Forum >> 159
Dömpi (il dottore)28-05-2014 11:20:31 // 53999
az enyém pl. ARGENTO, az hol van a katalógusban?
Crea28-05-2014 09:51:46 // 53998
droberto28-05-2014 09:51:11 // 53997
Nero Oceano. :)
Giuntini28-05-2014 09:49:19 // 53996
Ugyanígy csinálom én is.
Crea28-05-2014 09:47:44 // 53995
Giuntini28-05-2014 09:38:22 // 53994
Érdekes volt a felismerés a VTT-n, hogy háromféle fekete szín létezik. Az alap fekete nem metál, Van a nero carbonico, és van egy kékes beütéssel. Tudjátok, hogy ezt az árnyalatot hogy nevezik?
Crea28-05-2014 09:12:13 // 53993
2 féle kék szin van 159 ben? :) a sötét és az enyém?
Szereztem lököst, de úgy látom,hogy a sötétebbik.... majd kocsi mellett összehasonlítom, így lehetetlen megállapítani.
Szereztem lököst, de úgy látom,hogy a sötétebbik.... majd kocsi mellett összehasonlítom, így lehetetlen megállapítani.
droberto28-05-2014 08:41:53 // 53992
Én megpöccintem (rúgom) a fékpedált, ezzel legalább a mögöttem jövő is látja, hogy lassítani fogok.
tdemeter28-05-2014 08:26:38 // 53991
Mivel fix a sebesseg igy nemnagyon kell valtan. Siman jo kezi valtos kocsiban is, en rengeteget hasznalom.
tdemeter28-05-2014 08:25:58 // 53990
Ezekszerint nem csak nekem nem megy a kikapcs gomb:) azt hittem, hogy valamilyen hiba ez, de akkor ezekszerint csak bekapcsolni lehet vele, ki nem. Nekem is van egy OFF-os citroen, ott siman megy ki-be.
droberto27-05-2014 22:41:52 // 53989
Én függő vagyok. Városban is használom. Sőt azzal szoktam előzgetni, motorfékezni.
Körforgalmas főutakon pedig azzal játszom, hogy tempomat ki (kár, hogy a Res gombbal nem lehet kikapcsolni, mint a pözsónál) és fékezés nélkül esek be a körforgóba optimális sebességgel. :)
Körforgalmas főutakon pedig azzal játszom, hogy tempomat ki (kár, hogy a Res gombbal nem lehet kikapcsolni, mint a pözsónál) és fékezés nélkül esek be a körforgóba optimális sebességgel. :)
droberto27-05-2014 22:41:47 // 53988
Erre jó váltósnál a RES gomb.
Liquid27-05-2014 22:24:56 // 53987
nyilván egy hasznos extra, de az egész onnan indult hogy kizáró ok a hiánya vagy nem...
Alfonis27-05-2014 22:14:36 // 53986
tempomat minden autóba ideális! főúton és autópályán is ki lehet használni ;)
Giuntini27-05-2014 22:10:28 // 53985
Én ezt arra értettem, ha pl. alacsonyabb sebességgel mész autópályán a forgalom miatt.
Múltkor kipróbáltam az M3-as bevezető szakaszán . Bekapcsoltam 80-nál, a hídon felfelé gyönyörűen visszaváltott 5-ből negyedikbe, majd a lejtőn felrakta 5-be. Persze, az autópályán mindenképpen kényelmes kézi váltóval is, ha a forgalom engedi.
Múltkor kipróbáltam az M3-as bevezető szakaszán . Bekapcsoltam 80-nál, a hídon felfelé gyönyörűen visszaváltott 5-ből negyedikbe, majd a lejtőn felrakta 5-be. Persze, az autópályán mindenképpen kényelmes kézi váltóval is, ha a forgalom engedi.
Crea27-05-2014 21:54:39 // 53984
Én sűrűn használom, szeretem nagyon. Kényelmes. Mindig tudta tartani azt a sebességet amit beállítottam :)
Első gázos tankolásom megtörtént. 39 liter gáz + 2 liter benzin fogyott 365 km-en.
