Forum >> 156
Hardy12-11-2016 17:34:49 // 151940
Az enyém is szokott. Lehet kontakt hiba is. Nekem új szűrővel is csinálta.
Mogyi97312-11-2016 11:25:46 // 151939
Üdv! A kérdésedhez kapcsolódva én a Duster mellet tenném le a voksom a cégemnél ahol dolgozok 4 is van az egyiket én hajtom,van hogy napi 800 km-et is levezetek és frissen szálok ki belőle.Kényelmes,ütheted vághatod,olcsó a fenntartása 5.5-7.5-ig fogyaszt. Kilencven lovas 1.5d elsőkerekes.A főnök az idén lecserélte az Opel,Skoda,VW autóinkat további Daciákra nagyon beváltak,csak ajánlani tudom!
VV611-11-2016 21:38:21 // 151938
Fújfújfúj! A szent kézikönyv nem említi a Mannol nevet!
Levee156SW11-11-2016 21:12:14 // 151937
Sziasztok, JTS-ben probalta mar valaki a Mannol 10W60-at?
Foleg a fogyas utemere gondolnek,ill. esetleges rendkivuli tapasztalatokra. Eleg vicces ara van, de elvileg fullszint-eszterbazisu,es Made in Germany.
(Jelenleg Valvoline-al jarok,ha lefele mennek arban,meg lehet,hogy a Gulf is bejatszana koztesben.)
Foleg a fogyas utemere gondolnek,ill. esetleges rendkivuli tapasztalatokra. Eleg vicces ara van, de elvileg fullszint-eszterbazisu,es Made in Germany.
(Jelenleg Valvoline-al jarok,ha lefele mennek arban,meg lehet,hogy a Gulf is bejatszana koztesben.)
Trombozis11-11-2016 18:19:02 // 151936
(Nekem a 159ben a gyenge aksi okozta.)
3Szék-ej07-11-2016 09:06:05 // 151935
Hali. Látom téged is utolért a klasszikus Jts rémálom a pori hibával. Én lassan megtanultam együtt élni vele...jó házasság...
Nálam is így kezdődött pori hibakód gyujtaskimaradas, társul hozzá egy kis katalizátor és lambda is és máris kész a finomság. Ezeket kénye kedve szerint keveri.
Magas alapjárat nálam nincs.
Szerintem a gázpedál és pillangó poritól éred minden. Rosszul adagol és emiatt dobja a többi hibát is
Ha fojtószelep pori hibát érzékel akkor nem engedi a tempómért,ez logikus hiszen leszabályozza a motort biztonsági haladásra. Újraindítás után eltűnik mert csak időleges a hiba de egy hirtelenebb gázadásnál újból előjön.
Én már cseréltem fojtószelepet de csak időlegesen oldotta meg a problémát. Most gázpedál cserén agyalok.
Ha már áll meg a motor ( mert olyan is lessz) akkor megfújom a gázpedál csatlakozót kontakt sprayal.
Én is kérem minden hozzáértőnek a segítséget ebben a problémában, mert tényleg megőrjít.
Nálam is így kezdődött pori hibakód gyujtaskimaradas, társul hozzá egy kis katalizátor és lambda is és máris kész a finomság. Ezeket kénye kedve szerint keveri.
Magas alapjárat nálam nincs.
Szerintem a gázpedál és pillangó poritól éred minden. Rosszul adagol és emiatt dobja a többi hibát is
Ha fojtószelep pori hibát érzékel akkor nem engedi a tempómért,ez logikus hiszen leszabályozza a motort biztonsági haladásra. Újraindítás után eltűnik mert csak időleges a hiba de egy hirtelenebb gázadásnál újból előjön.
Én már cseréltem fojtószelepet de csak időlegesen oldotta meg a problémát. Most gázpedál cserén agyalok.
Ha már áll meg a motor ( mert olyan is lessz) akkor megfújom a gázpedál csatlakozót kontakt sprayal.
Én is kérem minden hozzáértőnek a segítséget ebben a problémában, mert tényleg megőrjít.
Pisti130006-11-2016 19:38:50 // 151934
Sziasztok!
