Forum >> 159

Csabi10-04-2014 15:26:50 // 51466
Miért milyen óradíjban dolgoznak?
mex8610-04-2014 15:15:49 // 51465
még én is reménykedek hogy 400 euro alatt kijön a munka.....
talän kreativak a sräcok....
Csabi10-04-2014 15:14:20 // 51464
addigra biztos meglesz, ha nem kell plusz alaktrészt beszerezni akkor hamar megvan...1nap... pl most 7órát mondtak...vagyis annyit számolnak fel rá...
Mostanában sűrűn teszem fel a kérdést magamban, h az 1,9-nél elfért a generátor a motor és a tűzfal között, akkor 2,4nél miért nem?
mex8610-04-2014 15:04:37 // 51463
hät nem...
kiv leszek meddig ülnek majd még rajta.
jövö csütörtökön mennénk vele haza....

akkor neked több sikert, gyorsabb munkät :D
Csabi10-04-2014 14:55:04 // 51462
aha, hát akkor nem kapkodják el...
Nálam majd kedden történik meg a beavatkozás, kap egy újat...így akkor ez a hibaforrás kipipálva...szakszervizben csináltatom, nagyon kiváncsi leszek a fejleményekre, és hogy hogyan fogok távozni onnan...
mex8610-04-2014 14:48:06 // 51461
tegnap este voltam a szerelönél, a kocsim még kint äll és várja a sorät :(

nälad volt mär ujraszétbomba?
Csabi10-04-2014 14:40:25 // 51460
Generátor csere kipipálva?
Giuntini10-04-2014 14:29:10 // 51459
166-al nem mentem, de 164-el igen, és az tény hogy annak sokkal nagyobb volt.
Giuntini10-04-2014 14:27:19 // 51458
Még reagálnék az általad leírtakra. Sajnos idén, ahogy kíváncsiságból nézegettem a Használtautót, látom hogy kezdenek betörni a külföldön leirtott, egykor törött, kilométer visszatekert 159-esek. Sajnos jobban megnézve a fotókat, lehet látni hogy a kitűnő állapot valójában a valóságban minek felel meg. Hogy van bőr a pofájukon leírni hogy kitűnő állapot amikor valójában az autó törött, nagyon durván visszatekert kilométerű autó. Tavaly szeptemberben amikor én vettem az autót, sokáig az olasz Auto Scouton böngésztem, és akkoriban még elég sok 2006-2007 évjáratú autó volt, általában 160-220000km. körüli futással, 8-9000€ körüli áron, de tényleg jó állapotban. Most tavasszal hirtelen kint is lementek az árak 5-70000€ köré, és ugyanaz az évjárat átlagos futásteljesítménye is lecsökkent 100000km köré vagy alá. Ismerve az olaszokat ez képtelenség, hiszen ők általában rengeteget autóznak főleg ilyen jellegű dízelekkel. Szerintem tavaly futottak ki nagyrészt a még otthon jól eladható 159-esek, és most már a keleti piacokat veszik célba, és megindult a gátlástalan kilométer mahinálás. És ebben nagyszerű partnerek a magyar kereskedők. Ez a fehér Alfa pl. ennek a mintapéldánya, de ha a a többi magyarországi 159 hirdetést megnézzük jó részt hasonlóakat találunk. Én itt vettem a kocsimat, viszonylag korrekten, normál állapotúnak volt hirdetve, és valóban az autó nem volt törött, hiszen végig mértem rétegvastagságmérővel, és hihető 188 ezer km. futásteljesítménnyel. És természetesen kellett rá költeni. A második nap az EGR megadta magát, kerékagycsapágyat és felső lengőkarokat kellett cserélni. De azért ezek más hibák mint a szándékos átverések. Ha a használtautók között megnézzük az Audikat és BMW-ket azok általában a 2007-es évjáratúak 200000km körülési futásteljesítménnyel vannak, jórészt hazai forg. helyezéssel. Mégis jobban eladhatók. Ha valaki megveszi gyanútlanul az Alfát 90-100ezer km-rel és utána szétugrik, szerencsétlen kit fog szidni? Természetesen az autót. És így vágják agyon a kereskedők a használt 159-esek árát és hírnevét.
Dömpi (il dottore)10-04-2014 14:26:55 // 51457
A feszest POZITÍV értelemben írtam!

