Forum >> 159

droberto12-09-2015 07:13:57 // 70933
Ez jó kérdés...
Én próbálnám kideríteni, a stekker márkáját. Talán a burkolatán rajta van a logo-ja. Aztán a a gyártó vagy annak az importőrének a WEB oldalán keresgélnék. Ha találsz is, szerintem csak drága egységcsomagokban lesz vagy drága szállítási díjjal. Ennél szerintem egyszerűbb lehet szerezni bontóból egy köteget és abból kiberhelni a sarukat.
mizooo12-09-2015 05:52:21 // 70932
Sziasztok tudja valaki milyen típusú pinek vannak az ECU csatlakozójában? Vettem Tempomat kart és szeretném bekötni, de "igényesen". Még nem néztem meg de gyanús, hogy az ECU csatiban hiányozni fognak a kellő PIN-ek. Gondolom szabvány és beszerezhető filléres dolog :) . A kábelezést UTP kábellel szeretném megcsinálni, egy Olasz fórumon van leírás róla.
droberto11-09-2015 18:48:51 // 70931
Véleményem szerint is menő. Divatszín most még a fényes fekete a beltérben. Bár kétségtelen, hogy az lenne a szép, ha minden ilyen lenne.
Ha téged zavar fújasd le. Teljesen jó lesz. :)
W.11-09-2015 17:50:00 // 70930
Nem! Sőt! Nekem kifejezetten sportos karaktert ad. A többi elemet is ilyenre kellene alakítani!
Shadin11-09-2015 16:54:56 // 70929
Nem. A Te autód, úgy csináld, hogy jó ézéssel töltsön el, ha ránézel :-) Értem a vacila okát is, leszedni, másra bízni, és ha elrontja stb...
Liquid11-09-2015 14:30:34 // 70928
nem olyan gáz :)
mindenesetre egy fényező megcsinálja pik-pak gombokért ha rászánod magad.
GTPeti11-09-2015 14:26:55 // 70927
Nem, de látom, hogy téged viszont nagyon nyugtalanít a dolog. :)
Azt kívánom, hogy ennél nagyobb gondod ne is legyen az autóval! ;)
David | Centocinquantanove11-09-2015 14:23:12 // 70926
Miért? szerintetek tényleg annyira gázul néz ki így ahogy most van?
Shadin11-09-2015 13:42:43 // 70925
Én is simán átfújnám sufniban...
GTPeti11-09-2015 13:07:16 // 70924
Zsák pénzt?
Ez a száradást is beleszámolva 2 órás munka lenne. Egy réteg füller, egy réteg ezüst és rá egy védőlakk. Én tuti magam csinálnám, nem nagy őrdöngősség. (A spray-k összesen 3x 1500 Ft-ba kerülnének. De szerintem egy fényező megcsinálná 2-3-ezerért, ha van ideje.)
David | Centocinquantanove11-09-2015 12:53:24 // 70923
Az a baj, hogy szerintem ugyanazt a soft-touch bevonatot úgysem tudják megcsinálni rá, ha meg fújom ezüstre, az úgysem lesz olyan mint a gyári, csak kiadok egy zsák pénzt meg időt.
Egyelőre marad, mert tényleg nem csúnya - én nem tartom csúnyának - aztán ha valahol találok bontottat vagy jóáras újat akkor csere....
Invisible11-09-2015 12:07:44 // 70922
Újra lefújni nem akartad megpróbálni? Én váltógomb kupakkal csináltam meg miután megvettem a járgányt, mert középen teljesen lejött róla a festék.
G-MANN🍀11-09-2015 11:59:14 // 70921
3 km/h sebesség
0,7 km távolság :-)
G-MANN🍀11-09-2015 11:53:04 // 70920
a gyári 18-as téli és 19-es nyári pont így befért 159SW-be :-)
hivetetlen, de igaz!!! :-)
Liquid11-09-2015 08:48:32 // 70919
a Panda látszik hogy sokkal nagyobb mert a 19-esek is elférnek benne :D
az mondjuk tény hogy más már nem :)
David | Centocinquantanove11-09-2015 08:30:20 // 70918
Azért a 16-os guminak is megvan egy nagy előnye :D - ha más nincs is neki:
David | Centocinquantanove11-09-2015 08:27:38 // 70917
Kormány kálvária...
Jelenleg így néz ki a kormányom, miután levakartam róla az ezüst bevonó réteget. Még a duda résznél körbe a perem alatt van némi ezüst, ami oldalról benézve látszik, azt még ki kell piszkálnom, de már látszik az alagút vége.
Összességében nem vagyok elégedetlen, ha már így alakult, de ha lehetőségem lesz akkor biztos visszaállítom majd az eredeti gyári állapotot. De csak nem jön szembe pont olyan betét ami nekem kell...
A fekete rész egyébként továbbra is szép fényes, igaz mostmár szereti kissé gyűjteni az ujjlenyomatokat (mint minden fényes fekete dolog)...

