Forum >> 156

GTPeti16-06-2015 19:48:46 // 148640
Igaz, hogy az indítómotor névl. teljesítménye sok (kb. 1,5+ kW), de a 100-200A áramot csak pár másodpercig veszi fel. A betolásos indítást én kerülném. Akkor inkább egy másik autó akksijáról kéne bebikázni. (De NE járjon a motorja, mert a generátora nem egy másik autó indítására van tervezve: Lásd 120A max. áramerősség a címkén. - Flame indul? :)
mreni16-06-2015 19:01:01 // 148639
Valakinek poliuretán szilent? Sárga Strongflex,bontatlan új szett,első felső lengőkarokba való.
mreni16-06-2015 17:31:59 // 148638
ez nem az lesz,hanem a diag eszköz vagy software hibája,jártam már igy én is.
ELM-327 a legegyszerűbb megoldás,10ezerből megvan adapterekkel együtt.
dev16616-06-2015 16:01:49 // 148637
A hűtővíz érzékelőjének nem sok köze van a főtengelyjeladóhoz, de talán közvetlenül az ECU előtt futnak közös kábelkorbácsban. Nekem kontakthibának tűnik, amiket írsz. valahol megéghetett vagy megtörhetett valamelyik kábelkorbács és megnőtt az átmeneti ellenállás néhány vezetékben, vagy szakaszosan zárlatosak. Érdemes lenne élőadatolvasás közben megmozgatni a kábeleket, hogy változnak-e az említett jelek.

A megtorpanás oka EGR szelep leragadás vagy turbó geometria hiba lesz.
ratkaimm16-06-2015 15:34:33 // 148636
Sziasztok

Ismét szeretnék tőletek kérdezgetni :)
Nem régiben elment a holtpontjeladóm .... :( Akkor elhatároztam szerzek valami jó féle hibakód olvasót (analizátort obd2) ami kitud olvasni ezt azt meglehet vele hibát törölni de semmi extra. Ma ajánlottak egyet és ki is próbáltuk és újabb hibák léptek fel.
hideg motornál 225 fokot ir hőmérsékletre és az alapjárati fordulat 190-220 ig látja. fordulatszám mérőn kb 850-en 2200-es fordulatnál jelzi a műszer a 900-as fordulatot.
Ezekre milyen megoldás létezik, mit cseréljek?
Az az igazság hogy nem nagyon tapasztalok úgy hibát azonkívűl hogy kb. 2500-2700 as fordulatnál "megtorpan" az autó ....
ez előzésnél és gyorsításnál nagyon zavaró... legalábbis engem zavar
Ha valaki találkozott ilyen problémával vagy van valami jó tippje .... Nagyon szépen köszönöm előre is
Piros Madaaar16-06-2015 15:13:00 // 148635
Szia,nemvillog semmi.volt bravom ott betegseg volt a terelomotor.ebben lehet ez??bar ott ha megakadt akkor egyik oldalt hideg masik meleget fujt.
Stef16-06-2015 14:33:06 // 148634
Indításkor nem villan 8-at a klímapanelen a kis lámpa? Ha igen, akkor valószínűleg a külső hőmérséklet jeladó lehet hibás a jobb külső visszapillantóban...
Piros Madaaar16-06-2015 13:37:33 // 148633
Meg egy kerdesem lenne hatha tudja valaki mi a hiba. Klima mukodik de huteni csak a LO fokozaton ha beallitom a hofokot pl 19re akkor meleg levego jon de a klima ki be kapcsol(konpresszor).
bb_14516-06-2015 10:59:20 // 148632
Köszi a válaszokat, csütörtökön kiderül...
Piros Madaaar15-06-2015 23:21:35 // 148631
Sziasztok.segitseget szeretnek kerni. Alany 156sw.1.9jtd 103kw,2004. Jobb oldalt van egy olaj huto..sajnos nemtalalom sehol nalunk online shoppban.esetleg valakinek nincs kodja hogy uzletben megnezzek..ma bementem egyikbe de alvaz alapjan nem hozta nekik az autot.2napja van meg de ezt s.o.s megkell csinalnom.kepek kesobb.elvileg TI papirok szerint es a felszereltseg alapjan.
Elore is koszi.ja es a csovek is kellenek amik belole mennek a olajszuro fele.
Bomi15-06-2015 22:13:55 // 148630
Szia,
Nekem anno Dabastól Győrig bírta ki töltés nélkül a JTD (feltöltött 70 Ah-s akksival , világítás nélkül) tehát kb. 160 km-t.
Piritu - 1.000.00015-06-2015 22:07:45 // 148629
De legalább az indulásig tölteni az akkut, akár a betolásos indítást is megkockáztatnám, az indítómotor sokat fogyaszt.
Liquid15-06-2015 21:55:38 // 148628
szerezz legalább egy tartalék aksit mindenképp, anélkül nem indulnék el.
bb_14515-06-2015 21:32:10 // 148627
Holnap megpróbálom megmérni az áramfelvételét, abból kiszámolható...
GTPeti15-06-2015 18:57:35 // 148626
Ha szerencséd van, akkor igen. Remélem legalább 70Ah-s akksi van benne.
A befecskendezés áramfelvétele szerintem olyan 10-15 Amper körül lehet. (A legnagyobb fogyasztó az AC-pumpa.) Egy egy órás út bele kéne, hogy férjen. De arra készülj, hogy ha akksit csontra lemeríted, az nagyon nem tesz neki jót.
bb_14515-06-2015 18:39:14 // 148625
Sziasztok! Elment a töltésem kb.120km-re vagyok otthontól és a szerelőtől. A véleményetek érdekel, hogy vajon kibírja-e hazáig a 2.4 JTD ha minden elektromos cuccot lekapcsolok? Nappal mennék...
Dante14-06-2015 18:28:33 // 148624
Igazad van, ez a precíz megfogalmazás, köszönöm a javítást :)
GTPeti14-06-2015 15:46:26 // 148623
Kis kieg.: A TS is hengerenkénti injektoros. Amire te gondoltál az az, hogy a JTS az már közvetlen befecskendezős, vagyis az injektorok nem a szívócsőbe fecskendeznek, hanem az égéstérbe. Valószínűleg ezért nem maradt hely a második gyújtógyertyáknak. (Vagy belátták, hogy nem sok előnnyel jár.)
Alfás Theo13-06-2015 09:01:06 // 148622

