Sziasztok! Rég voltam fent,de lenne egy kérdésem,esetleg van e a cartársak között olyan aki véletlen vizsgaállomáson vagy közlekedési hatóságnál dolgozik,vagy ismerős?
A kérdés a következő;
Kb 2 éve ki kellett cserélnem a motorblokkot,és vettem egy cartárstól egy bontott 1.6 os blokkott,de nem írtunk adásvételit a motorkód ( az első 4 számjegy ugyanaz 6706) de az utánakövetkező számok már ugye nem egyeznek így a forgalmimban még a régi blokk száma van bent,de a gyári blokk is megvan még!
Úgyalakult,hogy eladnám az autót,és nem szeretnék problémát se az eladásnál se a későbbiekben ebből! Viszont,ha nincs adásvételi,nem tudom átiratni a forgalmiban az új számot sem.
Szőval,ha a motorkód egyezik és a motor 1.6ról 1.6 ra változott😊 és eladom az új tulaj le tudja eredetvizsgáztatni és átiratni??
Forum >> 156
Zotyy15620-11-2015 06:39:55 // 149640
Kristyon19-11-2015 21:03:54 // 149639
Hali!
Sedánt még nem láttam belülről, de szerintem itt is a tetőkárpit megbontásával férsz hozzá az antennát rögzítő anyához, csak mivel ott az a hátsó szélvédő, le kell bontanod az egész tetőkárpitot.
Sedánt még nem láttam belülről, de szerintem itt is a tetőkárpit megbontásával férsz hozzá az antennát rögzítő anyához, csak mivel ott az a hátsó szélvédő, le kell bontanod az egész tetőkárpitot.
Kristyon19-11-2015 20:56:47 // 149638
Hali!
A pótféklámpát szerintem a szárny levétele nélkül nem tudod levenni, de a szárnyat csak négy darab anya fogja. Ezt elég egyszerű lebontani, csak az nem biztos, hogy megindul az a 2db csavar amivel a szárnyra van rögzítve a pótféklámpa. Bontásnál célszerű egy törölközőt az autó tetejére rakni, mert a lámpa vezetéke nem sok mozdítást enged a szárnynak levételkor.
Ha szigorúan vesszük akkor egy alsó lengőkarban 3db szilent van.
A pótféklámpát szerintem a szárny levétele nélkül nem tudod levenni, de a szárnyat csak négy darab anya fogja. Ezt elég egyszerű lebontani, csak az nem biztos, hogy megindul az a 2db csavar amivel a szárnyra van rögzítve a pótféklámpa. Bontásnál célszerű egy törölközőt az autó tetejére rakni, mert a lámpa vezetéke nem sok mozdítást enged a szárnynak levételkor.
Ha szigorúan vesszük akkor egy alsó lengőkarban 3db szilent van.
berobbantam19-11-2015 18:48:56 // 149637
Sziasztok
Fl utáni sedánon hogy lehet lecserélni az antennát?
Fl utáni sedánon hogy lehet lecserélni az antennát?
rain91x19-11-2015 17:13:20 // 149636
Sziasztok
Műszaki következik, és az alábbi problémákat kellene megoldani:
SW, a gyári pótféklámpa nem világít. Illetve világít,de nagyon halvány. Találkozott már valaki ilyennel? A spoiler levétele nélkül ki tudom venni esetleg a lámpaszerkezetet?
Illetve az első alsó lengőkar szilentekkel van baj, ezekből a szilentekből ugye 2 darab van 1 oldalon?
Köszönöm.
Műszaki következik, és az alábbi problémákat kellene megoldani:
SW, a gyári pótféklámpa nem világít. Illetve világít,de nagyon halvány. Találkozott már valaki ilyennel? A spoiler levétele nélkül ki tudom venni esetleg a lámpaszerkezetet?
Illetve az első alsó lengőkar szilentekkel van baj, ezekből a szilentekből ugye 2 darab van 1 oldalon?
Köszönöm.
Fanni18-11-2015 18:53:43 // 149635
Az volt a tettes,köszi szépen :-)
tormasigyulus18-11-2015 17:36:20 // 149634
Sziasztok. Van valakinek külön bekötve turbónyomás méröje? Valami haszna van neki? Érdemes? Köszi
Sziszkóóó18-11-2015 17:33:19 // 149633
Tudom hogy annak semmi köze hozzá :D csak érdeklődtem utólagosan hogy van e valakinek esetleg elfekvőben mert ezt is irja hibának a gép :D
GTPeti18-11-2015 17:26:46 // 149632
Gondolod, hogy az izzítórelé okozza? Én nem...
