Tegnap bekerült az autóba 10W60 Xado, olajcsere gyanánt, majd kiderül mit tud. egyenlőre a halkabb járást még nem tapasztaltam - kipufogó problémák -.
Viszont a szerelőm jelezte jobboldali féltengely gumiharang kukás, stabilizátor elkezdett zörögni, hűtő lamellái foszlanak... Szilentek nyüszögnek a hidegbe... Program lesz jövőre is...
Azért van jó tapasztalatom is: 2 hét, 2500 Km, 8.5l /100 átlag fogyi :)
Forum >> 156
hg6idn18-12-2013 20:08:50 // 142890
aranytl18-12-2013 19:39:22 // 142889
Ha van lehetőség gyengébb autót vezetni, utána az 1.6 egészen táltos lesz :D
Imyx18-12-2013 18:33:05 // 142888
Egyetértek, nem ér annyit, akármennyire is szeretjük a lóerőket :(.
mizooo18-12-2013 18:26:53 // 142887
Én odaadtam anyának az 1.6-ot mert az is patika (még mindig) :) kellett venni helyette valami komolyabbat, ha még emlékeztek a motorgenerálomra sokat agyalta az olajfogyasztás miatt, hogy motorcsere legyen nagyobbra, de nem volt ésszerű. Az 1.6 lett felújítva (visszatért pár lóerő is) és még most is szolgál. Igaz ez az akció 340.000 csengőpengőbe fájt.
Piritu - 1.000.00018-12-2013 18:09:10 // 142886
1,6TS csipp történet :-)
gecsa18-12-2013 18:05:07 // 142885
konkrétabban fogalmazva, szaros 24 lóerőért motort cserélni? annak és a legalizálásának árából rengeteget ki lehet hozni egy 1.6ból..
a legjobb, ha elsőnek egy kis súlycsökkentéssel kezded, majd a fék, futómű, váltó, kuplung, motor lesz a sorrend..
a legjobb, ha elsőnek egy kis súlycsökkentéssel kezded, majd a fék, futómű, váltó, kuplung, motor lesz a sorrend..
Tikesz18-12-2013 17:55:23 // 142884
Sziasztok! Lehet elég hülye kérdés,,,de ingadozott az alapjárat (de csak melegen ) ki lett olvasva a hiba...lambdaszonda....ki lett cserélve most,ugyan úgy ingadozik az alapjárat ilyen majdnem,hogy leáll (töltéslámpa felvillan) egészen 3 ezerig ugrik aztán fel-le....az lenne a kérdésem,hogy okozhatja továbbra is a hibát (annak ellenére hogy a lambdaszonda ki lett cserélve) az hogy nem lett kitörölve a hibakód mert a csere után nem tudtuk rádugni a gépre ? 98-as 2.0TS 156
Imyx18-12-2013 17:54:29 // 142883
Fontold meg a CarTársak véleményét. Sokkal egyszerűbb, olcsóbb lenne autót váltani. Vagy ha nagyon ragaszkodsz hozzá, remapot neki, keresd Piritu-t, szerintem megosztja veled a tapasztalatait, vagy beszélj Kau CarTárssal, ő az 1.6-ból elég gyors motort csinált, motorcsere nélkül.. :).
aranytl18-12-2013 16:47:07 // 142882
Neked az 1.8 lenne a nyerő. Ugyan az a hajtáslánc. Nagyobb pillangószelep, másik vezérműtengely és asszem azért kell másik szívócső, mert a nagyobb motorokon már van benne egy csappantyú (állítható szívócsőhossz). +24 lóerő.
Ugyan a 2.0 +35 lóerő, de másik váltó, kuplung, balansztengelyes, bonyolultabb.
Persze az elektronikai gondokon túl egy használt motor zsákbamacska.
Milyenek a hidrotőkék, vezmód, csapágyak? Alapból szét kell bontani darabjaira, mindent átnézni. Akkor már új tömítések + új alkatrészek.
