Forum >> 156

VV619-12-2015 00:48:14 // 149840
Igen, az az egy vonás, ami félúton van az 50 és a 90 között. Szóval az 80? Na, annál jobb. Akkor ez rendben van.
Pisti130018-12-2015 20:12:21 // 149839
Megoldodott. Az akkufedelen levo 60a-es bizti ment szet ugy hogy nem latszott.
Valoszinu a sok akku ki es be miatt
Pisti130018-12-2015 19:33:31 // 149838
Sziasztok!

Ismét káosz:
Az ABS EBD VDC trió szeleprelé hibát dob amit ha törlök visszajön. Sokan az akku feszültségre panaszkodnak de azzal nincs gond. A kocsiban 2 napig nem volt akku. Lehet hogy ezért?
Béci Ɨ|ѯ18-12-2015 18:57:04 // 149837
A v6-okhoz volt kipörgésgátló (ASR) az 1es szériában is. Azt nem tudom, hogy szériában vagy felszereltség függő volt-e.
PistaFR18-12-2015 18:07:09 // 149836
Napsütés érzékelő, a digit klímához kell.
PistaFR18-12-2015 18:06:13 // 149835
Ahogy írod is, a tiéd már fl modell (2. széria a 3-ból), fl előttire írtam hogy nincs VDC. ;) Amúgy korrekt a helyesbítés, valóban nem teljesen egyértelmű magában amit írtam. Hozzátenném hogy a 2. széria kívül is változott, bár nem nagy mértékben. Színrefújt lett a lökik díszcsíkja és a tükörház. :)
kalmangiorgio7118-12-2015 17:35:41 // 149834
Szia! Kicsit helyesbítek, ha nem haragszol meg érte. A mi Alfánk 2003 . 03. havi, tehát már belső facelift-es, de még külsőleg nem. De ebben már van VDC SYSTEM, tehát menetstabilizáló rendszer.
berobbantam18-12-2015 16:17:52 // 149833
Hogy mik nincsenek ebben az autóban:)Apropó.Az egérmozi tetején az a félgömb alakú izé micsoda?Láttam olyat kotkodába is.
Pisti130018-12-2015 12:53:25 // 149832
Nem zavar a klima:) ez amit leirtal mindaddig mukodik mig a para szenzor parat nem lat.
Ha parat lat egybol tolja a szelvedore a klimas meleget.
Béci Ɨ|ѯ18-12-2015 09:32:01 // 149830
Találtam egy rendes képet is róla:

http://www.team-bhp.com/forum/attachments/long-term-ownership-reviews/1320005d1418907934t-my-alfa-romeo-story-156-red-v6-my-own-workshop-28062011866.jpg
berobbantam18-12-2015 09:25:57 // 149829
Menet közben kikapcsolod a klímát.Legközelebb amikor fűteni akarsz csak a középső gombot tekered.Elindul a venti meg a fűtés.De mért zavar a klíma?Sokkal hamarabb lefújja a párát a szélvédőröl ha megy a klíma.Én pl bekapcsolom a tükörfűtést,és kapcsolja a szélvédő fűtést is meg a klímát is rögtön.Biztos nem véletlen.Csak ne tekergess nyomkodj semmit amíg nincs meleg víz a rendszerben.Amíg hideg a víz én hiába kapcsolok állítok bármit nem csinál semmit.Ha lesz meleg víz,akkor viszont mindent átállít oda ahova vakon nyomkodtam :D.Jó kis móka visszapötyögni menet közben.De már felnőttem hozzá.Megtanultam használni :)
Béci Ɨ|ѯ18-12-2015 07:25:29 // 149828


Ha ez az, akkor első körben nézd meg a fékolaj szintet! Nem biztos, hogy érzed, ha kicsit alacsony a szint.
Pisti130018-12-2015 07:09:30 // 149827
Es hogy? Szeretnem hogy automata maradjon csak a klimat nem akarom hogy bekapcsolja.
Piritu - 1.000.00018-12-2015 06:59:30 // 149826
Nincs 70-es vonás a 156-ban. A 90 alatti az 80 fok. 83 fokos termosztáttal simán lehet kicsit a vonal felett a hőmérséklet.
berobbantam18-12-2015 06:09:01 // 149825
Szia
Nem feltétlen jó.Nekem ugyanez volt a braván.Ha a motor tényleg 70 fokos akkor termosztát csere.Egyébként idővel ezt sem fogja elérni már,úgy hogy előbb utóbb mindenhogy csere lesz belőle.A motornak viszont nem nagyon jó a 70 fok.
VV617-12-2015 23:42:33 // 149824
Oh tényleg, hűtővíz-hőmérséklet kérdéskör:)
Teszteltem, indulás után elég gyorsan felmegy 1mm-rel a 70fokos vonás fölé és ott lecövekel. Mindegy, hogy gyorsan vagy lassan megyünk, városban vagy azon kívül, ottmarad a mutató. És fűtés is van. Szerintem ez jó lehet így.