A te autód izzítás nélkül is tökéletesen elvan.
A te autód izzítás nélkül is tökéletesen elvan.
Sziszkóóó18-11-2015 17:20:16 // 149631
Sziasztok! első körben segítséget szeretnék kérni. 2003 156 1.9 jtd ről lenne szó. Hétvégén lemostam a motrot alaposan és nem megy az autó és nem működik a turbo. ki lett olvasva a computer. egr és légtömeg hibát ír ki. Hozzáteszem motor mosás előtt minden szép és jó volt. Kipucoltam az egr szelepet hátha orvosolja a hibát de sajnos nem segitett. Mit javasoltok? Esetleg valakinek elfekvőben nincsen véletlenül izzító relléje?
Laci18-11-2015 17:07:49 // 149630
Üdv. Az szeretném kérdezni miaz oka hogy a fűtés megbolondult. fűt mint az állat nem tudom lecsavarni. Mit kellene rajta cserélni?
mizooo17-11-2015 18:38:51 // 149629
Hát nekem változik. Felmegy 90-re, ha nagyon lazán megyek hidegben picit visszaesik, ha odalépek ismét felmegy 90-re.
Trombozis17-11-2015 18:25:39 // 149628
Igen, az egyik biztosíték lesz az. Én egy hasonlóba futottam bele. De akkor több minden nem ment...szöveg...
Alfa GT-Csaba17-11-2015 18:24:41 // 149627
A biztosíték tábla fölött van pár db bizti külön ,azokat nézzétek meg !
Fanni17-11-2015 18:21:11 // 149626
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni az alfival kapcsolatban. Következő lenne a baj nem megy egyik index sem.... És a fűtés sem működik rajta, az infó center nem mutatja a hőmérsékletet ja és annyi még hogy ez az infó center csütörtökön lett kicserelve, elkepzelheto hogy az kavart volna be??? Előre is köszi a segítséget :-D
GTPeti15-11-2015 21:04:08 // 149625
A 159-nél a műszer nem a hőmérséklet-szenzor jelét mutatja, hanem átver. Ha bizonyos tartományban van a jel, akkor ott odaszögeli a mutatót 90 fokra és nem követi a változásokat. A 156 nem ilyen (szerencsére). Hatalmas különbség.
Piros Madaaar15-11-2015 20:00:50 // 149624
A 159 nel nefoglalkoztam vele mert fixen allt na jo egyszer megadta magat a termosztat.ennel ha hajtom akkor 90.ha normalisan jarok akkor meg kozepen all.majd cserelek termot hatha megjavul :-))comp szerint 80fok.
PistaFR15-11-2015 19:47:43 // 149623
Nálam is kb ilyen. Vernet termosztát létezik 87 és 83 fokos kivitelben, úgy tűnik a tiéd is 83 fokos.
Kócosw15-11-2015 19:27:41 // 149622
Nemszeretem lámpa kigyullad irány a kút :)
Bazijoee15-11-2015 19:12:22 // 149621
De "sajna" megy. Ez volt az 3. nézendő, közvetlen az előtét ellenállások és a relék után :)
Amúgy a teszt kedvéért egész hétvégén odb interface-el furikáztam, autópályán is gyönyörűen 85 és 90 között volt, szóval mondhatjuk, hogy a műszer nem túl pontos...
Amúgy a teszt kedvéért egész hétvégén odb interface-el furikáztam, autópályán is gyönyörűen 85 és 90 között volt, szóval mondhatjuk, hogy a műszer nem túl pontos...
Liquid14-11-2015 23:44:04 // 149620
:DD pohártartó? :)
Ferke14-11-2015 23:33:45 // 149619
A középvonal szar...90 alatt kicsivel még jó....de hogy ezt 10 év alatt hányszor kitárgyaltuk már itt...:)))
Ferke14-11-2015 23:30:34 // 149618
Varrok rá: nem megy a venti 1. fokozatod:)
Alfás Theo13-11-2015 09:57:22 // 149617
redbull9013-11-2015 09:47:11 // 149616
Szerintem ez majdnem olyan mint a tempomat valamelyikbe belerakták a kábelt vmelyikbe nem. Ha szerencséd van, van kábel ha nincs akkor teszel bele. :D
Legyen szerencséd!