Legalább is én így képzelném el a sajátom esetében.
Ha meg jó az 1.6, gondolom nem szívesen bontod szét, vagy igen?
Mert akkor át lehet rakni a hidrotőkéket, vezérlésmódosítót, gyertyákat, termosztátot pl.
Sok-sok pénz kell hozzá. Mondjuk kijön a motor 80eFt + a szét-össze + alkatrészek, tömítések (csakis gyári) 200 alatt nem áll meg. Úgy, hogy sok munkát Te csinálsz az autón.
Az a röhej, hogy így összerakni mind munka, mind pénz tekintetében horror, míg venni egy 2.0 ásat sokkal egyszerűbb.
Sajnos ez már nem olyan mint a Lada volt annak idején, hogy kikapom a gyári mocit, berakom a tuning 1.7-est 1óra alatt, rákötöm az 1 szál vezetéket a gyújtáselosztóra, meg bekötöm a generátort és az önindítót és már megy is.
Persze aki szeret bütykölni, nem lehetetlen. Kell egy jó motort találni, hozzá pár százeFt, meg 2hét szabadidő és meg is van az 1.8.
Vagy veszel egy külföldi lelakott, szétrohadt törött 2.0-t 150ért és kiszeded ami kell belőle, +200eFt és van egy 2.0.
Papírozni felesleges, csak sose akard eladni.
Ugyan a 2.0 +35 lóerő, de másik váltó, kuplung, balansztengelyes, bonyolultabb.
Persze az elektronikai gondokon túl egy használt motor zsákbamacska.
Milyenek a hidrotőkék, vezmód, csapágyak? Alapból szét kell bontani darabjaira, mindent átnézni. Akkor már új tömítések + új alkatrészek.
Legalább is én így képzelném el a sajátom esetében.
Ha meg jó az 1.6, gondolom nem szívesen bontod szét, vagy igen?
Mert akkor át lehet rakni a hidrotőkéket, vezérlésmódosítót, gyertyákat, termosztátot pl.
Sok-sok pénz kell hozzá. Mondjuk kijön a motor 80eFt + a szét-össze + alkatrészek, tömítések (csakis gyári) 200 alatt nem áll meg. Úgy, hogy sok munkát Te csinálsz az autón.
Az a röhej, hogy így összerakni mind munka, mind pénz tekintetében horror, míg venni egy 2.0 ásat sokkal egyszerűbb.
Sajnos ez már nem olyan mint a Lada volt annak idején, hogy kikapom a gyári mocit, berakom a tuning 1.7-est 1óra alatt, rákötöm az 1 szál vezetéket a gyújtáselosztóra, meg bekötöm a generátort és az önindítót és már megy is.
Persze aki szeret bütykölni, nem lehetetlen. Kell egy jó motort találni, hozzá pár százeFt, meg 2hét szabadidő és meg is van az 1.8.
Vagy veszel egy külföldi lelakott, szétrohadt törött 2.0-t 150ért és kiszeded ami kell belőle, +200eFt és van egy 2.0.
Papírozni felesleges, csak sose akard eladni.
gecsa18-12-2013 16:08:47 // 142881
egyszerűbb komplett autót cserélni.. :)
a chiptuningos sem fog tudni rá gyári programot adni.. emlékeim szerintm meg csak azonos hengerűrtartalomra, és üzemre lehet papíroztatni egy motorcserét, ami kész vagyon, és idegösszeomlás, és pár helyen átnézik a vasat..nomeg a motorról is kell számla, stb... ha belevágsz, akkor kábelköteget is vegyél hozzá ecuval, meg mindennel, egyszerűbb lesz a dolog. én a helyedben eladnám, és vennék helyette egy 2.0ts-t, vagy jts-t.. még lehet, olcsóbban megúszod, és nincs macera vele..
a chiptuningos sem fog tudni rá gyári programot adni.. emlékeim szerintm meg csak azonos hengerűrtartalomra, és üzemre lehet papíroztatni egy motorcserét, ami kész vagyon, és idegösszeomlás, és pár helyen átnézik a vasat..nomeg a motorról is kell számla, stb... ha belevágsz, akkor kábelköteget is vegyél hozzá ecuval, meg mindennel, egyszerűbb lesz a dolog. én a helyedben eladnám, és vennék helyette egy 2.0ts-t, vagy jts-t.. még lehet, olcsóbban megúszod, és nincs macera vele..
