Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2014 19:16:35 // 58633
fluxuskondenzátor :)
Piritu - 1.000.00014-09-2014 19:00:58 // 58632
Akkor spam :-)))
'''''14-09-2014 18:40:19 // 58631
Srácok,ez mi???
Átlátszó műanyagból van.Két napja jött Kínából.Nem kellett érte fizetnem de nem is rendeltem semmit.

.......................14-09-2014 14:52:25 // 58630
Hogyne lehetne,mert lencsés a fenyszóró
,xenon.hu n siemens -nek hívott szettet ajánlok
Piritu - 1.000.00014-09-2014 11:37:02 // 58629
Simán...
Én ezeket az adatokat mértem: klatty
Géb14-09-2014 11:30:59 // 58628
Lehet utólag xenont szerelni az 159-be?
MatthewGT14-09-2014 11:20:27 // 58627
Ja es 100rol 120ra egy orokke valosag mire felgyorsul...lehet az egr a hunyo??
MatthewGT14-09-2014 10:54:42 // 58626
Jogos a pont! :) 2.0rol beszelunk!Koszi az infot!
Alfa GT-Csaba14-09-2014 10:24:37 // 58625
Nehogy jövő hónaptól kevesebbet keres,mert ezek után úgy gondolják hogy túl vagy fizetve :-)!
Haddel14-09-2014 10:19:54 // 58624
Tegnap nagyon büszke voltam,találkoztam a főnököm feleségével,az egyik szállodájuknál(van nekik 3,meg egy építőipari cégük) .Kérdi a hölgy,Stefán, ez a te autód? Mondom, igen.Elismerően bólogatott,és mondta, szép nagyon. :-)
Piritu - 1.000.00014-09-2014 09:42:27 // 58621
Mekkora méret? Az enyém 225/50x17. Olvastam egyes tesztekben, hogy az azonos minta a szélességtől függően másképp muzsikálhat.
Piritu - 1.000.00014-09-2014 09:41:17 // 58620
Nekem anno a 146-on az alacsony nyomás miatt kopott fűrészfogasra a MIchelin. Próbából (és a remélt nagyobb kényelem miatt) 4 személlyel a gyárilag megadott minimum nyomáson mentünk el a németekhez. 2e km nagyrészt autópálya, jó tempóval. Mire hazaértem már zenélt a gumi. Láthatóan fogazott volt.
A másik az OFF Vectránál történt, de ott a lengéscsillapító volt a hunyó. Ha 3-400 km-t mentem vele 160 környékén mindig megmekkent. Vagy 4 garnitúra teló és 3 pár hátsó gumi fogyott el 96ezren.
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2014 09:38:59 // 58619
pedig azt sem mondhatom, hogy öreg a gumi 3 éves...
Liquid14-09-2014 09:34:51 // 58618
nekem nagyon bejön a gumi, nem vettem észre csúszkálást, aztán hogy mitől tudott fűrészfogra kopni azt nem tudom. Lehet már eredetileg se volt 100%-os. A futóművem rendben van.
Piritu - 1.000.00014-09-2014 09:22:35 // 58617
Furcsa, mert mióta Sportcontact 5 van a Párducon, azóta nagy ívben teszek arra, hogy esik-e vagy sem. A Michelinhez képest nagyságrenddel jobban érzem.
Piritu - 1.000.00014-09-2014 09:19:59 // 58616
Most az kérdés, hogy milyen autója van? :-DD
Az 1,9-ből nincs gyári 170 lovas, az a 2.0-ból van.
Nekem anno az egr megszorulásakor is LMM hibát dobott a 156-ban.
droberto13-09-2014 22:46:49 // 58615
Én pont azért fújom maxra, hogy csökkenjen a gördülési ellenállás, és annak a veszélye, hogy eléri a felnit egy kátyúnak az éle. :)
661 vs. 671: Ez -1,5% százalékos óracsalást (= látszólagos fogyasztásnövekedést jelent). De, ha a mislen már kopott volt, a diff már lehet 20-25 mm is, ami már 3-3,5%-os fogyasztástöbbletet okoz. A gumi szerkezetéből adódó különböző deformálódásról nem is beszélve.
Bár a 255 meg szélesebb volt, a briccsstón meg laposabb. A fene tudja.... de én azért pumpálnék bele az biztos. :)
dev16613-09-2014 22:32:07 // 58614
hirtelen ezek jutottak eszembe:
van rá esély, h más érzékelő jele miatt nem olvas hihető értéket az LMM-ből az ECU, ekkor nem az LMM környékén kell keresni a hibaokot. Az is lehet, hogy az LMM vezetékezésével van a gond illetve előfordul, hogy a vadiúj gyári bosch LMM-ek selejtesek (vagy hamisak), nekem 2 ilyennel is volt dolgom már, ilyenkor vészüzemmódba vált és nem hagyja felpörgetni a motort.