Legyen szerencséd!
Pisti130013-11-2015 09:46:11 // 149615
Klimaval azert all stabilabban az ora mert a venti 1es fokozatban szinte folyamatosan megy. Foleg varosban mert ott nem eleg neki a menetszel hutese
Alfayil13-11-2015 01:21:42 // 149614
Sziasztok cartársak. :) A kérdésem a következő volna, csinált e már valaki olyat h egy gyárilag nem multikormányos belső fl-es 156 ba multikormányt szerelt és átalakítóval rákötötte egy nem gyári hifire? :D mert a hifim tudja azt is sikerült kideríteni milyen átalakító kell, csak azt nem tudom ha berakom a multikormányt a kocsiban van e csatlakozó amire rátudom kötni, azaz a kábelezés benne van e akkor is ha gyárilag nem multis vagy a kábelezését is meg kell oldani a kormánnyal együtt? Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönöm. :)
Liquid12-11-2015 20:57:13 // 149613
így van, ez a tuti :)
Dévid12-11-2015 20:55:21 // 149612
Az még jobb, ha nincs is ilyen funkció. Az ember kitapasztalta, hogy ca. 500 km-re elég a nyál, aztán irány a legközelebbi üzemanyag töltő állomás. :)
hg6idn12-11-2015 20:13:19 // 149611
Nálam is hasonló, nyugtatja az idegeket:) Nincs folyamatos idegeskedés, csak tankoláskor:)
Piritu - 1.000.00012-11-2015 20:07:53 // 149610
Comp:
Nekem átlagosan 1 literrel (0,94) mutatott kevesebbet a tényleges fogyasztásnál. 135 km/ó autópályánál mindig 5,1-et mutatott, ami valójában 6,3 volt. Normális, mert lassú egy kicsit. Ha a pillanatnyit nézed ritkán mozog.
Tankoláskor meg azért ír sok megtehető km-t, mert az utolsó 3 km átlaga alapján kalkulál. Valószínűleg úgy gurulsz be a kúthoz, ami alacsony átlagot eredményez.
Nekem átlagosan 1 literrel (0,94) mutatott kevesebbet a tényleges fogyasztásnál. 135 km/ó autópályánál mindig 5,1-et mutatott, ami valójában 6,3 volt. Normális, mert lassú egy kicsit. Ha a pillanatnyit nézed ritkán mozog.
Tankoláskor meg azért ír sok megtehető km-t, mert az utolsó 3 km átlaga alapján kalkulál. Valószínűleg úgy gurulsz be a kúthoz, ami alacsony átlagot eredményez.
Piros Madaaar12-11-2015 19:54:33 // 149609
Sziasztok,kb ket hete irta valaki hogyan nullazni a szerviz intervallumot.kiprobaltam de nem mukodik van ra mas lehetoseg is?vagy csak szamitogep nullazza.2004jtd.
Hofok ezt is irtam mar nekem beall a kozep vonalra es onnan nem mozdul.csak ha tolom neki felkuszik 90 de ahogy lassitok mar is visszall.egyszer alltam nyaron dugovan akkor maszott fel 90.lehet ez azert is hogy nagyobb a olajhutom??
Fedelzeti szamitogep pontossaga.mennyire lehet ezt kalibralni vagy helyesbiteni??teletanknal mutat olyat hogy 1600-1800km teheto meg.fogyim sosem volt tobb mint 5,2 de inkabb 4,7.de teletankkal kb 950km tudok megtenni.(+/-50)
Persze legedettt vagyok vele csak ezek az aprosagok erdekelnek. :-)
Hofok ezt is irtam mar nekem beall a kozep vonalra es onnan nem mozdul.csak ha tolom neki felkuszik 90 de ahogy lassitok mar is visszall.egyszer alltam nyaron dugovan akkor maszott fel 90.lehet ez azert is hogy nagyobb a olajhutom??
