuról villanyt adni a ventilátornak, hogy elindul-e.
linzenbold05-07-2013 21:16:43 // 140008
Merre találom neki a biztit? kormány alatt az összes bizti jó. Vagy valahova máshova dugták el?
Robbye05-07-2013 21:04:52 // 140007
Ha a teszt progi nem indítja el akkor ventillátor hiba.
Piritu - 1.000.00005-07-2013 21:03:18 // 140006
Biztosíték?
Robbye05-07-2013 21:03:03 // 140005
Piritu - 1.000.00005-07-2013 21:02:39 // 140004
Döglött a ventilátor :-(
linzenbold05-07-2013 20:56:19 // 140003
van egy új fejlemény, a klímámmal kapcsolatban. :/ az előtét ellenállást kiiktattam, és a két vezetéket összekötöttem, így ha minden igaz el kellett volna indulnia a ventinek. Ez sajnos nem történt meg. na ezután elővettem a laptopot és rákötöttem az autóra. MES-be a tesztek között van olyan funkció, hogy hűtőventilátor 1 és 2-es fokozat.
Gondolom itt el kellene indulnia a ventinek (még nem próbáltam soha) a relé az hallatszik hogy kattog, de a venti az meg se mukkan. Ezek után valakinek valami ötlet???
Gondolom itt el kellene indulnia a ventinek (még nem próbáltam soha) a relé az hallatszik hogy kattog, de a venti az meg se mukkan. Ezek után valakinek valami ötlet???
nyesi05-07-2013 18:26:30 // 140002
Piritu - 1.000.00005-07-2013 17:44:55 // 140001
Gratula a 140k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.00005-07-2013 17:44:05 // 140000
Egy ellenállásmérőt csatlakoztatsz, ha végtelent mutat kuka, ha kevesebb, mint 1 ohmot jó. Ha nincs műszered, próbáld meg a hozzá vezető vezetékeket összezárni valamivel. Ilyenkor kimarad az ellenállás, és el kell hogy induljon a venti, ha bekapcsolod a klímát. Ha ekkor sem, akkor a relé kukás. (Általában az ellenállás 10 év alatt meghal.)
SanyiJTD05-07-2013 17:18:38 // 139999
Múltkor beírtam,hogy lámpákat cseréltem, és nem világítanak a helyzetjelzőim. Sem a halogén, sem a led. Járt valaki így?!
6UR2005-07-2013 16:50:53 // 139998
Ezt igazából nem csak ránézésre kell megnézni, mint ahogy piritu kartárs leírta nem árt kimérni sem...
linzenbold05-07-2013 15:56:16 // 139997
vagyis az a zöld valami rajta, az nem túl jó állapotú, meg egy pici darab hiányzik is belőle!!
linzenbold05-07-2013 15:47:35 // 139996
kiszedtem, de ránézésre teljesen rendben van. Ha nem ez, akkor mivel lehet még gond?? Vagy esetleg ez a kimérés hogy működik??? ebbe nem nagyon vagyok otthon :(
Dévid05-07-2013 06:54:17 // 139995
Üdv Mindenkinek!
Volna egy idegesítő problémám. Az mitől lehet, hogy hideg motornál indításkor csak ca. 4 henger indul, aztán idővel csatlakoznak egyenként a többiek is? Melegen nincs ilyen gond.
Volna egy idegesítő problémám. Az mitől lehet, hogy hideg motornál indításkor csak ca. 4 henger indul, aztán idővel csatlakoznak egyenként a többiek is? Melegen nincs ilyen gond.
Piritu - 1.000.00005-07-2013 06:49:53 // 139994
linzenbold05-07-2013 06:16:33 // 139993
És ezt merre találom? Valamint honnan tudom megállapítani hogy rossz?
Tuningman05-07-2013 02:30:33 // 139991
Ez attól függ, hogy milyen alufelniről van szó.
A gyári alukhoz lehet használni a gyári csavarokat de előtte mindig le kell mérni, hogy mennyit fog azaz legalább annyi fordulatot tudjál betekerni amennyit a lemezfelninél. Ha egy-két fordulattal kevesebb akkor még jó. Más alufelnihez viszont tényleg kellenek hosszabb csavarok. A gyári csavarméret ha jól emlékszem 27mm. Tehát legalább 37mm-es kell. Nem egy drága dolog, legalábbis ahol én szoktam venni, ott megvan 7500-ból:)
A gyári alukhoz lehet használni a gyári csavarokat de előtte mindig le kell mérni, hogy mennyit fog azaz legalább annyi fordulatot tudjál betekerni amennyit a lemezfelninél. Ha egy-két fordulattal kevesebb akkor még jó. Más alufelnihez viszont tényleg kellenek hosszabb csavarok. A gyári csavarméret ha jól emlékszem 27mm. Tehát legalább 37mm-es kell. Nem egy drága dolog, legalábbis ahol én szoktam venni, ott megvan 7500-ból:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?