NeoEx4818-12-2013 15:44:19 // 142880
Hari-val akkor ellentmondásban vagytok a kábelezést illetően, 2.0 TS esetében. Nem elég csak betenni a motort, át is kell kebelezni az egész kocsit?
A motorvezérlő valóban egy érdekes kérdés, mert ha együtt is működik a 2.0-val, az 1.6 paramétereire van programozva, de ezt gondolom egy chiptuningos helyen át lehet konfiguráltatni.
A hajtáslánc, kuplung miatt jobban aggódnék, mert ezeket nem akarnám mind kicseréltetni. A 2.0 erejétől nem menni szét a kuplung, a váltó?
Meg azt még nem tudom, hogy papír ügyben mennyire nagy meló, pénz, utánjárás a csere.
A 1.6-os motor egészen kiváló állapotban van, nagyon meg vagyok vele elégedve minden szempontból, csak egy kicsit többre vágyok teljesítményileg, ezért gondolkodtam el. Az egész kocsi annyira rendben van, hogy logikus döntésnek tűnne egy motorcsere, egy eladás/vétel helyett, ahol egy új kocsi tök ismeretlen lenne, miközben a sajátom ennyire rendben van.
A motorvezérlő valóban egy érdekes kérdés, mert ha együtt is működik a 2.0-val, az 1.6 paramétereire van programozva, de ezt gondolom egy chiptuningos helyen át lehet konfiguráltatni.
A hajtáslánc, kuplung miatt jobban aggódnék, mert ezeket nem akarnám mind kicseréltetni. A 2.0 erejétől nem menni szét a kuplung, a váltó?
Meg azt még nem tudom, hogy papír ügyben mennyire nagy meló, pénz, utánjárás a csere.
A 1.6-os motor egészen kiváló állapotban van, nagyon meg vagyok vele elégedve minden szempontból, csak egy kicsit többre vágyok teljesítményileg, ezért gondolkodtam el. Az egész kocsi annyira rendben van, hogy logikus döntésnek tűnne egy motorcsere, egy eladás/vétel helyett, ahol egy új kocsi tök ismeretlen lenne, miközben a sajátom ennyire rendben van.
aranytl18-12-2013 15:21:53 // 142879
Ja ez 2003 utáni motorra vonatkozik. 2003 előtti +24 lóerő :D
aranytl18-12-2013 15:19:16 // 142878
Ezen én is gondolkoztam már, de arra jutottam, hogy csak akkor éri meg, ha már a végét járja az 1.6. És még akkor sem egyszerű. Ugyan mechanikailag semmi extra, viszont az elektronika már komoly akadályozó tényező.
Egyébként az 1.8 áll a legközelebb hozzá, mert csak a vezérműtengely, a szívótorok és a pillangószelep különböző. A váltó, a kuplung is ugyanaz. Viszont az elektronika más! Más a lábkiosztás, még a csatlakozó is más, ha jól láttam a szerelési útmutatóban.
A 2.0 már sokban különbözik, ott a váltó és a kuplung is más, az elektronika szintén más.
Szóval engem leginkább az tántorít el, hogy az utastérbe menő kábeleket, km-órát, talán a fordulatszámmérőt, immot is cserélni kell.
Ha elég lepukkant az 1.6, akkor talán érdemes 1.8-ra cserélni. Relatíve kis többlet költséggel +20 lóerő és némi nyomaték, szinte azonos fogyasztás mellett.
