Forum >> 159

mzo26-04-2014 13:18:50 // 52366
No ezt nem tudom, 8v ben nem ültem sajna. Gondolom biztos igyekeztek kompenzalni a váltóáttételekkel. Viszont mikor kerestem az 59-emet kipróbáltam pár 2,4-est is de városban nem éreztem számottevő külonbséget az 1,9 16v es a 2,4 között. Pályán nagy tempóról gyorsítva biztos jobban érezhető az erőfölény, de végül nekem elég a 16v is.
Shadin26-04-2014 13:15:38 // 52365
Nem kell degradálni a 159 érdemeit, én is Novitec-es 156-ból ültem át ami alapból a 116 lovas és ugyan lomhább volt a 136 lovas 159, de egy teljesen más dimenzió. Elnézést, de mintha igazi autóba ültél volna át... A 156-tal nem mentem 200-at a Novitec-kel sem az alap 136 lovas 159-cel viszont igen. Én milyen csöndben. Nincs nyekergés, nyüszögés, pattogás stb.
Alfa GT-Csaba26-04-2014 13:14:33 // 52363
Én úgy tudom hogy az egr alapjáraton 100% ba átenged és csak fordulaton zár le,szóval le kell felezni,mert hiába iratod ki ha belefüstöl a szívósorba.
mzo26-04-2014 13:10:45 // 52362
Ha csak Egr- Dpf et akarsz kiíratni akkor jók amit belinkeltem. Viszont ha többet akarsz pl tuning akkor ahogy előttem is írták Rigotech a nyerő.
Shadin26-04-2014 13:08:15 // 52361
Nem kell falazni, csak javasolják, hátha alapból átenged az EGR.
Alfa GT-Csaba26-04-2014 13:00:30 // 52360
Ha a 2,4es 159 ilyen akkor az 1,9 159 milyen ??Főleg a 8v?
mex8626-04-2014 12:58:57 // 52359
ez már régi nóta
mex8626-04-2014 12:56:40 // 52358
ahogy írtam én 166 2.4jtd 150lovasból ültem át, ami fel is volt húzva. az az autó 1500kg alatt volt papír szerint.
ugyanezt éreztem...
most már kezdem megszokni de durva volt a különbség eleinte, sajnos nem jó értelemben.
KollerT26-04-2014 12:54:46 // 52357
Itt sokat olvasgattam és végül mintha az lett volna a következtetés, hogy ha chiptuning, akkor Rigotech. :)

Ott az EGR-t talán úgy is kiírják, hogy falazni sem kell.
bizsó15926-04-2014 12:35:49 // 52356
ok köszi majd a jövőhéten felhívom őket esetleg valamit érdemes még csinálni ha már ott vagyok?
tdemeter26-04-2014 12:34:50 // 52355
https://www.youtube.com/watch?v=loDDoXaShIw&feature=youtu.be
talan csak nekem uj:)
KollerT26-04-2014 12:20:37 // 52354
Írtam még régebben, hogy szerintem hátul kéne hajtson egy autó. De valahogy most tegnap vezetve teljesen úgy éreztem, hogy ennek az Alfának teljesen jól áll az első kerék meghajtás, elvégre ott van az a hosszú, durva orr... :)

Viszont a Budapesti utakat egyszerűen utálom. :( Kb a napom fele anyázás.
mzo26-04-2014 11:55:51 // 52353
Egyébként a héten téma volt a súly le arany. Pár hete beszeltem egy 156 TI tulajjal 1,9 150 le. Mesélte hogy egyszer kipróbált egy 2,4 59-es-est és bár tetszett neki, de menetdinamikára olyan volt mintha 5 személyel csomagokkal telepakolt sajat autóját vezette volna. Állítása szerint nagyon nem érződött rajta a +50 le. Egyébként most hogy volt a héten a tc-is egy teszt amiben lemérték az autók súlyát és elég megdöbbentő eredmények születtek. Astra pl több mint 1600 kg! És persze közük nem volt az adatoknak a forgalmiban szereplő számokhoz. Ezek után szívesen lemérném az 59-est hogy mennyi is a valós súlya
mzo26-04-2014 11:40:14 // 52352
Nekem mást is csinált nem csak Egr-t, Dpf-et is. Én úgy saccolom az Egr-t talán 20 e körül írhatja ki, de hívd fel beszéld meg vele, aztán ha esetleg nem tetszik akkor kereshetsz mást. Anno én is sok embert végig hívtam mire megtaláltam a nekem megfelelőt.
bizsó15926-04-2014 11:31:38 // 52351
és mibe fájt? valaki itt közülünk nem ért hozzá?
bizsó15926-04-2014 11:18:06 // 52349
sziasztok segítségre lenne szükségem ha tudtok valakit aki ért és ki bírja írni az egr-t meg hasonló jó tanácsokkal tudna szolgálni a masinával kapcsolatban azt megköszönném
Shadin26-04-2014 09:49:42 // 52348
Ha találtok jobb gumit/porvédőt, osszátok meg lsz., bár az enyém második éve kifogástalan.
Shadin26-04-2014 09:44:04 // 52347
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2014 09:05:10 // 52346
engem nem zavarnak csak tényleg furcsa hogy kapnak engedélyt....
Shadin26-04-2014 08:17:30 // 52345
Kérdezd meg Droberto cartársat, lehet, hogy van neki egy tarcsi.
Zsolt15526-04-2014 07:02:34 // 52344
Igazából nincs kitétel a műszaki vizsgán, hogy melyik oldalon van a kormány. De láttam már autómentőt és 20fős buszt is magyar rendszámmal és fuvarozó engedéllyel.
Giuntini25-04-2014 23:27:49 // 52343
Egyre több van. Hétfőn egy jobbkormányos Porsche megelőzött az autópályán magyar rendszámmal, és elgondolkoztam, hogy a fenébe tudják ezeket kis hazánkban levizsgáztatni mert ezek bizony életveszélyesek.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:53:55 // 52342
OFF
Ami újabban kezd zavarni:
Találékony honfitársaink rájöttek, hogy Angliából elég olcsón be lehet hozni kocsit.
Nos, amíg a Vauxhall-okat (Opel) a kopott opeljeik felújításához alkatrésznek hozták be, nem érdekelt, csak feltűnt az egyre több Vauxhall emblémás/hűtőrácsos opel.
Most viszont egyre több a jobbkormányos - eddig 5-évente láttam egyet, most már havonta találkozom legalább eggyel.
Ami elborzaszt, hogy belföldi forgalomba is lehet helyezni!

