Forum >> 159

.......................19-09-2014 10:12:39 // 58867
"eléggé sportos"
mihez képest?

a Brera beállítás ilyen:
http://alfaamore.hu/kepnezo/blog/23884?num=0

nekem nem tünik sportosnak :
a kerékdölés még a -1 fokot Sem éri el

a Mito -1,5 fok kerékdöléssel már fürészfogazik a Pirellivel
tdemeter19-09-2014 10:12:08 // 58865
De nekem nem TI van, sima mezei 159-es:)
yani🍀19-09-2014 10:09:54 // 58864
Valaki cserélt már otthon első kerékcsapágyat?
Erősen gondolkodom, hogy nekiállok magam, ezért tudni szeretném van-e valamilyen buktatója a dolognak.
David | Centocinquantanove19-09-2014 09:21:26 // 58863
Hát igen, már szemre is látszik, hogy terpeszt a kerék, már úgy is hogy nem ül benne senki. Főleg hátulról látni.
Liquid19-09-2014 09:13:35 // 58862
igen ez jó kérdés. Annyit tudok hogy a TI futóművének mások az értékei, ez is okozhatja, nem tudom, a télieken nem vettem észre ilyesmit.
.......................19-09-2014 08:46:26 // 58861
Túl nagy a ti kerékdőlése valszeg ,és a gumitípus ezt nem tolerálja
A Breránkon minden Ok a kopással ,pedig én is 19 el járok
vannak gumiprofilok amik fürészfog nélkül simán kopnak
tdemeter19-09-2014 08:31:23 // 58860
Engem inkabb az erdekelne, hogy miert lesz fureszfogas a gumi?
Ez most ilyen alfa baj, vagy csak szimplan szar gumik voltak.
ValeRossi4619-09-2014 08:30:31 // 58859
tudna valaki fényképet csinálni nekem,vagy a számokat megírni a vákumpumpáról? Kettőt megnéztem és mindegyiken más van. Melyik számot kell nézni?

yani🍀19-09-2014 08:22:22 // 58858
Nekem sem tetszett a gumi hangja, ezért az elmúlt szombaton beugrottam egy ismerős gumishoz. Néhány grammot változtatni kellett minden keréken, de az első gumik belső peremén látszott, hogy a futómű terpeszt. Az addigi első gumikat eltettük hátra, hétfőre pedig bejelentkeztem a Gulykához futómű állításra. Amikor odaértem, és elmondtam a problémámat, azonnal mondta, hogy ez a probléma szinte mindegyik márkára jellemző mostanában. A lényeg, hogy egy kicsit a gyári értékeknél szűkebbre állította a futóművet.
Mivel a bal első kerékcsapágy picit morog ezért nem tudok igazán sok tapasztalatról beszámolni. Már megvettem az újat "csak"be kell szerelni.
Liquid19-09-2014 08:04:53 // 58857
tudsz ilyet mondani itt Győrben?
.......................19-09-2014 07:41:01 // 58856
""A jármű geometriájának, futóművének alkalmankénti ellenőrzése, beállítása.""
De ha gyárilag szar amit az alfa a könyvbe ír?

én azt mondom Liquid ,hogy olyan futómveshez vidd akinek NAGY tapasztalata van ültetett futóművekben
Pl az Audi A4 fórumban is érdemes lenne olvasgatni ,ki milyen geometriát állít az ültetéshez
Piritu - 1.000.00019-09-2014 06:49:03 // 58855
A szervóolaj adja magát a cserére. Megnézed a színét, ha már nem szép tiszta, csere. Anno a 146-omban a szakszervíz egyáltalán nem foglakozott vele, aztán a németeknél szerpentinen egy kanyarban elment a szervó. Volt meglepetés a kanyar közepén. Senkinek se kívánom.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
Chianti18-09-2014 23:34:59 // 58854
Nnna ezek mindenképp pozitív hírek, reméljük így is folytatódik a történet....
Pityukoma18-09-2014 22:34:23 // 58853
Semmiképpen ne fordítsd meg a forgásirányt a gumiknál, ahogy Piritu is írta. Az 58827HSZ-ben David által belinkelt oldal tulajdonosával Strausz Pistával napi kapcsolatban vagyok munka szinten. Egy jó hírű kiváló szakember. Amit a weblapjára kiír arra mérget lehet venni :-)
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:13:07 // 58852
Yani, te is a Gulykához vitted ugye?
Neked is egyedileg állította be a futóművet? Nem a gyári értékre, ugye?

