Bar nekem nem automata, de eddigi tapasztalataim szerint az automata ugy szamol, hogy ha nincs szukseg nyomatekra, akkor inkabb lassabb fordulat=kevesebb fogyasztas, merthat csak elore kell menni azonos sebesseggel, akkor meg minek porogjon a motor. Amikor dinamikusan gyorsitassz nyilvan nem teszi at 100-nal 6-ba.
Nemreg egy baratom vadi uj passatjat vezettem es ott folyamatosan javasolja, hogy szerinte melyik fokozatba valtsal. Itt figyeltem meg ezt, gondolom az automata is ez alapjan valtogat.
Forum >> 159
tdemeter06-04-2014 20:07:24 // 51270
Norby06-04-2014 20:05:08 // 51269
Nekem 9 liter, bár kevesebb városi használat mellett. ( mért és comp szerint is), bár van benne tuningdoboz, vagyis volt.,most kiszedtem,hogy lássam a különbséget.
2.4 aut.
Ha spórolok akkor le tudok menni 8 literre is.
2.4 aut.
Ha spórolok akkor le tudok menni 8 literre is.
Giuntini06-04-2014 19:37:25 // 51268
Ha már itt az utóbbi napokban belemélyedtetek a fogyasztásba, én is tudok valós fogyasztási adatokat közölni. 630 km-t mentem, és kereken 63l-t tankoltam. Tehát 10l. Ez a fogyasztás összejött 420km autópályából ( 150-160 km/h végig tempomattal), 35-40 km M0+ autópálya kivezető a szabályok betartásával, és 170 km Budapest, Nagykörúttal és egyéb belvárosi tötymörgéssel. Az enyém 2.4 aut. Azt hozzá teszem, ha finoman nyomom, 100-nál az automata felkapcsol hatodikba. Azért kíváncsi lennék a hasonló motorral és automatával felszerelt car-társak véleményére. A comp. után nem tudok menni, mert kb fél-1l között csal. Rajta van a 2011-es frissítés, és ebből kifolyólag van eltérés.
Piritu - 1.000.00006-04-2014 14:00:04 // 51266
Foglaltam is már mobilházat :-)
Liquid06-04-2014 13:54:58 // 51265
Csöri is mondta hogy gyárilag rosszul volt beállítva SKrisz gépe is, ott is megette a gumit, aztán állítottak rajta.
Piritu - 1.000.00006-04-2014 13:53:34 // 51264
A kemping rendezvénynaptára szerint már hivatalos a tali: klatty :-))
mizooo06-04-2014 13:18:09 // 51263
Dömpi (il dottore)06-04-2014 13:08:47 // 51262
azért eszik annyit.
Ha 2500-környékén váltogatsz és csak 110-felett rakott 6-ba, illetve ha visszalassulsz 100 alá, akkor visszahúzod 5-be, sokkal jobban fog fogyasztani (jobban=kevesebbet).
Persze ehhez kell egy kis idő, idő kell míg betanítod a computert az új vezetési stílushoz.
Ha 2500-környékén váltogatsz és csak 110-felett rakott 6-ba, illetve ha visszalassulsz 100 alá, akkor visszahúzod 5-be, sokkal jobban fog fogyasztani (jobban=kevesebbet).
Persze ehhez kell egy kis idő, idő kell míg betanítod a computert az új vezetési stílushoz.
mzo06-04-2014 12:47:18 // 51261
:))
Csabi06-04-2014 11:56:23 // 51260
Rigotech, EGR nélkül, de DPF-el ?:)
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2014 11:45:26 // 51259
neee, neeee :) mi lesz a tüdőmmel?
Ricsi 14706-04-2014 10:59:35 // 51258
Kicsit megkesve, de meghoztam a hatso ulesrol a kepet. Eloszor fel kell huzni az ules lapot, es akkor mar jobban hozza lehet ferni a lenyegehez... azt a ket kiallo "fulet" kell valahogyan kiakasztani, a bal oldali nekem eleg konnyen kijott, a jobb oldalival szivtunk sokat, azt ugy sikerult kiakasztani, hogy en huztam fel fele meg toltam a csomagter felé haverom meg egy csavarhuzoval alurol szinten nyomta a csomagter felé, es ugy akadt ki... Hat pezsgot bontuttunk mikor kiakadt...
tdemeter06-04-2014 10:37:58 // 51257
225-os a kerek, de akkor megnyugodtam, hogy nem csak nekem ir ennyit:)
Shadin06-04-2014 10:28:52 // 51256
Minél nagyobb kerék van alatta annál kevésbé szeret gyorsulgatni, ill. annál többet eszik ezeknél a gyorsulgatásoknál. Tipikusan városi szopás.
BP- Debrecen autópályán nyaralós pakolás, 5 fő, padlógáz ~6L :-)
Napi ingázás szabályok betartása, finom vezetés ~7,3 és ahogy én teszem ezeket az etapokat dinamikusan, na akkor ~8.
