Forum >> 156
veteranviking24-01-2006 08:21:27 // 3490
Én kiszedtem, nekem jobban elindúl a vas!
Nyáron teszteltem, bekapcsolt klimával pont úgy rajtol a kocsi, mint azelőtt kikapcsolt légkondival:))
Mike.24-01-2006 08:15:53 // 3489
Az enyémbe is az eredeti van és már 128 e km-nél vagyok.
Mike.24-01-2006 08:13:00 // 3488
A múltkor írtam már a rezonátor ház kipakolását és helyette a JTD szívócsövének a berakását. Többen ajánlották a légszűrőházból szedjem ki azt a műagyag, tölcsér alakú valamit. Nekem a szerelőm az nem ajánlotta. Most rákérdeztem, hogy miért ne? A lényeg az, hogy csökkenne ezáltal a nyomaték, amit az 1,6-os motornál nagyon észre lehet venni. A 2,0-ás motornál nem olyan észrevehető, ezért azok kiszedhetik.
András bácsi24-01-2006 08:11:38 // 3487
Csak azt nem értem, hogy mi tud ezen tönkremenni. Lehet, hogy itt is valakit azért fizettek, hogy csináljon rövidebb élettartamú alkatrészt? :)
GEORGE24-01-2006 08:08:26 // 3486
Nagyon változóak a vez.modósítók minőségei ...
András bácsi24-01-2006 08:07:13 // 3485
Nálunk meg a második 16V TS van, aminél 100e felett is jó a gyári vez.mód.
Mike.24-01-2006 08:06:43 // 3484
Mert te óvatosan használod a gépet:-P
Persze van olyan is, meg olyan is, hogy valaki az eredetivel 100 e km-t megy. Én az átlagról beszélek.
GEORGE24-01-2006 08:04:17 // 3483
Nekem 40 ezret ment el az első javítószett..
Mike.24-01-2006 07:56:24 // 3482
A vez. módosító javító készlet áll egy rugóból és egy műanyag alátét szerűségből. Ez mind 800-1000 Ft. Kb 15-25 e Km-t bír.
Az új, 35-50e Ft és 50-60 e km-t bír. Lehet számolni! ;-)
Pat23-01-2006 22:34:06 // 3480
Na jó éjt mindenkinek, holnap melóóóóóóóó........
Pat23-01-2006 22:30:58 // 3479
Ez így igaz, ezért No1 az ALFA (amiért szeretjük...) :-))))
Poló23-01-2006 22:30:20 // 3478
Még egy darabig szerintem jó az enyémben a vez. mód. A vezérművet meg nem cserélem ki, még hajtok bele pár ezer km-t és majd utánna.
Pat23-01-2006 22:28:53 // 3477
A vezérlő módosító "köti" össze a szívószelepek vezérműtengelyét a bordás kerékkel, egy egyszerű menetes kapcsolattal, ezért a vezmű tg. "bütykei" nincsen fix állandóra meghatározott helyzetben összerakás után a vezérműszíj-kerékkel ezért nincs rajta jel, hanem a sablonnal kell elvégezni a beszabályzást. ;-)
GEORGE23-01-2006 22:28:05 // 3476
A Temprán nincs változó szívótengely vezérlés vagy ahogy többen ismerik vezérlés modósító!!
nagy különbség!
Poló23-01-2006 22:26:50 // 3475
A Temprán sablon nélkül volt cserélve. Valami jeleket nézett a szerelő.
Pat23-01-2006 22:24:27 // 3474
Minden olyan szerelési művelethez, ahol le kell venni a vezérműszíjat, vagy "csak" be kell állítani a vezérlést. (Ez a funkciója: a vezérműtengelyeket szabályozza össze motorblokkal, amihez (motorblokk oldalán lévő jelre) a főtengelyt is kell állítani (ami azt hiszem megegyezik a felső holtponttal) ;-)
Poló23-01-2006 22:21:31 // 3473
:(( Ez nem olyan, hogy meg van jelölve a bordáskerék?
Poló23-01-2006 22:16:35 // 3471
Vezérműszíj cseréhez is kell?
Pat23-01-2006 22:13:35 // 3470
Passz, nekem a 100e Km-es szervíz- és olajcseréhez amit most csináltam decemberben (vezérműszíj-, gyertya-, stb csere) egy ismerősöm ismerőse hozta el egy szakszervízből kölcsönbe (a vezérműszíj csere miatt kellett). Tehát ha sikerül ilyen adatokat szerezned, mármint hol és mennyiért engem is érdekelne.
Tom1223-01-2006 22:12:32 // 3469
Ahol vettem /márkaszerviz/, azt mondták, hogy 50:50 arányban vízzel keverve kb. - 30-ig nincs gond /ott is úgy keverik/, de hát úgy is csak vízzel fogom "szelídíteni", tehát nem lesz az sokáig -34-es.:-)
Poló23-01-2006 22:05:35 // 3468
Olyan sablont hol lehet venni és mennyiért?