Liquid10-09-2015 21:41:37 // 70916
számomra még a 17-essel is sután néz ki. Minden tavasszal epekedve várom a gumicserét :)
Dömpi (il dottore)10-09-2015 21:26:03 // 70915
ezzel vitatkoznék, nekem most a télim 225/55 16 és elég jól áll neki
na, jó, nem úgy, mint a nyári 19-es, de azért télire jó
Shadin10-09-2015 21:17:07 // 70914
Ott a Mazda központ :-)
Liquid10-09-2015 20:59:42 // 70913
ilyet produkálok én neked bármely reggel :D
Piritu - 1.000.00010-09-2015 20:35:41 // 70912
Más téma.
Ma elkezdett érezhetően rángatni a Párduc. Először csak országúton tempomattal tűnt fel egy-két diszkrét rántás, aztán előzéskor 3.000-nél és 3.500-nál egy-egy határozott. Szerintem az erőátvitel sem örült neki.
Aztán a megengedett sebességhatárokat kihasználva kissé megjárattam a Vasat. 80 km múlva a tünetek elmúltak.
A jövő csütörtökön amúgy is megyünk egy ambuláns kezelésre Várpalotára, megnézzük az egr-t és belekukkantunk a szívósorba.
Piritu - 1.000.00010-09-2015 20:27:30 // 70911
izéé, szóval a "kétszer" szó nem kell :-)
Piritu - 1.000.00010-09-2015 20:18:11 // 70909
Most akkor sorolhatnád a 147-en bevezetett rejtett hátsó kilincset átvevő típusokat is :-P
Piritu - 1.000.00010-09-2015 20:16:38 // 70908
Átlagsebesség...
..totál ki voltam akadva, amikor "vidékiként" Bp-en jártam és 7 (!) azaz hét km/ó átlagsebességgel közlekedtem két napon keresztül.
Bakker, bicajjal gyorsabb az ember! Mondjuk le is előztek többen közülük...
Bele is őrülnék, ha az az 5km naponta a melóba és vissza kétszer másfél óra lenne!
Invisible10-09-2015 20:04:30 // 70907
És még én vagyok kiakadva, amikor 12 l/100-at ír a garázstól kikanyarodva. De az átlagsebesség se semmi. :D
denil110-09-2015 19:53:06 // 70906
Mellesleg én elfogadnám nagyon ezt az autót.
Én alacsony vagyok de még én is azt mondom,h kicsi ez az autó de a vezetési élménye olyan lehet,h nem érdekelne csak hadd toljam neki :)
droberto10-09-2015 19:52:09 // 70905
És a tűz elől hazamenekültél volna de dugó volt? :)))
Nem semmi... 7,5 dl 3 km alatt. Ez már vérbeli sportautó tartomány. :)
Invisible10-09-2015 19:51:17 // 70904
Az biztos, elég sok a hasonlóság. Valószínű ezért szimpatizálok a formavilágukkal :)
denil110-09-2015 19:49:07 // 70903
Ezt én is néztem az Infoparkban.
Komoly gép. Az még komolyabb,h valaki már ilyennel tolja, pedig nemrég jött ki az autó :)
Shadin10-09-2015 19:35:18 // 70902
FCK BP!





