Forum >> 159

Haddel31-03-2015 21:30:05 // 66183
Akkor még nem is rossz.Nekem 8 hónapot bírt..
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2015 21:30:02 // 66182
ez kérdés vagy önmegerősítés? :D
Trombozis31-03-2015 21:25:58 // 66181
Srácok!

Ha a kettős tömegű kakál, akkor azt én kocka fejjel észre tudom venni.

Köszi! :-)
Dömpi (il dottore)31-03-2015 21:23:05 // 66180
Pedig nyugodtan lehetne, megfelelő használattal 1 évet simán bírnak.
Dömpi (il dottore)31-03-2015 21:22:05 // 66178
2014.01.30án lett beletéve, 149 534 km-nél. Azóta eltelt 13 hónap és kb. 22 ezer km. (nincs kedvem most kimenni és megnézni a km-óra állást)
.......................31-03-2015 21:04:31 // 66177
Itt az idő hogy beletégy egy xenont ,és 5 évig nyugi van és tisztánlátás
Liquid31-03-2015 20:49:54 // 66176
na ezért nem használtam/használok ilyen csodaégőket :)
Haddel31-03-2015 20:38:26 // 66175
Hány hónapot bírt az osram?
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2015 20:38:17 // 66174
mondtam hogy gyorsan kiég...ahhoz meg épp elég drága
Dömpi (il dottore)31-03-2015 20:26:47 // 66173
Tegnap egyszerre égett ki mindkét tompítottam (Osram Night Breaker plus)
Most visszakerültek az LG Megalight Ultra-k. Remélem péntekre hoz a haverom újakat, mert a használt (az OSRAM-ra cserekor vettem ki őket) nem bitros, hogy hosszú életű lesz.
Innentől CSAK LG Megalight Ultra-t fogok használni. Ugyanannyit tud/bír mint az OSRAM, de fele annyiba kerül.
David | Centocinquantanove31-03-2015 19:27:15 // 66172
Ja nekem is kerregett amíg meg nem lett töltve a rendszer gázzal meg olajjal. Utána elmúlik a kerregés... Remélhetőleg! Havonta legalább egyszer egy fél órára érdemes bekapcsolni télen is, hogy az olaj mozogjon, így nem száradnak ki a tömítések, így nehezebben is szökik el a gáz a rendszerből.
Amúgyis 2 évente érdemes ellenőriztetni / feltölteni.
Haddel31-03-2015 18:45:14 // 66171
Két testőr autó a karabíner mellett, )
Pityukoma31-03-2015 18:26:35 // 66170

Ez tecccik :-) Robitól lízingeltem :-)
Giuntini31-03-2015 18:19:37 // 66169
Én is nagyon vŕrom. Kívŕncsi vagyok mit szóltok a leghalkabb 159 dízelhez.
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2015 10:36:39 // 66168
simán kipattintod...
TJanesz 15931-03-2015 09:58:16 // 66167
Hátsó ajtó (SW) teleszkópokat könnyű kicserélni? Megfáradtak, gondoltam ma veszek hozzá csak nem is néztem még hogy lehet kiszedni..
dev16631-03-2015 01:07:46 // 66166
Fordulaton is változnak a korrekciós értékek, de értelme nincs figyelni őket, mert ott már nem fut az SRC (Smooth Running Contol), csak a mennyiségi korrekciós (MAR, lsd. bármelyik Bosch szakkönyvben) rutin, aminek egyrészt nem az egyenletes fordulatszám tartása a célja, hanem az emisszió csökkentése, másrészt a kiolvasott adatokat nem tudod kiértékelni, mert a terheléstől, üzemállapottól függően változik a teljes tüzelőanyagmennyiség és a fordulatszám, így az adatok nem lesznek összehasonlíthatók. Ezzel szemben az alapjárati hideg és meleg üzem 1-1 majdnem tökéletesen reprodukálható üzemállapot. Emellett alapjáraton jelentős a korrekciós hatás: A 3,3 mm3/i az alapjárati 8 mm3/i-hez képest magas, 40%-os korrekció, de fordulaton ugyanez legfeljebb 1-2 százalék lehet, mert a teljes tüzelőanyagmennyiség egy nagyságrenddel több és a korrekció is alacsonyabb. Még egy ok, hogy miért az alapjárat érdekes.

A korrekciók összege mindig 0. A párja pedig mindig meglesz a legrosszabb hengernek, mert az ECU kiszámolja, hogy melyik hengerrel optimális kompenzálni és elsősorban az fogja kapni az ellenkező előjelű korrekciót. Úgy sejtem, ez mindig a legtávolabbi henger.

Persze kétségbeesésre semmi ok, ha magasak a korrekciók, kedvezni kell kicsit a tüzelőanyagrendszernek, hogy olajozottabban és tisztábban működjenek a dolgok ;)
.......................30-03-2015 23:50:14 // 66165
Nincs ennek semmi baja,szép tükörkép es görbe
A siető hengernek megvan a lusta párja,ez így ok
Akkor lenne gond ha a 4 ből egyik kiugróan magas lenne a többihez képest
.......................30-03-2015 23:46:18 // 66164
Menet közben is folyamatosan változnak a korrekciós értékek
Simán figyelhető egy androidos telóval
Meg egy mini elm 327 bluetooth ossal
Meg Alfa ODB app al

Csak padlógázon nincs korrekció,ill. Ott is van ,csak a legutolsó érték ,és mem változik
Köbmm per befecskendezésenként számolja
Az sem mindegy hogy egy adott pillanatban hány köbmm a teljes fecsk gázolaj
Viszonyítani kell százalékban

