Forum >> 156
Alfa GT-Csaba28-07-2014 17:45:42 // 146240
Én úgy tudom hogy a 2004 előtti benyásokba nem is volt!
Dévid28-07-2014 17:19:02 // 146239
Egy szabad fehér csatlakozót kellene látni a képen, de tudtommal a félfacelift előtti benzinesekben nagyon ritka a tempomat előkészítés.
Peti156Sw28-07-2014 08:34:23 // 146238
Az jó, így azèrt egyszerűbb találni. Amúgy ezt a kèrdèst már fel akartam tenni. :) köszi!
mizooo27-07-2014 20:00:44 // 146237
Talán nézd meg a "klasszikus" nívópálcát :) az majd megmondja mennyi van benne.
kzoli27-07-2014 19:57:57 // 146236
Hali!Megvolt az olajcserém,viszont a kijelző egy sávval max. alatt mutat.A flakonban lévő maradék szerint benne van ami kell.Töltsek hozzá,vagy ez mitől lehet?Előtte maximumot mutatott
redbull9027-07-2014 19:53:10 // 146235
Jaja néztem már a bontókat Nyúlon is van, az meg elvileg már csak olasszal fog foglalkozni :) Köszi!
Szabeee27-07-2014 19:46:38 // 146234
Én kicseréltem a csapágyat a szíjtárcsában, a kisebb, idegesítő kattogás megszűnt, az a vonyító, visító hang, ami az idegeimre ment, megmaradt... sőt erősebb lett. Legközelebb a generátort fogom kivenni és megnézni, már olyan sok lehetőségem nem maradt, ha jól számolok... 5 dolog lehet azon a szíjon, amiben van csapágy :) és nem szeretnék mindent lecserélni, a pénztárcámnak nem tetszene
hg6idn27-07-2014 19:42:41 // 146233
Sziasztok!
Gyári Xenonnal kapcsolatban lenne kérdésem:
jobb oldali bekapcsolás után kb 5-10 mp-ig világít, majd elalszik. FES alapján ilyenkor leesik a feszültség 0 voltra, ha újra indítom (mint a win-t :) ) akkor ugyanez játszódik le. Hiba kódot is betárol: B1013 hibajelző lámpa
Az Xenon volt cserélve majd két éve, Osram, talán Unix, vagy Láng beszerzésből.
A bal oldalinál meg mászkál a Xenon feszültsége (10-20V körül), falnál látható is a vibrálás.
Valami átok van rajtam, meg az Alfámon:
elrepedt a katalizátor alsó csőnél (2-3 hónapja cseréltem
középső dob kiszakadt
hátsó dobom kopog
kézifék köteleket cserélnem kell, mert a beépített 3 cm-mel rövidebb a kelleténél, új betétekkel nem lehetett összerakni
Gyertyákon vízkő szerű lerakódást találtam. Mikor vettem az autót rendbe volt, 40 eKm után tapasztaltam ezt, ennek a cseréje is időszerű
196.251 Km
De így is szeretem, csak pénztárcám nem
Gyári Xenonnal kapcsolatban lenne kérdésem:
jobb oldali bekapcsolás után kb 5-10 mp-ig világít, majd elalszik. FES alapján ilyenkor leesik a feszültség 0 voltra, ha újra indítom (mint a win-t :) ) akkor ugyanez játszódik le. Hiba kódot is betárol: B1013 hibajelző lámpa
Az Xenon volt cserélve majd két éve, Osram, talán Unix, vagy Láng beszerzésből.
A bal oldalinál meg mászkál a Xenon feszültsége (10-20V körül), falnál látható is a vibrálás.
Valami átok van rajtam, meg az Alfámon:
elrepedt a katalizátor alsó csőnél (2-3 hónapja cseréltem
középső dob kiszakadt
hátsó dobom kopog
kézifék köteleket cserélnem kell, mert a beépített 3 cm-mel rövidebb a kelleténél, új betétekkel nem lehetett összerakni
Gyertyákon vízkő szerű lerakódást találtam. Mikor vettem az autót rendbe volt, 40 eKm után tapasztaltam ezt, ennek a cseréje is időszerű
196.251 Km
De így is szeretem, csak pénztárcám nem
swan27-07-2014 19:11:09 // 146232
Én is arra gondoltam ha nem látható semmi rajta akkor nem cserélném. De majd ha holnap kiveszem kiderül. 2 hónapja cseréltem párom 147-nek hátsó gátlóit ránézésre annak a toronyszilentnek sem volt semmi baja gondolkodás nélkül visszatettem. Most azért gondolkodtam el, mert a 156-ba 240e km van míga 147-be csak 130e km.