Pont arra akartam kihegyezni a dolgot, hogy egyben komfortos és kellőképpen feszes/stabil (=k*rva jó).

Egyébként az, hogy feszes vagy sem, már annak a kérdése, hogy mihez képest.
Én egy Skoda Superb-hez vagy F. Mondehoz képest értettem. Azok úgy hullámoznak az ember alatt, hogy tengeribeteg leszel.

A fordulókörhöz csak annyit, hogy a feleségem 147-esének nagyobb a fordulóköre, mint az én 159-emé :)
mex8610-04-2014 13:57:20 // 51456
nem mentél még 166al, ahhoz képest a 159 egyhelyben fordul :)
Giuntini10-04-2014 13:47:49 // 51455
Szerintem a 159 futóműve a világon az egyik legjobb, a kormányzása meg leírhatatlan. Csodálatos, hogy a legdurvább kanyarokba mint egy gokartot be lehet tenni, de ennek ára a nagy fordulókör, és a parkolókban a ki-be állás.
Liquid10-04-2014 13:14:23 // 51454
jó is az :)
Haddel10-04-2014 12:47:07 // 51453
Én imádom a közvetlen kormányzását ,vicces hasonlat ,de olyan mint egy gokart .
.......................10-04-2014 12:37:14 // 51452
szerintem nem feszes,pont jó stabil,nem leng a kocsi akkor Sem ha rángatod

ülj be a Mito ba,vagy a GT be az feszes
vagy egy 1 es Bmw be,vagy Z4 be


a 159 a kategória legjobb futómüve ,még a 3as nál is jobb:

http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Zsunior10-04-2014 12:05:17 // 51451
Csak megerősíteni tudlak. Nagybátyám ex GT-jét vezettem, 17es kerekekkel. Ahhoz képest a Brera még 19es papucsokkal is komfortos. Bár a pesti utakat azért nem annyira szereti.... :))
.......................10-04-2014 09:45:04 // 51449
a Brera a GT hez képest egy konfort kupé
egyáltalán nem ráz,19 es kerekekkel 245/35 gumival Sem

míg a GT már a 225/45r 17 el ráz a 18 ne is beszéljünk

pont ezért nem vettem Gt t
ja ,és a 159 futomü jóval erösebb ,tartósabb



a 159 ben egy alapvetöen konfortra tervezett futómü van
.......................10-04-2014 09:40:03 // 51448
érdemes csövet rakni a helyére,
így a vizsgán talán beveszik ,hogy eredetileg ilyen,és nem szarakodnak
Shadin10-04-2014 09:33:51 // 51447
Erről a DPF-ről tudni valami elérhetőséget?
Shadin10-04-2014 09:32:48 // 51446
Cserébe elcsúszik a kuplung ha odalépek :-(
Liquid10-04-2014 08:11:09 // 51445
biztos hogy a tiédben még megvan? Mert ha csak városban járkálsz akkor igencsak észre kellett volna már venned hogy regenerál.
Amúgy meg sztem vagy vegyél egy gyárinak megfelelő DPF-et, vagy iktasd ki, de nem érdemes másfajtával játszani.
KollerT10-04-2014 03:11:11 // 51444
Egyébként ez a művelet mennyibe kerül? (Chiptuning Rigotechnél + DPF kivétel + kiírás)

DPF-el melyiket érdemesebb?

