Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2014 08:20:41 // 58299
az FAP folyadék és jelzi a fedélzeti, ha kifogy 5 rugesz/L 10e a programozás....
Vermacy09-09-2014 08:06:38 // 58298
Ez pont olyan, mint a DPF. Az előállításával többet szennyeznek, mintha az autónak egész életében nem kellene használnia. Kb. ugyanez igaz most az elektromos autókra.
Vermacy09-09-2014 08:03:59 // 58297
Ez de zsír! Párod adhatna tippet, hol tudnék ilyet beszerezni. Pénztárca csere előtt állok, de közel másfél hónap keresgélés után sem találtam elfogadhatót!
Vermacy09-09-2014 08:02:57 // 58296
DE messze álltatok meg egymástól :o)
Vermacy09-09-2014 07:59:43 // 58295
Így már értem. Akkor lehet, Te ezt az "átszokást" hívod annak, amit Én "billegésnek".
Vermacy09-09-2014 07:55:49 // 58294
AdBlue?! Ilyen F.O.S van egy volt kollégám 407-esében. Majdnem szétvágta a motort mire rájöttek, hogy kifogyott! Talán 30 rugó volt 2,5 liter. NEM jelezte ki semmi, hogy elfogyott, a gép meg csak tolta a jelet...
Sztem ez személyautóba halott ötlet jelen formájában. Sokan az olajszintet nem ellenőrzik!
Sztem ez személyautóba halott ötlet jelen formájában. Sokan az olajszintet nem ellenőrzik!
mizooo09-09-2014 04:57:44 // 58293
Manky kiírja majd ezt is :D
Dömpi (il dottore)08-09-2014 22:36:43 // 58292
naná! azonnal :)
Liquid08-09-2014 22:33:41 // 58291
ez az egész mizéria netto hülyeség, a repülők többszöröset szennyeznek, az iparról, hőerőművekről ne is beszéljünk, meg persze a tehenek. Nem azt mondom ne legyenek korlátozások, csak kicsit okosabban...
Nem kellene ilyen szigorú szabvány, elég ha az üzemanyag drága (mint pl. már most is) és egyből kevesebb lesz a fogyasztás is.
Mert ezek az eszetlen előírások durva kényszerpályára küldik a gyártókat, ennek negatívumait pedig a mi fogjuk érezni, illetve már érezzük is
Nem kellene ilyen szigorú szabvány, elég ha az üzemanyag drága (mint pl. már most is) és egyből kevesebb lesz a fogyasztás is.
Mert ezek az eszetlen előírások durva kényszerpályára küldik a gyártókat, ennek negatívumait pedig a mi fogjuk érezni, illetve már érezzük is
pettinke08-09-2014 22:31:17 // 58290
??? 7e Ft a Brodit Proclip, nekem csodálatosan szolgált 4 évig (valahol a 159-es blogom elején van kép is)
brodit.hu, fent kiválasztod a márkát típust és már dobja is.
brodit.hu, fent kiválasztod a márkát típust és már dobja is.
Dömpi (il dottore)08-09-2014 22:31:09 // 58289
tavalyelőtt még új volt a 159, ezért nem volt állatkodás, szokni kellett, tavaly meg már kopottak voltak a téliek, örültem, hogy kihúztuk a telet.
de majd idén :) :) :)
de majd idén :) :) :)
Liquid08-09-2014 22:28:27 // 58288
dehogy csúszik, csak úgy érzed :)
Olyankor lehet végre kicsit állatkodni :)
Olyankor lehet végre kicsit állatkodni :)
Pityukoma08-09-2014 22:26:39 // 58287
Látom már be is laktad :-)
Dömpi (il dottore)08-09-2014 22:25:02 // 58286
Dömpi (il dottore)08-09-2014 22:12:25 // 58285
Pityukoma08-09-2014 21:58:06 // 58284
Üdv köztünk, érezd jól magad és boldog ALFA-zást kívánok neked :-)
Pityukoma08-09-2014 21:56:33 // 58283
Hát mondjuk, igen....
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2014 21:52:45 // 58282
akkor hüleséget mondtak
Dömpi (il dottore)08-09-2014 21:52:26 // 58281
Szerintem nem itt kéne minket szivatni, hanem az amcsikat leszoktatni a 25-literes fogyasztású 6.0 V12-kről.
Pont a 7végén beszéltük Faterral (Seattle-ben él), hogy náluk szinte csak a teherautókban van dízel, a nagy pickup truck-ok is benyások - és azok 2x akkorák, mint nálunk egy pickup (pl. micsu l200).
Pont a 7végén beszéltük Faterral (Seattle-ben él), hogy náluk szinte csak a teherautókban van dízel, a nagy pickup truck-ok is benyások - és azok 2x akkorák, mint nálunk egy pickup (pl. micsu l200).