GTPeti27-07-2014 18:13:07 // 146231
No, megvolt a szíjcserés operáció.
Most már nincs klíma, van viszont csönd. Újra szép kultúrált dízeles hangja van az autónak. :)
A szíjfeszítőt a legegyszerűbb egy standard 1/2"-os nyomatékkulccsal elnyomni, evvel van elég erőkar. Ezzel a manőverrel felvételt is nyert a nyomatékkulcs az "autóskészletbe*". (*: Erről úgyis akartam már írni...)
Most már nincs klíma, van viszont csönd. Újra szép kultúrált dízeles hangja van az autónak. :)
A szíjfeszítőt a legegyszerűbb egy standard 1/2"-os nyomatékkulccsal elnyomni, evvel van elég erőkar. Ezzel a manőverrel felvételt is nyert a nyomatékkulcs az "autóskészletbe*". (*: Erről úgyis akartam már írni...)
DobosHunor27-07-2014 17:50:51 // 146230
Vagy maradj benzinesnél csak rakass abból bele nagyobb változatot :) Szerintem az hamarabb kivitelezhető. Meg lehet a papírozással sem kell kínlódni :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster27-07-2014 17:00:51 // 146229
Győrújbaráton van a bontóba 1-2 alfa, menny ki az elég közel van neked :)
XYZ27-07-2014 14:20:48 // 146228
Rendben, meggyőztetek.
Ezért is írtam, hogy megéri-e a csere, de még szerencse, hogy itt kezdtem és nem egyből a motorvásárlással.
Egy ideig marad akkor, még muszájból, aztán lesz a csere.
Ezért is írtam, hogy megéri-e a csere, de még szerencse, hogy itt kezdtem és nem egyből a motorvásárlással.
Egy ideig marad akkor, még muszájból, aztán lesz a csere.
Liquid27-07-2014 14:13:58 // 146227
inkább vegyél egy másikat amiben a kívánt motor van, a motoron kívül igencsak sok dolog van amit cserélni/alakítani kellene
ystuc27-07-2014 14:12:35 // 146226
Én kettő V6 145-ről tudok. Az egyik azóta vissza alakult 2.0 TS-sé, a másik pedig P-s rendszámmal közlekedik.
GTPeti27-07-2014 14:01:15 // 146225
(Egy V6-os 145-ről tudok, de, hogy az le lett-e papírozva, jó kérdés. Egy benzines-benzines váltás kevésbé feltűnő.)
XYZ27-07-2014 14:00:29 // 146224
Látom nem hiába nem csinált senki ilyet. :)
Köszönöm a válaszod!
Ha átmegyek matochistába, lehet megcsinálom, addig hajtom a benzines mocit.
köszi!
Köszönöm a válaszod!
Ha átmegyek matochistába, lehet megcsinálom, addig hajtom a benzines mocit.
köszi!
GTPeti27-07-2014 13:53:17 // 146223
Nem nagyon csinált senki, mert nem ennyire önkínzó beállítottságú. Az NKH-val vért izzadnál és tippem szerint minimum 2-300eFt menne a papírozásra. Olcsóbban kijössz, ha veszel egy gyárilag dízelt... De, ha nem így teszel, légyszi feltétlenül vezess blogot a tortúráról, hogy legközelebb egy ilyen kérdésnél belinkelhessük. Thx! ;)
XYZ27-07-2014 13:45:26 // 146222
Persze jobb lenne egy kis plusz erő bele, ez az 1.6 kicsit vérszegény bele.
XYZ27-07-2014 13:43:53 // 146221
Eladni nem szeretném, azért kérdeztem, hogy kb mennyi lehet ennek a költsége.
Hátha csinált már valaki ilyet, és megossza a tapasztalatait velünk.