Egyébként az 1.8 áll a legközelebb hozzá, mert csak a vezérműtengely, a szívótorok és a pillangószelep különböző. A váltó, a kuplung is ugyanaz. Viszont az elektronika más! Más a lábkiosztás, még a csatlakozó is más, ha jól láttam a szerelési útmutatóban.
A 2.0 már sokban különbözik, ott a váltó és a kuplung is más, az elektronika szintén más.
Szóval engem leginkább az tántorít el, hogy az utastérbe menő kábeleket, km-órát, talán a fordulatszámmérőt, immot is cserélni kell.
Ha elég lepukkant az 1.6, akkor talán érdemes 1.8-ra cserélni. Relatíve kis többlet költséggel +20 lóerő és némi nyomaték, szinte azonos fogyasztás mellett.
Hari18-12-2013 13:27:48 // 142877
Mechanikailag mind a TS mind a JTS beépíthető! (A váltó és féltengely,felfüggesztés, stb szempontjából)
A 2,0 TS motort csak bele kell tenni, az összes csatlakozó a helyére és indul is!
... a JTS is beszerelhető, csak ott mát a teljes ECU + kábelköteg + minden külső elem cserélni kell! ( Itt a motor vezérlő elektronikára és tartozékaira gondolok!)
Arrol nem is beszélve, hogy TS motort - kompletten! - majd fele annyiért kapsz mint a JTS-t!
(... de a TS esetében bőven elegendő neked akár egy fűzött blokk is!!! ... vagy egy csupasz motor!)
:)
A 2,0 TS motort csak bele kell tenni, az összes csatlakozó a helyére és indul is!
... a JTS is beszerelhető, csak ott mát a teljes ECU + kábelköteg + minden külső elem cserélni kell! ( Itt a motor vezérlő elektronikára és tartozékaira gondolok!)
Arrol nem is beszélve, hogy TS motort - kompletten! - majd fele annyiért kapsz mint a JTS-t!
(... de a TS esetében bőven elegendő neked akár egy fűzött blokk is!!! ... vagy egy csupasz motor!)
:)
Hari18-12-2013 13:27:42 // 142876
Mechanikailag mind a TS mind a JTS beépíthető! (A váltó és féltengely,felfüggesztés, stb szempontjából)
A 2,0 TS motort csak bele kell tenni, az összes csatlakozó a helyére és indul is!
... a JTS is beszerelhető, csak ott mát a teljes ECU + kábelköteg + minden külső elem cserélni kell! ( Itt a motor vezérlő elektronikára és tartozékaira gondolok!)
Arrol nem is beszélve, hogy TS motort - kompletten! - majd fele annyiért kapsz mint a JTS-t!
(... de a TS esetében bőven elegendő neked akár egy fűzött blokk is!!! ... vagy egy csupasz motor!)
:)
A 2,0 TS motort csak bele kell tenni, az összes csatlakozó a helyére és indul is!
... a JTS is beszerelhető, csak ott mát a teljes ECU + kábelköteg + minden külső elem cserélni kell! ( Itt a motor vezérlő elektronikára és tartozékaira gondolok!)
Arrol nem is beszélve, hogy TS motort - kompletten! - majd fele annyiért kapsz mint a JTS-t!
(... de a TS esetében bőven elegendő neked akár egy fűzött blokk is!!! ... vagy egy csupasz motor!)
:)
Roll198318-12-2013 12:32:35 // 142875
Érd el, hogy a mostani motorod AF-es motorkódot kapjon, utána már könnyű a helyzet.
Liquid18-12-2013 12:26:06 // 142874
pedig a féket se hanyagold el, nehogy meglepetés érjen mikor nem tudsz megállni.
ystuc18-12-2013 12:24:24 // 142873
Ki kell mérni. Ha a kapcsolóból kijön az áram, akkor nem az a rossz.
