Forum >> 156

Vinnie24-06-2014 01:44:33 // 145840
Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy 1.8as 156-osba jó-e a 2.4-es klímakompresszor?
Előre is köszi.
boli11123-06-2014 22:14:30 // 145839
:))
MEO23-06-2014 22:03:06 // 145838
boli111 viszont jobban jár a Te "tippjeiddel" , mintha Én tippelgetnék. :-)
GTPeti23-06-2014 22:00:04 // 145837
Ugyan dehogy!! Jó is lenne.
Főleg a távdiag nehéz, csak tippeket lehet adni.
MEO23-06-2014 21:48:46 // 145836
Kérdezd GTPeti cartársat! ( Ő mindent tud) ,de tényleg ! ;-)
boli11123-06-2014 21:42:37 // 145835
Nemetorszagban vagyok es itt nem megoldhato sajnos.
MEO23-06-2014 21:40:40 // 145834
Szerintem olvassatok hibakódot. Elsőre az a legolcsóbb "megoldás".
boli11123-06-2014 15:57:36 // 145833
Ciao!
Meleg motornal ingadozo alapjara, mire utalhat?
Köszönöm
GTPeti21-06-2014 21:08:24 // 145832
Pl. a barátunk.

mesa sokat írt a témáról. (Ez a második találat nálam.)
MEO21-06-2014 20:26:40 // 145831
Üdv Cartársak!
Tudja valaki hogy a P1173 hiba mit jelent?
GTPeti21-06-2014 18:36:15 // 145830
SZVSZ ettől nem lesz nagyobb az olajnyomás, mert a többletolaj a szivattyú "szívóoldalán" van. Ha a "habos" olajat nem szállítja rendesen a szivattyú, akkor inkább alacsonyabb lesz a nyomás. Legalábbis én így látom, de nem szentírás. Amúgy jól összefoglaltad!
redbull9021-06-2014 18:25:12 // 145829
Ha jóval magasabb az olajszint a maximumnál, akkor le kell engedni az
olajból. Az olajba beleérő főtengely ugyanis habosra verheti az olajat. A
habot nem szállítja jól az olajszivattyú, valamint kenni sem ken jól, így
kopás következhet be. A megnövekedett olajnyomás miatt ilyenkor a tömítések is extra nyomást kapnak. Később - a tömítésekben okozott károk hatására - fogyni kezd az olaj, és a kenés elégtelenné válhat. Érdemes elébe menni ezeknek a veszélyeknek, és inkább engedni belőle.
nagyT21-06-2014 17:04:48 // 145828
Az nagyon nagy probléma ha az olajszint maxon tul ment mikor töltötem bele?s most így mászkálok vele.
Zoli8520-06-2014 20:01:09 // 145827
Hali! Egyik ismerosomnek 156 1.6 tsparkja van. A problema a kovetkezo. Ha beinditja a kocsit hidegen semmi csorges nem hallhato. Amikor viszont elindul alacsony fordulaton csorgo hang hallhato. Mi a fene lehet. A kocsi motorjaban mar mindent kicsereltek vezerles tokek stb. Ja es a legfontisabb ha megy egy km-t akkor ez a hang megszunik.


En a katalizatorra gondolok.
zekedani19-06-2014 15:45:45 // 145826
Természetesen nem negatív értelemben. :-)
zekedani19-06-2014 15:44:58 // 145825
Srácok!

Nagyon szépen köszi a fogyasztásos hozzászólásokat! Nagy segítség volt!
Üdv:
zekedani
kazsmandi19-06-2014 15:31:12 // 145824
Véleményem szerint az alsó lengőkar motor felöli szilentjei vannak kikopva.. Emelve Te is meg tudod nézni, megrángatod a kerék alsó részét miközben nézed a lengőkar belső felét..
Liquid19-06-2014 09:52:47 // 145823
nekem is volt ilyen problémám, azzal kiegészítve hogy kitekert kormánnyal hirtelen induláskor, fékezéskor hallottam leginkább. Voltam vele egy műszaki állomás rázópadján és azt mondták, minden teljesen jó, műszaki-kompatibilis, aztán még mentem vele párezer km-t, nem lett rosszabb. A továbbiakról nem tudok, mert ez nem sokkal a 159 érkezése előtt volt.
GTPeti19-06-2014 09:45:27 // 145822
"megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű."
Nem ő az első, aki ezt mondja. :)