Pityukoma08-09-2014 21:51:26 // 58280
A gázolaj feloldja a szivattyú membránját és leáll a befröcskölés. Direkt így van tervezve hogy a barmoktól megóvják az autót, akik "véletlenül" gázolajat tankolnak abba a tartályba aminek a tartalmát közvetlenül a tűzforró katalizátor elé sprickolja a rendszer. egy kis gázolaj és egyből 500K bukta :-(
Dömpi (il dottore)08-09-2014 21:48:44 // 58279
Még a végén tényleg belepisilünk - csak nem a tankba, hanem a csomagtrtóban lévő AdBlue tartályba :)
(állítólag régen a románok belecsöveltek a Dácia tankba)
(állítólag régen a románok belecsöveltek a Dácia tankba)
Pityukoma08-09-2014 21:45:45 // 58278
OFF:
Egy ellenállást kell beforrasztani az AdBlue tartály hőfok érzékelőjéhez hogy az elektronika -10 fok alatti hőfokot lásson. (-10foknál leáll a befecskendezés) Hibát nem jelez, minden egyéb műxik és mindenki happy. Csak megy a NOX az éterbe :-(
ON.
Egy ellenállást kell beforrasztani az AdBlue tartály hőfok érzékelőjéhez hogy az elektronika -10 fok alatti hőfokot lásson. (-10foknál leáll a befecskendezés) Hibát nem jelez, minden egyéb műxik és mindenki happy. Csak megy a NOX az éterbe :-(
ON.
Dömpi (il dottore)08-09-2014 21:35:43 // 58277
Tudod, a 19-essel is, meg a 16-ossal is másként megy a gép, ezért más vezetési stílust is igényel. Nekem kb. 2 nap mire átszokom...amúgy Neki is.
Dömpi (il dottore)08-09-2014 21:33:19 // 58276
me' csuszik :D
Dömpi (il dottore)08-09-2014 21:32:27 // 58275
Piros Madaaar08-09-2014 21:20:42 // 58274
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2014 21:05:51 // 58273
gázolajat töltenek bele és ennyi azt hiszem :D
Vermacy08-09-2014 20:42:54 // 58272
Igazából nem és marginálisan az EGR döglődésekor jelentkezett. Vagyis egy "szerelő" megtisztította és utána jött elő.
A váltóval van némi gondom a kezdetektől, Nekem nem eléggé olaszos :o) Kuplung meg már új van benne. EGR csere után talán egyszer jött elő megtorpanás, kuplung csere óta egyszer sem...
A váltóval van némi gondom a kezdetektől, Nekem nem eléggé olaszos :o) Kuplung meg már új van benne. EGR csere után talán egyszer jött elő megtorpanás, kuplung csere óta egyszer sem...
Piritu - 1.000.00008-09-2014 20:42:24 // 58271
A haszongépjárművesek már megoldották a kérdést :-P
(Valamelyik topikban már volt téma az egr-telenítés kapcsán.)
(Valamelyik topikban már volt téma az egr-telenítés kapcsán.)
Liquid08-09-2014 20:35:24 // 58270
én is oda szoktam tenni, ha nincs az övtartómban
Giuntini08-09-2014 20:29:55 // 58269
Én az első hamutartót használom telefon tartónak.
tdemeter08-09-2014 20:24:03 // 58268
Mar latom is a temat itt a forumon: adblue mentesites hogyan:)
mizooo08-09-2014 20:20:27 // 58267
Pont most olvastam :) kíváncsi leszek a pár év múlva előjövő típushibákra.
tdemeter08-09-2014 20:10:34 // 58266
Nagyon sujos jo cikk a totalcaron:
Akit eddig idegesitett a reszecsekszuro, na majd ezeknek hogy fog orulni!:)
Akit eddig idegesitett a reszecsekszuro, na majd ezeknek hogy fog orulni!:)
tdemeter08-09-2014 20:08:41 // 58265
Nekem is...
Piritu - 1.000.00008-09-2014 20:02:55 // 58264
A hamutartóban áll a telóm :-P
tdemeter08-09-2014 19:56:33 // 58263
ahogy mondod! Sehova se lehet semmit se odatapasztani.
Nekem a kozep konzol jobb oldalara "esne jol" egy telefontarto, kicsit magasabban mint ahogyan a radio van, de kb eselytelen, hacsak nem furok a muszerflara 4 lyukat vagy veszek 30e ft-ert ilyen brodit-holdert....
Nekem a kozep konzol jobb oldalara "esne jol" egy telefontarto, kicsit magasabban mint ahogyan a radio van, de kb eselytelen, hacsak nem furok a muszerflara 4 lyukat vagy veszek 30e ft-ert ilyen brodit-holdert....
Géb08-09-2014 19:52:27 // 58262
MES-programmal a valóskilométert pontosan ki lehet olvasni?
