Forum >> 156
Jos19-07-2014 21:41:23 // 146140
Sziasztok! Én is szeretnék egy kis segítséget kérni! :) Egy ideje az egyik hátsó ablakomat se le, se fel nem tudom tekerni, megragadt nehány centire a kerettől, de magát az üveget el tudom mozdítani az ajtóban. Ma lebontottam az ajtókárpitot, de az ablakemelő-szerkezethez már nem mertem hozzányúlni. Van valami tippeteket, hogy innen hogyan tovább, vagy inkább itt álljak meg, és vigyem el valahova? Itt tartok:
Ferke19-07-2014 21:37:57 // 146139
Ja, tényleg, akkor dobd le:) A szíj felrakásnál ugye a kompresszorra szoktuk utoljára feltenni a szíjat, a mostani esetben viszont a főtengely legyen az utsó! (így a legkönnyebb felpattintani)
GTPeti19-07-2014 21:31:18 // 146138
No megnéztem alaposabban... A gumiréteg, amit mintha sprayből fújtak volna a hűtővízcsőre, az a klímakomp. szíjtárcsájának a rezgéscsillapítása. A nagy hőtől megolvadt és a forgás kifújta a tárcsa szélére, illetve tovább is... Ennyire kivan. :(((
A vezetőgörgő úgy nézem útba lesz a rövidebb szíjnál.
A vezetőgörgő úgy nézem útba lesz a rövidebb szíjnál.
GTPeti19-07-2014 20:42:32 // 146137
OK, köszi!
Akkor még ma rendelek 2db (két helyről, hogy biztos megjöjjön jövő héten) 6PK1038-as (néhol 1040-est írnak) szíjat.
Piritu, rajta vagyok a blogodon, a 43 oldal nem egyszerű. :) Nagy szerencse, hogy még tartalomjegyzéket is szoktál írni. Ausgezeichnet!
Akkor még ma rendelek 2db (két helyről, hogy biztos megjöjjön jövő héten) 6PK1038-as (néhol 1040-est írnak) szíjat.
Piritu, rajta vagyok a blogodon, a 43 oldal nem egyszerű. :) Nagy szerencse, hogy még tartalomjegyzéket is szoktál írni. Ausgezeichnet!
Ferke19-07-2014 20:37:18 // 146136
A vezetőgörgőt hagyhatod is, a kisebb szíjat rá, és mehet.
GTPeti19-07-2014 20:35:43 // 146135
A kompresszort ugyan nem hajtja, mert az kuplungon keresztül megy, de maga a szíjtárcsája is csapágyazva van. És ezzel van a gond. :(
Piritu - 1.000.00019-07-2014 20:20:09 // 146134
"Annak" a szíjtárcsára gondoltam. (Valahol a Spider blogok közt van leírás a felépítésről.)
Piritu - 1.000.00019-07-2014 20:19:03 // 146133
Ha kikapcsolod a klímát, akkor nem hajtja a kompresszort. Ha annak a csapágya rendben van simán hazajutsz vele.
GTPeti19-07-2014 19:42:49 // 146132
Srácok, segítség kéne...
Úgy látom (vagy inkább hallom) végérvényesen elhalálozott a klímakompresszorom.
Indítás után csicsereg (és nem a szíj csinálja), a mai 500km-s út vége felé már nem ment a klíma (előtte sem volt nagy szám) és ami sokkal nagyobb baj: járó motornál és csukott motorháztetőnél is hallható fémes hangja van. (Régebben ez nem volt.)
Emellett még forró is a szíjtárcsa, bár ez lehet a hosszú út és a 33 fok hőm miatt is. Ami azonban feltűnő, hogy a kompresszor szíjtárcsája és a kompresszorház vonalában a szemben lévő vízcsövön szurokszerű "lerakódás" van, ami a kompresszortól jött. Vagy a szíj szenvedése miatt (mert pl. szorul a komp.) vagy a csapágytól (?).
Most azon spekulálok, hogy vészmegoldásnak a képen látható módon egy rövidebb ékszíjjal kiiktatom a kompresszort. Úgy látom a vezetőgörgőt is ki kell hozzá szedni, ez nem gond.
A kérdés, hogy jól látom-e a dolgot: Itt a két ábra.
Segítsetek szakik légyszi, 1 hetem van megoldani ideiglenesre, utána mennék haza Mo-ra, de egy 850km-es útnak így, hogy bármikor megállhat nem indulnék neki.
Köszönöm előre is!
Úgy látom (vagy inkább hallom) végérvényesen elhalálozott a klímakompresszorom.