Én első körben lehúznám az LMM-et és megnézném, hogy az erőtlenség továbbra is jelentkezik-e. kormolni fog, de szednie kell a lábát lehúzott lmm-mel, ha tényleg az lmm volt a bűnös.
dev16613-09-2014 22:19:06 // 58613
Szép jó estét cartársak! Próbált már valaki JTD-ben diesel rendszertisztító adalékot? A sok hiedelem és mendemonda ellenére az injektortiszító adalék nálam kiválóan bevált, ezért arra gondoltam adok egy esélyt a rendszertisztítónak is, ami elvileg megtisztítja a szivattyúkat, csöveket, tankot. Tudom, megvan a veszélye, h túl gyorsan oldja fel a tankban lévő megkötött szennyeződéseket, ami eltömítheti a szűrőt, de éppen ezért érdekelne a valós használati tapasztalat, hogy ez tényleg bekövetkezik-e egy olyan modern dízelben, amibe nem tankolnak úton útfélen mindenféle szötymőket és nem járta körbe 20-szor a bolygót.

STP-re gondoltam, de a Liqui Moly-val is szóba került.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2014 22:08:55 // 58612
nekem is olyan van de csendes...esőben csúszik ...ez ami nem tetszik benne
MatthewGT13-09-2014 21:53:31 // 58611
Üdv! Faternak van egy 2011es 1,9 jtdm 170 lovas vasa...probléma a következő: 80tól felfelé úgy gyorsul mint egy trabant...sárga check lámpa világít...kiolvasták:légtömegmérő hibakód!Légtömegmérő csere...kód kiütése 2km múlva ugyanb aza szindróma...! :S Tapasztalt már vki ilyet, vélemény mi a gond vagy hiba??? SOS be...Hol érdemes megnézetni?
Liquid13-09-2014 21:52:28 // 58610
Conto SportContact5, ezzel vettem 2 éve nyáron. Elvben akkor tavasszal vette a csávó a garnitúrát ebayen Ausztriában. Idén tavasszal figyeltem fel a zakatolásra.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2014 21:43:44 // 58609
az zsír, milyen gumi van rajta?
Liquid13-09-2014 21:37:53 // 58608
Totti szerint fűrészfogas a gumi, de úgy néz ki mind a 4. Más már nem lehet mert a csapágyak ellenőrizve, 1 jobb hátsó cserélve.
Mindkét difiben olaj cserélve, féltengelyek szétszedve, ellenőrizve, kenve stb.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2014 20:43:00 // 58607
mi zakatol? csapágy?
Liquid13-09-2014 20:41:47 // 58606
cseréltem kerekeket, elsőket hátra ugyanazon oldalon. Sajna maradt a zakatolás, kíváncsi vagyok mi lesz a téligumikkal...
Viszont szomorúan konstatáltam hogy a négyből 2 kopásjelzőn van belül, 2 még talán eladható lesz, de a lényeg hogy tavasszal új gumik... :(
Liquid13-09-2014 20:38:32 // 58605
az a dolga hogy tekerje a kereket helyetted :) bírni kell neki.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2014 19:34:07 // 58604
akkor ő nem rajong a formákért...
mizooo13-09-2014 18:42:10 // 58603
Na haverom sem lesz Alfás egy darabig az tuti. Mivel ami fasza 159-volt azt elvitték előlünk a többi pedig nem volt okés így vette egy Mondeo MK4 2.0TDCI-t. Kivi vagyok a DPF hogy fogja bírni neki a városban? Állítólag menüből lehet regent indítani. Tipikus céges autó amúgy semmi lelke nincs szegénynek, remélem legalább megbízható lesz neki.
Dömpi (il dottore)13-09-2014 18:36:36 // 58602
Az 1 tizedet arra értem, hogy Csabi mérőjével 2,4 volt hátul, elöl meg 2,6, a könyv szerint meg közepes terhelésnél hátul kell 2,5 elöl meg 2,7.