David | Centocinquantanove08-09-2014 19:42:17 // 58261
Ti használtok valami telefontartó akármit az autóban?
Én beszereztem egy ilyen "odacuppantóst", de sajna ahová terveztem nem tapad fel (középkonzol jobb oldalára oldalra). A szélvédőre meg egyszerűen nem tudom értelmes helyre felrakni, hogy ne is takarjon ki sokat a kilátásból, mégis kényelmesen kézközelben legyen ha oda kell nyúlni.
Próbálkoztam ezzel a nanopaddel is, de nem jött be...
Én beszereztem egy ilyen "odacuppantóst", de sajna ahová terveztem nem tapad fel (középkonzol jobb oldalára oldalra). A szélvédőre meg egyszerűen nem tudom értelmes helyre felrakni, hogy ne is takarjon ki sokat a kilátásból, mégis kényelmesen kézközelben legyen ha oda kell nyúlni.
Próbálkoztam ezzel a nanopaddel is, de nem jött be...
Lexlutor08-09-2014 19:22:18 // 58260
Lexlutor08-09-2014 19:19:48 // 58259
Lexlutor08-09-2014 19:16:01 // 58258
norbi040908-09-2014 18:22:08 // 58257
Volt egyéb tüneted a megtorpanásokon kívül? Váltó, kuplung viselkedésével?
.......................08-09-2014 17:04:53 // 58256
A 18 per 45 el simán vállalható Mo on
Kis odafigyeléssel a 19 per 35 el is
Kis odafigyeléssel a 19 per 35 el is
Liquid08-09-2014 15:18:14 // 58255
nekem eddig (kop-kop) semmi bajom nem volt se a futóművel se a felnikkel/gumikkal, nem igaz az hogy mindenképpen hamar gajramegy a nagy felni/peres gumi combo.
Igaz nem nagyon járok extra fos utakon, de azért nem csak síküvegen közlekedek
Igaz nem nagyon járok extra fos utakon, de azért nem csak síküvegen közlekedek
Vermacy08-09-2014 15:11:54 // 58254
Én 17-essel vettem, nyári gumival. Ekkor jött a 16-os téli, de furcsa volt és nem igazán a kinézet izgaott (bár acél felni volt Tescos dísztárcsával :o)). Ekkor keresgettem felnit, 17-est, de egy 18-as fogott meg. Azt a garnitúrát azóta már kigörgőztettem és felújíttattam. Szerencsétlenség, hogy túlságosan tetszik Nekem is és Páromnak is ahhoz a 18-as, hogy eladjam, így marad a "spórolás" a garnitúrára és a 17-es téli, mert a gyári felni igazán mutatós!
David | Centocinquantanove08-09-2014 14:52:40 // 58253
Hát, nekem nyáron 215/55/R16, télen meg 205/55/R16 a gumim és tényleg semmi különbség sincs.
Ha volna rá anyagi kedvem biztos vennék egy 17, max 18 colos kereket, sokkal nagyobban nem, mert nem látom értelmét. Mármint optikailag kétségkívül egy 19-es kerék fényévekkel jobban mutat mint a 16-os, főleg ha peres is, de a kátyúknál a ballonosabb a tuti.
Ha volna rá anyagi kedvem biztos vennék egy 17, max 18 colos kereket, sokkal nagyobban nem, mert nem látom értelmét. Mármint optikailag kétségkívül egy 19-es kerék fényévekkel jobban mutat mint a 16-os, főleg ha peres is, de a kátyúknál a ballonosabb a tuti.
Vermacy08-09-2014 14:18:24 // 58252
Ugye! Én is így vélem! Vagy a 16-os keményre, a 19-es meg puhára van fújva... DE! A szélességkülönbség akkor is más viselkedést kell, hogy okozzon!
Liquid08-09-2014 14:10:42 // 58251
kell hogy legyen különbség hacsak nem tömörek a kerekek :)
Vermacy08-09-2014 13:51:52 // 58250
Én sem feltétlenül a téli gumira gondoltam, hanem a perességre és az átmérőre. NemTom. Az igaz, hogy Matador volt a téli a nyári pedig 17-ben PZero Rosso, majd a következő téli immáron 17-esben Sottozero 2 és 3. A mostani nyári meg már 18.
A lényeg, hogy Én némi stabilitási különbséget véltem felfedezni a 16-os és a többi között. Azon csodálkozom, hogy Dömpi nem "érez" semmit a 16 és 19 között. Lehet, csak megint be voltam szívva (vagy nem :o)) és ez okozta a képzelgést...
A lényeg, hogy Én némi stabilitási különbséget véltem felfedezni a 16-os és a többi között. Azon csodálkozom, hogy Dömpi nem "érez" semmit a 16 és 19 között. Lehet, csak megint be voltam szívva (vagy nem :o)) és ez okozta a képzelgést...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?