Csak kivi vagyok.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:02:30 // 58851
A 159 gyári futóműbeállítása eléggé sportos, de pont ezért a gumik belső fele jobban kopik.
Nekem pont ezért van picit máshogy beállítva.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 22:00:59 // 58850
A 120-140 közötti rázás és remegés támában asszem én vagyok a legtapasztaltabb :(
Javaslom olvasd el a vonatkozó blogjaim.

(Mellesleg én a helyedben az első alsó lengőkar szilentjét nézném meg először)
Dömpi (il dottore)18-09-2014 21:56:03 // 58849
Szevóolajat én a szervószivattyú cserekor, majd a régi visszarakásakor cseréltem :)

Minden esetre a könyv csak utántöltést ír elő.


(én azért 60-90-ezrenként lecserélném)
.......................18-09-2014 21:54:12 // 58848
Én nem adnék egy kínai cuccért 500 dollárt,még a felét sem
yani🍀18-09-2014 21:27:44 // 58847
Igen. Elvileg simán bemegy a kisebb helyére, így nem kell beépítőkeret, vagy másik középkonzol ha gyári navira cserélném. Arról nem is beszélve, hogy Igo fut rajta.
Tud kezelni külső video bemenetet, így köthető rá tolatókamera is.
Igazából a hangja érdekelne.
.......................18-09-2014 21:17:06 // 58846
A GYÁRI színes CONNECT Nav előlapja 5 mm el nagyobb mint a sima dupla din es cd a 159 ben
gondolom ez kisebbhez passzol,de valahogy nemártana informálódni
.......................18-09-2014 21:13:10 // 58845
A mito a gyári Pirelli fűrészfogasra kopik,
Érdekes ugyanott ugyanolyan futóműbeáll al a Nokian nem

a profil nagyban hibás a fűrészfogas kopásért

Ezt tudták a gyárban is ,de szartak rá mert a pirelli haszna fontosabb mint a vevőelégedettség
Liquid18-09-2014 21:07:13 // 58844
így van, neked néne váltanod 4lábra, 300lóhoz már elférne
yani🍀18-09-2014 21:03:36 // 58843
Esetleg valaki cserélte már ilyen típusra a gyári hifit?
Hifi
'''''18-09-2014 21:03:09 // 58842
Mert kevés a 220-240le!
Liquid18-09-2014 21:00:38 // 58841
cserélgetem évszakonként, meg próbaképpen 1 hete megcseréltem ismét, de ugyanúgy kaksi. Amúgy meg pont az a baj hogy nem pörög el :)
.......................18-09-2014 21:00:29 // 58840
Elsősorban az 1 fok feletti kerékdőlés az oka hogy a gumi belső fogai túlterhelődnek,
Bár ez a kerékdőlést szinte minden eljőkerekes elöl hátul használja
Tehát olyan gumma kell ami ezt bírja,
Magyarul a gumi belsö oldalán a fogakat ki kell támasztani eldőlés ellen,
Azt pedig egy az abroncson körbefutó váll teszi meg,
Egyszerübben amerre dől a kerék azon az oldalon nem lehetnek nyitott fogak ,mert kidőlnek a nagy nyomóerő miatt