Ellenben a szegény Fiat Bravón még az első vonást sem éri el télen (ez kb 40-50 fok lenne), a dugóban viszont belefut a pirosba - itt valami biztos rossz, mondjuk a termosztát és a hűtőventillátor együtt. A fűtés is csengécske.
VV617-12-2015 23:37:42 // 149823
Igen, olyan felkiáltójel-féle, csak középen, a kis kijelzőben. Akkor fék? Nem érzek fékproblémát.
berobbantam17-12-2015 21:47:30 // 149822
Ha fl utáni dupla digit klima akkor a középső tekerővel.De a víznek langyosnak kell lenni valamennyire.
erno156sw17-12-2015 20:33:21 // 149821
nekem is volt ilyen izzóm a km óránál. fél évig hol volt hol nem volt... Aztán izzócsere, és azóta minden jó :)
A nyikorgás nálam is jelen van, az index ritmusára... nekem meg volt szokva a hangos kattogás eddig OFF-osokban, így nem bánom,, hogy nyikorog, legalább nem kattog :D
Pisti130017-12-2015 20:23:52 // 149820
Hogy lehet a dupla digit klimasat ugy manualisba kapcsolni hogy ha parasodik a szelvedo se kapcsolja be a klimat?
Es hol van a legrendszerben a szennyezett levego erzekelo?
PistaFR17-12-2015 19:06:14 // 149819
Fl-ben nem találkoztam ilyennel, nekem ami nem világított az "igaziból" ki volt égve. :)
rain91x17-12-2015 18:53:21 // 149818
Sziasztok

Ha már a műszereknél vagyunk, nekem a műszerek háttérvilágítása a középkonzolon illetve a 3db hűtés-fűtés csavaró háttérvilágítása randomra világít. Mindig van, hogy 1-1 nem világít, motor újraindítás után megint másik 2 nem világít, aztán nagy ritkán van, hogy minden világít. De szerintem nem konktakthiba, mert kocogtatásra nem változik semmi, csak motor restartra. Ez ilyen olasz autó elektronikai betegség?

(illetve a héten előjött, indexelésnél valami nyikorog az indexelés ritmusára, relé?)
Béci Ɨ|ѯ17-12-2015 18:31:08 // 149817
Oh, tényleg, ez az FL-é. Bocsi! :-)
PistaFR17-12-2015 18:20:59 // 149816
Ez a fl modellé, az ő autója '98-as. A fék hibalámpája viszont lehet (ami itt a sebességmérőben van a 0 mellett), az neki a középső egységben kell hogy legyen, a jobb felső sarokban.
Béci Ɨ|ѯ17-12-2015 08:36:52 // 149815
Hát ez attól is függ, hogy milyen kulcsod van. Ha a régi fajta, akkor azt nem lehet újraprogramozni. Ha az újabb (bicskakulcs), akkor azt már lehet. Ha megvan a másik kulcs hozzá, akkor azt le is lehet másoltatni mindkét fajtánál és akkor kódokat is másolják vele együtt, ha jól tudom.
Béci Ɨ|ѯ17-12-2015 08:01:28 // 149814


Itt meg tudod nézni melyik lehet az. Véletlenül nem a kézifék visszajelzője? Az gyorsításnál ki tud villanni, ha alacsony a fékolajszint.
PistaFR16-12-2015 21:23:28 // 149813
A kis kijelző nem szokott elromlani tudtommal.
Zoli8516-12-2015 20:41:38 // 149812
Üdv! Én a neten találtam egy figurát aki bontott 3 db 156-ot és és onnan vettem egy az egyik új kasztnisból a kijelzős szettet. Olasz bontókban drágán 25 e ft ért akarták adni.