Nekem egyszer jó, egyszer nem. Úgyhogy nálam valahol érintkezési hiba van, csak még nem derült ki, hogy hol. Mondjuk nem is nagyon foglalkoztam vele, évek óta így van, mindig télen jut eszembe, de olyankor meg hideg van foglalkozni vele. :-D
Nekem egyszer jó, egyszer nem. Úgyhogy nálam valahol érintkezési hiba van, csak még nem derült ki, hogy hol. Mondjuk nem is nagyon foglalkoztam vele, évek óta így van, mindig télen jut eszembe, de olyankor meg hideg van foglalkozni vele. :-D
NeoEx4818-12-2013 11:42:25 // 142872
Hát én első körben 2.0 TS-re gondoltam, nem tudom JTS motort be lehetne-e szerelni TS helyére. Van valakinek tapasztalata, esetleg blogbejegyzése ilyen jellegű motorcseréről? (akár TS, akár JTS)
Az alkatrészek tekintetében tudom hogy vannak különbségek, a fékeket kevésbé érzem problémásnak, max vennék valami erősebb brembo vagy hasonló féket, a hajtáslánc, kuplung, váltó kicsit jobban foglalkoztat, ezek bírnák a motor megnövekedett teljesítményét?
A papírozás, legalizálás mennyire macerás meló ilyenkor?
Az alkatrészek tekintetében tudom hogy vannak különbségek, a fékeket kevésbé érzem problémásnak, max vennék valami erősebb brembo vagy hasonló féket, a hajtáslánc, kuplung, váltó kicsit jobban foglalkoztat, ezek bírnák a motor megnövekedett teljesítményét?
A papírozás, legalizálás mennyire macerás meló ilyenkor?
Trombozis18-12-2013 11:34:58 // 142871
Ja, az enyém is tömör volt. :-)
6UR2018-12-2013 11:28:32 // 142870
Sziasztok.
Kellene egy kis segítség. Van az autóban ülésfűtés, mikor megvettem az anyós oldalt ment a led mind a két fokozatnál és ment a fűtés is gyengém és erősen is, a vezetőoldalt akkor nem ment semmi (se a led se a fűtés semmilyen fokozatban). Most néztem hogy a vezetőoldalt az erősebbik fokozatnál megy a led viszont fűtése egyik fokozatban sincs, az anyósülésnél már nincs erősfokozat csak a gyengébbik viszont a led már egyáltalán nem ég. Szertintetek hol kéne keresnem a problémát? Olyan szakadás lehet benne hogy a gyenge megy de az erős nem? Vagy ha szakadt akkor semmi nem megy? Vagy a kapcsolóknál lehet vmi probléma?
Kellene egy kis segítség. Van az autóban ülésfűtés, mikor megvettem az anyós oldalt ment a led mind a két fokozatnál és ment a fűtés is gyengém és erősen is, a vezetőoldalt akkor nem ment semmi (se a led se a fűtés semmilyen fokozatban). Most néztem hogy a vezetőoldalt az erősebbik fokozatnál megy a led viszont fűtése egyik fokozatban sincs, az anyósülésnél már nincs erősfokozat csak a gyengébbik viszont a led már egyáltalán nem ég. Szertintetek hol kéne keresnem a problémát? Olyan szakadás lehet benne hogy a gyenge megy de az erős nem? Vagy ha szakadt akkor semmi nem megy? Vagy a kapcsolóknál lehet vmi probléma?
6UR2018-12-2013 08:56:28 // 142869
Az enyémen is hűtött van.
Tuningman18-12-2013 02:21:17 // 142868
Dehogynem, nem hűtött:)
Kivéve ha sportcsomagos vagy külön így rendelték.
Kivéve ha sportcsomagos vagy külön így rendelték.
Tuningman18-12-2013 02:18:26 // 142867
A macera a legalizálás ami szinte lehetetlen becsületes körülmények közt.