Van egy 2.0 JTS 156-osom. Tegnap kezdodott a hiba. Hidegen nagyon kohogott, egyenetlenul jart majd melegedes utan eltunt minden tunet. Kesobb tempomat 90-es temponal elkezdett lassulni es a gazpedalra sem reagalt. Ujrainditas utan minden jo volt kiveve az alapjaratot, az 1800-2000. Akarmit csinalok nem megy lejebb. Diag gazpedal es folytoszelep poti hibat es 4es henger gyujtaskimaradast irt. Ma kitakaritottam a folytoszelepet es a potijat. Kitoroltem a hibakat, tps resetet es onbeallito parametereket nullaztam. Latszolag megjavult, de par perc jarkalas utan ismet 1500 korul volt az alapjarat. Most hidegen 4es henger gyujtaskimaradast ir (valoszinuleg trafo, mert csak hidegen panaszkodik) es p0505 alapjarat szabalyzas hibat. Ezeket toroltem es megegyszer nullaztam a motorparametereket, most egesz jonak tunik de gondolom valami kezdodik. Van otletetek?
Van egy 2.0 JTS 156-osom. Tegnap kezdodott a hiba. Hidegen nagyon kohogott, egyenetlenul jart majd melegedes utan eltunt minden tunet. Kesobb tempomat 90-es temponal elkezdett lassulni es a gazpedalra sem reagalt. Ujrainditas utan minden jo volt kiveve az alapjaratot, az 1800-2000. Akarmit csinalok nem megy lejebb. Diag gazpedal es folytoszelep poti hibat es 4es henger gyujtaskimaradast irt. Ma kitakaritottam a folytoszelepet es a potijat. Kitoroltem a hibakat, tps resetet es onbeallito parametereket nullaztam. Latszolag megjavult, de par perc jarkalas utan ismet 1500 korul volt az alapjarat. Most hidegen 4es henger gyujtaskimaradast ir (valoszinuleg trafo, mert csak hidegen panaszkodik) es p0505 alapjarat szabalyzas hibat. Ezeket toroltem es megegyszer nullaztam a motorparametereket, most egesz jonak tunik de gondolom valami kezdodik. Van otletetek?
Levee156SW06-11-2016 18:20:04 // 151933
Sosem ertettem,embertarsaimnak hogy birnak a szilentjei meghalni :O-nalam mindig mindenen eonokkal hamarabb kijelentkeznek a gömbfejek-igaz,olyanrol,amit magamnak szereltem be (=nullrevizioban a gyari optikai zsirtusszentes melle a gumiharang teletoltese grafitossal) meg nincs tapasztalatom. :)
Vagy Poweflexkedes lesz? :)
Amugy mikor ujraraktam az elejet,nekem ugy tunt,hogy a felso sima ügy lehet, viszont az also mintha nagyon ossze lett volna sütve(btw. itt mar valoban gyengult a hatso belso,mikozben a gombfej meg epp nem kottyant,de mar sajat sulyatol lengett ide-oda a csap).
Ezt erositi meg,hogy a felsot akar bontas nelkul jol megszilikonzsirozva par nap mulva mar kremesen forog a baehol fixre huzott tengelycsavaron, az alsot viszont eleve csak foldre engedett autonal szabad fixre huzni,mert kulonben csavarodik,es ido elott elhal
-de konkret bontast meg nem probaltam.
Vagy Poweflexkedes lesz? :)
Amugy mikor ujraraktam az elejet,nekem ugy tunt,hogy a felso sima ügy lehet, viszont az also mintha nagyon ossze lett volna sütve(btw. itt mar valoban gyengult a hatso belso,mikozben a gombfej meg epp nem kottyant,de mar sajat sulyatol lengett ide-oda a csap).
Ezt erositi meg,hogy a felsot akar bontas nelkul jol megszilikonzsirozva par nap mulva mar kremesen forog a baehol fixre huzott tengelycsavaron, az alsot viszont eleve csak foldre engedett autonal szabad fixre huzni,mert kulonben csavarodik,es ido elott elhal
-de konkret bontast meg nem probaltam.
gazsilaszloo06-11-2016 15:08:40 // 151932
k1vsol06-11-2016 09:24:52 // 151931
Eddig 3 hónap alatt csak 2-szer felvillant. Csak nem tudtam mi az.
