Forum >> 156

k1vsol01-12-2016 17:15:14 // 152040
A használati utasításban 75 liter üzemanyaghoz 1 dobozt ír, te kettőt öntöttél bele?
PistaFR01-12-2016 15:51:38 // 152039
Légköri nyomáson forr a tiszta víz 100 fokon, a motor hűtőrendszere zárt, túlnyomás van benne. Magasabb nyomáson a víz forráspontja is magasabb, ezen kívül a fagyálló is módosíthatja a forráspontot (mint az alkohol vagy a só a fagyáspontot). A motorom például tudtommal 102 fokon kapcsolja az egyik ventit, 105-ön a másodikat.
JulesTS01-12-2016 15:15:46 // 152038
MES-sel és infra hőmérővel is 80 fokos az 50 és a 90 közötti vonalnál...
De nem én vagyok az egyedüli:
http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_156?m=15732024#15732012
http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_156?m=14661370#14661430
osee_selespeed01-12-2016 11:15:12 // 152037
Sziasztok!
Szerelt már valaki közületek 156-ra 205/55 R16-os kerékre hóláncot? Milyen típus párosítható biztonságosan ezzel a mérettel? Ami nem ér bele a gólyalábba.

Az enyém még attól is speciálisabb kicsit, hogy sport futóműves, dobbetétbe bele érhet, ezzel tisztában vagyok.
atis_166jtd01-12-2016 10:30:58 // 152036
Még annyi hogy igy a forrásban lévő víz ami ugye 100 fok az alig megy 90 fölé. Hol van még a a vége hozzá.
atis_166jtd01-12-2016 10:28:51 // 152035
Ebben biztos vagy hogy azt jelöli? Én most cseréltem puszira termosztátot mert ott ált. Viszont asztalon mérve nem jó a műszer. Szerintem a miénket már valaki babrálta. A 88 fok pont a 90 elött van egy hangyafasznyival. Ha a tiéd is így van akkor nézd meg MES-el és látni fogod hogy kb 70 fokos a motor mikor elindúl az 50 irányába.
dfg (Tanárúr)01-12-2016 10:15:45 // 152034
Üdv mindenkinek!
Nem fúj levegőt az ablakra a 156-om. Hogy lehet eljutni a szabályzó zsaluig?
JulesTS01-12-2016 08:52:58 // 152033
Az teljesen jó.
Ma reggel megnéztem, nekem hogy működik.
kb1 perc melegítés után indultam, dugó nélküli lakott területen 3,7km kellett a 80 fokos vonal eléréséhez, aztán lassan kúszott fel 85 fokig (5km) és ott maradt. Aztán egy 0-ról 90-re gyorsulásnál 92 fokos lett és onnantól használattól függően vándorol 85..95 fok között.
Rolee4601-12-2016 07:46:32 // 152032
Szia!Nekem is ilyen hibam volt az 56-al😕.Nekem ha gyujtason lett hagyva, akkor valamikor 10perc utan kialudt es indult de volt,hogy fel orat kellett varni.Sajnos nem lett meg a hiba oka😔.Igy adtam el.A hibakod az volt,hogy a motorvezerlo nem kap aramot!A csatlakozojaba az egyik tuske oxidos volt ez at lett hidalva,utana kb 2honapig mukodott azt visszajott😕.Legeloszor lett cserelve a pozitiv akksisaru tetejen levo teglalap alaku biztositek,ezutan jo lett par napig.Erdemes az osszes relet kivenni es megtisztittani,hatha😉.Az uj gazdaja se talalta meg a hiba forrasat,de honapok ota nem jelentkezett mar a problema.
Béci Ɨ|ѯ01-12-2016 07:03:54 // 152031
Nekem nem zörög. Igaz elég gagyik a hangszórók, nem sok vizet zavarnak... Valsz. legegyszerűbb tényleg, ha kicseréled. :)
VKG231!!! (156+75)30-11-2016 22:24:21 // 152030
Aha sajnos tuti. Onnan derült ki, hogy amikor hozzáértem ablakot lehúzni, akkor elhallgatott. És azóta is elhallgat :)

De ha ez csak nálam van így, akkor letojom, bedobok egy másikat és kész :) Csak azt hittem, népbetegség :)))
dallosj30-11-2016 22:13:54 // 152029
Na most nem vagyok a motortér felett, de jts-nél is itt lehet. Nekem is eléggé nehezen melegszik, meg érthetetlen módon eléggé gyorsan fogy belőle a víz is, uh gondoltam megnézem ezt a légtelenítést.