De ha a 1.6 motorkód valahogy oda kerül az 2.0 helyére akkor nincs gond:)
De ha a 1.6 motorkód valahogy oda kerül az 2.0 helyére akkor nincs gond:)
B.László17-12-2013 23:27:10 // 142866
Az 1.6 on a hátsó tömör csak az első nem :D
Dante17-12-2013 22:15:16 // 142865
Én is csak a 2.0 JTS-ről tudok nyilatkozni, nagyon jó motor, valóban mindenhol húz és a fogyasztása is meglepően jó. 90%-ban eddig csak városban használtam, meg volt 1-2 hosszabb út. Így 9,7 az átlagfogyim.
A motorcsere viszont már más kérdés, egyéb kötelezően cserélendő alkatrészek végett (pl úgytudom az első fékek az 1.6 twinsparkon tömör tárcsák míg a 2.0-án hűtőtt tárcsák), és még ott a papírozás is...
A motorcsere viszont már más kérdés, egyéb kötelezően cserélendő alkatrészek végett (pl úgytudom az első fékek az 1.6 twinsparkon tömör tárcsák míg a 2.0-án hűtőtt tárcsák), és még ott a papírozás is...
GTPeti17-12-2013 22:03:04 // 142864
Én a GTV-ben nagyon élvezem a 2.0 JTS-t. Mindenhol húz, gyönyörű a hangja és úgy tűnik az étvágya is elfogadható.
NeoEx4817-12-2013 21:37:42 // 142863
Sziasztok,
Egy őszinte véleményt szeretnék kérni. Ha valaki egy kicsit már unja az 1.6 motor teljesítményét, érdemes foglalkozni a motorcsere gondolatával 2.0-ra? Egyáltalán lehetséges? Vagy akkora macera hogy belefogni sem érdemes?
Egy őszinte véleményt szeretnék kérni. Ha valaki egy kicsit már unja az 1.6 motor teljesítményét, érdemes foglalkozni a motorcsere gondolatával 2.0-ra? Egyáltalán lehetséges? Vagy akkora macera hogy belefogni sem érdemes?
gecsa17-12-2013 14:27:52 // 142862
ment válasz.. ;)
Gyalu17-12-2013 14:18:49 // 142861
Emailed érkezett!
gecsa17-12-2013 14:04:29 // 142860
hehe... az enyében is ilyen volt, győzöm visszaállítani az eredeti állapotot.. ha kell, tudok adni egy szett működésképtelent.. :)
redbull9017-12-2013 13:57:43 // 142859
Nézd meg ezt az oldalt
Én beújítok egy ilyet aztán nincs több probléma az ócska alfa kulccsal... nekem is széthullott már nem egyszer, igaz én is már olyan állapotban kaptam meg hogy az hihetetlen...pedig két kulcsom van egyik kuka, másik ami jó az meg kutya harapta ház és az érzékelő agyon forrasztgatva ....
Én beújítok egy ilyet aztán nincs több probléma az ócska alfa kulccsal... nekem is széthullott már nem egyszer, igaz én is már olyan állapotban kaptam meg hogy az hihetetlen...pedig két kulcsom van egyik kuka, másik ami jó az meg kutya harapta ház és az érzékelő agyon forrasztgatva ....
gecsa17-12-2013 13:45:34 // 142858
ha találsz 20 forintért, akkor vegyél nekem is kb 500 darabot! :)
Gyalu17-12-2013 13:21:47 // 142857
Az a helyzet, hogy elvi okok miatt nem vagyok hajlandó ennyit fizetni egy 20 Ft os kapcsolóért :)
gecsa17-12-2013 12:43:59 // 142856
knoxx tud szerezni 2 pinest, én is tőle vettem.. ugyanez volt nálam is a probléma.. :)
Gyalu17-12-2013 12:37:55 // 142855
Az a panel ami neked van 4 pin es kapcsolóval van szerelve, nekem meg 2 pin es a panelem. Sajnos ez nem lesz jó nekem:(
No de úgy néz ki lesz megoldás a problémára:) De még nem kiabálom el a dolgot!