Zsolteen05-11-2016 18:04:11 // 151930
Gazolajszuroben viz van. Aljat kiteker es leenged. De csak ha vilagit.
k1vsol05-11-2016 17:33:48 // 151929
Levee156SW04-11-2016 23:27:57 // 151928
En szuszogost valasztottam, a bodonbe egy ag megy az eredeti keresztmetszettel(PCV-leagazas szelephazfedelnel ledugozva),majd a bodonbol a fele keresztmetszet a kartergazszurobe megy,fele pedig itt osztodik tovabb fojtoszelep elott/utanra. Bizom benne,hogy igy komolyabb mennyiseget megfog majd olajbol is. :)
JulesTS04-11-2016 08:59:52 // 151927
Meg ilyen:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/4935
Bár olajat nem sokat fog, főleg víz ami bele kerül, persze az is jó trutyis...
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/4935
Bár olajat nem sokat fog, főleg víz ami bele kerül, persze az is jó trutyis...
dallosj03-11-2016 23:31:40 // 151925
És az mi? No meg hogyan készül? Mitől lesz az jobb? Kevesebb Kormosodás?
detox2003-11-2016 21:23:35 // 151924
Sziasztok! Váltohibával küszködöm. Valaki megprobált már a 8 szelepes 116 lóerős motorhoz a 16 szelepes 140 lovasét társitani? 1.9 jtdröl van persze szó. Mert ugye az már hatos váltóval szerelt. Hogy passzol e rá és hogy mennyire gyenge vele a gép? Meg ha vkinek netán lenne egy ilyen váltoja elfekvöben nyugodtan irjon érdekel!
Köszi üdv
Köszi üdv
Levee156SW03-11-2016 18:54:00 // 151923
JTS-t sok várossal nem ajánlanám,vagy max kartergázlecsapatóval(enyémis most épül),és vallásos injektortisztító-használattal(alul csodájra képes,de ha felül egyszerűen már a levegő nem fér be,marad a dióhéjszórás).
(Igazsághoz tartozuk,hogy az enyém korai(2002 vege)-valszeg veztengely és vezérlő is a legelső verziók egyike.)
Amúgy kétségtelenül vicceseket lép nyomatékból is-olyan,mint a jisegér (minden lukba belefér :))
(Igazsághoz tartozuk,hogy az enyém korai(2002 vege)-valszeg veztengely és vezérlő is a legelső verziók egyike.)
Amúgy kétségtelenül vicceseket lép nyomatékból is-olyan,mint a jisegér (minden lukba belefér :))
Szabeee03-11-2016 17:56:52 // 151922
köszi a tippet :)
sparco03-11-2016 14:45:39 // 151921
Poló02-11-2016 23:59:30 // 151920
Nem nagyon variáltak a kábelekkel. Nagyjából ugyanaz a kábel ment mindegyikbe, a fapadba is meg a fullosba is. A xenonos kábel volt más. Megy ugye a belső faceliftnél változott a kábel.
gazsilaszloo02-11-2016 23:55:43 // 151919
sajnos ezt nem tudom. Csak érdekesség képp, nekem az SW-ből kihagyták a csomagtérvilágítást. Ami a jobb oldalborításban lenne. A helye sincs meg. Nem tudom, hogy gyártódott le anno így :) De a kábel a csatlakozóval ott van a kárpit mögött.
Poló02-11-2016 23:29:04 // 151918
Laptop mit mutat?
Cseréld meg a két vezérlőt ami a lámpa aljára van csavarozva, hogy viszi -e a hibát a túloldalra.
Cseréld meg a két vezérlőt ami a lámpa aljára van csavarozva, hogy viszi -e a hibát a túloldalra.
Poló02-11-2016 23:27:02 // 151917
A klubtagság vagy az AlfaAmore tagság szerintem még nem garancia arra, hogy jó állapotú az autó és nem csesznek át vele. Ha tagtól veszed, akkor érdemes megnézni, hogy vezeti -e a blogot, milyen hozzászólásokat írt. Nagyjából leszűrhető, hogy mennyire foglalkozik az autójával.
Az 1,8 TS kisebb költséggel fenntartható motor, mint a 2,0 JTS. Nincs balansztengely. Viszont van 8 db gyertya, amit ki lehet hozni 35.000 Ft-ból és 100.000 km-ig nincs vele gond. A váltó úgy tudom rövidebb az 1,8-on. Az 1,6 harmat a 2,0-hoz képest, pedig az enyém csak 155 lovas TS (a JTS 165). Szerintem azt vedd, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek gazdája van. Ha találsz egy jót, azt vedd meg, mindegy hogy 1,8 TS vagy 2,0 JTS. A fogyasztásuk nagyjából azonos.
