Forum >> 159

bizsó15926-04-2014 11:18:06 // 52349
sziasztok segítségre lenne szükségem ha tudtok valakit aki ért és ki bírja írni az egr-t meg hasonló jó tanácsokkal tudna szolgálni a masinával kapcsolatban azt megköszönném
Shadin26-04-2014 09:49:42 // 52348
Ha találtok jobb gumit/porvédőt, osszátok meg lsz., bár az enyém második éve kifogástalan.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 09:05:10 // 52346
engem nem zavarnak csak tényleg furcsa hogy kapnak engedélyt....
Shadin26-04-2014 08:17:30 // 52345
Kérdezd meg Droberto cartársat, lehet, hogy van neki egy tarcsi.
Zsolt15526-04-2014 07:02:34 // 52344
Igazából nincs kitétel a műszaki vizsgán, hogy melyik oldalon van a kormány. De láttam már autómentőt és 20fős buszt is magyar rendszámmal és fuvarozó engedéllyel.
Giuntini25-04-2014 23:27:49 // 52343
Egyre több van. Hétfőn egy jobbkormányos Porsche megelőzött az autópályán magyar rendszámmal, és elgondolkoztam, hogy a fenébe tudják ezeket kis hazánkban levizsgáztatni mert ezek bizony életveszélyesek.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:53:55 // 52342
OFF
Ami újabban kezd zavarni:
Találékony honfitársaink rájöttek, hogy Angliából elég olcsón be lehet hozni kocsit.
Nos, amíg a Vauxhall-okat (Opel) a kopott opeljeik felújításához alkatrésznek hozták be, nem érdekelt, csak feltűnt az egyre több Vauxhall emblémás/hűtőrácsos opel.
Most viszont egyre több a jobbkormányos - eddig 5-évente láttam egyet, most már havonta találkozom legalább eggyel.
Ami elborzaszt, hogy belföldi forgalomba is lehet helyezni!

Bakker, mennyi baleset lesz itt!
ON
Giuntini25-04-2014 22:49:52 // 52341
Azért kíváncsi lennék a súly-lóerő arány alakulására a mindennapi használat során. Az enyém 1710kg jóllehet 200LE de azért majdnem 200kg különbség az nem kevés.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:48:17 // 52340
:)
A statisztika tanáromnak neonzöld skoda rapidja van fehér tetővel és fehér (!) alufelnikkel.
A múltkor meg láttam egy fekete bömbit rózsaszín felnikkel...a hányinger kerülgetett.
forrasr25-04-2014 22:44:35 // 52339
A kábel okozta a bajt amit szintén cseréltek. annak a hibájából túlterhelten ment a generatorod,ezert csuszott meg a szij is sztem
Lexlutor25-04-2014 22:43:18 // 52338
Shadin159 érdeme a megoldás.
Lexlutor25-04-2014 22:41:48 // 52337
Tök mindegy hány kiló ez nem F1. Jó vezetni és kész. A többit kit érdekel.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:41:28 // 52336
Nekem is tervben van a nyárra.
Lexlutor25-04-2014 22:37:06 // 52335
Egy két előző kocsimon is alkalmaztam már alkoholos filcet... :-)
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:36:50 // 52334
Ja, én SW-ben gondolkodtam. Az enyémnek a könyvében (FL-es) 1530 kg van, én meg pont 100 kg vagyok.
Amiben tévedtem, hogy én úgy emlékeztem, ez üres tankkal van, de tényleg írja, hogy 90 %-ig töltve.
Lexlutor25-04-2014 22:35:22 // 52333
Enyém is picit gumi szagú volt, de nem volt vészes. Én csak beraktam de nem volt különösebben erős szaga.
Lexlutor25-04-2014 22:32:22 // 52332
Bár azóta működik, de úgy érzem néha nem 100%-os. De hiba sehol nincs.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:32:10 // 52331
Ettől kisebb (netán mondva csinált) problémák miatt is nem egyszer döntjük szét a gépet :-D
Erről jut eszembe. A céges parkolóban a bömbihuszár most festette le matt feketére a fehér kocsi motorház fedelét, mert neki tetszik. Közben mindkét küszöbje láthatóan rohad. Arra nem telik. Minden csak prioritások kérdése :-)
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:27:29 // 52330
Úgy 2500-as fordulat környékén zár az egr, onnantól mintha ott se lenne. Az meg már kellemes autópálya tempó.
Alfa GT-Csaba25-04-2014 22:26:31 // 52329
nem a pucolása megerőltető ,hanem mire szétszeded annyira hogy hozzá férj.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:25:14 // 52328
A gyári is Pierburg, legalább is a 156-omban az volt.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:22:20 // 52327
Egy autó életében max egyszer lesz cserés. Ha cseréled, utána már nem nagyon kell. A hasonló sűrűséggel elvégzendő szívósor takarítás se hinném, hogy megerőltető lenne.
mex8625-04-2014 22:22:05 // 52326
Akartam még közölni a hasonló problémával küzdő 2.4 tulajokkal, hogy mióta a generátorom ki lett cserélve, azóta nem sír a szíj hidegen, abszolút semmit.
A "régi" szíj lett visszatéve ami gyári (FPT) és kemény 8e km-t futott addig.
Hogy mi a változás oka, nem tudom, csak találgatni tudnék.
mex8625-04-2014 22:17:08 // 52324
kiv leszek mikor indul meg megint :D
nem szeretném ha a következő pár napon belüli 2e km-es túránkon nem menne, most már azért van igény rá főleg hogy pályán nem húzkodjuk le az ablakot :)
Szabolcs 15925-04-2014 22:15:49 // 52323
Nem ugy èrtem ,Nincs ideje lerakodni mert hajtom
Szabolcs 15925-04-2014 22:14:30 // 52322
Nekem müanyag a szivosorom ezzel nem szokott gond Lenni !
mex8625-04-2014 22:13:16 // 52321
hát ha a szivosorba ég minden, akkor kvanagy baj van :D
Szabolcs 15925-04-2014 22:12:44 // 52320
Aha értem
mex8625-04-2014 22:12:33 // 52319
ma megint nem volt hajlandó bekapcsolni 23 fok külső hőmérséklet mellett.
tegnap meg igen.
ki érti ezt?
még odáig nem jutottam el hogy megdiagoljam meg átmozgassam az érintett stekkereket biztiket.
Szabolcs 15925-04-2014 22:12:00 // 52318
Ja meg annyi hogy Az én szivosorom ba Nincs ideje lerakodni a koromnak mert 200 näl êg Minden :):):):):):
mex8625-04-2014 22:11:26 // 52317
enyém is német.
falat nem veszik észre, szét nem szedik, egr a helyén van.
hibakód meg nem lesz mert ki van írva.
innentől a TÜV nem gond.
mex8625-04-2014 22:10:35 // 52316
én a kocsit eleve EGR falazva vettem.
működik is meg minden.
de inkább kiirattam.
nem hiányzik a sok szivosori para, meg a lapátkák halála...
Szabolcs 15925-04-2014 22:10:20 // 52315
Ja csak én nem vagyok hive ez ugy jo ahogy összeraktäk ,meg német a kocsi tüvön ätt toljam
Szabolcs 15925-04-2014 22:08:35 // 52314
Holnap meg is rendelem Az egr t kedden ITT van uttänna beszämolok , pierburg lesz
Alfa GT-Csaba25-04-2014 22:06:59 // 52313
ki kell üttetni és többé nem lesz rossz,és a szívó sor sem lesz vastagon szaros a koromtól!!
Szabolcs 15925-04-2014 21:59:34 // 52312
Remap minek???? Ha rosz csere!!!
KollerT25-04-2014 21:46:18 // 52311
Ez nagyon jó, én is megcsinálom. :D Köszi! :)
GTPeti25-04-2014 21:36:34 // 52310
Az árát inkább egy remap-ra kéne költeni...