A Ti ültetén nem javít eze
én azt tanácsolnám cseréld a futóműben szériarugókra ,amik nem ültetnek semmit
'''''18-09-2014 20:57:24 // 58839
Szar a q4 mert nem egyformán pörög el.Cserélned kell majd őket előröl-hátulra. :-P
Liquid18-09-2014 20:55:00 // 58838
dolgozom rajta :D
'''''18-09-2014 20:54:06 // 58837
Kapartasd le egyformán! :-)
Liquid18-09-2014 20:52:43 // 58836
amúgy pont megállapítottam, hogy rohadtul agresszív tudok lenni mostanában ha az Alfában ülök :)
Liquid18-09-2014 20:52:00 // 58835
úgy-úgy, meg gyorsan kell menni és akkor a motorhang, meg egyebek elnyomják :)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:50:20 // 58834
Fel kell hangosítani a rádiót :-)
Liquid18-09-2014 20:49:35 // 58833
akkor nem szórakozok vele, kibírom télig :)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:36:42 // 58832
Szerintem ha már fogazott, akkor semmit se tudsz csinálni. Legalábbis anno több gumissal és szervizzel konzultáltam és erre jutottam.
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
Liquid18-09-2014 20:28:01 // 58831
én voltam aki felhozta a témát, sajna fűrészfogas mind a 4 :(
De pénzügyileg ez a kisebb gond, mivel 2 kukás a szezon végén, 2 talán még elmehet egy szezont, szóval tavasszal gumit veszek :)
Mi történik ha megfordítom a forgásirányt? Én úgy tanultam/olvastam/mondták/írták hogy nem illik forgatni, mert durvábban kopik. Viszont ha megfordítom akkor az hogy hat a fűrészfogasságra? Mert nagyon zavaró a zakatolás. Conti SC5
mizooo18-09-2014 20:26:18 // 58830
Én is ma mostam le :(... Iszaptenger van eső után felén, Kollégámnak van egy fehér Lancer-e nem értem, hogyan lehet mindig tiszta...
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:21:11 // 58829
Én is ma adtam be a Párducot egy kis tisztogatásra. Öröm volt vele hazajönni, mintha új lenne. Aztán a kapu elé állva elkezdett regenerálni, úgyhogy mentünk még egy kört :-))
Liquid18-09-2014 20:14:49 // 58828
ezek alapvetően jó hírek
Pityukoma18-09-2014 20:09:30 // 58827
Gyerekek olyan retkes a vasam hogy már szégyenlem a pofám :-( A közelmúlt esői rendesen összekenték. Majd hétvégén lesz sika-mika. Kolléganőm (Melinda -a VTT2.0-ról ismerhetitek) Berlinája bezzeg mindig patika tiszta. Nem tudom hogy csinálja...
Pityukoma18-09-2014 19:55:11 // 58826
Nagy segítség mindnyájunknak :-) Szeretem a blogokat olvasni, mindig tanulok valamit belőlük :-)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 19:55:08 // 58825
Hopp, ezen oldalról van a sorszám :-DD
A 159 topikban hsz 58627
bocs :-)
Pityukoma18-09-2014 19:53:07 // 58824
Ha minden jól megy, lehet megúszod egy felső töm klt.-el és egy hengerfej síkolással + 1vízpumpa (talán).
Drukkolok nagyon :-)
Pityukoma18-09-2014 19:50:21 // 58823
Szerintem nem erre gondoltál :-)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 19:01:10 // 58822
A 120-140-nél érzett rázás nem hinném, hogy a kopással függ össze. A fűrészfogas kopástól olyan lesz a hangja, mintha csapágyas lenne a kerék. Más lesz az oka. Kerék kiegyensúlyozatlanság kiesett, egyrészt mer gondolom,, hogy az új gumi ki lett egyensúlyozva, másrészt az kisebb tempónál érezni. Szerintem inkább meg kéne nézni a féltengely csuklóit.
Milyen gumi van a kocsin? Vannak minták, amelyek hajlamosabbak erre.
tdemeter18-09-2014 18:43:47 // 58819
Nos, mielott Giurtini balesete volt, valaki felhozta itt a fureszfogra kopott gumik temajat.
Nos, korabban mikor a kocsit vettem kicsereltem 2 gumit rajta, mert potn ilyenek voltak, raadsul a futomu rosszul volt beallitva es az egyik oldalon koptatta is rendesen a belso peremet.
Aztan bealitottak a futomuvet es en vettem ra ket gumit.
Azonban az a helyzet, hogy a regi ketto pont ilyen fureszfogas es nagyon hangos is.
A szerelo azt mondta, hogy dobjam le rola es csereljem ki.
Viszont azert erdekelne, hogy mitol kopik fureszfogasra? Nem lehet, hogy valami baja van pl a teleszkopnak? 120-140 kornyeken mindig kicst raz is a kormany, ezt korabban a hasznalt gumiknak tudtam be, de lehet, hogy inkabb a fureszfogak miatt van?
Mit javasoltok, mit csinaljak?
Laosz15618-09-2014 18:42:14 // 58818
koszi szépen :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.