Forum >> 159

Greentimus11-06-2015 16:41:36 // 68283
"Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen."

Megtörtént... Egy darabig jó volt aztán kisüvített a gáz pillanatok alatt.
A klímacső a ludas, ahol a klímagenerátorhoz csatalkozik ott ereszt. A klímás szerint csőcsere oldja csak meg.:( Kérdeztem, hogy ott nem lehet-e csak tömítést cserélni, de szerinte nem. Az új cső csere tippjére 100 ezer Ft is lehet. Azt ajánlotta, hogy olyan helyre vigyem, ahol javítanak is csövet és az olcsóbb...
Alfadepoból bontott cső nem lenne megoldás? Bár az a srác szerint lutri, hogy nem lesz-e hasonlóan "jó" állapotban.
A képen a 77-es számú cső a rossz:
vzolee11-06-2015 15:50:19 // 68282
A XV. kerületben, a Szerencs utcai vasúti átjárótól nem messze. De napközben a XIII. kerületben, a Dévai utcában állok, egy piros 147 és egy piros 156 sw között :)
.......................11-06-2015 15:27:19 // 68281
The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class.

söt ez elsö az S osztály futómüve!!
.......................11-06-2015 15:26:21 // 68280
The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the W211 Mercedes-Benz E-Class of 2003 to 2009.[6]
.......................11-06-2015 15:24:56 // 68279
pödig a 300C egyaz egyben E merci futómüvileg ám
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 15:16:17 // 68278
pl a Voyager-hez, Explorer-hez, Ranger-hez nem nagyon visznek semmit vagy kb pont annyit, mint az európai társaihoz....
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 15:12:19 // 68277
ebből így nem indulnék ki az 56-os alfához is viszik a lengőkarokat...
David | Centocinquantanove11-06-2015 15:04:46 // 68276
Ebben a futóműves elméletben lehet valami.
Itt a munkahelyemen van egy 8 éves Chrysler 300C SRT8, asszem 6.1 Hemi V8 dohog benne, ami valamivel több mint 400 paci.
A lényeg, hogy 255 széles R20 gumikon járkál vele, de első futómű miatt szinte minden évben szervizbe kell vele menni. Vadulás is van vele olykor de csak a jó utakon.
A gazdája elmondása szerint a motornak akkora súlya van, hogy a futómű sokszor nem bírja az igénybevételt a magyar utak miatt...
.......................11-06-2015 15:00:46 // 68275
2012 töl kötelezö az ESP az új autókban az USA ban is
bár nem tudom an e olyan kormányrántásos stabilitas teszt mint az EURONcap ESC
Giuntini11-06-2015 14:52:36 // 68274
Nem a Corvette-ròl beszéltem. Az amerikai utak miatti alacsony sebességhatàrok miatt nincsenek olyan kovetelmenyek a fekekkel es a futóművekkel.
Liquid11-06-2015 14:25:20 // 68273
automatával, ésszerűen használva szinte állandóan alapjáraton ketyereg
.......................11-06-2015 14:17:40 // 68272
"Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni"

az AMI futómü milyen ?
hogyhogy nem lehet autózni az euban vele?
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 14:00:52 // 68271
mikori évjárat az a peug? egy német fuvarozó cég nem hinném, hogy 7-8 éves hdi-vel mászkál ...
Giuntini11-06-2015 13:59:33 // 68270
Meg az alacsony fenntartàsi költségek. Ezért találták ki a hosszú karbantartàsi periódust. Az Usa-ban a vàrosokban gyakran 25 mérföld a megengedett sebesség, mit gyorsuljon. Egy ancsi autó 300 le-s teljesít ménye jó esetben megfelel egy Eu autó 200 le-s teljesítményének. Másként mérik a teljesítményt. Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni. Nem egy Usa autót vezettem, tapasztalatból tudom. Aki pl. ott venne 4C-t normàl utakon soha nem tudná normálisan használni.
.......................11-06-2015 13:59:16 // 68269
a a konstrukció is szar pl a BMW motorokat nem lehet felújítani,
a a Blokk alu ,és van egy 1,5mm es öntöttvas persely a 320d ben például

vagy pl az is gond hogy az Alfa egyszerüen kifuttatja az 5 hengeres motort ,így késöbb megszünik az alkatrészellátás is