(Csak, hogy visszatérjünk a topic eredeti témájához.)
Giuntini25-04-2014 21:25:40 // 52309
Nekem 12 ezerért raktak bele felújítottat.
Giuntini25-04-2014 21:24:27 // 52308
Ma megtörtént, az olaj,szűrő, levegőszűrő, gázolaj szűrő, pollenszűrő cseréje. Minden gyári, kivéve a pollen. Megnyugtató volt, hogy a kereskedő valóban igazat mondott, gázolaj, és a pollenszűrő kivételével minden cserélve volt. Ismét ki lett olvasva a komp. valóban eladás előtt cserélve volt. 10000km-t mentem, de legalább nyugodt szívvel indulok neki a nyárnak, és a VTT-nek. A 30000km-es olajperiódus, szerintem a sok regenerálás miatt baromság.
Szabolcs 15925-04-2014 21:09:01 // 52307
Sajna egr em kukäs lesz!!!!:(:( nem lesz olcsõ
Liquid25-04-2014 20:40:38 // 52306
sztem pont ugyanilyenem van :)
Nincs gyilkos gumiszaga? én szellőztettem napokig.
Viszont tökéletesen illeszkedik.
Ákos (dewvil)25-04-2014 20:34:59 // 52305
ma minden szopas. kocsogok az emberek, az autok, megszerelem megse jo, lebasznak ok nelkul es tarsai
Piritu - 1.000.00025-04-2014 20:24:16 // 52304
Anno nekem is volt egy klímás parajelenségem. Mondjuk csak egyszer csinálta.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 20:22:01 // 52303
Ez nekem is esedékes lesz...
GTPeti25-04-2014 19:50:21 // 52302
Most már fejtsd ki, ha már ilyen cizelláltan fogalmaztál. :)
Ákos (dewvil)25-04-2014 19:38:04 // 52301
Kettébaszott, retkes ez a mai nap...
Lexlutor25-04-2014 19:20:03 // 52300
Kapott méretpontos új gumiszőnyeget is. 8900,- volt postával.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.