1) Csövet rakni a helyére, majd kiíratni.
2) Nagyobb fúvókás, ritkább szűrőt rakni be, ami ne dugul el. Kívülről ez úgy nézne ki, mintha gyári lenne. 65000Ft, nem dob hibát a gép elvileg.
Köztes megoldásnak tűnik, de szerintem a számítógép nem fogja tudni, hogy másik fajta szűrő van benne és nem kell regenerálnia. (Nem mintha eddig bármikor is észrevettem volna, hogy csinálja. :) )

Csak városban járok az a probléma.
Tibcsi16610-04-2014 00:40:23 // 51443
Na igen erről beszélek több mint 2 éve. Ezért teljesen más a profi chip tuning, mint egy sima doboz. Azt lehet csinálni amit szeretnél, és amúgy pedig nincs is két egyforma motor sem. EGR-DPF-pillangószelepek-sportlégszűrő … stb. rengeteg tényező amit egy doboz nem fog figyelembe venni.

Látom már egyre többen kezditek belátni, hogy ez a profi megoldás. Ricsi nem csak letölt valamit valahonnan és eladja jó pénzért. Ő tényleg bele tud írni a programba bárhová-bármit…
GTPeti09-04-2014 23:42:27 // 51442
"Ha van rá lehetőség, akkor inkább csak a gumit cserélném más méretre."
Nincs. Legalábbis nem érnél el vele semmit... Az átmérő adott a futóműgeometria miatt. Az oldalfal magassága a döntő tényező, ez emiatt közel ugyanaz, az adott felnire passzoló gumiknál.
Valentino8409-04-2014 23:14:11 // 51441
Az a téli garnitúra... A nyárik 17-es felnin vannak, meg a kocsit is azzal vettem. Ha van rá lehetőség, akkor inkább csak a gumit cserélném más méretre.
Giuntini09-04-2014 23:09:30 // 51440
Nagyon jól néz ki a szerkezet.
Giuntini09-04-2014 23:07:19 // 51439
Én is így vagyok vele. Már a képeken lehet látni (159-re szégyen ilyet mondani), hogy hulladék. Rengeteg ilyen van. Visszatekert kilométer, törött autó sérülésmentesnek mondva. A futott kilométer manapság semmit sem tükröz.
GTPeti09-04-2014 22:59:54 // 51438
Tegyél a GT-re 16-os kerekeket, egyből más lesz a helyzet.
Valentino8409-04-2014 22:41:49 // 51437
Sziasztok!

Jelenleg egy Gt-t használok, de elég kemény a futóműve, így gondolkodom a cserén. A kérdésem az lenne, hogy a 159-nek puhább-e a rugózása? Feltéve, ha valaki utazott már mindkettőben... :) Válaszokat előre is köszönöm.
Chianti09-04-2014 22:22:17 // 51436
Kösz szépen Pityukoma! Nos igen... úgy tűnik a vírus teljesen szétterjedt a testemben, különösen az agyra gyakorolt hatása életveszélyes... :o) ...és ami még meglepőbb, az asszony eddig egy rossz szót nem szólt, bármilyen tuningot említettem neki... persze mielőtt megvettük, megbeszéltük, nem sajnálunk TŐLE semmi olyat, amit megérdemel! :o)
Chianti09-04-2014 22:15:08 // 51435
Míg vártam a kipuffra, gondoltam átsétálok a Szentendrei út túloldalára és megnézem milyen a felhozatal a"híres-neves" Csonti - Car-nál. Természetesen ez a fehér Berlina volt a legfőbb motiváció. Nos úgy általában véve - és nem leszólni akarom az említett céget - azt kell mondjam, siralmas volt a választék. Még olyan laikus szemmel is mint az enyém, elképesztő dolgokat láttam az autókon. Ez a hófehér szépség, konkrétan elöl hátul törve volt, ami nem is lenne gond, ha szakszerűen rendbe hozták volna. Az első lámpáknál a fekete műanyag betéteken több helyütt látszik a fehér festék, hátul a lökhárító annyira pocsékul van felrakva, hogy a lámpabúrák között csaknem fél centi!!! szintbeli különbség van. Belül a fejegység helyén egy normál Pioneer rádió, alatta tátongó üresség, hátul téli, elöl nyári gumik, sofőroldali kilincs krómozása meggyűrődve, és csak kívülről néztem körbe a kocsit. Talán az egyetlen pozitív dolog a gyári turbina felni, de azt már meg sem akartam kérdezni, hol van és hogy néz ki? Tény hogy Csontiék marketingje szinte verhetetlen, de azért ez igen erősen kétélű fegyver... Úgyhogy ismét megerősítést nyert nálam, hogy nagyon jó vétel volt a Démon... Bízom benne hogy nem cáfol rám a kicsike...
Dömpi (il dottore)09-04-2014 22:02:14 // 51434
Jééé, ott virít asszonypajti a 147-ese előtt :)