ezek mind a használt korukban jelentenek majd gondot


másik gogy mentális oldala is van
de európai embernek egy 10 éves autóban utazni "zsanás"
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 13:58:11 // 68268
az eur3-as sőt az eur4-es 66-ok DPF nélkül minden hiba nélkül elmennek 400-500-et, ott nincs HF repedés és társai...
Furcsa nem? :)
Zsolt15511-06-2015 13:58:10 // 68267
A kisebbik gyerek müncheni székhelyű fuvarozó cégnél dolgozik és a városban illetve a környékén végeznek kiszállítást. Ő konkrétan egy Peugeot Partner 1,6HDi-vel jár ami Euro4-s. (Ma például pont a belvárosban.) Megkérdezte a német főnökét, hogy mi igaz ebből. Felhívták az ottani TÜV állomást és Euro4-re a zöld matricát adják még most is, amivel be lehet hajtani a belvárosba.
David | Centocinquantanove11-06-2015 13:48:16 // 68266
Egyébként nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy 6.2-es V8 autónak a mindennapi használatban nagyobb a károsanyag kibocsájtása mint egy átlag dízelnek... Sőt!
.......................11-06-2015 13:45:11 // 68265
igen ez a Tervezett élettartam
.......................11-06-2015 13:43:18 // 68264
európában mindenhol a Lechtbau ,meg a gyorsulás a fontos,
egy mai gyár sem mond olyat hogy hosszútávú nagy teherbírású motort tesz bele

az USA ban meg minden Pick Up a "Durability" Tartós jelzövel eledható csak
David | Centocinquantanove11-06-2015 13:42:58 // 68263
Csináltass nyomástesztet! Kicsit tovább tart, de 1-2.000 Ft csak és utána ha tömítetlen a rendszer akkor nem töltöd fel hiába klímagázzal többezerért!

Leszívják a klímagázt, jó kis nyomás alá helyezik a rendszert nitrogénnel, és kb 30 percig figyelik, hogy van egy nyomásesés. Ha valahol tömítetlen a rendszer, akkor így nagyon könnyen kiderül.

Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen.
Giuntini11-06-2015 13:40:11 // 68262
Totálisan igazat adok neked. Az autógyárak nem akarják a nagy élettartamot. Rég a Cromàhoz hét és fél ezer km olajcsre periódust írt elő. Így el lehetett futni 500 ezer km-t. Ha valaki a 159-ben lecserelne az olajat 10ezrenkent gyanítom elmenne ennyit.
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 13:39:50 // 68261
pontosítsunk: "A tervezett minimális (!) élettartam, amit Európában az autónak rendszeres karbantartás mellett (!) komoly meghibásodás nélkül (!) ki kell bírnia, gyártótól függően 150-300 000 km, illetve tíz év."
David | Centocinquantanove11-06-2015 13:35:27 // 68260
Itt is van egy saját video erről a jelenségről (regen + turbo bar mérő viszonyáról)
Először még regeneráláskor visszadobja 0-ra a nyomást az óra, majd mikor végzett, akkor úgymond alapjárati helyzetbe engedi csak vissza, nem pedig nulláig:

KLIKK
.......................11-06-2015 13:31:46 // 68259
a BMW 300ekm re tervezi a diesel motor élettartamot,
a Fiat az 1,3 multijetben 250ekm es tervezett élettartamot adott meg