Az 1,8 TS kisebb költséggel fenntartható motor, mint a 2,0 JTS. Nincs balansztengely. Viszont van 8 db gyertya, amit ki lehet hozni 35.000 Ft-ból és 100.000 km-ig nincs vele gond. A váltó úgy tudom rövidebb az 1,8-on. Az 1,6 harmat a 2,0-hoz képest, pedig az enyém csak 155 lovas TS (a JTS 165). Szerintem azt vedd, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek gazdája van. Ha találsz egy jót, azt vedd meg, mindegy hogy 1,8 TS vagy 2,0 JTS. A fogyasztásuk nagyjából azonos.
Szabeee02-11-2016 21:44:15 // 151916
Halihó!
Találkoztatok már olyannal, hogy a gyári xenon nem csinálja meg az állító tesztet, de magától átállítja a magasságot? A bal lámpám ezt csinálja és marhára idegesítő...
Találkoztatok már olyannal, hogy a gyári xenon nem csinálja meg az állító tesztet, de magától átállítja a magasságot? A bal lámpám ezt csinálja és marhára idegesítő...
janikiraly02-11-2016 20:56:19 // 151915
Sziasztok!
A kérdésemet a szerelőműhely c. fórumban is feltettem, de hátha itt többen olvassátok:
Egy néhány napja gázolaj szagot érzek a motortérből (legalább is a fűtésszezon megérkeztével), ma utána jártunk, a nagynyomású szivattyúból származik, sajnos, gázolaj folt látható a blokkon.
Tudtok valakit Jászberény-Nagykáta-Hatvan környékén, esetleg kicsit távolabb, aki felújít ilyeneket, és nem kell egy hétig nála hagyni az autót (munkába használom minden nap), és kb. milyen árra számítsak?
Autóm: 156SW, 1.9JTD, 8V.
Köszönöm előre is a segítségeteket!
A kérdésemet a szerelőműhely c. fórumban is feltettem, de hátha itt többen olvassátok:
Egy néhány napja gázolaj szagot érzek a motortérből (legalább is a fűtésszezon megérkeztével), ma utána jártunk, a nagynyomású szivattyúból származik, sajnos, gázolaj folt látható a blokkon.
Tudtok valakit Jászberény-Nagykáta-Hatvan környékén, esetleg kicsit távolabb, aki felújít ilyeneket, és nem kell egy hétig nála hagyni az autót (munkába használom minden nap), és kb. milyen árra számítsak?
Autóm: 156SW, 1.9JTD, 8V.
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Alfás Fecó02-11-2016 20:06:25 // 151914
egy sága háromsszőg felkíálltó jelel és fölötte félkör nyillal
Alfás Fecó02-11-2016 20:05:21 // 151913
igen de valamiért nem engedi
Liquid02-11-2016 20:04:23 // 151912
gyanítom képet is akartál mellékelni :)
Alfás Fecó02-11-2016 20:03:26 // 151911
sziasztok . Érdekelne ,hogy ilyen hibakód jelent meg mostanábban a műszerfalon ez mit jelent ? Mi okozhatja ? a piros nyillal megjelőlt hibakódot?
Rolee198602-11-2016 16:55:12 // 151910
Szia! Nekem 1.6 ts van, ráadásul sw. És városban, illetve országúton sem kell szégyenkeznie. Hosszú pályázásra, több személlyel valóban jobb lehet a nagyobb motor. Csak egy észrevétel volt.. :)
benczemark02-11-2016 13:28:21 // 151909
Az enyem lehet eladò lesz tavasszal! Kéne helyette egy 159😊😊!
Alfa Amore02-11-2016 12:12:31 // 151908
Sziasztok!