A vízfogyást nem értem, elméletileg a vízpumpa eresztett, de úgy néz ki más baj (is) lesz.
Béci Ɨ|ѯ30-11-2016 21:52:35 // 152028
Tuti az zörög? Én tuti rá nem jövök. És csa a gomb? Ki lenne lazulva, vagy hogy? - ez most rendkívül informatív válas volt a kérdésedre, bocsi. :-)
Rolee198630-11-2016 21:41:50 // 152027
Azt gondoltam, (értelem szerűen) hogy az 50 és 90 közötti vonás a 70 fokot jelenti. :) Ezek szerint tévedtem. Ma este mikor indultam haza melóból járattam 4-5 percig 3 fokban. Majd kb. 5-7 km után elérte a szerintem ideális hőmérsékletet: ami a képen látszik is! Úgyhogy szerintem jó lesz ez. Csak ez lesz az első telem az alfával, ezért minden apró jelre hatványozottan figyelek! Mert az autó napi használatban van és nem lehet, hogy nem indul, vagy bármi más miatt ne érjek be dolgozni, patika kell legyen. Mit lehet tenni, autóbuzik vagyunk, 3zt szerintem bizton állíthatom mindenki nevében! 😀 Egy biztos, más tipusú autókhoz képest úgy tűnik sokkal informatívabb képed ad pl a pillanatnyi vízhőfokról is.
Poló30-11-2016 20:42:49 // 152026
Anyósülés felőli oldal, felső sarok, motor felőli oldal, ott van a légtelenítője. Mondjuk nekem a Csöri ki se szedte, amikor feltöltötték a rendszert, szóval nem létszükséglet.
JulesTS30-11-2016 19:36:37 // 152025
A 65-70 es a 80-85 fokot hogy merted? Azt ugye tudod, hogy a muszeren az 50 es a 90 kozott feluton levo vonas a 80 fokot jeloli...
JulesTS30-11-2016 19:32:32 // 152024
Milyen legtelenitesre gondolsz? Legtelenito szeleprol nem tudok...
Szerintem csak fel kell tolteni rendesen...
Rolee198630-11-2016 18:13:09 // 152023
Szia! Gondolom le lett légtelenítve, szerelő csinálta. Korábban mikor rosz volt egyáltalán nem ment feljebb 55-60 foknál. Most is eléri a hőfokot csak jóval tovább tart. A gyertyák nekem beváltak, igaz csak egy pólusúak, előtte NGK 2 pólusú volt. Nem vettem észre változást.
MEO30-11-2016 17:22:09 // 152022
Szia! Termosztát csere után a légtelenítés is el lett végezve?.....Láttam az adatlapodon, hogy 1.6 TS ed van. A champion gyújtógyertya hogyan muzsikál a tiédben? Én inkább visszaraktam ami korábban volt benne, mert a champion nem szuperált valami jó!
JulesTS30-11-2016 16:22:54 // 152021
Szerintem megbarátkozhatsz a termosztátcsere gondolatával. Nekem az autó vásárlásakor már rossz volt, akkor Wahler ment bele, ami egy évig sem bírta. Most éppen egy éves a Behr, még jó...
VKG231!!! (156+75)30-11-2016 14:23:53 // 152020
Sziasztok! Másnak is zörög felhangosított rádiónál az ablakemelő gombja?
A régiben nem zörög.