Pat23-01-2006 22:01:54 // 3467
A legfontosabb: Vezérműtengelyek beszabályzó sablonja nélkül egy csavart meg ne lazíts!!!! Különben úgy jársz mint én :-( de a végén nélküle is sikerült, jó sok ideggel és nagyon-nagyon sok máááázlival :-)))
Poló23-01-2006 22:00:02 // 3466
Az sem jó, ha nagyon bírja a hideget a fagyálló. Állítólag megeszi a könnyűfém hengerfejet. -25 fokig jó.
Poló23-01-2006 21:58:16 // 3465
Arra, hogy hogy lehet kicsierélni, mit kell lebontani, mire kell figyelni.
Pat23-01-2006 21:55:13 // 3464
Mármint mire vagy kíváncsi???
Tom1223-01-2006 21:55:09 // 3463
A mai napom elég mozgalmas volt.
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/
Amint hazaértem, jött a "műtét":
A "löttyöt" is kicserélték:-) Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)
Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/
Amint hazaértem, jött a "műtét":
A "löttyöt" is kicserélték:-) Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)
Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
Poló23-01-2006 21:49:06 // 3462
Majd egyszer ha lesz időd, leírnád a vez. mód. cserét a szerelőműhelybe?
Pat23-01-2006 21:46:16 // 3461
Ezt mondom én is, de nem hisznek nekem ;-)
Poló23-01-2006 21:42:39 // 3460
Olaj Selénia, gyertya NGK.
Pat23-01-2006 21:39:27 // 3459
Szívemből szóltál!!!
Zsolesz23-01-2006 21:27:15 // 3458
Az olaj kizárólag Selénia. A gyertya meg kit érdekel??? :)))
Zsolesz23-01-2006 21:24:25 // 3457
Igazad van de sajnos nekem más is van amit én tudok más szinte észre sem veszi és annyira zavar hogy hihetetlen. De ez már csak pénz kérdés... :))) ja az épp nincs
Pat23-01-2006 21:23:35 // 3456
Az ALFA ROMEO a legjobbat érdemli (pláne a 2.5 V6) :-))
Pat23-01-2006 21:19:36 // 3454
Feltűnőnek nem feltűnő az biztos! Ahogy mondod, tudod mit kell nézni és..., de mit tegyen az ember, ha a legféltettebb kincsén tudja hogy nincs minden rendben, mégha egy ilyen apróságról van is szó....:-(
Pat23-01-2006 21:16:27 // 3453
A hideg! Azért a -15C azért nem semmi! Én nem használom a kéziféket, csak ha lejtőn, vagy emelkedőn kell elindulni. Állítsd le 1.-ben és nem fog befagyni a kéziféked:-)
Zsolesz23-01-2006 21:15:42 // 3452
Na engem is pont ugyan ez zavar. Ránézek szemből a kocsira és látszik a különbség egyből. Bár igaz tudom mit kell nézni lehet másnak nem is feltünő...
Pat23-01-2006 21:11:57 // 3451
Nem (max: kicserélni a lámpát), de nekem azt mondták műszakin, hogy a lámpa beállításai jók, tudja az előírt fényerősséget, stb.., csak qva zavaró hogy nem egyforma a két lámpabúra....:-(
Pat23-01-2006 21:09:04 // 3450
Gyertyát én ezt javaslom: NGK R PFR6B
Olaj: SELÉNIA Racing 10W60
*V6 a király ;-) nekm is, nekem is, nekem is.....
De ezt már írtam..:-)
Zsolesz23-01-2006 21:07:46 // 3449
7végén ránézek meg asszem megpróbálkozom az izzó cserével is addig nem szórakozok vele mert ha nem jön össze akkor azért 2 napom lesz vele molyolni.
Ha a foncsor miatt opálos azzal lehet valamit kezdeni?
Pat23-01-2006 21:03:11 // 3448
Háááát, nézd meg, hogy van-é valahol egy kis (égési) folt a foncsorodon. Mielőtt megtaláltam az enyémen, nekem is mondtak mindent: bepárásodott, betejesedett az üveg, stb...
Pat23-01-2006 20:57:02 // 3447
Passz, még hál' Istennek nem volt vele dolgom, nekem megoldotta az olajcsere. Hidrotőkét macerálni az utolsó megoldásként javaslom (Azért írtam, hogy: "Ha nincs szerencséd...")
Pat23-01-2006 20:51:52 // 3446
Nekem mondod, Én 50e-ér vettem. A jav. készlet mit tartalmaz? Ha jól emlékszem, mert anno a régit szétszedtem, belül a vez. módosítóban egy dugattyú volt, de arra nem emlékszem, hogy ott mit lehetett volna feljavítani! Talán a dugattyúnak volt egy gyűrűje....?
Zsifi23-01-2006 20:51:19 // 3445
Pedig ez tuti, hogy sok.
FoToS23-01-2006 20:45:30 // 3444
Elvittem a multkor rádugták az okos,de semmi hibaüzenet nem volt benne.
FoToS23-01-2006 20:44:50 // 3443
Ugye végig városban járok hideg van olaan 15 körül van a fogyi most.Lehet 14 lehet 16
Zsifi23-01-2006 20:31:53 // 3442
Alakul már a fogyid?
FoToS23-01-2006 20:24:34 // 3441
arra cuppannék én is. most van 76000 az autóba mikor ildomos csereélni és mit? állitólag volt olajcsere 72.000 nél
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?