Kaptunk egy ilyen levelet, szakértő válaszokat várunk:
Kedves Alfasok! Reményeim szerint fél éven belül magam is az Alfa-családhoz fogok tartozni, mellyel összefüggésben kérném a segítségetek az alábbiak megosztásával, illetve a többi klubtaghoz való eljuttatásával:
Mindig is nagyon tetszettek a 156-os Alfák; de valamiért a szóbeszédből jövő negatívumok miatt sosem latolgattam komolyabban, hogy ráessék a választásom. Szerencsére egyik őszi nap nem sajnáltam sok órát eltölteni különböző fórumok olvasgatásával, és – meglepetésemre – nagyon is pozitív képet kaptam az autóról. Miután ennél a típusnál az átlagosnál talán némiképp fontosabb az autó előélete, olvastam valahol, hogy lehetőség szerint Alfa-klubtagtól próbáljak meg vásárolni, hiszen ez garancia arra, hogy jókezekből veszem a négykerekűt:)
Tehát elsődlegesen az lenne a kérésem, amennyiben közületek tervezi bárki jövő tavasszal eladni szeretett autóját, szívesen egyeztetnék vele; megkötésem annyi lenne, hogy kizárólag 1.8 TS vagy 2.0 JTS, Giugiaro-féle faceliftes sedan kivitel érdekel.
Fentiekkel el is jutottunk a másik dologhoz, amiben tanácsot kérnék, az pedig a motor hengerűrtartalma. 1.6 TS-t semmiképp sem szeretnék venni: nem gyorsan, inkább lendületesen szeretek vezetni (ami persze nem a padlógázt jelenti). Az autó elsősorban városi közlekedést szolgálna; de ha úgy adódik országúti használatban is lenne természetesen. Nyilván nem a fogyasztás az elsődleges szempont (főleg nem egy alfásnak:); de érdekelne mekkora lehet a különbség. Valamiért „feleslegesnek” érzem számomra a 2.0 JTS motort és az 1.8-as felé húzna a szívem; gyors, biztonságos előzésekhez elvileg elégnek kéne lenni a 140 pacinak; de ez csak elképzelés; ezekkel kapcsolatos tapasztalatot, tanácsot szívesen vennék.
Előre is köszönöm a segítőkészséget!
Győr, 2016. november 1.
Sebő F. Dániel
Kaptunk egy ilyen levelet, szakértő válaszokat várunk:
Kedves Alfasok! Reményeim szerint fél éven belül magam is az Alfa-családhoz fogok tartozni, mellyel összefüggésben kérném a segítségetek az alábbiak megosztásával, illetve a többi klubtaghoz való eljuttatásával:
Mindig is nagyon tetszettek a 156-os Alfák; de valamiért a szóbeszédből jövő negatívumok miatt sosem latolgattam komolyabban, hogy ráessék a választásom. Szerencsére egyik őszi nap nem sajnáltam sok órát eltölteni különböző fórumok olvasgatásával, és – meglepetésemre – nagyon is pozitív képet kaptam az autóról. Miután ennél a típusnál az átlagosnál talán némiképp fontosabb az autó előélete, olvastam valahol, hogy lehetőség szerint Alfa-klubtagtól próbáljak meg vásárolni, hiszen ez garancia arra, hogy jókezekből veszem a négykerekűt:)
Tehát elsődlegesen az lenne a kérésem, amennyiben közületek tervezi bárki jövő tavasszal eladni szeretett autóját, szívesen egyeztetnék vele; megkötésem annyi lenne, hogy kizárólag 1.8 TS vagy 2.0 JTS, Giugiaro-féle faceliftes sedan kivitel érdekel.
Fentiekkel el is jutottunk a másik dologhoz, amiben tanácsot kérnék, az pedig a motor hengerűrtartalma. 1.6 TS-t semmiképp sem szeretnék venni: nem gyorsan, inkább lendületesen szeretek vezetni (ami persze nem a padlógázt jelenti). Az autó elsősorban városi közlekedést szolgálna; de ha úgy adódik országúti használatban is lenne természetesen. Nyilván nem a fogyasztás az elsődleges szempont (főleg nem egy alfásnak:); de érdekelne mekkora lehet a különbség. Valamiért „feleslegesnek” érzem számomra a 2.0 JTS motort és az 1.8-as felé húzna a szívem; gyors, biztonságos előzésekhez elvileg elégnek kéne lenni a 140 pacinak; de ez csak elképzelés; ezekkel kapcsolatos tapasztalatot, tanácsot szívesen vennék.
Előre is köszönöm a segítőkészséget!
Győr, 2016. november 1.
Sebő F. Dániel
Dévid01-11-2016 11:38:18 // 151907
Az első ülések megegyeznek. A hátsó ülésnek enyhén más a formája, és más a felfogatása is.
Lackó156TS01-11-2016 09:04:49 // 151906
de csak a hátsók, nem?