Hátha csinált már valaki ilyet, és megossza a tapasztalatait velünk.
ystuc27-07-2014 13:30:41 // 146220
Mindent meg lehet oldani, a kérdés, hogy megéri-e?
XYZ27-07-2014 13:26:41 // 146219
Sziasztok!
Csinált már valaki olyat, hogy 1.6Ts-be 1.9 JTD motort cserélt?
Haldoklik az enyémben a motor, ezért gondoltam erre a verzióra.
Csinált már valaki olyat, hogy 1.6Ts-be 1.9 JTD motort cserélt?
Haldoklik az enyémben a motor, ezért gondoltam erre a verzióra.
redbull9027-07-2014 13:21:31 // 146218
156 Gyári 2.4mjet légtömegmérőt keresek meg szélvédőt!
Szélvédőt Győr környékén vagy 50km körzetében....
Szélvédőt Győr környékén vagy 50km körzetében....
ystuc27-07-2014 11:58:39 // 146217
Akkor a régi évjáratúé is jó, a külső részen nem volt facelift.
GTPeti27-07-2014 11:54:46 // 146216
Én hátul nem cseréltem toronyszilentet. Nem volt rajta semmi repedés, elég masszívnak nézett ki. A porvédőnek sem volt semmi baja. (Igaz az új lcs-n. fel-le mozgott, emiatt a tengelyre tekertem egy kis powertape-t és arra húztam rá a porvédő szűk részét.)
Peti156Sw27-07-2014 11:52:18 // 146215
Sziasztok! 2005-ös Sw-hez keresek bal hátsó lámpát. A csomagtartó ajtón lévő nem kell.
swan27-07-2014 09:41:04 // 146214
Véleményetekre lennék kíváncsi.
Hátsó gátlókat cserélek. Menniyre indokolt ezzel együtt a toronyszilent és az ütköző meg porvédő csere. Logikusan ha porvédő szakadt akkor csere. És a másik kettő?CSak mert jó pár ezressel megdobja a cserét ha mindent kidobok. Egyáltalán a toronyszilent és az ütköző el tud fáradni?
Hátsó gátlókat cserélek. Menniyre indokolt ezzel együtt a toronyszilent és az ütköző meg porvédő csere. Logikusan ha porvédő szakadt akkor csere. És a másik kettő?CSak mert jó pár ezressel megdobja a cserét ha mindent kidobok. Egyáltalán a toronyszilent és az ütköző el tud fáradni?
ystuc27-07-2014 08:18:15 // 146213
Alfisti.com oldalon még mindig 60ezer körül van.
Buddha26-07-2014 23:43:03 // 146212
Árat kérdezz személyesen, egész más lesz mint a kiírt! Részleges felújítás vagy csak tömítetlenség megint egy külön kategória! ;-)
DobosHunor26-07-2014 22:49:33 // 146211
Találtam egyet 15-ért Univerzális. Itt van közelben rá próbálom hátha jó :)
Liquid26-07-2014 22:46:01 // 146210
csak azért kérdeztem mert a 159-hez 41e volt a gyári új
Trombozis26-07-2014 22:44:22 // 146209
:-)
Valami nagyon nem oké. Erre lövök most...idegesítő, ahogy viselkedik.
Valami nagyon nem oké. Erre lövök most...idegesítő, ahogy viselkedik.
DobosHunor26-07-2014 22:37:35 // 146208
találtam racing bazaron 10-től egészen 50-ig :) bár a teteje a csillagos ég :)
DobosHunor26-07-2014 22:35:51 // 146207
Meg olyan kérdésem lenne bár lehet nem itt kene megtudakolnom, igazából annyi lenne, hogy a turbon van egy állító csavar amivel lehet szabályozni mekkora nyomàs legyen? Ha igen akkor az kinek hol van? Ki kell tekerni teljesen? Vagy oltári nagy hülyeséget kérdeztem :D
Liquid26-07-2014 22:24:21 // 146206
mennyire nagyon drága?
ystuc26-07-2014 22:22:06 // 146205
A jó áron azért elég tág fogalom. :-)
Az enyémnek egyetlen takaró füle hiányzik, de attól még teljesen használható.
Az enyémnek egyetlen takaró füle hiányzik, de attól még teljesen használható.
