Forum >> 159

David | Centocinquantanove26-02-2015 08:42:07 // 65133
Értem az indulatot, sőt, de szerintem egy picit messzemenő következtetéseket vontál le.
Persze ettől még lehet igaz a dolog sajnos, de elhamarkodottnak érzem...
David | Centocinquantanove26-02-2015 08:33:01 // 65132
Igaz ez csak szűkítés, de talán találsz benne valami hasznosat: blogom.

A falazás hardveresen ugyanígy működik, csak nincsenek lukak a betét-lemezkén, hanem telibe van.
droberto26-02-2015 07:45:54 // 65131
És természetesen részvét. :(
Majd publikáld, a pótlását.
Remélem a mocsok majd azt is látja, és némi zavar keletkezik a sérült kis agyában...
droberto26-02-2015 07:43:53 // 65130
Uppssz... Szerintem most jött el az idő, amikor a 159-es társadalom rossz irányba növekedett. :(((
Nem hittem volna, hogy egy Alfás ilyenre képes lehet. Még akkor sem, ha ő csak orvgazda...
Remélem az illető az Amore-éra, soha nem tette/teszi be a lábát!!!

Egyébként nekem is ezeket kéne cserélnem, mert szétmarta a krómot a síkosságmentesítő, az övegpolír meg csak 90%-osan sikerült.
mzo26-02-2015 07:27:21 // 65129

Hogy szakadna anyjaba a feje annak a kis buzinak aki ezt muvelte tegnap ejjel.
Csabi25-02-2015 20:43:22 // 65128
míg a mágnes bírja...
Csabi25-02-2015 20:42:09 // 65127
Nincs mit. Ha pucolod 5-10ezrenként akkor sokáig kihúzod vele...
Hege25-02-2015 20:28:51 // 65126
Köszi a válaszokat. Egyenlőre marad ameddig bírja és meglátjuk mi lesz. Kivel íratottad ki?
Csabi25-02-2015 20:22:37 // 65125
De az van, ahhoz keményen ragaszkodom.
Hege25-02-2015 20:18:59 // 65124
DPF-ed sincs?
Csabi25-02-2015 20:09:14 // 65123
Már egy jó ideje...Nem vagyok minden áron "gyárcentrikus" :) Az EGR sok gond okozója,a többivel meg nincs gond...
'''''25-02-2015 19:51:31 // 65122
Akkor már nem is gyári az autód??? :-)))
Csabi25-02-2015 19:18:27 // 65121
Többen lefalaztuk már... én egy lemezzel lezártam az EGR kimeneti oldalát, ill szoftveresen kiirattam, ami 20-30ezres árfekvésű...
A rángatás a múlté, visszagondolva, mennyit lehet szívni ezzel a mérnöki hulladékkal...:)
Haddel25-02-2015 18:30:40 // 65120
Nekem is van már hekker kábelem 😃
Hege25-02-2015 18:21:38 // 65119
Két hete vettem észre, hogy lassú gyorsításnál egy pillanatra megtorpan az autó utána tovább gyorsít. Az egr-re gyanakodtam, most hétfőn este volt időm és kivettem megnézni mennyire van elkormolódva. Akadt benne, de szerintem nem volt vészes kitakarítottam, ami viszont probléma volt az elektromos oldalon szorult a tolótengely. Befújtam tisztító spray-vel és megjárattam szerencsére megjavult. Összeraktam és normálisan működik most az autó így a csere tolódik, de túl sok időt nem adok neki. Ahogy néztem szerintem még a gyári lehet a km-em is "csak" 145 ezer.
Előző oldalakon már olvastam valakitől, hogy Ő lefalazta. Érdeklődnék ki volt az és Ő hogyan oldotta meg. Eddig nem igazán foglalkoztam vele, de lehet hogy kell.
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2015 12:30:27 // 65118
vegyél rá contit...az is nyekeregni fog...teljesen mind1 a 2-3mm, a feszítő simán feszít 1-2cm-et ...fújd be féktisztítóval és nem fog nyekeregni...egy darabig :DDD
norbi040925-02-2015 12:16:25 // 65117
Sziasztok! :)

Nemrég írtam, hogy meleg indításnál egy hangos szisszenés szerű hang hallható.
Elgurultam Zéhez aki rá is pillantott a dologra. Annyi a bibi, hogy a hosszbordás szíj megcsusszan picit. Ha jól emlékszem azt mondta, hogy egyből jelet, kap a generátor vagy valami ilyesmi mert alacsony lehet az akku töltöttsége. Emlékeim szerint ezt mondta, de lehet nem 100%-ban. Ősszel lett cserélve a hosszbordás Dayco 6PK1725-re. Előtte 1722 volt rajta...az a 3mm lehet a ludas a megcsusszanásért? Akkor eddig miértnem? Én inkább arra gyanakszom hogy a január végi február eleji hidegekben kicsit megmerevedett a szíj...na mindegy...azzal nyugtatott Zé, hogy ha beköszönt a 20 fokos tavasz és még akkor is csusszangat akkor kicseréljük Contira vagy valami másra.

