Forum >> 159

yani🍀24-07-2015 07:45:43 // 69569
Hát remélem nem ilyen lesz. Nekem így képen nem annyira jön be, de hátha majd élőben: Giulia SW / Coupe
Haddel24-07-2015 06:36:44 // 69568
Ilyen melóra szivesen befognám a Bocit 😃
mzo23-07-2015 23:25:44 // 69567
Köszi Csabi neked is. :)
.......................23-07-2015 21:59:24 // 69566
Kétlem,
Vagy nem GTI volt,vagy béna a sofőr
Átugorja a kocsidat még 200 lóval is
Mentem már vele,
Ha meg csippeled még 3ik ban is kapar a kerék padlógázra
Próbáltam csippelt octavia rs t,nos a 3,0 tdi audit állva hagyja simán
Piritu - 1.000.00023-07-2015 21:22:36 // 69565
Mondjuk erre nem gondoltam :-DD
Piritu - 1.000.00023-07-2015 21:21:47 // 69564
Skacok! Lehet, hogy az OFF góf GTI-k ennyire gyengék? Ma kettővel is találkoztam. 90-100-ról kigyorsítva 180-ig az egyik nem tudott ellépni, a másik meg éppen észrevehetően. Kicsit több lónak kellene ott lenni az én 170-emnél. Totál meglepett a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 21:19:25 // 69563
vagy tekert az autód :))))
Piritu - 1.000.00023-07-2015 21:14:50 // 69562
Nekem is villogott, amikor lehúztam a B&M dobozát. Proxi rendezés segített.
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 20:04:14 // 69561
és még reset sem kellett....újra jó :D
Shadin23-07-2015 18:55:41 // 69560
Nem feltétlenül, általában a gagyi kütyüvel kiütött Km esetén szokott :-)
Jupiter15523-07-2015 18:26:33 // 69559
Hátha valaki még nem látta: 2.4 JTDm
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 16:57:46 // 69558
a reset mindent megold :)
Pityukoma23-07-2015 16:55:01 // 69557
Csak a porvédő kellene? Az az én lecserélt lengőkaromon jó. Leoperáljam neked?
Pityukoma23-07-2015 16:53:35 // 69556
Nekem az 5 év alatt 3x volt ilyen. Aksi saru le-fel aztán megjavult.
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 16:48:00 // 69555
ha villog az össz km számláló az miért is van a B&M miatt?
Alejandro23-07-2015 16:32:38 // 69554
igen, ez az!
.......................23-07-2015 16:17:52 // 69553
müködött a klíma mióta megvetted a kocsit?
Dzsozy23-07-2015 14:24:19 // 69552
Köszi! Esetleg nem egy kék színű doboz a fülkében anyós ülésnél, ill ott a ventinél?
Esetleg ez?
gpek23-07-2015 13:41:49 // 69551
Holnap megmutatom a VW gyárnak, hogy milyen egy szép autó, hajnalba indul a család Wolfsburgba.
Norbi15923-07-2015 13:18:49 // 69550
A ventilator keretére van felfogatva egy kb cigis doboz méretű vezérlő. Én most cseréltem. De nekem a chek lámpát is dobta hozzá. Egy 20as volt bontottan és otthon cseréltem.
Dzsozy23-07-2015 11:35:04 // 69549
Szép napsütéses, klímás napot Mkinek!
Továbbra is besülök a kocsiba, mivel a klíma bemondta az unalmast. Viszont eljutottam odáig, hogy a P1481-es hiba pontos megfogalmazása:Hűtőventilátor fordulatszám érzékelő áramkör. mivel a kocsit most nem tudom nélkülözni, így nem tudok elgurulni autó.vill. szerelőhöz, (asszem muszáj lesz) , nem tudjátok hogy hol keressem a cuccot?
FireAlfa23-07-2015 11:32:32 // 69548
Megnéztük a rudazatot, szerencsére csak leugrott a helyéről. Így visszatéve most rendesen a helyén van, indításnál, leállításnál és egy gyors körnél sem esett le. Nagyobb volt a füstje mint a lángja, köszönöm ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 10:52:22 // 69547
nem tudom, mivel nem voltam német autópályán :) az ismerősöm aki elvitte az sw-t ő pályázik 130-140-nél 8.6-ot mondott
.......................23-07-2015 10:22:38 // 69546
értékelem hogy nem kormolod tele a várost :)
Zsombor23-07-2015 10:19:59 // 69545
Nem cserélném le a Brerát, de már 3.2 V6-ot vennék, ha lenne ugyanebben a színösszeállításban.
.......................23-07-2015 10:17:55 // 69544
német autópályán mennyi a fogyija a TBi nek?
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 09:35:59 // 69543
a kettőnégy majdnem megközelíti gyári állapotában a TBi-t ...ezért Tibizem :DDD
Zsombor23-07-2015 09:19:25 // 69542
Nem Pesten és nem a 2.4 :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2015 09:14:59 // 69541
sokra nem megyünk vele :))) egy dejzel átlagban eszik 7l-et ...
Csabi23-07-2015 09:14:59 // 69540
hát nem ezért...:P
Csabi23-07-2015 09:14:08 // 69539
Meg a MAP szenzor nyomásméréséből. Ha kisebb a nyomás a szívósorban mint kellene, (mert az EGR zárva maradt vagy le van falazva) akkor korrigál az ECU nyit a pillangószelep a turbo is nagyobb kivezérlést kap=> nő a beszívott levegő mennyisége...
aztán egy idő elteltével jön a sárga lámpa...
emGéza23-07-2015 09:12:52 // 69538
...... ööö........ akko' ritka az 59 benzin . :D
Csabi23-07-2015 09:02:13 // 69537
Még jó, h így is húsz forinttal drágább a benya... :D
emGéza23-07-2015 08:56:10 // 69536
Olcsóbb lett a benya ...