Indítás után csicsereg (és nem a szíj csinálja), a mai 500km-s út vége felé már nem ment a klíma (előtte sem volt nagy szám) és ami sokkal nagyobb baj: járó motornál és csukott motorháztetőnél is hallható fémes hangja van. (Régebben ez nem volt.)
Emellett még forró is a szíjtárcsa, bár ez lehet a hosszú út és a 33 fok hőm miatt is. Ami azonban feltűnő, hogy a kompresszor szíjtárcsája és a kompresszorház vonalában a szemben lévő vízcsövön szurokszerű "lerakódás" van, ami a kompresszortól jött. Vagy a szíj szenvedése miatt (mert pl. szorul a komp.) vagy a csapágytól (?).
Most azon spekulálok, hogy vészmegoldásnak a képen látható módon egy rövidebb ékszíjjal kiiktatom a kompresszort. Úgy látom a vezetőgörgőt is ki kell hozzá szedni, ez nem gond.
A kérdés, hogy jól látom-e a dolgot: Itt a két ábra.
Segítsetek szakik légyszi, 1 hetem van megoldani ideiglenesre, utána mennék haza Mo-ra, de egy 850km-es útnak így, hogy bármikor megállhat nem indulnék neki.
Köszönöm előre is!
szasza(SW)19-07-2014 19:12:26 // 146131
kzoli19-07-2014 18:12:39 // 146130
Sziasztok! Tanács kellene 2 dologban. 1:Tegnap pattant valami a belső ajtónyitó kilincsben,azóta laza holtjátéka van és nem áll vissza teljesen alap pozícióba.Valami rugó,vagy műanyag kütyü törhetett el? 2:Van valakinek tapasztalata hogy milyen márkájú,tipusú rádióra lehet lecserélni a gyári,navis rádiót hogy működjön a kormányvezérlés,a cd changer,és hogy hülyén se nézzen ki a helyén?Köszi!
BIW19-07-2014 18:05:46 // 146129
Sziasztok.
Szeretnék kérdezni tisztelettel.
156 -on bal tükröm leugrott a helyéről, amikor be akartam hajtani, azt vettem észre, megszűnt a rugós ráfeszítés, gyakorlatilag lötyögött a helyén, simán leemelhető.
Tud valaki segíteni abban, hogyan tudom összerakni? Azt látom, hogy egy henger/tengelyszerű valamin ül a tükör, a tükörben rugó, tetején körmös alátét.
Minden segítséget megköszönök.
Szeretnék kérdezni tisztelettel.
156 -on bal tükröm leugrott a helyéről, amikor be akartam hajtani, azt vettem észre, megszűnt a rugós ráfeszítés, gyakorlatilag lötyögött a helyén, simán leemelhető.
Tud valaki segíteni abban, hogyan tudom összerakni? Azt látom, hogy egy henger/tengelyszerű valamin ül a tükör, a tükörben rugó, tetején körmös alátét.
Minden segítséget megköszönök.
Tomi3319-07-2014 09:51:23 // 146128
Sziasztok , segítség kellene. Ingadozik az alapjáratom. Nem is kicsit. Ha megy a klíma pedig majdnem le is áll. Légtömegmérő jó . De ha az alapjárati motorról lehúzom a csatit akkor szépen beáll az alapjárat , gondolom egy átlag gyári értékre. Viszont akkor gázadásnál rakoncátlankodik. Tehát nagy az esély , hogy ez a gond. Kérdésem mit tehetek csere vagy van e ötlet a javításra. Előre is köszönöm.
GTPeti18-07-2014 22:20:27 // 146127
Létezett telefonos (Blaupunkt) gyári rádió, lehet, hogy ez annak a GSM doboza.
mizooo18-07-2014 22:17:51 // 146126
Szia én lemezből vágtam egy csíkot :)
Kristyon18-07-2014 22:14:30 // 146125
redbull9018-07-2014 21:16:10 // 146124
Hol tudok KM óra állást ellenőrizni, hogy tekerték e vagy sem?
Multiscan nélkül lehetséges ez?
Infocenteren nincs valami trükk?
Multiscan nélkül lehetséges ez?
Infocenteren nincs valami trükk?
Bull8818-07-2014 12:23:40 // 146123
Liquid17-07-2014 23:08:21 // 146122
nem tudom lehet-e még gyári újban rendelni, keress meg egy olasz alkatrészest, mondjuk Erhardot, Ofit. Én itt Győrben ez olasz alkatrészes boltban rendeltem meg, de az már sok éve volt. A kartergáz csővel együtt volt 18e. Ez utóbbit csak később cseréltem, mert módosítottak a bekötési csomóponton és a régi cső feszült, emiatt kiszakadt pár hét alatt.