Itt meg te vigyorogsz, Pityu :)
Ricsi 14709-04-2014 21:43:57 // 51433
Nekem az EGR mar falazva van, szerintem jobban erzi magat az auto nelkule...!
KollerT09-04-2014 21:25:38 // 51432
Akkor gondolom chiptuning-nál eldőlt, hogy RigoTech-hez érdemes vinni. :)

Mondjuk nekem egy évig van garancia a gépen, nem tudom ez mennyire befolyásolná. DPF kiszedéssel is emiatt várok, illetve az EGR-es dologgal, bár azt mintha nem lenne annyira érdemes kiírni/falazni stb..
Pityukoma09-04-2014 21:25:13 // 51431
Csak úgy:-)
Pityukoma09-04-2014 21:04:29 // 51430
Info a faladon:-)
Pityukoma09-04-2014 20:52:59 // 51429
Rugalmas a helyszínt és az időpontot tekintve is. Nekem pl az ATC tuning műhelyében csinálta.
Ricsi 14709-04-2014 20:48:03 // 51428
Nekem viszont titokban kell majd megoldanom, ha beket akarok itthon... :D
Ricsi 14709-04-2014 20:45:49 // 51427
Akkor rácsörgök holnap, köszönöm az infokat :)!
Haddel09-04-2014 20:39:45 // 51426
Megköszönném ,érdekelne a dolog :-)
'''''09-04-2014 20:37:03 // 51425
Őket ismeri valaki?
'''''09-04-2014 20:36:10 // 51424
Már láttam! :-)
Shadin09-04-2014 20:35:30 // 51423
51427 :-)
'''''09-04-2014 20:34:21 // 51422
Voltál Szekszárdon vagy Ő ment hozzád?
Shadin09-04-2014 20:33:24 // 51421
Egyszer fizettem és Nála tényleg él az örök garancia. Bár egyszer biztos meg fog verni :-)
Shadin09-04-2014 20:32:22 // 51420
Százhalombatta mellett találkoztunk, Pestről ment hazafelé. Nagyon rugalmas...
Shadin09-04-2014 20:31:26 // 51419
86% --> 17% és ~550km-enként
Giuntini09-04-2014 20:29:26 // 51418
Ez a regenerálás mostanában mindig akkor indul be, mielőtt leállítanám a mocit. Rögtön indultam is, ki a Szerémi útra, majd a 6-os bevezetőn kifelé az M0 felé. Szerencsére nem kaptam nagyon piros lámpát. Kb. 20 percig csinálta. Mivel az enyémen rajta van a 2011-es frissítés 4-500km-enként megcsinálja. Megnéztétek már hány %-os eltömítettségnél kezdi meg a folyamatot?
Ricsi 14709-04-2014 20:23:44 // 51417
Őt mát régebben megtaláltam, csak azt hiszem nagyon messze lakik tőlem azért nem is hívtam fel... ő szegedi ugye vagy lehet keverem valakivel!? De ha ő vele mindenkinek jo a tapasztala akkor mese nincs... vezetni végülis szeretek... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.