Forum >> 156
Chichi24-01-2006 10:23:14 // 3503
A házat nem csak a fedelét.
Alfista24-01-2006 10:22:11 // 3502
Ok, köszi! De ki kell ehhez szerelni a légszűrőházat?
admirális24-01-2006 10:19:28 // 3501
A kezelésiben le van fotózva, hogy mit kel csinálni. GYakorlatilag a vastag csövön 2 kapcsot ki kell oldani, hogy azt a 90 fokban meghajlított csövet kivehesd, és onnatól elvileg megy magától. Azért elvileg, mert hajlamosak a légszűrő ház tetején a csavarok berohadni.
mszabika24-01-2006 10:18:36 // 3500
:))))))
ja, igen én a rezonátorházra értettem ;)
Alfista24-01-2006 10:17:13 // 3499
Helló Fiúk!
Ahhoz, hogy a légszűrőházból kivegyük azt a tölcséres csövet, ki kell szerelni a légszűrőházat?
Mike.24-01-2006 10:16:45 // 3498
A légszűrőből a műanyag vackot kilehet szedni akna nélkül, de a rezonátorházhoz kell. Kicsit forgatni kell mert a klíma csövektől nehezen jön ki. :-)
ruszman24-01-2006 10:12:25 // 3497
a csudába.. :(
tudtam én hogy ásnom kellett volna egy aknát a garázsba.. :)
mszabika24-01-2006 10:05:28 // 3496
nem is lehet, nem fér ki, akna kell hozzá, hogy letudd szedni a motorvédő műanyagot, és utána tudod kiszedni a házat.
ruszman24-01-2006 09:53:57 // 3495
Akna nélkül meg lehet ezt oldani? mert nekem még sosem sikerült kiszerelnia légszürőházat.. (fentről).
GEORGE24-01-2006 09:40:14 // 3494
De mégsem tudják megoldani:-(
én úgytudom japán termék! ez sem olasz része a kocsinak.
András bácsi24-01-2006 09:23:13 // 3493
Na ez az, egyszerű méretezés, és anyagminőség kérdése.
GEORGE24-01-2006 08:54:22 // 3492
A javítószett tartalmaz egy rúgót és egy müanyagkorongot.
A rúgó gyengül el, és a müanyag szokott elkenödni, megsérülni. :-(
Mike.24-01-2006 08:50:03 // 3491
Azt hiszem , ha kicsit jobb idő lesz, én is kiszedem egy próba erejéig.
Valakinek esetleg még tapasztalat ezzel kapcsolatban?
veteranviking24-01-2006 08:21:27 // 3490
Én kiszedtem, nekem jobban elindúl a vas!
Nyáron teszteltem, bekapcsolt klimával pont úgy rajtol a kocsi, mint azelőtt kikapcsolt légkondival:))
Mike.24-01-2006 08:15:53 // 3489
Az enyémbe is az eredeti van és már 128 e km-nél vagyok.
Mike.24-01-2006 08:13:00 // 3488
A múltkor írtam már a rezonátor ház kipakolását és helyette a JTD szívócsövének a berakását. Többen ajánlották a légszűrőházból szedjem ki azt a műagyag, tölcsér alakú valamit. Nekem a szerelőm az nem ajánlotta. Most rákérdeztem, hogy miért ne? A lényeg az, hogy csökkenne ezáltal a nyomaték, amit az 1,6-os motornál nagyon észre lehet venni. A 2,0-ás motornál nem olyan észrevehető, ezért azok kiszedhetik.
András bácsi24-01-2006 08:11:38 // 3487
Csak azt nem értem, hogy mi tud ezen tönkremenni. Lehet, hogy itt is valakit azért fizettek, hogy csináljon rövidebb élettartamú alkatrészt? :)
GEORGE24-01-2006 08:08:26 // 3486
Nagyon változóak a vez.modósítók minőségei ...
András bácsi24-01-2006 08:07:13 // 3485
Nálunk meg a második 16V TS van, aminél 100e felett is jó a gyári vez.mód.
Mike.24-01-2006 08:06:43 // 3484
Mert te óvatosan használod a gépet:-P
Persze van olyan is, meg olyan is, hogy valaki az eredetivel 100 e km-t megy. Én az átlagról beszélek.
GEORGE24-01-2006 08:04:17 // 3483
Nekem 40 ezret ment el az első javítószett..
Mike.24-01-2006 07:56:24 // 3482
A vez. módosító javító készlet áll egy rugóból és egy műanyag alátét szerűségből. Ez mind 800-1000 Ft. Kb 15-25 e Km-t bír.
Az új, 35-50e Ft és 50-60 e km-t bír. Lehet számolni! ;-)
Pat23-01-2006 22:34:06 // 3480
Na jó éjt mindenkinek, holnap melóóóóóóóó........
Pat23-01-2006 22:30:58 // 3479
Ez így igaz, ezért No1 az ALFA (amiért szeretjük...) :-))))
Poló23-01-2006 22:30:20 // 3478
Még egy darabig szerintem jó az enyémben a vez. mód. A vezérművet meg nem cserélem ki, még hajtok bele pár ezer km-t és majd utánna.
Pat23-01-2006 22:28:53 // 3477
A vezérlő módosító "köti" össze a szívószelepek vezérműtengelyét a bordás kerékkel, egy egyszerű menetes kapcsolattal, ezért a vezmű tg. "bütykei" nincsen fix állandóra meghatározott helyzetben összerakás után a vezérműszíj-kerékkel ezért nincs rajta jel, hanem a sablonnal kell elvégezni a beszabályzást. ;-)
GEORGE23-01-2006 22:28:05 // 3476
A Temprán nincs változó szívótengely vezérlés vagy ahogy többen ismerik vezérlés modósító!!
nagy különbség!
Poló23-01-2006 22:26:50 // 3475
A Temprán sablon nélkül volt cserélve. Valami jeleket nézett a szerelő.
Pat23-01-2006 22:24:27 // 3474
Minden olyan szerelési művelethez, ahol le kell venni a vezérműszíjat, vagy "csak" be kell állítani a vezérlést. (Ez a funkciója: a vezérműtengelyeket szabályozza össze motorblokkal, amihez (motorblokk oldalán lévő jelre) a főtengelyt is kell állítani (ami azt hiszem megegyezik a felső holtponttal) ;-)
Poló23-01-2006 22:21:31 // 3473
:(( Ez nem olyan, hogy meg van jelölve a bordáskerék?
Poló23-01-2006 22:16:35 // 3471
Vezérműszíj cseréhez is kell?
Pat23-01-2006 22:13:35 // 3470
Passz, nekem a 100e Km-es szervíz- és olajcseréhez amit most csináltam decemberben (vezérműszíj-, gyertya-, stb csere) egy ismerősöm ismerőse hozta el egy szakszervízből kölcsönbe (a vezérműszíj csere miatt kellett). Tehát ha sikerül ilyen adatokat szerezned, mármint hol és mennyiért engem is érdekelne.
Tom1223-01-2006 22:12:32 // 3469
Ahol vettem /márkaszerviz/, azt mondták, hogy 50:50 arányban vízzel keverve kb. - 30-ig nincs gond /ott is úgy keverik/, de hát úgy is csak vízzel fogom "szelídíteni", tehát nem lesz az sokáig -34-es.:-)
Poló23-01-2006 22:05:35 // 3468
Olyan sablont hol lehet venni és mennyiért?
Pat23-01-2006 22:01:54 // 3467
A legfontosabb: Vezérműtengelyek beszabályzó sablonja nélkül egy csavart meg ne lazíts!!!! Különben úgy jársz mint én :-( de a végén nélküle is sikerült, jó sok ideggel és nagyon-nagyon sok máááázlival :-)))
Poló23-01-2006 22:00:02 // 3466
Az sem jó, ha nagyon bírja a hideget a fagyálló. Állítólag megeszi a könnyűfém hengerfejet. -25 fokig jó.
Poló23-01-2006 21:58:16 // 3465
Arra, hogy hogy lehet kicsierélni, mit kell lebontani, mire kell figyelni.
Pat23-01-2006 21:55:13 // 3464
Mármint mire vagy kíváncsi???
Tom1223-01-2006 21:55:09 // 3463
A mai napom elég mozgalmas volt.
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/
Amint hazaértem, jött a "műtét":