A magasértékek alapból nem hibásak,de meg kell lenni a minusz3 nak egy plusz 3 körüli párjának
Ezek összege nulla körül kell legyen
dev16630-03-2015 23:22:04 // 66163
Sajnos a pontos Bosch SRC algoritmus nem publikus (ahogy egyik gyártónál sem), de gyanítom, hogy hidegindításkor rögtön az első néhány munkaütem után megkezdődik a korrigálás és utána befecskendezésenként újraszámolja a korrekciókat a friss adatokat is figyelembe véve. Ha pontos képet akarsz kapni, akkor több adatot gyűjts össze ugyanolyan körülmények között. Ami beszédes:
- hidegindítás utáni első fél perc végig gázadás nélkül
- ugyanez melegen

ha több ilyen mérésnél hasonló eredmények születnek, abból már lehet következtetést levonni. Lehet, hogy csak egyszeri alkalom volt a magas korrekció (pl. egy kis víz vagy szennyezőanyag az üzemanyagban vagy beszívott egy kis olajat a szívósorból, esetleg levált valamilyen lerakódás valahol, majd elégette, stb.) és semmi ok aggodalomra.
Chianti30-03-2015 23:00:27 // 66162
Támogatom!!! :o)
Chianti30-03-2015 22:59:24 // 66161
Ezzel én is így vagyok sajnos! :o((( Pedig nekem is ez lenne/lett volna az első VTT-m. Remélem azért valaki képviseli majd helyettem a Rosso színvilágot.
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:36:26 // 66160
Kellene szervezni egyet őszre is...
Liquid30-03-2015 22:30:21 // 66159
az bizony nagy kár :(
De majd iszunk az egészségedre és te is a miénkre, gondolom nem lesz pálinkahiány felétek se :)
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:22:49 // 66158
Én is, bár nem tudok eljutni :-((
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:22:07 // 66157
Ezt mind értem, csak azt nem, hogy pár másodpercen belül miért nem ugyan azok a korrekciós értékek? Nekem pont az tűnt fel, hogy az első esetben remegett egy kicsit a kormány. Másodszor már semmit. Nem lehet, hogy "túlkopmenzál"?
Liquid30-03-2015 22:20:03 // 66156
úúúú gyerekek, de várom már a VTT-t :)
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:18:35 // 66155
No, akkor készülj! Főleg az esti szalonnasütésre, az nagyon veszélyes tud lenni. Főleg másnap reggel :-))
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:14:57 // 66154
Nekem is hasonlókat dob :-))
A múlt héten mi is mentünk 2x900 km-t, nagyrészt éjjel. 6-osban 3000 fordulat mellett tempomattal beszélgetve. Nem rossz motor ez a forradalmi 1956 köbcentis :-)
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:11:59 // 66153
Tiszta Windows :-DD
Újra kell indítani az ajtónyitással...
Már értem, hogy minek kell az a sok comp a kocsiba :-)
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:09:20 // 66152
"nem bírom ha szutykos" - nem kell nyitogatni :-P
Azt meg megtanultuk itt az Amorén, hogy a gyári ajánlásokat nem kell komolyan venni. Azok a marketingesek szüleményei :-DD
Piritu - 1.000.00030-03-2015 22:07:44 // 66151
Én anno a 147-el tanultam meg célozni, a végén már kannából is ment :-))
Invisible30-03-2015 21:52:08 // 66150
Végre egy szűztestvér :D
Haddel30-03-2015 21:43:13 // 66149
Akkor te is vvt szűz vagy. Én is 😃
Haddel30-03-2015 21:41:31 // 66148
Még régebben,egyszer kiszámoltam tankolástól tankolásig,és pont annyi volt, amennyit mutatott.Azóta nem néztem.Teljesen meg vagyok elégedve a fogyasztással.
Invisible30-03-2015 21:34:19 // 66147
Jaj már fáradt vagyok XD
.......................30-03-2015 21:26:11 // 66145
Mennyi a számított átlag?
A csippeltek kevesebbet írnak ki ,mint valójában
droberto30-03-2015 21:26:01 // 66144
Én se ittam még kökénypálinkát. :)
Invisible30-03-2015 21:22:33 // 66143
Már nagyon rá vagyok pörögve :D Ez lesz az első.
droberto30-03-2015 21:21:30 // 66142
max 4-5 hét...
De no para! Lesz. :)
Invisible30-03-2015 21:19:36 // 66141
az mikor lesz kiírva hivatalosan kb?
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2015 21:15:07 // 66140
nem soká 59-es tali :DDD viszek jó kis kökény pálinkát
Pityukoma30-03-2015 21:00:56 // 66139
Az lehet. Valakit meg kell kérni hogy kapcsolja be és közben figyelni, mert akkor sokszor szokott szikrázni. Az pedig jól látszik :-(
droberto30-03-2015 20:59:05 // 66138
Nekem is fura hangokat adott vasárnap. Bár én a befújóventi motorra tippeltem.
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2015 20:52:29 // 66137
akkor a kuplungja rotyog ...
Pityukoma30-03-2015 20:37:30 // 66136
A szabadon futó mindig forog, akkor is ha nincs bekapcsolva. Kevés gázra gondoltam, legalábbis valaki írta tavaly. Már nem emlékszem ki volt.
tdemeter30-03-2015 20:35:24 // 66135
Az biztos, hogy csak bekapcsolt allapotban adja a hangot... Ha a klima ki van kapcsolva akkor kussol
Pityukoma30-03-2015 20:35:10 // 66134
Az szép :-) téged sem zabál ki a vagyonodból:-) még 124-es átlaggal sem :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.