No de úgy néz ki lesz megoldás a problémára:) De még nem kiabálom el a dolgot!
gecsa17-12-2013 10:34:09 // 142854
de szép kulcs! :) a kép nem áll jogvédelem alatt.. :D
gecsa17-12-2013 10:33:32 // 142853
ha ilyen fajta kapcsoló kell, akkor erről esetleg át tudod forrasztani.. ;)
Tuningman17-12-2013 01:59:04 // 142852
Tuningman17-12-2013 01:50:39 // 142851
Ja, hát akinek van emblémája:D
Gyalu16-12-2013 20:59:38 // 142850
Amit itt belinkeltem is 10 dodó, postával mindennel.
Lehet körbe kérdezek bontókban, hátha van valami elfekvő kulcs a sufniban:)
Lehet körbe kérdezek bontókban, hátha van valami elfekvő kulcs a sufniban:)
GTPeti16-12-2013 20:53:19 // 142849
Maga a kapcsoló pár euróba kerül a (manapság leginkább netes) alkatrészforgalmazóknál. Az baj csak az, hogy pl. Németországban 5-6 euró a postaköltség.
Gyalu16-12-2013 20:44:43 // 142848
Üdv!
Akadt egy kis problémám. Az egyik autó kulcsában tönkre ment a mikro kapcsoló, így nem működik a központi zár a kocsiban.
Árulnak is az ebay en kapcsolót hozzá, de a 10 dollárt kicsit sokallom érte...
Nem tudtok erre valami olcsó és hatékony megoldást?
Akadt egy kis problémám. Az egyik autó kulcsában tönkre ment a mikro kapcsoló, így nem működik a központi zár a kocsiban.
Árulnak is az ebay en kapcsolót hozzá, de a 10 dollárt kicsit sokallom érte...
Nem tudtok erre valami olcsó és hatékony megoldást?
redbull9016-12-2013 20:43:05 // 142847
teljeshosszra gondoltam bocsi
ilyeneket találtam hogy
94.5mm
95mm
102.4mm
ilyeneket találtam hogy
94.5mm
95mm
102.4mm
redbull9016-12-2013 20:35:59 // 142845
Sziasztok!
Megtudná nekem mondani pontosan hány mm méter az Izzitógyertya?
Mert találtam több hosszméretet és elbizonytalanodtam!
1.9jtd 99évj 105LE
Megtudná nekem mondani pontosan hány mm méter az Izzitógyertya?
Mert találtam több hosszméretet és elbizonytalanodtam!
1.9jtd 99évj 105LE
gecsa16-12-2013 15:40:01 // 142844
mondjuk most még nem használom sokat a csomit.. :) ha az emblémát fogom, az sem hagy nyomot.. ;)
Tuningman16-12-2013 15:28:49 // 142843
Csomifedélt alsó élénél kisujjal szépen fel lehet emelni, oda nem igazán megy be a sár és még kéznyom sem lesz:)
ystuc16-12-2013 15:26:20 // 142842
Az elmúlt 5 évben nem panaszkodott, hogy problémája lenne. Nyilván nem a lapátot fogom meg, hanem közvetlenül az üvegnél. :-)
Dante16-12-2013 15:22:57 // 142841
Nem hinném, hogy ez túl egészséges az ablaktörlő karnak...
Viszont nemrég vettem új gázrugókat a csomagtérajtóhoz, előtte én is megszenvedtem mire valahol alá tudtam nyúlni az ajtónak hogy felnyissam. Az új gázrugó viszont picit jobban kilöki az ajtót, ezért most szépen alá lehet nyúlni. És még kék-zöld folt se lesz többé a fejemen ezekben a hidegekben :))
Viszont nemrég vettem új gázrugókat a csomagtérajtóhoz, előtte én is megszenvedtem mire valahol alá tudtam nyúlni az ajtónak hogy felnyissam. Az új gázrugó viszont picit jobban kilöki az ajtót, ezért most szépen alá lehet nyúlni. És még kék-zöld folt se lesz többé a fejemen ezekben a hidegekben :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
585
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?