A "löttyöt" is kicserélték:-)
Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)
Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:

Amint hazaértem, jött a "műtét":



A "löttyöt" is kicserélték:-)

Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
Poló23-01-2006 21:49:06 // 3462
Majd egyszer ha lesz időd, leírnád a vez. mód. cserét a szerelőműhelybe?
Pat23-01-2006 21:46:16 // 3461
Ezt mondom én is, de nem hisznek nekem ;-)
Poló23-01-2006 21:42:39 // 3460
Olaj Selénia, gyertya NGK.
Pat23-01-2006 21:39:27 // 3459
Szívemből szóltál!!!
Zsolesz23-01-2006 21:27:15 // 3458
Az olaj kizárólag Selénia. A gyertya meg kit érdekel??? :)))
Zsolesz23-01-2006 21:24:25 // 3457
Igazad van de sajnos nekem más is van amit én tudok más szinte észre sem veszi és annyira zavar hogy hihetetlen. De ez már csak pénz kérdés... :))) ja az épp nincs
Pat23-01-2006 21:23:35 // 3456
Az ALFA ROMEO a legjobbat érdemli (pláne a 2.5 V6) :-))
Pat23-01-2006 21:19:36 // 3454
Feltűnőnek nem feltűnő az biztos! Ahogy mondod, tudod mit kell nézni és..., de mit tegyen az ember, ha a legféltettebb kincsén tudja hogy nincs minden rendben, mégha egy ilyen apróságról van is szó....:-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?