10.6 literes gáz fogyasztás lett. ( Benzinnel 9.6-10 liter volt)
Gáz: 28 Ft/km
Benzin 40 Ft/km
10.000 km alatt +120 000 ft :)
Továbbra se vettem észre semmit abból,hogy gázos. Teljesítmény ugyanolyan. Teljesen kulturált megoldás, nem olyan mint 20 éve a ladáknál :D
Első gázos tankolásom megtörtént. 39 liter gáz + 2 liter benzin fogyott 365 km-en.
10.6 literes gáz fogyasztás lett. ( Benzinnel 9.6-10 liter volt)
Gáz: 28 Ft/km
Benzin 40 Ft/km
10.000 km alatt +120 000 ft :)
Továbbra se vettem észre semmit abból,hogy gázos. Teljesítmény ugyanolyan. Teljesen kulturált megoldás, nem olyan mint 20 éve a ladáknál :D
Piritu - 1.000.00027-05-2014 21:38:38 // 53983
Mindenhol jó az.
Ausztriában, Olaszországban pont azért jó, mert jó átlagot tudsz menni anélkül, hogy sokba kerülne. (Sógoréknál van úgy, hogy 5-10 km-es útépítés van 80-as táblával. Itt 80-al végig tudsz menni kényelmesen, a fizetés veszélye nélkül.)
A váltások miatt még sosem volt gondom, 130-nál nem nagyon van olyan domb, amit nem másztak meg az Alfák (147-156 /eddig 1,6TS/ -156SW-159). Kisebb tempónál meg nem olyan megerőltető visszaváltani.
Ausztriában, Olaszországban pont azért jó, mert jó átlagot tudsz menni anélkül, hogy sokba kerülne. (Sógoréknál van úgy, hogy 5-10 km-es útépítés van 80-as táblával. Itt 80-al végig tudsz menni kényelmesen, a fizetés veszélye nélkül.)
A váltások miatt még sosem volt gondom, 130-nál nem nagyon van olyan domb, amit nem másztak meg az Alfák (147-156 /eddig 1,6TS/ -156SW-159). Kisebb tempónál meg nem olyan megerőltető visszaváltani.
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 21:30:02 // 53982
forgalmas közúton használhatatlan, gyorsforgalmin, autópályán viszont kényelmes
Giuntini27-05-2014 21:24:31 // 53981
Szerintem a tempomat automata váltós autókban ideális. Nálunk nem igazán vannak erős emelkedők, de Ausztriában, Olaszországban az emelkedőkön úgy képes tartani a sebességet hogy visszavált. Egy kézi váltós autóban, ilyen útviszonyok között gondolom használhatatlan.
Chianti27-05-2014 21:24:09 // 53980
Ciao! Üdv közöttünk! Boldog, balesetmentes Alfázást! Fehérben is dögös a gép, pláne az ilyen sötétebb árnyalatú felnikkel! :o)
Liquid27-05-2014 21:21:54 // 53979
engem pont nemérdekelt, sokkal inkább fontos az állapot, szerintem.
Aztán utólag már lehet rajta alakítani
Aztán utólag már lehet rajta alakítani
ALFI15627-05-2014 21:17:58 // 53978
Azért mondtam,hogy kinek mi.Én nem vennék meg olyat amibe nincs.Nekem alap.
Liquid27-05-2014 20:58:39 // 53977
Isten hozott! Nagyon szép vas! :)
Liquid27-05-2014 20:57:00 // 53976
az enyémben sincs :)
vzsiros27-05-2014 19:50:44 // 53975
grat! én is fehéret akartam anno... de győzött a józan ész: amikor vettem németben, azon
a környéken ez volt az egyedüli tip-top állapotú. Szóval inkább állapotot vettem, nem pedig a korábbi igényeimhez ragaszkodtam - persze ettől függetlenül ez gyönyörű!!!!
a környéken ez volt az egyedüli tip-top állapotú. Szóval inkább állapotot vettem, nem pedig a korábbi igényeimhez ragaszkodtam - persze ettől függetlenül ez gyönyörű!!!!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((27-05-2014 19:50:23 // 53974
Az en vasam eladó ha valaki problémamentes , rendezett 159 SW-t keres :)
Szabolcs 15927-05-2014 19:39:48 // 53973
Köszi a gyors välaszokat szép estét
ALFI15627-05-2014 19:37:48 // 53972
Álló helyzetbe járó motornál tekerd ki végállásba.Ha sír akkor elhalálozás szélén vagy.