Következőben kérném a véleményeteket.
A kocsi le van ültetve, nemrég cserélték a lengéscsillapítóit. De én visszaemelném az eredeti magasságra. Gondolom a rugók cseréjével ez megoldható. Honnan tudom hogy melyik az sw gyári magassága? A jelenlegi rugókon semmilyen színkód nincs.

205/60 r15 gumi esetén mennyi a kerék és a sárvédő közti magasságotok?
JulesTS12-06-2015 09:02:19 // 148620
Szia! Nem rángat és vajpuha. Gyakorlatilag minden ki lett cserélve (főhenger, mert nem működött, a munkahenger, mert eresztett, a tárcsa és a szerkezet, mert ha már kint volt a váltó, akkor ne kelljen újra kiszedni ha elkopna (pár ezer km-t még bírt volna)...).
Szalamandra11-06-2015 21:07:02 // 148619
Sziasztok!!Eladó a xenon lámpa szettem!!Hátha érdekel vakakit!
Szalamandra11-06-2015 20:35:47 // 148618
Szia!Milyen a kuplungod??Nem rángat??
JulesTS11-06-2015 15:10:00 // 148617
Ha valaki nagyon hiányolja a pohártartót, akkor itt van egy jó megoldás:
https://www.youtube.com/watch?v=QbudA22Eato

:O)
Hardy11-06-2015 12:08:07 // 148616
Próbáld húzni es forgatni közbe. Van egy acél drót egy vajatba annak kell kiugrania. Ha csak feszíted nem fog nem is tud. Enyém mar magátol lejött. Meg kellett feszíteni a drótot.
Egészen pontosan mikor vízszintesen van lehúzod a tengelyről félig Aztán elfordítod felfelé és így teljesen lejön a tengelyről.
Hardy11-06-2015 12:03:37 // 148615
Én a központi zárról adtam neki az indító impulzust.
Hardy11-06-2015 12:02:11 // 148614
De van 5000 Ft. Remekül működik.
Ablekemelő modul.
TIbor11-06-2015 11:08:31 // 148613
Sziasztok Cartársak !
Valaki valamit tud erről a masináról ?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_nevre_irva._164_le_tuning.2_ev-9057438
ratkaimm11-06-2015 07:20:45 // 148612
Sziasztok

Köszönöm a segitségeteket. Főtengely jeladó volt a hibás :( Szombaton került bele az új.
Hát nem volt egyszerű kiszedni a csatikból... nem igazán lehetett látni mit is csinálok :( de egy kis türelemmel+tükörrel már ment a dolog. Azóta minden rendben az autóval.
Köszönöm mégegyszer a segitséget
Misi
Mike0110-06-2015 21:53:48 // 148611
Köszönöm szépen a preciz választ mindkettőtöknek. A 2. az én belső terem. Akkor keresem a csavarokat.
Poló10-06-2015 21:15:38 // 148610
Szia!

Belső faceliftes az autód?