Fedelzeti szamitogep pontossaga.mennyire lehet ezt kalibralni vagy helyesbiteni??teletanknal mutat olyat hogy 1600-1800km teheto meg.fogyim sosem volt tobb mint 5,2 de inkabb 4,7.de teletankkal kb 950km tudok megtenni.(+/-50)
Persze legedettt vagyok vele csak ezek az aprosagok erdekelnek. :-)
berobbantam12-11-2015 17:36:02 // 149608
Mindenkinek válaszolok:)
A termóm 3 napig volt ilyen.Ment vezérmű cserére és kapott azt is újat.A szerelőm pedig tényleg nem egy kapkodó idegbeteg.Nem is alfa guru,ellenben lelkiismeretes.Ha szerelés közben talál valami egyéb hibát,akkor először telefonál és csak utána cserél.És nem utolsó sorban imádja az autókat.Munka melett csinálja hobbiból.Én cseréltettem vele az összes szűrőt,vezérlést,olajat,és az omniózus termosztátot.Egyik este levittem neki a szekeret,másnap este mentem érte.Kért 15 k-t munkadíjnak.Alkatrészre van 30 % kedvezménye az unixnál.Ezt sem nyulja le.Szerintem nagyon korekt srác.
A termóm 3 napig volt ilyen.Ment vezérmű cserére és kapott azt is újat.A szerelőm pedig tényleg nem egy kapkodó idegbeteg.Nem is alfa guru,ellenben lelkiismeretes.Ha szerelés közben talál valami egyéb hibát,akkor először telefonál és csak utána cserél.És nem utolsó sorban imádja az autókat.Munka melett csinálja hobbiból.Én cseréltettem vele az összes szűrőt,vezérlést,olajat,és az omniózus termosztátot.Egyik este levittem neki a szekeret,másnap este mentem érte.Kért 15 k-t munkadíjnak.Alkatrészre van 30 % kedvezménye az unixnál.Ezt sem nyulja le.Szerintem nagyon korekt srác.
Sosnagyur12-11-2015 15:09:40 // 149607
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy sajnos nem kaptam vonószemet az előző tulajtól!
Honnan lehetne ilyesmit beszerezni mert a környező bontókból nem sikerült ?!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy sajnos nem kaptam vonószemet az előző tulajtól!
Honnan lehetne ilyesmit beszerezni mert a környező bontókból nem sikerült ?!
Bazijoee12-11-2015 09:13:49 // 149606
Gondoltam külön írom, mert külön téma...
Szóval van egy olyan gondom, (állítólag cross-al elég gyakori) hogy a kardán tengely középső csapágy tartó gumi persely kikopik és az egész kardán elkezd berezonálni adott fordulaton. Az alfa annyira jó fej, hogy csak ezt az alkatrészt nem árulja ám hozzá, (más típusnál is ismert a probléma, de ott lehet kapni külön a csapágyat és a házat kb 10-20e ft-ért újonnan) hanem az egész tengelyt mindenstül 6 számjegyű összegekért. Ezért persze a bontott is fehér holló már. Amcsiknál alfa spiderhez csinálnak teljes kardántengely felújító készletet
Na a kérdés, hogy vajon hogy lehetne ezt Crosshoz megoldani, látott-e már valaki ilyet, vagy van-e valami sufni ötlet a megoldására?
Szóval van egy olyan gondom, (állítólag cross-al elég gyakori) hogy a kardán tengely középső csapágy tartó gumi persely kikopik és az egész kardán elkezd berezonálni adott fordulaton. Az alfa annyira jó fej, hogy csak ezt az alkatrészt nem árulja ám hozzá, (más típusnál is ismert a probléma, de ott lehet kapni külön a csapágyat és a házat kb 10-20e ft-ért újonnan) hanem az egész tengelyt mindenstül 6 számjegyű összegekért. Ezért persze a bontott is fehér holló már. Amcsiknál alfa spiderhez csinálnak teljes kardántengely felújító készletet
Na a kérdés, hogy vajon hogy lehetne ezt Crosshoz megoldani, látott-e már valaki ilyet, vagy van-e valami sufni ötlet a megoldására?
Bazijoee12-11-2015 09:04:10 // 149605
Akkor nekem ha fix 80-on áll, az jó? :) persze 10 fok alatt még nem mentem huzamosabban városon kívül...