Mit lehet vele kezdeni?
sztane30-11-2016 14:04:53 // 152019
az akkumulátor fülke felöli oldalán van egy relé csoport melyben két teljesen egyforma piros relé található, melyeket felcserélve megszűnt a hiba jelenség, így vettem igaz nem gyári 2 db relét s minkettőt kicseréltem azóta megszünt a hiba
sztane30-11-2016 13:59:11 // 152018
nekem ugyan ez a hibám volt, s véletlenül jöttem rá a hibára, igaz nekem 2,4-esem vam
Csita30-11-2016 13:10:00 // 152017
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem,hátha volt már valakinél hasonló probléma!Van egy 2005-ös 156 Q4-esem,1.9jtd.Kb egy hónapja kezdte csinálni,hogy időnként-egyre sűrűbben-hogy nem indul,VDC System hibát ír ki,nem alszik el az immobiliser jel,ilyenkor kb.:5-25 ször ki a kulcs be akulcs aztán egyszer csak elindul.A tartalék kulcsot is próbáltuk,ugyanaz.Megköszönném,ha valaki írna valami ötletet!Köszi
Rolee198630-11-2016 07:43:06 // 152016
Üdv! Sajnos megint aktuális lett a termosztát kérdés! Májusban lett újra cserélve (FACET) márkájú. Ma reggel 20km (-5fokban) megtétele alatt nem ment fel a hőfokjelző 65-70 fok fölé, de nem is ment a fordulatszám 2500 fordulat folé, nem hajtottam. Kérdésem az, hogy ez megint csere lehet? Vagy ez még belefér, mert tegnap este pályán mentem átlag 120-130 al, akkor jó volt, mert kb. 80-85 fokon állt a mutató. és beállt kb 10km alatt.
Mogyi97329-11-2016 17:40:33 // 152015
Bocsi de csak most tudok válaszolni,kúton nem lehet kapni,nem pár száz forintos bóvli. Bárdiba vettem (olyan3500/doboz volt az ára). Utána is ajánlatos használni minden 5-6 ezer kilóméterenként.A sógor is használja a bömibe új kora óta most 4 éves és 500e km van benne,már mindennel volt baja csak a Diesl rendszerrel nem.A 156-osomba benzines adalékba is ezt használom.Üdv és jó száguldást !!!
Dévid29-11-2016 10:32:56 // 152014
Motorikusan nem szokott gond lenni velük, a többi meg a tipikus 156 hibalista.
Nekem mióta megvan csak kuplung, lengőkarok, akkumulátor, kormánylégzsák átvezető. kábelszakadások, féltengely gumiharangok, meg a karosszériajavítás, alváz- és üregvédelem volt amire költeni kellett, meg persze az a 8,2-10 liter üzemanyag 100 km-enként.
Alfás Theo29-11-2016 06:05:55 // 152013
A v6 nagyon kiforrott motor, a dízelek után a legjobb. De költséges a szervíze, alkatrészei. No meg mivel szinte nincs olyan szerelő, aki érti, ismeri, van eszköze a javításáho, sok a hozzá nem értő kókányolás. Pl vezérlés elrakása. Szinte mindenhez ki kell emelni a motort belőle. Pont ezek miatt a magyar piacon nem mindenki adja meg a szervizeltetés módját. A jelenlévő természetesen kivételek, mert ŐK fanatikusak. De egy vezérlés csere, olaj csere, gyertya csere szűrő kombónál, már németben, osztrákban sem fizetnek ki a kocsira kb 1000 eurot. Hisz ennyi a kocsi legjobb értéke max. Megy, ameddig bír, majd kuka...vagy Magyarország, Szerbia....
Sok halálán lévő v6ost láttam, ami sajnos az új tulajnak a keserüséget hozta a vásárlás után.
A kasztni megint más, de ott is van bőven mit javítani pl a 156-kon.
Béci Ɨ|ѯ28-11-2016 22:22:20 // 152012
Eddig elég jó. :-)
VV628-11-2016 22:01:48 // 152011
A legjobb Alfa :)
Balukac28-11-2016 20:47:09 // 152010
Sziasztok....156 2.5 v6 ot szeretnék venni...milyen a tapasztalatotok rola ?
Alfás Fecó27-11-2016 19:15:34 // 152009
Sziasztok .
Érdeklődnék , hogy a légzsák elektronika csak egyszer használatos és ütközés után cserélni kell ?
k1vsol27-11-2016 16:00:32 // 152008
Kúton lehet ilyet kapni?
Mogyi97327-11-2016 11:52:33 // 152007
Nekm is volt ilyen problémám az előzé autómnál Laguna 1.9DCI az eggyik porlasztó vackolt. Egy tank gázolajhoz(75l) tettem 2 doboz Liqui Moly Diesel Spülung dizel öblitő adalékot és kb száz km után megszünt a tünet. Könyebben indult,csendesebb lettt a motor jobban húzot.Előtte utáne volt teszteren a Renault szervizbe a teszter szerint is csökkent a korekciós mennyiség.Amúgy ott ajánlotta az eggyik szerelő HÁLA neki nem kellet a gatyámat ráköltsem.Utána még 2 évet jártam vele gond nélkül mégnem elcseréltem az Alfára Próbáld ki megéri.
Mogyi97327-11-2016 11:41:29 // 152006
Üdv! Van egy problémám ajtónyitáskor a hátsó beltéri lámpák nem világitanak,de ha állandóra kapcsolom akkor igen.Beltér világitásról vmi rajzot vagy linket tudnátok? Köszi
k1vsol27-11-2016 09:31:38 // 152005
Erre valaki?
Alfás Theo26-11-2016 10:59:37 // 152004
Pusztaszabolcson lakom. Velencei tó mellett az m6 irányába.
Félúton a balcsi felé.
Levee156SW26-11-2016 08:26:32 // 152003
Hello,ilyen cuccról tudsz létezőként?