Tuningman17-07-2014 22:59:28 // 146121
Anno raktam én is 1 Stage-et a 145-be( motorba ) de idővel rájöttem, hogy felesleges volt.
Ha jó egy motor, felesleges bele a 1 Stage mivel maga az olaj is tartalmaz megfelelő mennyiségű fémkerámiát. Ha már szétkopott a motor akkor a 1 Stage sem segít csak a generál.
Ha folyamatosan Xado olajat használok akkor mindig jelen lesz a megfelelő mennyiségű fémkerámia és a kiváló minőségű olaj is :)
Ez nálam az évek alatt 100%-osan bebizonyosodott.
Akkor minek is kéne más márkát használni + a 1 Stage?
A Xado és a Gulf is általában túlteljesíti a szabványokat, tehát kiváló minőségű prémium olajak. Igaz a Gulf nem tartalmaz fémkerámiát de ennek a márkának más is az alkalmazási területe, hivatása.
Ha jó egy motor, felesleges bele a 1 Stage mivel maga az olaj is tartalmaz megfelelő mennyiségű fémkerámiát. Ha már szétkopott a motor akkor a 1 Stage sem segít csak a generál.
Ha folyamatosan Xado olajat használok akkor mindig jelen lesz a megfelelő mennyiségű fémkerámia és a kiváló minőségű olaj is :)
Ez nálam az évek alatt 100%-osan bebizonyosodott.
Akkor minek is kéne más márkát használni + a 1 Stage?
A Xado és a Gulf is általában túlteljesíti a szabványokat, tehát kiváló minőségű prémium olajak. Igaz a Gulf nem tartalmaz fémkerámiát de ennek a márkának más is az alkalmazási területe, hivatása.
panza17-07-2014 22:32:48 // 146120
Gumicső légszűrőhöz! Arra kattints!
panza17-07-2014 22:31:13 // 146119
Valamikor én innen rendeltem. Nem mondhatnám, hogy olcsó, de semmi gondom nem volt vele.
kerekesim17-07-2014 22:02:59 // 146118
Naszóval. Még mindig ilyen csövet keresek. Kérem akinek van, vagy tudja honnan tudok rendelni jelezze!
Köszi
Köszi
frensz17-07-2014 21:19:11 // 146117
Eladó lett az autóm,ha erdekelne valakit !
laca7717-07-2014 15:07:45 // 146116
Sziasztok!
Sürgősen keresek Alfa 156-ba váltóbovdent. Ma indultunk volna nyaralni vele..
Jó állapotú bontott érdekelne. Tudna valaki segíteni? Hatvanban lakom, a környéken elbuszoznék érte.
Köszi előre is!
Sürgősen keresek Alfa 156-ba váltóbovdent. Ma indultunk volna nyaralni vele..
Jó állapotú bontott érdekelne. Tudna valaki segíteni? Hatvanban lakom, a környéken elbuszoznék érte.
Köszi előre is!
kerekesim17-07-2014 11:55:05 // 146115
Tudnál segíteni kitől tudom megrendelni?
GTPeti17-07-2014 00:53:05 // 146114
Esetleg egy kanna Gulf és mellé egy tubus Xado 1 Stage? :) OK, az sem lesz olcsóbb.
Vagy amit én használok most, Mobil1+1 Stage.
Vagy amit én használok most, Mobil1+1 Stage.
Tuningman16-07-2014 22:18:22 // 146113
Természetesen veheted :)
Tuningman16-07-2014 22:16:30 // 146112
Ezt szépen levezetted :)
Nagyon jó a Gulf de ugye a Xado a fémkerámia miatt több de az ára is.
Nálam az utcai gépekben marad a Xado, viszont a Gulfos drift Alfettába Gulf Competition megy természetesen :)
Nagyon jó a Gulf de ugye a Xado a fémkerámia miatt több de az ára is.
Nálam az utcai gépekben marad a Xado, viszont a Gulfos drift Alfettába Gulf Competition megy természetesen :)
Tuningman16-07-2014 22:09:25 // 146111
Van csak meg kell keresni. A 3 raktáram közül valamelyikben van :)
Szabeee16-07-2014 17:12:38 // 146110
ezt vehetem ajánlásnak? :)
mreni16-07-2014 15:35:37 // 146109
Lehet hogy én is kipróbálom a Gulf-ot, eddig a Xado a favorit,bár most mobil1 van a nagyvadban,az is szinte folyik belőle,mióta ~120-al elkaptam egy pótkocsi gumit az M3-ason :/
kerekesim16-07-2014 12:55:54 // 146108
Sziasztok. Megadta magát az egyik tankrögzítőm. Honnan lehet ilyet beszerezni?