.......................27-05-2014 19:35:00 // 53971
abból ,hogy a gumiharang alá nézel,és ha rozsdás akkor Kuka
Giuntini27-05-2014 19:27:29 // 53970
Szia!
Gratula a géphez, végre van köztünk fehér 159-es is. A VTT-n is jól mutatott volna. Amúgy az itthoni vásárlás idén hígult fel. Sajnos. Tavaly még egész jó gépek között is lehetett választani. Idén viszont sorozatban érkeznek a törött, kilométer tekert autók.
Egyébként Forza Roma!
Gratula a géphez, végre van köztünk fehér 159-es is. A VTT-n is jól mutatott volna. Amúgy az itthoni vásárlás idén hígult fel. Sajnos. Tavaly még egész jó gépek között is lehetett választani. Idén viszont sorozatban érkeznek a törött, kilométer tekert autók.
Egyébként Forza Roma!
Szabolcs 15927-05-2014 19:23:55 // 53969
Kopogäs vagy ropogäs Mire figyeljek oda ? Cserélt mär valaki gömbcsuklot mennyire bonyolult?
Szabolcs 15927-05-2014 19:22:05 // 53968
Szép jò estét csak êrdeklödnék Miböl fogom meg tudni hogy a kormänymüvem roszalkodik ? ?? Fel akarok készülni hogy ne érjen meglepetés!!!
Giuntini27-05-2014 19:20:45 // 53967
Ez nem így van. Nekem 91 óta csak dízel autóim vannak. Annak idején hosszú éveken keresztül évi 60ezer kilométert mentem. Most már pár éve, évi 20ezer kilométert, vagy néha kevesebbet megyek, mégsem tudnék benzinest venni. Az ember erre állt rá, ezt szokta meg a mindennapok során.
David | Centocinquantanove27-05-2014 18:13:24 // 53966
És a hirdetések legalább 10%-a hibásan vagy hiányosan tünteti fel az extrákat (pl tempomat)
ALFI15627-05-2014 18:02:24 // 53965
77db. eladó 59-es diesel van.Ebből tempomat 54-be van.30%-ba még tempomat sincs.
ALFI15627-05-2014 17:58:33 // 53964
Gratula a kocsihoz!Sok boldog alfás kilómétert!
Nekem két 59-esem volt.Mind a kettő ithoni forgalomba helyezés,kevés kilóméter és jól szervízelt.Mind a kettő jól extrázott volt.Tempomat,parkradarok,eső/fényszenzor,bőr,xenon,elektromos,memóriás ülések,navi stb.....Szóval nekem vannak elvárásaim.Nekem nehéz a vétel.Kereskedőtől nem szívessen.
Nekem két 59-esem volt.Mind a kettő ithoni forgalomba helyezés,kevés kilóméter és jól szervízelt.Mind a kettő jól extrázott volt.Tempomat,parkradarok,eső/fényszenzor,bőr,xenon,elektromos,memóriás ülések,navi stb.....Szóval nekem vannak elvárásaim.Nekem nehéz a vétel.Kereskedőtől nem szívessen.
Berto27-05-2014 16:53:14 // 53963
Ciao,
Kb két hete lettem gazdája egy 159 sw -nek :) Engedelmetekkel csatlakoznék is a társasághoz.
Amúgy igazat adok Neked. Amúgy sem egyszerű itthon a használt autó vásárlás, pláne ha Alfáról van szó. Kicsi választék, legyalázott roncsok, ostoba suttyó nepperek...
üdv,
Berto
Kb két hete lettem gazdája egy 159 sw -nek :) Engedelmetekkel csatlakoznék is a társasághoz.
Amúgy igazat adok Neked. Amúgy sem egyszerű itthon a használt autó vásárlás, pláne ha Alfáról van szó. Kicsi választék, legyalázott roncsok, ostoba suttyó nepperek...
üdv,
Berto
tdemeter27-05-2014 16:09:53 // 53962
Mikor az enyemet vettem is ezt irta valaki, en megis megvettem az egyiket es nem csalodtam (csak 1 kicsit:)
Szerintem csak szerencse kell hozza
Szerintem csak szerencse kell hozza
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:40:16 // 53961
bőrös, navis stb :P klíma mindegyikben van :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:39:41 // 53960
miért? egy 2006-7-8 jól felszerelt 1.9 kb annyi én tavaly adtam el a bőrős, klímás 2007-est 2450-ért az idén pont -10%
ALFI15627-05-2014 15:36:54 // 53959
Ami jó az nem is 2milla :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 15:23:06 // 53958
van egy jó TI igaz az nem 2-2.2 milla...