Infóparkban tűz volt
GTPeti10-09-2015 11:51:54 // 70901
Főleg, hogy az első krómcsíkon kívül egy csomó dolgot az Alfától loptak. Lásd 3-as Mazda arányok, hátsólámpák, műszerfal, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2015 09:20:35 // 70900
tököljenek....első irányvonal amiből tömeget tudnak eladni, már a 4C helyett is 59 utódot kellett volna kihozni, annyira kicsi piaci szegmens a 2 személyes autók amik inkább kiegészítőknek jó a palettára, de pénzt nem sokat hoz...
Shadin10-09-2015 09:00:49 // 70899
Az nem így fog kinézni és még tökölnek vele pár évig.
Haddel10-09-2015 05:58:57 // 70898
Köszi a blogot,ezt kipróbálom hétvégén,enyém is gyenge nagyon.
.......................09-09-2015 23:35:45 // 70897
Megértem, onnan nézve más

Én fiat Bravo 1 ból ültem át ,elég hasonló a két autó
Liquid09-09-2015 22:56:20 // 70896
teljesen szubjektív, nagyon nem tetszik a formavilága. A 155-156-159/Brera vonulat után nekem iszonyú csalódás volt
.......................09-09-2015 22:51:04 // 70895
Mi az ok hogy nem szereted a Mito t?
Giuntini09-09-2015 22:07:32 // 70894
Fiat 124 Spider lesz! Olyan jól néz ki, hogy az embernek tàtva marad a szája
Piritu - 1.000.00009-09-2015 21:56:21 // 70893
Köszönöm, de azt hiszem nem lesz belőle semmi, mert más márkára nem fogok váltani. Már van egy nyitott Alfám :-)
Piritu - 1.000.00009-09-2015 21:54:41 // 70892
Utána néztem. Az MX 391 cm hosszú egy sor üléssel, a Mito ennél 15 cm-el hosszabb és plusz egy sor ülése van. A Spiderem ettől még (!) bő 20 centivel hosszabb, viszont egy sor üléssel. Szélességben gyakorlatilag egyformák 174/172/178 cm.
Melyik a nagy autó? :-DD
Liquid09-09-2015 21:50:16 // 70891
ültem Mitoban, akár honnan nézed akkor is egy Pundo, mégha Grande is. Persze lehet játszani a térérzettel, a kolega Swift 1-ese se kicsi belül, csak 8 mm-esek az ülések benne :) Az a helyzet hogy nem szeretem a Mito-t még akkor se ha nagyon jó, és sose fogom elhinni hogy nagy belül és úgy kanyarodik mint egy 4c :)
Piritu - 1.000.00009-09-2015 21:49:03 // 70890
Akinél a biztonság az első, az sose vesz nyitott kocsit. (Meg - szerintem - motorra se ül.)
Ki kell nyitni az ajtót az üléshez? Akkor mi van? Nem 1 mm végig az ajtó melletti rés? (Német tesztelők tolómérővel mérték végig anno egy Alfa tesztben.) Akkor mi van? Hogy meg kell állni a Spiderrel, hogy ki lehessen nyitni a tetőt? Akkor mi van? Hogy 3*-os a töréstesztje a 156-nak? Akkor mi van? Hogy vannak benne korszerűbb megoldások? Akkor mi van?
Ha így néznénk a világot sose vennénk Alfát, de más kocsit se nagyon.
Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót tudsz-e kocsikázni. Hogy visszajön-e a jó kedved egy hosszú nap után.
Ha visszagondolok először igazán jót egy 26 lovas Trabival kocsikáztam...
.......................09-09-2015 21:44:19 // 70889
Egyszer elgurulok hozzád a Mitoval,
Meg fogsz lepődni de belül nagyobb mint a Brera
.......................09-09-2015 21:42:55 // 70888
Az új mx5 kisebb minegyiktől
Egyszerűen mem férsz bele,abban mi az élmény ?
Meghagyom Piritunak ezt az élményt
Liquid09-09-2015 21:30:53 // 70887
"Pusztán műszakilag jobb megoldások vannak benne" ez azért elég erős :D
Liquid09-09-2015 21:27:06 // 70886
de azt ugye tudod hogy az MX5 nem egy tehénkedős GT autó? Sose volt az. Olyan min mondjuk a 4C, a Lotus Elise, vagy éppen az Opel Speedster, Toyota GT86, a vezetés élményfaktora a lényeg. Amúgy meg a Mito-t hozod fel minden esetben példának, de azért a nagyautóságról nem éppen az jut eszembe :D
.......................09-09-2015 21:19:03 // 70885
A nagy autó biztonságosabb kényelmesebb mint a kicsi

Pusztán műszakilag jobb megoldások vannak benne

Én ugyanolyan jól.érzem magam egy Mitoban sőt egy 500as ban is
De mikor ki kell nyitni az ajtót az 500as ban hogy állítsak az ülésen?
az milyen már?
Liquid09-09-2015 20:54:31 // 70884
úgyvan :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.