Ja ! Csak pukkasztanám a dizeles társakat . :D
.......................23-07-2015 08:44:46 // 69535
Vagy felújíttatod
szivosor.hu
.......................23-07-2015 08:43:40 // 69534
Terészetesen le kell. Venni a szívósort,
Nem 2 perc
Kell még alu dugók amivel ledugózod,ebayon van
FireAlfa23-07-2015 08:04:45 // 69533
A kihajtáshoz le kell vennem a szívósort vagy bontás nélkül meg lehet csinálni?
.......................23-07-2015 07:47:42 // 69532
Ki kell hajintani a kis lapátkákat ,ledugózni a helyét és örök lesz
Nem kell az bele
FireAlfa23-07-2015 07:34:43 // 69531
Üdv. Tegnap észrevettem, hogy a szívósoron lévő rudazat ami a műanyag pillangó szelepeket köti össze le van esve a helyéről. Próbáltam visszarakni ami sikerült is de beindítás után le is esett. Tudom, hogy ez hamarosan szívósor csere lesz, de mégis merjem e így használni az autót és meddig? Köszönöm a válaszokat előre is!
Liquid22-07-2015 23:20:58 // 69530
ez puszta véletlen. Alapvetően az előzőleg megtett X km átlagából kalkulál. Ha mész 50-km-t nagypapásan majd megtankolod egész mást fogsz látni, mint ha egy komoly zúzád után tankolsz. Ha ez megnyugtat nálam még a 800 feletti érték is ritka :)
Dömpi (il dottore)22-07-2015 23:01:49 // 69529
Nincs valakinek elfekvőben bal első alsó lengőkar véletlen jutányos áron ép gömbfej-porvédővel?
mzo22-07-2015 22:41:37 // 69528
Köszi :) Akkor ezek szerint a légtömegmérőnél átfolyó levegő alapján figyeli az egr működését?
mzo22-07-2015 22:39:23 // 69527
Na jó de melyik szenzor várja a levegőt (kormot) az egr felől? És ha nem tudja mennyi érkezik az egr felől akkor miért ne fogadná el ha az nem onnan hanem a turbó felől jön? És ha lefalazod az egrt akkor még a motor a kellő levegő mennyiséget ugyanúgy megkapja.
Csabi22-07-2015 22:28:11 // 69526
"Mert ha nem erkezik az eger felol akkor azt beptolja a turbo felol nem?"
Valahogy úgy, 2,4 esetében , míg nyitott EGR-nél alapjáraton ~40 kg/h a légbeszívás, addig zártnál ~55kg/h....
Pityukoma22-07-2015 21:45:21 // 69525
Ma műszakizott a paripa. Ismerős helyre vittem. Mikor oda értem kijött a vizsgabiztos és kérdezte hogy rendben van a kocsi? Kicsit meglepődtem, mert nem szokták megkérdezni. Aztán a következő mondatával már magyarázatot kaptam a miértre. Épp NKH ellenőrzésük volt. Biztos? A kézifék is? Mert ha nem akkor inkább forduljak vissza és nem is láttuk egymást. Rendes volt hogy így fogadott :-) Én csak kívülről pislogtam befelé a csarnokba, négyen nézték át a vasat -nem volt mibe belekötni- :-)))) Utána azért kerítettem alkalmat hogy megköszönjem neki.
Szóval büszke voltam a szeretett Alfámra:-)
David | Centocinquantanove22-07-2015 20:23:38 // 69524
Az EGR felől vár egy bizonyos levegő (kipuffgáz) mennyiséget, ami ha az adott pillanatban nem érkezik, pedig kiadta a jelet, hogy nyisson a szelep akkor dobja a hibát.

Honnan tudná mennyit kell "bepótolni" ha nem tudja mennyi érkezik az EGR felől?...
Piritu - 1.000.00022-07-2015 18:15:23 // 69523
Hááát nem :-P
pl. 20ezrenként van olajcsere
Ja, és holnap is fogok pályázni vagy 850km-t...
mzo22-07-2015 18:02:15 // 69522
Oke koszi ertem, szoval abbol veszi eszre hogy valami nem stimmel az egr nel hogy nem az altala elore beprogramozott legmennyiseg erkezik a motorba. Gondolom megvan minden adott gazpedal allashoz / motor fordulathoz tartozo egr szelep allas adva. Mar csak az erdekelne hogy attol hogy az egr zarva marad meg nem kellene kevesebb vagy tobb levegot kapnia a motornak nem? Mert ha nem erkezik az eger felol akkor azt beptolja a turbo felol nem?
mzo22-07-2015 17:58:38 // 69521
Na jo de hol meri ezt a legtomeget? A MAP szenzor a szivocsoben?
Shadin22-07-2015 17:54:10 // 69520
Tökmindegy hol falazod le, használattól függően be fogja dobni a sárgát. A comp. a légtömeg alapján adja a vezérlést (!) az EGR-nek, ami tényleges helyzetéről nincs visszacsatolás a comp.felé. A MES is csak a kivezérlést jeleníti meg nem a tényleges nyitási állapotot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.