Béci Ɨ|ѯ31-10-2016 22:40:03 // 151904
Az SW-ben dönthetőek, míg a berlinában nem és ezért máshol vannak a rögzítési pontok is.
Manky95631-10-2016 21:39:04 // 151903
Sziasztok , 156 sedan és a kombi ülés között mi a különbség ,tudja valaki ? Köszönöm
rbalint8831-10-2016 12:24:45 // 151902
A helyedben elengedném a CW-t, szerintem nem bírná hosszú távon a futóműve a terepezést... Fékben, futóműben valószínű drágább az alkatrész vagy az azonos darab hamarabb elfárad a többletterhelés és a nagyobb kerekek miatti nagyobb rugózatlan tömeg miatt. Plusz hibaforrás csak az összkerék lehet, de az tudtommal nem nyűgös fajta.
Amiben gondolkoznék, ha számít a kényelem, az a Volvo XC70 2001-, akár benzin, akár dízelmotorral vehető és világbajnok ülései vannak. Egyszerűbb, tartósabb a futóműve, egyébként kb alfás nagyságrendű a fenntartása (a kapott kényelemmel, biztonsággal és élménnyel értékarányos, ahogy az Alfáknál is.) Ha dízelt szeretnél, akkor érdemes az újabb, 6 gangos automatás felé orientálódni, az eléggé megbízható, de általában az ötösök is elmennek 3-400ezret komolyabb baj nélkül.
Amiben gondolkoznék, ha számít a kényelem, az a Volvo XC70 2001-, akár benzin, akár dízelmotorral vehető és világbajnok ülései vannak. Egyszerűbb, tartósabb a futóműve, egyébként kb alfás nagyságrendű a fenntartása (a kapott kényelemmel, biztonsággal és élménnyel értékarányos, ahogy az Alfáknál is.) Ha dízelt szeretnél, akkor érdemes az újabb, 6 gangos automatás felé orientálódni, az eléggé megbízható, de általában az ötösök is elmennek 3-400ezret komolyabb baj nélkül.
Zselé30-10-2016 11:22:01 // 151901
Sziasztok Ex-Cartársak! :) Mint páran tudjátok, ez év elején eladtam a 156 SW-met, és vettem egy off-os egyterűt, mostanság pedig egy Spiderrel élem ki az Alfázási igényeimet.
Viszont hamarosan autót kell vennem a munkához, ami havi 3000-3500km megtételét jelenit, amiből 50% autópálya, 30% országút, 20% sokadrendű, rossz aszfaltút (ide sorolom a Budapesten belüli közlekedést is), 10% földút, könnyű terep. Néhány fiatalabb, olcsó SUV volt a képbe (Duster, Vitara, stb.), viszont elmerengtem azon az ötleten, hogy veszek egy Crosswagont.
A 156-ossal is végeztem ezt a munkát, imádtam a kényelmet, a dinamikát és a vezetési élményt, napi 5-600 km után sem fájt a hátam, viszont a futóműve nagyon keveset bírt az említett 30%-ban problémás utakon.
Kérdésem főleg a Crosswagonos tulajok felé szól: mi az, amiben más (költségesebb vagy bizonyos pontokon esetleg épp olcsóbb) a fenntartása, mint egy hagyományos 156 SW-nek? Mindenképp az utolsó évjáratokból szemezgetnék.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Viszont hamarosan autót kell vennem a munkához, ami havi 3000-3500km megtételét jelenit, amiből 50% autópálya, 30% országút, 20% sokadrendű, rossz aszfaltút (ide sorolom a Budapesten belüli közlekedést is), 10% földút, könnyű terep. Néhány fiatalabb, olcsó SUV volt a képbe (Duster, Vitara, stb.), viszont elmerengtem azon az ötleten, hogy veszek egy Crosswagont.
A 156-ossal is végeztem ezt a munkát, imádtam a kényelmet, a dinamikát és a vezetési élményt, napi 5-600 km után sem fájt a hátam, viszont a futóműve nagyon keveset bírt az említett 30%-ban problémás utakon.
Kérdésem főleg a Crosswagonos tulajok felé szól: mi az, amiben más (költségesebb vagy bizonyos pontokon esetleg épp olcsóbb) a fenntartása, mint egy hagyományos 156 SW-nek? Mindenképp az utolsó évjáratokból szemezgetnék.