Az enyém is kezd kopogni nagyobb úthibán, de én most automatikusan cseréltetem mind a négy első lengőkart. (A stabrudakat pedig ellenőrizzük.) Nekem ennyit megér a nyugalom. B)
9Pitta919-06-2014 00:05:06 // 145821
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Mikor kicsit lendületesebben indulok vagy erősebben fékezek erős koppanó hangot hallok bal elölről (néha jobbról is). Lengő karra gyanakodok vagy torony csapágyra. Voltam vele szerelőnél, megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű. A stabilizátorrúd szilentjei már csere érettek, de annak nem ilyen hangja van. A szerelő azt mondta a stabpálcák és a kormány gömbfejek még jók.
Esetleg valakinek ötlet?????
Előre is köszi.
hg6idn18-06-2014 22:28:46 // 145820
Úgy látszik ez típus átok:)
Nálam vásárlás után volt ilyen jellegű hiba, de szerencsére csak a trafón lévő gumi szigetelésnél volt gond, amit hőálló szilikonnal akkor orvosoltam, azóta is jól szolgál - még jó, hogy fakormányos, van hol és mit lekopognom:)
Városi fogyim mostanában 10 körül lehet, de ez sok dugó, meg dugó utáni gyógyszer gurulás, közepes klímával kombinált fogyasztási érték:)
GTPeti18-06-2014 22:19:11 // 145819
Nekem is tetszik, tényleg jól megy a JTS.

A gyújtótrafó miatt nálam is néha bejelez. (Főleg nagyon párás időben.) Majd kiolvasom és lassan elkezdek trafókra gyűjteni.
Dante18-06-2014 18:04:28 // 145818
Jó JTS-t valóban nem egyszerű találni itthon, de ha sikerülne mégis, akkor igen jó partner tud lenni a mindennapokban. Nagyon jó karakterisztikája van a motornak, kicsi fordulatról már jól húz, és később sem lomhul el. Nem kell vadul pörgetni, hogy menjen.
Nekem egyszer volt szerencsém találkozni másfél év alatt a Check Engine lámpácskával, egy gyújtástrafó adta meg magát és padlógázon rángatott. Azóta lekopogom, teljesen hibamentes.
Városban amúgy nekem 10-11 liter között eszik, viszonylag rövid távokon, dugóban.
Ferke18-06-2014 17:49:45 // 145817
Nálunk is volt már ilyen sajnos, Peterw kollega friss szerzeményén repült el a vezetőgörgő párezer km után, de sajnos a statisztika még mindig azt mutatja, hogy ez az egyik legjobb, mert a többiről is lehetne mesélni, szinte mindegyikkel volt már gondunk, gyárival, nem gyárival is...
Tuningman18-06-2014 16:49:54 // 145816
Van V6-om, TS-em is 2db. :)
V6 a városban 12-vel elmegy és abban van pár gyorsulgatás is. Országúton ha nyugisan mész akkor akár 8-ból is ki lehet jönni, pályán pedig 10 körül elmegy.
1.6 TS városban 8-al megy nálunk de az egy makulátlan motor :) Országút és pálya 7-7.5 szokott lenni.
2.0 TS városban 10 körül, országút és pálya 8-9 de ugye sokban függ a sofőr lábától :)
Átlagban egy közepes motorral mert ez az általános, plusz 1-1.5 liter.
Amúgy egy jó TS motor az megbízható és sokat elmegy ha karban van tartva rendesen :)
A JTS sem rossz csak az előéletük, amikről főleg a gondatlan gazdáik tehetnek, kicsit megviseli őket. Jó JTS-t itthon nehéz találni, inkább rá kell szánni némi pénzt és rendbe rakni és akkor sokáig élvezheted.
Liquid18-06-2014 15:43:03 // 145815
tiszta városi fogyim nekem se volt soha, de attól függ mi a város? Mert ha rövid távok akkor a TS simán legurít szerintem 15-öt is a V6 meg 20-at, de ha be tud melegedni akkor szem ez max. 12 illetve 15.
Nálam nagy átlagban 9,5 körül volt a TS, ez autópálya 140 felett, illetve városon kívül 90 felett :) Volt akinél nagypapásan 7-tel is beérte, az én rekortom 7,5 volt.
A JTS úgy tudom kicsivel többet kér mint a TS.
A TS azért érkény dolog, de ha nem nyúlsz mellé (ez bármi másra is igaz) és megfelelően karbantartod, akkor nem lesz vele gond.
Dévid18-06-2014 11:58:03 // 145814
Nekem a 2.5 V6 ca. 10-11 literrel eljár, persze dugóban nem araszolok vele. A 2.0 TS 9-10 literrel járt el alattam hasonló használat mellett. Városi fogyasztást nem tudok mondani, hisz amerre én járok, ott nincs dugó, ritka a közlekedési lámpa (30 km-en belül kettő van). TS-em volt, ha jó állapotút veszel, és karban van tartva rendesen, akkor állítólag nem vészes, ha szart veszel, szar szerelőhöz hordod, akkor megszívod Te is. Mikor másodszor lett csapágyas a motorja, akkor tettem félre a TS-t a kertbe.
zekedani18-06-2014 11:40:24 // 145813
Sziasztok!