Tavaly én is 3-ra fújtam a Michelin-t, vihettem is ősszel a az alufelniket görgőztetni potom 12 000-ért a két jobbost.

Amúgy az átmérőkülönbség: +10 mm

255/35 ZR19: 661 mm

235/40 ZR19: 671 mm
'''''13-09-2014 16:20:21 // 58601
Én is sokat tekergetem,amíg ki-be állok de eddig semmi gond.
KollerT13-09-2014 14:26:04 // 58600
(Szervo, mélygarázs)
Sziasztok! Az új mélygarázs parkolóba csak 4-5 csiki -csukival tudok beállni. Nem adja meg magát a szervo? Természetesen állóhelyzetben nem tekergetem. Nincs tapasztalatotok? Drága mulatság, ha elromlik?
Chianti13-09-2014 14:02:10 // 58599
Átérzem a helyzeted és nagyon szorítok, hogy ne legyen komoly baja!
Chianti13-09-2014 14:00:47 // 58598
Miért kellett kicserélni?
Giuntini13-09-2014 13:37:37 // 58597
En még nem cseréltem mielőtt megvettem cseréltek.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2014 12:28:34 // 58596
mikor cseréltél rajta vezérlést?
Giuntini13-09-2014 11:12:32 // 58595
Hű de szar lent lenni a Balatonon az Alfa nélkül. Közben pedig reménykedem, hátha megúszta a hengerfej repedés nélkül, hátha nem ment bele a viszonylag frissen cserélt olajba a víz, és nem kell még a gatyámat is kifizetni rá. Csak jövő hét elején szedik szét.
Shadin13-09-2014 10:25:11 // 58594
Ha valaki megszorulna, a raktárkészletem nőtt egy 1.9-eshez való légtömegmérővel.
droberto12-09-2014 22:26:37 // 58593
Miért 1 tized? Több mint fél bar?
Egyforma gumink van, az enyém is új volt.
Nézted már, hogy mennyivel nagyobb átmérőjű, mint a régi mislen?
droberto12-09-2014 22:22:28 // 58592
Azoknál is elreped.
'''''12-09-2014 22:07:42 // 58591
Tudja valaki,honnan lehet a motortérben indító áramot lenyúlni?Kéne a lefújó szelephez,hogy csak akkor működjön ha az autó is megy.
tdemeter12-09-2014 21:57:49 // 58590
Dömpi (il dottore)12-09-2014 21:51:28 // 58589
Robi, fejből vágom az értékeket!

1 tized nem csinál ilyet. Inkább az, hogy új gumik, és tavaly nyáron a Michelin már kopott volt. Ráadásul a Bridgestone nem olyan üa.-takarékos, mint a Michelin.
yani🍀12-09-2014 21:49:59 // 58587
Szerintetek erre ki lehet cserélni az első emblémát?
droberto12-09-2014 21:47:13 // 58585
Szerintem még mindig keréknyomás. :)
Én 3 bar-al járok és 7,1-7,3 a vegyes, bár ez inkább hosszútáv.
Én 27-et is láttam már.
Dömpi (il dottore)12-09-2014 21:46:31 // 58584
Csekkoltam, ez lesz a befutó!
Köszi Csabi!

(hogy én hogy úúúúúúúútálom Pestet! ... Pestiek, bocsi, ne vegyétek személyesre - mellesleg Budát jobban utálom közlekedésileg, az nekem egy totális fekete doboz, Pest még csak-csak)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.