Bakker, mennyi baleset lesz itt!
ON
Giuntini25-04-2014 22:49:52 // 52341
Azért kíváncsi lennék a súly-lóerő arány alakulására a mindennapi használat során. Az enyém 1710kg jóllehet 200LE de azért majdnem 200kg különbség az nem kevés.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:48:17 // 52340
:)
A statisztika tanáromnak neonzöld skoda rapidja van fehér tetővel és fehér (!) alufelnikkel.
A múltkor meg láttam egy fekete bömbit rózsaszín felnikkel...a hányinger kerülgetett.
forrasr25-04-2014 22:44:35 // 52339
A kábel okozta a bajt amit szintén cseréltek. annak a hibájából túlterhelten ment a generatorod,ezert csuszott meg a szij is sztem
Lexlutor25-04-2014 22:43:18 // 52338
Shadin159 érdeme a megoldás.
Lexlutor25-04-2014 22:41:48 // 52337
Tök mindegy hány kiló ez nem F1. Jó vezetni és kész. A többit kit érdekel.
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:41:28 // 52336
Nekem is tervben van a nyárra.
Lexlutor25-04-2014 22:37:06 // 52335
Egy két előző kocsimon is alkalmaztam már alkoholos filcet... :-)
Dömpi (il dottore)25-04-2014 22:36:50 // 52334
Ja, én SW-ben gondolkodtam. Az enyémnek a könyvében (FL-es) 1530 kg van, én meg pont 100 kg vagyok.
Amiben tévedtem, hogy én úgy emlékeztem, ez üres tankkal van, de tényleg írja, hogy 90 %-ig töltve.
Lexlutor25-04-2014 22:35:22 // 52333
Enyém is picit gumi szagú volt, de nem volt vészes. Én csak beraktam de nem volt különösebben erős szaga.
Lexlutor25-04-2014 22:32:22 // 52332
Bár azóta működik, de úgy érzem néha nem 100%-os. De hiba sehol nincs.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:32:10 // 52331
Ettől kisebb (netán mondva csinált) problémák miatt is nem egyszer döntjük szét a gépet :-D
Erről jut eszembe. A céges parkolóban a bömbihuszár most festette le matt feketére a fehér kocsi motorház fedelét, mert neki tetszik. Közben mindkét küszöbje láthatóan rohad. Arra nem telik. Minden csak prioritások kérdése :-)
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:27:29 // 52330
Úgy 2500-as fordulat környékén zár az egr, onnantól mintha ott se lenne. Az meg már kellemes autópálya tempó.
Alfa GT-Csaba25-04-2014 22:26:31 // 52329
nem a pucolása megerőltető ,hanem mire szétszeded annyira hogy hozzá férj.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:25:14 // 52328
A gyári is Pierburg, legalább is a 156-omban az volt.
Piritu - 1.000.00025-04-2014 22:22:20 // 52327
Egy autó életében max egyszer lesz cserés. Ha cseréled, utána már nem nagyon kell. A hasonló sűrűséggel elvégzendő szívósor takarítás se hinném, hogy megerőltető lenne.
mex8625-04-2014 22:22:05 // 52326
Akartam még közölni a hasonló problémával küzdő 2.4 tulajokkal, hogy mióta a generátorom ki lett cserélve, azóta nem sír a szíj hidegen, abszolút semmit.
A "régi" szíj lett visszatéve ami gyári (FPT) és kemény 8e km-t futott addig.
Hogy mi a változás oka, nem tudom, csak találgatni tudnék.
mex8625-04-2014 22:17:08 // 52324
kiv leszek mikor indul meg megint :D
nem szeretném ha a következő pár napon belüli 2e km-es túránkon nem menne, most már azért van igény rá főleg hogy pályán nem húzkodjuk le az ablakot :)
Szabolcs 15925-04-2014 22:15:49 // 52323
Nem ugy èrtem ,Nincs ideje lerakodni mert hajtom
Szabolcs 15925-04-2014 22:14:30 // 52322
Nekem müanyag a szivosorom ezzel nem szokott gond Lenni !
mex8625-04-2014 22:13:16 // 52321
hát ha a szivosorba ég minden, akkor kvanagy baj van :D
Szabolcs 15925-04-2014 22:12:44 // 52320
Aha értem
mex8625-04-2014 22:12:33 // 52319
ma megint nem volt hajlandó bekapcsolni 23 fok külső hőmérséklet mellett.
tegnap meg igen.
ki érti ezt?
még odáig nem jutottam el hogy megdiagoljam meg átmozgassam az érintett stekkereket biztiket.
Szabolcs 15925-04-2014 22:12:00 // 52318
Ja meg annyi hogy Az én szivosorom ba Nincs ideje lerakodni a koromnak mert 200 näl êg Minden :):):):):):
mex8625-04-2014 22:11:26 // 52317
enyém is német.
falat nem veszik észre, szét nem szedik, egr a helyén van.
hibakód meg nem lesz mert ki van írva.
innentől a TÜV nem gond.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.