Előre is köszönöm a válaszokat!
lausz30-10-2016 06:55:37 // 151900
a kábel előkészítés benne lehet?
Rolee198630-10-2016 05:53:38 // 151898
lausz29-10-2016 21:14:17 // 151897
létezik 156 fl riasztó nélkül csak központi?
gazsilaszloo28-10-2016 20:46:31 // 151896
Levee156SW28-10-2016 18:51:06 // 151895
Sziasztok,
téma:akksicsere belső FL-es SW JTS-en.
Kérdések:
át kell-e hidalni párhuzamosan kötött alternatív áramforrással a sarukat a csere idejére,hogy utána ne legyen parttalan rollerezés kódokkal meg effélékkel?(Összesen egy 4 jegyu radiokodot kaptam azautojoz,egy kulccsal.
Ha kedvesen vibrál üzem közben a tompított/távolsági fényszóró(/műszerfalvilágítás/stb...),annak lehet-e köze ehhez,ill. jelentheti-e,hogy nem (csak) az akksival van gond?
(Egy 5 fokos reggelen a minap nem birt akkorat tekerni,hogy a vezerlo inditsa a befecskendezest/gyujtast;
ill.tudtommal az akksinak van egyfajta zavarszuro
funkcioja is a halozatban,ami esetleg az oregedesevel ugyanugy romlik?)
Köszönett: L
téma:akksicsere belső FL-es SW JTS-en.
Kérdések:
át kell-e hidalni párhuzamosan kötött alternatív áramforrással a sarukat a csere idejére,hogy utána ne legyen parttalan rollerezés kódokkal meg effélékkel?(Összesen egy 4 jegyu radiokodot kaptam azautojoz,egy kulccsal.
Ha kedvesen vibrál üzem közben a tompított/távolsági fényszóró(/műszerfalvilágítás/stb...),annak lehet-e köze ehhez,ill. jelentheti-e,hogy nem (csak) az akksival van gond?
(Egy 5 fokos reggelen a minap nem birt akkorat tekerni,hogy a vezerlo inditsa a befecskendezest/gyujtast;
ill.tudtommal az akksinak van egyfajta zavarszuro
funkcioja is a halozatban,ami esetleg az oregedesevel ugyanugy romlik?)
Köszönett: L
IceMan198527-10-2016 19:45:18 // 151894
Köszi a segítséget. Mind a 4 trafó meg volt repedve. Csere után már jól üzemel.
gazsilaszloo27-10-2016 15:42:38 // 151893
hát akármilyen erősen toltam előre, nem csúsztak le. Szerencsére sikerült törés nélkül leügyeskednem.
más:
a rádió antennával párhuzamosan találtam egy másik koax kábelt, ami ugyanarra megy(az egyik vége szabadon a műszerfal alatt,majd középről a jobb első lábtérbe a szőnyeg alatt) Sajnos nem fotóztam le, szerintem gps antenna kábele lehet. Vajon az antenna is megtalálható az autómban? Ha igen, hol lehet? 2005 SW.
más:
a rádió antennával párhuzamosan találtam egy másik koax kábelt, ami ugyanarra megy(az egyik vége szabadon a műszerfal alatt,majd középről a jobb első lábtérbe a szőnyeg alatt) Sajnos nem fotóztam le, szerintem gps antenna kábele lehet. Vajon az antenna is megtalálható az autómban? Ha igen, hol lehet? 2005 SW.
k1vsol26-10-2016 11:56:44 // 151892
Nem is tudok rájuk, de azért jól leteremtettem őket. De annak a mocsok dögnek meg pont a kocsimba kellett elbújnia, pedig annyi minden van az udvarban.
Kócosw26-10-2016 11:20:50 // 151891
ne utald a kutyakat, a macskat azt lehet..
nekem is tett mar kisebb kar a kocsiban a macskak miatt amit a kutya okozott,dehat nem tudja a lölköm hogy nem kene a kocsira felmaszni es randalirozni ha a macska meg is teszi.Az ö 45 kiloja nem olyan mintha egy macsek ugralna rajta..
nekem is tett mar kisebb kar a kocsiban a macskak miatt amit a kutya okozott,dehat nem tudja a lölköm hogy nem kene a kocsira felmaszni es randalirozni ha a macska meg is teszi.Az ö 45 kiloja nem olyan mintha egy macsek ugralna rajta..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?