BP- Debrecen autópályán nyaralós pakolás, 5 fő, padlógáz ~6L :-)
Napi ingázás szabályok betartása, finom vezetés ~7,3 és ahogy én teszem ezeket az etapokat dinamikusan, na akkor ~8.
tdemeter06-04-2014 10:25:32 // 51255
Nos, a c4 grand picassu 1.6 HDI utan ebben a kocsiban akarmit csinalok az nekem mar dinamikusnak szamit:) Elso elmenyem volt vele, hogy nem ertettem, mirol beszel az aki erre a kocsira azt irja, hogy alulmotorizalt:) Szamomra kurvara nem az, pedig 1.9-es 8v, 120 lo.
Shadin06-04-2014 10:24:38 // 51254
Erhard! Visszakerül kedden az EGR mentes racing program a gépre! Várom a sziporkákat :-D
tdemeter06-04-2014 10:24:02 // 51253
Ami szamomra jo kerdes, hogy mit erdemesebb: nagyobb fordulat szam, nagyobb nyomatekkal=erosebb motor, konnyebben mozgatott kaszni, vagy epp forditva, lassu fordulat, kissebb nyomatek=nehezebben mozgatott kocsi, de a lassabb fordulat miatt varhatosan kevesebb fogyi?
Tudom ezek nagyon tudomanyos megkozelitesek, de hiaba, ilyeneken agyalok mostanaban:)
Tudom ezek nagyon tudomanyos megkozelitesek, de hiaba, ilyeneken agyalok mostanaban:)
Shadin06-04-2014 10:22:44 // 51252
Százhalombatta-Budapest :-)
Kíváncsi lennék, hogy más mit nevez dinamikus autózásnak, mert szerintem ebben is erősen különbözőek vagyunk :-D
Kíváncsi lennék, hogy más mit nevez dinamikus autózásnak, mert szerintem ebben is erősen különbözőek vagyunk :-D
Shadin06-04-2014 10:20:49 // 51251
Krúzoláskor ez jó technika, de én pl. forgalomban folyamatosan ~1800giri felett tartom.
tdemeter06-04-2014 10:19:08 // 51250
Dunakeszi-bp-dunakeszi vagy autopalya mondjuk gyor vagy miskolc.
Shadin06-04-2014 10:19:07 // 51249
Mondom én :-) Csak BP nem tetszik neki...
tdemeter06-04-2014 10:18:27 // 51248
Hmm....
Ez erdekes, enis mondhatnam, hogy dinamikusan nyomom neki, de nem vezetek vadul.
Te autopalyazol? En nekem vegyesen autopalya/varos. A fordulatszammal te foglalkozol?
En pl ha nem muszaj akkor ne porgetem, 100nal mar 6-osban nyomom, nem erzem szukseget, hogy 2000-nel jobban forogjon a motor, csak gyorsitaskor max.
Ez erdekes, enis mondhatnam, hogy dinamikusan nyomom neki, de nem vezetek vadul.
Te autopalyazol? En nekem vegyesen autopalya/varos. A fordulatszammal te foglalkozol?
En pl ha nem muszaj akkor ne porgetem, 100nal mar 6-osban nyomom, nem erzem szukseget, hogy 2000-nel jobban forogjon a motor, csak gyorsitaskor max.
Shadin06-04-2014 10:18:03 // 51247
BP környékén ennyit fogyaszt. Nekem ~8 :-)
Laosz15606-04-2014 10:13:48 // 51246
nekem 1.9 8V-téli 16os felnikkel,dinamikus vezetessel atlagfogyasztas 5,9 liter,nyari 17es kerekekkel 6-6,1 liter...
Shadin06-04-2014 10:12:29 // 51245
Akkor kész van :-)
tdemeter06-04-2014 09:55:31 // 51243
Hella!
Paran irtatok itt fogyasztast...
Nalam 1 honapja van a vas, kb 3x tankoltam eddig bele, premium shell uzemanyagot, de nekem 7.4/100 akarmit csinalok is.
Az igaz, hogy szeretem nyomni neki, de nem sok ez egy kicsit? Maskonak hogy lesz 5.5?
A kocsiban 100e km van es gyonyoruen huz, nem szaggat nem szarakodik, de ennyit eszik...
Masoknak is?
Paran irtatok itt fogyasztast...
Nalam 1 honapja van a vas, kb 3x tankoltam eddig bele, premium shell uzemanyagot, de nekem 7.4/100 akarmit csinalok is.
Az igaz, hogy szeretem nyomni neki, de nem sok ez egy kicsit? Maskonak hogy lesz 5.5?
A kocsiban 100e km van es gyonyoruen huz, nem szaggat nem szarakodik, de ennyit eszik...
Masoknak is?
Piritu - 1.000.00006-04-2014 09:10:33 // 51242
Nekem már a harmadikat "fogyasztja" a szomszéd macskája. Éjjel fenn alszik a kocsi tetején.