Nektek erről mi a véleményetek? :)
gpek25-02-2015 10:04:31 // 65116
Ja az szerintem is csak én nem ismerem ezeket a 3 betűs szavakat. Amúgy mikor kikapod sebességből, még ugye nem tudja hogy lefele vagy felfele pakolod. Gondolom. Ezért tartja picit a fordulatot...
Chianti24-02-2015 22:45:19 // 65115
Nálam eddig egyszer jelentkezett a fehér füst effekt, de az asszony is tapasztalt már ilyet. Szegény nagyon megijedt, azt hitte valami gond van a kocsival. :o) Mindkét esetben autópályán történt és kb. fél perc alatt szertefoszlott. De amikor kezdődött, akkor nem láttam mást a tükörben, csak fehér füstöt, Először én is megijedtem, de aztán gondoltam, hogy csak a regen lehet. A DPF nálam is már csak olyan 35%-ig képes kiégetni magát, viszont amióta megvan a vas, a kipufogó belseje azóta szép hamuszürke.
Angelo Bianco24-02-2015 21:23:17 // 65114
Sziasztok!

Van valakinek Yatour Music Changer-rel tapasztalata?! 2 hete vettem kéz alól, azt mondta nem használta, mert az Övé navis volt és oda állítólag nem jó. A 7végén sikerült beszerelnem, de sajnos az SD kártyát nem ismeri fel. Próbáltam két félével is.
Kérdésem, ha valaki használ/t ilyet, van-e valami "trükk", beállítás, fortély a lejátszáshoz?!
Az USB-s rész megy, felismeri.

Előre is kössz! :)

Jupiter15524-02-2015 21:08:30 // 65113
Simán előfordulhatott, hogy egy ilyen normális, "lopakodó" regent nem vettem észre és leállítottam, aztán amikor újra elkezdte (nem városi viszonyok között), akkor pedig lassítanom kellett előbb és a gázra lépni - ekkor jött a füst. Amikor vettem a kocsit, 35%-os volt a DPF tömítettsége, azóta nem néztem.
De ha már itt tartunk, többbször írtátok, hogy regenre kényszerítettétek - ezt hogyan lehet kivitelezni?
Alejandro24-02-2015 19:43:43 // 65112
Gpek, arra gondolsz, hogy az MSR (motorfék nyomaték szabályozás) teszi a dolgát? Mert az elvileg csak visszakapcsoláskor értelmezhető, de az számomra nem derült ki, hogy a kifogásolt jelenség a cartársánál fel- és/vagy visszakapcsoláskor jelentkezik! Vagy rosszul értek vmit?
Pityukoma24-02-2015 19:16:18 // 65111
Off:
Gyerekek új feladatot kaptam a főnökömtől :-( gépjármű vezető oktatás ECO módban. Fő cél az üzemanyag takarékosság és a jármű kímélés bemutatása. Holnap mehetek Mo. legnagyobb fuvarosához:-( Még osztályoznom is kell a pilótákat.
Egyetlen porcikám sem kívánja, már most fázom tőle.
On:
Nincs valakinek elfekvőben egy fényszórója? lehet törött is, jobbos-balos mindegy. (a VTT3.0-ra kéne)
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2015 19:06:12 // 65110
ez pontosan így van ahogy írod...érdekes a puntesznál jön a fehér füst indulásnál, a 2.0-nál semmi csak rohadt büdös, szúrós szag, a 2,4-nél meg semmi ...
Pityukoma24-02-2015 19:06:12 // 65109
Az én vasam az elmúlt 5 évben 2x eregetett komoly gomolygó füstöt regen közben. Mindkét estben előzőleg tudatosan leállítottam regen közben, mert nem volt rá időm megvárni míg befejezi. A következő tisztításkor viszont ahogy a CarTárs is írta rendesen gomolygott mögötte a füst. Máskor nem szoktam látni, csak a már sokszor emlegetett tüneteket tapasztaltam.
.......................24-02-2015 19:04:59 // 65108
na nekem az a fehér füst van
korom nincs,
és rozsdás a kipuff belülröl (nem kormos)
Csabi24-02-2015 18:39:29 // 65107
Jól működő DPF-nél semmi füst nincs regenkor, mármint korom , csak CO2 és víz keletkezik, Piritu linkelgette anno. Amit igazol az is, h akiknél még 100%-os a DPF ott tényleg fém tiszta a kipuff vége...sajnos ezt sokan nem mondahatják el, azaz sérült a DPF és nem szűr már 100%ban, viszont annyi előnye van , h később is tömödik el...

A fehéres szürkés füst regenkor az el nem égetett gázolaj, ami akkor jelentkezik többniyre amikor gázelvétel után, hirtelen újra gázra lépsz...