NeoEx4826-07-2014 21:51:27 // 146204
A linkelt kérdésemre tudtok válaszolni? Köszi!
DobosHunor26-07-2014 19:32:31 // 146203
Ja hat most találtam egyet jó áron. Elvileg meg van hozzá mindene. Akkor lehet megyek és meg nézem ra tudom-e csavarozni a helyére. Köszi azèrt! :)
DieselManiaco(NagyVad)26-07-2014 18:25:00 // 146202
kössz,már sikerült saját kútfőből is ez a módszer jutott eszünkbe:D
ystuc26-07-2014 17:57:32 // 146201
Egy kollégám szólt, hogy az ismerőse eladta az Alfáját és ez megmaradt. Tőle van. Újonnan nagyon drága, használtan meg ki lehet fogni jó áron.
W.26-07-2014 17:56:30 // 146200
A vezetőoldalo ajtó felső sarkát óvatosan kifelé kell feszíteni 2db széles vésővel vagy csavarhúzóval. Ezután egy kampós végűre hajlított erősebb acél vagy alu drótot bedugsz és kinyitod belülről a zárat. Nekem is volt ilyen sajnos és akkor láttam ezt a módszert egy "szakértőtől"! ;)
DieselManiaco(NagyVad)26-07-2014 17:03:25 // 146199
Urak mi a helyzet akkor ha a 156-ba becsuktam a csomagtartóba a kulcsot az utastér pedig zárva van,hogy lehet bejutni?(nincs pótkulcs)
Piritu - 1.000.00026-07-2014 16:33:35 // 146198
Mert nem is nagyon van. Itt az Amorén se sokan írtak az elmúlt 10 évben ilyesmiről...
(A volt 146-omban is tudtommal még az eredeti van bőven 300e felett.
(A volt 146-omban is tudtommal még az eredeti van bőven 300e felett.
HátvédRomeo26-07-2014 15:54:35 // 146197
Hello Mindenki!
ELADÓ Teljes TS motorhoz vadi új gyertya sor, mind a 8 db (4-4) kicsi nagy.
Akinek szüksége van rá írjon a falamra!
Ui.: Inkább ide raktam be mert itt talán többen olvassátok.
csao
Hátvéd
ELADÓ Teljes TS motorhoz vadi új gyertya sor, mind a 8 db (4-4) kicsi nagy.
Akinek szüksége van rá írjon a falamra!
Ui.: Inkább ide raktam be mert itt talán többen olvassátok.
csao
Hátvéd
Liquid26-07-2014 15:41:29 // 146196
lehet hogy az hazafele úton elcsettent az új tulajnál :)
erről a TS-hibáról eddig még nemnagyon hallottam...
erről a TS-hibáról eddig még nemnagyon hallottam...
GTPeti26-07-2014 15:30:08 // 146195
De lehet, hogy 200-nál elszálltak. :))))
Komolyra fordítva, én több trafóhibáról hallottam TS/JTS viszonylatban, ezért csodálkozom.
Komolyra fordítva, én több trafóhibáról hallottam TS/JTS viszonylatban, ezért csodálkozom.
Liquid26-07-2014 15:27:20 // 146194
mért ne? :) én 199e-rel adtam el és tudtommal nem volt birizgálva
DobosHunor26-07-2014 14:29:44 // 146193
Köszi az ajánlatot, de én egy projektre készülök és ahhoz kellene nekem :) Esetleg el mondanád honnan vetted? Vagy nagyon drága egy ilyen?
DobosHunor26-07-2014 14:28:24 // 146192
köszi a segítséget :)
GTPeti26-07-2014 13:44:07 // 146191
200e-nél még gyárik a trafók? Az szép telj.! :)
Ha lenne gyújtáskimaradás, akkor az ECU néha kigyújtaná a motorlámpát (ami elvileg magától elaludna egy 10 indítás után). A gy.kimaradásokat gondolom el is tárolja és ki lehet olvasni.
Ha lenne gyújtáskimaradás, akkor az ECU néha kigyújtaná a motorlámpát (ami elvileg magától elaludna egy 10 indítás után). A gy.kimaradásokat gondolom el is tárolja és ki lehet olvasni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?