Nekem igy elso olvasatra annyi beleokoskodasi ingerem tamadt,hogy
-egyaltalan nem tunik olyan komolynak a felso lengokar tengelye/tartokonzolja,hogy elhigyjem,hogy meghuzas utan tuti nem forog meg
- mivel a felso es az also lengokar tengelye nincs egy sikban, az utanfutas is elmaszna (bar azon valamennyit az osszetartasnal /ET-nel vissza lehet csalni kormanyvisszaterito ero szenpontjabol)

Egyebkent a cel nemesnek tunik,mert csomo gumimeret/futomumagassag/szelesseg szereti feloldalasan enni a gumikat. :/
Levee156SW26-11-2016 08:16:14 // 152002
Köszönöm,meggondolom ezt a barnàt,mert az enyem is min. Foliazos,akkor meg mar miert ne legyen az alap korabbi megnyomastol es rozsdatol mentes. (Tetokarpit ugyanez: ha eljutok a tetoablak/esetleg tetofujas projektig,mar miert a sajat barna csikosra "beizzadt" darabom takaritasaval bajlodjak?)

Jol emlekszem,hogy te vagy,aki kb. utba esik Bp-Balaton deli part vonalon?
Levee156SW26-11-2016 08:09:42 // 152001
Koszonom-igy akkor ez nekem egyelore nem tunik erdekesnek.
Levee156SW26-11-2016 08:06:06 // 152000
Hello,nekem Yatour Bluetooth /USB/line-in adapter/telefon kihangosító van a CD váltó helyére dugva-azzal hibátlanul megy a zene és a telefon is.
Alfás Theo26-11-2016 06:30:29 // 151999
Csupasz csomagtérajtóm barna színben van egy feleslegesen.
Mondjuk pl 2 nagy milkacsokiért személyesen elviheted, ha kell. Nekem már csak útban van.
De van még sw tetőkárpitom, csomagtér kárpitok, amik karcosabbak, szürke padlókárpit... mind 2002-es FL előtti kocsiból.
JCsabi25-11-2016 21:46:04 // 151998
Nekem a GTV-nél akkucsere után csinált egyszer ilyet. Gyújtást ráadtam és gyújtáson nyomkodtam a távirányító gombjait és egy nyit-zár-nyit után ismét működött. Próbáld ki hátha megoldja.
Amúgy ha ez nem segít úgy tudom hogy csak számítógéppel lehet újratanítani.
Kismókus25-11-2016 20:11:34 // 151997
Sziasztok !

Szeretném a segítségeteket kérni, mégpedig abban, hogy hogyan kell a kulcsomat újratanítani. Elfelejtette szegénykém, hogy hogyan kell a vasat nyitni zárni. A szerelmem egy 156 SW 2003-as, két gombos a kulcs hozzá, egy nyit-zár, másik a csomagtartó. Elemcsere illetve a másik kulcs próbálgatása (most jött vissza forrasztásból), elem egyikbe, másikba, közben történt az, hogy az eddig jó kulcsom elhagyta az eszét.
Előre is köszi!
k1vsol25-11-2016 14:54:21 // 151996
A mi nap arra lettem figyelmes, hogy hidegen a motorhang mellett elkezd egy kerepelő hang előjönni 1200 és 1700-1800as fordulat között. 1,9 JTD 116 lovas. De csak hidegen, és ezen a fordulaton, utána elhagyja és szép hangja van. Ajánlatos megnézetni vagy ez mindenkinél előszokott jönni?
Trombozis24-11-2016 11:13:27 // 151995
Pont az kell nekem is. Amit linkeltem, ott ki lehet ezeket választani plusz ezresért.
bilon24-11-2016 11:12:44 // 151994
kell hozzá egy LEAD kábel is, különben nem működik. a LEAD kábel meg attól függ, milyen fejegységet teszel bele.
nekem a pio-hoz CTMULTILEAD kábel kellett még pluszban. tökéletesen működik.
Trombozis24-11-2016 11:12:08 // 151993
:) Elkapkodtam picit. Amit vettem kábel az másra jó. :D Nem baj. :P
Trombozis24-11-2016 11:10:50 // 151992
Sajnos nem. Én is találgatok. De most szerintem veszek egyet az enyémbe innen. Ha nem jó, akkor megverek itt valakit a munkahelyen. :)
Bálint3324-11-2016 10:58:21 // 151991
Ezek szerint inkább a gomb megnyomásával kell óvatosnak lennem? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.