Régebben tévesen azt gondoltam, hogy ha regenkor többször padlógázas módon kigyorsítok, majd fék és újra, akkor segítem a regent...hát nem...csak azt segítettem, h szép füstpamacsokat dobáljon a szekér...:)
Haddel24-02-2015 18:22:26 // 65106
Nem rég cseréltem féket a berlingomon.Brembó tárcsa,és betét került rá.Na ne tudd meg, úgy csikorog,mint vmi vonat fékezéskor: $ Előzőleg is brembo tárcsa volt rajta, csak textar betéttel. Úgy nem csikorogott.
Shadin24-02-2015 16:39:49 // 65105
Bizony kormol rendesen regeneráláskor, leginkább az elején...
David | Centocinquantanove24-02-2015 16:39:37 // 65104
Hát most nemazért, hogy fényezzem magam, de nekem ha regenerál, akkor annyira elenyésző füst van csak, hogy a menetszél azonnal szét is csapja, azaz bentről semmit nem látni, max ha jön valaki mögöttem az láthat valami szösszenetet, direkt figyeltük is már...
A másik meg hogy csináltam már kényszer regent álló helyzetben is, tolta ki a hőt mint állat de füst szinte semmi nem volt csak szag...

Semmiképp sincs hömpölygő, láthatóan tóduló füst, mint amiről a cartárs beszél...
Valamennyi lehet, sőt normális is de az tényleg elenyésző, legalábbis az én esetemben.
KollerT24-02-2015 16:20:58 // 65103
Nekem is a hátsó nyikorog, de nekem kb nem csak fékezésnél, hanem teremgarázsba amikor kanyarodok MINDIG. Égés tényleg, idegesítő is. (Azt hiszem nekem nem új a hátsó fék.) Legszebb az egészben, hogy egyik kocsimosás után lett ilyen, amikor befújtam féktisztítóval a tárcsákat. :(
.......................24-02-2015 16:17:24 // 65102
ha a szén ég az füstöl ám

falun tök jól megyfigyelhetö

kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén


láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor

NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
David | Centocinquantanove24-02-2015 16:03:26 // 65101
Ezt föl kell nyomni a betétre és annyi? Nem ismertem eddig.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
David | Centocinquantanove24-02-2015 16:00:32 // 65100
Attól, hogy regenerál, még ekkora füstnek egyáltalán nem lenne szabad gomolyognia, mint ami le lett írva.
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Liquid24-02-2015 11:59:48 // 65099
oke, igyekeszem nem elfeledni :)
Liquid24-02-2015 11:59:31 // 65098
így van, búg fékezéskor de fog is
Roben524-02-2015 11:53:07 // 65097
Köszi a segítséget!!
.......................24-02-2015 11:48:35 // 65096
akkor majd kukkants be a fékbetétre ,hogy milyen márka mikor a nyáigumit cseréled légyszi
.......................24-02-2015 11:47:47 // 65095
a Brembo max zúg mint a betyár ,alig vártam hogy lekopjon
bár fékez mint állat
Liquid24-02-2015 11:34:27 // 65094
a BremboMax nagyon hasonló ehhez, olyanom volt a 156-on, jó cucc
Liquid24-02-2015 11:33:06 // 65093
én se tapasztalta, soha félrehúzást, nekem is korrektül működik, nem tudom milyen tárcsa van fent, még nem kellett hozzányúlnom.
Jupiter15524-02-2015 11:21:49 // 65092
Nem tudom, milyen, ha regenerál, október óta az enyém a kocsi, azóta nem csinált ilyet :) A DPF bent van, az biztos. Elég ijesztő volt, ahogy kavargott a kocsi mögött a füst :)
Jupiter15524-02-2015 11:19:44 // 65091
Remélem, hogy az volt :) A DPF bent van, az biztos.
Dömpi (il dottore)24-02-2015 11:15:16 // 65090
Nekem a sima ATE tárcsa sem működik rendkívüli módon esőben.
yani🍀24-02-2015 10:49:25 // 65089
Én inkább univerzálisat javasolnék:
A múlt héten volt éppen szó róla: 64875 hsz.. környékén.
Én most cseréltem ha érdekel van róla blog.
.......................24-02-2015 10:09:41 // 65088
elvileg az ATE powerdisk nem fadingos esöben:

ATE POwerdisk
.......................24-02-2015 09:56:59 // 65087
úgy tünik ,hogy aki 18 as felnivel jár annak ilyen a vizes fék
valszeg kisebb felnivel nem lesz vizes a féktárcsa annyira
Roben524-02-2015 09:46:35 // 65086
Köszi az infót!
Csabi24-02-2015 09:42:48 // 65085
nem feltétlen kell elhúzzon, ha együtt szárad mindkét tárcsa akkor nyilván nem fog elhúzni....de ha valami miatt az egyik kerék több vizet kap, akkor az kevésbé fog mint a másik...de kár is ezt túl ragozni....mindenki máshogy érzi, éli meg a dolgokat.
Plusz ahogy a német fórumon is írják, minél nagyobb az érinkező felület lásd 2,4-ek 330as tárcsája, annál erősebb ez a jelenség is...
gpek24-02-2015 09:42:28 // 65084
Van igen, először engem is meglepett. De azt mondták ez ilyen.
Azért csinálja gondolom ha gyorsan dugsz egy másik sebet és leugrasz a kuplungról ne fejelje ki az anyós a szélvédőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.