ezeket simán tudják,
és ha a dupláját elfutja akkor nagy szerencséd van

a gond ott van ,hogy az országba közel ennyi km errel kerülnek az autók
Giuntini11-06-2015 13:19:15 // 68258
Azért az USA-t ne vegyük màr példának. Azokhoz az autókkal normalis eu utakon nem is lehetne normalisan kozlekedni. V8 már nemigen van, a Cadillac és a Lincoln a csúcs modellekben V6 turbot használ. A kornyezetvedelemről meg annyit, hogy annyira alacsonyak a sebességhatàrok hogy csak igy lehet teljesíteni a környezetvédelmi szabàlyokat. Kérdem én mit szólna egy európai ember ha rá lenne kenyszerítve, 105 km-es sebességgel menjen az autópàlyàn. És az a maximum. Ha 15%-al túlléped a sebességet az bűncselekmény. Tehàt ha 130-al mész akkor szinte gyilkoskent tekintenek rád. A mentalitàs olyan hogy nemcsak a törvények, hanem az emberek is elitélnek.
denil111-06-2015 12:15:56 // 68257
Ha az egérmozid úgy van beállítva,h lásd a pillanatnyi fogyit, akkor amikor látod,h irreális értékeket ír ki a regen miatt, akkor sasold a mutatót és láss csodát menni fog :D
norbi040911-06-2015 12:00:14 // 68255
Köszi! :)
Az 1 év alatt, amióta nálam van a csoda...egyszer sem láttam így viselkedni a turbónyomást. Na de majd akkor innentől kezdve jobban figyelem :)
.......................11-06-2015 11:37:19 // 68254
ezt honnan informáltad ez a München belvárosba nem lehet behajtani?
.......................11-06-2015 11:32:59 // 68253
nem lehet ,hogy amit mi 200.300ekm nek látunk az valójában 450..550ekm ?
tekergetás népsport manapság
.......................11-06-2015 11:30:22 // 68252
autópályás vagy városi autók voltak ezek?
denil111-06-2015 10:57:28 // 68251
https://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMcBkA

Így fog viselkedni a tiéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 09:53:30 // 68250
hf reped, dugó átég, dpf kuka...stb
.......................11-06-2015 09:41:18 // 68249
Aztán mi döglik meg bennük?
Martin Kovacs11-06-2015 09:05:14 // 68248
Hmmm. Ez igen !! :D Mondjuk ettől függetlenül egy jó benzines hangjánál nincs jobb !! :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 09:03:43 // 68247
élnék ott bakker....kint azt sem tudják mi az a dejzel...
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 08:32:20 // 68246
itthon egyenlőre lesz@arják szerencsére vagy is akkor megszűnne a tömegközlekedés ha beveztnék
yani🍀11-06-2015 08:31:49 // 68245
Szerintem jó válasz a kérdésedre.
Martin Kovacs11-06-2015 08:20:09 // 68244
Amerika miert nem akar ilyen korlatozast a 7-8000 kobcentis v8 asokra ?
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2015 08:10:50 // 68243
München belvárosába már nem...meg egyre több helyről tiltják ki...
Zsolt15511-06-2015 07:18:55 // 68242
Tudomásom szerint a zöld matricával be lehet hajtani.



A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
Piritu - 1.000.00010-06-2015 23:17:24 // 68241
Szerintem a 4-es "Feinstaubplakette"-re gondolt.
Giuntini10-06-2015 22:46:18 // 68240
Bejuthat, főleg ha le van engedve az ablak. Ha hátramész a kipufogóhoz, érzed azt a büdös égett szagot. Nem csoda, mert égeti ki a kormot. Most, hogy megint sokat autópályázom, a regenek közötti intervallum felmegy 1000km-re. Meg gondolom az is számít, hogy új motor van az autóban, szívósorral, és minden egyébbel.
.......................10-06-2015 22:32:59 // 68239
Ezt a müncheni euro 4 storyt megerősíthetnéd
Pityukoma10-06-2015 21:51:03 // 68237
Ha "elfogyott" a gáz, akkor ereszt a rendszer. Az évi 150-200gr mértékű gázszivárgást igen nehéz detektálni. Azt szokták javasolni hogy töltsük fel UV adalékkal együtt majd használjuk. A szivárgást UV fénnyel + a színszűrős szemüveggel így már könnyebben meg lehet találni.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2015 21:50:52 // 68236
azért eléggé szomorú képet fest, hogy ezek a részecskeszűrős autók 2006-tól amikben van 200-300e km kezdenek kidögleni, márkától függetlenül...szerintem nagyon rossz irány ez...Münchenben a belvárosba már az eur4-ek sem engedik be....hmm
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2015 21:48:53 // 68235
a 2.0-nál nem látod a pillanatnyi fogyin...álló helyzetben a fordulatszámmérő ugrál 800-1000 között....
Dömpi (il dottore)10-06-2015 21:30:08 // 68234
Elég, ha figyeled a pillanatnyi fogyasztást. Kell kis gyakorlat, de és már 100-ból 99-szer megmondom regenerál-e.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.