Ha az első kép, akkor az ablaktörlő alatt levő műanyag alatt lesz a pollenszűrőd. Ha a második, akkor az utastér felől kell megközelíteni a kesztyűtartó környékéről.
Alfa GT-Csaba10-06-2015 20:06:41 // 148609
anyós ülés elött bal oldalon a közép box mögött fölül 5,5-ös kulcs kell hozzá
Mike0110-06-2015 19:35:04 // 148608
Köszi. Ez érdekes. Akkor mégis belül kell keresni az utastérben?! Az ablaktörlő alatt semmi nem volt, csak falevél meg fél kiló homok. Most úgy kitakarítottam ott, hogy szebb, mint újkorában. :) De a pollenszűrő még nincs meg.
bb_14510-06-2015 19:14:32 // 148607
ITT találod...
(Ami a youtube-on nincs, az nem is létezik! :) )
Mike0110-06-2015 18:45:19 // 148606
Na nekem ott csak a kaszni van. A konzol hiányzik. A pollenszűrő kerete.
tormasigyulus10-06-2015 17:47:09 // 148605
Igen,méghozzá a jobb oldali rács alatt,elég ha csak azt veszed le.
Mike0110-06-2015 16:58:59 // 148604
Sziasztok,

egy kérdésem lenne. A pollenszűrő ugye az ablaktörlő alatti rács alatt kell hogy legyen? Egy konzolban kellene, igaz?
Köszi a válaszokat.
tormasigyulus10-06-2015 16:24:33 // 148603
A gyári kartámasz leszerelèsi módját esetleg tudja valaki? Dánke sőn!
Lali7508-06-2015 22:40:15 // 148602
Köszi,tanulmányoztam. Azt hiszem meg tudnék barátkozni egy ilyennel...
Lali7508-06-2015 21:21:14 // 148601
Ilyesmi dolgokat...köszi! Rádolvasok!
Dante08-06-2015 21:20:34 // 148600
A 2.0 JTS a TS utódja, ennek még nincs köze a GM-hez. A blokk maga TS, kis módosításokkal mint egy erősebb olajszivattyú, de mások még a dugattyúk is, és a hengerfej (hengerenkénti injektoros ez már) és eltűnt a dupla gyertya technológia is. + biztos van még pár dolog. Erről GTPeti blogjában olvashatsz.
Dante08-06-2015 21:17:18 // 148599
Helló! Mire lennél pontosan kiváncsi?
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Kuplungot és gyújtótrafót kellett cserélnem, egyébként megbízhatóan teszi a dolgát. Ami még típushiba az a leömlő feletti műanyag vízcső. Abból szivároghat némi hűtőfolyadék. Blogomban szaglássz körbe, ott leírtam ezt a vízcső dolgot is.
Fogyasztás városban 10-11-12 liter, attól függ mennyire nehéz a lábam. városon kívül 7-8 literrel eljárkálok.
Lali7508-06-2015 21:10:10 // 148598
Valamint ez ts-re hajaz,vagy opel-származék,mint az 59-ben?
Lali7508-06-2015 20:59:06 // 148597
Hali! Használ valaki 2.0jts-t? Némi üzemeltetési tapasztalat érdekelne. Problémák,fogyasztás,stb....
tormasigyulus08-06-2015 20:52:38 // 148596
Na,akkor valszeg nekem nem lesz olyan,mert èn hülye vagyok az elektronikához,ès nem ismerek mèg csak átlagos villamosság szerelőt sem :)
Alfa GT-Csaba08-06-2015 20:41:38 // 148595
Milliószor volt téma,szétszed ,zsíroz összerak hibátlan!
sty08-06-2015 20:31:38 // 148594
Srácok egy kis segítséget kérnék,elöl a felső lengőkar nyekereg de nem gyengén.Nem lóg semmi baja csak a pofáját jártassa.1 éve cseréltem mindkettőt gyárira,nem szeretném újból cserélni amíg meg nem adja magát.Thx
GTPeti08-06-2015 19:06:20 // 148593
Az olaszok bizonyos elektronikákat nem túloztak el. Részemről (mint szakmabeli) örülök is ennek. De mindenre van megoldás. Egy relé és egy kis áramkör kérdése, hogy az ablakemelő doboz valamivel tovább lásson gyújtás pluszt, mint amúgy. Egy jó (na jó, átlagon felüli) autóvillamosságis max. 30 perc alatt összedob egy ilyen áramkört.
De diódákkal+relével is meg lehet oldani, csak az nem olyan elegáns.
mreni08-06-2015 18:26:15 // 148592
3percig,elvileg.
Szabeee08-06-2015 18:03:36 // 148591
fl után az első ablakokat lehet mozgatni egy ideig gyújtás nélkül, ha nem nyitod ki az ajtót leállítás után
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.