Biztos milliószor ki lett már beszélve a téma, de azért megkérdezem. A 2.5 V6-os 156-ok mennyit fogyasztanak városban? És a 2.0 TS illetve JTS? Talán az amoren is olvashattam, hogy a JTS motorokkal több a nyűg, mint a régebbi TS-el. Így van ez?
Előre is köszi!
zekedani
Dévid18-06-2014 11:39:47 // 145812
Igen.
Lexa18-06-2014 11:35:36 // 145811
Sziasztok!
egy kérdés csak: a 20V-s új 56-ok már mind mJet?
GTPeti17-06-2014 23:52:54 // 145810
Nekem már zakkant meg egy Ruville (csomagolású) görgő a hosszbordásnál. Erre mit léptem? Vettem egy ugyanolyat (mert ez volt könnyen beszerezhető). :)
mreni17-06-2014 20:03:47 // 145809
like :D
Ferke17-06-2014 08:34:04 // 145808
Hibátlan!
Tónyó16-06-2014 22:35:18 // 145807
koszi szepen,remelem ez a baja,holnap meglatjuk mit mond a kiolvasas..nekem nem huz es tartalekban megy a kocsi,3000nel nem enged feljebb,es vilagit ez a jel...
Zoli8516-06-2014 22:03:39 // 145806
Hali! Mi a velemenyetek a ruville feszito gorgokrol es vezermu szijrol?
Alfa GT-Csaba16-06-2014 20:57:03 // 145805
Én most cseréltem ,mert hirtelen gázadásnál nagyon rángatott a kocsi ,de diagram szerint minden fordulaton nagyon ingadozott az üzemanyag nyomásom!2torx csavar fogja és a nagynyomású szivattyúba van .kb 5 perc kicserélni és az új 30 ezer körül mozog árban
Tónyó16-06-2014 20:43:37 // 145804
nemtudom,ha van olyan akkor arra de nekem valami magasnyomas szabalyozot mondtak...de nem ertek hozzá...
Alfa GT-Csaba16-06-2014 19:43:13 // 145803
üzemanyag nyomás szabályzóra gondolsz?
Skodra16-06-2014 19:39:42 // 145802
Sziasztok! 156-ba előre milyen 2 utas szettet javasoltok, vagy milyet használtok, gyári BOSE erősítővel hajtva?? Ami még farigcsálás,kiemelő keret nélkül is befér! Köszönöm!
Tuningman16-06-2014 14:22:03 // 145801
Csinálj egy diagnosztikát :) Majd ha látod a hibakódokat, okosabb leszel :)
Ha nincs hibakód akkor mehet az élőadat és meg lesz a bibi :)
Kicsi515-06-2014 18:46:02 // 145800
Ezzel nincs gondom mivel ez a szakmám ;) de attól még mindig nemtudom hogy melyik szenzorral illetve jeladóval keressem a hibát. Mellesleg a fars szívást féktisztítóval már néztem (az volt az első) de semmi.
Tónyó15-06-2014 18:16:33 // 145799
sziasztok car-tarsak...megtudna nekem mondani hogy mennyibe lenne egy magasnyomas szelep csere vagy tisztitas,es mennyi ideig tarthat ennek elvegzese...koszonom elore is...
vpatrik15-06-2014 16:03:59 // 145798
Kösz GTPeti ,probléma megoldva .
GTPeti15-06-2014 15:57:15 // 145797
Próbáld meg a kesztyűtartó fölött.
GTPeti15-06-2014 15:56:36 // 145796
Egyébként 1000x egyszerűbb lenne elvinni egy Alfa-specialistához...
vpatrik15-06-2014 15:56:01 // 145795
Sziasztok !

Elég komoly kérdésem lenne :) ,merre találom a pollen a szűrőt?
Ablaktörlő alatt levő műanyagot lebontottam de ott nem találtam semmit csak egy rácsot ami gondolom a nagyobb dolgokat szűri meg .és most elkeseredve keresgettem hogy vajon merre lehet . (156 2003 sportwagon 1.9jtd)

Válaszotokat előre is köszönöm !
GTPeti15-06-2014 15:44:58 // 145794
Cartárs, ez a kérdés, így egy kicsit erős. :)

A szenzorokat multiméterrel szokás ellenőrizni, a kábelezést is, a falsszívást pedig a szívóoldalon szokás keresni.
Kicsi515-06-2014 15:15:11 // 145793
Merre keressem a hibát?
GTPeti15-06-2014 15:04:14 // 145792
Ez elég fontos infó. :)

Szenzorhiba, kontakthiba vagy falsszívás.
Kicsi515-06-2014 14:51:45 // 145791
A vezérlést pontosan tettem az mindenhol jelen volt, a LMM meg bosch es ugyanaz a szám. de mielött ezeket megcsináltam volna már akkor is jelentkezett a probléma
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.