Tuningman15-07-2014 23:34:16 // 146107
Egyszer azért próbáld ki a Xadot mint olajat :)
Tuningman15-07-2014 23:31:34 // 146106
Nem fogsz csalódni :)
Mára már jó pár JTD is megy vele és csak pozitív visszajelzések vannak :)
Mára már jó pár JTD is megy vele és csak pozitív visszajelzések vannak :)
SanyiJTD15-07-2014 22:01:33 // 146105
Nekem most Luqui van még 2-3k km és kipróbálom a gulf-ot tuningmantől. Aztán majd megmondom milyen volt :)
Zotyy15615-07-2014 21:22:32 // 146104
Keresd admirálist nekem ő hozott vadi újat!
GTPeti15-07-2014 19:38:36 // 146103
Lehet, hogy azért, mert az olaszok azt is beleírták a könyvébe. Igaz, az is meg van említve, hogy az inkább magasabb átlaghőmérséklet esetén alternatíva. Viszont akkor is csak egy low-cost megoldás marad, mert ezek javarésze csak félszint. Az 10W pedig a tubónak nem ideális.
kzoli15-07-2014 19:36:48 // 146102
Igazából Én sem értem miért 10-est rakott bele az előző gazdi,mert nem lehet rá mondani hogy nem törődött a kocsival.Akkor nyugodtan küldöm bele a gyári Seléniát.Köszi
GTPeti15-07-2014 19:36:08 // 146101
A JTS-ben Mobil 1 5W50 van, mert kitűnő a filmstabilitása, viszont a mindennapokra alkalmasabb, mint a Racing. (Az, hogy mellette bent figyel egy tubus Xado, már más kérdés. Igaz még nem olyan régen 300km óta, ezért sem reklámozom.)
Szabeee15-07-2014 19:33:21 // 146100
én is olajcsere előtt állok.... nagyon töprengek azon, hogy Selénia vagy Xado.... sokan dicsérik a Xado-t, de én eddig a Selénia-val is meg vagyok elégedve, bár még JTD-be nem cseréltem...
GTPeti15-07-2014 19:29:51 // 146099
10W40-nel nem kéne kínozni, mint kb. egy modernebb turbós autót sem.
Én használtam Castrol Magnatec-et és Edge-t is. Nem volt gond. A többi ajánlásomat a JTD-khez megtalálod a 156-om blogjának olajos posztjában. Annyit elárulok: Mind 5W40-es! ;)
Én már évek óta Selénia WR Diesel-t használok. De egyszer lehet, hogy átállok, Motulra, Liqui Moly-ra, esetleg Xado-ra.
Én használtam Castrol Magnatec-et és Edge-t is. Nem volt gond. A többi ajánlásomat a JTD-khez megtalálod a 156-om blogjának olajos posztjában. Annyit elárulok: Mind 5W40-es! ;)
Én már évek óta Selénia WR Diesel-t használok. De egyszer lehet, hogy átállok, Motulra, Liqui Moly-ra, esetleg Xado-ra.
kzoli15-07-2014 19:27:29 // 146098
Szia!8 szelepes jtd
GTPeti15-07-2014 19:19:16 // 146097
Mivel az oldaladon csak egy 155 van megadva, feltenném a kérdést: Milyen motorú 156-od van?
kzoli15-07-2014 19:17:10 // 146096
Sziasztok!Esedékes az első olajcsere a vétel óta.Castrol 10W40 van benne jelenleg,de szeretnék Seléniát minden képpen.Viszont 5W40-et ír ugye gyárilag.a 10-es után mehet bele az 5-ös Selénia vagy maradjak a 10-esnél?Köszi
SanyiJTD15-07-2014 17:27:53 // 146095
Húgod? Na beszélgessünk csak facebookon.... :DDD
Szabeee15-07-2014 17:19:05 // 146094
nem, faterom vitte :D kísérte a húgom akkoriban BP-re és bevállalta, hogy elviszi
SanyiJTD15-07-2014 17:09:37 // 146093
postán küldted?
Szabeee15-07-2014 16:55:01 // 146092
nekem Tárnokon újították fel a gömbfejeket, állítólag gyári minőségben.... nos a gyári minőség nincs hozzászokva a 17"-os felnihez meg az ilyen fos utakhoz, mint nálunk :D igazából a TS-sel fogtam jbob oldalt 4-5 kib*szott nagy kátyút és elkezdett a jobb felső lengőkar kotyogni, viszont a többi rendben van.
SanyiJTD15-07-2014 13:57:54 // 146091
Srácok, teli árba írtam a 30at, nyilván van kedvezményem az unixnál (40%) ,csak keresem a legjobb ár-érték arányút. Bár lehet bepróbálkozom egy gömbfej felújítással!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?