ALFI15627-05-2014 15:11:31 // 53957
Ha lenne megvételre alkalmas 59 az eladók között az már itt lenne amore berkein belül.Többen is vennénk ha lenne valami jó.......
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:20:34 // 53956
Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (20e km alatt) attól még nem biztos, hogy jobb választás a benyás.
Én évente kb 13-15.000 km-t megyek, főleg munkába és vissza, ami egy útra 18 km-t jelent, 90%-ban lakott területen kívüli folyamatos tempóban. Városi dugós araszolás sosincs.
A modern dízel már nem az a dízel ami 15 éve volt. Persze figyelek, hogy a bemelegedési fázisban ne túrjam neki, de összességében nem érzem hátrányát annak, hogy gázolajos a vas, pedig relatíve keveset megyek.
Nyilván a benzinesnek jobban fekszik a városozás és a rövid etapokra való használat, de általánosságban nem jelenteném ki, hogy a kormos motor egyértelműen rosszabb választás lenne évi 20k km alatt.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (20e km alatt) attól még nem biztos, hogy jobb választás a benyás.
Én évente kb 13-15.000 km-t megyek, főleg munkába és vissza, ami egy útra 18 km-t jelent, 90%-ban lakott területen kívüli folyamatos tempóban. Városi dugós araszolás sosincs.
A modern dízel már nem az a dízel ami 15 éve volt. Persze figyelek, hogy a bemelegedési fázisban ne túrjam neki, de összességében nem érzem hátrányát annak, hogy gázolajos a vas, pedig relatíve keveset megyek.
Nyilván a benzinesnek jobban fekszik a városozás és a rövid etapokra való használat, de általánosságban nem jelenteném ki, hogy a kormos motor egyértelműen rosszabb választás lenne évi 20k km alatt.
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:19:59 // 53955
Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
David | Centocinquantanove27-05-2014 13:17:46 // 53954
Jogos, én is így gondolom.
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
Attól, hogy valaki relatíve keveset használja éves szinten (
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 12:59:40 // 53953
van nála bonyolultabb és sokkal több hibalehetőséggel úgy hívják Twinport :P
dev16627-05-2014 12:53:37 // 53952
egy használt dízelnél a költségek attól függnek, hogy éppen milyen állapotában fogja ki a vevő a járgányt. Ha rendszeresen karban volt tartva a gép, nem tiporták ki a szemét és nem várták meg, hogy minden költséges javítás összejöjjön az eladásra, akkor akár egészen olcsó is lehet a fenntartása és ugyanígy fordított esetben nagyon drága is lehet. ez a benzinesre is igaz, főleg a JTS-re, ami messze nem egy buta kis egyszerű szívómotor, hanem az egyik legbonyolultabb a nagy sorozatban gyártott a szívómotorok közül.
éppen ezért nem az a legfontosabb, h dízel vagy benzines és hogy mennyit fog menni vele, hanem az, hogy jó autót vegyen VAGY vehet olcsót és de akkor tegyen félre sok pénzt (+türelmet és időt) későbbre. az utóbbi sem feltétlenül rossz megoldás, mert legalább megment egy alfát.
éppen ezért nem az a legfontosabb, h dízel vagy benzines és hogy mennyit fog menni vele, hanem az, hogy jó autót vegyen VAGY vehet olcsót és de akkor tegyen félre sok pénzt (+türelmet és időt) későbbre. az utóbbi sem feltétlenül rossz megoldás, mert legalább megment egy alfát.
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2014 12:49:43 // 53951
benzinesből melyik éri meg kevés km-hez?
Liquid27-05-2014 12:27:14 // 53950
ez mondjuk jogos, illetve az is lényeges kérdés hogy csak 5km-re jár majd vele munkába, vagy többszáz km-t pályázik?
Mert ha csak rövid távokon mászkál akkor is jobba a benzines.
Amúgy in is max. 15e-et megyek évente, de kellett a power :)
Mert ha csak rövid távokon mászkál akkor is jobba a benzines.
Amúgy in is max. 15e-et megyek évente, de kellett a power :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?