Mondjuk van itt egyéb furcsaság is de az nyári téma, már írtam anno. Mert nekem légkondi nélkül elmegy (óra szerint) 100 fölé és akkor kapcsol a venti, mondhatnánk, hogy ja persze 10 fokot csal, na de akkor hogy van, hogy ha megy a légkondi is, akkor fix 90-en tartja, mint a cövek, és már sokkal előbb kapcsol a venti.... erre kérnék varrjon nekem valaki egy gombot... :)
Mondjuk van itt egyéb furcsaság is de az nyári téma, már írtam anno. Mert nekem légkondi nélkül elmegy (óra szerint) 100 fölé és akkor kapcsol a venti, mondhatnánk, hogy ja persze 10 fokot csal, na de akkor hogy van, hogy ha megy a légkondi is, akkor fix 90-en tartja, mint a cövek, és már sokkal előbb kapcsol a venti.... erre kérnék varrjon nekem valaki egy gombot... :)
VV612-11-2015 08:27:31 // 149604
Na, az aztán 100%, hogy 50 fokos vízzel nem jó járni. Így az olaj is 50 fokos, az 50 fokos olaj meg 5x sűrűbb, mint a 100 fokos, következésképp a motorkopás is sokkal nagyobb.
Alfás Theo12-11-2015 06:56:30 // 149603
A tökölési együtthatóval lesz 3-4 órás. :) Meg addig is ketyeg az óradíj. Láttam már ilyet nagy szervizben peugeotnál.. Nem széép.
Ferke11-11-2015 22:59:15 // 149602
Fura egy szerelő, max fél óra egy termo csere annak, aki látott már alfát..:)
Ferke11-11-2015 22:58:29 // 149601
Nem jó. Legalább a 10. tél óta mindig téma ez, a szaros vernettel is 90 fokon áll városban, a gyári behr pedig alatta kicsivel. Meg kell nézni, hogy fes szerint mennyi, és rögtön kiderül. Mi rakunk vegyesen minden szarságot, amit a tulaj akar, ma egy behr-t raktam be, az is 90 fok városban, országúton fűtéssel pedig alatta 3mm-rel...
berobbantam11-11-2015 22:10:32 // 149600
Szia
Én úgy vettem a kocsit,hogy 50 fok fölé sose ment.Cseréltem termosztátot.Vagyis cseréltettem.A szerelőm köpködött kicsit,mert 3 órája ment rá.Nem nagy ügy,csak nem nagyon férni hozzá normál kulcsokkal a csavarjaihoz.Most kb 2 milivel áll feljebb mint a tied.Mondjuk ez utángyártott.De a gyári 40 ropi fölött van.Szóval nekem megfelel így.
Én úgy vettem a kocsit,hogy 50 fok fölé sose ment.Cseréltem termosztátot.Vagyis cseréltettem.A szerelőm köpködött kicsit,mert 3 órája ment rá.Nem nagy ügy,csak nem nagyon férni hozzá normál kulcsokkal a csavarjaihoz.Most kb 2 milivel áll feljebb mint a tied.Mondjuk ez utángyártott.De a gyári 40 ropi fölött van.Szóval nekem megfelel így.
tormasigyulus11-11-2015 19:00:51 // 149599
Hja,örölünk!
És tudod mi az érdekes a karton papírban?
A kis különbségek. Ugyanaz a szar vele,mint nélküle,de azért valahogy egy kicsit más.....
:D :D :D
És tudod mi az érdekes a karton papírban?
A kis különbségek. Ugyanaz a szar vele,mint nélküle,de azért valahogy egy kicsit más.....
:D :D :D
VV611-11-2015 18:42:13 // 149598
"Akkor örülünk, Vincent?"
redbull9011-11-2015 18:37:00 // 149597
Nálam is ez a szitu. :D
VV611-11-2015 17:30:15 // 149595
...és karton nélkül?
tormasigyulus11-11-2015 17:12:01 // 149594
Nekem most 19c°-ban városban használva ilyen,kartonnal a hűtő előtt. Városon kívűl 60c°-os a víz. Amikor hidegebbek voltak pár hete,akkor varosban is csak olyan 60c°-os volt. Mondjuk hozzá kell tenni,hogy én nagyon nyugdíjjasan vezetek,ami szerintem számít,mert amikor oda oda tapostam neki próba képpen,akkor ment felfelé szépen.
Kócosw11-11-2015 17:03:59 // 149593
Ezek ezt tudják,nálam a 2.4 csak 40 fokban araszolva éri el a 90 et :)
VV611-11-2015 16:54:53 // 149592
Nekem városon kívül ilyen, városban meg nem járok, vagy akkor nem néztem...de engem is érdekel, mert szerintem 90 fokon illene álldogálnia a mutatónak.
tormasigyulus11-11-2015 16:31:20 // 149591
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?