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2014 08:50:19 // 51241
a héten volt bent egy emberke arra panaszkodott, hogy az újonnan vett 59 TI-jére 20-25e km-ként kellett vennie az új gumit, mert lenyalta a belsejét ... az zsír lehet egy szezon, egy szett
GTPeti05-04-2014 23:00:17 // 51240
Okos ember veszélyeztetett helyen preventív magatartást tanusít. :)
Már csak anyagi okokból is... olcsóbb a motortérbe tenni egy Marderschreck-et, illetve az autó alá tenni egy nagy darab nyúlhálót, mint a csöveket és kábeleket pótolni...
Már csak anyagi okokból is... olcsóbb a motortérbe tenni egy Marderschreck-et, illetve az autó alá tenni egy nagy darab nyúlhálót, mint a csöveket és kábeleket pótolni...
_ÁRPÁD_05-04-2014 22:51:20 // 51239
Még nem vettem komolyan az efféle "fenyegetést" , mert mindig elkerülték az autómat :)
De most utol ért engem is sajnos :(
De most utol ért engem is sajnos :(
Giuntini05-04-2014 22:45:38 // 51238
A Bridgestone Turanza-ra 20ezret írt, amit én nem hiszek el. Ennél azért többet kell futnia.
GTPeti05-04-2014 22:35:15 // 51237
Azért remélem védekezel... (Ld. blogom)
_ÁRPÁD_05-04-2014 22:32:13 // 51236
Igen csak tudnak kellemetlen dolgokat művelni... holnap átnézem a motorteret is, de remélem "el volt foglalva" az antennával és kifáradt azon... :(
Így megkímélve a többi gondtól :)
Így megkímélve a többi gondtól :)
GTPeti05-04-2014 22:26:45 // 51235
A köTSög nyestek belőlem is előhozzák a rosszabbik énemet, pedig szeretem az állatokat... De ezeknek a "felprogramozása" nagyon el lett q.va "a gyárban".
Dömpi (il dottore)05-04-2014 22:25:45 // 51234
és a Bridgestone-ra?
_ÁRPÁD_05-04-2014 22:22:06 // 51233
Giuntini05-04-2014 22:03:26 // 51232
Nagyon jól néz ki.
Szabolcs 15905-04-2014 21:46:50 // 51231
Hali a gumik Majd csak jövö hétvégén kerülnek fel remélem be välnak elötte is Continental Volt nekem nagyon be jöttek Halk tapad rendesen
Haddel05-04-2014 21:25:05 // 51229
Gratula ,szép :-)
Haddel05-04-2014 21:24:17 // 51228
Srácok ,én ma kicsit elszomorodtam ,észre vettem a kocsit ,több elemen tű hegynyi rozsdapöttyöket. Az mitől lehet? Kavics?
Giuntini05-04-2014 21:16:09 // 51227
Az újságírók a Michelinre 37000-et írtak, a Pirellire valamivel kevesebbet, a Contira csak 30-at.
Piritu - 1.000.00005-04-2014 21:08:14 // 51226
A futásteljesítmény érdekes dolog.
Az első garnitúrával (a gyárban rakták fel), vagy 45e km-t tettem meg. A másodikkal talán a 35e se lesz meg.
Az első garnitúrával (a gyárban rakták fel), vagy 45e km-t tettem meg. A másodikkal talán a 35e se lesz meg.
Dömpi (il dottore)05-04-2014 21:04:35 // 51225
Néztük! Nem csúszik semmi, tökéletesen fut!
Giuntini05-04-2014 21:02:13 // 51224
Ezekről az új Michelinekről csak jót tudok mondani. Kint voltam az autópályán, hihetetlenül csendesek, és baromi biztosak a kanyarban. Abszolút csúcs gumik. Ma megvettem az Auto Bild e havi számát. Ismert ez a folyóirat a német autó ajnározásról. És pont ebben a számban van a nagy gumi összehasonlító teszt, pont a 225/50ZR17 méretben. Azt írják, hogy ez a viszonylag ritka méret, egyre több prémium autón van. Természetesen a gumikat 3-as BMW-n tesztelték. A Michelin Primacy 3 magasan megnyerte a tesztet, maga mögé utasítva, a németek által agyonajnározott Continentalt is. Ár-érték arányt is megnyerte a nagyobb futás teljesítménnyel, jóllehet ez a legdrágább gumi. Csak ajánlani tudom.
Pityukoma05-04-2014 20:58:46 // 51223
Kész az ülésem:Blog Kár hogy csak 12 db kép csatolható a blogokhoz.
Ha valaki kedvet kapott hozzá akkor a javítható és a donor ülésszivacsot tovább adom:-)
Ezúton is köszönöm Shadin159 Cartársnak az instrukciókat, a szivacsokat és a linket a karikákról.
Ha valaki kedvet kapott hozzá akkor a javítható és a donor ülésszivacsot tovább adom:-)
Ezúton is köszönöm Shadin159 Cartársnak az instrukciókat, a szivacsokat és a linket a karikákról.
Csabi05-04-2014 20:54:19 // 51222
Liquid05-04-2014 20:47:03 // 51221
frappáns válasz :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?