Én tanácsom az hogy nézegetni kell ki bont 156-ot.....
slopper16-12-2015 20:37:35 // 149811
Csatlakozom,ez nem bele hanem hozzászólás. És köszi.hol lehet 15 ert kani mert akiket én hivogattam azok,pont nem volt 25 mondtak érte ha lesz.egyébként jó bele tényleg a az újabb kisebb kijelzős. De számomra az még mindíg kérdés, hogy két hét múlva nem romlik- e el az is
PistaFR16-12-2015 20:35:07 // 149810
Kicsit gugliztam, fl előtt VDC biztos nincs, kipörgésgátlóról nem találtam infót.
Zoli8516-12-2015 19:57:13 // 149809
De igazad van, meg kéne nézni pontosabban. Úgyis egy V6-al húzatni kell.... :-)


Keresztapám szegény régen Landa Delat Integraléval nyomta a rallyt, erre csak azt mondaná, hogy egy V6 bussót csak húzatni kell úgyhogy csak a hangjára figyelj........ :.-)
Zoli8516-12-2015 19:55:49 // 149808
De igazad van, meg kéne nézni pontosabban. Úgyis egy V6-al húzatni kell.... :-)
PistaFR16-12-2015 19:45:39 // 149807
Annak sárga a lámpája, nem?
Zoli8516-12-2015 19:42:47 // 149806
NEm a kipörgésgátló villog be???
VV616-12-2015 19:31:53 // 149805
Van a 156-ban valami vezetési segédlet? Néha, amikor érzésem szerint kipöröghet a kerék, valami kis piros ikon világít 1-2 másodpercig a műszerfal közepén, de mire odanézek, már elalszik. ???
Zoli8516-12-2015 19:17:57 // 149804
Én csak a saját tapasztalataim írom le, de az agyam eldobtam amikor 25-30 körül kínáltak rám egy nagy kijelzőt. Így a kisebb mellett döntöttem 15ért kompletten műanyag házastól..... aztán mindenki azt csinál amit akar......
Magicman16-12-2015 19:16:59 // 149803
Sziasztok,

Hogyan kell kulcsot feltanítani a 156-hoz?
tuckle16-12-2015 19:06:20 // 149802
nagyon jó hogy hozzá(nem bele :) ) szólsz Cartárs. Kicsit jobban hangzik mint a 31 ropi :D
Zoli8516-12-2015 18:59:25 // 149801
Bocs, hogy beleszólok, de én az újabb kasztnis belsejéből vettem kijelzőt és teljesen passzolt bele, azok olyan 15 körül mennek.
tuckle16-12-2015 18:45:41 // 149800
oh köszi az infót. Az ár tuti, megérdeklődted már ?
Kiszerelve kell vinni vááá az nem jó :(
slopper16-12-2015 18:24:34 // 149799
Egy év garanciával
slopper16-12-2015 17:57:25 // 149798
Üdv a kijelző nekem is elmosódik ha bemelegszik, de nem akarok bontóból 25 ezerért mert az sztem,bárimkor ugyanúgy megdaja magát. Találtam olyat aki javítja 31 ezerért,kiszedve kell vinni,es megvárható. Pixelfix.net
berobbantam16-12-2015 17:45:26 // 149797
1.9 jtd.Amennyivel neked a vonal fölött van,nekem kb annyival van a 90 alatt.És 2 mutatónyit ingázik föl le,attól függően mennyire esik a lábam a gázra:)
Szabeee16-12-2015 16:38:44 // 149796
nekem is ennyit mutat állandóan, és nyáron tettem bele teljesen új termosztátot... de nekem a benzines is ott állt új termosztáttal is, úgyhogy nem is zavartatom magam :D
JulesTS16-12-2015 15:03:13 // 149795
Akkor tuti halott a termosztátod. Én kicserélném a helyedben...
tuckle16-12-2015 14:49:28 // 149794
Nekem elég jól felmegy 80-ra, mondjuk én beröffentem a gépet indulás előtt utána meg elrántok egy cigit :D
erno156sw16-12-2015 14:26:55 // 149793
Én kerítenék bontóból... ha elmosódik, akkor szerintem annak vége van, mint a botnak :)
Amúgy ezt a hőfokot csak dugóban tudta elérni, alapból az 50-es jel fölött van egy pár mm-el, ha nem felejtem el, ma megörökítem :)
tuckle16-12-2015 13:31:36 // 149792
Viszont a fedélzetim kijelzője sajnos megadta magát, egy 10 perc után elmosódik és csak egy piros folt látszik rajta :( Szerintetek ez javítható vagy kezdjek el keresgélni bontóba ?
krisz.v16-12-2015 13:29:27 // 149791
Nekem is ugyan ott szokott állni a mutató. Az egyébként nem a 70 hanem a 80!-as vonal.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.